Acasă Blog Pagina 3829

Invitatie la Workshop-ul Gratuit Creativitatea in Business | Bucuresti – 6 octombrie 2016!

0
business

Incepand cu luna octombrie CODECS lanseaza un nou program Creativitatea in Business si va invita sa participati la workshop-ul demonstrativ gratuit cu aceeasi tema sustinut de Sorin Stan pe 6 octombrie. Acest workshop le permite participantilor initierea in modalitatile de dezvoltare ale competentelor manageriale si de leadership si de rezolvare a problemelor in situatii date intr-un mod relaxat, prin utilizarea tehnicilor creative, atat la nivel individual cat si in echipa.

V-ati intrebat care este formula succesului unor companii de talie mondiala precum IBM, Apple sau Coca-Cola? Care sunt rolurile si practicile unei persoane creative, ale unui lider creativ si cum se poate gasi un echilibru intre acestea? De unde se nasc ideile cu adevarat inovatoare si cum se implementeaza pentru a genera performanta in viata de zi cu zi si in cadrul organizatiei din care faceti parte? Pentru a afla raspunsurile la aceste intrebari si la multe altele, va invitam in cadrul workshopului demo care va avea loc joi 6 octombrie 2106, incepand cu ora 18:00, la sediul CODECS din strada Agricultori, nr. 37 – 39, sector 2, Bucuresti.

Workshopul Creativitatea in Business va fi sustinut de Sorin Stan, MBA.
Sorin Stan este de profesie inginer mecanic, specializat in actionari hidraulice si absolvent al programului Master of Bussiness Adminstration – The Open University Business School UK. Acest program l-a ajutat sa se perfectioneze in Strategie, Business Operations, Schimbare Organizationala si Creativitate/Inovatie. In calitate de manager, project manager, trainer si consultant in cadrul unor companii precum FESTO, REHAU Polymer, VES SA Sighisoara, RHS Company, Sorin a acumulat o experienta de peste 20 de ani, in prezent fiind consultant in management, inginerie si managementul proiectelor, cel mai recent proiect al sau fiind – Modernizarea si Reabilitarea canalului navigabil Dunare-Marea Neagra.

Participarea la workshop este gratuita si se face pe baza de inscriere folosind formularul de inscriere CODECS sau confirmarea prezentei dumneavoastra la marketing@codecs.ro sau la numerele de telefon 021.252.51.82/3/4.

Pentru mai multe informatii despre programele CODECS un consultant va sta la dispozitie la numerele de telefon 021.252.51.82/3/4 si la adresa de e-mail sales@codecs.ro. Va asteptam si pe www.facebook.com/CODECSNetwork sau pe grupul nostru LinkedIn, CODECS Network.
Workshop

Banner SapunulCheia.ro

Cargo-partner este membru activ in Consiliul pentru Logistica Sustenabila

0
logistica sustenabila

În calitate de membru activ al Consiliului Pentru Logistică Sustenabilă (CNL), cargo-partner susține dezvoltarea durabilă în zonele urbane, prin implementarea de proiecte dedicate activității de transport și depozitare. Consiliul Pentru Logistică Sustenabilă este găzduit de către Centrul Pentru Schimbare Globală Și Sustenabilitate din cadrul Universității De Resurse Naturale Și Științe Ale Vieții din Viena. Primul obiectiv pe agenda Consiliului îl constituie promovarea utilizării camioanelor electrice.

cargo-partner, furnizor internațional de servicii de transport și info-logistică, este una dintre cele 15 companii din domeniile retail, logistică și producție, fondatoare ale Consiliului Pentru Logistică Sustenabilă (CNL). Împreună, membrii care susțin aceasta inițiativă, unică la nivelul Europei, fac demersuri pentru implementarea soluțiilor de logistică sustenabilă. Consiliul se bucură de suportul Institutului Pentru Producție Și Logistică și al Institutului Pentru Studii În Transport.

Promovarea utilizării camioanelor electrice
Una dintre preocupările curente ale Consiliului o reprezintă încurajarea utilizării camioanelor electrice în activitatea de distribuție din mediul urban. Membrii Consiliului, în colaborare cu producătorul de autovehicule MAN, susțin tranziția la acest tip de transport. Proiectul presupune, printre altele, achiziția de vehicule de test cu o greutate cuprinsă între 18 – 26 tone. În anul 2019, companiile membre în Consiliu vor începe operațiunile de testare a acestor autovehicule, sub atenta supraveghere a producătorului. În plus față de trecerea la utilizarea camioanelor electrice, Consiliul dezvoltă soluții pentru activități logistice durabile în mediul urban, respectiv soluții durabile pentru activitatea de depozitare.

Logistică sustenabilă prin cargo-partner
Stefan Krauter, CEO cargo-partner, susține de mai mulți ani utilizarea camioanelor cu baterie electrică în activitățile logistice din mediul urban. După construirea unui centru dedicat operațiunilor info-logistice pe principiul eficienței energetice, aceste decizii constituie un alt pas semnificativ în atingerea obiectivelor de logistică sustenabilă ale cargo-partner.

În România, colaboratorii cargo-partner sunt selecționați pe baza unor criterii riguros stabilite, ce au drept scop protejarea mediului. Sperăm ca, într-un viitor nu foarte îndepărtat, să devină posibilă implementarea, pe plan local, a acestei inițiative de dezvoltare durabilă prin folosirea, în activitățile logistice, a camioanelor cu baterie electrică.

Despre cargo-partner

cargo-partner este o companie privată, de mărime medie, ce oferă o gamă completă de servicii de transport și logistică integrată, cu expertiză în transportul aerian, maritim și tehnologia informației. În calitate de partener ce oferă soluții complete, cargo-partner creează beneficii competitive pentru clienții săi, grație unui sistem de transport sprijinit de un sistem IT performant și unui management optimizat al vânzărilor și achizițiilor. Compania a fost fondată în urmă cu peste 30 de ani, iar în 2015 a înregistrat o cifră de afaceri de 540 de milioane de euro, prin aportul celor 2.365 de angajați.

Informații suplimentare

Christina Hainbuchner, Head of Corporate Communications & Marketing
cargo-partner GmbH
Airportstrasse, P.O. Box 1, 2401 Fischamend, Austria
Tel.: +43 5 9888-11322, E-Mail: christina.hainbuchner@cargo-partner.com, www.cargo-partner.com

Doina Cristina Cherry, Marketing Manager
cargo-partner Expeditii S.R.L.
42-44 Bucuresti-Ploiesti Road, Building B, B2 wing, 1st Floor, 013696 Bucharest, Romania
Tel. + 40 21408 2468, Email: doina.cherry@cargo-partner.com, www.cargo-partner.com

Banner SapunulCheia.ro

Ziua Mondială a Animalelor la Muzeul „Antipa”

0

Cu ocazia Zilei Mondiale a Animalelor, Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” oferă marți, 4 octombrie 2016, acces gratuit în cadrul expoziției permanente, tuturor vizitatorilor care poartă numele unui animal.

Ziua Mondială a Animalelor a luat naștere în anul 1931, în urma convenției ecologiștilor din Florența și a avut ca scop atragerea atenției asupra creșterii alarmante a numărului speciilor de animale pe cale de dispariție. În prezent, această zi are menirea de a recunoaște rolul important ocupat de animale atât în natură, cât și în viața oamenilor.

Vă așteptăm, marți, 4 octombrie 2016, pe toți cei care iubiți animalele, să petreceți această zi învățând lucruri noi despre viețuitoarele de pe Pământ, pentru a le putea privi cu respect și admirație!

Detalii: www.antipa.ro și pe pagina de Facebook a Muzeului Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa”: www.facebook.com/muzeulantipa.
Afis final Ziua Animalelor

Banner SapunulCheia.ro

BUSINESS to more BUSINESS, evenimentul de afaceri de referință pentru managerii și antreprenorii români

0
business

Cel mai mare eveniment de afaceri al toamnei dedicat managerilor și antreprenorilor clujeni, ‘BUSINESS to more BUSINESS’ a reunit în 27 septembrie 2016 peste 150 de oameni de afaceri din Cluj-Napoca.

Evenimentul a fost organizat de Doingbusiness.ro și a pus la dispoziția mediului de afaceri din Cluj și din județele învecinate consultanța fiscală și strategiile de reacție la schimbarea comportamentului consumatorilor. Conferința face parte din proiectul național ‘BUSINESS to more BUSINESS’ care a debutat la Brașov, în 10 martie 2016 și a cuprins până acum mediul de afaceri din Iași, Prahova, București, Sibiu, Constanța și Cluj.

‘Pe parcursul anului, inclusiv prin evenimentul de la Cluj, am demonstrat că ‘BUSINESS to more BUSINESS’ este conferința de afaceri din România care nu trebuie ratată de niciun manager sau antreprenor. Am adus ceva în premieră la Cluj-Napoca: demonstrarea faptului că dezvoltarea afacerilor este la îndemâna tuturora chiar cu instrumentele pe care deja le au, dar pe care nu știu întotodeauna că le dețin și, prin urmare, nu le folosesc. Mi-a plăcut scopul participării pentru unul dintre antreprenorii prezenți: «vreau să rămân, în urma acestei conferințe, cu informații și soluții practice pe care să le pot folosi pentru creșterea afacerii mele». Și cel mai mult mi-a plăcut că nu doar el a spus la finalul conferinței că și-a atins scopul’, a declarat Dumitru Ion, CEO Doingbusiness.ro.

Evenimentul a fost structurat în 3 sesiuni: o sesiune plenară dedicată consultanței fiscale, financiare și managementului performant și două workshopuri. Primul workshop a dezvoltat instrumentele de afaceri din era digitală și utilizarea la întreaga lor capacitate. Al doilea workshop s-a axat pe descoperirea soluțiilor în accesarea fondurilor europene și pe extinderea de piață.

Printre temele conferinței s-au regăsit instrumentele pentru asigurarea afacerii și managementul riscului, optimizarea costurilor prin soluții de comunicații adaptate afacerii, managementul riscului de credit comercial, democratizarea activității de analiză, interpretare și comunicare a datelor relevante despre afacere – așa numitul analytics – și cele mai noi soluții pentru accesarea fondurilor europene. Alături de Florin Gherghel Noerr Finance&Tax, Mihai Tandea – Allianz-Țiriac Asigurări, Andreea Cramer – Telekom România, Ciprian Pop – Coface România, Daniel Pană – SAS România, Paul Ciotlăuș – Asociația Economiștilor Maghiari din România, Radu Stănescu – 1tedjob, au oferit soluții audienței Ovidiu Teodorescu și Horațiu Cacoveanu – reprezentanții partenerului Microsoft – Net Brinel, Roxana Mircea – REI Finance Advisors și Dumitru Ion – Kompass România.

Partenerii conferinței ‘BUSINESS to more BUSINESS’ Cluj-Napoca au fost: Telekom Romania, Allianz-Țiriac Asigurări, Microsoft Romania, Net Brinel, Alpha Bank, Coface Romania, SAS România, Business Lease, 1tedjob, Noerr, REI Finance Advisors, Kompass Romania și Asociația Economiștilor Maghiari din România.

Evenimentul a fost susținut prin parteneriate media de: AGERPRES, Calendar Evenimente, Cluj Business, Revista CARIERE, Evenimente Biz, Jurnalul de Afaceri, MANPRES, PrBox.ro, RBE Connect, Spatiulconstruit.ro, Manager Express, Transilvania Business, InvestClub, Făclia de Cluj, Cluj.com, Radio România Cluj, Inspire, Buzzjob, Radio Transilvania și Forbes.

Seria de conferințe ‘BUSINESS to more BUSINESS’ va continua cu evenimentele de la Oradea (20 octombrie 2016) și Timișoara (8 decembrie 2016).

Totodată, în luna noiembrie 2016, la București, Doingbusiness.ro organizează evenimentul de referință CEO Conference, cea mai completă conferință de afaceri dedicată top managerilor din toată țara în care Doingbusiness.ro invită cei mai importanți lideri și experți pentru a prezenta experiențele și strategiile lor pentru sectoare cheie ale economiei românești (detaliile ale ediției de anul trecut aici: http://evenimente.doingbusiness.ro/mcr-events/2015 ).

 

Despre Doingbusiness.ro

 

Despre Doingbusiness.ro

Doingbusiness.ro este un portal de afaceri care ofera utilizatorilor informatii depre oportunitatile din economia nationala precum si prezentarea principalelor companii active in fiecare domeniu. Proiectele noastre includ: publicatiile Romanian Business Digest si Major Companies in Romania in variante print si online.

Serviciile noastre includ: servicii de agentie de evenimente, servicii de comunicare si direct marketing – call center, direct mailing, direct e-mailing, cercetare de piata. Doingbusiness.ro este organizator al seriilor de evenimente proprii: CEO Conference, BUSINESS to more BUSINESS, IMM ReStart, Emerging Europe Energy Summit si Emerging Europe Investment Summit.

Mai multe detalii despre evenimentele organizate in 2015 de Doingbusiness.ro sunt disponibile aici. Mai multe detalii despre evenimentele organizate in 2016 de catre Doingbusiness.ro sunt disponibile aici.

Banner SapunulCheia.ro

Jostein Gaarder, autorul cartii Lumea Sofiei, se va intalni cu publicul sau la Carturesti Carusel, pe 30 septembrie 2016, la invitatia Editurii Univers

0
carturesti carusel

La invitatia Editurii Univers, Jostein Gaarder, renumitul autor al cartii “Lumea Sofiei” si al unor romane si carti pentru copii traduse in intreaga lume, va vizita Romania intre 29 septembrie si 2 octombrie.
Pe data de 30 septembrie vor avea loc la Libraria Carturesti Carusel, strada Lipscani, nr. 55, Bucuresti, interviuri cu jurnalisti, bloggeri si reprezentanti ai posturilor de televiziune TVR 2 si DigiCult, precum si o dezbatere cu public si o sesiune de autografe, intre orele 15.00-16.45. Dezbaterea va avea loc in prezenta Excelentei Sale doamna Tove Bruvik Westberg, Ambasador al Norvegiei in Romania.

In 1991, cand Jostein Gaarder a scris “Lumea Sofiei”, “un roman al istoriei filosofiei”, era convins ca publicul lui avea sa fie format doar din specialisti. Dar cartea a devenit peste noapte un bestseller international. Tradusa in 60 de limbi, “Lumea Sofiei” a atins recordul de vanzari pe plan mondial in 1995, fiind vanduta de atunci in peste 40 de milioane de exemplare, i s-a bucurat de un succes extraordinar in fiecare tara unde a fost publicata. Cartea a fost adaptata intr-un film si intr-un joc pe computer.
Cu imaginatia sa exuberanta si placerea de a istorisi, Jostein Gaarder a fascinat intreaga lume. Romanele sale, care pun intrebari despre locul omului in Univers, sunt citite cu acelasi interes pe tot globul. Fie ca este vorba despre carti pentru copii sau de romane, scrierile lui Jostein Gaarder au fost traduse si sunt citite in toata lumea, indiferent de religia, cultura sau etnia cititorilor sai. In seria de autor Jostein Gaarder, publicata de Editura Univers, au mai aparut romanele “Fata cu portocale”, “Misterul de Craciun”, “Ca intr-o oglinda, in chip intunecat”, “Misterul cartilor de joc” si “Castelul din Pirinei”.

Pentru informatii suplimentare va rugam contactati agentia de relatii publice ARENA Communications (numere de telefon: 021.224.70.24, 0720.03.10.27, adresa de e-mail: office@arenacommunications.ro, www.arenacommunications.ro).3dd_Gaarder-Lumea-Sofiei

Banner SapunulCheia.ro

Restaurant Cézanne – glamour de la cuisine by Cezar Munteanu

0
restaurant

IMG_1370

Cézanne – glamour de la cuisine by Cezar este o oaza de istorie si frumos, arta culinara si tihna, in mijlocul unei zone vibrante. Restaurantul este situat intr-o casa cu arhitectura neo romaneasca, unde Chef Cezar Munteanu, inspirat de arta pictorului pe care il admira, imbina armonios elementele unei experiente gastronomice complete.

Amplasat in Piata Charles de Gaulle, in imediata vecinatate a Parcului Herastrau, restaurantul este dispus pe doua nivele si cuprinde o zona principala, la parter, cu o capacitate de 50 de locuri, si beneficiaza de o terasa cu vedere catre parc. La etaj ne intampina o atmosfera calda, un spatiu format din patru saloane cu o multipla capacitate de acomodare. Locatia este dotata cu echipamente audio-video pentru a gazdui evenimente de presa, business meetings, lansari de produse sau evenimente corporate.

Intregul context al restaurantului, prin melanjul de semineu impunator sculptat de insusi Brancusi, rolul de casa conspirationista atribuit de Regele Carol al II-lea, reproducerea subtila a operelor marelui pictor francez Paul Cézanne – se traduce si in meniul lipsit de timiditate al unuia din cei mai apreciati chefi romani.

Cezar Munteanu propune o incadratura gastronomica “Chic cuisine”, o bucatarie cu o baza frantuzeasca ce ii confera eleganta, influente italienesti care destind si o nota finala de tip englezesc, tanara si fresh.

Imi doresc un public care sa inteleaga ceea ce am vrut sa transmit prin meniul pregatit, care se poate bucura de atmosfera interbelica in casa lui Carol al II-lea, unde se spune ca ar fi inceput povestea de dragoste dintre el si Elena Lupescu.
Am transformat acest spatiu intr-un restaurant care vibreaza arta, care inspira si emana eleganta si bun gust, sub toate formele sale.
Despre toate acestea voi vorbi clientilor mei, un public matur caruia vreau sa-i ofer un show complet, din momentul in care paseste in restaurant si pana la plecare. Un show in care arta culinara transcede pana in cele mai mici detalii, a declarat Chef Cezar Munteanu.
Meniul este realizat din ingrediente alese cu grija, conceput cu multa creativitate si cunoasterea echilibrului nutritional, astfel incat clientii sa beneficieze de o experienta deplina.

Info utile

Specific: International / Chic cuisine
Chef’s specialities: Crème Brulèe din branza de capra, sparanghel si pere la gratar, Carppaccio de vita umplut cu crema de busuioc, Budinca de ciuperci, Piept de rata glasat cu sirop de agave, polenta si sos de galbiori, Deliciu “Arta à la Cézanne” cu caramel.
Pentru evenimente deosebite: Chilean Seabass cu spuma de migdale sarate.
Ocazii: Pranz, cina, business meeting, evenimente corporate, aniversare, evenimente private.
Pret mediu meniu: 150 lei.
Restaurantul Cézanne by Cezar Munteanu este situat in Piata Charles de Gaulle nr. 3 si este deschis in fiecare zi intre orele 12:00 – 22:00. Telefon rezervari : 0747.512. 141.

Banner SapunulCheia.ro

Auto Gadget Lanseaza Folie-Geam.ro

0
auto - folie masini

Folie-geam.ro este centrul tau pentru folie auto AUTORIZATA si OMOLOGATA RAR cat si folie arhitecturala!
Folie-geam.ro ofera o gama larga de tipuri de folie de la producatori precum LLumar, SolarZone, 3M, Suntek si Armolan. Toate foliile auto aplicate sunt din gama PREMIUM avand cel mai ridicat grad de protectie UV. Densitatile alese incep de la modelul cel mai inchis cu transparenta de 5% si merg pana la folia de Securitate si Protectie Anti-UV 80%.
Pe langa solutiile de folie auto Folie-Geam.ro ofera si servicii de aplicare folie arhitecturala in spatii rezidentiale sau comerciale. Folia arhitecturala are mai multe roluri printre care un rol decorativ, unul de protectie UV si izolare cat si unul antiefractie. Cu ajutorul foliei arhitecturale puteti bloca radiatia UV care poate deteriora suprafetele expuse la lumina directa a soarelui.
Folie-Geam.ro ofera servicii de consultata GRATUITE. Primul pas o reprezinta masurarea GRATUITA a suprafatei de sticla ce urmeaza a fi acoperita. Dupa definitivarea masuratorilor urmeaza alegerea tipului de folie care va fi aplicata si prezentarea ofertei finale. In functie de disponibilitatea clientilor si complexitatea lucrarii, aplicarea se va efectua intr-una sau in mai multe etape.
folie-masini-rar

Banner SapunulCheia.ro

Fii propriul barista si obtine un cappuccino perfect cu espressorul Krups Latt’Espress

0
cappuccino

KRUPS-ESPRESSO_FULL_AUTOMATIC-EA829810-ESPRESSO2

Bucuresti, 28 septembrie 2016. Iti amintesti cand ai savurat pentru ultima oara un cappuccino ideal? Sau un caffè latte al carui gust ti-a inseninat cu adevarat ziua? Cu siguranta a fost intr-o cafenea sic, poate la Roma, Paris sau chiar in Bucuresti, unde un barista pasionat ti-a pregatit bautura perfecta. Din fericire, acum poti fi chiar tu propriul barista, in confortul casei tale, preparand cele mai savuroase caffè latte-uri, espresso si cappuccino, cu noul espressor Krups Latt’Espress, ce dispune de sistemul inovator One-Touch-Cappuccino.

Datorita sistemului One-Touch-Cappuccino, espressorul Krups Latt’Espress te ajuta sa iti prepari un cappuccino desavarsit, printr-o simpla atingere, folosind doar ingrediente proaspete. In plus, iti poti personaliza bautura preferata, regland intensitatea cafelei. Spuma perfecta, proportiile ideale, macinarea fina a cafelei, toate intr-un singur aparat pe care iti doresti sa il ai cat mai curand posibil, acasa sau la birou. Mai mult, Krups Latt’Espress EA829810 dispune de un rezervor pentru apa de 1.7 litri, poate fi alimentat cu pana la 260 grame de cafea, este dotat cu un ecran LCD intuitiv, rezervor pentru lapte si sistemul Krups Thermoblock Compact, care capteaza adevaratul gust al cafelei la temperatura perfecta.

Design modern si compact, perfect pentru orice bucatarie

Design-ul compact al espressorului Krups Latt’Espress iti ofera posibilitatea de a-l integra perfect in bucataria ta, fara insa a ocupa prea mult spatiu. Dupa cum bine stim, esentele tari se tin in sticlute mici – asa ca bucura-te de designul ergonomic al aparatului si in acelasi timp de cafeaua ta preferata.

Recipientul pentru lapte, cu un volum de 600 ml, este detasabil, ceea ce inseamna ca poti pastra laptele la frigider, asigurandu-i un timp mai mare de conservare. Espressorul mai este dotat cu o pompa de presiune de 15 bari, pentru o savoare intensa, ce iti permite sa te bucuri de adevaratul gust al cafelei proaspat rasnite. In plus, datorita tehnologiei inovatoare de care beneficiaza, te poti bucura de cinci retete diferite, in functie de starea ta de spirit: espresso scurt, espresso, cafea lunga, cafea si cappuccino.
Asadar, oricand vrei o bautura delicioasa, pe baza de cafea, pregatita ca intr-o cafenea de renume, o poti avea in doar cateva minute, in confortul casei tale, savurand-o din cana preferata!

Despre Krups

Istoria companiei Krups incepe in 1846, in Germania. Brandul Krups este recunoscut la nivel mondial ca fiind un expert in cafea, datorita strategiei sale inovatoare, creata de echipele proprii ce au lucrat intotdeauna cu cele mai bune tehnologii. Interesul continuu pentru cercetare si dezvoltare, testele de performanta, rezistenta, standardizarea si utilizarea, care sunt efectuate in Franta, ajuta brandul sa evolueze in fiecare zi si sa ofere produse de calitate exceptionala clientilor sai.

Banner SapunulCheia.ro

Noaptea Cercetătorilor la Muzeul Antipa

0
antipa

Muzeul Național de Istorie Naturală „ Grigore Antipa ” vă invită sa participați la Noaptea Cercetătorilor, eveniment care va avea loc vineri, 30 septembrie 2016, între orele 18.00 și 22.00.
În deschiderea programului, începând cu ora 18:00, vă invităm la conferința „Natura și orașul”, susținută de către Dr. Phillipe Clegeau, profesor de ecologie la Muzeul Național de Istorie Naturală din Paris.
Între orele 19:00 și 22:00 se vor desfășura următoarele activități:
1. Ce ascunde un zoolog în rucsacul său? – Dr. Oana Paula Popa, Dr. Elena Iulia Iorgu, Dr. Ana Maria Krapal
2. Brăţări cu mesaj genetic – Larisa Bianca Cojocaru, Drd. Alberto Martínez Gándara
3. Suntem cu adevărat singuri în casă? – Dr. Elena Iulia Iorgu, Dr. Oana Paula Popa, Dr. Ana Maria Krapal
4. Savanți în bucătărie – Alexandra Popa, Mihaela Isabela Vădană
5. Muzeul și păsările Bucureștiului – Dr. Angela Petrescu
6. Incursiune în lumea paraziților externi ai păsărilor – Dr. Cristina Constantinescu, Dr. Gabriel Chișamera, Dr. Costică Adam
7. Din culisele colecției de crustacee – birou de cercetător, fragmente din viața animalelor cu carapace – Dr. Iorgu Petrescu, Dr. Ana-Maria Petrescu
8. Tehnici de preparare a insectelor – etapă importantă în organizarea colecțiilor entomologice – coordonator Dr. Melanya Stan
9. Noaptea cântăreților din iarbă – Dr. Ionuț Ștefan Iorgu
10. Specii inedite de lepidoptere și metode curioase de capturare – Dr. Mihai Stănescu
11. Entomologia criminalistică – despre insectele necrofage – Dr. Lavinia Iancu
12. Extratereștrii printre noi? Păianjenii și rudele lor – Drd. Liviu Moscaliuc
13. Lumea herpetologilor – adevărații îmblânzitori de șerpi – Dr. Tiberiu Săhlean
14. Taxidermia, între artă și știință – Radu Pană

În intervalul 18:00 – 22:00, parterul și demisolul Muzeului vor fi închise vizitării. Activitățile dedicate Nopții Cercetătorilor se vor desfășura la etajul clădirii.

Participarea la eveniment este gratuită.

Vă așteptăm cu drag!

Banner SapunulCheia.ro

Natura și orașul Muzeul Național de Istorie Naturală Grigore Antipa

0
antipa

Muzeul Național de Istorie Naturală „ Grigore Antipa ”, Ambasada Franței în România și Institutul Francez din București vă invită la conferința „Natura și orașul”, susținută de către domnul Dr. Philippe Clergeau, profesor de ecologie la Muzeul Național de Istorie Naturală din Paris și specialist în ecologie urbană și teritorială.
Conferința va avea loc vineri, 30 septembrie 2016, începând cu ora 18.00, în Sala Multimedia a Muzeului Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa”.
Membru al unor prestigioase consilii științifice naționale și internaționale, Dr. Philippe Clergeau a primit numeroase distincții științifice, printre domeniile sale de cercetare fiind și studiul relațiilor dintre ecologie și planificarea urbană, precum și gestionarea speciilor invazive. Distinsul profesor subliniază în cadrul lucrărilor sale importanța și funcțiile biodiversității ca motor al urbanismului durabil, activitatea sa de cercetare concentrându-se în principal pe metodele de îmbunătățire a biodiversității urbane.
„Pentru a atinge durabilitatea ecosistemelor urbane, orașul nu se mai poate mulțumi cu urbanismul actual, ci trebuie să integreze în mod fundamental biodiversitatea și serviciile ecologice pe care aceasta le furnizează. Deși există reglementări tehnice, referitoare la poluare, la ambianța estetică și calitatea mediului de viață citadin, doar o reconsiderare a locului naturii în oraș poate face ca aspecte cum ar fi creșterea densității urbane a automobilelor să fie acceptabile”, susține Prof. Dr. Philippe Clergeau.
Dacă doriți să aflați cât de important este rolul naturii și, prin urmare, al biodiversității plantelor și animalelor pentru un oraș, vă așteptăm să participați la această conferință!
Participarea la eveniment este gratuită! Conferința va fi susținută în limba engleză. Rezervarea, în limita a 100 de locuri, se face pe adresa de email: info@antipa.ro sau la telefon 021.305.60.31.
Conferința este organizată în parteneriat cu BRD-Groupe Société Générale, Bucharest Science Festival, Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare în Construcții, Urbanism și Dezvoltare Teritorială Durabilă, Asociația Parcul Natural Văcărești, Image Factory, EFdeN, ECOTIC și cu Romania Green Building Council.
Parteneri media: MediaIQ, UnitedMedia, Calendar Evenimente, comunicatedepresa.ro, Centruldepresa.ro, Oraşul Meu, Grădinite.com, Prokid.ro, GoKID.ro, Salut Bucureşti, inParc, mamica.ro, melc-codobelc.ro, agendacopiilor.wordpress.com, HotNews, SmartWoman, Mămica de azi, Mami, stiripentrucopii.com, kidsnews.ro, labucatarie.ro.
Informaţii suplimentare despre programe: Florentina Purdescu, șef birou Relații Publice, Marketing Cultural și Programe Educaționale, e-mail: florentinap@antipa.ro , tel: 0729.074.127.

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE