Acasă Blog Pagina 3738

BLOC EXPERT in parteneriat cu NETOPIA mobilPay lanseaza pentru clientii sai, PLATA INTRETINERII cu CARDUL BANCAR ONLINE

0
bloc expert

BLOC EXPERT SRL  sau Platforma blocexpert.ro , a dezvoltat si integrat , in parteneriat cu procesatorul de plati  online NETOPIA mobilPay, solutia informatica prin care locatarii la bloc pot plati intretinerea online cu cardul rapid si usor, direct de acasa (accesand blocexpert.ro) sau oriunde s-ar afla, prin intermediul aplicatiei Mobilpay Wallet.

Bloc Expert este solutia informatică utilizata pentru administrarea financiar contabila a asociatiilor de proprietari, destinata atat administratorilor, cat si locatarilor la bloc. Platforma blocexpert.ro permite administratorului sa-si gestioneze online toate asociatiile de proprietari pe care le are in administrare, dar inlesneste si  interactiunea, comunicarea cu membrii acesteia in mediul online.

 

“Ne-am gandit si de aceasta data la timpul si la siguranta administratorilor, dar si ale locatarilor. Administratorii asociatiilor de proprietari trebuie sa gestioneze sume mari de bani cash, iar locatarii sunt de cele mai multe ori preocupati sa ajunga la timp la orele de incasare. Plata cu cardul online, vine astfel ca o solutie salvatoare pentru ambele parti” spune Lavinia Pandelea, Business Developer la Bloc Expert.

“Oamenii trebuie sa inteleaga ca cea mai importanta resursa pe care o au este timpul, nu banii, oamenii sau tehnologia”, spune Antonio Eram fondatorul Netopia SRL,  furnizor de top de solutii de plata electronica  .

 

Cum platesc locatarii Bloc Expert intretinerea cu cardul?

Exista doua variante la fel de usoare si rapide:

 

  1. Direct pe site-ul www.blocexpert.ro

Dupa ce primeste nota de plata pe email de la administratie, locatarul se logheaza in platforma blocexpert.ro.  Aici, acesta poate vizualiza situatia contului sau, cu restul de plata la intretinere,  soldul fondurilor, istoricul platilor, precum si istoricul cotelor de intretinere. Interfata este foarte intuitiva, trebuie doar sa apesi butonul “Plateste” si esti directionat direct in pagina de plata securizata a procesatorului de plati online Netopia Mobilpay.

 

  1. Direct in aplicatia Mobilpay Wallet:

Avand in vedere ca traim in epoca tehnologiei si ca mai toti dintre noi avem un smart phone, tot ce trebuie sa facem este sa ne logam in aplicatia Mobilpay, ne introducem codul de abonat, iar apoi in fiecare luna ni se va afisa suma de plata. Pentru efectuarea unei plati, trebuie selectat cardului de pe care se va face plata si apasat butonul ,,Plateste”. Rapid, sigur, de oriunde si oricand Mobilpay Wallet este solutia ideala pentru plata intretinerii.

Cu ajutorul aplicatiei Mobilpay Wallet se mai pot face plati la : taxa de pod de la Fetesti, plata la transportul in comun, rovigneta, platile cosurilor de cumparaturi in toate magazinele Carrefour si Selgros, precum si plata facturii telefonice sau reincarcarea unei cartele prepaid.

Netopia mobilPay, unul dintre cei mai mari procesatori de plăţi online de pe plan local, estimează că va intermedia anul acesta tranzacţii online în valoare de 175 milioane de euro, cu 30% mai mare faţă de 2015, în timp ce volumul acestora va înregistra o creştere de peste 70%, la 4,5 milioane.

De la începutul anului şi până în prezent,  compania a procesat în total peste 3 milioane de plăţi online, cu 15% mai multe comparativ cu aceeaşi perioadă din 2015. „Plăţile digitale cresc gradual, în toată ţara. Dacă în anii anteriori Bucureştiul genera peste 50% din totalul tranzacţiilor online şi mobile, observăm că anul acesta oraşe precum Cluj-Napoca, Braşov sau Constanţa au urcat provincia peste Capitală“, a declarat Antonio Eram, fondatorul şi CEO-ul Netopia mobilPay.

autentificareselectare-facturibloc-expert_-plata-intretinereplata-intretinere

Contact  Bloc Expert

Lavinia Pandelea – Business Developer
Telefon: 0721.615.970
Email:
info@blocexpert.ro

www.blocexpert.ro

Banner SapunulCheia.ro

3rd Post Trade Forum 23-24 February 2017, Vienna

0
post trade forum

Following the great success of our 2nd Annual Post Trade Forum with more than a 100 participants, we are happy to invite you to our 3rd Annual Post Trade Forum, which will be held 23rd – 24th of February, 2017 in Austria Trend Hotel Savoyen Vienna, Austria.

Hear more about the global regulatory landscape; EMIR, MIFID II, T2S and forecast what is next in the clearing and settlement. Listen to our expert speakers and their real life best practices in lower post trade costs. Gain an update on the emerging topic of CCP Resilience, Recovery and Resolution.

Keynote speakers from regulatory and governmental bodies, leading industry associations and banks/central banks will come and share their insights and their guidelines in post-trade processing. Through our networking and question and answer sessions you can connect with industry leaders and build up your network all around Europe.

Acquire the above at a five star environment coupled with qualified and diversified selected set of peers.

Banner SapunulCheia.ro

Digitalizarea, nu doar o tendință în marketing și vânzări

0
marketing doinbusiness prbox

Digitalizarea este deja parte din viața companiilor și aduce, nu numai noi modele de afaceri, dar și eficiență în procesele de business, de la cele din departamentele de producție și operațional, până la cele din marketing și vânzări. Iată de ce, în acest context, peste 160 de manageri de top, directori de marketing și directori de vânzări au ales să participe la conferința ‘Digitalizarea – trend sau tsunami în marketing și vânzări’ organizată la începutul săptămânii de Doingbusiness.ro.

 

Mega-tendințele anului 2017 în marketingul digital

Prima parte a conferinței a fost dedicată transformării pe care o generează impactul digitalizării asupra funcției de marketing. Elena Badea, Partener și Senior Consultant, Sfera Business a vorbit despre marketingul autentic – calea spre consumatorul digital. Ea a explicat că, în cazul consumatorilor digitali, decizia de cumpărare este bazată în proporție de 56-67% pe sfaturile date de prieteni și cunoștințe, 62% dintre aceștia se informează exclusiv online pentru a căuta produsul sau serviciul dorit, iar 90% vor da feedback negativ pe rețelele de socializare în cazul în care calitatea nu este la nivelul așteptărilor lor.

Constantin Măgdălina, Expert în tendințe și tehnologii emergente, a arătat că activitățile de marketing digital cu cel mai mare impact comercial în 2016 au fost: content marketing, big data și marketing automation. Apoi a prezentat mega-tendințele anului 2017 în marketingul digital, pe primul loc fiind mobile marketing, urmat pe locul al doilea de remarketing și programatic buying și de trecerea de la e-commerce la s-commerce (social commerce) pe locul al treilea.

Laurențiu Dumitrescu, Managing Director, Digital Star a făcut o analogie între perioada de început a publicității tradiționale, atunci când spațiul pentru primul spot  difuzat pe tv a costat 9 dolari (în 1941), și perioada pe care o parcurgem acum, o perioadă de început a marketingului digital, când de asemenea costurile sunt foarte mici, iar oportunitățile acestuia atrag din ce în ce mai mult atenția companiilor.

În prezentarea ei, Elena Iordache, International Sales Executive, Teads Studio a punctat tendințele care marchează în acest moment modul în care pot comunica mai eficient brandurile în era mobile. Deoarece viitorul publicității în online este mobile video, conținutul video scurt înregistrează rezultate mai bune, formatul vertical crește de 2,8 ori rata de notorietate, interactivitatea cu materialul video se îmbunătățește prin click-to-buy sau gamificare, conținutul video personalizat în funcție de contextul utilizatorului mărește eficiența, iar video 360 face ca experiența consumatorului să fie una absolut deosebită.

Un exemplu de model de business bazat pe digitalizare a fost cel prezentat de Demis Ghindeanu, Co-Fondator Marks și Pony Car Sharing, primul serviciu de car sharing din România. Demis a evidențiat modul în care au construit o comunitate de potențiali consumatori deschiși față de acest tip de serviciu, cu șase luni înainte de lansarea propriu zisă a acestuia. În acest fel au reușit să aibă peste 300 de utilizatori înscriși pe platforma până în ziua în care mașinile au început să funcționeze pe străzile orașului Cluj-Napoca, nucleu care a fost extins la 3000 de utilizatori în prezent.

 

 

Digitalizarea transformă esențial procesul de vânzare

 Digitalizarea devine din ce în ce mai prezentă în mediul de afaceri, nu doar transformările în comportamentul consumatorilor, ci și adopția noilor tehnologii, instrumente și aplicații este puternic disruptivă, cu impact imediat în activitatea tuturor companiilor.

În partea a doua a conferinței s-a discutat despre conversia marketing-ului digital în vânzări și creșterea veniturilor pentru companie, deoarece aceasta este una din marile întrebări la care oamenii de marketing și vânzări din era digitală încearcă să răspundă.

Astfel, Iulia Lazea, Managing Consultant, Horváth & Partners Management Consulting a prezentat modul în care băncile pot crea un ecosistem digital prin intermediul aplicațiilor mobile, ecosistem care să integreze mult mai multe servicii decât tradiționalele servicii bancare. În noua lume digitală, băncile vor acționa ca și furnizor de consultanță și agregator de valoare, ceea ce impune un model complet nou de afaceri pentru acestea.

În continuare, Alexandru Ursu, Regional Sales Manager, Salesforce, a vorbit despre modul în care acest instrument bazat pe tehnologia cloud aduce plus valoare și accelerează creșterea companiei. El a subliniat costul datelor incorecte sau neactualizate cu care operează unele companii în sistemele lor de vânzări. De asemenea a arătat că o companie care nu are 10,000 de contacte relevante în baza de date, la o rată de conversie de 0.5% și o valoare medie a tranzacției de 50,000 euro, ajunge să piardă 2,500,000 euro pe an. Astfel a accentuat și mai mult importanța datelor în economia digitală, deoarece ‘fără date corecte și clare, avem doar opinii personale’.

În prezentarea sa, Dumitru Ion, CEO Doingbusiness.ro și Kompass România a vorbit despre resurse și aplicații pentru vănzări și marketing. Pentru companiile din România există aplicații online ce le pun la dispoziție toate resursele necesare pentru: studii de piață, analiza concurenței, generarea listelor de marketing, prospectare, folosind numeroase criterii de segmentare, contactarea persoanelor de decizie relevante. Este important așadar ca firmele să înțeleagă importanta utilizării acestor aplicații și să nu rămână prinse în modalități învechite de a face business.

La final, prezentarea susținută de Mihai Stănescu, psiholog, antropolog și unul dintre primii executive coach din România a venit cu o temă complementară, cea legată de efectul prezenței executive în online. Mihai a subliniat faptul că presiunea socială este generată de așteptări legate de poziția profesională. De aceea toți avem nevoie ca mesajele din mediul online să ne reprezinte, să aibă valoare personală, să ne contureze integritatea. Concluzia lui Mihai a fost aceea că un instrument extrem de important în arsenalul unui manager de succes este prezența executivă, inclusiv prin componenta ei online.

În încheierea conferinței, Elena Badea, Partener și Senior Consultant, Sfera Business a susținut un seminar de scriere persuasivă bazată pe tehnici din NLP. În cadrul seminarului Elena le-a recomandat participanților să formuleze ceea ce au de solicitat (întrevedere de afaceri, răspuns, decizie, etc) în așa fel încât să fie ușor de spus Da. Aceasta deoarece cel care citește solicitatea va evalua mereu costul de timp, atenție, efort, etc. generat pentru el de răspunsul: Da.

Conferința aceasta face parte din seria de evenimente de business naționale organizate de Doingbusiness.ro pentru oamenii de afaceri din România. Partenerii evenimentului au fost: Telekom, Sfera Business, Horvath & Partners Management Consulting, Brinel, SalesForce, Kompass, Marks, RoCoach si Real Românesc. Parteneri media: AGERPRES, Calendar Evenimente, Revista CARIERE, Evenimente Biz, Jurnalul de Afaceri, MANPRES, PrBox.ro, RBE Connect, IAA Romania, Săptămâna Financiara, Spatiulconstruit.ro, Manager Express, Transilvania Business, Investclub, Inspire, Buzzjob, Forbes si Editura Amaltea.

 

Despre Doingbusiness.ro

Doingbusiness.ro este un portal de afaceri care ofera utilizatorilor informatii depre oportunitatile din economia nationala precum si prezentarea principalelor companii active in fiecare domeniu. Proiectele noastre includ: publicatiile Romanian Business Digest si Major Companies in Romania in variante print si online.

Serviciile noastre includ: servicii de agentie de evenimente, servicii de comunicare si direct marketing – call center, direct mailing, direct e-mailing, cercetare de piata. Doingbusiness.ro este organizator al seriilor de evenimente proprii: CEO Conference, BUSINESS to more BUSINESS, IMM ReStart, Emerging Europe Energy Summit si Emerging Europe Investment Summit.

Mai multe detalii despre evenimentele organizate in 2015 de Doingbusiness.ro sunt disponibile aici. Mai multe detalii despre evenimentele organizate in 2016 de catre Doingbusiness.ro sunt disponibile aici.

Banner SapunulCheia.ro

RBE Connect a deschis seria de parteneriate de afaceri cu avocati, auditori, evaluatori si consultanti de afaceri

0
parteneriate de afaceri morning-coffee-rbe-connect-romania-bucharest-business-event

A doua editie a Morning Coffee @ RBE Connect – dedicata furnizorilor de servicii profesionale pentru afaceri, s-a desfasurat Vineri 11 Noiembrie 2016, la sediul Bursei Romane de Afaceri din Bucuresti.

morning-coffee-rbe-connect-romania-bucharest-business-eventCei cinci furnizori de servicii selectati, au discutat cu reprezentantii Bursei Romane de Afaceri posibilitatile de colaborare precum si solutii potentiale pentru satisfacerea nevoilor clientilor existenti (vanzarea afacerilor, promovarea de propuneri parteneriate de afaceri, identificarea de parteneri de afaceri din tara si strainatate) prin intermediul platformei RBE Connect si al retelei de parteneri externi a Bursei Romane de Afaceri.

Parteneriatul cu Bursa Romana de Afaceri maximizeaza sansele de reusita in gasirea solutiilor la diversele nevoi de business, inclusiv de obtinere de finantari, afaceri de vanzare, gasire de noi piete de desfacere etc.

Consultantii de afaceri, avocatii, auditorii, contabilii, evaluatorii si orice alte categorii de furnizori de servicii pentru afaceri, isi pot face cont gratuit in platforma de afaceri RBE Connect, unde pot identifica noi idei de afaceri si propuneri de parteneriate de afaceri internationale din partea membrilor RBE Connect. Tot gratuit pot fi promovate si propunerile si nevoile de afaceri proprii sau in numele clientilor.

In cadrul intalnirii, s-a discutat si pe marginea intentiilor unor firme straine de a intra pe piata din Romania si a dezvolta afaceri prin investitii directe sau prin parteneriate cu firme romanesti, precum si despre nevoia identificarii si promovarii pe plan externa unor oportunitati reale de investitii si afaceri in Romania.

Cei cinci participanti la intalnirea Morning Coffee @ RBE Connect din data de 11 Noiembrie 2016, au primit cate un voucher gratuit care le va da acces pentru un an de zile la serviciile Networking ale platformei Bursei Romane de Afaceri.

Bursa Romana de Afaceri este prima si cea mai complexa platforma de business matchmaking si marketing digital din Romania. Platforma digitala RBE Connect, conecteaza oamenii de afaceri si companiile la noi piete de desfacere si parteneri de afaceri internationali, idei si afaceri de vanzare, oportunitati de parteneriate de afaceri si investitii la nivel global.

Banner SapunulCheia.ro

Implementeaza cu succes Sistemul de Management Strategic!

0
management

201611_bsc_linkedin

Daca doresti sa dezvoltati cele mai bune practici pentru un sistem de management al performantelor, sa contribui cu mai multa eficacitate la integrarea si gestionarea planului strategic in organizatia in care lucrezi si sa cunosti cat mai multe informatii despre implementarea si utilizarea Balanced Scorecard, cu adaptarea la specificul de business din Romania, CODECS va invita pe 7-8 & 14-15 decembrie 2016 la o noua sesiune a cursului de Certificare in Balanced Scorecard.

Cursul de Certificare in Balanced Scorecard este bazat pe curricula Kaplan-Norton BSC Certification Boot Camp, adaptata pentru piata din Romania si predat in limba romana. Acesta isi propune sa creasca expertiza si competentele in Executia Strategiei a specialistilor din mediul de afaceri din Romania, prin echiparea lor cu un instrumentar riguros pentru implementarea si utilizarea cu succes a sistemului de management strategic bazat pe Balanced Scorecard, cu aplicare practica.

Sustinerea Examenului de Certificare asigura ca toate conceptele si metodologia BSC studiate sunt insusite in mod corespunzator de participantii la curs. Diploma de Expert Certificat in Balanced Scorecard confirma nivelul de cunoastere in detaliu a principiilor si metodologiei corecte de implementare si utilizare a sistemului de management strategic bazat pe Balanced Scorecard, conform celui mai elaborat cadru formal existent pe plan mondial, Kaplan-Norton BSC Framework (XPP – Execution Premium Process™).

Pentru informatii suplimentare despre programele CODECS puteti accesa www.codecs.ro. De asemenea, un consultant CODECS va sta la dispozitie la numerele de telefon 021.252.51.82/3/4 si la adresa de e-mail sales@codecs.ro.

Banner SapunulCheia.ro

Descopera solutia accesibila pentru simplificarea si fluidizarea activitatii in locatia ta!

0
solutia ari studio

Ospatarilor le este greu sa lucreze cu soft-ul de vanzare actual? Ca si manager sau administrator ti se pare prea complicat sau iti ocupa prea mult timp controlul si incarcarea gestiunii? Descopera o solutie profesionala accesibila pentru fluidizarea si simplificarea activitatii restaurantului tau!

ARI-Studio iti ofera o solutie accesibila pentru fluidizarea si simplificarea fluxurilor de lucru din restaurantul tau – software-ul pentru vanzare si gestiune UnityPOS – intuitiv, prietenos, complet.
Pornind de la dorinta de a contribui la modernizarea sectorului HoReCa din Romania si de a stimula cresterea gradului de tehnologizare pe partea de vanzare si gestiune a locatiilor de acest tip, echipa din spatele brand-ului ARI-Studio a dezvoltat o intreaga gama de software specializat, dedicat domeniului HoReCa. Reunite sub suita Unity, sistemele si aplicatiile au fost gandite in stransa legatura cu specificul pietei romanesti, dar si cu legislatia in vigoare.
Sistemul UnityPOS este destinat a fi utilizat intr-un mod intuitiv, toate operatiunile succedandu-se natural. De asemenea interfata moderna este una care ofera acces la toate informatiile necesare, fara a aglomera insa ecranul (si implicit utilizatorul) cu elemente inutile. Statusurile meselor si ale produselor de pe nota de plata (atat in modulul de vanzare cat si pe sectii in cazul in care se utilizeaza Modulul UnityLiveResponse ce presupune instalarea de tablete pe sectii in locul clasicelor imprimante termice), precum si comenzile preluate prin intermediul aplicatiei de mobil UnityMobile sau a aplicatiei UnityRoomService (in cazul hotelurilor si pensiunilor unde exista o conexiune cu sistemul de receptie UnityBooking) sunt semnalizate vizual (prin schimbarea culorilor) si sonor astfel incat intreg procesul de vanzare sa fie simplificat si accelerat.
Partea de administrare ofera acces facil la gestionarea activitatii locatiei, indeosebi in ceea ce priveste stocurile si partea de raportare financiara si a vanzarilor. In orice moment se pate accesa situatia curenta dar si informatii istorice, fapt ce confera un control sporit asupra activitatii si a personalului. Sistemul UnityPOS asigura realizarea operatiunilor de contabilitate primara, permitand exportarea documentelor si a rapoartelor in diferite formate pentru a fi transmise ulterior departamentului contabil sau pentru a fi tiparite pe suport de hartie.
Rapoartele si graficele redate in cadrul sistemului asigura o perspectiva completa si usor de analizat si inteles asupra evolutiei locatiei, oferind in acelasi timp si informatii utile in procesele de management si marketing conexe.
In plus, ARI-Studio a dezvoltat si o serie de module suplimentare, ce pot fi adaugate sistemului principal, in functie de optiunea fiecarui client in parte: UnityTablet (modulul pentru vanzare de pe tableta), UnityMobile (aplicatia mobila ce poate fi utilizata direct de catre clientii restaurantului pentru a vizualiza meniul si a plasa comanda dorita), UnityLiveResponse (modulul ce asigura comunicarea interactiva reciproca cu ajutorul tabletelor, intre ospatari si personalul de pe sectii – bucatarie, pizzerie, gratar, etc.), UnityDelivery (modulul care ofera sprijin locatiilor ce livreaza comenzi la domiciliu prin intocmirea unei baze de date cu clienti, ce poate fi utilizata pentru preluarea rapida a comenzilor, dar si in scopuri de marketing).
Ambele sisteme principale din gama Unity (cel pentru restaurante – UnityPOS si cel pentru hoteluri si pensiuni – UnityBooking) pot functiona pe mai multe statii in paralel, se pot conecta la aproape orice casa de marcat de pe piata care permite comunicarea cu PC-ul, pot fi accesate din back office precum si de oriunde din afara locatiei chiar si de pe dizpozitive mobile si includ o componenta Cloud ce le confera o accesibilitate sporita ce care asigura la randul ei o simplificare a fluxului de lucru.
Pe parcursul dezvoltarii suitei Unity specialistii din cadrul companiei au pus accentul pe partea de securitate (un aspect ce a devenit din ce in ce mai important chiar si in aceasta industrie), tehnologiile folosite, algoritmii complecsi dezvoltati si functionalitatile implementate oferind un grad inalt de siguranta atat in cadrul interfetei de lucru propriu zise, cat si in partea de back end.
Asa cum si-a propus inca de la inceput, echipa ARI-Studio s-a luptat pentru a oferi clientilor sai sisteme profesionale de calitate la un pret corect si cat mai accesibil. In acest sens, dar si pentru a usura munca patronilor de locatii, au creat diverse pachete avantajoase ce contin atat partea de software cat si pe cea de hardware specializat (nou sau reconditionat) – sisteme POS, monitoare touchscreen, calculatoare, imprimante termice, scannere de coduri de bare, cititoare de carduri, sertare metalice de bani, cantare electronice, si altele. Solutiile pe care le ofera presupun astfel, de cele mai multe ori, costuri mult mai scazute decat sisteme similare oferite de alte firme de pe piata.
Toate aspectele mentionate mai sus au condus la implementarea solutiilor oferite de ARI-Studio in locatii din intreaga tara – Bucuresti, Cluj Napoca, Sibiu, Constanta, Iasi, Ramnicu Valcea, Satu Mare, Targu Mures, Bacau ca sa enumeram cateva si bineinteles Pitesti, acolo unde compania isi are sediul. Clientii se declara extrem de multumiti atat de produsele si serviciile achizitionate, cat si de relatia pe care au dezvoltat-o ulterior cu echipa ARI-Studio.
In prezent compania se axeaza pe dezvoltarea retelei de distributie pentru produsele si serviciile pe care le ofera, incheind colaborari cu parteneri ce activeaza in principal in domeniile comercializarii caselor de marcat, respectiv a consultantei pentru sectorul HoReCa. Daca sunteti reprezentantul unei astfel de firme va sfatuim sa luati legatura cu reprezentantii ARI-Studio pentru detalii suplimentare.

————-
Cateva cuvinte despre ARI-Studio si activitatea lor:
“ARI-Studio este o companie IT bazata pe o echipa tanara, prompta si creativa ce pune accentul pe calitatea produselor si serviciilor livrate. Dezvoltam si comercializam software specializat in diverse domenii, in prezent axandu-ne in principal pe sectorul HoReCa. Asiguram infrastructura hardware necesara implementarii sistemelor, consultanta si mentenanta. Comercializam produse hardware reconditionate (refurbished), second-hand si noi online si in magazinul nostru – atat persoanelor juridice cat si persoanelor fizice.

Software-urile dezvoltate si implementate de noi aduc companiei dumneavoastra multiple avantaje: micsorarea volumului de lucru, obtinerea datelor pentru generarea de informatii necesare in management si marketing, gestionarea mai multor puncte de lucru dintr-un sistem centralizat, supravegherea activitatii de oriunde de pe glob, prin Cloud, un control sporit atat al angajatilor cat si al fluxului documentelor, comunicare facila intre companie si clienti, companie si furnizori sau chiar intre departamentele interne (management, marketing, financiar-contabil), scurtarea timpilor de servire a clientilor. Toate aceste avantaje au ca efect final cresterea randamentului firmei dumneavoastra si implicit cresterea profitului.”

Banner SapunulCheia.ro

Școala de Business pentru elevii de liceu s-a încheiat cu succes

0
scoala de business

25 de elevi din 5 licee ieșene au participat timp de 6 zile la activități de educație non-formală și ateliere de lucru la care au învățat teoretic și practic cum să dezvolte o afacere.

Sesiunile Școlii de Business din cadrul proiectului ”Tinerii de azi, liderii de mâine” au pregătit 25 de elevi din 5 licee tehnologice și colegii tehnice ieșene pentru o carieră antreprenorială. În perioada 21 octombrie – 5 noiembrie, aceștia au participat, în zilele de vineri și sâmbătă, la activitățile Școlii de Business, unde au învățat etapele dezvoltării unei afaceri, de la idee, la implementare.
Elevii au învățat în cadrul primelor sesiuni ce este un plan de afaceri și cum pot să elaboreze un plan pentru propriul lor business. Mai mult, aceștia au putut să lucreze practic pe 3 ateliere de lucru: lumânări artizanale, bijuterii hand-made și felicitări 3D. Ajutați de un meșter popular, elevii și-au creat propriile produse artizanale, dezvoltându-și astfel și noi abilități practice.
Participanți la sesiunile Școlii de Business au fost grupuri de câte 5 elevi, însoțiți de un profesor coordonator, de la Liceul Tehnologic ”Petru Poni” Iași, Colegiul Tehnic de Transporturi și Construcții Iași, Colegiul Tehnic ”Dimitrie Leonida” Iași, Colegiul Tehnic ”Mihail Sturdza” Iași și Colegiul Tehnic ”Ioan C. Ștefănescu” Iași, licee partenere în cadrul proiectului ”Tinerii de azi, liderii de mâine”.
Scopul Școlii de Business a fost să-i familiarizeze pe elevi cu întreg procesul dezvoltării unei afaceri și să îi stimuleze să-și dezvolte abilitățile antreprenoriale și să inițieze o afacere. Proiectul va continua cu prezentări în cele 5 școli partenere, susținute de echipa de elevi și profesorul coordonator, care le vor împărtăși colegiilor experiența lor și le vor transmite acestora informațiile acumulate.
Proiectul ”Tinerii de azi, liderii de mâine” este organizat de Asociația Creștin-Umanitară ”Slujirea Vieții” și finanțat de Primăria Municipiului Iași. Fiecare școală parteneră în proiect are un elev purtător de cuvânt ce va păstra relația cu mass-media:
1. Colegiul Tehnic ”Mihail Sturdza” – Ciobotaru Roxana
2. Colegiul Tehnic ”Dimitrie Leonida” – Surdu Constantin
3. Colegiul Tehnic ”Ioan C. Ștefănescu” – Dragomir Maria Monica
4. Colegiul Tehnic de Transporturi și Construcții – Zlate Mihai Gabriel
5. Liceul Tehnologic ”Petru Poni” Iași – Ailiesei Andreea Mădălina

Despre proiectul ”Tinerii de azi, liderii de mâine”
Proiectul ”Tinerii de azi, Liderii de mâine” și-a propus să creeze diferite situații de învățare într-un cadru protejat, dar și în cadru real prin organizarea unor activități care să-i provoace pe tineri și să-i motiveze în vederea dobândirii deprinderilor antreprenoriale. Proiectul se va desfășura pe o perioadă de 3 ani, în 3 etape distincte, începând cu data de 8 august 2016. În fiecare etapă vor exista 5 parteneri – 5 instituții de învățământ preuniversitar din Iași.

Despre Asociația Creștin-Umanitară ”Slujirea Vieții”
Asociația Creștin-Umanitară ”Slujirea Vieții” este o organizație non-guvernamentală, cu scopul de a crea si iniția programe, acțiuni și servicii pentru a promova dreptul la viață al persoanelor, grupurilor și comunităților aflate temporar în criză, care întâmpină dificultăți în funcționarea și integrarea socială. Printre principalele activități se numără dezvoltarea de programe pentru educație și integrare socială a persoanelor defavorizate.

Proiect co-finanțat din bugetul Primăriei Municipiului Iași prin mecanismul de finanțări nerambursabile, comform prevederilor Legii nr. 350/2005 privind regimul finanțărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activități non-profit de interes general.

Tinerii de azi_liderii de maine

Banner SapunulCheia.ro

BestCall Sales & Marketing raportează dublarea cifrei de afaceri în 2016

0
Best Call

BestCall Sales& Marketing, compania furnizoare de servicii de call-center, a reuşit să-şi dubleze cifra de afaceri şi numărul de angajaţi până la finalul trimestrului al treilea, în contextul unei pieţe aflate în continuă dezvoltare, România situându-se în prezent pe locul patru în topul celor mai mari pieţe de call center din lume. BestCall Sales & Marketing este specializată atât pe cereri de servicii externalizate de in-bound – customer service, customer care şi product support, şi outbound – promovare şi vânzare produse sau servicii IT, imobiliare, asigurări, bancare B2B, cât şi B2C, sondaje de opinie generice sau punctuale, setări întâlniri, colectări date sau debite.
„BestCall Sales& Marketing a înregistrat la final de 2016 o creştere a cererilor deservicii de call center şi implicit a numărului de angajaţi. Prin dezvoltarea proiectelor actuale şi atingerea unor industrii diferite cu contracte de lungă durată, am reuşit să dublăm cifra de afaceri a anului precedent. În principal, cererea de astfel de servicii a venit de la firme mici şi mijlocii, care au înţeles importanţa activităţii de call center şi o privesc acum că pe un centrude profit şi creştere. Cele mai solicitate servicii anul acesta au fost cele degenerare de lead-uri, stabilire de întâlniri, virtual assistant, a campaniile de SMS-uri, dar şi cele de vânzare efectivă a produselor şi a serviciilor prin telefon”, explică Viorel Gîţă, director general BestCall Sales & Marketing.
Pentru anul 2017, BestCall Sales & Marketing vizează odezvoltare pe acelaşi trend ascendent de creştere dublă a afacerii şi deschiderea unor noi locuri de muncă. Acest trend ascendent este susţinut, în primul rând, de o maturizare a pieţei, atât din perspectiva cererii, cât şi a ofertei. Se prefigurează de asemenea din ce în ce mai multe cereri pe segmenul de servicii de inbound prin care se preiau apeluri telefonice pentru a răspunde la întrebările clienţilor despre produsele sau serviciile companiei. Prin acest serviciu se pot oferi informaţii sau suport tehnic, dar, de asemenea, se pot prelua comenzi şi efectua plăţi prin telefon, într-un mod profesionist.
Competiţia de pe piaţă şi o uşoară scădere în numărul de clienţi a firmelor de pe plan local, a determinat companiile să acorde o mai mare atenţie fidelizării comunicării eficiente cu clienţii, prin gestionarea unor interacţiuni mixte cu aceştia prin telefonie, e-mail, chat sau chiar aplicaţii mobile, contribuind la dezvoltarea pieţei de call center.
„Avantaje precum preluarea apelurilor rapid, cu durate mici de aşteptare, rezolvări rapide ale solicitărilor cât şi o comunicare proactivă, fac diferenţa calitativă a serviciilor oferite de către personalul nostru, cu ajutorul serviciilor Infoline, Preluare Comenzi, Customer Support, Up & Cross Selling şi Virtual Assistant”, explică Loredana Stănescu, Executive Manager BestCall Sales& Marketing.
Resurse umane cupotenţial extraordinar
România se menţine o piaţă extrem de atractivă din punct de vedere al existenţei talentelor şi alunui nivel ridicat de pregătire al tinerilor. Este o piaţă tentantă şi dinpunct de vedere al numărului de limbi străine cunoscute şi vorbite la un nivel extrem de înalt de către populaţia activă, educaţiei şi gradului de profesionalizare ridicat. În acelaşi timp, tinerii au foarte bine dezvoltate şi abilităţile de interacțiune cu clienții – un aspect esenţial atunci când eşti vocea unor companii sau branduri. Profilul angajatului include atât studenţii cu specializare la filologie sau limbi străine, dar şi cei de la Politehnica care optează pentru roluri de help desk sau suport tehnic.
Salariile dindomeniu depind de mai mulţi factori, printre care şi numărul de ore lucrate,dar şi activitatea propriu zisă din segmentul call-centerului. Astfel, salariulpentru opt ore de muncă se va încadra, în general, între 1.000 lei şi 1.500 de lei pentru cei fără experienţă, cu sporuri şi suplimente funcţie de respectareaindicatorilor de performanţă. Dacă, însă, în centrul respectiv se derulează şiactivităţi de vânzări (cunoscute sub numele de outbound) la salariul de bază sepot adăuga comisioane şi bonusuri consistente care pot ajunge să dubleze sau tripleze salariul.
„Din experienţa noastră de peste 10 ani, angajaţii preferă segmentul de customer support, înpofida celui de vânzări, unde deşi câştigurile sunt mai mari, şi expunerea launele atitudini negative din partea clientului este semnificativă. Studenţii care se angajează în call-centere sunt predominant influenţaţi în decizie dereputaţia de angajator a call-centerului – echitate, tratament corect, condiţiide lucru, condiţii salariale. În cazul nostru cei mai numeroşi sunt operatoriicall center şi desigur persoane de suport, middle management (supervizori) proporţional cu numărul operatorilor. Echipa noastră este una tânără, entuziasta, cu elan de muncă şi mai ales cu ambiţii spre o nouă promovare”, adaugă Loredana Stănescu.
În 2017, BestCall Sales & Marketing are în vedere creşterea forţei de muncă cu peste 30%, prin intermediul platformelor dedicate anunţurilor sau prin recomandarea internă.
BestCall Sales & Marketing oferă servicii de Call Center care vin în sprijinul clienţilor săi cu soluţii complete, profesionale, de promovare şi vânzare produse şi servicii,dar şi de fidelizare a clienţilor, în cadrul unei pieţe dinamice, aflată într-o continuă evoluţie. Eforturile companiei se concentrează atât spre fidelizarea clienţilor deja existenţi, cât şi spre atragerea altora noi, care să contribuiela completarea portofoliului afacerii şi, în aceeaşi măsură, la sporirea profitului acesteia. Printre clienții săi se numără IMS Health, Sedona ALM, Neon Energy, Smart Bill, Ferratum Romania, etc. Mai multe infromatii puteţi găsi pe www.bestcall.ro sau la telefon 0722.888.282.

Best Call

Banner SapunulCheia.ro

Servicii de publicitate acum disponibile si pentru companiile cu buget limitat

0
publicitate

Stardust Video este o agentie care ofera servicii de productie publicitara companiilor cu buget limitat. Intelegand nevoia stringenta de a te face cunoscut si de a-ti promova produsele si serviciile, Stardust a implementat un concept low cost care se adreseaza companiilor mici si care le ofera solutii alternative pentru promovarea acestora. ”Suntem constienti ca mediul de afaceri este ca o jungla si este greu sa razbati, de aceea este necesar ca toate companiile sa beneficieze de sanse egale.” Noi am dezvoltat un sistem de productie low cost care permite si celor mai mici companii sa realizeze si implementeze campanii de publicitate la preturi foarte accesibile. Ii incurajam pe investitorii mici sa ne contacteze si sa decidem impreuna care este cea mai eficienta metoda de promovare. Suntem aici pentru ei.

www.stardustvideo.eu

Banner SapunulCheia.ro

Cu Brico Dépôt, iarna te gaseste pregatit!

0
Brico Dépôt

Bucatarie modulara Purple

Luna noiembrie face trecerea de la zilele frumoase de toamna blanda la vremea rece, care ne va tine mai mult in casa. La Brico Dépôt, gama articolelor pentru constructii si amenajari exterioare si interioare, la preturi de depozit, te ajuta sa iti pregatesti locuinta pentru iarna.

Pentru ca frigul sa nu patrunda in caminul tau, la Brico Dépôt, in perioada 5-24 noiembrie 2016, gasesti produse la Stop Pret, precum usile culisante din sticla securizata si antiamprenta, usa metalica, deschidere stanga/dreapta cu toc, silduri si balamale incluse sau usile cu folie PVC model Dallas.

Iar daca vremea rece te-a luat prin surprindere, nu ezita sa inlocuiesti vechile geamuri cu ferestre PVC nuc din sticla termoizolatoare Saint Gobain, cu un coeficient de transfer fonic de pana la 55 dB si doua garnituri de etansare si feronerie incluse.

Casa ta trebuie sa beneficieze in sezonul rece de toata izolarea pe care o poate primi impotriva frigului. Tocmai de aceea, Brico Dépôt iti pune la dispozitie solutii de izolare la preturi de depozit: vata de sticla, placi din gips carton si numeroase produse izolatoare cu o conductivitate termica redusa.

Iar vestile bune nu se opresc aici: in perioada 5-24 noiembrie, noua gama de incalzire pentru casa este prezenta in depozitele Brico Dépôt – ai preturi imbatabile la radiatoare electrice, convectoare electrice, aeroterme si radiatoare, centrale electrice sau pe gaz!

Acum ai optiunea de a-ti crea bucataria ideala: usor de compus, usor de achitat, usor de cumparat! Singura dificultate va fi sa te decizi intre cele doua modele atragatoare de la Brico Dépôt: bucataria Purple, cu un design modern si bucataria Elba, perfect adaptabila celor mai exigente preferinte.

Sa nu uitam nici de uneltele absolut necesare oricarui mester, disponibile in magazinele Brico Dépôt din toata tara: invertor sudura 140A cu pornire rapida, anti-lipire si protectie termica si masina de insurubat 14.4 V cu 8 burghie si 8 biti.

De asemenea, incepand cu acest catalog poti gasi articole de iarna la preturi care iti aduc economii: freze si lopeti de zapada, spargator de gheata, dar si unelte auto pentru iarna.

Iar cum amenajarea casei pentru sezonul rece presupune costuri suplimentare, aplica pentru creditul EuroLine Mastercard in orice magazin Brico Dépôt si beneficiezi de promotia “Dobanda redusa – 1% dobanda pe luna”, valabila in perioada 15.10.2016 – 31.12.2016, pentru cumparaturi in valoare de minimum 3000 de lei, in 24 de rate.

Iti reamintim ca incepand cu 1 noiembrie 2016 pana pe 28 februarie 2017, depozitele Brico Dépôt din toata tara vor functiona in regimul programului de iarna:
Luni – Sambata: Provincie: 8:00 – 20:00/ Bucuresti: 8:00 – 21:00
Duminica: Provincie: 8:00 – 18:00/ Bucuresti: 8:00 – 19:00

* * * * *
Despre Brico Dépôt
Brico Dépôt a fost infiintat in 1993 in Reims (Franta). Are in prezent 118 magazine in Franta, 28 in Spania, doua in Portugalia si 15 in Romania. Brico Dépôt vizeaza in primul rand pasionatii DIY si constructorii profesionisti. Este bazat pe un format de pret scazut, care ofera clientilor produsele esentiale pentru DIY si proiecte de renovare, disponibile in cantitati mari, dar si pentru santierele de constructii.

Despre Kingfisher
Kingfisher plc este cel mai mare grup de retail de home improvement din Europa, cu peste 1100 de magazine in 10 tari din Europa. Principalele sale branduri de retail sunt B&Q, Castorama, Brico Dépôt si Screwfix. Kingfisher detine, de asemenea, si o parte a brandului Koçtas din Turcia.

– 12.000 de produse esentiale pentru constructii si amenajari, dintre care 10.500 prezente in Catalog 2016
– Preturi mici si mentinerea calitatii produselor
– Disponibilitatea produselor
– Gamele de produse includ atat marci nationale, cat si marci proprii Brico Dépôt
– Deschis de luni pana sambata de la orele 08:00 – 21:00 si duminica de la 08:00 – 20:00
– Un format de depozit simplu si eficace pentru toti clientii

* * * *
Informatii utile:
– Brico Dépôt Baneasa: Soseaua Bucuresti-Ploiesti, nr. 42-44, sector 1, Bucuresti
– Brico Dépôt Pantelimon: Soseaua Vergului, nr. 18-20, sector 2, Bucuresti
– Brico Dépôt Orhideea: Calea Giulesti, nr. 1-3, sector 6, Bucuresti
– Brico Dépôt Militari : Autostrada Bucuresti-Pitesti, km 11-12, Bucuresti
– Brico Dépôt Pitesti: DN 65 B, sat Geamana, comuna Bradu
– Brico Dépôt Arad: Calea Aurel Vlaicu, nr. 299/6, Arad
– Brico Dépôt Oradea: Calea Aradului, nr. 62, Oradea
– Brico Dépôt Brasov: Calea Bucuresti, nr. 109, Brasov
– Brico Dépôt Ploiesti: Comuna Blejoi, km 6, Ploiesti
– Brico Dépôt Braila: Centru Comercial Braila Mall, DN 21, comuna Varsatura
– Brico Dépôt Calarasi: DN 21, nr. 3, Calarasi
– Brico Dépôt Constanta: Bulevardul Tomis, nr. 391, Constanta
– Brico Dépôt Drobeta: Bulevardul Alunis, nr. 43, 220118, Drobeta-Turnu Severin
– Brico Dépôt Focsani: Calea Moldovei, nr. 32, 620157, Focsani
– Brico Dépôt Suceava: Calea Unirii, nr. 22, Burdujeni, in incinta Iulius Mall

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE