Acasă Blog Pagina 3588

Doingbusiness.ro revine la Iași cu o nouă conferință – BUSINESS to more BUSINESS – în data de 23 martie 2016

0

Managerii și antreprenorii din Iași și localitățile învecinate sunt invitați să participe miercuri, 23 martie, la evenimentul BUSINESS to more BUSINESS, organizat de Doingbusiness.ro. Conferința se desfășoară la Hotel Internațional, începând cu ora 9:00, și oferă participanților ocazia de a dezbate subiecte de actualitate cu specialiști din cele mai importante companii din țară, precum și de participa la un workshop dedicat transformării digitale și adaptării strategiilor de marketing și vânzări.

Evenimentul moderat de jurnalistul Radu Soviani – care include sesiuni de prezentare în plen, un workshop interactiv și întalniri private pentru consultanță personalizată gratuită  – oferă  participanților un cadru propice pentru a descoperi și folosi în propriul beneficiu oportunități și instrumentele de dezvoltare personală și a afacerii. Evenimentul se adresează atât antreprenorilor și top managerilor, cât și managerilor departamentelor financiar, resurse umane, vânzări, IT sau achiziții – care sunt invitați să își programeze participarea înregistrându-se gratuit pe pagina oficială: http://evenimente-2016.doingbusiness.ro/evenimente-viitoare/b2mb-2016-iasi/. Tot aici, participanții se pot programa pentru una sau mai multe întâlniri private gratuite, care vor fi oferite de reprezentanții EY România (pe teme de fiscalitate), Telekom (soluții pentru optimizarea costurilor), REI Finance Advisors (fonduri disponibile pentru afaceri), Kompass Romania (instrumente de direct marketing, generare de leaduri).

Primul panel este dedicat consultanței fiscale, financiare și managementului performant. Arcadie Parfenie, Tax Senior Manager – EY România va vorbi despre optimizarea activității companiilor pe baza modificărilor recente din Codul Fiscal. Cele mai importante detalii despre fondurile europene disponibile și formalitățile de accesare a acestora sunt prezentate pe larg în acest panel de către REI Finance Advisors prin Roxana Mircea- Managing Partner, iar Cati Stoican, Director General Adjunct – Safety Broker descrie soluțiile potrivite pentru transferul riscurilor. Dr. Vasile Voicu, Managementul Produsului Core Segment Business – Telekom Romania  va vorbi despre modalitățile de optimizare a costurilor prin soluții adaptate afacerilor dumneavoastră.

Evenimentul va continua cu un workshop dedicat transformării digitale și a construirii strategiilor de marketing și vânzări în vederea creșterii performanței companiilor. Vorbitorii care se vor adresa audienței din Iași vor aduce noutăți despre NLP și influența acestei tendințe asupra comportamentului consumatorului – Elena Badea, Marketing Director, EY Romania, dar și despre instrumentele veritabile pentru generarea de oportunități imediate de vânzare – Dumitru Ion, CEO, Kompass Romania. Totodată, Marius Hărătău, Sales and Marketing Manager, Quartz Matrix, Partener Microsoft va aduce informații de ultimă oră despre modul în care tehnologia poate influența performanța echipelor de vânzări.

Ca element de unicitate, Doingbusiness.ro și EY România aduc în fața participanților un instrument complex de prognoză – ,,Barometrul de afaceri la nivel local’’ prin care audiența poate exprima principalele elemente de prognoză economică pentru anul 2016. Metodologia cercetării permite comparația și includerea percepției asupra mediului de afaceri la nivel local într-o perspectivă inter-regională. Concluziile barometrului vor fi dezbătute într-un panel dedicat structurat sub forma unei dezbateri interactive în care vor fi prezentate opiniile managerilor și persoanelor de decizie din companiile locale.

„Invităm antreprenorii din Iași și zonele adiacente să participe la BUSINESS to more BUSINESS atât pentru a descoperi informații de actualitate și interes pentru afacerile lor, cât și pentru a dezbate cu aceștia oportunitățile deja existente, pornind de la percepția lor asupra mediului de afaceri local. Avem, și de această dată, un program complex, amplu, realizat în colaborare cu reprezentanți de marcă din cele mai importante companii din țară, care vor susține prezentări și vor sta la masa discuțiilor cu participanții la eveniment, oferindu-le consultanță gratuită și sfaturile de care au nevoie”, a declarat Dumitru Ion, General Manager Doingbusiness.ro.

 Partenerii evenimentului de la Iași sunt: Telekom România , EY România, Microsoft România, Quartz Matrix, Safety Broker, REI Finance Advisors și Kompass România.

Partenerii media care susțin BUSINESS to more BUSINESS sunt Manager Express, Transilvania Business, MANPRES, Cariere, Calendar Evenimente, AGERPRES, Evenimente Biz, Spațiul Construit, Jurnalul de Afaceri, PR BOX, RBE Connect, Radio Romania Iasi, Iasi4U, Invest Club.

Proiectul va continua în 2016 cu evenimente organizate în Ploiești (14 aprilie 2016), București (18 mai 2016), Sibiu (26 mai 2016), Constanța (16 iunie 2016), Cluj-Napoca (13 octombrie 2016), Galați (10 noiembrie 2016),  Oradea (24 noiembrie 2016). Totodată, în octombrie 2016, la București, Doingbusiness.ro organizează evenimentul CEO Conference

***

Despre Doingbusiness.ro

Doingbusiness.ro este un portal de afaceri care oferă utilizatorilor informații depre oportunitățile din economia națională precum și prezentarea principalelor companii active în fiecare domeniu. Proiectele noastre includ: publicațiile Romanian Business Digest și Major Companies in Romania în variante print și online.

Serviciile noastre includ: servicii de agenție de evenimente, servicii de comunicare și direct marketing – call center, direct mailing, direct e-mailing, cercetare de piață. Doingbusiness.ro este organizator al seriilor de evenimente proprii: CEO Conference, Business to more Business, IMM ReStart, Emerging Europe Energy Summit și Emerging Europe Investment Summit.

Mai multe detalii despre evenimentele organizate în 2015 de Doingbusiness.ro sunt disponibile aici. Mai multe detalii despre evenimentele ce vor fi organizate în 2016 de către doingbusiness.ro sunt disponibile aici.

Banner SapunulCheia.ro

Cum se calculează cheltuielile la bloc?

0

E bine să știi că repartizarea cheltuilelilor la bloc se face după criterii stabilite prin lege, iar calculul obligațiilor financiare pentru fiecare proprietate individuală intră în obligațiile administratorului asociației de proprietari, care răspunde de corectitudinea listelor de plată.
Există mai multe criterii de repartizare a cheltuielilor la bloc, așa cum sunt ele prezentate și reglementate în legislația în vigoare. Astfel, cheltuielile se repartizează în funcție de numărul de persoane, în funcție de cota-parte indiviză, de consumurile individuale, de cheltuielile pe beneficiari și de cheltuielile pe consumatori tehnici și, desigur, există și cheltuieli de altă natură.
Cu atâția indicatori și variabile, repartizarea cheltuielilor la bloc este un proces destul de complex și modalitatea de calcul devine foarte greu de înțeles pentru simplii proprietari. Din fericire, există aplicații prin care se pot gestiona toate activitățile asociației de proprietari. O astfel de aplicație este Gesimo, un program informatic pentru administrarea asociației de proprietari.

Cum te poate ajuta GESIMO?
Administrarea cheltuielilor lunare a cotelor de întreținere și penalizărilor, efectuarea plăților, menținerea evidenței cheltuielilor și a facturilor devin foarte simple folosind programul Gesimo. Este o metodă care ușurează mult munca și consumul de energie, atât al responsabililor din conducerea asociației, care își pot îndeplini sarcinile cu ușurință și în mod eficient, cât și a locatarilor, care pot introduce citirea contoarelor și efectua plățile facturilor în timp util.
Pe lângă gestionarea eficientă a resurselor și activităților administrative ale asociației, Gesimo asigură și o mai mare transparență a asociației de proprietari în raport cu fiecare locatar. În baza unui cont online, orice locatar are acces la informații privind asociația, în orice moment.
În plus, procesul de comunicare între membrii asociației de proprietari este cu mult eficientizat. Administratorul și președintele asociației pot trimite notificări tuturor locatarilor pentru diferite activități de interes general, astfel încât să existe permanent o bună informare a tuturor.
Asociațiile de proprietari au acces gratuit în aplicația Gesimo, în primele 3 luni, iar firmele care administrează imobile au un abonament gratuit în prima lună.

Banner SapunulCheia.ro

Plastimul 1 K Superplus- Emulsie bituminoasa, monocomponenta cu continut de sfere de polistiren si granule de cauciuc, flexibil

0

Iata-ne din nou, impartasindu-va cate ceva despre un alt produs de marca, al celor de la Mapei. Asa incat, astazi S.C. Izotech Services S.R.L. va prezinta Plastimul 1K Superplus- o emulsie bituminoasa, monocomponenta, de impermeabilizare, gata preparata.
PLASTIMUL 1 K SUPERPLUS este utilizat pentru hidroizolarea pe verticala si pe orizontala a suprafetelor de beton si zidarie, supuse incercarilor dinamice mari. Acesta contine sfere de polistiren si granule de cauciuc, ce ajuta la cresterea randamentului, reduce contractiile si confera produsului o rezistenta marita la fisurare si flexibilitate.
PLASTIMUL 1 K SUPERPLUS nu contine solventi, este un produs inodor, ecologic usor de utilizat si rezistent la substantele agresive continute de sol; este tixotropic, ceea ce face posibila aplicarea lui, in straturi groase, pe suprafete verticale.
Se utilizeaza pentru: hidroizolarea exterioara a fundatiilor, garajelor si pasajelor subterane; hidroizolarea peretilor portanti; a balcoanelor, teraselor, prin aplicarea unor fasii protectoare pentru izolarea sapei de stratul suport(in aceste cazuri, inainte de acoperirea pardoselii, recomandam aplicarea de Mapelastic pe sapa, cu rolul de a o proteja).Datorita unui coefficient de difuzie de gaz radon, de 7.81 x 10-13m2s-1Plastimul 1K Superplus este certificat ca bariera pasiva pentru gazul radon.
Plastimul 1K Superplus rezista foarte bine la imbatranire, nu devine casant si adera foarte bine pe suprafete uscate si usor umede.Respecta cerintele pentru acoperiri pe baza de bitum, cu polimeri modificati, aplicate in straturi groase, in concordantacu standardele EN 15814.
Suntem convinsi insa ca, punerea in opera va va demonstra de la sine si alte caracteristici ale acestui produs de top.
Pana data viitoare, sa ne auzim cu bine!

Reg. Com.: J40/4450/2012: CIF: RO30083970
Showroom: Sos. Mihai Bravu 520-530, Complex ZAR, Stand nr.19,sector 3, Bucuresti
Program:Luni-Vineri:9:00-18:00;Sambata: 9:00-14:30;Duminica:Inchis
Adresa web: www.izotech-services.ro
Email: office@izotech-services.ro; Tel: 0722212792 ; 0722279300 Fax:0317102354

Banner SapunulCheia.ro

Workshop Educatie Energetica pentru consumatorii casnici

0

ATAM EXECUTIVE invita la workshop-ul Educatie Energetica pentru consumatorii casnici ce va avea loc lunar incepand cu 05.04.2016 ( 18.30-20.00).
Numar minim de participanti: 10

Ce ofera workshop-ul ?
Vrei sa stii ce platesti in factura de energie?
Stii ca distributia si furnizarea energiei electrice sunt asigurate de doua societati diferite ?
Vrei sa stii cate dintre elementele facturate difera de la furnizor la furnizor, si care sunt tarife reglementate?
Ce curiozitati ai despre acest domeniu ? Vrei sa te evidentiezi prin cunostintele de educatie energetica?

Cui se adreseaza ?
Oricarui consumator casnic si oricarei persoane interesate de domeniul energetic .

Cat dureaza ?
90 de minute in data de 05.04.2016

Inscrieri si detalii ?
adriana@atam.ro
semn

Banner SapunulCheia.ro

Lansarea Proiectului „Modelăm viitorul. Fii un Mentor în Rotary!”

0

Într-un mediu select, din cadrul Hotelului Internațional, în Sala Opera, membrii cluburilor Rotary din Districtul 2241 România și Republica Moldova au deosebita plăcere de a vă invita, în data de 19 martie 2016, începând cu orele 9:30, la Conferința de lansare a Proiectului „Modelăm viitorul. Fii un Mentor în Rotary!”

 

Acest proiect vizează crearea unei comunități de mentori rotarieni care să îndrume tinerii în dezvoltarea competențelor de leadership, project management, lucrul în echipă, îndrumare în carieră, dar și formarea de tineri mentori care să reprezinte modele de urmat pentru adolescenți.

De asemenea, organizatorii acestui eveniment au creat un site al proiectului pentru promovarea mentorilor (Rotary si Rotaract) a cluburilor din care aceștia fac parte, precum și promovarea evenimentelor și programelor de mentorat pe care urmează să le realizeze.

Organizatorii își propun să realizeze si un „Ghid al Mentorului Rotarian”, să formeze o comunitate de mentori în rețelele sociale FB si Linkedin, să realizeze un blog „Povesti de succes”, să organizeze workshop-uri live si on line, webminarii pentru dezvoltarea competenței de mentor și leadership, să organizeze o conferință anuală de mentorat, a declarat Gabriela Puskas – District Leadership Trainer.

La conferința de lansare a proiectului vor participa în calitate de invitați speciali PDG – Martha Maria Mocanu și PDG – Radu Popescu.

Tot în cadrul acestui proiect organizatorii au semnat un acord de parteneriat cu EMCC – European Mentoring & Coaching Council – organizație non-guvernamentală internațională. Parteneriatul își propune susținerea și promovarea reciprocă pentru realizarea obiectivelor proprii.

De asemenea, prin intermediul acestui proiect, organizatorii își propun să formeze tinerele generații de leaderi, să selecteze tineri în rândurile membrilor cluburilor Rotary, să formeze mentori, dezvoltând competențele acestora de mentoring, leadership și coaching, să promovezee atât membrii care vor face parte din acest proiect, cât și cluburile din care aceștia fac parte.

ROTARY International District 2241 România și Republica Moldova face parte dintr-o organizaţie internațională care reunește oameni de afaceri și reprezentanţi ai diferitelor profesii liberale care, derulând activităţi umanitare, promovează cele mai înalte standarde etice în toate domeniile de activitate şi stabileşte relaţii de bună înţelegere. Reunind persoane cu o bună reputaţie în domeniul lor de activitate, lideri ai comunităților locale, Rotary promovează integritatea şi idealul de a servi binele public în profesie şi în societate, activând pe bază de voluntariat.

Echipa de organizare a conferinței Gabriela Puskas – Leadership Trainer și Marian Neagoe – Leadership Chair, îi invită pe toți cei interesați de acest proiect, să participe la lansarea acestuia.

 

Persoana de contact:

Gabriela Puskas

 

———————-

Gabriela Puskas | District Leadership Trainer 

Manager proiect: “Modelam viitorl. Fii un Mentor in Rotary!”

D 2241 Romania and Republic of Moldova

Mobile: + 40. 721. 424. 322

Emailinfo@gabrielapuskas.ro

rotary

Banner SapunulCheia.ro

Doingbusiness.ro a lansat la Brașov conferința națională „Business to more Business”.

0

Evenimentul a beneficiat de o audiență record în rândul conferințelor regionale organizate de Doingbusiness.ro

Peste 200 de antreprenori, oameni de afaceri și manageri din companii medii si mari au participat joi, 10 martie 2016, la cel mai important eveniment de afaceri al anului din Brașov – Business to more Business. Conferința a marcat debutul unei serii de 10 evenimente, parte a proiectului național „Business to more Business”.

,,După 6 ani de experiență în organizarea de conferințe naționale, putem afirma, pe baza reacțiilor obținute de la participanți, că am întrunit într-o foarte mare măsură așteptările participanților la eveniment’’, a declarat Dumitru Ion, CEO Doingbusiness.ro. ,,La Brașov, unde am înregistrat un record de audiență regională, am inițiat cu succes seria de conferințe din anul 2016. Reacția și interesul  participanților ne onorează și ne impune un standard ambițios pentru evenimentele care urmează.’’

Evenimentul „Business to more Business” este un concept unic care aduce consultanța fiscală, financiară și legislativă mai aproape de mediul de afaceri local. Seria de conferințe oferă antreprenorilor din România instrumente utile pentru promovarea și susținerea afacerii chiar și în condiții economice volatile.

Conferințele Doingbusiness.ro reprezintă cea mai bună oportunitate pentru companii de a descoperi noi perspective de afaceri, dar și strategii de dezvoltare personală adresate managerilor.

Pe lângă instrumentele de investiție și optimizare inteligentă dezvoltate în sesiunea de consultanță fiscală, participanții la evenimentul de la Brașov au obținut cele mai noi răspunsuri și soluții optime în ceea ce privește absorbția fondurilor europene. În premieră în anul 2016,Business to more Business” a oferit participanților sesiuni exclusive dedicate vânzărilor, marketingului, comunicării și dezvoltării personale (îmbunătățirea aptitudinilor și abilităților manageriale, coaching).

Conferința de la Brașov a oferit modalități facile și eficiente din punct de vedere al costului, respectiv instrumente inovatoare derivate din tehnologie și e-business.

În cadrul evenimentului, au susținut prezentări și au răspuns întrebărilor participanților, inclusiv în întâlniri private și gratuite: Mihail Ionescu, Tax Senior Consultant – EY Romania, Roxana Mircea, Managing Partner – REI Finance Advisors, Dr. Victor Voicu, Managementul Produsului Core Segment Business – Telekom Romania, Eduard Galan, Director Executiv – ask4IT, Elena Badea, Marketing Director – EY Romania,  Mihai Stănescu, Executive Coach – RoCoach, Dumitru Ion, CEO –  Kompass Romania. Conferința a fost moderată de jurnalistul economic Radu Soviani.

 Totodată, în cadrul evenimentului, organizatorii au realizat un sondaj de opinie în rândul participanților – Barometrul mediului de afaceri din Brașov și județele învecinate – pentru a afla și disemina opinia mediului antreprenorial local asupra perspectivelor de business din 2016. Rezultatele sondajului vor fi disponibile pe site-ul doingbusiness.ro.

,,Ca parte a unicității acestei serii de evenimente am inclus și prezentarea în premieră a studiului privind percepția mediului românesc de afaceri in 2016, dezvoltat de EY Romania in colaborare cu Doingbusiness.ro, A Vision for Growth”. Studiul include răspunsurile a peste 400 de persoane cu funcții executive reprezentantive și anticipează mersul economiei la nivel național și sectorial. Participanții au avut astfel ocazia să compare propriile percepții cu punctele de vedere ale unora dintre cei mai importanți manageri din Romania și să își consolideze propria viziune asupra mersului economiei’’, a mai declarat Dumitru Ion.

„Business to more Business” mai include în 2016 mediul de afaceri din Iași (23 martie), Ploiești (14 aprilie), București (18 mai), Sibiu (26 mai), Constanța (16 iunie), Cluj-Napoca (13 octombrie), Galați (10 noiembrie) și Oradea (24 noiembrie 2016). Totodată, în octombrie 2016, la București, Doingbusiness.ro organizează evenimentul CEO Conference.

Partenerii evenimentului Business to more Business organizat la Brașov în data de 10 martie 2016 au fost: Telekom Romania (Partener Principal), EY Romania, Microsoft, RoCoach, Safety Broker, REI Finance Advisors, ask4IT, Kompass Romania, Travis și LO SPAZIO.

Conferința a fost susținută prin parteneriate media de: AGERPRES, Radio România Târgu Mureș, Transilvania Business, KissFM Brașov, Jurnalul de Afaceri, Evenimente Biz, Manager Express, Manpress, PRBOX.ro, Spatiul Construit, Calendar Evenimente, Investclub,  RBE Connect, Cariere, MANPRES, Bună Ziua Făgăraș și Star FM.

poza_1

IMG_4684

***

Despre Doingbusiness.ro

Doingbusiness.ro este un portal de afaceri care oferă utilizatorilor informații depre oportunitățile din economia națională precum și prezentarea principalelor companii active în fiecare domeniu. Proiectele noastre includ: publicațiile Romanian Business Digest și Major Companies in Romania în variante print și online.

Serviciile noastre includ: servicii de agenție de evenimente, servicii de comunicare și direct marketing – call center, direct mailing, direct e-mailing, cercetare de piață. Doingbusiness.ro este organizator al seriilor de evenimente proprii: CEO Conference, Business to more Business, IMM ReStart, Emerging Europe Energy Summit și Emerging Europe Investment Summit.

Mai multe detalii despre evenimentele organizate în 2015 de Doingbusiness.ro sunt disponibile aici. Mai multe detalii despre evenimentele ce vor fi organizate în 2016 de către doingbusiness.ro sunt disponibile aici.

Banner SapunulCheia.ro

Curs Open: Customer Care Satisfaction – 26,27 martie Bucuresti

0

Vrei sa impulsionezi vanzarile companiei tale? Atunci e timpul sa acorzi mai multa atentie echipei tale de vanzari si sa o inspiri sa faca o schimbare reala.

Este bine cunoscut ca serviciul de relatii clienti, are un mare impact asupra succesului si bunului mers al unei companii. Practic, este primul contact pe care un client il are cu compania dumneavoastra. De aceea este esential ca angajatii din acest departament sa atinga maximum de potential in dezvoltarea lor individuala si profesionala, pentru a fi inspirati si motivati sa ofere tot suportul de care este nevoie pentru gestionarea eficienta a relatiei cu clientii. Beneficiul participarii la acest curs nu este numai al echipei dvs de vanzari ci se transfera implicit si asupra clientului. Astfel, clientii dumneavoastra pot fi siguri ca orice problema sau nelamurire va fi rezolvata rapid, competent si cu multa atentie. Ei vor aprecia, de asemenea, ca nu vor trebui sa efectueze apeluri sau intalniri repetate pentru a identifica informatii complete legate de serviciile dvs.

Ce va propunem?
Va aducem asadar in atentie, trainingul practic: Customer Care Satisfaction, ce va avea loc in perioada 26-27 martie, la Bucuresti. Cursul se va concentra pe identificarea unui sistem eficient si profitabil de relationare cu clientii, transformandu-i in parteneri de lunga durata.

De ce sa participi?
In urma participarii la acest curs cursantii vor dobandi calitati esentiale specifice consultantilor in vanzari, precum:
• adaptabilitate;
• capacitatea de a influenta pozitiv;
• abilitati de comunicare si relationare extinse;
• abilitati de aplanare a conflictelor;
• cross-sell si up-sell; persuasiune

Cum te poti inscrie?
Taxa de participare este 375 euro, iar pentru inscrierea pana la data de 15 martie, beneficiati de oferta Early Bird de numai 300 euro. Pentru inscrieri, va rog trimiteti un e-mail la: rezervare@connectevents.ro si va vom raspunde in cel mai scurt timp.

Connect Events
O727 317 419
www.connectvents.ro
HJjhA0jC3Q_1401718377263

Banner SapunulCheia.ro

“Politica” pieselor auto

0

Este mai important să fii online decât să fii un online perfect și să nu termini niciodată de meșterit la site…fără entuziasm și dăruire nu se poate funcționa în nici un domeniu, așadar nici vânzarea de piese auto nu face excepție. Unii incep un business in domeniu auto din pasiune, alții din oportunitate , alții din lipsa inspirației, o parte din necesitate și prea putini din studiul pieței și satisfacerea nevoii consumatorului. Oricum se pornește la drum, mai important e cum se continuă și cu ce echipa, pentru că în mediul online este nevoie de multă rabdare și timp….mult timp. Odată cu deschiderea unui magazin online până la crearea unui brand online este doar un pas, însă pentru a se diferenția de celelalte din nișa sa, trebuie un minim de cercetare atât a pieței cât și a mediului de promovare, analiza grupului țintă și delimitarea segmentului de piață prin ofertarea corectă si concretă,iar piesele auto nu fac excepție. Deși nu pare, acest segment de piață ar trebui tratat la fel de serios ca cel medical, să te simti ca la medic atunci când cineva acorda atentie problemei mașinii tale, găsirea unei soluții optime si fiabile. De ce? Pentru că integritatea și sănătatea ta stau in mâna celui care oferă produsul și serviciile pentru mașina ta. Nu degeaba se spune ca mașina este prelungirea posesorului, iar când acesta se confruntă cu o problemă , cel ce se ocupă de rezolvarea ei trebuie să o facă cu încredere și siguranță, atât pentru mașina personală cât și pentru un business. Asta deoarece, nimeni nu vrea, ca după ce pleacă din service să se și întoarcă cu aceeași problemă după 2 zile sau, și mai grav ,să rezulte din asistența necorespunzătoare sau calitate a produsului un nefericit eveniment rutier. Drept urmare, vânzarea de piese de auto ar trebui luată mult mai în serios decât ca o simplă afacere pentru că stau în joc siguranța, sănătatea și integritatea celui ce apelează la serviciile tale cât și a celor din jur, precum și încrederea celor ce au un business de profil și te aleg pe tine ca și partener.logo4.butuc roata spate spr dupa anul 2006 BG35027

Banner SapunulCheia.ro

Obtineti silueta de vis la High Class Beauty Studio Bucuresti

0

Obtineti silueta de vis la High Class Beauty Studio Bucuresti

A venit primavara! Acum, odata cu aparitia primilor ghiocei, una dintre dorintele voastre este sa straluciti de frumusete si sa va bucurati de razele soarelui mult asteptat.

Centrul de intretinere corporala High Class Beauty Studio Bucuresti va vine in intampinare cu trei tipuri de abonamente, special create pentru aceasta primavara, astfel incat sa puteti intra in forma maxima cat mai repede si sa “retusati” eventualele mici imperfectiuni. Alegeti-l pe cel care vi se potriveste mai bine si veti participa automat la tombola de Paste care va asteapta cu premii supriza. Tombola va avea loc pe data de 29 Aprilie 2016, la ora 16:00, in incinta High Class Beauty Studio.

1. FITNESS INTENSIV PRIN ELECTROSTIMULARE – 4 SEDINTE ELECTROSTIMULARE SI 1 SEDINTA DE MASAJ DE RELAXARE la pretul de 50 LEI
Electrostimularea este un fitness intensiv. In opinia expertilor in domeniu, 30 de minute de electrostimulare echivaleaza cu 4-5 ore de gimnastica fara intrerupere.
Astfel, efectele sunt vizibile imediat, uneori chiar dupa prima sedinta pierzandu-se intre 1-4 centimetri (in cazul persoanelor cu surplus de greutate). In plus, ca rezultat al tratamentelor de electrostimulare, musculatura devine mai ferma iar grasimile sunt eliminate.

2. MEZOTERAPIE VIRTUALA CU PRODUSE BIO – ABONAMENT 5 sedinte la pretul de 200 LEI
Mezoterapia evita neajunsurile injectiilor si nu lasa semne pe piele, fara efecte adverse, durere sau riscuri. Tratamentul de mezoterapie virtuala este dedicat atenuarii celulitei, cresterii tonusului pielii, tratarea senzatiilor de picioare grele si dureri musculare. Reduce tensiunea si elimina efectele stresului, favorizeaza slabitul si combate celulita, punand sangele in miscare.
O sedinta dureaza 20 minute si se poate repeta zilnic in functie de zona tratata. Pentru sedintele de mezoterapie se folosesc geluri de tip Thermo, Crio sau Reafirming, de maxima performanta, care topesc depozitele de grasime si nodulii celulitici, instantaneu. Rapiditatea de actiune e vizibila deja dupa primele tratamente iar rezultatele dureaza in timp.

3. TRATAMENT LIPOLASER PENTRU ELIMINAREA CELULITEI – ABONAMENT 5 sedinte (30 minute/sedinta) la pretul de 180 LEI
Terapia cu Lipolaser are ca rezultat reducerea tesutului gras din zona tratata, efect vizibil chiar si dupa prima sedinta. LIPOLASER este una dintre cele mai noi terapii de reducere a tesutului adipos, laserul de joasa intensitate fiind folosit pana acum in scopuri biomedicale, vindecarea ranilor sau calmarea durerii si a inflamatiilor.
In urma studiilor efectuate, specialistii au ajuns la concluzia ca acei clienti care au o dieta sanatoasa si fac exercitii regulat vor avea cele mai bune rezultate cu LipoLaser. Chiar si clientii cu metabolism lenes experimenteaza o “trezire” a corpului unica si revigoranta.

Despre:
High Class Beauty Studio dispune de aparatura performanta care prezinta siguranta maxima in remodelarea corporala, tratamente personalizate cu eficienta de 95% dintre cazuri, produse profesionale certificate si, nu in ultimul rand, personal calificat si deosebit de ambitios in obtinerea celor mai bune rezultate de catre cliente.
Centrul de slabire si intretinere corporala High Class Beauty Studio va invita sa va bucurati de clipe de rasfat si relaxare intr-un ambient placut si primitor si in acelasi timp posibilitatea de a obtine silueta dorita fara eforturi chinuitoare. Uitati de grijile cotidiene si lasa-ti-va in mainile unor profesionisti al caror singur scop este ca dumneavoastra sa va simtiti si sa aratati bine!

High Class Beauty Studio Bucuresti
Tel: 0733.822.020
e-mail: contact@originalbeauty.ro
http://www.originalbeauty.ro

Banner SapunulCheia.ro

Cum să ajungi în topul celor mai buni oameni de afaceri cu ajutorul diplomaţiei

0

Prima conferinţă de Business Diplomacy din România

Bursa Română de Afaceri organizează în parteneriat cu Asociația Națională a Exportatorilor și Importatorilor din România (ANEIR), pe 29 martie, la Bucureşti, la Hotel Continental, prima Conferinţă de Business Diplomacy din România.

În contextul în care paradigmele de business se schimbă des sub influenţa factorilor tehnologici, economici, sociali şi geopolitici globali, decidenţii în afaceri trebuie să găsească noi metode şi tehnici pentru a reuşi. Astfel, companiile trebuie să îşi dezvolte competenţe interne pentru crearea, cultivarea şi managementul relaţiilor de nivel înalt cu factori guvernamentali şi neguvernamentali influenţi şi relevanţi pentru activitatea companiei.

Conferinţa de Business Diplomacy este dedicată managerilor de companii multinaţionale, antreprenorilor şi oamenilor de afaceri, decidenţilor din companii, responsabililor cu relaţiile internaţionale din diverse organizaţii naţionale şi internaţionale, dar şi celor interesaţi de o carieră în domeniul diplomaţiei.

Conferinţa începe la ora 10.00, dar participanţii sunt aşteptaţi de la 9.30 pentru înscriere la eveniment. Taxa de participare este de 30 de euro pentru cei care se înscriu până pe 15 martie şi de 45 de euro pentru cei care se înscriu ulterior.

Toţi cei interesaţi de eveniment îşi pot rezerva încă de pe acum un loc, prin intermediul site-ului conferinţei globalbusinessconnect.rbe.ro, cu plata prin PayPal sau prin e-mail, la adresa office@rbe.ro, cu plata prin transfer bancar. În plus, companiile care aduc cel puţin trei participanţi la conferinţă beneficiază de o reducere de 10%.

Speakerii invitaţi la conferinţă vor arăta cum tehnicile exclusiv utilizate până de curând doar de diplomaţii de carieră pentru a rezolva şi negocia probleme de stat sunt astăzi folosite de oameni de afaceri de succes pentru a-şi atinge obiectivele şi rezolva problemele.

Participanţii la prima Conferinţă de Business Diplomacy din România vor descoperi tehnici fără de care un om de afaceri modern nu va putea evolua în lumea globală, un aspect cu atât mai important cu cât 83% din economia României este deţinută de companii cu capital străin şi 17% de cele cu capital autohton. Cei patru speakeri confirmaţi ai conferinţei sunt Shaun RIORDAN, Sergiu CELAC, Dumitru MIRON, Mihai IONESCU şi Valentin PREDA.

“În secolul XXI ori eşti diplomat, ori eşti în afara jocului”, a afirmat Shaun Riordan.

“România nu poate fi capitalistă doar cu capital străin”, a declarat Mihai IONESCU.

 “Inteligenţa, tactul şi cunoaşterea – cheia diplomaţiei economice moderne, a spus Dumitru MIRON.

 “Business Diplomacy este un instrument la fel de important pentru o companie cu viziune internaţională aflată în expansiune, cât şi pentru o companie locală interesată de supravieţuire”, a declarat Valentin PREDA.

Ce veţi afla în cadrul Conferinţei de Business Diplomacy:

  • Informaţii despre conceptul de Business Diplomacy ca generator de predictibilitate, stabilitate şi continuitate a businessului în mediul de afaceri global al secolului XXI.
  • Informaţii despre provocările la care sunt supuse afacerile internaţionale văzute din perspectiva mixtă a diplomatului în afaceri.
  • Sugestii despre necesitatea dezvoltării abilităţilor de a identifica, cultiva şi întreţine relaţii cu persoane cheie din mediile relevante, pentru a penetra şi dezvolta noi pieţe internaţionale.
  • Strategii despre cum să stabileşti conexiuni cu diferiţi actori globali.
  • Informaţii despre Networking Geostrategic, construcţia de coaliţii, reţele de influenţă (acolo unde este permis) şi informare – instrumente utilizate pentru deschiderea de noi pieţe si stabilirea unor mecanisme de protecţie a afacerii.

Despre speakeri:

Shaun RIORDAN

Cu o experienţă îndelungată în serviciul diplomatic britanic şi activitate externă în New York, Beijing, Madrid şi fosta Iugoslavie, Shaun RIORDAN este, în prezent, consultant geopolitic pentru diverse guverne, companii internaţionale şi fonduri de investiţii. Shaun RIORDAN este şi coordonatorul proiectului “Business Diplomacy” în cadrul Institutului de Relaţii Internaţionale “Clingendael” din Olanda şi analist senior al Wikistrat. Shaun RIORDAN este autorul volumelor “Noua diplomație” (Polity 2003), “Adios a la Diplomacia” (Siglo XXI, 2005) și “Reformarea serviciilor de reprezentare externă în secolul XXI” (Clingendael 2010) și co-autor (cu Paul Ormerod) al cărţii “O nouă abordare şi a analiza riscului Geo-politic”, (împreună cu Brian Hocking, Paul Sharp și Jan Melissen), ”Tendinţe în diplomaţie: Diplomația Integrată” (Clingendael 2012). Este şi co-editor al ediției speciale a Jurnalului Haga de Diplomație de Afaceri.

Sergiu CELAC

Ambasador de cariera, fost Ministru al Afacerilor Externe al Romaniei

Mihai IONESCU

Secretarul General al ANEIR – Asociaţia Naţională a Exportatorilor şi Importatorilor din România si Co-Preşedintele Consiliului de Export al României.

Dumitru MIRON

Decanul Facultăţii de Relaţii Internaţionale din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucureşti.

Valentin PREDA

Prin activităţile pe care le desfăşoară de 20 de ani, Valentin PREDA îmbină afacerile cu diplomaţia la nivel internaţional, dezvoltându-şi, în timp, un networking propriu de calitate. În 2015, Valentin PREDA – CEO al Bursei Române de Afaceri –  a fost invitat ca speaker la Prima Conferinţă Internaţională de Business Diplomacy (organizată în Olanda), unde a susţinut tema “Business Diplomacy is equally important for the multinational’s global expansion as it is for the local companies’ survival”.

 

***

 

BURSA ROMÂNĂ DE AFACERI este prima şi cea mai complexă platformă de intermediere şi consultanţă în afaceri din România cu acces la piaţa internaţională, parteneri de afaceri, investitori străini, oportunităţi de afaceri, care facilitează internaţionalizarea companiilor româneşti, investiţiile private de capital, realizarea de parteneriate de afaceri, joint-ventures în ţară şi în străinătate, dezvoltarea şi/sau restructurarea afacerilor, vânzarea şi cumpărarea de afaceri la cheie. Noi conectăm oamenii de afaceri şi companiile la noi pieţe de desfacere, parteneri şi oportunităţi de afaceri.

Partenerii evenimentului: RBE Connect, ANEIR, Global Vision, ANBAR

Parteneri media: Wall-Street.ro , PRbox.ro , Manager.ro , BusinessCover.ro

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE