Acasă Blog Pagina 3581

PROGRAMUL SPECIAL DE SĂRBĂTORI AL MUZEULUI NAȚIONAL DE ISTORIE NATURALĂ „GRIGORE ANTIPA”

0
antipa

Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” anunță programul special de vizitare din timpul Sărbătorilor, în perioada 24 decembrie 2016 – 2 ianuarie 2017:

Sâmbătă, 24 decembrie 2016 – DESCHIS între orele 10:00 și 14:00. Ultimul vizitator intră la ora 13:00
Duminică, 25 decembrie 2016 – ÎNCHIS
Luni, 26 decembrie 2016 – DESCHIS
Marți, 27 decembrie 2016 – DESCHIS
Miercuri, 28 decembrie 2016 – DESCHIS
Joi, 29 decembrie 2016 – DESCHIS
Vineri, 30 decembrie 2016 – DESCHIS
Sâmbătă, 31 decembrie 2016 – DESCHIS între 10:00 și 14:00. Ultimul vizitator intră la ora 13:00
Duminică, 1 ianuarie 2017 – ÎNCHIS
Luni, 2 ianuarie 2017 – DESCHIS

Muzeul se poate vizita de marți până vineri, între 10:00 și 18:00 (accesul vizitatorilor în muzeu fiind permis numai până la ora 17:00); sâmbăta și duminica vizitarea se desfășoară între orele 10:00 și 19:00 (accesul vizitatorilor în muzeu este permis până la ora 18:00).

Vă așteptăm cu mult drag!

Detalii: www.antipa.ro şi pe pagina de Facebook a Muzeului ”Antipa”: www.facebook.com/muzeulantipa

Banner SapunulCheia.ro

Organic Christmas îți aduce natura în mijlocul orașului! Pe 17 & 18 decembrie deschidem Crăciunul Organic.

0
Organic Days

Ți-am pregătit un festival de Crăciun Verde ca bradul cu tot ce e mai natural și mai organic pe piață ! Avem un Târg de Crăciun plin de cadouri ecologice create de artizani și designeri locali, un bistro unde poți servi hrană bio vegetariană sau vegană, un Vitamin Bar cu juiceuri, ceaiuri și smoothies super sănătoase, o zonă de terapii pentru trup și suflet, concerte live, workshopuri și prezentări dedicate stilului de viață sănătos.
Festivalul Organic Christmas se desfășoară într-o superbă vilă interbelică transformată într-un spațiu cultural numit Point Art Hub. Locația se află pe strada Eremia Grigorescu nr.10, la un băț aruncătură de Teatrul Țăndărică din Piața Lahovari. Așadar avem un spațiu modern, aerisit situat în buricul târgului unde se adună floarea cea vestită a comunității pasionate de green living. Dimineața te înviorezi cu o sesiune de ashtanga yoga alături de Alexandra Solomon, iar după practică cobori la Prana Vitamin Bar unde te energizezi cu sucuri din fructe și legume proaspăt stoarse ca să îți încarci bateriile pentru o zi întreagă. După ce te-ai hidratat, te poți muta la Demmers Tea Bar unde te încălzești cu ceaiuri bio și cafele organice. Bine de știut că tot de la Demmers Teahouse poți să îți iei și cadouri faine de Crăciun că tot e sezonul de ceai. La ora prânzului, te invităm la masă: avem un loc primitor unde te poți desfăta cu mâncăruri savuroase și prăjituri delicioase pregătite pe loc de Ioana de la East of Kitchen și de raw vegan chef-ul Ștefan Niță. În plus, ai în meniu supe, paste, ratatouille cât să nu-ți pui pofta în cui ! Totul gătit proaspăt în stil vegetarian sau vegan. După masă ești așteptat de terapeuții cu mâini de aur de la Centrul Shakti și de la studioul Dor de Mine care te vor energiza cu sesiuni de masaj și terapii corporale. Circuitul continuă cu o sesiune de eco shopping. Vino la târgul de Crăciun unde ai pregătite cadouri pentru cei dragi făcute din materiale naturale: lână, lemn , metal sau ceramică. Am invitat un grup de designeri și creatori pasionați de green living care vor aduce publicului ce au ei mai bun în materie de cadouri de Crăciun: jucării din materiale prietenoase, șaluri de lână, mănuși și căciuli, bijuterii și accesorii de corp, cosmetice 100% natural, ceaiuri și cafele organice, pâine de casă cu maia, dulciuri sănătoase și alte surprize de iarnă.
Nu poți pleca de la festival fără să te bucuri măcar de unul dintre concertele live din mansarda Point: sâmbătă avem meditație cu boluri tibetane alături de Ooan Kara, iar duminică avem concerte live cu handpan și hangdrum de la Nadayana și o sesiune specială de seară la Kotodama. Pentru iubitorii de muzică jazz, soul sau funk avem o veste bună: duminică după masă îl avem invitat la Organic Christmas pe Electric Brother care ne va încânta auzul cu piese rare din colecția personală. Ți-am dat suficiente motive să vii alături de noi la Organic Christmas, în weekendul de dinaintea Crăciunului. Și dacă încă nu ești convins că merită, atunci află că intrarea la festival este liberă pentru că cele mai bune lucruri în viață sunt gratis. Ne vedem pe 17 si 18 decembrie la Point Art Hub. Ai toate detaliile și pe Facebook: http://bit.ly/2g4D5mB Don’t panic, it’s organic!

Banner SapunulCheia.ro

HAPPY DAYS la High Class Beauty Studio

0
high class

Iata-ne ajunsi in pragul Sarbatorilor de iarna, gata sa oferim cadouri celor dragi. Ti-am pregatit o luna plina de surprize. Terapeutii High Class Beauty Studio au pregatit o oferta de nerefuzat.

In fiecare joi si sambata din luna decembrie, abonamentul ‘’Slabeste cu Lipolaser’’ este la jumatate de pret:
5 x sedinte 30 MIN – 90 lei in loc de 180 lei.

Terapia cu Lipolaser are ca rezultat reducerea tesutului gras din zona tratata, efect vizibil chiar si dupa prima sedinta.
LIPOLASER este una dintre cele mai noi terapii de reducere a tesutului adipos, laserul de joasa intensitate fiind folosit pana acum in scopuri biomedicale, vindecarea ranilor sau calmarea durerii si a inflamatiilor.
Rezultatele sunt vizibile atat in masuratorile de circumferinta, cat si in gradul de conturare a corpului in zona tratata, dar mai ales in coeficientul de masa grasa corporala, care se diminueaza semnificativ.
Programarile se fac in limita locurilor disponibile. Pachetul promotional se poate achizitiona o singura data.

Pentru programari, va rugam sa ne contactati la 0733 822 020 sau prin e-mail: contact@originalbeauty.ro
Adresa: Bucuresti, sector 3, strada Dristorului nr. 5, intersectia cu bd. Decebal.
Alte detalii si oferte veti vizualiza accesand www.originalbeauty.ro.

Banner SapunulCheia.ro

Conferința Business to more Business, cel mai mare turneu național de afaceri al anului 2016, s-a încheiat la Timișoara

0
business to more business timisoara 2016

Doingbusiness.ro a organizat în data de 8 decembrie 2016, la Timișoara, cel de-al nouălea eveniment la nivel regional, parte a conferinței naționale „Business to more Business”.

Conferința a debutat în data de 10 martie 2016 la Brașov și a reușit să reunească reprezentanții mediului de afaceri regional prin evenimente organizate și în Iași, București, Sibiu, Ploiești, Constanța, Cluj-Napoca, Oradea și Timișoara.

,,Business to more Business a reprezentat un succes la nivel național, lucru care ne-a fost confirmat de toți participanții prezenți la conferințele noastre regionale’’, a declarat Dumitru Ion – CEO Doingbusiness.ro. ,,Suntem în al șaselea an în care implementăm acest concept unic și știm că el a devenit parte din mediul de afaceri național, prin faptul că aduce consultanța fiscală, financiară și legislativă mai aproape de antreprenori. 2016 este anul digitalului – fenomen care aduce cu sine oportunități enorme, dar și modificări dramatice ale climatului competițional – precum și anul în care mediul de afaceri ne-a arătat un apetit de dezvoltare fără precedent. Am văzut asta în modul în care antreprenorii au îmbrățișat sesiunile dedicate dezvoltării aptitudinilor și cunoștințelor manageriale’’, a completat Dumitru Ion.

Seria de conferințe a oferit antreprenorilor din România instrumente utile pentru promovarea și susținerea afacerii chiar și în condiții economice volatile. Într-un an marcat de înfăptuirea unor lucruri precepute ca ,,foarte improbabile’’ înainte de a se produce (Brexit, alegerea lui Donald Trump, reduceri majore de taxe la nivel național), Business to more Business a demonstrat că mediul de afaceri național este interesat, caută soluții și le urmează pentru a se dezvolta și feri de evoluții economice improbabile.

Evenimentul de la Timișoara – etapa finală a conferinței Business to more Business, a informat audiența și a răspuns întrebărilor publicului în privința optimizării costurilor companiilor prin soluții adaptate, individualizate, cu sprijinul lui Răzvan Ionescu – Director Marketing Segment Business – Telekom România. Bogdan Iacob – Head of Mass Customers Sales – OMV Petrom Gas a arătat audienței în ce fel optimizarea costurilor utilităților începe de la sursă și că aceasta poate avea un impact semnificativ, iar modalitățile de transfer ale riscurilor au fost prezentate de Daniel Colita – Director General Adjunct Timisoara – Safety Broker. Adrian Biciu – CEE Regional Account Manager – SAS România a dezvăluit audienței cum să găsească răspunsul la întrebarea: ,,cum facem ca datele din interiorul afacerii noastre să producă rezultate pozitive pentru noi’’, iar Angela Ene – Președintele Asociației Administratorilor Independenți a arătat participanților aspectele fundamentale care determină creșterea performanței și valorilor companiei din perspectiva administratorilor companiilor.

Întrucât la nivel național principala problemă a prezentului imediat pare să fie deficitul forței de muncă și al forței calificate de muncă, Radu Legheni – National Sales Manager – 1tedjob a demonstrat oamenilor de afaceri prezenți că angajările nepotrivite pentru companie pot fi foarte costisitoare, oferind și soluții pentru diminuarea riscurilor asociate angajărilor nepotrivite.

În cea de-a doua parte a evenimentului, în cadrul workshopului ,,Transformarea digitală și schimbarea comportamentului consumatorului”, Attila Elekes-Darabont – Microsoft Azure Developer Support Escalation Engineer – Microsoft România, a vorbit despre tehnologia cloud si mobilitate, fundamentele noului model de afaceri, iar Dumitru Ion – CEO Kompass Romania a identificat cele mai noi soluții referitoare la generarea de oportunități imediate de vânzare prin extinderea exponențială a bazei de clienți.

Conferința de la Timișoara s-a încheiat prin identificarea de către Elena Badea – Partner & Senior Consultant Sfera Business, a proceselor psihologice caracteristice procesului de vânzare și a modalităților prin care acestea pot fi influențate.

,,În 2016 ne-a interesat foarte mult să îi ascultăm pe participanții de la Business to more Business discutând provocările și oportunitățile mediului de afaceri național. Am avut dialoguri constructive cu antreprenori și companii care generează anual, însumat, cifre de afaceri de zeci de miliarde de Euro, iar conferința ne-a permis să extindem dialogul cu decidenți, experți și consultanți excepționali. Acesta este drumul bun și modul concret de a imbunătăți calitatea mediului de afaceri regional și vom continua acest demers și în 2017’’, a concluzionat Dumitru Ion – CEO Doingbusiness.ro.

Conferința națională Business to more Business de la Timișoara a avut ca organizație suport Asociația Administratorilor Independenți, iar partenerii evenimentului au fost: Telekom Romania, Microsoft Romania, OMV Petrom, Alpha Bank, SAS, 1tedjob, Safety Broker și Kompass Romania.

Evenimentul a fost susținut prin parteneriate media de: Transilvania Business, Manager Express, Spatiulconstruit.ro, RBE Connect, PrBox.ro, MANPRES, Forbes Romania, Jurnalul de Afaceri, EvenimenteBiz, Cariere, Calendar Evenimente, Editura Amaltea, AGERPRES, Investclub, Buzz!Camp, Inspire și Buzzjob.

 

 

Despre Doingbusiness.ro

 

Doingbusiness.ro este un portal de afaceri care ofera utilizatorilor informatii depre oportunitatile din economia nationala precum si prezentarea principalelor companii active in fiecare domeniu. Proiectele noastre includ: publicatiile Romanian Business Digest si Major Companies in Romania in variante print si online.

Serviciile noastre includ: servicii de agentie de evenimente, servicii de comunicare si direct marketing – call center, direct mailing, direct e-mailing, cercetare de piata. Doingbusiness.ro este organizator al seriilor de evenimente proprii: CEO Conference, BUSINESS to more BUSINESS, IMM ReStart, Emerging Europe Energy Summit si Emerging Europe Investment Summit.

Banner SapunulCheia.ro

Hrana pentru caini

0
hrana caini

hrana-caini

Atunci cand alegem hrana pentru caini trebuie sa luam in vedere mai multi factori, ne referim aici la: varsta catelului, ingredientele ce intra in compozitia produsului si bineinteles starea de sanatate a catelului (pentru cainii cu probleme de sanatate hrana trebuie sa fie una speciala ce contribuie la imbunatatirea starii de sanatate).

Varsta cainelui – influenteaza tipul de hrana ales. Cantitatea de proteine trebuie sa fie mai mare la juniori decat la adulti, ideala pentru a sustine procesul de crestere. Vitaminele sunt si ele la fel de importante pentru a ajuta la o mai buna asimilare a nutrientilor din hrana. Calitatea ingredientelor continute trebuie sa fie de cea mai buna calitate, iar pentru a ne asigura de acest lucru este necesar sa alegem un produs super premium. EQUILIBRIO – este cea mai buna optiune atat pentru juniori cat si pentru adulti sau caini cu probleme de sanatate.

In schimb adultii trebuie sa adopte o dieta bazata pe minerale si mai putin pe proteine ce predispun la obezitate.

Atent selectionate ingredientele ce stau la baza produselor Equilibrio contribuie semnificativ la imbunatatirea starii de sanatate si ajuta la reducerea eventualor probleme ce pot aparea pe viitor.

Va asteptam pe site-ul nostru animaland.ro unde puteti gasi o gama variata de produse super premium destinate animalutelor de companie.

Nu ezitati sa ne contactati pentru orice detalii suplimentare.

Banner SapunulCheia.ro

Proiectul ”Special not different”

0
special not different

“Special not different” a fost un schimb de tineri international care a implicat organizatii si participanti din tarile participante la program (Romania si Spania) si dintr-o tara partenera din vecinatatea UE – Republica Moldova.
Organizatiile participante au fost Asociatia Crestin-Umanitara Slujirea Vietii din Romania, alaturi de partenerii sai Caroma Nord (Republica Moldova) si ASOCIACION BUILDING BRIDGES, (Spania).
Participantii au fost 24 de tineri din mediul rural si urban, unii cu oportunitati reduse, cu varsta cuprinsa intre 15 – 30 ani.
Locul de desfasurare: Judetul Iasi, Romania.
Metodele de educatie non-formale folosite au fost interactive si participative, implicandu-i permanent pe tinerii participanti: jocuri de cunoastere, workshop-uri, lucru in echipa, prezentari interactive, muzica, dansuri si mancare traditionala, vizite de documentare, invatarea prin experienta practica, teambuilding, discuții facilitate de grup.
Scopul acestui schimb multilateral a fost de a oferi participantilor oportunitatea de a experimenta, impartasi si invata impreuna despre antreprenoriat si despre valorile Uniunii Europene.
Obiective specifice
O1 – Dezvoltarea si incurajarea solidaritatii si tolerantei intre tineri, in special pentru a consolida coeziunea sociala in UE.
O2 – Oferirea tinerilor de informatii concrete si spatiu pentru schimb de idei legate de antreprenoriatul rural;
O3 – Constientizarea de catre participanti a oportunitatilor reale pe care le ofera mediul rural;
O4 – Incurajarea participantilor sa dezvolte idei antreprenoriale prin implicarea tinerilor cu oportunitati reduse;
Activitatile schimbului de tineret s-au desfasurat pe durata a 7 zile (inclusiv zilele de calatorie) in perioada 23 – 29 iulie 2016 si au fost implementate prin metode de educatie non-formala. Prin activitatile de proiect s-a urmarit: cresterea implicarii tinerilor in comunitatile din care provin, schimbul creativ de cunostinte si experiente, descoperirea unor idei concrete de antreprenoriat rural, dezvoltarea de competente in realizarea unor planuri de afaceri, imbunatatirea competentelor lingvistice si implicit marirea sanselor de participare la alte proiecte europene.
Principalele activitati sunt:
1. Cunoasterea participantilor
2. Seri interculturale
3. Workshop: Uniunea Europeana – valori comune ale libertatii, toleranta si respectarea drepturilor omului.
4. Intalnire cu reprezentantii autoritatilor locale/ Intalnire a tinerilor cu un senator
5. Antreprenoriatul rural la indemana tinerilor
6. Oportunitati de afaceri in mediul rural
7. Descoperirea si experimentarea diferitelor tipuri de afaceri specifice mediului rural
8. Planul de afacere
9. Diseminarea rezultatelor proiectului (pagina de facebook a proiectului, realizarea a 24 de sesiuni de diseminare in perioada de follow-up)
In urma implementarii proiectului la nivelul participantilor au fost obtinute urmatoarele rezultate: dezvoltarea nivelului de cunostinte si creativitate in domeniul antreprenoriatului rural, constientizarea potentialului real pe care il ofera mediul rural si dezvoltarea atitudinii de toleranta, intelegere si acceptare a diferentelor intr-un context internaţional, schimbul intercultural, schimbul de valori nationale, dar, mai ales, schimbul de idei si de experienta intre participanti.
Cuantificand, putem mentiona ca la finalul proiectului avem urmatoarele rezultate:
– 6 planuri de afaceri realizate de catre participanti in timpul activitatilor;
– 1 pagina facebook a proiectului cu detalii privind scopul, obiectivele si rezultatele proiectului si poze realizate in timpul activitatilor – https://www.facebook.com/specialnotdifferent;
– peste 500 de vizualizari pe pagina facebook a proiectului;
– 24 de distribuiri a paginei facebook a proiectului;
– informarea a peste 10 000 de persoane din Romania, Republica Moldova, Spania – tarile din care sunt participantii – privind rezultatele proiectului si realizarea vizibilitatii Programului Erasmus+ (prin pagina facebook);
– 24 de sesiuni de informare a tinerilor marginalizati din comunitatile de origine ale participantilor la mobilitate din Romania, Republica Moldova, Spania (licee, scoli, universitati, colegi), despre proiect si rezultatele inregistrate, precum si despre oportunitatile Programului Erasmus+
– 500 de calendare de birou 2017 prin care se va realiza activitatea de diseminare a rezultatelor proiectului si de vizibilitate a programului Erasmus+;
– 1 parteneriat
Proiectul a oferit spatiu participantilor pentru a-si dezvolta propriile proiecte si initiative si va consolida cooperarea intre partneri, astfel incat, prin programul Erasmus+ sa fie dezvoltate noi activitati. Participantii au primit Youthpass, certificatul european pentru tineri, care atesta competentele dobandite in Special not different.
Informatii suplimentare puteti obtine la adresa de e-mail: slujirea_vietii@yahoo.com, persoana de contact Daniela Cadar, coordonator de proiect.

“Special not different” was a youth exchange involving international organizations and participants from the Programme countries (Romania, Spain) and a partner country neighboring the EU – Republic of Moldova.
Participating organizations were Asociatia Crestin – Umanitara Slujirea Vietii, in Romania, along with his partners AO Caroma North (Moldova) and BUILDING BRIDGES ASOCIACION (Spain).
The participants were 24 young people from rural and urban areas, some with fewer opportunities, aged between 15- 30 years.
Venue: Iasi County Romania
The methods of non-formal education used were interactive and participative, permanently involving the young participants: knowledge games, workshops, teamwork, interactive presentations, music, dancing and traditional food, documentary visits, learning by experiencing, teambuilding, facilitated group discussion.
The purpose of this multilateral exchange was to give participants the opportunity to experience, share and learn together about entrepreneurship and the values of the European Union.
Specific objectives
O1 – To develop and encourage solidarity and tolerance among young people, in particular in order to strengthen social cohesion in the EU.
O2 – To provide young people with actual information and space for ideas exchange related to rural entrepreneurship;
O3 – To raise participants awareness of the real opportunities offered by rural areas;
O4 – To encourage participants to develop entrepreneurial ideas by involving young people with fewer opportunities;
The youth exchange activities were conducted over 7 days (including travel days) in the period 23 July to 29 July 2016 and were implemented through non-formal education methods.
The activities of the project aimed to: increase the involvement of young people in the communities they come from, share creative knowledge and experiences, discover some concrete ideas of rural entrepreneurship, achieve skills in business plans development, improve language skills and thus increase the opportunities to participate in other european projects.
The main activities were:
1. Getting to know the participants
2. Intercultural evenings
3. Workshop: European Union – the shared values of freedom, tolerance and respect for human rights.
4. Meeting with representatives of local authorities / youth meeting with a senator
5. Rural entrepreneurship at youths’ hand
6. Business opportunities in rural environment
7. Discovery and experimentation of different types of businesses specific to rural environment
8. Business Plan
9. Project results dissemination (the project’s facebook page, achieving 24 dissemination sessions on the follow-up period)
After the implementation of the project, the participants achieved the following outcomes: development of the level of knowledge and creativity in rural entrepreneurship area, awareness of the real potential that rural environment offers and developing attitudes of tolerance, understanding and acceptance of differences in an international context, intercultural exchange, sharing of national values but especially the exchange of ideas and experience between participants.
Quantifying, we mention that at the end of the project we had the following results:
– 6 business plans made by the participants during the activities;
– 1 project facebook page with details of the purpose, objectives and results and pictures taken during the activities – https://www.facebook.com/specialnotdifferent/
– over 500 views on the project’s facebook page;
– 24 shares of the project’s facebook page;
– Informing of over 10 000 people in Romania, Moldova and Spain – the countries of the participants – regarding the results of the project and visibility achievement of the Erasmus+ Program (through the facebook page);
– 24 information sessions of marginalized youth from the origin communities of the participants at the mobility in Romania, Moldova, Italy, Spain (colleges, schools, universities, colleagues) about the project and the results recorded, and the opportunities of Erasmus+ Program
– 500 office calendars for 2017 year through which it will be achieved the dissemination of the project’s results and visibility of Erasmus+ Program;
– One long-term partnership between the participating organizations.
The project provided space for participants to develop their own projects and initiatives and strengthen cooperation between partners, so, through Erasmus+ Program, new activities be further developed. The participants received Youthpass, the European Certificate for young people, certifying the skills acquired in Special not different.
For further information you can reach us at the e-mail address slujirea_vietii@yahoo.com, contact person Daniela Cadar, project coordinator.

special not different

Banner SapunulCheia.ro

Cum sa alegi cele mai potrivite rochii de mireasa pentru tine

0
rochii de mireasa

rochii_de_mireasa

Niciunei femei nu ii este usor sa aleaga tinuta din ziua nuntii, mai ales daca vrea sa poarte mai multe rochii de mireasa la marele eveniment. Exista atatea modele superbe, materiale de calitate si detalii fascinante, incat dilema se adanceste pe masura ce vizionezi cat mai multe imagini cu rochii de mireasa. Insa, pentru a-ti face alegerea mai usoara, i-am rugat pe creatorii de la Calin Events, sa ne ofere cateva sfaturi pretioase:

1.    Tine cont de anotimp si de locatie. Rochiile de mireasa se aleg dupa ce ai stabilit tematica, data si locul nuntii. Aceste aspecte te ajuta sa decizi daca vei purta rochii de mireasa din materiale usoare si transparente sau, dimpotriva, ai nevoie de unele mai stratificate.

2.    Tine cont de tendinte. Daca vrei sa fii o mireasa moderna, trebuie sa te documentezi in legatura cu cele mai noi trenduri in materie de rochii de mireasa si accesorii. Exista numeroase site-uri sau reviste de specialitate, asa ca ai de unde alege. In cazul in care iti place ceva, salveaza-ti pozele si arata-le celor de la casa de moda unde alegi sa-ti creezi rochiile de mireasa. Atentie, insa. Tine cont si de recomandarile specialistilor de acolo in ceea ce priveste silueta ta. S-ar putea ca ceea ce se poarta in momentul respectiv sa nu ti se potriveasca deloc. De asemenea, este important ca tinuta sa fie in ton cu personalitatea ta.

3.    Incepe cautarile pentru rochii de mireasa cu cel putin 6 luni inaintea nuntii. Astfel, va exista suficient timp pentru toate modificarile necesare si tu vei putea ocupa linistita de celelalte aspecte ale nuntii.

4.    Bucura-te de experienta. Identificarea unor rochii de mireasa preferate necesita timp si efort, insa nu te stresa prea mult in legatura cu acest aspect. Organizeaza-ti programul astfel incat sa ai timp suficient sa vizitezi mai multe magazine si sa probezi diverse modele. Fii rabdatoare, calma si savureaza aceast moment unic din viata ta. Cu siguranta, cand vei imbraca tinuta ideala pentru tine, iti vei da seama pe loc.

5.    Nu vana reducerile. Rochiile de mireasa nu sunt ieftine, de aceea daca gasesti anumite magazine care ofera reduceri foarte mari, chiar si de 70%-80%, sa stii ca e ceva in neregula cu ele. Poate ascund defectiuni sau poate au fost probate de prea multe ori si nu se mai afla intr-o forma buna, Desigur, nu e rau sa economisesti niste banuti inainte de nunta, insa risti sa te trezesti cu un produs slab. Alege o casa de moda care iit poate garanta calitatea produsului si care te poate indruma catre cea mai buna alegere in functie de alte aspecte, nu neaparat in functie de bani. Pana la urma, nu apuci sa fii mireasa de prea multe ori in viata.

6.    Alege rochii de mireasa cu doua numere mai mari. In general, rochiile de mireasa sunt cu doua marimi mai mari decat cele pe care le porti in mod normal, asa ca nu refuza sa probezi modele de marimea 38, daca tu porti 36, de exemplu. Concentreaza-te la felul in care ti se potriveste tinuta, nu la marimea de pe eticheta.

Fa tot posibilul ca in ziua cea mare sa arati superb in rochiile de mireasa alese. Vei rememora aceste momente intreaga viata, asa ca asigura-te ca ai parte de o experienta unica. Creatorii de la Calin Events te vor ajuta sa iei cele mai bune decizii cu privire la vestimentatia din ziua nuntii, asa ca nu ezita sa ne contactezi. Iti oferim cele mai bune produse si servicii din industria bridal pentru ca tu sa te simti cea mai frumoasa mireasa din lume!

Banner SapunulCheia.ro

Primul transplant autolog, efectuat pentru o fetita de 1 an, care sufera de paralizie cerebrala, proba eliberata de catre partenerul Baby Stem, banca de celule stem numarul 1 in Germania

0
baby stem transplant

Proba cu celule stem din sangele din cordonul ombilical este eliberata de catre partenerul Baby Stem, Seracell, banca de celule stem numarul 1 in Germania, reprezentatain exclusivitate, in Romania, de catre Baby Stem.

Rostock, 06.12.2016 – sangele din cordonul ombilical pe care parintii au ales sa il stocheze prin partenerul Baby Stem, Seracell, a fost eliberat pentru a fi utilizat in tratarea unor leziuni ale creierului.

Transplantul cu celule stem proprii s-a efectuat la renumita Universitate DUKE din Durham, Carolina de Nord/ Statele Unite ale Americii.

Deoarece celulele stem din sangele din cordonul ombilical ale fetitei au fost depozitate in doua pungi separate la Seracell, avantaj de care beneficiazasi clientii Baby Stem, medicii de la Universitatea Duke au avut oportunitatea de a utiliza doar una dintre aceste pungi cu celule stem pentru primul transplant, urmand ca ei, sa aiba o optiune aditionala/suplimentara, foarte importanta, pentru un nou tratament. Deasemenea, Baby Stem stocheaza, in functie de volumul de sange recoltat, pana la 3 probe, fiecare apta pentru un eventual transplant si 3 mini esantioane pentru viitoare teste, compatibilitate, ADN etc.

Stocarea si pregatirea celulelor stem din sangele din cordonul ombilical necesita cea mai mare competenta medicala, competenta detinuta de catre medicii specialisti de la Seracell, partenerul exclusiv al Baby Stem Romania, astfel incat preparatul cu celule stem sa fie disponibil, pentru pacient, la cea mai buna calitate si cele mai inalte standarde pentru utilizare intr-o terapie/ tratament.

Seracell, partenerul Baby Stem are experientasi expertiza medicala:

● Pentru terapii clinice si studii, Seracell a procesat si eliberat, inca din 2002, mai mult de 1.000 de probe pentru transplanturi cu celule stem din maduva osoasasi din sangele periferic.
● Partenerul Baby Stem, Seracell – in acest moment banca de celule stem numarul 1 in Germania pentru procesarea si stocarea sangelui din cordonul ombilical, a luat fiintain anul 2008 si acum a facut posibila tratarea unui copil cu propriile sale celule stem din sangele din cordonul ombilical, transplant efectuat la Universitatea Duke
● Partenerul Baby Stem, Seracell, este, prin urmare, singura banca de celule stem din Germania care are o experienta de aplicare cu ambele celule stem atat din sangele din cordonul ombilical cat si din celule din maduva osoasasi sangele periferic.

O varietate de terapii cu celule stem din cordonul ombilical si sangele din cordonul ombilical sunt dezvoltate in intreaga lume.

In Statele Unitein special, tratamentul cu celule stem corporale din sangele din cordonul ombilical este deja utilizat in aplicatii clinice (de exemplu, in paralizie cerebrala, autism sau surditate).

In ultimii ani, transfuziile autologe cu sange din cordonul ombilical (de exemplu, auto-donare) au fost folosite pentru sute de copii. Duke University, Durham, Carolina de Nord, Statele Unite ale Americii, detine un rol de pionierat international in acest domeniu. Este unul dintre primele centre medicale din Statele Unite si realizeaza unele dintre cele mai prestigioase studii la nivel mondial pentru transplantul cu celule stem din sangele din cordonul ombilical.

Medicii de la Universitatea Duke au realizat,in ultimii ani multiple cercetari bazate in jurul pionieratului de celule stem ale Dr. Joanne Kurtzberg.

Una dintre principalele domenii de cercetare de la Universitatea Duke este terapia de paralizie cerebrala timpurie (paralizie cerebrala).

● Paralizia cerebrala descrie un grup de tulburari permanente ale dezvoltarii motricitatii si posturii, ce determina limitarea activitatii, care sunt atribuite unor disfunctii nonprogresive ce apar in dezvoltarea encefalului fetal sau al copilului mic. Aceste tulburari motorii ale paraliziei cerebrale sunt adesea acompaniate de tulburari senzoriale, de perceptie, cognitive, de comunicare si comportament, epilepsie si afectari musculoscheletale secundare.

● Cauza paraliziei cerebrale este, de obicei, un deficit de oxigen inainte, in timpul sau la scurt timp dupa nastere. Cel mai important factor de risc este prematuritatea si encefalopatia neonatala.

Speranta este ca, in cazul de leziunilor creierului, prin perfuzii cu sangele din cordonul ombilical autolog se va produce repararea celulelor nervoase. Aproximativ 300 de copii au fost deja tratati cu sangele din cordonul ombilical/corporal de obicei cu tulburari neurologice, la Duke University.

Despre Baby Stem – Seracell:

Partenerul Baby Stem, Seracell, este banca numarul 1 in Germania, din punct de vedere al recoltarii lunare si eliberarii totale si are sediul in Berlin. Aceasta functioneazain stransa legatura cu Facultatea de Medicina a Universitatii Rostock si are in portofoliu peste 1000 de tratamente cu celule stem. In fiecare an, peste 100 de pacienti apeleaza la serviciile acesteia pentru terapii clinice cu celule stem prelucrate in propriile laboratoare. In anul 1980, profesorul Mathias Freund facea parte din prima echipa care injecta celule stem in muschiul inimii, iar in anul 1990 Dr. Hans-Dieter Kleine realiza primele probe de celule stem pregatite si utilizate in transplanturi. Din 2008, in baza experientei acumulate, Baby Stem – Seracell ofera servicii de stocare a celulelor stem din cordonul ombilical, la cele mai inalte standarde.
De asemenea, partenerul Baby Stem, Seracell dispune de doua dintre cele mai importante acreditari, GMP (Good Manufacturing Practice) si JACIE. Pentru mai multe detalii, viziteazaBabystem.ro.

^ED683BA875A97EDFFCC17B46B7D29E93BB684734C175014C0B^pimgpsh_fullsize_distr

Banner SapunulCheia.ro

cargo-partner deschide un nou antrepozit vamal, cu suprafața de 3700 mp, în Shanghai

0
cargo partner

cargo-partner a deschis, recent, un antrepozit vamal cu 3.700 de metri pătrați de spațiu de depozitare, în Shanghai. Ceremonia de inaugurare a avut loc în data de 8 octombrie 2016.

cargo-partner, furnizor internațional de servicii info-logistice și transport de marfă ce deține o rețea logistică extinsă în Asia, a inaugurat, pe 8 octombrie 2016, în Shanghai, un nou depozit sub supraveghere vamală, cu o suprafață de 3.700 de metri pătrați de spațiu de depozitare. Clădirea este proiectată special pentru depozitarea componentelor electronice și prevede 600 de spații pentru paleți, respectiv un spațiu destinat pieselor de mici dimensiuni, unde pot fi stocate peste 17.000 de containere cu astfel de piese. A fost necesară o planificare atentă pentru transferul a mai mult de 5000 de articole diferite (unități de depozitare) în spațiul nou amenajat.

Depozitul este situat în Shanghai Waigaoqiao Bonded Logistics Park, unul dintre principalele noduri logistice din regiune. cargo-partner estimează, pentru acest depozit, un volum anual de aproximativ 10.000 de intrări și ieșiri de marfă. Serviciile furnizate prin intermediul acestui antrepozit vamal presupun expedierea de mărfuri, depozitarea, brokerajul vamal de import și de export, precum și diverse servicii cu valoare adăugată.

Compania cargo-partner este prezentă în China din anul 2004 și are, în prezent, peste 260 de angajați pe teritoriul Chinei continentale, conform raportărilor din luna mai 2015. În plus față de Shanghai, furnizorul de logistică operează prin birouri proprii în Beijing, Guangzhou, Ningbo, Qingdao, Shenzhen, Tianjin și Xiamen, inclusiv printr-un alt depozit sub supraveghere vamală, de 20.000 de metri pătrați, situat în Shenzhen. Mai mult decât atât, cargo-partner acoperă regiunea Asia-Pacific prin filialele din Hong Kong, Malaezia, Indonezia, Singapore, Coreea de Sud, Taiwan, Thailanda și Vietnam, precum și prin intermediul unei rețele solide de parteneriate de lungă durată.

Stefan Krauter, CEO al cargo-partner, a participat personal la ceremonia de deschidere și a subliniat importanța acestei investiții pentru companie: “Noul antrepozit vamal din Shanghai este un pas important în strategia noastră de dezvoltare a serviciilor integrate, servicii cu grad mare de complexitate ce răspund nevoilor clienților noștri. Cooperarea strânsă cu clienții, dar și între toți angajații cargo-partner din întreaga lume ne permite să oferim soluții flexibile, adaptate business-ului clienților cargo-partner.”

În România, cargo-partner oferă servicii de transport, logistică si depozitare, prin birourile din București, Cluj, Constanța, Iași, Sibiu și Timișoara și depozitele din București și Timișoara.

Despre cargo-partner

cargo-partner este o companie privată, de mărime medie, ce oferă o gamă completă de servicii de transport și logistică integrată, cu expertiză în transportul aerian, maritim și tehnologia informației. În calitate de partener ce oferă soluții complete, cargo-partner creează beneficii competitive pentru clienții săi, grație unui sistem de transport sprijinit de un sistem IT performant și unui management optimizat al vânzărilor și achizițiilor. Compania a fost fondată în urmă cu peste 30 de ani, iar în 2015 a înregistrat o cifră de afaceri de 540 de milioane de euro, prin aportul celor 2.365 de angajați.

Informații suplimentare

Doina Cristina Cherry, Marketing Manager
cargo-partner Expeditii S.R.L.
42-44 Bucuresti-Ploiesti Road, Building B, B2 wing, 1st Floor, 013696 Bucharest, Romania
Tel.: + 40 21408 2468, E-Mail: doina.cherry@cargo-partner.com, www.cargo-partner.com

Banner SapunulCheia.ro

Proiectul ”Tinerii de azi, liderii de mâine” – final de activitate pe anul 2016

0
Tinerii de azi

Peste 1000 de elevi și 25 de cadre didactice din 5 licee ieșene au fost implicați în activități de formare și dezvoltare a competențelor profesionale și antreprenoriale, în cadrul proiectului ”Tinerii de azi, liderii de mâine”

În perioada septembrie – decembrie 2016, elevii de la Liceul Tehnologic ”Petru Poni”, Colegiul Tehnic de Transporturi și Construcții, Colegiul Tehnic ”Mihail Sturdza”, Colegiul Tehnic ”Ioan C. Ștefănescu” și Colegiul Tehnic ”Dimitrie Leonida” au fost antrenați în diferite activități de informare, pregătire și dezvoltare a competențelor necesare în vederea facilitării accesului la piața muncii. În total, au fost organizate 50 de sesiuni de informare prin care elevii celor 5 licee au fost învățați cum să întocmească corect un CV și o scrisoare de intenție pentru a-și spori șansele de angajare în viitor.
Proiectul a avut ca obiective și promovarea culturii antreprenoriale și dezvoltarea competențelor și a spiritului antreprenorial în rândul elevilor. Astfel, câte o echipă compusă din 5 elevi și un profesor coordonator de la fiecare liceu partener în proiect au participat timp de 6 zile la Școala de Business, o serie de activități de educație non-formală și ateliere de lucru, în cadrul căreia au învățat teoretic și practic cum să dezvolte o afacere, de la elaborarea unui plan de afaceri, până la implementarea propriu-zisă a acestuia, având ca model trei tipuri de afaceri: lumânări artizanale, bijuterii hand-made și felicitări 3D. Întorși în școală, elevii au împărtășit experiența cu ceilalți colegi, fiind organizate 25 de sesiuni de informare la nivelul celor licee.
Proiectul s-a încheiat cu o excursie și o petrecere organizate pentru elevii și profesorii coordonatori participanți la Școala de Business și în cadrul celorlalte activități desfășurate. Proiectul ”Tinerii de azi, liderii de mâine” va continua și în 2017, cu alte 5 unități de învățământ preuniversitar partenere, în care vor fi implementate activitățile de informare și pregătire a elevilor în vederea facilitării accesului la piața muncii.

Despre proiectul ”Tinerii de azi, liderii de mâine”
Proiectul ”Tinerii de azi, Liderii de mâine” și-a propus să creeze diferite situații de învățare într-un cadru protejat, dar și în cadru real prin organizarea unor activități care să-i provoace pe tineri și să-i motiveze în vederea dobândirii deprinderilor antreprenoriale. Proiectul se va desfășura pe o perioadă de 3 ani, în 3 etape distincte, începând cu data de 8 august 2016. În fiecare etapă vor exista 5 parteneri – 5 instituții de învățământ preuniversitar din Iași.

Despre Asociația Creștin-Umanitară ”Slujirea Vieții”
Asociația Creștin-Umanitară ”Slujirea Vieții” este o organizație non-guvernamentală, cu scopul de a crea si iniția programe, acțiuni și servicii pentru a promova dreptul la viață al persoanelor, grupurilor și comunităților aflate temporar în criză, care întâmpină dificultăți în funcționarea și integrarea socială. Printre principalele activități se numără dezvoltarea de programe pentru educație și integrare socială a persoanelor defavorizate.

Proiect co-finanțat din bugetul Primăriei Municipiului Iași prin mecanismul de finanțări nerambursabile, comform prevederilor Legii nr. 350/2005 privind regimul finanțărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activități non-profit de interes general.

Tinerii de azi_liderii de maine

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE