Acasă Blog Pagina 3670

Și afacerea ta poate profita de promoțiile de Black Friday!

0

Și anul acesta IT Genetics, distribuitor de echipamente profesionale și furnizor de soluții AIDC&POS,  susține dezvoltarea companiilor din România, prin crearea unor oferte speciale de Black Friday, dedicate zonei de business și menite să minimizeze investițiile managerilor în propriile afaceri.

 

În goana după mult așteptatele reduceri, IT Genetics vă recomandă să nu uitați de nevoile companiei dumneavoastră și să profitați de ocazie pentru a achiziționa, cu o investiție minimă, produsele esențiale pentru funcționarea optimă a acesteia. Astfel, pentru a oferi cea mai tentantă ofertă, croită exact pe dorințele clienților săi, compania IT Genetics a creat un sondaj interactiv și vă invită să răspundeți aici la întrebarea „Ce îți dorești pentru AFACEREA TA de Black Friday?”

 

Fie că optați pentru reduceri la toate produsele, pentru echipamente cadou, pentru cupon de discount la viitoare comenzi sau pentru consumabile și accesorii gratuite, IT Genetics va transforma cea mai votată opțiune în cea mai tentantă ofertă de Black Friday din industria punctelor de vanzare, a identificarii si colectiei automate de date.

 

Intrând pe aici puteți răspunde la sondaj și vă puteți înregistra la alerta specială, pentru a afla printre primii oferta IT Genetics de Black Friday. Indiferent de domeniul în care activați (HoReCa, Retail, Logistică, Transporturi, Manufactură, Sănătate, Educație, Financiar-Bancar, Utilitati, etc) cu siguranță veți descoperi în portofoliul IT Genetics echipamentele și soluțiile software necesare eficientizării oricărui business.

 

Și nu uitați, de Black Friday e momentul perfect să îi faceți un cadou și afacerii dumneavoastră!

 

Despre IT Genetics:

Cu o experiență de peste 8 ani pe piața din România în domeniul AIDC & POS, IT Genetics este distribuitor de echipamente de la producători globali consacrați și furnizor de sisteme integrate, menite să eficientizeze procesele operaționale îngreunate, să optimizeze activitatea și productivitatea companiilor. Pe www.itgstore.ro clienții vor descoperi un portofoliu de soluții hardware și software cu o paletă largă de aplicabilitate (soluții de tipărire și etichetare, de urmărire și scanare, de identificare și control al accesului, soluții POS si de infrastructură wireless).

Misiunea IT Genetics este de a oferi firmelor soluții personalizate, create special pentru a satisface cele mai variate nevoi și pentru a răspunde celor mai exigente cerințe în domeniul punctelor de vanzare, al identificării și colectiei automate de date.

Banner SapunulCheia.ro

Stil de viata sanatos pentru copiii cu varsta cuprinsa intre 0 si 1 an

0

POSDRU/173/6.1/S/147557 “Educație tehnologică pentru incluziune socială (I-SET)”

 

Bucuresti,  11 noiembrie 2015

 

COMUNICAT DE PRESĂ

privind seminarul „Stil de viata sanatos pentru copiii cu varsta cuprinsa intre 0 si 1 an”

 

 

COPIL DRAG SRL va invita la seminarul: “Stil de viata sanatos pentru copii cu varsta cuprinsa intre 0 si 1 an”.

Evenimentul va avea loc joi, 19.11.2015, la ora 18:30, la hotelul Capital Plaza, sala Pache Protopopescu, B-dul Iancu de Hunedoara nr 54, sector 1, Bucuresti.

 

Invitatul special al evenimentului, dna. dr. Ioana Stefanica, medic de famile si pediatru, va prezenta detaliile unui stil de viata sanatos si mici secrete ce pot fi aplicate in cresterea copiilor cu varste cuprinse intre 0 si 1 an.

Va asteptam inscrierile la adresa de e-mail evenimente@copildrag.ro unde va rugam sa ne transmiteti numele persoanei participante, telefonul, adresa de e-mail, genul si varsta copilului.

Compania Copil Drag SRL beneficiaza de finantare europeana prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013 “Investeste in oameni” pentru a realiza aceste evenimente de informare a publicului.

Persoane de contact:

 

Mihaela Furtuna, manager SES

 

 

 

 

Carmen Stanca, manager de proiect

COPIL DRAG SRL

Sos. Unirii nr 2, biroul 1, sat Petresti, comuna Corbeanca, jud Ilfov

mfurtuna@copildrag.ro

www.copildrag.ro

 

Louis Berger

 

Sos. Nicolae Titulescu nr. 1, bl. A7, sc. 3, et. 5, ap. 74, sector 1

cstanca@louisberger.ro

 

Banner SapunulCheia.ro

Televizoare Waterproof – Televizoare Rezistente La Apa

0

SpaTV.ro Va Ofera Gama Complete De Televizoare LED Waterproof – Rezistente La Apa

   Televizoare LED WATERPROOF Sunt Cele Mai Noi Accesorii Cu Care Se Poate Echipa Orice Baie, SPA Sau Bucatarie Fiind 100% Rezistente La Apa Si Umezeala. Se Pot Monta Oriunde: In Cabina De Dus, Pe Marginea Cazii De Baie, Pe Peretele Baii, Sau Sub Dulapul De La Bucatarie.

   SpaTV Comercialiazeaza O Gama Completa De Televizoare Rezistente La Apa De Diferite Marimi Cu Diagonala De La 25 Pana La 130 cm. Acestea Pot Avea Un Finisaj Glossy Black, Pearl White Sau Pot Fi Cu Aspect De Oglinda Tip Magic Mirror Cu TV Tuner Digital Incorporat, Multiple Intrari Audio Si Video HDMI.

finisaje-tv-waterproof

   Pe Langa Televizoarele LED Waterproof Pe Site-ul Nostru Puteti Achizitiona Si Diferite Accesorii Rezistente La Apa Cum Ar Fi Boxele Waterproof Care Se Pot Folosi Atat La Interior In Cazul Unor Spa-uri Sau Piscine Cat Si La Exterioe Pentru Sonorizari In Gradina.

                Suntem Partenerul Ideal In Alegerea Unui Sistem Optim De Sonorizare Waterproof . Fiecare Client Este Special Si Din Acest Motiv Venim Cu O Oferta De Toamna Si Anume Preturi Promotionale Pentru Televizoare Watrproof.

   1. Televizor Rezistent La Apa Si Umezeala:

                Televizor LED HD TV Rezistent La Apa Si Aburi Coeficient IP 65 Conceput Pentru Utilizari In Conditii Speciale Baie – Gradina – Jacuzzi – Piscina – Spa & Beauty Center – Restaurant – Pub – Hotel – Yacht

   2. Kitchen Special TV

                Televizor LED HD TV Rezistent La Apa Si Aburi Coeficient IP 65 Conceput Pentru Utilizari In Conditii Speciale Din Bucatarie, Rezistent La Abur Si Grasimi

   3. Boxe WATERPROOF

                Boxe Special Concepute Pentru A Rezista La Apa Si Umezeala. Comercializam 3 Tipuri De Boxe Rezistente La Apa, Boxe Waterproof De Interior Pentru Bai, Piscine Si Centre SPA, Boxe Waterproof Pentru Gradina Rezistente La Orice Tip De Interperii Si Boxe Pentru Ambarcatiuni Si Yacth-uri

Solutii Complete Si Servicii PREMIUM Pentru Toata Gama De Televizoare Si Boxe Waterproof Disponibil Pentru Oricine La Preturi Speciale In Acesta Perioada.

                Intra Acum Pe http://www.spatv.ro  Pentru A Te Convinge De Ceea Ce Putem Face Pentru Tine Si Pentru Casa Ta!

Banner SapunulCheia.ro

Promotie la piesele Ford acum la Altgrad Auto de Black Friday

0

Promotie la piesele Ford acum la Altgrad Auto de Black Friday
Altgrad Auto ofera de Black Friday:
– Extra discount de 10 % pentru comenziile date on line de peste 500 ron* si 5 % pana in 500 ron*
– Plata online cu cardul, in 3 rate fara dobanda prin Card Avantaj sau Start BT
– Bonus la fiecare 150 Ron cheltuiti in magazinul on line *AltGrad da cate o bere la doza*
– Transport gratuit la comenziile on line indiferent de suma *
– Perioada de reduceri Black Friday este : 27 – 30 noimebrie 2015 in limita stocului disponibil
– Produsele pe comanda au termen de livrare 3 – 7 zile import Germania
Motoul nostru este : Black Friday la Altgrad e ca Fordul langa Brad
Va dorim shoping placut.

Black Friday a devenit sarbatoarea comertului. Este ziua în care Altgrad Auto
face reduceri masive de preturi doar pentru marca Ford .
Este o ocazie buna pentru cei care îsi doresc un anumit produs sa îl achizitioneze la un pret mult mai bun.

Cu o traditie si o istorie de notorietate in lumea auto, Ford pune la dispozitie numeroase accesorii
necesare pe care posesorii de masini Ford le pot achizitiona on line pe catalog.altgradauto.ro
La piesele auto Ford originale calitatea lor este net superioara celei a altor produse existente pe piata.
De accea Altgrad auto promoveaza marca de piese Ford impreuna cu o garantie de 24 de luni.
Prin produsele care se afla la preturi speciale accesorii, covorase, jante aliaj si tabla, consumabile
distributii, uleiuri, mecanica
Am creat pentru Tine o platforma usor de folosit, dar extrem de precisa, pe care Tu sa poti identifica si gasi rapid orice piesa Ford.
Listam preturi pentru peste 20.000 de repere disponibile din stoc sau la comanda.
Devino client AltGrad Auto si beneficiaza si tu de avantajele unice oferite la piese auto online cu livrare direct
la tine acasa, plata on line cu cardul securizata sau chiar in rate.

Banner SapunulCheia.ro

Conferinta Managementul Performantei in Romania 2015

0

cmpr

14 vorbitori – 3 workshopuri – 1 simulare business

 

În data de 19 noiembrie, la Hotelul Continental Forum, Sibiu, va avea loc cea de-a 5-a ediție a evenimentului Conferința Managementul Performanței în România 2015. Întâlnirea anuală reunește profesioniști din toate industriile și ariile funcționale pentru a analiza și discuta cele mai noi tendințe în domeniul managementului performanței.

 

CMPRO 2015 este cel mai renumit eveniment de profil din țară și reprezintă o șansă unică de a interacționa și de a deveni parte a comunității specialiștilor în managementul perfomanței. Anul acesta agenda evenimentului cuprinde 14 prezentări din partea unor companii precum BRD, Calitop, FM Logistic, Grupul CityGrill, Hewlett Packard, Procter & Gamble, Sodexo, Saint-Gobain, The KPI Institute, Urgent Cargus, Valiant TMS Ro, Vivre Deco, CRH România.

 

O atenție specială va fi acordată părții practice a conferinței prin organizarea celor 3 workshopuri menite să adreseze probleme specifice și a simulării de business interactive Friday Night at the ER.

Workshopuri

Workshop A – Măsurarea Performanței: De la strategie la Indicatori Cheie de Performanță

  • Introducere în măsurarea performanței
  • Tehnici cheie de selecție a KPIs
  • Documentarea KPIs și setarea de ținte

Workshop B – Îmbunătățirea Performanței: Luarea deciziilor pe baza rezultatelor Indicatorilor Cheie De Performanță

  • Introducere în Îmbunătățirea Perfomanței
  • Importanța datelor în luarea deciziilor
  • Procesul de luare a deciziilor

Workshop C – Construirea unei culturi oritentate spre performanță: Alinierea angajaților la strategia organizațională

  • Ce înseamnă o cultură orientată spre performanță pentru organizație?
  • Măsurarea performanței angajaților – atribut cheie al unei culturi orientate spre performanță
  • Alinierea angajaților la strategia organizațională prin intermediul Indicatorilor Cheie de Performanță

 

FNER

Friday Night at the ER este un joc prin care este simulată administrarea unui spital timp de 24 de ore, având ca scop dezvoltarea gândirii sistemice și fiind relevant pentru participanții din orice industrie și are funcțională. Echipele sunt formate din patru participanți la fiecare masă, fiecare îndeplinind rolul de manager al unui departament al spitalului. Pe parcusul a 24 de runde, participanții trebuie să ia decizii privind fluxul și îngrijirea pacienților, politicile operaționale și utilizarea resurselor. Prin acest proces este facilitată înțelegerea interdependenței în mediul organizațional și învață cum să atingă atât obiectivele individuale, cât și pe cele de echipă.
Pentru detalii referitoare la program, vorbitori, taxa de participare, reduceri și modalitati de înscriere, te invităm să accesezi site-ul evenimentului:

http://www.acumenintegrat.ro/conferinta-managementul-performantei-in-romania-2015/

 

Dacă te-am convins, așteptăm sa ne contactezi pentru înscriere!

 

Iulia Man

Coordonator Eveniment

Tel.: +40 770 303 827

Email: iulia.man@acumen.ro

Banner SapunulCheia.ro

Efectele vietii stresante din zilele noastre asupra copilului

0

POSDRU/173/6.1/S/147557 “Educație tehnologică pentru incluziune socială (I-SET)”

 

 

Bucuresti,  09 noiembrie 2015

 

COMUNICAT DE PRESĂ

privind evenimentul “Efectele vietii stresante din zilele noastre asupra copilului”

Joi, 05.11.2015, a avut loc evenimentul cu tema: “Efectele vietii stresante din zilele noastre asupra copilului” sustinut de echipa de specialişti din cadrul companiei COPIL DRAG.

Intalnirea a avut ca scop lansarea site-ului www.copildrag.ro, magazin on-line cu produse pentru copii.

La eveniment au participat 15 persoane, din mediul online si presa, ce au primit informatii legate de compania Copil Drag, echipa acesteia, produsele recomandate si comercializate pe site-ul www.copildrag.ro, punctele de vedere ale psihoterapeutului si ale pedagogului privind tendintele in ceea ce priveste ingrijirea copilului in contextul actual al vietii pe care o traim.

Din echipa COPIL DRAG fac parte: dna. dr Ioana Stefanica, medic de familie si pediatru, consilier medical in cadrul companiei Copil Drag SRL, dna. Carmen Sbarna, psihoterapeut, coach si trainer in cadrul People Develop Center si dna. Aurelia Damian – Manager la Das Internationale Bildungszentrum.

Compania Copil Drag SRL beneficiaza de finantare europeana prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013 “Investeste in oameni” pentru a realiza aceste evenimente de informare a publicului.

Persoane de contact:

 

Mihaela Furtuna, manager SES

 

Carmen Stanca, manager de proiect

 

COPIL DRAG SRL

Sos. Unirii nr 2, biroul 1, sat Petresti, comuna Corbeanca, jud Ilfov

mfurtuna@copildrag.ro

www.copildrag.ro

 

 

 

 

Louis Berger

 

Sos. Nicolae Titulescu nr. 1, bl. A7, sc. 3, et. 5, ap. 74, sector 1

cstanca@louisberger.ro

Banner SapunulCheia.ro

Programul de facturare MiracleBill vine cu o oferta inedita de Black Friday

0

Fenomenul Black Friday, denumit si vinerea reducerilor, a ajuns de cativa ani si in Romania, devenind extrem de popular datorita faptului ca foarte multe magazine de prestigiu si retaileri au ales sa reduca substantial preturile in aceasta zi. Aceasta traditie se va pastra fara indoiala si in acest an, motiv pentru care, programul de facturare online MiracleBill vine cu o oferta inedita, astfel ca la achizitionarea licentei acestuia, veti beneficia automat de o reducere de 50% pentru urmatoarele 12 luni.

MiracleBill este unul dintre cele mai revolutionare programe de facturare online, in cloud si care ne permite sa facturam comenzile din magazinele online create pe platforme precum Magento, CS-Cart sau Opencart. MiracleBill a fost conceput cu scopul de a da posibilitatea magazinelor online de a gestiona cat mai eficient portofoliul de clienti, produse si comenzi, precum si datele aferente acestora, deasemenea este programul perfect pentru orice magazin care pune pret pe eficienta. Acest program de facturare online in cloud permite si utilizatorilor care nu detin un magazin online sa factureze rapid, simplu si usor. Poate fi folosit de orice companie care doreste mobilitate in emiterea de facturi, chitante, proforme, avize, NIR-uri, etc.

Programul de facturare online MiracleBill s-a dovedit inca de la inceput a fi un real succes deoarece este conceput avand in vedere elemente precum siguranta, fiabilitate, rapiditate, personalizare si usurinta in utilizare (user-friendly). In plus, toate informatiile sunt stocate intr-o baza de date in cloud , securizata, care poate fi accesata de oriunde in orice moment.

Black Friday reprezinta unul dintre cele mai importante evenimente care au loc in intreaga lume, inclusiv in Romania, astfel ca am luat decizia de a oferi un discount substantial, mai exact de 50% oricarui client care achizitioneaza o licenta. Necesitatea infiintarii unui astfel de program de facturare a venit pe fondul existentei unui numar mare de programe de facturare clasice dar care sunt prea putin adaptabile la adevaratele necesitati ale unui magazin online modern, deasemenea programul este destinat si antreprenorilor care au nevoie de mobilitate.” a declarat Lavinia Mariana Tepes, General Manager al companiei Mystic Corp Srl, companie care administreaza MiracleBill.

Un astfel de program de facturare este indispensabil oricarui antreprenor datorita faptului ca se adapteaza cu usurinta la necesitatile oricarui business de tip clasic sau ecommerce. MiracleBill este un mijloc excelent de a fi in contact permanent cu propria afacere avand in vedere ca nu necesita instalare si poate fi accesat de pe orice dispozitiv.

Promotia este valabila in toata luna noiembrie accesand site-ul www.miraclebill.ro .

Banner SapunulCheia.ro

Conferința BUSINESS-to-more-BUSINESS

0

Conferința BUSINESS-to-more-BUSINESS conturează cadrul de afaceri pentru anul 2016, în contextul noilor prevederi ale Codului Fiscal și ale transformării într-o economie digital

În cadrul evenimentului va fi lansată publicația ,,Major Companies in Romania’’

Doingbusiness.ro si Kompass Romania organizează în data de 10 noiembrie 2015, la București, Conferința BUSINESS-to-more-BUSINESS.

Conferința se desfășoară la Hotel Radisson Blu, de la ora 9.00 la ora 16.30, și este evenimentul de referință pentru 35.000 de companii care reprezintă comunitatea Kompass din România. BUSINESS-to-more-BUSINESS oferă participanților oportunitatea de a înțelege noile provocări ale economiei românești, de a discuta și descoperi soluții pentru succesul companiilor lor și de a întâlni potențiali parteneri de afaceri și colaboratori.

Speakerii din cadrul Conferinței BUSINESS-to-more-BUSINESS reprezintă cele mai mari companii din sectoarele cheie ale economie (telecomunicații, IT & C, servicii financiare, energie, retail, FMCG, servicii profesionale, etc), instituții economice de prestigiu și companii care au dovedit succesul anterprenorial. Invitații evenimentului vor trasa cadrul de afaceri pentru anul 2016 în contextul modificărilor Codului Fiscal și a evoluției generale a economiei aflată într-un nou ciclu de creștere, adaptării consumatorilor – clienți persoane fizice sau companii la noua realitate economică a transformării digitale, în toate domeniile.

Conferința debutează cu o sesiune de “Business Strategy” (oportunități și provocări pentru companii în contextul economic și politic actual și transformările impuse de hiperconectivitate și digitalizare). Într-un format interactiv, Cătălin Păuna (Country Economist Banca Mondială), Lucian Anghel (CEO – BCR Pensii, Președinte al Consiliul de Administrație BVB), Violeta Luca (Marketing & Operations Director Microsoft România), Gabriel Biriș (Managing Partner Biriș Goran SPARL), Răzvan Ionescu (Director Marketing Segment Business Telekom) și Dragoș Damian (Președintele Producătorilor de Medicamente Generice din România) moderați de jurnalistul Radu Soviani, vor descifra și contura tendințele de afaceri și ale mediului economic pentru anul 2016.

Conferința include sesiuni paralele dedicate tacticilor de afaceri de succes (vânzări și marketing, noul management, tehnologie, finanțare și leadership & coaching). O sesiune specială este dedicată dezvoltării rețelei de afaceri (networking) prin discuții cu participanții, speakerii și specialiștii prezenți în cadrul conferinței. Mai multe detalii despre programul Conferinței sunt disponibile aici: http://b2mb.doingbusiness.ro/ro/program/ iar lista completă a speakerilor este disponibilă aici: http://b2mb.doingbusiness.ro/ro/speakeri-b2mb/.

În cadrul conferinței va fi lansată publicația Major Companies in Romania, ediția 2015, un instrument complet de evaluare a evoluției economiei românești pe baza celor mai recente date financiare disponibile. Evoluția celor 23 de sectoare principale ale economiei si a peste 100 de domenii analizate prin prisma rezultatelor celor mai importante companii din domeniu este însoțită în Major Companies in Romania de evaluări privind perspectivele pentru anul 2016 realizate de managerii reprezentantivi ai sectoarelor.

Partenerii Premium BUSINESS-to-more-BUSINESS sunt: Microsoft Romania, Telekom Romania, BCR, BCR Pensii, SAS Analytical Solutions. Evenimentul se bucură și de susținerea următorilor Parteneri: Biriș Goran, Expense Reduction Analysts, Equatorial, Edenred, Dr. Pendl & Dr. Piswanger, AIR FRANCE KLM, RoCoach, Sodexo, World Vision, iar Consiliul Investitorilor Străini este organizația suport a evenimentului.

Conferința este promovată prin parteneriate media de: Hotnews.ro, AGERPRES, Spatiulconstruit.ro, Manager Express, Evenimente Biz, Cariere, Calendar Evenimente, Magazinul Progresiv, Jurnalul de Afaceri, Transilvania Business, Femei în afaceri, bucureșteni.ro.și MANPRES.

Înregistrarea pentru participarea la eveniment poate fi făcută la: http://b2mb.doingbusiness.ro/ro/inregistrare/.

480x350-Slide-1

Despre Doingbusiness.ro

 Doingbusiness.ro este un portal de afaceri dezvoltat de International Business Promotion (IBP), ce oferă utilizatorilor informații depre oportunitățile din economia românească precum și prezentarea principalelor companii active în fiecare domeniu. Proiectele IBP includ: publicațiile Romanian Business Digest și Major Companies în România în variante print și online incluse în portalul de afaceri www.doingbusiness.ro, servicii de agenție de evenimente, IBP Events (atât evenimente proprii, cât și pentru clienți), servicii de comunicare și direct marketing (call center, direct mailing, direct e-mailing, cercetare de piață etc).

Doingbusiness.ro este organizator al seriilor de evenimente: IMM ReStart Descopera-ti Potentialul (2015), CEO Conference – Shaping the Future (2015), IMM ReStart – Resurse și consultanță pentru dezvoltare (2014), Economia Azi – Opțiuni și oportunități pentru IMM-uri (2013), Realitatea în Afaceri – Drumul către performanță (2012), IMM Focus Regional (2011), Emerging Europe Energy Summit și Emerging Europe Investment Summit (2010).

Banner SapunulCheia.ro

Performanță în leadership prin etică și integritate–despre necesitatea schimbării comportamentale și o abordare integră atât în domeniul carierei cât și al vieții de zi cu zi

0

emcc-logo

Sub titlu de “Performanță în leadership prin etică și integritate”, cea de a 4-a conferință organizată pe 29 octombrie de European Mentoring & Coaching Council România (EMCC) a dezbătut în primul rând noțiunea de responsabilitate, termen ce aduce cu sine ideea de solidaritate globală, capătând astfel conotații deosebite. Evenimentul, desfășurat la Crowne Plaza Hotel, București, a beneficiat de prezența unor speakeri și a unor invitați de renume în domeniile în care activează, respectiv Coaching, Mentoring și Leadership, atât din România cât și din străinătate.

Această conferință a fost una deosebit de importantă și mă simt privilegiat că am putut participa”, a declarat Gregoire Barrowcliff, Vice-Președintele EMCC International, subliniind faptul că tipurile de comportamente lipsite de etică la scară largă – cum ar fi Volkswagen, pesticidele toxice, creditele ipotecare de înalt risc, cheltuielile desfășurate în industria armamentului, corupția guvernelor etc – sunt de-a dreptul șocante.”Am devenit atât de obișnuiți cu aceste aspecte încât suntem tentați să credem că ele pur și simplu nu se schimbă. Dar această conferință a scos la iveală un adevăr care poartă în el speranța pentru o lume mai bună: când fiecare dintre noi se comportă etic și cu integritate, devenim onești cu noi înșine, ne pasă de ceilalți, devenim lideri mai buni cu o mai bună performanță și vom contribui la schimbarea lumii în bine. Este o chestiune de responsabilitate personală, în viețile noastre și în munca noastră, indiferent de locul nostru în societate”, a precizat acesta, nu înainte de a mulțumi EMCC România”pentru crearea oportunității de a deveni conștienți de faptul că nu suntem singuri în dorința de a crea o lume mai bună, și că fiecare dintre noi poate face ceva în acest sens, în viața noastră de zi cu zi”.

Unele dintre cele mai importante idei vehiculate au atins, pe lângă ce înseamnă etica în zona leadershipului, și informații de interes general cum ar fi o etică a gestionării resurselor noastre la nivel global și a comunicării despre adevăruri spuse sau nespuse. Profesorul Florian Colceag, fondator al Asociației IRSCA Gifted Education a adus în dezbatere importanța și necesitatea unui nou sistem educațional, dar și cifre și statistici cu adevărat impresionante, care ne afectează nu la nivel de națiune ci la nivel modial, cifre care sunt în permanentă schimbare, de la o secundă la alta, potrivit site-ului http://www.worldometers.info/ Astfel, aproape 679 de milioane de oameni de pe glob nu au acces la apă potabilă, mai avem nu mai puțin de 38 de ani până când rezervele de petrol se vor termina la nivel mondial dacă va continua consumul ca și până acum, și doar în acest an 10,026,926 de hectare au fost defrișate.

În plus, au subliniat importanța unor astfel de comportamente necesare unei evoluții la nivel uman Cornelia Preda, Regional Ethics and Compliance Manager Abbie, cu tema “Leadership etic – cultură sau comportament?” , Dr. Ing. Cosmonaut Dumitru-Dorin Prunariu cu tema “Zborul cosmic – etică și integritate, motivație, acțiune, evoluție, performanță”, Katherine Long– ”Ethics in the Coaching Context – Straddling the Ego to Eco divide”, Mihai Popa Radu, Managing Partner Seeds for Success care a vorbit despre “Beneficiile văzute și ne-văzute ale leadershipului etic”, Moira Halliday, Director of Training at Academy of Executive Coaching, UK care a arătat ”How to bring ethics and integrity into the training of coaches”.

parteneri media

 

Despre EMCC – European Mentoring & Coaching Council

 Fondată în 1992, organizația EMCC reunește peste 6000 de profesioniști din 24 de țări. Înființată în 2012, EMCC România are statut de organizație non-guvernamentală și non-profit și este afiliată la EMCC International, promovând și susținând principiile și practica mentoring-ului și coaching-ului la cele mai înalte standarde etice și de calitate.

Mai multe informații găsiți pe site-ul http://www.emccouncil.org/ro/ro/about_us/emcc_romania și pe site-ul evenimentului http://www.emcc-romania.ro/

Banner SapunulCheia.ro

Ce detalii trebuie sa iei in calcul atunci cand alegi un program de facturare?

0

Tehnologia avanseaza intr-un mod vertiginos am putea spune datorita faptului ca periodic anumite elemente se imbunatatesc substantial cu scopul de a ne face viata mult mai usoara. Companiile au la dispozitie nenumarate programe prin intermediul carora au posibilitatea de a-si gestiona corespunzator activitatile pe care le intreprind, tot gratie tehnologiilor care avanseaza considerabil, mai ales pe acest segment. Programele de facturare in schimb par sa fi revolutionat complet modul in care companiile au posibilitatea de a elibera facturi si chitante, aspect care pare sa se fi transformat atat pentru companii cat si pentru consumatori.

La ora actuala avem acces la astfel de programe avand in vedere ca exista multiple companii de specialitate precum www.geniusfacturare.ro care ne pot pune la dispozitie un astfel de program revolutionar. Scrierea facturilor de mana nu doar ca nu ne ofera o imagine profesionala, insa nu este nici foarte eficienta daca luam in calcul timpul necesar completarii acesteia. Iata insa cateva sfaturi pe care le puteti lua in calcul in momentul in care alegeti un program de facturare pentru compania dumneavoastra.

Orice program de facturare este conceput in asa fel incat sa ne faciliteze modalitatea de a completa si elibera facturi sau chitante de tot felul. Ori alegerea unui program de facturare incarcat cu zeci de functii inutile cu siguranta, intreaga activitate se va transforma in scurt timp intr-un adevarat calvar. In acest sens, va recomandam sa alegeti un program de facturare cat mai simplu si care sa dispuna de functiile de baza de care aveti nevoie.

Siguranta programului de facturare reprezinta de asemenea un criteriu de selectie valid. Orice program de facturare ati utiliza, nu uitati ca datele pe care le introduceti in interiorul acestora trebuie sa se afle in deplina siguranta, mai ales ca acestea sunt stocate pe un server. In general aceste programe au preinstalae diverse functii care sa protejeze datele, insa trebuie sa va asigurati in prima instanta de acest aspect.

Verificati serviciul de suport. In general, o companie serioasa va va pune la dispozitie un serviciu de suport disponibil 24/7 astfel incat sa gasiti solutii la problemele care pot in momente neasteptate. Aveti simultan in vedere ca serviciul de suport sa fie gratuit.

Nu in ultimul rand, verificati capacitatea acestuia de a gestiona documentele. Nu toate programele de facturare reusesc sa faca acest lucru in mod corespunzator, astfel ca puteti solicita o perioada de test pentru a determina cat mai bine gradul de eficienta al acestuia.

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE