Acasă Blog Pagina 3645

Efectele vietii stresante din zilele noastre asupra copilului

0

POSDRU/173/6.1/S/147557 “Educație tehnologică pentru incluziune socială (I-SET)”

 

 

Bucuresti,  2 noiembrie 2015

 

COMUNICAT DE PRESĂ

privind seminarul “Efectele vietii stresante din zilele noastre asupra copilului”

 

 

Compania Copil Drag SRL organizeaza joi, 5 noiembrie 2015, la ora 11:00,  evenimentul cu tema “Efectele vietii stresante din zilele noastre asupra copilului”.

 

Intalnirea va avea loc la hotelul Capital Plaza, sala Kogalniceanu, B-dul Iancu de Hunedoara nr 54, sector 1, Bucuresti.

 

Tema evenimentului va fi sustinuta de dna dr Ioana Stefanica, medic de familie si pediatru, consilier medical in cadrul Copil Drag SRL si dna Carmen Sbarna, psihoterapeut, coach si trainer in cadrul People Develop Center.

 

Evenimentul are ca scop lansarea site-ului www.copildrag.ro, magazin on-line cu produse pentru copii.

 

Persoanele care scriu articole despre copii pe un blog/site sau reviste sunt invitate sa participe la acest eveniment. Inscrierile se fac la adresa evenimente@copildrag.ro unde va rugam sa ne trimiteti numele, numarul de telefon si denumirea blogului/revistei unde scrieti articole dedicate copiilor.

Compania Copil Drag SRL beneficiaza de finantare europeana prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013 “Investeste in oameni” pentru a realiza aceste evenimente de informare a publicului.

Persoane de contact:

 

Mihaela Furtuna, manager SES

 

 

Carmen Stanca, manager de proiect

 

COPIL DRAG SRL

Sos. Unirii nr 2, biroul 1, sat Petresti, comuna Corbeanca, jud Ilfov

mfurtuna@copildrag.ro

www.copildrag.ro

 

 

 

 

 

Louis Berger

 

Sos. Nicolae Titulescu nr. 1, bl. A7, sc. 3, et. 5, ap. 74, sector 1

cstanca@louisberger.ro

 

 

 

Descarca comunicatul de aici.

Banner SapunulCheia.ro

De ce ai nevoie de un soft eficient pentru restaurant?

0

Atunci cand aducem in discutie restaurantele, este practic imposibil sa nu realizam faptul ca marea majoritate utilizeaza astazi tehnologii de ultima ora pentru a putea gestiona eficient comenzile si evident pentru a le putea oferii clientilor servicii de calitate in cel mai scurt timp. Un restaurant modern necesita fara indoiala o serie de investitii importante pe care trebuie sa le facem astfel incat sa avem posibilitatea de a le oferii clientilor nostri serviciile de care au nevoie. Unul dintre investitiile importante pe care trebuie sa le facem este softul pentru restaurant pe care de foarte multe ori il neglijam in detrimentul altor elemente necesare restaurantului.

La ora actuala exista numeroase companii de specialitate care ne pot oferi soft-uri pentru restaurant, printre care si www.geniuspos.ro, insa este necesar sa luam in calcul faptul ca nu orice soft pentru restaurant este potrivit pentru restaurantul nostru, motiv pentru care va trebui sa avem in vedere cateva criterii de selectie valide, astfel incat sa ne asiguram ca dispunem de un soft pentru restaurant eficient. Daca nu puteti lua inca o decizie cu privire la softul de restaurant, iata cateva sfaturi utile in acest sens.

Mai inainte de toate, primul pas pe care va trbui sa il faceti in acest sens va fi acela de a face o analiza amanuntita cu privire la necesitatile pe care le are restaurantul pentru a fucntiona corespunzator. Ulterior, ne va fi mult mai usor sa determinam gradul in care un soft pentru restaurant se potriveste necesitatilor noastre sau nu. In general, dezvoltatorii au tendinta de a creea softuri de restaurant complexe in speranta de a acapara cat mai multe restaurante sa le foloseaca insa, in esenta acest aspect doar ingreuneaza inutil functionalitatea soft-ului. La acest capitol, recomandarea noastra ar fi aceea de a lasa deoparte softurile incarcate cu zeci de functii inutile si sa va indreptati strict inspre cele usor de utilizat.

Capacitatea de gestiune a soft-ului reprezinta urmatorul aspect demn de luat in calcul. Indiferent cat de complex este softul pe care il alegeti, functionalitatea de baza a unui astfel de program trebuie fara indoiala sa fie capacitatea de gestiune. Un soft pentru restaurant trebuie sa fie intuitiv si sa ne dea posibilitatea de a gestiona rapid si eficient fiecare actiune care are loc in cadrul unui restaurant.

Un alt aspect deosebit de important pe care un soft de restaurant trebuie sa reuseasca il indeplineasca este acela de a va pne la dispozitie toate datele necesare cu privire la incasarile pe care le aveti intr-o anumita perioada, date despre anagajatii dumneavoastra, date desprea starea stocurilor, precum si alte informatii vitale cu privire la activitatile care au loc in cadrul restaurantului.

Banner SapunulCheia.ro

Cum se planteaza pomii fructiferi in mod corespunzator?

0

Achizitionarea pomilor fructiferi reprezinta un pas deosebit de important pentru orice gradinar avand in vedere ca alegerea acestora nu este una dintre cele mai usoare sarcini. Odata alesi, pomii fructiferi trebuie fara indoiala plantati astfel incat acestia sa poata creste si dezvolta in mod corespunzator si sa produca fructele pentru care am optat. Desi plantarea nu pare o activitate tocmai dificila, s-ar putea sa constatam ca aceasta se poate transforma intr-o reala bataie de cap daca luam in calcul toate rigorile necesare plantarii unor pomi fructiferi. Plantarea si intretinerea pomilor fructiferi sunt doua dintre aspectele care adesea descurajeaza gradinarii sa isi creeze o livada.

La ora actuala avem posibilitati multiple atunci cand vorba despre pomii fructiferi avand in vedere ca acestia se regasesc astazi atat in magazinele de specialitate fizice, cat si in cele online de prestigiu precum ValahiaGarden. Cea din urma varianta reprezinta fara indoiala si una dintre cele mai comode modalitati de a achizitiona pomii fructiferi a-i caror frutcte le iubti. Iata insa cateva sfaturi importante de care trebuie sa tineti cont in momentul in care alegeti sa plantati pomii fructiferi.

Inainte de a incepe procesul de plantare va trebui sa aveti in vedere faptul ca fiecare soi in parte are necesitati diferite atat in ceea ce priveste cresterea, cat si plantarea. Spre exemplu, in cazul unui piersic, inclinatia solului nu trebui sa depaseasca 15% pentru a se putea dezvolta si produce normal. Asadar, inainte de a alege un pom fructifer, asigurati-va de tipul de sol de care dispuneti, astfel incat sa faceti alegerile cele mai potrivite.

Chiar daca in general avem tendinta de a planta pomisorii chiar in momentul in care sapam gropile, va trebui sa luam in calcul ca gropile trebuie sapate cu ceva timp inainte de plantarea propriu-zisa deoarce, in acest fel, solul va beneficia de o sterilizare corespunzatoare. In general, se recomanda ca gropile sa aiba o latime de minim 1m si o adancime de aproximativ 70-80 cm pentru a putea creste normal.

Umiditatea cat ma iridicataeste esentiala pentru dezvoltarea corespunzatoare a unui pom fructifer, astfel ca imediat dupa plantare, asigurati-va ca il udati de jur imprejur astfel incat radacinile sa se prinda cat mai eficient in sol. In general, pentru majoritatea pomilor fructiferi cel mai propice sol este cel brun pe care in general il regasim in cadrul padurilor.

Nu in ultimult rand, trebuie sa luam in calcul faptul ca periodic pomisorii pot fi distrusi de diverse insecte sau rozatoare, astfel ca avem posibilitatea sa ii protejam eficient cu ajutorul unor materiale precum rafia pentru a-i proteja eficient.

 

Banner SapunulCheia.ro

Conferința națională cu tema “Noi idei de afaceri si abilități necesare în economia socială”

0

SC DBC SRL, în parteneriat cu  Asociația Pro Xpert, Asociația Internațională de Tineret BECOME și  SC VERAMIRPROD SRL au organizat azi, 27.10.2015 la Hotel ”Cozia” din stațiunea Căciulata, jud. Vâlceaîn cadrul proiectului POSDRU/168/6.1/S/144062  „ACTINT – Activarea grupurilor vulnerabile prin lanțuri valorice integrate, de întreprinderi sociale”- Conferința a fost încadrată de un târg de economie socială la care și-au prezentat produsele și serviciile 25 de structuri de economie socială.

La conferință au participat peste 100 persoane, reprezentanți ai unor structuri de economie socială, instituții și organizații sau societăți interesate să susțină economia socială din România.

În cadrul conferinței au fost prezentate peste 50 de afaceri sociale noi, inițiate în acest an, dar și altele 10 care funcționează deja de peste 3 ani.

Managerii întreprinderilor sociale prezenți la conferință au prezentat câteva dintre provocările cu care s-au confruntat și abilitățile necesare de care au dat dovadă pentru depășirea acestora.

În încheierea conferinței reprezentanții Fundației pentru Dezvoltarea Economiei Sociale le-au prezentat participanților mai multe soluții și oportunități pentru întreprinderile sociale din România, printre care: brandul de economie socială ”pROdukt” lansat în Suedia de FDES în parteneriat cu fundația Hjarta till Hjarta, Rețeaua Organizațiilor/Structurilor de Economie Socială din România, facilitățile pentru întreprinderilesociale de inserție prevăzute în proiectul noii legi a achizițiilor publice și în codul fiscal sau noile măsuri din POSDRU/LEADER.

Banner SapunulCheia.ro

Biblioteca Națională a României face loc democrației – Vino la inaugurarea Agorei comunitare din incinta Bibliotecii Naționale

0

Biblioteca Naţională a României și Fundaţia Progress invită cetățenii, reprezentanții ONG-urilor și ai mediului de afaceri, precum și angajații instituțiilor publice să participe în data de 2 noiembrie 2015, ora 18:00, la inaugurarea Hub-ului cetățeniei active – o agora amenajată în incinta Bibliotecii Naționale a României de către designerul Ana Dumitrescu și voluntarii din proiectul „Al treilea spațiu al cetățeniei active”. Evenimentul de inaugurare se va bucura de participarea unor personalități ale vieții politice și academice din România.

Asemeni altor centre de resurse deja inaugurate sau în curs de amenajare în biblioteci publice din alte 13 orașe ale țării, Hub-ul cetățeniei active din București urmărește crearea și promovarea unui tip de spațiu care lipsește din societatea românească. Pentru a deveni cetățeni cu adevărat activi, românii au nevoie de locuri în care să se întâlnească, de oportunități pentru a dezbate probleme de interes general, de contexte în care să învețe să comunice şi să colaboreze.

Biblioteca Națională a pus la dispoziție un astfel de spațiu în mod gratuit, iar Fundația Progress l-a amenajat cu sprijinul financiar asigurat prin Granturile SEE 2009-2014, programul FOND ONG România, astfel că, din data de 2 noiembrie 2015, ora 18:00, Hub-ul cetățeniei active va fi deschis celor care au nevoie de un loc neconvențional pentru întâlniri de lucru, dezbateri, ședințe, networking, schimb de idei. Hub-ul oferă acces gratuit la internet, o colecție de cărți pe tema cetățeniei active, precum și o comunitate care susține dezvoltarea inițiativelor civice.

Inaugurarea Hub-ul cetățeniei active va fi marcată printr-o conferință la parterul Bibliotecii Naționale (Atrium), începând cu ora 18:00, urmată de ceremonia tăierii panglicii, pauză de story-sharing și discuții-panel cu reprezentanți ai societății civile pe tema: Cum încurajăm cetățenia activă în România?

Mai multe detalii privind participarea la eveniment pot fi aflate accesând www.al-treilea-spatiu.ro și www.facebook.com/al.3lea.spatiu, precum și prin email, la adresa office@progressfoundation.ro. Persoană de contact: Ramona Sinca, Responsabil Comunicare, tel: 0735 678 011.

 

 

 

Detalii despre proiect: “Al Treilea Spațiu al Cetățeniei Active” este un proiect finanțat prin granturile SEE 2009-2014, din cadrul Fondului ONG România, cu o sumă nerambursabilă în valoare de 220.884 EUR. Proiectul este implementat de Fundația Progress (www.progressfoundation.ro) în parteneriat cu Biblioteca Națională a României și cu alte 13 Biblioteci Județene din România. Proiectul a debutat în iulie 2014 și va fi implementat la nivel național până în aprilie 2016. Mai multe detalii sunt disponibile pe www.al-treilea-spatiu.ro. Pentru informaţii oficiale despre granturile SEE şi norvegiene accesaţi www.eeagrants.org.

 

Despre Biblioteca Națională: Biblioteca Naţională a României este instituţia de prim rang a culturii noastre naţionale, administrând patrimoniul cultural naţional de publicaţii (cărţi, periodice), manuscrise, carte veche, incunabule, hărţi, fotografii, materiale audio-vizuale şi documente electronice. Pentru a-şi indeplini misiunea esenţială de a asigura accesul de calitate la colecţiile sale atât generaţiei de azi, cât şi celor viitoare – în scop de cercetare, studiu sau informare – aceasta are datoria de a achiziţiona, prelucra, prezerva şi valorifica toate tipurile de documente din patrimoniul naţional.

Pe de altă parte, Biblioteca Naţională a României asigură punerea la dispoziţia comunităţii a întregului patrimoniu naţional scris, diseminează şi produce conţinut informaţional pentru întreaga comunitate şi propune  servicii utile acesteia în parteneriat cu reţeaua naţională de biblioteci şi alţi actori importanţi ce activează în cadrul societăţii informaţionale.

 

Despre Fundația Progress: Înființată în 2002 în Bistrița, Fundația Progress este o organizație neguvernamentală ce pilotează inițiative locale în domeniul educației/formării, (e-)incluziunii, dezvoltării comunitare și voluntariatului pe care le scalează apoi, la nivel naționalm ca bune practici, inovatoare și de impact. În centrul abordării privind dezvoltarea stau bibliotecile județene și locale ca hub-uri de învățare pe tot parcursul vieții și centre de inovare soci ală; instituții fundamentale pentru a ajunge la aproape orice grup social și/sau comunitate, în special la cele marginale. Viziunea Fundației Progress este că “small is beautiful”, ceea ce înseamnă că activitățile sau intervențiile punctuale pot avea un mare impact asupra oamenilor și a comunităților. De aceea motto- ul programelor fundației este: „Small steps, giant leaps!” (Prin pași mici, salturi uriașe). Informații suplimentare despre activitățile Fundației Progress sunt disponibile pe pagina de web www.progressfoundation.ro.

Despre FOND ONG: Programul “Fondul ONG” este parte a Mecanismului Financiar al Spațiului Economic European (SEE) 2009-2014. Obiectivul general al Programului este sprijinirea dezvoltării societății civile și consolidarea contribuției la justiția socială, democrație și dezvoltare durabilă. Operatorul Fondului ONG în România este Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile, împreună cu partenerii săi Fundația pentru Parteneriat și Centrul de Resurse pentru Comunitățile de Romi. Informații suplimentare privind Fondul ONG în România se pot regăsi  pe pagina de web www.fondong.fdsc.ro.

Banner SapunulCheia.ro

Care este cel mai potrivit carucior pentru copilul tau?

0

Copiii sunt cele mai importante fapturi pentru noi, motiv pentru care, inca din primele luni de viata vrem sa ne asiguram ca acestia cresc si se dezvolta in mod corespunzator astfel ca una dintre cele mai importante achizitii in acest sens este caruciorul pentru copii. Cu toate ca in general avem in mare o idee cu privire la modul in care trebuie sa arate acesta, de foarte putine ori insa luam in calcul calitatea acestuia precum si masurile de siguranta care se impun, rezumandu-ne strict la modul in care acesta arata.

Este adevarat ca in ultimii ani, carucioarele pentru copii au devenit din ce in ce mai sofisticate avand in vedere ca astazi avem la dispozitie multimple modele, culori si forme pentru care putem opta. In plus, avem posibilitatea de a intra in posesia unui carucior pentru copii si prin intermediul unor magazine online precum www.maniamall.ro. Iata insa cateva sfaturi importante pe care vi le oferim si de care puteti tine cont in momentul in care alegeti un carucior pentru cel mic.

Mai inainte de toate trebuie sa luam in calcul tipul de carucior de care avem nevoie. La ora actuala, pe piata se regasesc multiple carucioare pentru copii precum: 2 in 1, 3 in 1, carucioare pliabile, carucioare pentru gemeni, carucioare multifunctionale, carucioare sport. Fiecare dintre acestea prezinta avantaje is dezavantaje astfel ca va fi nevoie sa le analizam in detaliu pentru a putea face o alegere corecta.

Un al doilea pas important pe care trebuie sa il luam in calcul este siguranta caruciorului. La acest capitol, va trebui sa avem in vedere alegerea unui carucior care dispune de un cadru rezistent, de niste frane eficiente, precum si de un cauciuc al rotilor care sa atenueze eficient vibratiile produse de denivelarile din asfalt. Aceste aspecte ne vor ajuta sa alegem un carucior sigur pentru cel mic dar si confortabil totodata.

Nu in ultimul rand insa, va trebi sa ne indreptam atentia asupra unor accesorii indispensabile pentru orice carucior. Avand in vedere ca feneomenele naturale sunt extrem de imprevizibile, este fara indoiala intelept sa avem tot timpul la noi o husa pentru ploaie, un sac de dormit pentru cel mic, precu msi o gentuta special creata pentru transportarea tuturor obiectelor necesare pentru cel mic. Chiar daca acestea ar putea aparea ca niste simple mofturi, in esneta acestea au devenit cu adevarat indispensabile pentru sanatatea si confortul bebelusilor nostri.

Banner SapunulCheia.ro

De ce sa iti comanzi online piesele auto?

0

Internetul a evoluat considerabil in ultimii ani daca luam in calcul faptul ca acesta reprezinta astazi practic cea mai buna modalitate de a face tot soiul de tranzactii dar si un mediu excelent pentru a obtine diverse informatii utile pentru viata de zi cu zi. Autovehiculele, la celalalt capat au devenit fara doar si poate obiecte indispensabile pentru fiecare dintre noi avand in vedere faptul ca reprezinta cele mai confortabile mijloace de transport pe care le avem oriand la dispozitie. Din cand in cand insa, anumite piese se pot defecta in mod neasteptat astfel ca va trebui fara indoiala sa luam in calcul inlocuirea acestora.

In astfel de conditii, avem practic la indemana doua variante. Prima dintre acestea este accea de a achizitiona piesele auto din cadrul unor magazine fizice, iar cea de-a doua presupune comandarea acestor piese auto prin intermediul unor magazine online de profil precum www.motorvip.ro. In cele ce urmeaza, va vom oferii cateva sfaturi cu privire la avantajele pe care le aveti in momentul in care alegeti sa comandati aceste piese online.

Principalul avantaj de care veti dispune va fi fara indoiala cel cu privire la confort. Este mult mai confortabil sa avem posibilitatea de a plasa o comanda din fata unui monitor decat sa fim pusi in situatia de a ne deplasa pana la diverse magazine fizice care nu ne pot garanta ca au respectiva piesa pe stoc. Astfel, prin alegerea variantei online, odata ce ati completat formaularul de comanda, comanda va fi preluata in cel mai scurt timp de catre operatori, astfel ca nu va trebui sa va deplasati pentru a verfica disponibilitatea produsului.

Magazinele online dispun de preturi mult mai avantajoase. Cu alte cuvinte, acestea au tendinta de a practica preturi mult mai scazute avand in vedere ca nu sunt nevoite sa suporte cheltuieli de intretinere majore asa cum se intampla in cazul celor clasice. In plus, prin inetermediul internetului avem posibilitatea de a verifica ofertele mai multor magazine, fara macar a fi nevoiti sa ne deplasam pana la adresele acestora.

Poti plasa comanda in orice moment din zi sau noapte. Un magazin online nu dispune de un program de functionare, astfel ca poti plasa comanda in orice moment, Preluarea acesteia de catre operatori se va face insa in fucntie de programul de lucru al operatorilor.

Un alt avantaj major pe care il avem in momentul in care alegem sa comandam online este dat de faptul ca in general comenzile plasate urmeaza a fi livrate imediat a doua zi la adresa specificata prin intermediul serviciilor de curierat rapid, fara a mai fi nevoiti sa ne deplasam pana la un centru fizic pentru a ne ridica comanda.

Banner SapunulCheia.ro

Teatru la Cinema™ caută proiecte de spectacole!

0

Teatru la Cinema își deschide stagiunea. Proiectul cultural lansat la începutul anului 2015 aduce teatrul în spaţiul neconvenţional al sălilor de cinema.

Pentru a îmbogăți oferta de sectacole, Teatru la Cinema lansează cererea de oferte pentru spectacole ce vor fi puse în scena în locațiile cinematografelor partenere.

Teatru la Cinema caută atât proiecte teatrale inițiate și implementate de tineri artiști aflați la început de carieră,cât și spectacole care poartă semnătura celor consacrați.

Genurile de spectacole așteptate să fie înscrise în concursul de proiecte sunt: spectacolele de copii, de păpuși și marionete, one-man/woman show,stand-up comedy, spectacole cu elemente de circ și magie, spectacole de teatru-dans, spectacole care să exploateze arta teatrului şi cea cinematografică. Lista este deschisă oricăror altor propuneri inedite și provocatoare pentru spațiul neconvențional al sălilor de cinematograf.

Durata unui spectacol trebuie să fie de aproximativ 40 de minute pentru spectacolele pentru copii și aproximativ 60 de minute pentru adulți.

Targetul – public tânăr cu studii minimum medii, consumator de film și teatru

Coordonate spectacol: maximum 4 personaje, elemente de decor și recuzităminimale.

Elemente obligatorii de inclus în proiect (Prezentare proiect în maximum 5 pagini):

          fragment din scenariu (dacă este creaţie originală sau adaptare după o creaţie literară/dramaturgică) minimum 3 pagini;

          CV-ul echipei de creatori care contribuie la realizarea spectacolului;

          lista cu necesarul şi descrierea elementelor de decor şi recuzită;

          înregistrări video care pot fi vizionate online (dacă este cazul);

          lista cu necesarul tehnic al spectacolului;

Calendar :

25 Noiembrie, termenul limită de transmitere a proiectelor

10 – 19 Decembrie discuţii cu iniţiatorii proiectelor selecţionate, anunţarea proiectelor câştigătoare şi semnarea contractelor.

1 Ianuarie 2016 Intrarea in producție a proiectelor

 

Proiectele se pot trimite pe adresa : productii@teatrulacinema.ro.

Banner SapunulCheia.ro

Comedia de succes ”HAIMANAUA” în regia lui Dan Tudor, se joacă pe 16 noiembrie la Palatul Național al Copiilor

0

Comedia teatrală ”Haimanaua”, în regia lui Dan Tudor, o adaptare plină de haz după „Omul care a văzut moartea”, este una din cele mai jucate piese ale dramaturgului Victor Eftimiu. După numeroase reprezentații susținute cu succes pe scenele de teatru din toată țara, ”Haimanaua” aduce buna dispoziție și la București! 

Astfel, iubitorii spectacolelor de teatru de comedie sunt invitați luni, 16 noiembrie la Palatul Național al Copiilor, la ora 19:00,  să guste o veritabilă porție de râs, garantată prin jocul actoricesc al îndrăgiților artiști: Tudorel Filimon, Andrei Duban, Alina Chivulescu, Dragoș Ionescu, Adela Popescu, și Dan Tudor.

Dincolo de talentul cu care ne-a convins, Dan Tudor ştie să construiască adevărul teatral, să decupeze momente, să valorifice potenţialul unor situaţii comice, regizorul alegându-și  întotdeauna cu remarcabilă îndemânare actorii.

Pe 16 noiembrie, publicul se poate bucura din plin de întâlnirea cu unii dintre cei mai iubiți și mai populari actori români de comedie.

Biletele au fost puse in vanzare si pot fi achizitionate la pretul de 70 lei de la casa de bilete a sălii de spectacol, de la stand-ul Vreau Bilet din Unirea Shooping Center etj.2, din magazinele Inmedio, Oficiile Poștei Române, Librăria Mihai Eminescu sau Cărturești, precum și online accesând www.vreaubilet.ro , www.bilete.ro și www.bilet.ro.

Info spectacol:

Extraordinar!!! Toată presa vuiește! Politica învinge dragostea! Planurile electorale sunt date peste cap! Un cetăţean a încercat să se sinucidă. În ultima clipă, este scos din apă. Salvatorul lui este declarat Omul Zilei. Oraşul îl vrea primar, familia este dezbinată.

Deznodământ tulburător! Cine este până la urmă vagabondul care a înscenat totul și cu ce scop?!

”Haimanaua”, comedia hollywoodiană a lui Dan Tudor surprinde prin versatilitatea montării și prin dezinvoltura cu care alternează măștile absurde ale vagabondului.

Alexandru Filimon este interpretat surprinzător printr-un joc al destinului de … Tudorel Filimon, secondat cu patos de senzuala Alina Chivulescu în rolul soției și de exuberanta Adela Popescu în ipostaza funny a fiicei îndrăgostite. Andrei Duban și Dragos Ionescu, actori cunoscuți și deveniți indispensabili spectacolelor lui Dan Tudor, dau siguranță și savoare comică acestei noi și inspirate puneri în scenă.

Banner SapunulCheia.ro

Stil de viata sanatos pentru copiii cu varsta intre 1 si 5 ani

0

 COMUNICAT DE PRESĂ – POST EVENIMENT

privind seminarul „Stil de viata sanatos pentru copiii cu varsta intre 1 si 5 ani”

 

 

Joi, 22.10.2015, ora 18:00, la ceainaria Merci Charity Boutique, situata pe str. Smardan nr. 13, in Centrul Vechi, Bucuresti, a avut loc seminarul: “Stil de viata sanatos pentru copiii cu varsta intre 1 si 5 ani” din cadrul proiectului “Educație tehnologică pentru incluziune socială (I-SET)” POSDRU/173/6.1/S/147557.

In cadrul seminarului organizat de Copil Drag au participat 25 de persoane, ce au primit informatii de la doamna doctor Ioana Stefanica medic de familie si pediatru, privind stilul de viata sanatos pentru copiii cu varste cuprinse intre 1 si 5 ani. Participantii au vizionat filmul publicitar Copil Drag si au primit pachete cu produse de igiena si materiale promotionale.

Compania Copil Drag SRL beneficiaza de finantare europeana prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013 “Investeste in oameni” pentru a realiza aceste evenimente de informare a publicului.

Persoane de contact:

 

Mihaela Furtuna, manager SES

 

 

 

 

Carmen Stanca, manager de proiect

 

 

COPIL DRAG SRL

Sos. Unirii nr 2, biroul 1, sat Petresti, comuna Corbeanca, jud Ilfov

mfurtuna@copildrag.ro

www.copildrag.ro

 

 

Louis Berger

 

Sos. Nicolae Titulescu nr. 1, bl. A7, sc. 3, et. 5, ap. 74, sector 1

cstanca@louisberger.ro

 

    POSDRU/173/6.1/S/147557 “Educație tehnologică pentru incluziune socială (I-SET)

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE