Acasă Blog Pagina 3802

Smart Marketing, 10-11 Octombrie 2016

0
smart marketing

BusinessMark, in parteneriat cu Biroul Cannes Lions Romania, a pregatit o noua editie SMART MARKETING, eveniment ce va avea loc pe 10 -11 octombrie 2016, la Hotel InterContinental, din Bucuresti.

In prima zi a evenimentului, discutiile se vor concentra in jurul ideii de AUTENTICITATE, accentuand importanta unei abordari centrate pe ”veritabil” in construirea strategiei de marketing.

Printre temele ce urmeaza a fi dezbatute in prima zi a evenimentului, enumeram:

  • Autenticitatea in marketing: utopie sau realitate? Cum reperam brandurile “autentice” in peisajul actual de marketing? Cum atingem echilibrul in materie de continut si forma?
  • Povesti autentice care ajuta brandurile puternice sa se conecteze cu consumatorii. Cum seduc brandurile oneste si cum ajung sa obtina “veritabilul” in materie de branding?
  • Burden of proof. Poate fi demonstrata autenticitatea? Transparenta ca valenta a autenticitatii. Cat de util este sa invitam consumatorul “behind-the-scenes”, in activitatea companiei?
  • Relevanta intr-o lume comunicationala din ce in ce mai fragmentata. Content valoros prin marketing contextual – cum isi pastreaza brandurile esenta in mediul de business din ce in ce mai versatil?
  • The power of trust. Importanta increderii in construirea unor customer journeys autentice
  • Traditie si stabilitate – branduri solid ancorate in inimile consumatorilor. Cum si-au creat o istorie? Cum au ajuns sa creeze legaturi puternice cu audientele?
  • Malvertising – vulnerabilitatea brandurilor

Temele vor fi dezbatute de specialisti in domeniu, precum:

  • LUCIA ANTAL, Marketing Director, PRO TV
  • ADRIAN CHEREJI, Head of Marketing & Communication, UNTOLD Festival
  • MIRCEA TEACA, Consumer Healthcare Marketing Manager, Sanofi
  • ANDREI CHIRILA, Chief Marketing Officer, Fashion Days
  • ALEXANDRU BOGDAN, Marketing Director, Baneasa Shopping City
  • RAZVAN BARBULESCU, Channel Marketing Manager, IBM – Global Marketing Center Romania
  • IOANA IONESCU, Romania Marketing Manager, Cinema City
  • LIGIA ROSU, Marketing Manager, Austral Trade
  • ELENA BADEA, Partner & Senior Consultant, Sfera Business

Discutiile zilei secundare se vor concentra in jurul Noului Consumator si al Viitorului Eficientei Creative.  Ele vor fi  ilustrate cu studii de caz de la  Cannes Lions 2016, cel mai reputat eveniment dedicat gandirii creative la nivel global.

Cea de-a doua zi a evenimentului reuneste membri ai juriului si participanti activi la seminariile Cannes Lions pentru a oferi tips&tricks, informatii la zi si directii despre trendurile in comunicare globala. Printre acestia ii mentionam pe:

  • TEO MIGDALOVICI, founder The Alternative School for Creative Thinking
  • SZABI SZEKELY, CEO, Halcyon mobile, jurat la Cannes Lions 2016
  • ZELIA SAKHI, Head of Creative, Mobiento, Stockholm, jurat la Cannes Lions 2016
  • MIHAI FETCU, CD, Geometry, jurat la Cannes Lions 2016
  • RADU NANTU, ALEXANDRA BOMBITAabove 106
  • MARIO GAZEBRO, Member of Gold Winning Team, Lions Entertainment 2016
  • ELENA MARKOS, Manager, WGSN, UK

 „SMART MARKETINGva avea loc pe data de 10-11 octombrie 2016, la Bucuresti, Hotel InterContinental.

Evenimentul este organizat de BusinessMark, in parteneriat cu Cannes Lons Romania si cu sprijinul CCIFER, Graphtec Design si Biroul de traduceri Champollion.

Evenimentul are drept parteneri media: IAA, Ad Hugger, Social Media Romania, Zelist, Romanian Copywriter, Marketing Romania, Comunicat de presa.ro, Revista Bulevard,  Jurnalul de afaceri, Promoafaceri, Economic ZOOM, Femei in afaceri, Business editors, Global Manager, Business Woman, StartUps, Business24, Ziare.com, Calendar evenimente, Legal Marketing, Avocatura.com, Transilvania Business, Finzoom Debizz, Administratie.ro, Roportal.ro, MLM News, Revista Valoarea, Bucuresteni.ro, Manager Express, Economia Online, Think Business, Chalbert, Antreprenor in Romania, Plan de afacere.ro, Rabbit Media, Ejobs, RBE Connect, PRbox.ro si Vox Capital.

Pentru detalii si inscrieri, acceseaza  www.business-mark.ro  sau contacteaza-ne la  numerele de telefon  (+40 ) 021 313 98 19   sau pe adresele de e-mail mihaela.ciobanu@business-mark.ro , office@business-mark.ro.

 

Despre BusinessMark

BusinessMark este o companie ce ofera servicii integrate de B2B, oferind clientilor sai  modele de dezvoltare complexe, conectandu- i in mod direct cu mediul de afaceri si creand oportunitati de parteneriat strategic.

Atat prin organizarea de evenimente business, cat si prin serviciile de B2B Public Relations oferite, BusinessMark isi propune sa vina in intampinarea partenerilor sai cu strategii de comunicare si promovare centrate pe business matchmaking si crearea de oportunitati de dezvoltare.

Banner SapunulCheia.ro

“Fii tu eroul unui copil”… Ajută-l să meargă la școală

0
copil - scoala

poza decupata

Asociația Hermes București lansează în perioada 2 septembrie – 15 octombrie campania umanitară „Fii tu eroul unui copil”… ajută-l să meargă la școală.

Scopul campaniei este sprijinirea elevilor provenind din familii nevoiașe în județele Teleorman, Vaslui și Caraș- Severin și oferirea de îmbrăcăminte, încălțăminte și rechizite pentru ca acești copii să-și poată continua activitatea școlară în condiții normale, prin această acțiune participând la diminuarea abandonului școlar în rândul elevilor din ciclul primar și gimnazial de învățământ.

În cadrul campaniei se va desfășura acțiunea de strângere de fonduri destinate copiilor nevoiași, școlari în clasele I-VIII, urmând ca în perioada 1 – 15 noiembrie să oferim 200 de pachete la elevi din:
Școala Gimnazială Sârbenii de Jos, Județul Teleorman
Şcoala Generală Lacul Babei, Județul Vaslui
Școala Generală Găvanu, Județul Vaslui
Școala Gimnazială Nr. 1 Bogdana, Județul Vaslui
Scoala Gimnaziala Nr.1 Poienești, Județul Vaslui
Școala Gimnazială “Dr. I. Sârbu” Efimie Murgu, Județul Caraș-Severin
Asociația Hermes București lansează un apel pentru toți cei care cred în puterea educației. Oricare dintr noi poate fi eroul acestor copii nevoiași sprijinindu-i pentru a preveni ruptura abandonului școlar: să reclădim împreună puntea dintre COPII și ȘCOALĂ!

Donează acum!
Cont bancar (IBAN): RO57RZBR0000060014116844

Despre Asociatia Hermes București
Asociația Hermes București este o asociație non profit ce și-a propus dezvoltarea societății prin derularea unor acțiuni educative, umanitare și social-filantropice. Din 2013 derulăm proiecte caritabile pentru copiii nevoiași pe care îi ajutăm să meargă în continuare la școală.

www.asociatiahermes.ro
https://www.facebook.com/hermesbucuresti/

Banner SapunulCheia.ro

BoConcept, primul magazin de mobilier scandinav din România, împlineşte 10 ani

0
mobilier scandinav

BoConcept România aniversează anul acesta 10 ani de la lansare. Momentul are o semnificaţie specială pentru piaţa de mobilier de la noi din ţară deoarece punctează un deceniu de când designul scandinav şi-a făcut intrarea în premieră pe piaţa autohtonă. Evenimentul care marchează aniversarea va avea loc pe 21 septembrie 2016, începând cu ora 18:30, la showroomul BoConcept din Băneasa, fiind dublat de lansarea noii colecţii şi a noului catalog al producătorului danez. Printre invitaţi se vor număra reprezentanţi ai presei, arhitecţi, designeri, clienţi, dar şi invitaţi supriză. În cadrul petrecerii vor fi prezentate noutăţile şi seara se va încheia cu o tombolă cu un premiu special marca BoConcept.

Bazele conceptului de design scandinav s-au cristalizat în anii ’50 și tot atunci a luat naștere și BoConcept în Danemarca. De la un mic atelier compania s-a transformat într-un imperiu cu peste 270 de magazine în întreaga lume, dintre care unul şi în Bucureşti.

Franciza BoConcept a fost adusă în România de către Diana Staicu, care a pornit astfel trendul designului scandinav în ţara noastră. Privind înapoi la climatul pieţei de mobilier de acum 10 ani, antreprenoarea afirmă: „În 2006 am intrat cu BoConcept într-o piaţă care multora le părea încă nepregătită pentru standardele şi implicaţiile unei francize 100% daneze. Mai precis, nici marile lanţuri care promovează stilul scandinav într-un segment de preţ mai low budget nu se încumetaseră la vremea respectivă să vină la noi, iar segmentul de mobilier premium local nu era foarte aglomerat. Pariul pe designul scandinav nu şi-l asumase nimeni şi multă lume m-a avertizat că nu va merge. Realitatea este că nu trebuie să îţi subestimezi clienţii. Un lucru valabil în 2006, dar şi astăzi, este faptul că oamenii au apreciat dintotdeauna calitatea, iar serviciile suplimentare pe care modelul BoConcept le-a introdus în premieră pe piaţa din România ne-au garantat succesul. Ar fi multe de spus, dar e cert că după 10 ani, cu bune şi cu rele, pot să spun că am câştigat pariul şi am trecut la nivelul următor, dovadă stând multibrandul pe care l-am lansat anul trecut, Scandinavian Design House, din care acum face parte şi BoConcept”.

Evenimentul BoConcept dedicat aniversării a 10 ani pe piaţa din România va avea loc pe 21 septembrie 2016, începând cu ora 18:30, la showroomul BoConcept din Băneasa. Cu această ocazie vor fi dezvăluite noutăţile sezonului, piese surprinzătoare de mobilier pe care veţi avea ocazia să le testaţi la eveniment, dar şi noile trenduri introduse de producătorul danez: Metropolitan moods, axat pe un puternic şi sofisticat stil urban, culori opulente, accente metalice şi materiale elegante şi Northern light, concentrat pe linii curate şi simple, confort, culori luminoase şi texturi naturale.

Despre BoConcept

BoConcept şi-a început povestea în anul 1952 şi este brandul danez cel mai răspândit la nivel internaţional, cu 270 de magazine în 60 de țări din întreaga lume. Dincolo de mobilier și accesorii, BoConcept oferă un răspuns la nevoia de design și funcționalitate și le îmbină armonios într-un concept integrat. Bo în limba daneză înseamnă viață, iar arhitecții și specialiștii în design interior care vă consiliază la BoConcept sunt pregătiți să vă ofere soluții de amenajare personalizate și adaptate stilului de viață pe care vi-l doriți.
În România, BoConcept a fost lansat în anul 2006, fiind primul magazin de mobilier şi decoraţiuni scandinave autentice din ţara noastră. Printr-o evoluţie firească, BoConcept face parte acum din multibrandul Scandinavian Design House, lansat în noiembrie 2015.

Despre Scandinavian Design House

După 10 ani de succes în România, echipa din spatele BoConcept a lansat în 2015 Scandinavian Design House (SDH), un concept multibrand dedicat amenajării și decorării complete a casei, în cel mai pur stil scandinav, la costuri accesibile.
Sub umbrela SDH se află numeroase mărci celebre care au ridicat amestecul între estetică și funcționalitate la nivel de artă urbană contemporană, accesibilă tuturor iubitorilor de frumos. Misiunea asumată de SDH este să decoreze casele într-un mod coerent stilistic, practic și accesibil.
Pe lângă mobilier şi deocoraţiuni, amenajările interioare sunt specialitatea SDH, care se bazează pe o echipă de profesioniști formată din arhitecţi şi designeri interiori. Sfaturile și recomandările lor s-au transformat adesea în proiecte ample de amenajări complete care înfrumusețează deja multe cămine din întreaga țară.

Contact:
Georgiana Kivu
Marketing&PR Manager Scandinavian Design House
gk@sdhouse.ro / 0727 333 610 / www.sdhouse.ro / www.boconcept.ro

Showroom BoConcept&Scandinavian Design House
Șos. București-Ploiești 44C, Galeriile Mobexpert Băneasa, Sector 1, BucureştiImagine_campanie_BO 2016_RGB

Banner SapunulCheia.ro

Festivalul de Toamnă al Economiei Germane – Herbstfest, la ceas aniversar: de jumătate de deceniu în Cluj!

0

Cea de-a cincea ediție, 2016, a deja tradiționalului Festival de Toamnă al Economiei Germane- Herbstfest (Wirtschaft. Kultur. Networking), se pregăteşte să ia startul, aşa cum a devenit deja tradiţie, în primul weekend din luna octombrie, în Cluj-Napoca. Oktoberfest-ul Clujului va avea loc în Piața Unirii, timp de trei zile, între 30 septembrie şi 2 octombrie. Și în data de 29 septembrie vor fi activități sub egida Festivalului, însă nu se vor desfașura în Piața Unirii. Tot joi, 29 septembrie va fi organizată și conferința de presă.

Ediția din acest an a ceea ce organizatorilor le place să numească ”Zilele Clujului German” vine cu și mai multe surprize decât în anii precedenți, cu bere, cârnați bavarezi, ștrudele, produse pe toate gusturile, și spectacole și activități pentru toate vârstele. Vizitatorii vor avea ocazia să afle din experiențe practice lucruri inedite despre cultura, tradiţiile şi economia Germanie.

Organizatorii festivalului au pregătit un program divers: de la concerte live și dansatori profesioniști, show-uri de modă, demonstrații de dresaj canin și de prim-ajutor, mini-golf și playground pentru cei mici, până la workshop-uri și ateliere de job matching și recrutare, sesiuni de business networking cu participare internațională, sau expoziții și test drive-uri cu cele mai puternice mașini nemțești.

 

Ediția 2016 a Festivalului, mai…germană ca niciodată

Ediția din acest an a Festivalului de Toamnă al Economiei Germane aduce o serie de noutăți care vin să întărească rolul acestei comunități în Transilvania. În primul rând, la eveniment au confirmat participarea ambasadorul Germaniei în România, Werner Hans Lauk și primarul de raion (sector) al Köln-ului, Dr. Ralf Heinen.

Pe scena din Piața Unirii, instalată într-un cort imens, va răsuna exclusiv muzică nemțească, respectiv orchestre și formații emblematice pentru stilul bavarez: Klaudia und die Burzenland Party Band, Trio Saxones (formația celor trei preoți sași din Transilvania), Sächsische Tänze – Sächsische Volkstanzgruppe aus Mühlbach (ansamblul de dansuri săsești din Sebeș), precum și nelipsita Fanfară din Foieni, devenită deja emblemă a festivalului.

 

Muzica antrenantă va acompania, binențeles, delicioasele bucate tradiționale nemțești și multitudinea de sortimente de bere ”de la mama ei”. Diversificarea gamei de produse culinare și alcoolice, preparare și aducerea lor special din Germania pentru acest eveniment este unul dintre punctele forte ale organizării de anul acesta.

Și anul acesta, ca la fiecare ediție, cepul primului butoi de bere va fi dat de primarul municipiului Cluj-Napoca, Emil Boc, marcând astfel deschiderea oficială a festivalului.

 

Festivalul de Toamnă al Economiei Germane- Herbstfest este organizat de Clubul Oamenilor de Afaceri de Limbă Germană din Transilvania de Nord – DWNT şi Avalon Events, cu sprijinul Primăriei, al Consiliului Local Cluj-Napoca și al Consiliului Județean Cluj. Proiectul susține candidatura orașului Cluj-Napoca la titlul de Capitală Culturală Europeană 2021.

Oamenii de afaceri vor putea participa in prima seara (29 Septembrie 2016) la o sesiune internationala de networking cu sustinerea Bursei Romane de Afaceri – eveniment oferit de TPA Transilvania. Inscrierile se pot face la acest link .

 

In plus, pe data de 1 octombrie va fi organizat un Cocktail pentru intarirea relatiilor bilaterale intre comunitatile de business germana si romana, eveniment sustinut de Bursa Romane de Afaceri si oferit de Contafiscal .

 

Ambulanța Cluj face demonstrații la Zilele germane

Prima zi a festivalului german aduce și o activitate mai puțin…obișnuită pentru publicul de Oktoberfest: o demostrație de exercițiu de salvare și acordare de prim ajutor executat de Ambulanța Cluj. Demonstrația va fi extrem de interesantă atât pentru cei mari, cât și pentru cei mici.

Copiii vor avea parte atât de activități educative și culturale (Centrul Cultural German este partener al evenimentului), cât și de activități distractive și interactive: mini golf, ateliere de îndemânare, creație și improvizație, concursuri, spectacole de teatru.

 

Recrutari pe loc pentru companiile germane din Transilvania

În cadrul Herbstfest 2016, tinerii în căutarea oportunităților de angajare vor avea șansa de a fi recrutați şi de a participa la workshopuri și ateliere de recrutare și job matching oferite de reprezentanți ai firmelor germane prezente la festival.

De asemenea, oamenii de afaceri din zonă vor avea posibilitatea de a participa la sesiuni de networking, alături de membri ai cluburilor internaţionale de afaceri- german, olandez, francez, englez, Asociația Femeilor de Afaceri din Cluj, de reprezentanți ai celor mai puternice firme multinaționale și organizații și ai structurilor de conducere de la nivel local și național.

 

Persoană de contact:

Anca Dinu

PR Manager

0722.870.000, anca.dinu123@gmail.com

Banner SapunulCheia.ro

Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” – Dinozaurii între mit și realitate

0
antipa

Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” are plăcerea să vă invite la conferința „Dinozaurii între mit și realitate”, susținută de către Conf. Univ. Dr. Zoltan Csiki-Sava, din cadrul Facultății de Geologie și Geofizică, Universitatea din București. Evenimentul va avea loc sâmbătă, 3 septembrie începând cu ora 17:00, în Sala Multimedia a Muzeului.
Mult timp după descoperirea dinozaurilor, în prima jumătate a secolului al XIX-lea, aceștia au fost văzuți drept marii perdanți ai evoluției, victime ale competiției cu mamiferele și ale inadecvării lor la condițiile de mediu în schimbare.
Această percepție generală asupra dinozaurilor a început să se schimbe ca urmare a descoperirilor recente. Departe de a fi fost lenți și greoi, în general slab echipați să facă față provocărilor mediului lor de viață, dinozaurii ni se relevă azi drept niște organisme cu totul și cu totul excepționale, fiind cu nimic mai prejos decât animalele care domină azi Terra, susține paleontologul Zoltan Csiki-Sava.
Conferința „Dinozaurii între mit și realitate” urmărește să prezinte succint această transformare radicală în imaginea publică a dinozaurilor, de la niște animale preistorice greoaie și stranii, la unele ce populau o lume plină de dinamism și culoare. Și face acest lucru urmărind istoria, lungă deja de două secole, a descoperirii dinozaurilor și modul în care noi și noi observații au determinat oamenii de știință să își schimbe concepțiile referitoare la aceste animale impresionante – iar în felul acesta, să modifice și modul în care publicul larg percepe dinozaurii.

Participarea la eveniment este gratuită!

Înscrierea se poate face pe adresa de e-mail info@antipa.ro.
Vă așteptăm cu drag!

Detalii: www.antipa.ro și pe pagina de Facebook a Muzeului de Istorie Naturală „Grigore Antipa”: www.facebook.com/muzeulantipa.

Banner SapunulCheia.ro

Incepeti toamna la CODECS cu Workshopul Gratuit de Lean Six Sigma

0
lean_2_ toamna

Va doriti sa acceptati provocari si sa aflati de ce, in ultimii 30 de ani, Lean Six Sigma a devenit o cultura organizationala? Va propuneti sa incepeti o calatorie in lumea descoperirii, analizarii si optimizarii proceselor? Simtiti ca ar trebui facute schimbari dramatice in abordarea structurala a problemelor cu care va confruntati, dar aveti nevoie de o ”foaie de parcurs”?

Daca raspunsul la aceste intrebari este afirmativ, CODECS va invita pe 7 septembrie la un Workshop Gratuit de Lean Six Sigma sustinut de Alexandru Cîrnaru.

Participarea se face pe baza de inscriere si este gratuita, in limita locurilor disponibile.
Workshopul se desfasoara in intervalul 18:00-20:00 la Centrul de training CODECS din strada Agricultori, nr. 37 – 39, sector 2, Bucuresti. Inscrieri la https://goo.gl/forms/WbVXKG7d6u2hmlqS2.

Pentru informatii suplimentare despre programele CODECS puteti accesa www.codecs.ro. De asemenea, un consultant CODECS va sta la dispozitie la numerele de telefon 021.252.51.82/3/4 si la adresa de e-mail sales@codecs.ro.
lean_2_

Banner SapunulCheia.ro

All Boutique Summer Sales: Piesele statement ale acestei veri sunt acum la reducere

0
reducere tricou_allboutique

All Boutique Summer Sales: Piesele statement ale acestei veri sunt acum la reducere

Sezonul reducerilor e perioada care ne înveselește pe final de vară și care începe oficial după 15 august și durează două săptămâni sau o lună. În timpul acesta trebuie sa iei deciziile potrivite pentru a-ți reînnoi garderoba. Acum este momentul în care iți poți cumpara produsele preferate la un preț foarte redus.

Pe www.allboutique.ro găsești piese statement realizate în ateliere de creație românești, de designeri celebri sau la început de drum. Orice ai alege, nu ai cum să treci neobservată, atât la birou, cât și la un eveniment business sau casual.

Ca să profiți din plin de sezonul reducerilor, am pregătit câteva recomandări de ținute pe care le poți purta atât la birou cât și în vacanță.

Tricoul alb, brodat cu motive tradiționale românesti poate fi purtat atât la blugi sau pantaloni casual, cât și la o fustă office sau sub sacou. Tricoul este realizat din bumbac și are o croiala lejeră, ca să te simți confortabil toată ziua.

Rochia neagră nu trebuie să lipsească din garderoba niciunei femei, este ideală atât la birou, cât și la orice petrecere. Cu o croială clasică și o lungime midi, chiar nu ai cum să dai gres. Modelul Could Melt Ice va atrage privirile către tine, iar acum are un preț special, de numai 99 lei!

Pantofii din piele nude sunt un alt accesoriu vestimentar care nu trebuie să îți lipsească din garderobă. Motivele tradiționale te vor scoate din anonimat și vor scoate în evidență orice outfit ai alege.

Piesele vestimentare statement din colecțiile All Boutique reprezintă o alegere îndrăzneață, ce transformă o ținută clasică într-un look versatil și feminin

Despre All Boutique

All Boutique s-a născut din pasiunea pentru moda românească realizată de producatori români și a reușit ca în 3 ani să fie un magazin de referință pentru femeile care își doresc produse de calitate în ediții limitate și prețuri accesibile.
Produsele All Boutique sunt definite prin conceptele de exclusivitate, unicitate și calitate românească, acestea, în majoritatea lor, nu se mai regăsesc în alte magazine online sau offline, oferind o experiență unică femeilor care vor să adopte un stil vestimentar diferit.
Allboutique.ro este locul în care cumparatorii se întâlnesc cu producatori talentați, ce crează în serii mici sau în ediții limitate, designeri la început de drum, alții decat cei prezenți pe canalele de media și pe alte platforme online.

tricou_allboutique

allboutique_rochie_neagra
AllBoutique_Pantofi-PN04-3-800x1200

Banner SapunulCheia.ro

ALFA – primul brand de suplimente destinat exclusiv bărbaţilor

0
suplimente dacia plant

Dacia Plant lansează în premieră în România ALFA, prima gamă de suplimente naturale destinată exclusiv bărbaţilor.

Bărbătesc, masculin şi viril sunt cuvinte care creionează portretul ideal al bărbatului modern. Şi totuşi, realitatea este diferită, pentru că bărbatul de astăzi se confruntă cu probleme de sănătate cauzate de stres, sedentarism şi alimentaţie defectuoasă.

Iar problemele nu sunt deloc puţine. De exemplu, ştiaţi că:

– Cazurile de infertilitate masculină sunt cel puţin la fel de frecvente ca cele de infertilitate feminină sau cele comune de cuplu?
– Depresia trece de cele mai multe ori nediagnosticată la bărbaţi? Deşi sunt supuşi de obicei unui stres mai mare, ei nu recunosc sau ignoră semnele de depresie sau alte efecte ale stresului.
– Bărbaţii sunt mai predispuşi dependenţei de substanţe nocive? Ei încep consumul de alcool sau alte substanţe nocive mai devreme, abuzează mai des şi în cantităţi mai mari de alcool şi tutun.
– Bărbaţii trăiesc în medie cu cca 5 ani mai puţin decât femeile?
– Faţă de femei, cu 50% mai puţini bărbaţi merg la medic pentru controale de rutină.

Sănătatea bărbaţilor afectează starea de bine a întregii familii şi trebuie ca aceştia să redevină energici, activi, puternici şi capabili să ofere sprijin celor de lângă ei!

De aceea, Dacia Plant a creat ALFA, primul brand de suplimente alimentare EXCLUSIV pentru bărbaţi. Suplimentele naturale ALFA sunt realizate în urma analizei stilului de viaţă şi a problemelor cu care se confruntă aceştia.

De acum bărbaţii nu mai sunt nevoiţi să caute prin game diferite de suplimente pentru a le găsi pe cele mai potrivite pentru menţinerea sănătăţii masculine şi pentru obţinerea unui plus de energie şi putere.

ALFA este numele sub care ei vor găsi cele mai bune produse pentru potenţă, eliminarea stresului, lupta împotriva dependenţelor, plus de fertilitate şi echilibrare hormonală.

Primele trei produse ALFA lansate în această vară sunt:

• Alfa fără dependenţe comprimate: susţine organismul în lupta împotriva alcoolismului, tabagismului şi a altor tipuri de dependenţe.
• Alfa zero stres comprimate: este recomandat în suprasolicitare, şocuri emoţionale şi tensiuni psihice.
• Alfa mai fertil comprimate: contribuie la menţinerea fertilităţii masculine la un nivel optim şi susţinerea secreţiei de spermatozoizi.

Suplimentele naturale ALFA sunt 100% naturale şi au reţete originale bazate pe plante şi extracte naturale cu efecte intense asupra organismului masculin.

„Sănătatea masculină este de multe ori ignorată şi este motivul pentru care bărbaţii suferă deseori mai mult decât femeile. Prevenţia bolilor trebuie să devină un obicei în viaţa bărbaţilor pentru a se putea bucura de o viaţă lungă, activă şi împlinită” a declarat Carmen Dincă, director de marketing Dacia Plant.

Noile produse ALFA sunt livrate în ambalaje inovatoare care apelează la logica masculină prin simboluri matematice aflate în directă legătură cu efectele promise. Cutiile albastre cu capac gri sunt inspirate din lumea tehnologiei şi a industriei de maşini şi sunt uşor recognoscibile de bărbaţi pe rafturile farmaciilor şi ale magazinelor de produse naturiste.

Dacia Plant lansează astfel provocarea bărbaţilor de a deveni mai sănătoşi, mai activi, mai puternici şi capabili să înfrunte cu succes provocările vieţii moderne.

Despre ALFA:
ALFA este un brandul Dacia Plant. Sub brandul ALFA sunt produse suplimente naturale destinate exclusiv bărbaţilor, venind în întâmpinarea problemelor cotidiene cu care aceştia se confruntă: stres, dependenţe şi infertilitate.

Despre DACIA PLANT:
Dacia Plant este compania românească cu produse naturale inspirate din reţetele tradiţionale, adaptate stilului modern de viaţă. Toate produsele Dacia Plant au concentraţii optime de substanţe active şi nu conțin aditivi, conservanți, coloranți sau îndulcitori artificiali. În fabrica de la Bod-Brașov, Dacia Plant produce peste 250 de tipuri de comprimate, tincturi, pulberi și siropuri bazate pe plante atent selecționate și pe extracte standardizate. Brandurile companiei sunt: Dacia Plant®, Interferonat®, Îngerașul®, Sublima®, Specialiştii Plantelor®, Citonat®, Pandemiq®, Bun de tot® şi Detoxicolon®. Pentru mai multe informaţii, accesaţi daciaplant.ro.

suplimente dacia plant

suplimente dacia plant

suplimente dacia plant

suplimente dacia plant

Banner SapunulCheia.ro

Muzeul Național Grigore Antipa – Prins în plasa păianjenului

0
antipa

Muzeul Național de Istorie Naturală “ Grigore Antipa ” îi invită pe cei mici la un nou modul al Școlii de Vară intitulat „Prins în plasa păianjenului”, care se desfășoară în perioada 29 august – 2 septembrie în Sala Atelier a Muzeului.

În cadrul acestui modul, prin audierea unor prezentări, prin colectarea de material arahnologic în natură și prin diverse activități în laborator, participanții vor învăța elementele de bază ale biologiei păianjenilor, vor învăța să diferențieze mai multe tipuri de medii de viață ale acestora și să identifice câteva specii comune.

Păianjenii sunt ființe fascinante, cu caracteristici și simțuri extraordinare, și care doar în puține cazuri sunt periculoși pentru om.

Vă invităm, deci, să pătrundem și să înțelegem o lume care pare a fi evoluat pe altă planetă.

Cursul care se desfășoară zilnic între orele 10:15 și 12:30 se adresează copiilor cu vârste cuprinse între 9 și 14 ani iar taxa de participare este de 150 lei/persoană sau 250 lei/2 frați.

Înscrierea participanților se poate face pe adresa de e-mail: info@antipa.ro

Parteneri media: EmailWing, MediaIQ, UnitedMedia, Calendar Evenimente, comunicatedepresa.ro, Centruldepresa.ro, Oraşul Meu, Grădinite.com, Prokid.ro, GoKID.ro, Salut Bucureşti, inParc, mamica.ro, melc-codobelc.ro, agendacopiilor.wordpress.com, HotNews, SmartWoman, Mămica de azi, Mami, stiripentrucopii.com, kidsnews.ro, labucatarie.ro.
Detalii: www.antipa.ro și pe pagina de Facebook a Muzeului de Istorie Naturală „Grigore Antipa”: www.facebook.com/muzeulantipa.

Banner SapunulCheia.ro

Operational HR 2016

0
hr

Funcțiile și responsabilitățile departamentului de Resurse Umane au suferit numeroase schimbări în ultimii ani. Progresul tehnologiei, apariția unor noi poziții în companie, dinamica angajaților, contextul legislativ, toate influențează activitatea specialiștilor ce trebuie să gestioneze zi de zi noi provocări.

Ne propunem să discutăm despre principalele aspecte ce țin de activitatea managerilor si experților HR care definesc partea operațională, în  cadrul celei de-a III-a ediții a evenimentului Operational HR”, pe 21 și 22 septembrie 2016 la București, la Hotel Radisson Blu și pe 28 octombrie la Cluj-Napoca, la Hotel Goledn Tulip Ana Dome.

Printre temele abordate în cadrul evenimentui se regăsesc:

  • cultura organizațională în era tehnologică
  • dinamica pieței muncii; context, efecte și perspective
  • măsurarea performanței angajaților; criterii și evaluare
  • care sunt factorii ce influențează performanța?
  • importanța implementării unui sistem de performance management
  • pregătirea potențialilor angajați; lacunele sistemului educational
  • cât investesc companiile în formarea personalului?
  • implicarea companiilor în formarea viitoarelor generații de angajați; responsabilitate socială și HR
  • managementul diversității; rolul HR în maximizarea beneficiilor și limitarea provocărilor
  • risk management în resurse umane; cum minimizăm riscurile la nivel de operațiuni?
  • instrumente financiare pentru specialiștii în Resurse Umane
  • salarizarea și legislația muncii. Noutăți legislative în 2016
  • BPO – avantaje, dezavantaje și tendințe

 

Speakerii care au confirmat participarea la evenimentul susținut în București sunt:

  • IOANA MARCU, HR Director, Orange România
  • NICOLETA CARLUGEA, Human Resources Director South Eastern Europe, Draexlmaier Group
  • ANA AFTENI, HR Manager South Eastern Europe, Reckitt Benckiser
  • MIHAI MIRT, HR Manager, Decathlon
  • OANA CIOBANU, HR Director, UP România
  • MELANIA JARAVETE, HR Director, Blue-Air
  • ANTONETA GALEȘ, Director of Communications and Organisational Development, Selgros Cash & Carry
  • JANJAAP BOOGAARD, Head of EMEA Workplace Solutions, Colliers International
  • MIRELA STERE, HR Director, Macromex
  • ALINA RUSU ZĂRNESCU, HR Director, Xerox
  • MIHAELA CORGHENCI, Reward & Support Functions HR Manager, Coca-Cola HBC
  • DAN BORCEA, Product Manager, TMF Group – UCMS Group
  • BOGDAN HOSSU, Director General, Wise Finance Solutions
  • CĂTĂLINA MARINESCU, HR & Services Manager, Zentiva
  • FLORENTINA SCARLAT, Regional Sales Manager, Signal Iduna
  • IRINA STOIAN, HR Director, Cetelem
  • MIHAI GĂVAN, Sales Manager, Romanian Software
  • ADINA NANU, Recruitment & Career Development Manager, Romstal
  • LEONARD RIZOIU, Managing Director, Leo HR

 

La Cluj, vom dezbate tematicile propuse alături de:

  • THOMAS PECKRE, Head of HR Operations, Bombardier Transportation
  • ADRIAN DRAGOMIR, Business Analysis Manager, Bombardier Transportation
  • ȘTEFAN ZOICAN, HR Manager, Saint Gobain
  • MIRELA STERE, HR Director, Macromex
  • GABRIEL MĂTĂUAN, HR Director, CRH
  • MIHAI GĂVAN, Sales Manager, Romanian Software
  • ZOE DOBRE, HR Director, Bergenbier
  • PAUL PĂTRAȘCU, HR Senior Manager Eastern Europe FAE, Fujikura Automotive
  • BOGDAN HOSSU, Director General, Wise Finance Solutions
  • SORIN ANGHEL, Regional Sales Manager, Signal Iduna
  • ELENA BOBOC, HR Business Partner pentru Divizia Corporate and Investment Banking, Unicredit Bank
  • DAN BORCEA, Product Manager, TMF Group – UCMS Group

 Operational HR va avea loc pe 21 și 22 septembrie 2016 la București, la Hotel Radisson Blu și pe 28 octombrie la Cluj-Napoca, la Hotel Goledn Tulip Ana Dome.

Un eveniment BusinessMark.

Partenerii oficiali ai evenimentului sunt: TMF Group – UCMS Group și  Romanian Software.

Parteneri: Signal Iduna, Wise Finance Solutions, PKF Finconta, Medlife, Up Romania, World Class, Wellington, Max Relax, Graphtec Design si Leo HR.

Evenimentul are drept parteneri media: Jurnalul de afaceri, Exec-Edu., Promoafaceri, Economic ZOOM, Femei in afaceri, Business editors, Global Manager, Business Woman, StartUps, Business24, Ziare.com, Calendar evenimente, Legal Marketing, Avocatura.com, Transilvania Business, Finzoom Debizz, Administratie.ro, Roportal.ro, MLM News, Revista Valoarea, Bucuresteni.ro, Manager Express, Economia Online, Think Business, Chalbert, Portal HR, Antreprenor in Romania, Plan de afacere.ro, Rabbit Media, Vox Capital, Redactia de Cluj, RBE Connect, PRbox și E-JOBS.

Pentru detalii si inscrieri, acceseaza  www.business-mark.ro  sau contacteaza-ne la  numerele de telefon (+40 ) 021 313 98 19 sau pe adresele de e-mail alice.mitru@business-mark.ro sau office@business-mark.ro.

 

Despre BusinessMark

BusinessMark este o companie ce ofera servicii integrate de B2B, oferind clientilor sai  modele de dezvoltare complexe, conectandu- i in mod direct cu mediul de afaceri si creand oportunitati de parteneriat strategic.

Atat prin organizarea de evenimente business, cat si prin serviciile de B2B Public Relations oferite, BusinessMark isi propune sa vina in intampinarea partenerilor sai cu strategii de comunicare si promovare centrate pe business  matchmaking si crearea de oportunitati de dezvoltare.

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE