Acasă Blog Pagina 3608

Technologies that impact top line revenues and best online practices come in focus in November

0

648x200

The sixth edition of Focus on Technology & Telecoms, organized by Business Review, will take place on November 17th, at Sheraton Bucharest Hotel, Platinum hall.

During the event senior executives, industry experts, entrepreneurs and C-level decision makers will gather to listen to and engage with industry peers, in finding the best business solutions for this digital era.

The eventfocuses on the most relevant business drivers in the industry that have a major impact in any type of business, be it large, medium or even start-ups, and aims to bring:

  • Benchmark against other companies in the same field or across different industries
  • Digital strategies and digital innovation solutions to boost sales
  • Inspiration and knowledge from hands-on case studies
  • Technologies that can work best for each business
  • Networking opportunitiesand knowledge exchange with peers in different industries

Among subjects that will be debated during the event we include technologies that boost top line revenues (successful business solutions, inspiring case studies, M2M applications), examples of the most important solutions a mid-size company should get in order to work effectively, Cloud and digital security, best practices in defining a good digital agenda and effectively using the digital innovation for business development.
A case study from TESCO Hungary, one of the biggest online food retailer in the world, will also be presented as a top online application for companies that want to better engage their audience. The case study will be presented by Stefan Iarca, Country Manager, Carnation Group part of POSSIBLE.

The speakers of the event: Violeta Luca, Marketing & Operations Director, Microsoft Romania, Florin Popa, Business to business Director, Orange Romania, Razvan Ionescu, Marketing Director – Business Segment, Telekom Romania, Tiberiu Dobre, Director High Corporate Sales, Enterprise Business Unit Vodafone Romania, Vlassis Papapanagis, Operations Director, Predicta, Dorin Pena, General Manager, Cisco Romania, Cristiana Fernbach, Coordinator IP & Technology Practice, Noerr, George Gardon, Senior Consultant, Gecad Net, Mihai Tataru, Managing Partner, Senior Group, Emilia Branzan, Industry Manager, Google, Remus Visan, Managing Director, Paravion / Bavul.com, Robert Berza, Country Manager, Zoot.
Alexandru Molodoi, CTO, Idea City, Bogdan Rusu, Business Relationships Manager, ANIS and Valentin Radu, CEO, Marketizator will be the moderators of the event.
The Focus on Technology & Telecoms will take place on Tuesday, November 17th, between 8:30 and 14:30. For more details about the program and invited speakers, visit the dedicated websitehttp://business-review.eu/br-events/focus-on-technology-telecoms-2015.

The participation at the event is free of charge, but subject to registration. All those interested can register online HEREor contact the organizer, Business Review, at events@business-review.ro /+4031 040 09 31.

Event’s partners: Orange Romania, Predicta,Vodafone
Event’s sponsors: Noerr, Telekom Romania
Community partners: ABSL, ANIS, CIO Council, RBL, TechHub, Techsylvania

Banner SapunulCheia.ro

Conferința BUSINESS-to-more-BUSINESS a conturat cadrul de afaceri pentru anul 2016, în contextul noilor prevederi ale Codului Fiscal

0

Economia României va continua să crească în anul 2016, chiar și într-un climat de incertitudine politică, pe fondul creșterii consumului și a majorării investițiilor private.

Cătălin Păuna, economistul șef pentru România al Băncii Mondiale, a declarat în deschiderea Conferinței Business to More Business, organizată de doingbusiness.ro și Kompass România în București pe data de 10 noiembrie 2015 că: ,,Perspectivele economice sunt bune, însă trebuie să gestionăm riscurile. După părerea noastră creșterea economică se va accentua, unul dintre motoare va fi consumul intern dar și investițiile private vor reprezenta un motor de creștere economică și vedem asta din cifrele din primele 9 luni ale anului 2015. În scenariul de bază, noi vedem o creștere economică anul acesta de 3,6%, ne așteptăm la o accelerare în 2016 la 3,9% și la 4,1% în 2017’’.

BUSINESS to MORE Business reprezintă evenimentul de referință pentru 35.000 de companii care formează comunitatea Kompass din România. Prin trei sesiuni de afaceri, conferința a oferit  participanților oportunitatea de a înțelege noile provocări ale economiei românești, de a discuta și descoperi soluții pentru succesul companiilor lor dar și de a întâlni potențiali parteneri de afaceri și colaboratori.

,,Rostul unui business este să crească și să genereze mai mult profit. De aceea ne-am și dorit ca în prima parte a evenimentului să discutăm câteva elemente de strategie, lucruri care ar putea ajuta anterprenorii dar și companiile mai mari să crească, să obțină rezultate mai bune atât, în contextul legislativ și fiscal național oferit de economie în acest moment cât și în cel regional’’, a declarat Dumitru Ion, directorul general al doingbusiness.ro.

În cadrul primei sesiuni a Conferinței – ,,Strategii de Afaceri’’, Lucian Anghel – CEO BCR Pensii și Președinte al Bursei de Valori București a subliniat importanța încrederii pe care oamenii de afaceri trebuie să și-o consolideze în raport cu mersul economiei.

,,Faptul că ai o perspectivă  de doi ani de acum încolo în care să ai o creștere economică consistentă, în jur de 4% anual, ar putea să le dea speranță companiilor. Această speranță se poate transmite în investiții care să genereze locuri de muncă. Dacă nu ai încredere cum va arăta viitorul, ca antreprenor e foarte greu să investești, să te extinzi. Pentru noi este un feed-back foarte important pe care îl primim în cadrul Conferinței. Spre exemplu depistăm zone în care economia se mișcă mai bine sau în care economia a rămas în urmă’’, a declarat Lucian Anghel.

Cea de-a doua sesiune a fost dedicată tacticilor de afaceri de succes (vânzări, marketing, noul management, tehnologie, finanțare și taxe) și a dezvoltat rolul pe care tehnologia și comunicațiile îl au în noua economie digitală:

,,Consider că activăm într-un context favorabil astăzi, desigur sunt și multe provocări, însă putem să influențăm modul în care generăm rezultate. Practic trăim o perioadă în care nu se mai vorbește doar de eficiență ci de eficiența impactului pe care putem să îl generăm în societate, în business, către clienții noștri, către clienții clienților noștri, iar tehnologia este un numitor comun pentru această transformare’’, a declarat Violeta Luca, Marketing & Operations Director Microsoft România. La rândul lui, Răzvan Ionescu, Director Marketing Sector Business Telekom consideră că ,,Sectorul IT&C s-a poziționat de câțiva ani într-un sector care schimbă modul în care se face business. Cred că avem o responsabilitate foarte mare, să învățăm firmele, chiar și pe cele care nu sunt pregătite, cum să fie pregătite. La acest lucru am contribuit, cu satisfacție în 2015: foarte multe companii au început să se gândească: cum pot face business altfel? Cei care nu vor intra în trenul ăsta vor avea probleme și vor fi automat absorbiți. Noi ne vom asuma în continuare rolul de a forma și de a da o direcție economiei’’.

În cadrul Conferinței, care a inclus și o sesiune specială dedicată dezvoltării rețelei de afaceri (networking) prin discuții cu participanții, speakerii și specialiștii prezenți, a fost lansată Ediția 2015 a publicației Major Companies in Romania – un instrument complet de evaluare a evoluției economiei românești pe baza celor mai recente date financiare disponibile ale companiilor. Raportul este realizat pe baza unei metodologii create de EY Romania, care analizează domeniile din 23 de sectoare ale economiei, prin calcularea unui scor de performanță a companiilor.

,,Încercăm să oferim o imagine foarte corectă asupra performanțelor companiilor mari din România. Cred că am reușit să oferim pentru mai mult de 100 de domenii pe care le-am analizat, clasamente privind atât rezultatele financiare dar și importanța companiilor respective pentru economie și pentru societate’’, a declarat Dumitru Ion despre ediția 2015 a Major Companies in Romania.

,,Este un reper despre care știm că este foarte apreciat de oamenii din business, un instrument de lucru, de segmentare, prin care se poate face o dezvoltare a propriei afaceri, pentru că informațiile pe care le aduce sunt de cea mai bună calitate și sunt filtrate printr-o metodologie care aduce plus-valoare’’, apreciază Elena Badea, Director de Marketing EY Romania.

Publicația Major Companies in Romania este disponibilă aici: http://doingbusiness.ro/MCR_2015.pdf, iar mai multe detalii despre conferința BUSINESS-to-more-BUSINESS sunt disponibile aici: http://b2mb.doingbusiness.ro/ro/home/

Partenerii BUSINESS-to-more-BUSINESS au fost Microsoft, Telekom, BCR, BCR Pensii, SAS, Total Soft, Biriș Goran SPARL, Expense Reduction Analysts, Equatorial, Edenred, BearingPoint, Dr. Pendl & Dr. Piswanger, AIR FRANCE KLM, Sodexo, World Vision, iar Consiliul Investitorilor Străini este organizația suport a evenimentului.

Conferința a fost promovată prin parteneriate media de: Hotnews.ro, Agerpres, spatiulconstruit.ro, Manager Express, Evenimente Biz, Cariere, Calendar Evenimente, Magazinul Progresiv, Jurnalul de Afaceri, Transilvania Business,Femei în afaceri, bucureșteni.ro, Manpres, PR Box, RBE Connect.

Despre Doingbusiness.ro

Doingbusiness.ro este un portal de afaceri dezvoltat de International Business Promotion (IBP), ce oferă utilizatorilor informații depre oportunitățile din economia românească precum și prezentarea principalelor companii active în fiecare domeniu. Proiectele IBP includ: publicațiile Romanian Business Digest și Major Companies în România în variante print și online incluse în portalul de afaceri www.doingbusiness.ro, servicii de agenție de evenimente, IBP Events (atât evenimente proprii, cât și pentru clienți), servicii de comunicare și direct marketing (call center, direct mailing, direct e-mailing, cercetare de piață etc).

Doingbusiness.ro este organizator al seriilor de evenimente: IMM ReStart Descopera-ti Potentialul (2015), CEO Conference – Shaping the Future (2015), IMM ReStart – Resurse și consultanță pentru dezvoltare (2014), Economia Azi – Opțiuni și oportunități pentru IMM-uri (2013), Realitatea în Afaceri – Drumul către performanță (2012), IMM Focus Regional (2011), Emerging Europe Energy Summit și Emerging Europe Investment Summit (2010).

Banner SapunulCheia.ro

Toastmasters Entrepreneurs Timisoara – 3 medalii castigate la Concursul National!

0

Toastmasters Entrepreneurs Timisoara – 3 medalii castigate la Concursul National!

 

In aceasta toamna, s-a desfasurat la Cluj-Napoca, Conferinta Nationala de Public Speaking si Leadership organizata de Toastmasters Romania. Conferinta este organizata sub forma unui concurs de discursuri, la care participa membrii Toastmasters.

In cadrul evenimentului au avut loc patru sesiuni de concurs, doua in limba romana si doua in limba engleza.

Toastmasters International are in tara noastra 19 cluburi in marile orase din tara si aproximativ 540 de membri. Printre acestea, se numara si Toastmasters Entrepreneurs Timisoara (TET), club nou infiintat in primavara acestui an.

 

Seriozitatea activitatii si calitatea membrilor este reprezentata de rezultatele acestui concurs: 3 medalii castigate la primul concurs. In acest fel, in palmaresul clubului TET au intrat doua medalii de aur si una de bronz. Un rezultat spectaculos si remarcabil daca ne gandim ca in concurs au fost puse in joc 12 medalii (4 de aur, 4 de argint, 4 de bronz).

Membrii Clubului ce au reprezentat Clubul TET, Ioana Vartosu si Alin Georgescu au adus la Timisoara 3 medalii:

·         Premiul I in cadrul sesiunii de discursuri umoristice in limba romana, Alin Georgescu

·         Premiul I in cadrul sesiunii de discursuri improvizate in limba romana, Alin Georgescu

·         Premiul III in cadrul sesiunii de discursuri improvizate in limba engleza, Ioana Vartosu

Clubului Toastmasters Entrepreneurs Timisoara organizeaza intalniri in fiecare zi de joi, in intervalul 19:00 – 20:30, la Bastion, Sala Vega.

 

Acolo veti regasi:

·         un mediu prietenos si oameni minunati;

·         un program unic care te va ajuta sa-ti dezvolti abilitatile de comunicare si conducere;

·         atmosfera pozitiva si prietenoasa intr-o comunitate de oameni dornici sa invete;

·         oportunitatea de a-ti regasi vocea interioara, invatand sa-ti spui povestea cu incredere si entuziasm;

·         oportunitati nelimitate pentru crestere profesionala si personala.

 

Toastmasters International  are in tara noastra 19 cluburi in marile orase din tara si aproximativ 540 de membri. Printre acestea, se numara si Toastmasters Entrepreneurs Timisoara (TET), un club nou infiintat in primavara anului 2015.

Misiunea clubului Toastmasters Entrepreneurs Timisoara este aceea de a oferi un mediu de invatare pozitiv si de suport reciproc, prin intermediul caruia fiecare membru are oportunitatea de a-si dezvolta abilitatile de comunicare si de leadership, toate acestea ducand la cresterea increderii in sine si la dezvoltare personala si profesionala.

 tet-3

Mai multe detalii pe pagina oficiala de Facebook: Toastmasters Entrepreneurs Timisoara – T.E.T.

Persoana de contact: Csilla Rostas, Vice-President Relatii Publice

Telefon: 0742 88 05 41

Banner SapunulCheia.ro

Și afacerea ta poate profita de promoțiile de Black Friday!

0

Și anul acesta IT Genetics, distribuitor de echipamente profesionale și furnizor de soluții AIDC&POS,  susține dezvoltarea companiilor din România, prin crearea unor oferte speciale de Black Friday, dedicate zonei de business și menite să minimizeze investițiile managerilor în propriile afaceri.

 

În goana după mult așteptatele reduceri, IT Genetics vă recomandă să nu uitați de nevoile companiei dumneavoastră și să profitați de ocazie pentru a achiziționa, cu o investiție minimă, produsele esențiale pentru funcționarea optimă a acesteia. Astfel, pentru a oferi cea mai tentantă ofertă, croită exact pe dorințele clienților săi, compania IT Genetics a creat un sondaj interactiv și vă invită să răspundeți aici la întrebarea „Ce îți dorești pentru AFACEREA TA de Black Friday?”

 

Fie că optați pentru reduceri la toate produsele, pentru echipamente cadou, pentru cupon de discount la viitoare comenzi sau pentru consumabile și accesorii gratuite, IT Genetics va transforma cea mai votată opțiune în cea mai tentantă ofertă de Black Friday din industria punctelor de vanzare, a identificarii si colectiei automate de date.

 

Intrând pe aici puteți răspunde la sondaj și vă puteți înregistra la alerta specială, pentru a afla printre primii oferta IT Genetics de Black Friday. Indiferent de domeniul în care activați (HoReCa, Retail, Logistică, Transporturi, Manufactură, Sănătate, Educație, Financiar-Bancar, Utilitati, etc) cu siguranță veți descoperi în portofoliul IT Genetics echipamentele și soluțiile software necesare eficientizării oricărui business.

 

Și nu uitați, de Black Friday e momentul perfect să îi faceți un cadou și afacerii dumneavoastră!

 

Despre IT Genetics:

Cu o experiență de peste 8 ani pe piața din România în domeniul AIDC & POS, IT Genetics este distribuitor de echipamente de la producători globali consacrați și furnizor de sisteme integrate, menite să eficientizeze procesele operaționale îngreunate, să optimizeze activitatea și productivitatea companiilor. Pe www.itgstore.ro clienții vor descoperi un portofoliu de soluții hardware și software cu o paletă largă de aplicabilitate (soluții de tipărire și etichetare, de urmărire și scanare, de identificare și control al accesului, soluții POS si de infrastructură wireless).

Misiunea IT Genetics este de a oferi firmelor soluții personalizate, create special pentru a satisface cele mai variate nevoi și pentru a răspunde celor mai exigente cerințe în domeniul punctelor de vanzare, al identificării și colectiei automate de date.

Banner SapunulCheia.ro

Stil de viata sanatos pentru copiii cu varsta cuprinsa intre 0 si 1 an

0

POSDRU/173/6.1/S/147557 “Educație tehnologică pentru incluziune socială (I-SET)”

 

Bucuresti,  11 noiembrie 2015

 

COMUNICAT DE PRESĂ

privind seminarul „Stil de viata sanatos pentru copiii cu varsta cuprinsa intre 0 si 1 an”

 

 

COPIL DRAG SRL va invita la seminarul: “Stil de viata sanatos pentru copii cu varsta cuprinsa intre 0 si 1 an”.

Evenimentul va avea loc joi, 19.11.2015, la ora 18:30, la hotelul Capital Plaza, sala Pache Protopopescu, B-dul Iancu de Hunedoara nr 54, sector 1, Bucuresti.

 

Invitatul special al evenimentului, dna. dr. Ioana Stefanica, medic de famile si pediatru, va prezenta detaliile unui stil de viata sanatos si mici secrete ce pot fi aplicate in cresterea copiilor cu varste cuprinse intre 0 si 1 an.

Va asteptam inscrierile la adresa de e-mail evenimente@copildrag.ro unde va rugam sa ne transmiteti numele persoanei participante, telefonul, adresa de e-mail, genul si varsta copilului.

Compania Copil Drag SRL beneficiaza de finantare europeana prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013 “Investeste in oameni” pentru a realiza aceste evenimente de informare a publicului.

Persoane de contact:

 

Mihaela Furtuna, manager SES

 

 

 

 

Carmen Stanca, manager de proiect

COPIL DRAG SRL

Sos. Unirii nr 2, biroul 1, sat Petresti, comuna Corbeanca, jud Ilfov

mfurtuna@copildrag.ro

www.copildrag.ro

 

Louis Berger

 

Sos. Nicolae Titulescu nr. 1, bl. A7, sc. 3, et. 5, ap. 74, sector 1

cstanca@louisberger.ro

 

Banner SapunulCheia.ro

Televizoare Waterproof – Televizoare Rezistente La Apa

0

SpaTV.ro Va Ofera Gama Complete De Televizoare LED Waterproof – Rezistente La Apa

   Televizoare LED WATERPROOF Sunt Cele Mai Noi Accesorii Cu Care Se Poate Echipa Orice Baie, SPA Sau Bucatarie Fiind 100% Rezistente La Apa Si Umezeala. Se Pot Monta Oriunde: In Cabina De Dus, Pe Marginea Cazii De Baie, Pe Peretele Baii, Sau Sub Dulapul De La Bucatarie.

   SpaTV Comercialiazeaza O Gama Completa De Televizoare Rezistente La Apa De Diferite Marimi Cu Diagonala De La 25 Pana La 130 cm. Acestea Pot Avea Un Finisaj Glossy Black, Pearl White Sau Pot Fi Cu Aspect De Oglinda Tip Magic Mirror Cu TV Tuner Digital Incorporat, Multiple Intrari Audio Si Video HDMI.

finisaje-tv-waterproof

   Pe Langa Televizoarele LED Waterproof Pe Site-ul Nostru Puteti Achizitiona Si Diferite Accesorii Rezistente La Apa Cum Ar Fi Boxele Waterproof Care Se Pot Folosi Atat La Interior In Cazul Unor Spa-uri Sau Piscine Cat Si La Exterioe Pentru Sonorizari In Gradina.

                Suntem Partenerul Ideal In Alegerea Unui Sistem Optim De Sonorizare Waterproof . Fiecare Client Este Special Si Din Acest Motiv Venim Cu O Oferta De Toamna Si Anume Preturi Promotionale Pentru Televizoare Watrproof.

   1. Televizor Rezistent La Apa Si Umezeala:

                Televizor LED HD TV Rezistent La Apa Si Aburi Coeficient IP 65 Conceput Pentru Utilizari In Conditii Speciale Baie – Gradina – Jacuzzi – Piscina – Spa & Beauty Center – Restaurant – Pub – Hotel – Yacht

   2. Kitchen Special TV

                Televizor LED HD TV Rezistent La Apa Si Aburi Coeficient IP 65 Conceput Pentru Utilizari In Conditii Speciale Din Bucatarie, Rezistent La Abur Si Grasimi

   3. Boxe WATERPROOF

                Boxe Special Concepute Pentru A Rezista La Apa Si Umezeala. Comercializam 3 Tipuri De Boxe Rezistente La Apa, Boxe Waterproof De Interior Pentru Bai, Piscine Si Centre SPA, Boxe Waterproof Pentru Gradina Rezistente La Orice Tip De Interperii Si Boxe Pentru Ambarcatiuni Si Yacth-uri

Solutii Complete Si Servicii PREMIUM Pentru Toata Gama De Televizoare Si Boxe Waterproof Disponibil Pentru Oricine La Preturi Speciale In Acesta Perioada.

                Intra Acum Pe http://www.spatv.ro  Pentru A Te Convinge De Ceea Ce Putem Face Pentru Tine Si Pentru Casa Ta!

Banner SapunulCheia.ro

Promotie la piesele Ford acum la Altgrad Auto de Black Friday

0

Promotie la piesele Ford acum la Altgrad Auto de Black Friday
Altgrad Auto ofera de Black Friday:
– Extra discount de 10 % pentru comenziile date on line de peste 500 ron* si 5 % pana in 500 ron*
– Plata online cu cardul, in 3 rate fara dobanda prin Card Avantaj sau Start BT
– Bonus la fiecare 150 Ron cheltuiti in magazinul on line *AltGrad da cate o bere la doza*
– Transport gratuit la comenziile on line indiferent de suma *
– Perioada de reduceri Black Friday este : 27 – 30 noimebrie 2015 in limita stocului disponibil
– Produsele pe comanda au termen de livrare 3 – 7 zile import Germania
Motoul nostru este : Black Friday la Altgrad e ca Fordul langa Brad
Va dorim shoping placut.

Black Friday a devenit sarbatoarea comertului. Este ziua în care Altgrad Auto
face reduceri masive de preturi doar pentru marca Ford .
Este o ocazie buna pentru cei care îsi doresc un anumit produs sa îl achizitioneze la un pret mult mai bun.

Cu o traditie si o istorie de notorietate in lumea auto, Ford pune la dispozitie numeroase accesorii
necesare pe care posesorii de masini Ford le pot achizitiona on line pe catalog.altgradauto.ro
La piesele auto Ford originale calitatea lor este net superioara celei a altor produse existente pe piata.
De accea Altgrad auto promoveaza marca de piese Ford impreuna cu o garantie de 24 de luni.
Prin produsele care se afla la preturi speciale accesorii, covorase, jante aliaj si tabla, consumabile
distributii, uleiuri, mecanica
Am creat pentru Tine o platforma usor de folosit, dar extrem de precisa, pe care Tu sa poti identifica si gasi rapid orice piesa Ford.
Listam preturi pentru peste 20.000 de repere disponibile din stoc sau la comanda.
Devino client AltGrad Auto si beneficiaza si tu de avantajele unice oferite la piese auto online cu livrare direct
la tine acasa, plata on line cu cardul securizata sau chiar in rate.

Banner SapunulCheia.ro

Conferinta Managementul Performantei in Romania 2015

0

cmpr

14 vorbitori – 3 workshopuri – 1 simulare business

 

În data de 19 noiembrie, la Hotelul Continental Forum, Sibiu, va avea loc cea de-a 5-a ediție a evenimentului Conferința Managementul Performanței în România 2015. Întâlnirea anuală reunește profesioniști din toate industriile și ariile funcționale pentru a analiza și discuta cele mai noi tendințe în domeniul managementului performanței.

 

CMPRO 2015 este cel mai renumit eveniment de profil din țară și reprezintă o șansă unică de a interacționa și de a deveni parte a comunității specialiștilor în managementul perfomanței. Anul acesta agenda evenimentului cuprinde 14 prezentări din partea unor companii precum BRD, Calitop, FM Logistic, Grupul CityGrill, Hewlett Packard, Procter & Gamble, Sodexo, Saint-Gobain, The KPI Institute, Urgent Cargus, Valiant TMS Ro, Vivre Deco, CRH România.

 

O atenție specială va fi acordată părții practice a conferinței prin organizarea celor 3 workshopuri menite să adreseze probleme specifice și a simulării de business interactive Friday Night at the ER.

Workshopuri

Workshop A – Măsurarea Performanței: De la strategie la Indicatori Cheie de Performanță

  • Introducere în măsurarea performanței
  • Tehnici cheie de selecție a KPIs
  • Documentarea KPIs și setarea de ținte

Workshop B – Îmbunătățirea Performanței: Luarea deciziilor pe baza rezultatelor Indicatorilor Cheie De Performanță

  • Introducere în Îmbunătățirea Perfomanței
  • Importanța datelor în luarea deciziilor
  • Procesul de luare a deciziilor

Workshop C – Construirea unei culturi oritentate spre performanță: Alinierea angajaților la strategia organizațională

  • Ce înseamnă o cultură orientată spre performanță pentru organizație?
  • Măsurarea performanței angajaților – atribut cheie al unei culturi orientate spre performanță
  • Alinierea angajaților la strategia organizațională prin intermediul Indicatorilor Cheie de Performanță

 

FNER

Friday Night at the ER este un joc prin care este simulată administrarea unui spital timp de 24 de ore, având ca scop dezvoltarea gândirii sistemice și fiind relevant pentru participanții din orice industrie și are funcțională. Echipele sunt formate din patru participanți la fiecare masă, fiecare îndeplinind rolul de manager al unui departament al spitalului. Pe parcusul a 24 de runde, participanții trebuie să ia decizii privind fluxul și îngrijirea pacienților, politicile operaționale și utilizarea resurselor. Prin acest proces este facilitată înțelegerea interdependenței în mediul organizațional și învață cum să atingă atât obiectivele individuale, cât și pe cele de echipă.
Pentru detalii referitoare la program, vorbitori, taxa de participare, reduceri și modalitati de înscriere, te invităm să accesezi site-ul evenimentului:

http://www.acumenintegrat.ro/conferinta-managementul-performantei-in-romania-2015/

 

Dacă te-am convins, așteptăm sa ne contactezi pentru înscriere!

 

Iulia Man

Coordonator Eveniment

Tel.: +40 770 303 827

Email: iulia.man@acumen.ro

Banner SapunulCheia.ro

Efectele vietii stresante din zilele noastre asupra copilului

0

POSDRU/173/6.1/S/147557 “Educație tehnologică pentru incluziune socială (I-SET)”

 

 

Bucuresti,  09 noiembrie 2015

 

COMUNICAT DE PRESĂ

privind evenimentul “Efectele vietii stresante din zilele noastre asupra copilului”

Joi, 05.11.2015, a avut loc evenimentul cu tema: “Efectele vietii stresante din zilele noastre asupra copilului” sustinut de echipa de specialişti din cadrul companiei COPIL DRAG.

Intalnirea a avut ca scop lansarea site-ului www.copildrag.ro, magazin on-line cu produse pentru copii.

La eveniment au participat 15 persoane, din mediul online si presa, ce au primit informatii legate de compania Copil Drag, echipa acesteia, produsele recomandate si comercializate pe site-ul www.copildrag.ro, punctele de vedere ale psihoterapeutului si ale pedagogului privind tendintele in ceea ce priveste ingrijirea copilului in contextul actual al vietii pe care o traim.

Din echipa COPIL DRAG fac parte: dna. dr Ioana Stefanica, medic de familie si pediatru, consilier medical in cadrul companiei Copil Drag SRL, dna. Carmen Sbarna, psihoterapeut, coach si trainer in cadrul People Develop Center si dna. Aurelia Damian – Manager la Das Internationale Bildungszentrum.

Compania Copil Drag SRL beneficiaza de finantare europeana prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013 “Investeste in oameni” pentru a realiza aceste evenimente de informare a publicului.

Persoane de contact:

 

Mihaela Furtuna, manager SES

 

Carmen Stanca, manager de proiect

 

COPIL DRAG SRL

Sos. Unirii nr 2, biroul 1, sat Petresti, comuna Corbeanca, jud Ilfov

mfurtuna@copildrag.ro

www.copildrag.ro

 

 

 

 

Louis Berger

 

Sos. Nicolae Titulescu nr. 1, bl. A7, sc. 3, et. 5, ap. 74, sector 1

cstanca@louisberger.ro

Banner SapunulCheia.ro

Programul de facturare MiracleBill vine cu o oferta inedita de Black Friday

0

Fenomenul Black Friday, denumit si vinerea reducerilor, a ajuns de cativa ani si in Romania, devenind extrem de popular datorita faptului ca foarte multe magazine de prestigiu si retaileri au ales sa reduca substantial preturile in aceasta zi. Aceasta traditie se va pastra fara indoiala si in acest an, motiv pentru care, programul de facturare online MiracleBill vine cu o oferta inedita, astfel ca la achizitionarea licentei acestuia, veti beneficia automat de o reducere de 50% pentru urmatoarele 12 luni.

MiracleBill este unul dintre cele mai revolutionare programe de facturare online, in cloud si care ne permite sa facturam comenzile din magazinele online create pe platforme precum Magento, CS-Cart sau Opencart. MiracleBill a fost conceput cu scopul de a da posibilitatea magazinelor online de a gestiona cat mai eficient portofoliul de clienti, produse si comenzi, precum si datele aferente acestora, deasemenea este programul perfect pentru orice magazin care pune pret pe eficienta. Acest program de facturare online in cloud permite si utilizatorilor care nu detin un magazin online sa factureze rapid, simplu si usor. Poate fi folosit de orice companie care doreste mobilitate in emiterea de facturi, chitante, proforme, avize, NIR-uri, etc.

Programul de facturare online MiracleBill s-a dovedit inca de la inceput a fi un real succes deoarece este conceput avand in vedere elemente precum siguranta, fiabilitate, rapiditate, personalizare si usurinta in utilizare (user-friendly). In plus, toate informatiile sunt stocate intr-o baza de date in cloud , securizata, care poate fi accesata de oriunde in orice moment.

Black Friday reprezinta unul dintre cele mai importante evenimente care au loc in intreaga lume, inclusiv in Romania, astfel ca am luat decizia de a oferi un discount substantial, mai exact de 50% oricarui client care achizitioneaza o licenta. Necesitatea infiintarii unui astfel de program de facturare a venit pe fondul existentei unui numar mare de programe de facturare clasice dar care sunt prea putin adaptabile la adevaratele necesitati ale unui magazin online modern, deasemenea programul este destinat si antreprenorilor care au nevoie de mobilitate.” a declarat Lavinia Mariana Tepes, General Manager al companiei Mystic Corp Srl, companie care administreaza MiracleBill.

Un astfel de program de facturare este indispensabil oricarui antreprenor datorita faptului ca se adapteaza cu usurinta la necesitatile oricarui business de tip clasic sau ecommerce. MiracleBill este un mijloc excelent de a fi in contact permanent cu propria afacere avand in vedere ca nu necesita instalare si poate fi accesat de pe orice dispozitiv.

Promotia este valabila in toata luna noiembrie accesand site-ul www.miraclebill.ro .

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE