Acasă Blog Pagina 3605

Stil de viata sanatos pentru copiii cu varsta cuprinsa intre 0 si 1 an

0

POSDRU/173/6.1/S/147557 “Educație tehnologică pentru incluziune socială (I-SET)”

 

Bucuresti,  23 noiembrie 2015

 

COMUNICAT DE PRESĂ – POST EVENIMENT

Tema evenimentului: “Stil de viata sanatos pentru copiii cu varsta cuprinsa intre 0 si 1 an

Joi, 19.11.2015, ora 18:30, la Hotel Capital Plaza, str. Iancu de Hunedoara nr. 54, Sector 1, Bucuresti, a avut loc evenimentul cu tema: “Stil de viata sanatos pentru copiii cu varsta cuprinsa intre 0 si 1 an “din cadrul proiectului Educație tehnologică pentru incluziune socială (I-SET)” POSDRU/173/6.1/S/147557.

Seminarul a  avut ca scop informarea parintilor despre stilul de viata sanatos al copilului cu varsta de pana intr-un an.

In cadrul seminarului organizat de Copil Drag au participat 25 de persoane, ce au primit informatii de la doamna doctor Ioana Stefanica medic de familie si pediatru, privind stilul de viata sanatos pentru copiii cu varste cuprinse intre 0 si 1 an. Participantii au vizionat filmul publicitar Copil Drag si au primit pachete cu produse de igiena si materiale promotionale.

Compania Copil Drag SRL beneficiaza de finantare europeana prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013 “Investeste in oameni” pentru a realiza aceste evenimente de informare a publicului.

Persoane de contact:

 

Mihaela Furtuna, manager SES

Carmen Stanca, manager de proiect

COPIL DRAG SRL

Sos. Unirii nr 2, biroul 1, sat Petresti, comuna Corbeanca, jud Ilfov

mfurtuna@copildrag.ro

www.copildrag.ro

 

 

Louis Berger

 

Sos. Nicolae Titulescu nr. 1, bl. A7, sc. 3, et. 5, ap. 74, sector 1

cstanca@louisberger.ro

 

POSDRU/173/6.1/S/147557 “Educație tehnologică pentru incluziune socială (I-SET)

Banner SapunulCheia.ro

Cele mai mici preturi de Black Friday

0

Black Friday Romania se apropie cu pasi rapizi, iar multe magazine au pregatite stocuri cu reduceri de pana la 90%.

In 2015 “vinerea neagra” va avea loc pe 20 si pe 27 Noiembrie, insa multe magazine au furat deja startul si au pornit campaniile de reduceri. Conform site-ului blackfridaydeals.ro, unele magazine au inceput campania de Black Friday inca de la inceputul lunii, dar vor oferi discount-uri majore pe 20 si pe 27 Noiembrie. Magazine precum Elf Bebe, Zonia, Zorile Store, Zuga, TopCeas, Perdele-Online, Nemira, CIT Grup, vor avea produse cu reduceri inclusiv in samtamana 20.11-30.11.2015. Alte magazine au ales sa ofere reduceri doar pe 20 Noiembrie si/sau pe 27 Noiembrie.

Cele mai mari discounturi de Black Friday se vor gasi la produsele din:

  • IT&C
  • Fashion
  • Jucarii
  • Cadouri
  • Casa & Decoratiuni
  • Sport
  • Ingrijire personala
  • Carti, muzica & filme

Site-ul BlackFridayDeals.ro, dedicat special evenimentului Black Friday, va pune la dispozitie toate magazinele participante la campaniile de reduceri din aceasta luna, dar si produsele aflate la reducere. Abonatii newsletterului vor fi primii care vor primi pe mail preturile cu produse reduse, iar in ziua de Black Friday vor primi si o selectie cu cele mai avantajoase discounturi si cu recomandari din partea echipei site-ului.

Vezi aici lista cu magazinele participante la Black Friday 2015!

 

Site: http://blackfridaydeals.ro

Facebook: https://www.facebook.com/blackfridaydealsromania/

Banner SapunulCheia.ro

Alunitele si cancerul de piele. Cand este cazul sa mergem la medic?

0

In conditiile in care unul din trei cazuri de cancer depistate este cancer de piele[1], medicii avertizeaza ca devine esentiala cunoasterea semnelor care prevestesc o leziune precanceroasa sau canceroasa la debut, mai ales ca exista, de cele mai multe ori, anumite indicii care ar trebui sa ne trimita la o vizita la dermatolog: o alunita care prezinta schimbari, o pata care sangereaza sau un semn nou aparut pe piele. Deși nu toate tipurile de cancer de piele sunt mortale, melanomul, tipul cel mai periculos și al treilea cel mai comun, este extrem de riscant, mai ales daca nu a fost descoperit timpuriu. O buna informare cu privire la primele manifestari ale acestor afectiuni, vizita anuala la dermatolog si monitorizarea constanta a alunitelor si a altor semne pot ajuta la depistarea si tratarea din timp a unor boli grave, spun specialistii.

Termenul de alunita a fost adoptat pentru a exprima excrescente la nivelul pielii, de cele mai multe ori de culoare brun-negricioasa, dar si de culoarea pielii. Fie ca sunt mostenite din nastere sau dobandite pe parcursul vietii, unele dintre ele se pot transforma in cancer, cel mai frecvent fiind vorba de temutul melanom, o forma agresiva care se poate raspandi in sange si alte organe daca nu este tratata timpuriu. Desi este un tip de cancer cu o mare rata de deces, acesta este in acelasi timp si cel mai usor de tratat atunci cand este depistat in faza incipienta. Boala porneste, de cele mai multe ori, de la o alunita, iar atunci cand este identificata timpuriu, in stadiul I, poate fi tratata imediat, prin simpla excizie a acesteia. Insa daca ramane nedetectata sau daca pacientul nu se prezinta la un control de specialitate in timp util, acest tip de cancer se poate extinde si la alte zone ale corpului, devenind periculos.

 „Un control dermatologic este recomandat anual, astfel incat alunitele atipice sa fie identificate si tratate pentru a nu se transforma in melanom. Acelasi principiu se aplica si in cazul melanomului, unde avem un prognostic mult mai bun daca este tratat din timp. Nici macar persoanele care au aplicat cu atentie protectie solara toata vara nu sunt scutite de riscul de a dezvolta o afectiune a pielii, asadar este important sa fie examinat cu regularitate corpul in cautarea de leziuni suspecte. Ba mai mult, pe langa vizita anuala la dermatolog, care poate propune analiza microscopica si urmarirea digitala a alunitelor (molemapping), fiecare individ trebuie sa isi cunoasca foarte bine corpul si sa il examineze periodic pentru a identifica eventualele modificari. Aceste « auto examinari »  sunt esentiale in depistarea din timp a unor potentiale tipuri de cancer de piele, atunci cand acestea pot fi vindecate”, spune domnul doctor Laurentiu Vladau, Specialist in Dermatologie si Venerologie in cadrul clinicii Hebra Dermatologie.

Cand devin alunitele un motiv de ingrijorare

Alunitele in numar mare la persoanele cu o piele deschisa la culoare, care obisnuiesc sa se expuna la soare si au experimentat arsuri solare, chiar si cu multi ani inainte, reprezinta un factor de risc. De asemenea, pentru persoanele care au avut deja melanom sau care au o ruda diagnosticata cu melanom este imperativ sa monitorizeze in permenenta evolutia alunitelor de pe corp.

„Nu trebuie uitate nici alunitele localizate in parti ale corpului care sunt dificil de examinat de pacienti acasa, precum talpile, regiunea genitala si perineala, scalpul, chiar si spatele. Schimbarile alunitelor in aceste zone sunt de multe ori identificate foarte tarziu, fapt care favorizeaza instalarea bolii si face mult mai dificil procesul de vindecare. Acesta este un motiv in plus sa realizam o cartografiere digitala a alunitelor”, a completat domnul doctor Laurentiu Vladau.

Specialistul enumera in continuare si alte semnale alarmante care ar trebui sa ne trimita la dermatolog:

•           Alunitele care sangereaza frecvent si nu se vindeca usor.

•           Alunitele care au margine neregulata si care sunt asimetrice. Pont: pentru a vedea daca o alunita este asimetrica folositi o rigla opaca si acoperiti jumatate din alunita, iar ulterior comparati-o cu cealalta jumatate. Daca exista diferente, inseamna ca alunita este asimetrica.

•           Alunitele care isi schimba culoarea. Pont: atentie si la alunitele care isi schimba culoarea in rosu, gri, alb, albastru, nu doar la cele care devin mai inchise la culoare.

•           Alunitele care cresc intr-o perioada scurta de timp. Pont: la copii alunitele pot creste in diametru, insa la adulti o crestere poate reprezenta activitate atipica si chiar maligna.

•           Alunitele care isi schimba structura. Pont: atentie mare si la alunitele plane, nu doar la cele care devin palpabile.

•           Alunitele nou aparute la persoanele adulte, in special daca au o forma, culoare, structura diferita de celelalte.

Un risc mai mare de a dezvolta cancer de piele prezinta in general si populatia caucaziana fata de populatia de culoare, din cauza pigmentarii protectoare mai redusa a pielii. Persoanele cu parul si pielea inchisa in mod natural pot tolera niveluri relativ mai ridicate de expunere la soare fara a suferi arsuri sau a-si mari riscul de cancer de piele. La polul opus, persoanele cu pielea palida, care prezinta pistrui, care au par blond sau ochii deschisi la culoare fac parte din grupul cu risc mare de a dezvolta boli de piele. In acelasi timp, cei care au parul si ochii inchisi la culoare si care in mod normal nu prezinta arsuri dupa expunerea la soare au un risc mediu de a dezvolta cancer de piele.

„Cu toate acestea, expunerea excesiva la soare intens poate deteriora toate tipurile de piele, indiferent de culoare – iar riscul de leziuni oculare si accident vascular cerebral cauzat de caldura este aceeași pentru toata lumea!”, conchide domnul doctor Laurentiu Vladau, Specialist in Dermatologie si Venerologie in cadrul clinicii Hebra Dermatologie.


[1] Conform World Health Organization www.who.in

Banner SapunulCheia.ro

Miraclebill, cel mai avansat program de facturare online

0

Tehnologia avanseaza intr-un ritm alert, iar acest lucru reprezinta fara indoiala un mare avantaj mai ales pentru companiile care sunt dependente de diverse aplicatii software pentru a-si putea gestiona eficient intreaga activitate. Una dintre cele mai comune probleme cu care se confrunta la ora actuala majoritatea companiilor este aceea cu privire la modalitatea de eliberare a facturilor avand in vedere ca aplicatiile software utilizate de catre acestea nu mai sunt atat de eficiente in conditiile actuale. In acest sens, au fost create programele de facturare online, programe care au schimbat complet modul in care avem astazi posibilitatea de a gestiona facturile.

Aceste programe de facturare au evoluat considerabil de-a lungul timpului in functie de necesitatile companiilor, insa pentru a acoperi o piata cat mai variata, dezvoltatorii acestor aplicatii au ales sa le incarce cu tot soiul de functii pe care rareori le utilizam si care ingreunau substantial utilizarea unui astfel de program. Gratie unor programe de facturare online, precum www.miraclebill.ro care prin simplitatea lor reusesc sa ne ofere tot ceea de ce avem nevoie atunci cand vine vorba despre eliberarea de facturi. Iata insa alte cateva avantaje ale acestui program de facturare.

Spre deosebire de programele de facturare conventionale, Miraclebill ne da posibilitatea de a stoca in cloud toate detaliile cu privire la o anumita factura. In acest fel, accesul la orice factura stocata ne este garantat in orice moment si de pe orice dispozitiv. Am putea spune ca acest aspect reprezinta unul dintre avantajele de baza ale utilizarii unui program de facturare online.

Un alt aspect deosebit de important si pe care de foarte putine ori il luam in calcul atunci cand alegem un program de facturare online, este cel al nivelului de siguranta oferit de program. Avand in vedere ca aceste programe presupun prelucare de date in mod repetat, este necesar sa ne asiguram de siguranta pe care o ofera programul de facturare, mai ales in conditiile in care acestea sunt stoicate intr-o baza de date online. In general, programele de facturare beneficiaza de un nivel de siguranta destul de ridicat astfel ca pierderea unor date este practic imposibila.

Unul dintre marile avantaje ale acestui program este dat de simplitatea in utilizare. Acest aspect joaca un rol deosebit de important atunci cand vorbim despre programe de facturare avand in vedere ca scopul crearii acestora este acela de a ne facilita modalitatea de a completa si elibera o factura. Miraclebill va deveni cu siguranta unul dintre cei mai veritabili aliati pentru companiile care se recomanda a fi profesionale.

Banner SapunulCheia.ro

Sezonul reducerilor la tigla metalica NOVATIK

0

Profilele Novatik MATT si Novatik AVANGARDE

 

Pana la data de 30 noiembrie, compania Final Distribution ofera un  discount de 24 % pentru tigla metalica Novatik Matt si Novatik Avangarde. Promotia este valabila pentru toate culorile, in limita stocului disponibil.

 

Novatik MATT –un acoperis solid si eficient, recomandat si in condii extreme de vreme. Produsa din otel protejat cu un strat de ZnMg de 120 g/mp si cu acoperire Colofer®(finisaj mat rugos, 35 microni) – marca inregistrata a Voest Alpine – tigla metalica NOVATIK MATT are grosimea nominala de 0,5 mm. Acest aliaj special ofera o mai mare stabilitate in conditii de ceata salina si o mai mare protectie in fata coroziunii, atat pentru suprafata, cat si pentru marginile de taiere. Protectia oferita de acoperirea de ZnMg asigura un inalt grad de rezistenta la coroziune si performante superioare fata de otelul galvanizat in diferite climate de exploatare.

 

Novatik AVANGARDE – un acoperis elegant, potrivit pentru cladiri noi si renovari. Tigla metalica NOVATIK AVANGARDE este prima tigla metalica post-painted (vopsirea se realizeaza dupa profilarea otelului) produsa in Romania. Acesta este un procedeu inovator pe piata romaneasca, deoarece acest tip de vopsire ofera o protectie superioara la coroziune (toate muchiile sunt protejate), iar stratul de vopsea este uniform – fara microfisuri sau aglomerari ale stratului de acoperire. Pentru productia tiglei Novatik Avangarde producatorul Final Distribution foloseste otel cu acoperire AlZn – 185 g/mp, datorita proprietatilor sale anticorozive excelente. Vopseaua folosita este foarte rezistenta la procedurile de faltuire, faltuirea fiind unul dintre marile avantaje ale sistemului de invelitori Novatik pentru ca asigura o etanseitate sporita intregului acoperis.

 

Sistem de fixare solid. Datorita sistemul de fixare in planul acoperisului si suprapunerilor perfecte ale modulelor, acoperisul Novatik este considerat unul dintre cele mai sigure sisteme de invelitori de pe piata. Modulele de tigla Novatik se fixeaza prin cuie sau suruburi in planul acoperisului, fixarea modulelor fiind usoara si sigura, mai ales ca nu necesita accesorii numeroase.

 

Novatik ofera o gama larga de accesorii dedicate acoperisurilor: ventilatii sanitare, ventilatii de camp, parazapezi, sfartecatoare de zapada, grile de ventilatie. Aspectul estetic al acoperisului, precum si ventilarea corecta si etanseitatea sunt asigurate de utilizarea corecta a accesoriilor.

 

Profile si culori aflate in promotie:

 

  • Profilul Novatik MATT – Black Matt RAL 9005, Brown Matt RAL 8017, Brick Matt  RAL 8004, si Burgundy Matt RAL 3005.
  • Profilul Novatik AVANGARDE –  Glossy Black RAL 9005, Glossy Brown RAL 8017, Glossy Red RAL 3005.

 

Promotia NOVATIK este disponibila in reteaua nationala de distribuitori, firme specializate de distributie si montaj a produselor pentru acoperis, dar si retele de tip DIY (Do It Yourself).

 

__________________________________________________________________

 

Despre Final Distribution:

 

FINAL DISTRIBUTION este producatorul sistemelor de invelitori NOVATIK (tigla metalica in panouri mici, sisteme de jgheaburi si burlane), fiind totodata si reprezentantul exclusiv in Romania al brandurilor GERARD – tigla metalica cu acoperire de piatra naturala si DELTA – membrane de protectie pentru acoperis si fundatii.

 

Mai multe informatii pe www.novatik.ro si www.finaldistribution.ro.

 

Pagini Facebook Final Distribution si GERARD Roofs . Blog: www.DespreAcoperisuri.ro.

 

Banner SapunulCheia.ro

Școala Superioară de Comunicare si Televiziune lansează Campania ”Educația iți determină viitorul”

0

Scoala Superioară de Comunicare si Televiziune, www.ssctv.ro, o instituție de învățământ specializată în media și comunicare, lansează campania ”Educația îți determină viitorul”, în încercarea de a readuce în prim-planul opiniei publice discuția despre profesionalizarea comunicării organizaționale în paralel cu aceea de pregătirea unui răspuns eficient al mass-media.

Campania va cuprinde o serie de evenimente – dezbateri, conferințe și seminarii – la care vor fi invitați actori de pe piața media, participanți la procesul comunicațional instituțional, studenți, absolvenți, jurnaliști, profesori, profesioniști, lideri de opinie și persoane publice dispuse să ia parte la acest proces de profesionalizare a comunicării.

Evenimentele ultimelor săptămâni au arătat că este nevoie de o resetare socială la orice nivel. Obiectivul campaniei noastre este atragerea cât mai multor tineri interesați să învețe de la profesioniști cum să comunice, cum să se organizeze, cum să ofere răspunsuri nevoii de informare a opiniei publice.

Primele evenimente din cadrul campaniei se vor desfășura la Târgul Gaudeamus, pavilion central Romexpo, în perioada 18-22 noiembrie, unde Școala Superioară de Comunicare și Televiziune, www.ssctv.ro, poate fi găsită la la standul nr. 340, nivel 7.70, in zona Bursa Educației. Pe tot parcursul târgului, lectorii și invitații SSCTv vor discuta cu toți cei interesați despre zona de comunicare și media. Reprezentanții SSCTv îi vor sprijini  intr-un prim proces de inițiere în media prin testarea lor video, în cadrul standului nostru fiind amenajat un studio tv.

Tot în perioada Târgului, vineri, 20 octombrie, la sala Mircea Sântimbreanu, nivelul 7.70, camera 341, la ora 11.00, va avea loc dezbaterea cu tema “Unde se oprește nevoia de informare?”, în cadrul căreia invitații noștri Oana Dobre-Dimofte, Iolanda Stăniloiu, Camelia Spătaru, Oreste Teodorescu și  Mihai Melinescu vor împărtăși din experiențele lor.

Vă așteptăm,

www.ssctv.ro  

poza sigla ssctv         

 

Banner SapunulCheia.ro

Toamna asta iti alegi acoperisul GERARD

0

 

  • 5 profile cu preturi speciale: Heritage, Classic, Shake, Shingle si Milano

Importatorul exclusiv GERARD in Romania – Final Distribution, ofera un discount de 24% pentru cinci profile Gerard – tigla metalica cu acoperire de piatra naturala. Promotia este valabila pana la data de 30 noiembrie 2015, in limita stocului disponibil.


Proprietatile combinate a trei metale

 

Modulele de tigla Gerard sunt profilate inainte de aplicarea straturilor finale de protectie. Tiglele Gerard au o structura stratificata, fiind realizate din otel maleabil, rezistent si usor, acoperite apoi cu un strat de aluminiu-zinc (Zincalume®), cu proprietati anticorozive. Peste acest strat este aplicat un strat de pasivizare (un lac acrilic si o rasina acrilica) ce actioneaza ca inhibitor de muschi, licheni si alge, iar finisajul este realizat cu granule de piatra naturala, acoperite la randul lor cu un lac acrilic transparent ce acopera porii pietrei naturale si constituie o ultima bariera de protectie. Rezultatul este o combinatie puternica de noua straturi protectoare.

 

Designul inovator si consistenta in procesul de productie sunt aspectele datorita carora sistemele de acoperisuri Gerard si-au castigat  reputatia internationala pentru excelenta. Compania AHI Roofing este lider mondial in productia si tehnologia tiglelor metalice cu acoperire de piatra naturala. La obtinerea locului de lider mondial in tigle metalice pentru acoperis au contribuit pionieratul in folosirea substratului de Zincalume®, precum si perfectionarea straturilor de acoperire si a tehnologiei de profilare a modulelor.

 

Profile si culori participante la promotie :

 

HERITAGE – culorile Chestnut, Redwood, Spanish red.

 

CLASSIC – culorile Charcoal, Chestnut, Redwood, Spanish red.

 

SHAKE – culorile Charcoal, Chestnut, Deep Black.

 

SHINGLE – culorile Eclipse, Bark.

 

MILANO – culorile Charcoal, Chestnut, Rosso.

 

Reprezentantul exclusiv al brandului GERARD in Romania este compania FINAL DISTRIBUTION, lider recunoscut pe piata invelitorilor metalice cu acoperire de piatra naturala. 

 

Promotia GERARD este disponibila in reteaua nationala de distribuitori, firme specializate de distributie si montaj ale produselor pentru acoperis, dar si retele de tip DIY (Do It Yourself).

_________________________________________________________________

 

Despre Final Distribution:

 

FINAL DISTRIBUTION este reprezentantul exclusiv in Romania al brandurilor GERARD – tigla metalica cu acoperire de piatra naturala si DELTA – membrane de protectie pentru acoperis si fundatii, fiind totodata si producatorul sistemelor de invelitori NOVATIK (tigla metalica in panouri mici, sisteme de jgheaburi si burlane).

 

Ca urmare a dezvoltarii unui parteneriat de succes cu compania AHI Roofing din Noua Zeelanda, Final Distribution a ajuns sa detina prin vanzarile Gerard cea mai mare cota din piata tiglei metalice cu acoperire de piatra din Romania.

 

Mai multe informatii pe www.finaldistribution.ro. Pagini Facebook Final Distribution si GERARD Roofs , Blog: www.DespreAcoperisuri.ro.

 

Banner SapunulCheia.ro

4 nume grele in marketing online si optimizarea conversiilor vin, pentru prima data in Romania, la GPeC Summit

0

CP Vizual

4 nume grele in marketing online si optimizarea conversiilor vin, pentru prima data in Romania, la GPeC Summit, 24 Noiembrie 2015: Oli Gardner (Co-fondator Unbounce), Larry Kim (Fondator WordStream), Brian Massey (Fondator Conversion Sciences) si Viljo Vabrit (CEO ConversionXL Agency)

Pe 24 noiembrie are loc, la Bucuresti, editia de toamna a GPeC Summit – cel mai important eveniment de comert electronic din Romania care marcheaza si primii 10 ani de existenta GPeC (Gala Premiilor eCommerce) in online-ul romanesc. Invitatii speciali ai Summit-ului din noiembrie sunt adevarati guru in digital marketing si in cresterea vanzarilor magazinelor online, fiind recunoscuti ca autoritati in domeniu la nivel international si vorbind la cele mai importante evenimente de profil din intreaga lume. De data aceasta vor urca pe scena GPeC, pentru prima oara in Romania.

 Oli Gardner este co-fondatorul Unbounce – unul dintre cele mai apreciate tool-uri de A/B Testing la nivel mondial – fiind cunoscut ca expert in optimizarea ratei de conversie. Oli crede ca reteta de succes pentru cresterea ratei de conversie sta in mixul perfect dintre date si design (user experience), impreuna cu serviciile calitative oferite de magazinele online clientilor. Pasionat de optimizarea fiecarui element dintr-un landing page, Oli spune ca a vazut si a analizat mai multe landing page-uri decat oricine altcineva din lume. In timpul liber, Oli se gandeste serios sa isi schimbe oficial numele din Oliver Gardner in Landing Page. 🙂

 

 Larry Kim a fost desemnat cel mai influent expert PPC in anii 2014 si 2013 la nivel mondial. De asemenea, numele lui poate fi regasit si in lista intocmita de Forbes a celor 10 cei mai influenti online marketeri la nivel mondial. Larry este fondatorul WordStream si autorul a 4 carti de specialitate de software development si a numeroase articole publicate in reviste si bloguri prestigioase: Search Engine Journal,  Marketing Profs, Search Engine Watch, Small Biz Trends, Search Engine Land, Forbes Magazine, Online Marketing Institute, MediaPost, Marketing Land, Hubspot, Moz, Social Media Today, LinkedIn etc.

 

Larry Kim este, de asemenea, in top 20 contributori la Inbound.org si a scris articolul despre PPC marketing care a inregistrat cel mai mare numar de share-uri din toate timpurile, generand peste 10 milioane de accesari in ultimii 5 ani. Deloc in ultimul rand, Larry este invitatul special al unora dintre cele mai importante evenimente de SEM din intreaga lume, anul acesta vorbind pentru prima oara pietei din Romania de pe scena GPeC, pe 24 noiembrie 2015.

 

 Brian Massey este fondatorul Conversion Sciences si autorul best seller-ului de pe Amazon “Your Customer Creation Equation: Unexpected Website Formulas of The Conversion Scientist. Brian are o experienta de peste 20 de ani in optimizarea prezentei online si a ratei de conversie, considerand ca aceasta este “arta de a creste incasarile fara sa platesti pentru mai mult trafic”.  Brian impartaseste constant din experienta personala scriind pe blogul The Conversion Scientist, iar articolele lui pot fi citite si in prestigioasele publicatii online ClickZ.com, Search Engine Land, Marketing Land si Content Marketing Institute.

 

 Viljo Vabrit este CEO-ul ConversionXL, agentie pe care o conduce impreuna cu partenerul lui de afaceri – Peep Laja. Viljo este expert in optimizarea conversiilor, iar compania pe care o conduce are in portofoliu clienti precum J.W. Marriott, Kaspersky, Iron Mountain etc. Promisiunea ferma a ConversionXL Agency este scurta si la obiect: “We will make you TONS more money”, asadar Viljo va impartasi cu audienta GPeC drumul sigur catre cresterea vanzarilor online.

 

Alaturi de cei patru experti internationali, numele grele ale e-commerce-ului romanesc vor fi prezente pe scena GPeC, organizatorii urmand sa anunte agenda completa a evenimentului in foarte scurt timp.

 

GPeC Summit se va desfasura in Bucuresti, pe data de 24 noiembrie 2015, la Crystal Palace Ballrooms. Summit-ul are loc in intervalul orar 09:00-18:00, iar incepand cu ora 19:30 are loc cea de a X-a editie a Galei Premiilor eCommerce – Festivitatea de Decernare a Premiilor in Comertul Electronic Romanesc.

 

Inscrierile la cele doua module de eveniment au inceput deja, iar pretul unui bilet de acces (atat pentru GPeC Summit, cat si pentru Gala Premiilor eCommerce) este de 69 EUR (TVA inclus) valabil in perioada early-bird pana pe 8 noiembrie 2015, inclusiv. In intervalul 9-20 noiembrie, costul unui bilet va deveni 99 EUR (TVA inclus).

 

Inscrierile se fac completand formularul online de pe website-ul organizatorilor in sectiunea GPeC Summit, 24 Noiembrie 2015: http://www.gpec.ro/inscriere-gpec-summit-noiembrie-2015/

 

GPeC 2015 este un eveniment powered by FAN Courier

Sustinut de: AVON, ContentSpeed, DPD Romania, eMAGFulfill.roGaranti Bank, Microsoft Romania, MiniPrixNew Black, NewsMAN, Orange RomaniapaysafecardRetargeting, SameDay Courier,  SEO Power SuiteVisa Romania, Zitec

Recommended Payment Processor Partner: mobilPay

Recommended Travel Partner: Paravion.ro

Official Radio: Kiss FM

Limousine Serive: CityLimo

Cu sprijinul: 2Parale, Advanced Ideas, AgileMedia, Alin Dobrin Photo Graphics, Caracteristic, EasyHost, Ecompedia, enRose, EurowebEventLink, HubstoreMarketizator, Saveur, Silkweb, TeaForte, Trusted, WebDigital, ZeList Monitor

Parteneri Media: (AD)Hugger, Agora, Akcees, ANIS, ARIES, Business Days, Business Review, Business Woman, Business24, Cariere, ComunicateDeAfaceri, ComunicateDePresa.ro, Femei in Afaceri, FNTM, Hotnews, HRBExpert, JurnalulDeAfaceri, IQads, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, PRwave, Romania Pozitiva, SEM DaysShopMania, Smark, SMSLinkSoftBinator, SoftLead, Startups.ro, TechCafe, The PaypersZiare.com

Bloggeri parteneri GPeC: Alin Vlad /Anca DumaAndra ZahariaAuras Mihai GeambasuBlogatu.roCarmen AlbisteanuChinezuCorina Maria Scheianu / Cristina ChipuriciElena CiricFulvia MeirosuGeorge Hari PopescuiYli / Lavinia Biberi / Madalin Blidaru / Olivian BredaSabina CornovacSorin Rusi

GPeC 2015 – De 10 ani scriem impreuna Istoria Comertului Electronic Romanesc

Contacte de presa:


Andrei RADU

CEO & Founder GPeC

andrei.radu@gpec.ro

+40 757 482 824

 

 

Raluca RADU

Strategy & Marketing Manager GPeC

raluca.radu@gpec.ro

+40 722 664 301


Tag-uri recomandate: #GPeC, #GPeCSummit

Despre GPeC – Gala Premiilor E-Commerce

GPeC (Gala Premiilor eCommerce) este cel mai important eveniment de comert electronic din Romȃnia și cea mai mare comunitate de magazine online. Mai multe informatii despre GPeC pot fi gasite pe urmatoarele canale oficiale:

Banner SapunulCheia.ro

Technologies that impact top line revenues and best online practices come in focus in November

0

648x200

The sixth edition of Focus on Technology & Telecoms, organized by Business Review, will take place on November 17th, at Sheraton Bucharest Hotel, Platinum hall.

During the event senior executives, industry experts, entrepreneurs and C-level decision makers will gather to listen to and engage with industry peers, in finding the best business solutions for this digital era.

The eventfocuses on the most relevant business drivers in the industry that have a major impact in any type of business, be it large, medium or even start-ups, and aims to bring:

  • Benchmark against other companies in the same field or across different industries
  • Digital strategies and digital innovation solutions to boost sales
  • Inspiration and knowledge from hands-on case studies
  • Technologies that can work best for each business
  • Networking opportunitiesand knowledge exchange with peers in different industries

Among subjects that will be debated during the event we include technologies that boost top line revenues (successful business solutions, inspiring case studies, M2M applications), examples of the most important solutions a mid-size company should get in order to work effectively, Cloud and digital security, best practices in defining a good digital agenda and effectively using the digital innovation for business development.
A case study from TESCO Hungary, one of the biggest online food retailer in the world, will also be presented as a top online application for companies that want to better engage their audience. The case study will be presented by Stefan Iarca, Country Manager, Carnation Group part of POSSIBLE.

The speakers of the event: Violeta Luca, Marketing & Operations Director, Microsoft Romania, Florin Popa, Business to business Director, Orange Romania, Razvan Ionescu, Marketing Director – Business Segment, Telekom Romania, Tiberiu Dobre, Director High Corporate Sales, Enterprise Business Unit Vodafone Romania, Vlassis Papapanagis, Operations Director, Predicta, Dorin Pena, General Manager, Cisco Romania, Cristiana Fernbach, Coordinator IP & Technology Practice, Noerr, George Gardon, Senior Consultant, Gecad Net, Mihai Tataru, Managing Partner, Senior Group, Emilia Branzan, Industry Manager, Google, Remus Visan, Managing Director, Paravion / Bavul.com, Robert Berza, Country Manager, Zoot.
Alexandru Molodoi, CTO, Idea City, Bogdan Rusu, Business Relationships Manager, ANIS and Valentin Radu, CEO, Marketizator will be the moderators of the event.
The Focus on Technology & Telecoms will take place on Tuesday, November 17th, between 8:30 and 14:30. For more details about the program and invited speakers, visit the dedicated websitehttp://business-review.eu/br-events/focus-on-technology-telecoms-2015.

The participation at the event is free of charge, but subject to registration. All those interested can register online HEREor contact the organizer, Business Review, at events@business-review.ro /+4031 040 09 31.

Event’s partners: Orange Romania, Predicta,Vodafone
Event’s sponsors: Noerr, Telekom Romania
Community partners: ABSL, ANIS, CIO Council, RBL, TechHub, Techsylvania

Banner SapunulCheia.ro

Conferința BUSINESS-to-more-BUSINESS a conturat cadrul de afaceri pentru anul 2016, în contextul noilor prevederi ale Codului Fiscal

0

Economia României va continua să crească în anul 2016, chiar și într-un climat de incertitudine politică, pe fondul creșterii consumului și a majorării investițiilor private.

Cătălin Păuna, economistul șef pentru România al Băncii Mondiale, a declarat în deschiderea Conferinței Business to More Business, organizată de doingbusiness.ro și Kompass România în București pe data de 10 noiembrie 2015 că: ,,Perspectivele economice sunt bune, însă trebuie să gestionăm riscurile. După părerea noastră creșterea economică se va accentua, unul dintre motoare va fi consumul intern dar și investițiile private vor reprezenta un motor de creștere economică și vedem asta din cifrele din primele 9 luni ale anului 2015. În scenariul de bază, noi vedem o creștere economică anul acesta de 3,6%, ne așteptăm la o accelerare în 2016 la 3,9% și la 4,1% în 2017’’.

BUSINESS to MORE Business reprezintă evenimentul de referință pentru 35.000 de companii care formează comunitatea Kompass din România. Prin trei sesiuni de afaceri, conferința a oferit  participanților oportunitatea de a înțelege noile provocări ale economiei românești, de a discuta și descoperi soluții pentru succesul companiilor lor dar și de a întâlni potențiali parteneri de afaceri și colaboratori.

,,Rostul unui business este să crească și să genereze mai mult profit. De aceea ne-am și dorit ca în prima parte a evenimentului să discutăm câteva elemente de strategie, lucruri care ar putea ajuta anterprenorii dar și companiile mai mari să crească, să obțină rezultate mai bune atât, în contextul legislativ și fiscal național oferit de economie în acest moment cât și în cel regional’’, a declarat Dumitru Ion, directorul general al doingbusiness.ro.

În cadrul primei sesiuni a Conferinței – ,,Strategii de Afaceri’’, Lucian Anghel – CEO BCR Pensii și Președinte al Bursei de Valori București a subliniat importanța încrederii pe care oamenii de afaceri trebuie să și-o consolideze în raport cu mersul economiei.

,,Faptul că ai o perspectivă  de doi ani de acum încolo în care să ai o creștere economică consistentă, în jur de 4% anual, ar putea să le dea speranță companiilor. Această speranță se poate transmite în investiții care să genereze locuri de muncă. Dacă nu ai încredere cum va arăta viitorul, ca antreprenor e foarte greu să investești, să te extinzi. Pentru noi este un feed-back foarte important pe care îl primim în cadrul Conferinței. Spre exemplu depistăm zone în care economia se mișcă mai bine sau în care economia a rămas în urmă’’, a declarat Lucian Anghel.

Cea de-a doua sesiune a fost dedicată tacticilor de afaceri de succes (vânzări, marketing, noul management, tehnologie, finanțare și taxe) și a dezvoltat rolul pe care tehnologia și comunicațiile îl au în noua economie digitală:

,,Consider că activăm într-un context favorabil astăzi, desigur sunt și multe provocări, însă putem să influențăm modul în care generăm rezultate. Practic trăim o perioadă în care nu se mai vorbește doar de eficiență ci de eficiența impactului pe care putem să îl generăm în societate, în business, către clienții noștri, către clienții clienților noștri, iar tehnologia este un numitor comun pentru această transformare’’, a declarat Violeta Luca, Marketing & Operations Director Microsoft România. La rândul lui, Răzvan Ionescu, Director Marketing Sector Business Telekom consideră că ,,Sectorul IT&C s-a poziționat de câțiva ani într-un sector care schimbă modul în care se face business. Cred că avem o responsabilitate foarte mare, să învățăm firmele, chiar și pe cele care nu sunt pregătite, cum să fie pregătite. La acest lucru am contribuit, cu satisfacție în 2015: foarte multe companii au început să se gândească: cum pot face business altfel? Cei care nu vor intra în trenul ăsta vor avea probleme și vor fi automat absorbiți. Noi ne vom asuma în continuare rolul de a forma și de a da o direcție economiei’’.

În cadrul Conferinței, care a inclus și o sesiune specială dedicată dezvoltării rețelei de afaceri (networking) prin discuții cu participanții, speakerii și specialiștii prezenți, a fost lansată Ediția 2015 a publicației Major Companies in Romania – un instrument complet de evaluare a evoluției economiei românești pe baza celor mai recente date financiare disponibile ale companiilor. Raportul este realizat pe baza unei metodologii create de EY Romania, care analizează domeniile din 23 de sectoare ale economiei, prin calcularea unui scor de performanță a companiilor.

,,Încercăm să oferim o imagine foarte corectă asupra performanțelor companiilor mari din România. Cred că am reușit să oferim pentru mai mult de 100 de domenii pe care le-am analizat, clasamente privind atât rezultatele financiare dar și importanța companiilor respective pentru economie și pentru societate’’, a declarat Dumitru Ion despre ediția 2015 a Major Companies in Romania.

,,Este un reper despre care știm că este foarte apreciat de oamenii din business, un instrument de lucru, de segmentare, prin care se poate face o dezvoltare a propriei afaceri, pentru că informațiile pe care le aduce sunt de cea mai bună calitate și sunt filtrate printr-o metodologie care aduce plus-valoare’’, apreciază Elena Badea, Director de Marketing EY Romania.

Publicația Major Companies in Romania este disponibilă aici: http://doingbusiness.ro/MCR_2015.pdf, iar mai multe detalii despre conferința BUSINESS-to-more-BUSINESS sunt disponibile aici: http://b2mb.doingbusiness.ro/ro/home/

Partenerii BUSINESS-to-more-BUSINESS au fost Microsoft, Telekom, BCR, BCR Pensii, SAS, Total Soft, Biriș Goran SPARL, Expense Reduction Analysts, Equatorial, Edenred, BearingPoint, Dr. Pendl & Dr. Piswanger, AIR FRANCE KLM, Sodexo, World Vision, iar Consiliul Investitorilor Străini este organizația suport a evenimentului.

Conferința a fost promovată prin parteneriate media de: Hotnews.ro, Agerpres, spatiulconstruit.ro, Manager Express, Evenimente Biz, Cariere, Calendar Evenimente, Magazinul Progresiv, Jurnalul de Afaceri, Transilvania Business,Femei în afaceri, bucureșteni.ro, Manpres, PR Box, RBE Connect.

Despre Doingbusiness.ro

Doingbusiness.ro este un portal de afaceri dezvoltat de International Business Promotion (IBP), ce oferă utilizatorilor informații depre oportunitățile din economia românească precum și prezentarea principalelor companii active în fiecare domeniu. Proiectele IBP includ: publicațiile Romanian Business Digest și Major Companies în România în variante print și online incluse în portalul de afaceri www.doingbusiness.ro, servicii de agenție de evenimente, IBP Events (atât evenimente proprii, cât și pentru clienți), servicii de comunicare și direct marketing (call center, direct mailing, direct e-mailing, cercetare de piață etc).

Doingbusiness.ro este organizator al seriilor de evenimente: IMM ReStart Descopera-ti Potentialul (2015), CEO Conference – Shaping the Future (2015), IMM ReStart – Resurse și consultanță pentru dezvoltare (2014), Economia Azi – Opțiuni și oportunități pentru IMM-uri (2013), Realitatea în Afaceri – Drumul către performanță (2012), IMM Focus Regional (2011), Emerging Europe Energy Summit și Emerging Europe Investment Summit (2010).

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE