Acasă Blog Pagina 3642

Noi perdele forestiere, sadite de 450 de voluntari, pentru protectia drumurilor si culturilor

0
Adopta un copac

ViitorPlus – asociatia pentru dezvoltare durabila – anunta rezultatele din aceasta toamna ale programului „Adopta un copac!ˮ, dedicat cresterii perdelelor forestiere si educatiei de mediu.

450 de voluntari pasionati de mediu, elevi, angajati ai unor companii si reprezentanti ai comunitatilor locale, au participat in luna noiembrie la plantarea a 3.000 de puieti de plop, paducel, ulm si salcioara, reprezentand 2,5 hectare de perdele forestiere in comunele Roseti si Chirnogi, judetul Calarasi.

Impaduririle s-au facut de-a lungul DN41 dar si in jurul culturilor agricole, avand rol de protectie pe termen lung. Initiativa de plantare face parte din programului „Adopta un copac!ˮ, focalizat pe cresterea de perdele forestiere, care altfel nu ar exista, fiind sadite exclusiv din fonduri private, atrase de asociatia ViitorPlus de la companii si persoane fizice.

Activitatile de impadurire, cu implicarea voluntarilor, au rol important educativ in domeniu. Iata ce spun voluntarii la finalul unei zile de impadurire in cadrul programului „Adopta un copac!ˮ:

„M-a determinat sa particip la aceasta activitatea ideea ca TU POTI SCHIMBA CEVA, nu doar sa astepti si sa te plangi ca nu se intampla ceva.ˮ – Raluca P.

„Sa plantezi un copac este unul din cele mai frumoase gesturi. Continuati astfel si va fi macar putin mai bine.ˮ – Doru I.

„Intreaga actiune a fost exceptionala de la organizare la impact. Doresc sa imi pastrez atitudinea deschisa de a proteja mediul, de a participa la actiuni de voluntariat, nu numai cu suport financiar dar si cu munca mea. Astfel, contributia este mult mai importanta. ˮ – Alina C.

Plantarile de perdele forestiere din aceasta toamna au fost posibile atat datorita celor 450 de voluntari pasionati de protejarea naturii, elevi de la 2 licee din Calarasi, elevi ai scolilor din com. Chirnogi, angajati in cadrul companiilor care au sustinut si financiar programul: Carrefour Romania, Microchip Technology Inc., METRO SYSTEMS Romania, 1&1 Internet Development, TenarisSilcotub, TPA Romania si ING Bank; cat si a organizatiilor partenere: Autonom Rent a Car, Directia Silvica Calarasi, Primaria Chirnogi.

Toti cei care doresc sa participe activ la sadirea a inca 8 hectare de perdele forestiere, la prevenirea inzapezirii drumurilor in timpul iernii, pot deveni parinti de copacei in programul „Adopta un copac!ˮ, alegand unul dintre pachetele de beneficii disponibile https://www.viitorplus.ro/adoptauncopac

In Romania este nevoie de cel putin 5.000 de hectare de perdele forestiere de-alungul cailor de comunicatie, dar in ultimii 4 ani, autoritatile au plantat doar 23 de hectare. In ritmul acesta, obiectivul s-ar atinge in 1.000 de ani. De aceea, este nevoie de implicarea tuturor celor care iubesc natura si vor sa participe la un mediu prietenos si sanatos.

In perioada 2007-2017, sub umbrela ViitorPlus, peste 11.000 de voluntari au ajutat la infiintarea a 63 de hectare noi de padure. Accesati pagina Facebook a programului pentru mai multe detalii, fotografii si clipuri de la plantari www.facebook.com/adoptauncopac .

—-
Despre ViitorPlus si „Adopta un copac!”
ViitorPlus – asociatia pentru dezvoltare durabila – este o organizatie non-profit cu o experienta de 11 ani in dezvoltarea de programe de antreprenoriat social, educatie pentru mediu, voluntariat si infrastructura de mediu. Principalele programe derulate sunt „Adopta un copac!ˮ, Atelierul de Panza, Recicleta, Harta Reciclarii, ecOprovocarea, BirouEco, Bigar – amenajare eco-turistica, Regenesys.
Viziunea ViitorPlus: „Incurajam si contribuim la dezvoltarea durabila pentru indivizi, organizatii si comunitati. ˮ Pentru mai multe informatii, vizitati pagina web: www.viitorplus.ro.

Banner SapunulCheia.ro

Game changers. A conference for Project Managers today: cum să dezvolți echipe performante și să te adaptezi într-un mediu de business dinamic

0
game changers

BusinessMark anunță organizarea evenimentului Game changers. A conference for Project Managers today, ce va avea loc pe 7 decembrie la Hotel Radisson Blu, București. Scopul întâlnirii este de a reuni specialiștii cu experiență în domeniu și de a discuta despre principalele provocări și soluții care vor duce activitatea unui project manager la următorul nivel.

În cadrul conferinței vor fi analizate principalele subiecte de interes: provocări actuale și viitoare în Project Management, importanța implicării unui project manager în dezvoltarea business-ului și creșterea financiară, instrumente și tehnologii inovatoare, întâmpinarea și soluționarea situațiilor de risc, spiritul anticipativ, flexibilitate și adaptabilitate, strategie și planificare, gestionarea bugetului, cum abordăm schimbarea și care sunt metodele de evitare ale scope creep-ului, leadership și includerea inteligenței emoționale în filosofia personală și managementul organizațional.

„Se discută tot mai des despre adaptarea la schimbare, sisteme de lucru agile, impactul tehnologiei asupra mediului de business și despre abilitățile viitorului. În acest context, misiunea unui project manager devine din ce în ce mai complexă, iar drumul către un proiect de succes se transformă într-unul plin de provocări și necunoscute. În cadrul conferinței ne propunem să găsim soluții și să stabilim tendințele pentru anul următor alături de specialiști cu experiență națională și internațională.”, a declarat Andreea Drăgan – Managing Partner, BusinessMark

În primele două sesiuni, participanții au ocazia să interacționeze cu următorii invitați:

  • ANDREEA PĂTRAȘCU – Head of Project Management, ORANGE ROMÂNIA
  • GEORGE LECA – Europe Head of Project Management Office, Reporting & Governance, ASAHI BREWERIES EUROPE
  • SIMONA BONGHEZ – Managing Director, COLORS IN PROJECTS
  • CRISTIAN IONIȚĂ – Program Manager National, VEL PITAR
  • AURELIAN ARAMĂ – Strategic Project Manager, CLEVER TAXI
  • GHEORGHE ȘTEFĂNESCU – Senior Trainer, EVOLUTIV Consultants Network
  • Moderator: CIPRIAN MOGA – Business Transformation Advisor

Invitatul special al evenimentului este MARCO SAMPIETRO – PhD la University of Bremen, Germania. Project Management Professor în cadrul SDA Bocconi School of Management, Italia și la MISB Bocconi – Mumbai International School of Business Bocconi, India. Contract Professor of Project Management la Bocconi University, Italy și la Milano Fashion Institute, Italia. Marco este și Visiting Intructor la University of Queensland, Australia.

Evenimentul include o simulare de business Simdustry-Managing3® susținută de GHEORGHE ȘTEFĂNESCU, Senior Trainer – EVOLUTIV Consultants Network. Aceasta este prima simulare de business care ilustrează atât vizual cât și tactil relațiile dintre discipline de management diferite: managementul strategic, financiar și al resurselor umane.

Conferința se adresează următorului tip de public: directori generali și adjuncți, dar și de resurse umane, managerilor payroll & salarizare și juridic, directorilor financiari sau antreprenorilor.

Înscrierea la eveniment se va face prin completarea formularului de înregistrare, disponibil pe site-ul BusinessMark și trimiterea acestuia la office@business-mark.ro.

Evenimentul “Game changers. A conference for Project Managers today” este organizat de BusinessMark alături de: EVOLUTIV Consultants Network, AVIS, Camera de Comerț Bilaterală Bulgaria – România și Plantăm fapte bune în România. Partenerii media ai conferinței sunt: AGERPRES, NewMoney, IQads, SMARK, Market Watch, Business24, Ziare.com, Financiarul.ro, Financial Market, Curierul Național, MoneyBuzz, PortalManagement, AngajatorulMeu.ro, Startups.ro, Gazetadeștiri, MTCmagazin, Administratie.ro, Rbeconnect, PRBox, FinZoom.ro, Manager Express, Jurnalul de Afaceri, Vox Capital, Chalbert, Debizz, Bucuresteni.ro, Calendar Evenimente, MediaRabbit, MLM News, Energynomics, Revista Valoarea, Global Manager, Transilvania Business, Roportal.

 

Despre BusinessMark

BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate de B2B și pune la dispoziția clienților săi modele de dezvoltare complexe cu scopul de a-i conecta în mod direct cu mediul de afaceri și de a crea oportunități de parteneriat strategic. Atât prin organizarea de evenimente business, cât și prin serviciile de B2B Public Relations. BusinessMark își propune să vină în întâmpinarea partenerilor săi cu strategii de comunicare și promovare centrate pe business matchmaking și crearea de oportunități de dezvoltare.

Banner SapunulCheia.ro

CSR Overview 2017: puterea de a înțelege importanța implicării în societate și de a acționa după un plan strategic, pentru un viitor mai bun

0
csr overview

BusinessMark anunță organizarea evenimentului CSR Overview, ce va avea loc pe 6 decembrie la Hotel InterContinental, București. Conferința reunește specialiști din companii și reprezentanți din mediul ONG, care vor discuta despre importanța integrării CSR-ului în strategia de business, parteneriatul public-privat, sustenabilitate și vor oferi soluții pentru problemele sociale și de mediu.

Tematica din cadrul conferinței cuprinde mai multe subiecte de interes: conceptul de sustenabilitate și modul în care acesta se reflectă la nivel de business strategy, importanța unei comunicări corporate sustenabile și principii de dezvoltare durabilă care conduc la schimbarea modelelor de business, sustenabilitatea și efectele asupra viziunii de marketing, CSR-ul ca abordare la nivel de board, CSR și employer branding, raportarea non-financiară, cum a influențat obligativitatea raportării activitățile companiilor în 2017, cum alegem cele mai potrivite cauze pentru a produce rezultate benefice în cadrul companiilor noastre, importanța parteneriatelor strategice, antreprenoriatul social – modele de business și impactul asupra comunității și asupra mediului de afaceri.

„Ne face plăcere să dedicăm o zi responsabilității sociale din România, un subiect care ne preocupă și ne dă încredere că noi, reprezentanții mediului privat împreună cu mediul public și ONG, putem face pași importanți pentru o lume mai bună. Din 2013, îi invităm la dialog și acțiune pe toți cei care cred că viitorul aparține gândirii sustenabile, iar CSR-ul înseamnă o prioritate strategică pentru companiile mici și mari.”, a declarat Andreea Drăgan – Managing Partner, BusinessMark

Participanții au ocazia să interacționeze cu următorii invitați:

  • MIRCEA ILIE – Sustainability Leader, IKEA
  • DANA DOBRESCU – Manager de Comunicare, UNILEVER USCE
  • SIMONA CAMBURU – Coordonator Proiecte, Plantăm fapte bune în România
  • OANA CIOBANU – HR & CSR Manager, UP ROMÂNIA
  • CRISTINA BĂLAN – Managing Partner, CSR BootIQ
  • SILVIA TEODORESCU – Senior Communicator CSR for Policolor; Senior Partner, Zaga Brand
  • ADRIANA PREDA – Director Executiv, Asociația The Social Incubator

Conferința se adresează specialiștilor în: sustenabilitate, responsabilitate socială corporatistă, Public Affairs, HR & Occupational Health and Safety, comunicare și PR, Marketing & Managementul Riscului, mediu și dezvoltare durabilă, precum și antreprenorilor, directorilor generali, middle și top managerilor.

Înscrierea la eveniment se va face prin completarea formularului de înregistrare, disponibil pe site-ul BusinessMark și trimiterea acestuia la office@business-mark.ro.

Evenimentul “CSR Overview” este organizat de BusinessMark alături de: UP România, Wonder Little Land, Atelier Cortez, AVIS, Camera de Comerț Bilaterală Bulgaria – România, Asociația The Social Incubator, Plantăm fapte bune în România. Partenerii media ai conferinței sunt: AGERPRES, NewMoney, IQads, SMARK, Social Responsibility Magazine, CSRmedia, Știri ONG, România Pozitivă, AngajatorulMeu.ro, Business24, Ziare.com, Financiarul.ro, Financial Market, Curierul Național, MoneyBuzz, PortalManagement, MTCmagazin, Startups.ro, Gazetadeștiri, Administratie.ro, Rbeconnect, PRBox, FinZoom.ro, Manager Express, Jurnalul de Afaceri, Vox Capital, Chalbert, Debizz, Bucuresteni.ro, Calendar Evenimente, MediaRabbit, MLM News, Energynomics, Revista Valoarea, Global Manager, Transilvania Business, Roportal.

 

Despre BusinessMark

BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate de B2B și pune la dispoziția clienților săi modele de dezvoltare complexe cu scopul de a-i conecta în mod direct cu mediul de afaceri și de a crea oportunități de parteneriat strategic. Atât prin organizarea de evenimente business, cât și prin serviciile de B2B Public Relations. BusinessMark își propune să vină în întâmpinarea partenerilor săi cu strategii de comunicare și promovare centrate pe business matchmaking și crearea de oportunități de dezvoltare.

Banner SapunulCheia.ro

Firma transport persoane – planificarea transporturilor !

0
Firma transport persoane Lukadi

Firma transport persoane include conducătorii auto, personalul atelierului, manageri de operațiuni și asistenți pentru operarea depourilor și a personalului din sediul central. Toate sunt responsabile pentru flota care oferă servicii de calitate în fiecare zi a săptămânii. Aceste servicii de transport cu autobuzul transportă oamenii spre și de la locul de muncă, centre comerciale și multe alte destinații. Serviciile școlare de la Firma transport persoane transportă elevi cinci zile pe săptămână.

Administrare și organizare

Fiecare depozit local de autobuze se concentrează pe operațiunile sale zilnice și pe întreținerea autobuzelor, în timp ce sediul central se ocupă de funcții administrative centralizate. Un manager de operațiuni și un personal de asistență operațională administrează fiecare depozit la nivel local.

Multe depozite au un atelier complet echipat, un manager de atelier și mecanici calificați, cu experiență. Cerințele de întreținere de rutină, inclusiv baterea panoului și vopsirea prin pulverizare, sunt furnizate “în casă”.Depozitele majore sunt, de asemenea, echipate cu testere electronice de frânare, agitatoare și echipamente automate de spălare a autobuzelor.

Următoarele departamente specializate din cadrul sediului principal se confruntă cu creșterea tot mai mare a Firma transport persoane:

  • Unitatea de Dezvoltare a Afacerilor
  • Departamentul pentru îmbunătățirea afacerii
  • Contracte
  • Finanţe
  • Resurse umane
  • Tehnologia de informație
  • Marketing
  • Operațiuni
  • Centrul de control al operațiunilor
  • Stat de plată
  • Planificare și infrastructură
  • Proprietate
  • Fiabilitate
  • Programare
  • Echipa de conducere superioară
  • Pregătire
  • Ateliere de lucru

Cheia succesului Firma transport persoane și expansiunii consecvente este o echipă puternică și dedicată, cu o echipă de conducere care conduce prin exemple, combinată cu o lungă istorie de angajament de a furniza servicii de transport accesibile de calitate într-un mod eficient și rentabil.

Planificarea transporturilor

Firma transport persoane a adoptat întotdeauna o abordare proactivă în planificarea transportului public. Acest lucru asigură că noile dezvoltări rezidențiale și industriale sunt construite pentru a permite furnizarea rapidă a serviciilor de transport cu autobuzul. Prin menținerea unei relații strânse cu guvernele locale Firma transport persoane a contribuit cu succes la elaborarea politicilor de promovare a transportului public eficient.

Această facilitate modernă a oferit Firma transport persoane un exemplu excelent de infrastructură de transport public integrată, gata pentru continuarea extinderii. În calitate de operator principal al autobuzelor în fiecare dintre aceste locații, Firma transport persoane consideră că facilitățile moderne în care pasagerii pot transfera cu ușurință între autobuz și tren vor încuraja utilizarea transportului public.

De la vehiculele noastre de înaltă tehnologie până la operațiunile noastre extrem de eficiente, îmbrățișăm și folosim cele mai noi inovații pentru a aduce valoare clienților și pasagerilor noștri. Utilizabilitatea diferitelor tipuri de transport public și recursul său general pot fi măsurate prin șapte criterii, deși se suprapun într-o oarecare măsură.

Acestea sunt viteza, confortul, siguranța, costul, apropierea, oportunitatea și direcționalitatea. Viteza se calculează din timpul total al călătoriei, inclusiv transferurile. Proximitatea înseamnă cât de departe pasagerii trebuie să meargă sau să călătorească în alt mod înainte de a putea începe drumul de transport public al călătoriei lor și cât de aproape îi lasă la destinația dorită. Timpul reprezinta cât timp trebuie să aștepte vehiculul. Directionalitatea reprezinta cel mai scurt traseu cu ajutorul vehiculului.

 

Banner SapunulCheia.ro

Avantajele instalarii unui interfon pentru casa ta

0
interfon

Daca locuiesti la bloc, asociatia de proprietari se va ocupa de montarea de interfoane, pentru a opri accesul persoanelor neautorizate in scara, dar si pentru a inlesni comunicarea intre cei care se afla in cladire si cei care doresc sa intre. Daca insa locuiesti la casa, iti revine responsabilitatea de a alege si a monta un interfon. Din acest articol vei afla de ce este util un astfel de dispozitiv.

In primul rand, un interfon te ajuta sa iti protejezi casa si familia, atunci cand cineva necunoscut suna la usa sau doreste sa intre in curte. De asemenea, cu ajutorul unui interfon poti gestiona mai usor accesul persoanelor care solicita intrarea in curtea si in casa ta. Poti face acest lucru rapid si eficient, fara a mai iesi din casa. Acest lucru este util mai ales toamna sau iarna, cand vremea este urata, sau atunci cand nu esti imbracat corespunzator pentru a iesi in curte.

Totodata, interfonul te ajuta sa ramai mereu in siguranta si in intimitate. Cu siguranta, nu este placut ca un strain sa sune la usa ta, chiar daca acesta nu este rau intentionat, spre exemplu un angajat care se ocupa cu impartirea de pliante. Ba mai mult, in cazul in care un raufacator se gandeste sa patrunda in mod fraudulos pe proprietatea ta, prezenta unui interfon l-ar putea face sa se razgandeasca, gandindu-se ca ai putea avea montate si camere de supraveghere sau sisteme de alarma.

Pe langa aceste avantaje care tin de siguranta, un interfon este realizat astfel incat sa fie rezistent atat la temperaturi extreme, cat si la conditii de ploaie. Cel mai bun interfon pe care il poti alege depinde de nevoile tale. Spre exemplu, daca ai o casa mare, cu mai multe intrari, vei avea nevoie de mai multe interfoane. De asemenea, daca in casa locuiesc copii sau batrani, o idee buna este sa alegi interfoane cu activare vocala, pentru ca acestia sa nu intampine probleme in folosirea lor.

Nu in ultimul rand, poti alege intre un interfon obisnuit, un videointerfon sau un interfon cu tastatura touch luminata si functii inteligente, printre care deschiderea / inchiderea usii garajului si aprinderea / stingerea luminilor. In ceea ce priveste instalarea unui interfon, cea mai buna solutie este sa apelezi la specialisti, care te vor sfatui care sunt cele mai bune locuri pentru instalarea dispozitivului si care sunt cele mai bune setari ale acestuia.

Un interfon este cu adevarat eficient in momentul in care este montat impreuna cu un sistem de camere de supraveghere si un sistem de alarma, pentru o protectie desavarsita a caminului tau. La Seku.ro, magazin online de dispozitive de monitorizare, gasesti o oferta larga de interfoane: videointerfoane, monitoare videointerfoane, interfoane de birou/vila, interfoane de bloc, posturi interioare/exterioare audio si accesorii.

Pe langa produse de la unele dintre cele mai cunoscute brand-uri, la Seku.ro beneficiezi si de ajutorul si sfaturile specialistilor, de transport rapid prin curier in toata tara si de livrare gratuita la comenzile care depasesc 299 de Lei.

Banner SapunulCheia.ro

Curs Lean Six Sigma Black Belt

0
Lean Six Sigma Black Belt

Pregateste-te sa obtii recunoasterea internationala prin certificarea Lean Six Sigma Black Belt!

CODECS incepe inscrierile pentru sesiunea din ianuarie 2018.

Cunoastrea inseamna putere. Puterea de a vedea mai departe, de a avea o viziune de ansamblu si de a lua decizii bune. Decizii care, in final fac diferenta. Fa primul pas si inscrie-te la cursurile Lean Six Sigma Series!

Programele educationale au un caracter interactiv, metoda de studiu imbinand activitatile in classroom cu cele online, proiectele individuale cu cele de grup. In acest mod, se urmareste atat schimbul de experienta cu tutorii si colegii, cat si stimularea creativitatii cursantilor.

Cursurile sunt organizate astfel incat cursantii nu trebuie sa isi intrerupa activitatea profesionala – un real avantaj,atat pentru companii, cat si pentru persoanele fizice. Imbinarea activitatii profesionale cu invatarea continua creeaza astfel un cadru potrivit de dezvoltare pentru participanti.

Lean Six Sigma Series

Incepand cu luna septembrie 2014, CODECS a devenit Accredited Training Organization a International Association for Six Sigma Certification cu sediul in SUA, Phoenix, Arizona, pentru programele Yellow, Green si Black Belt. Aceasta acreditare atesta faptul ca programele de training Lean Six Sigma oferite de CODECS respecta standardele IASSC.

Pentru inscrieri si informatii despre programe, un consultant CODECS iti sta la dispozitie la sediul din Str. Agricultori, nr. 37-39, la telefon: 021.252.51.82/ 3/ 4 sau prin e-mail: training@codecs.ro

Banner SapunulCheia.ro

Cum îți pregătești mansarda pentru sezonul rece? Recomandările VELUX România pentru protejarea ferestrelor pe timpul iernii

0
protejarea ferestrelor pe timpul iernii

Pentru ferestre durabile în timp, VELUX România recomandă celor care locuiesc la mansardă o serie de pași pe care să îi urmeze, pentru îngrijirea locuinței pe timp de iarnă, atunci când ferestrele pot fi acoperite mult timp cu zăpadă și gheață.

Cum se întrețin și se curăță ferestrele VELUX, pe timp de iarnă?

Este bine de știut faptul că ferestrele de mansardă sunt principalele locuri în care zăpada și gheața încep să se topească, iar dacă nu sunt curățate la timp, pot exista alte depuneri ce pot îngreuna deschiderea ferestrelor. VELUX recomandă curățarea, o dată pe an, a ramei de etanșare, dar și curățarea, pe timpul iernii, a zăpezii și a frunzelor, din jurul și deasupra ferestrei, pentru a permite apei să se scurgă de pe ferestre și jgheaburile înconjurătoare. Ca măsură suplimentară de precauție, în jurul ferestrei pot fi amplasate cabluri de încălzire, pentru a vă asigura că apa topită se poate scurge liber.

Cum prevenim condensul la nivelul ferestrelor?

Pentru a preveni apariția condensului la nivelul geamurilor, vă recomandăm să păstrați la interior o temperatură constantă, de minimum 20 de grade și să aerisiți spațiul în mai multe reprize zilnice de maximum 5 minute.
Pentru a vă bucura de un climat confortabil la mansardă încercați să poziționați sursele de încălzire sub fereastră pentru a susține circularea normală a aerului cald. De asemenea, un lucru important de reținut este faptul că, în perioada iernii, nu trebuie să lăsați clapeta de ventilare tot timpul deschisă, deoarece acest lucru favorizează apariția condensului.

Alegeți ferestrele de mansardă eficiente energetic

În zonele în care iarna persistă mai mult timp, zăpada și gheața se pot aduna în cantități mari pe acoperiș și, implicit, pe ferestrele de mansardă, dând senzația de frig. Însă, noua generație de ferestre VELUX Standard Plus, beneficiază de un sistem inovator de izolare denumit ThermoTechnology® care transformă fereastra într-un scut puternic împotriva vântului și condițiilor climaterice aprige, menținând căldura în interior. Performanțele energetice remarcabile ale ferestrei se traduc prin facturi mai mici la încălzire, gradul de izolare al ferestrelor VELUX Standard Plus, care beneficiază de ThermoTechnology®, fiind mai bun cu 7% comparativ cu cel al ferestrelor care nu au acest sistem.

Iarna, folosiți precaut sistemul de ventilare al ferestrelor VELUX

Toate modelele de ferestre VELUX au clapetă sau fantă de ventilare integrată care permit aerisirea mansardei cu fereastra închisă. Însă, în perioadele reci, se recomandă folosirea cu precauție a clapetei de ventilare. Este foarte important ca aceasta să nu fie lăsată deschisă toată iarna, deoarece va favoriza apariția gheții – aerul cald iese pe elementele de aluminiu, condensează și se întoarce sub formă de infiltrații între tocul ferestrei și cercevea – iar în timp duce la deteriorarea lemnului ferestrei.

Despre VELUX România

De 20 de ani, mai precis din 19 mai 1997, VELUX România aduce lumina și aerul proaspăt și în casele din România și din Republica Moldova. VELUX România are sediul central și depozitul la Brașov, alegerea unui oraș din centrul țării fiind de la început o decizie strategică pentru distribuirea optimă a produselor. Compania se implică constânt în cauze sociale și în viața comunității brașovene.

Banner SapunulCheia.ro

Tractari auto Bucuresti – prietenul la nevoie se cunoaste !

0
Tractari auto Bucuresti

Firma noastra ofera cele mai bune servicii de transport si tractare de pe teritoriul judetului non-stop in conditii de maxima siguranta, firma avand un dispecerat care comanda si monitorizeaza activitatea firmei.

Transportul este asigurat si are un personal calificat cu un grad ridicat de specializare serviciile fiind realizate cu promptitudine, interventiile fiind cat mai rapide. Siguranta, seriozitate, experienta si profesionalism asigura servicii de asistenta pe timp de iarna (pornirea motoarelor, scoaterea din zapada, etc).

Sfaturi utile si explicatii detaliate in orice problema privind domeniul auto. Tarife fara concurenta cu posibilitati de negociere a preturilor, pentru firme, se fac discounturi pe baza de contract. La predarea masinii se va completa un proces verbal de predare – primire. Parteneriat cu o gama larga de societati in domeniul auto.

Reparatii auto pe loc, in timp util, pentru orice fel de problema. Tractari auto Bucuresti va vine in ajutor si pentru transportul utilajelor de mici sau mari dimensiuni in conditii optime si de maxima siguranta.

De la remorcarea cu sarcină redusă până la remorcarea medie, Tractari auto Bucuresti are echipamentul potrivit pentru a vă satisface cerințele ultimului minut. Echipamentul dumneavoastră greu trebuie să fie remorcat? Când treburile mari trebuie să fie terminate, scoatem mașinile potrivite.

Tractari auto Bucuresti menține titlul ca fiind una dintre cele mai bune surse din Bucuresti pentru experții în tractare și pentru un motiv bun. Tractarea eficientă și fără daune, operatorii noștri lucrează împreună ca o echipă care vă poate servi mai bine. Prinsi într-un șanț? Nu vă faceți griji. Noi oferim tot ce trebuie și vă putem aduce în siguranță vehiculul înapoi pe drum fără alte daune. În unele situații, remorcarea cu pat plat este cea mai bună opțiune. Mai ales pentru vehiculele sportive sau de epocă. Când automobilul tău prețios trebuie să fie remorcat, poți conta pe noi.

Aveți posibilitatea să vă simțiți încrezători că Tractari auto Bucuresti vă poate transporta în siguranță mașina dumneavoastra de sport sau vehiculul de prestigiu chiar și în timpul dumneavoastra de nevoie.

Tractari auto Bucuresti ofera cele mai bune servicii de transport si tractare de pe teritoriul judetului non stop in conditii de maxima siguranta datorate autospecialelor dotate cu echipament de ultima generati. Suntem intr-o permanenta cautare pentru imbunatatirea sigurantei transporturilor la preturi avantajoase si corecte.

Cu cele mai moderne platforme, avem toate instrumentele potrivite pentru a vă ocupa de vehiculele de uz casnic sau de import cu cea mai mare grijă. Tractari auto Bucuresti  a livrat în condiții de siguranță nenumărate vehicule de înaltă valoare la showroom-uri, muzee și colecții private din întreaga zonă. Orice remorcare se desfășoară sub control riguros cu puncte multiple și suntem mândri de înregistrarea de siguranță a operatorilor noștri.

Operatorii noștri de tracțiune sunt pregătiți pentru a fi rezolvatori de probleme, ceea ce face ca nici un incident să nu fie prea dificil. Dacă vă aflați în nevoie de servicii de recuperare, un apel către noi vă va pune capăt necazurilor.

Suntem specializați în toate serviciile de remorcare ușoară. Dispecerii noștri oferă servicii personalizate de 24 de ore, ceea ce înseamnă că nu există niciodată un robot telefonic sau un serviciu de răspuns. Personalul nostru de expediere este instruit să vă evalueze rapid cerințele și să trimită vehiculul corect pe drumul său în câteva minute.

Banner SapunulCheia.ro

Animale din ținuturile arctice

0
Antipa

Muzeul Naţional de Istorie Naturală „Grigore Antipa” îi invită pe copii la o nouă întâlnire cu Dodi și Roni sâmbătă, 9 decembrie de la ora 11.00 în Sala Multimedia de la parterul Muzeului. Neînfricații exporatori care străbat lumea-n lung și-n lat studiind flora și fauna Planetei vor face echipă cu Alexandra Florina Popa, o cercetătoare pasionată de la Muzeu.
În prima parte a întâlnirii, temerarii exporatori Dodi și Roni le vor face cunoștință copiilor cu trei dintre animalele care trăiesc în ținuturile arctice: papagalul de mare, renul și balena de Groenlanda iar Alexandra le va povesti micuților despre efectele periculoase pe care poluarea sau schimbările climatice le pot avea asupra habitatelor și despre măsurile de protecție care pot fi luate în acest sens.
În a doua parte a evenimentului vă propunem o serie de jocuri și ghicitori realizate sub forma teatrului de umbre, la care copiii vor fi pe rând spectatori și protagoniști. Actorii păpușari Ana-Maria Crăciun-Lambru, Ana-Maria Cucută, Monalisa Toncu și Victoria Radu au pregătit o mică surpriză tuturor celor care vor fi inspirați de momentele artistice și vor dori să-și facă acasă propriul teatru de umbre!
La întâlnire sunt invitați copiii cu vârste cuprinse între 4 și 9 ani. Înscrierile se pot face pe adresa de e-mail info@antipa.ro, în limita a 80 de locuri, iar taxa de participare este de 15 lei/copil.

Detalii: www.antipa.ro și pe pagina de Facebook a Muzeului Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa”: www.facebook.com/muzeulantipa.

Parteneri: Pipo și Doxi
Parteneri media: Radio Romania Cultural, UnitedMedia, Calendar Evenimente, comunicatedepresa.ro, Centruldepresa.ro, Grădinite.com, Prokid.ro, GoKID.ro, mamica.ro, melc-codobelc.ro, agendacopiilor.wordpress.com, HotNews, SmartWoman, Mămica de azi, Mami, stiripentrucopii.com, kidsnews.ro, labucatarie.ro.

Banner SapunulCheia.ro

Apeleaza la serviciul de inchirieri masini de lux pentru evenimente speciale

0
inchirieri masini de lux

Daca trebuie sa ajungi la un eveniment fastuos, cum ar fi o nunta ori o receptie la un hotel de lux, sau daca esti un antreprenor care trebuie sa se prezinte mereu impecabil la intalnirile de afaceri, masina in care iti faci aparitia conteaza cel putin la fel de mult precum vestimentatia. Pentru ca nu poti sosi la un astfel de eveniment intr-un taxi sau folosind mijloacele de transport in comun, solutia o reprezinta serviciile de inchirieri masini de lux.

Beneficiile acestor servicii sunt multiple. In primul rand, vei impresiona facandu-ti aparitia la volanul unei masini impecabile, stralucitoare si impunatoare, iar eleganta si puterea acesteia se vor transfera si asupra ta. Cand vei cobori dintr-un astfel de bolid, vei impune respect si vei inspira incredere celorlalti participanti la eveniment sau potentialilor tai parteneri de afaceri. In al doilea rand, o masina de lux este, prin definitie, o masina puternica, sigura si fiabila, iar tu te vei simti protejat la volanul acesteia, stiind ca vei ajunge la destinatie rapid, in deplina siguranta si confort.

Inainte de a alege modelul pe care il consideri cel mai potrivit si cu care esti de parere ca vei impresiona cel mai mult asistenta, trebuie sa te decizi asupra companiei de inchirieri masini de lux pe care o vei contracta. Aceasta trebuie sa aiba o experienta indelungata in piata, multi clienti fideli si numai recenzii pozitive din partea acestora. FocusRent, companie din Bucuresti si Otopeni, are o experienta de peste 10 ani pe piata serviciilor de inchirieri masini de lux si se distinge de competitori prin profesionalismul, promptitudinea si transparenta angajatilor, dar si prin flota foarte diversificata de autoturisme.

Oferta FocusRent de masini de lux include doua dintre cele mai apreciate modele din lume, Audi A4 si BMW X5. Audi A4 reprezinta alegerea ideala pentru o intalnire de business sau un eveniment special si este apreciat in special datorita dotarilor sale impresionante, printre care Keyless Go, Pilot automat, Piele integral, Bi-xenon, Amprenta si Mod S (Sport). La randul sau, BMW X5 are un design elegant cu note subtil agresive, este un SUV spatios dotat cu tapiserie din piele naturala, ABS, ESP si elemente de siguranta, iar sistemul de propulsie hybrid si modul AUTO eDrive transforma condusul intr-o experienta unica.

Apeland la serviciul de inchirieri masini de lux de la FocusRent, vei avea numeroase avantaje. In primul rand, pretul afisat pe site este si pretul final pe care il vei plati, iar acesta include toate taxele auto platite la zi (RCA, full CASCO, rovinieta). Pentru ca siguranta ta este cea mai importanta, toate autoturismele din flota FocusRent sunt mai noi de 5 ani, fiind supuse unei inspectii tehnice riguroase inainte de a-ti fi inmanate. De asemenea, beneficiezi de livrarea rapida a autoturismului de lux, in doar 3 ore de la confirmarea rezervarii, si de un call-center disponibil 24/7 pentru orice problema ai intampina. In plus, vei primi masina cu un plin de combustibil si fara vreo limita de kilometri impusa, iar in cazul nefericit al unui incident, aceasta va fi inlocuita in maximum 5 ore. Singurele conditii pe care trebuie sa le indeplinesti pentru a ajunge la volanul unui autoturism de lux de la FocusRent este sa ai 21 de ani impliniti si permis de conducere de cel putin un an.

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE