Acasă Blog Pagina 3579

Specialiștii din domeniul consultanței fiscale se reunesc la evenimentul „Tax & Finance Forum” de la București

0
Tax & Finance

București, 13 aprilie 2017 – BusinessMark anunță organizarea celei de-a VII-a ediții a „Tax & Finance Forum”, ce va avea loc pe 26-27 aprilie 2017 la Hotel Radisson Blu, București. Forumul va reuni experții în taxe și fiscalitate ai celor mai mari companii de consultanță prezente pe piața românească și factorii de decizie din departamentele financiar-contabile ale celor mai importante societăți comerciale din România.

Această ediție va include, în prima zi, o conferință – două sesiuni Tax Focus ce vor aborda principalele teme de Fiscalitate și CFO Roundtable. Cea din urmă va dezvate subiecte precum: provocările unui CFO în contextul economic global și românesc, legislația fiscală internațională și impactul asupra business-ului, bugetare și previzionare eficientă, construirea și consolidarea unui department financiar performant, CFO-ul și era digitală.

„Ne face plăcere să organizăm cea de-a șaptea ediție a forumului Tax & Finance de la București, un eveniment cu tradiție atât pentru noi, cât și pentru reprezentanții pieței fiscale. Anul acesta, ne propunem să creăm un front comun între participanți și consultanții fiscali din companiile lider. Structura aleasă va include conferințe și seminarii tocmai pentru a facilita învățarea teoretică și practică la cel mai înalt nivel. În plus, în 2017 vom organiza acest proiect în mai multe orașe din țară: Cluj-Napoca, Iași, Constanța, Timișoara și Brașov”, a declarat Daniel Drăgan, Managing Partner BusinessMark.

De-a lungul primei zile, discuțiile se vor desfășura în trei sesiuni diferite:

SESIUNEA I. TAX FOCUS

  • DANIELA TĂNASE, Director General Adjunct, Direcția Generală Legislație Cod fiscal și reglementări vamale, Ministerul Finanțelor Publice
  • MIRUNA ENACHE, Partener, Asistență fiscală, EY România
  • MITEL SPĂTARU, Tax Partner, FiNEXPERT
  • LIVIU GHEORGHIU, Senior Manager, Prețuri de Transfer, Mazars România
  • ALEXANDRA SMEDOIU, Director, Consultanță Fiscală, PwC România

 SESIUNEA A II-A. CFO ROUNDTABLE

  • LIVIU BOCȘARU, CFO,Group Renault România
  • DRAGOȘ BĂRBULESCU, Director General Adjunct, E.ON România
  • ELIZA IRIMIA, Head of Finance, Vodafone Shared Service România
  • NICULAE DINCĂ, CFO, Bitdefender
  • CIPRIAN LADUNCA, CFO, Metlife

SESIUNEA A III-A. TAX FOCUS

  • FLORINA PARÎNG, Manager, Impozitare indirectă, EY România
  • ALINA DAVID, Tax Manager, PKF Finconta
  • ALEXANDRU COMĂNESCU, Senior Manager, Deloitte România
  • ANDREEA GIOVANI, Manager, Servicii de Consultanță pe probleme de Mediu și Dezvoltare Durabilă, PwC România
  • MIHAI PETRE, Senior Manager, Customs & Global Trade, Deloitte România

Cea de-a doua zi a evenimentului va oferi răspunsuri la aspecte fiscale de interes în cadrul unor seminarii susținute de reprezentanții celor mai importante companii de consultanță.

Seminarul „Aspecte practice privind TVA și impozitarea companiilor”, susținut de FiNEXPERT:

  • MITEL SPĂTARU, Tax Partner, FiNEXPERT;
  • CRISTIANA OPREA,Senior Tax Consultant, FiNEXPERT;
  • ELENA GOGONEAȚĂ,Senior Tax Consultant, FiNEXPERT.

Seminarul „Impozite cu reținere la sursă” susținut de PwC România:

  • DIANA ROȘU,Manager, Consultanță Fiscală, Pwc România

Seminarul „Prețurile de transfer, de la teorie la practică” susținut de Deloitte România:

  • IOANA BOTEZ, Tax Senior Manager, Transfer pricing, Deloitte România

Evenimentul „Tax & Finance Forum” se adresează directorilor financiari, controllerilor financiari, directorilor economici și contabililor, auditorilor, experților fiscali, analiștilor financiari și consultanților fiscali.

Forumul este organizat de BusinessMark alături de PwC Romania, FiNEXPERT, Mazars Romania, TMF Group, PKF Finconta și Camera Consultanților Fiscali . Partenerii media ai conferinței sunt: Gazetadestiri, BusinessCover, TheTrends, Jurnalul de Afaceri, Femei în afaceri, NewMoney, Ziare.com, Business24, SaptamanaFinanciara, Startups.ro, PRBox, RBEconnect, Antreprenorinromania, Bucuresteni.ro, Promo Afaceri, Legal Marketing, Finzoom, Calendar Evenimente, Plan de afacere, Roportal, Transilvania Business, Debizz, MLM News, Economiaonline, Global Manager, Avocatura, Manager Express, Chalbert, MediaRabbit, Revista Valoarea, Vox Capital, 1asig.ro, Administratie.ro.

Înscrierea la eveniment se va face prin completarea formularului de înregistrare, disponibil pe site-ul BusinessMark și trimiterea acestuia la office@business-mark.ro.

 

Despre BusinessMark

BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate de B2B și pune la dispoziția clienților săi modele de dezvoltare complexe cu scopul de a-i conecta în mod direct cu mediul de afaceri și de a crea oportunități de parteneriat strategic. Atât prin organizarea de evenimente business, cât și prin serviciile de B2B Public Relations, BusinessMark își propune să vină în întâmpinarea partenerilor săi cu strategii de comunicare și promovare centrate pe business matchmaking și crearea de oportunități de dezvoltare.

Banner SapunulCheia.ro

Ai grija ce arunci in toaleta pentru a nu deteriora fosa septica

0
fosa septica

Daca iti doresti sa prelungesti durata de functionare, fara evenimente neplacute, a fosei septice ecologice, atunci trebuie sa ai grija ce arunci in toaleta.

Odata ce arunci ceva la toaleta, acel lucru va ajunge in sistemul septic si, daca nu este in conformitate cu regulamentul de deseuri permise care pot ajunge in fosa, atunci acesta se poate defecta si vei avea de tras de pe urma neatentiei sau nepasarii.

Repararea unei astfel de defectiuni te poate costa foarte multi bani, asa ca fii prevazator si ai grija ce ajunge in fosa septica ecologica.

Ce nu trebuie sa arunci in toaleta? 

1. Antibiotice – in cantitati mari. Substantele pe care antibioticele le contin pot crea un dezechilibru biologic in fosa eco.

2. Medicamente – trebuie aruncate intotdeauna la gunoi. Exista si exceptii: in cazul in care farmacistul, doctorul sau prospectul respectivului medicament mentioneaza faptul nu este daunator pentru mediul inconjurator si nu provoaca dezechilibre biologice.

3. Servetele umede pentru bebelusi si scutece – aceste produse nu sunt biodegradabile si vor infunda sistemul septic. De asemenea, pot cauza aparitia altor defectiuni costisitoare, in functie de modelul de fosa septica.

4. Servetele intime, servetele si dischetele demachiante – nu sunt biodegradabile si trebuie aruncate intotdeauna la gunoi, nu in toaleta.

5. Absorbante, tampoane si alte produse de acest gen – trebuie aruncate intotdeauna la gunoi, niciodata in toaleta. Acestea vor infunda fosa septica si vor produce daune semnificative.

6. Betisoare de urechi – desi ajung in fosa intr-o cantitate neinsemnata, ele nu sunt biodegradabile si pot infunda sistemul de aerisire. De asemenea, plasticul folosit in producerea lor ajunge in sistemul public de canalizare si polueaza mediul inconjurator.

7. Mizerie colectata – cum ar fi cea adunata din sacii de aspirator.

8. Mucuri de tigara – filtrele mucurilor de tigara pot infunda sistemul de ventilatie al fosei septice ecologice. De asemenea, nu sunt biodegradabile si trebuie aruncate intotdeauna la cosul de gunoi, dupa ce te-ai asigurat ca sunt stinse complet.

9. Zat de cafea – acesta ar trebui aruncat intotdeauna la gunoi.

10. Orice tip de substante chimice: vopsele(de orice fel), detergenti, inalbitori, balsam de rufe, acetona, uleiuri folosite in pictura, oja, pesticide, ulei de motor, ulei folosit la gatit, substante chimice folosite pentru prelucrarea fotografiilor si orice alt tip de substanta de acest gen nu trebuie aruncata in toaleta, deoarece va ajunge in fosa septica si va polua rezervele de apa. De asemenea, pot ajunge in canalizarea publica si pot polua mediul inconjurator.

11. Ata dentara – desi este intr-o cantitate neinsemnata, nu este biodegradabila si, in functie de modelul de fosa septica ecologica pe care il detii, poate provoca arderea motorului sau alte defectiuni costisitoare ale sistemului septic.

12. Tuburi ramase dupa consumarea hartiei igienice – chiar daca unele sunt marketate ca fiind biodegradabile, nu arunca in toaleta acest tip de produs. Risti sa infunzi fosa septica si sa ai neplaceri ulterioare. Arunca-le intotdeauna la gunoi.

13. Lenjerie intima sau alte obiecte vestimentare – nu arunca niciodata la toaleta astfel de obiecte, deoarece sunt categoric non-biodegradabile si pot provoca defectiuni majore ale sistemului septic prin infundarea ventilatiei.

14. Jucarii – in cazul in care copiii au scapat in toaleta jucarii de diferite dimensiuni si au ajuns in fosa, atunci este momentul sa inspectezi sistemul pentru a vedea daca exista vreo disfunctionalitate vizibila.

15. Pungi sau alte obiecte din plastic – nu sunt biodegradabile si trebuie aruncate intotdeauna la gunoi.

Avand grija, monitorizand ce arunci in toaleta si verificand periodic sistemul poti fi sigur ca nu vei avea parte de neplaceri.

Daca observi semne de defectiune ale sistemului in urma aruncarii in toaleta a  unor produse ca cele enumerate mai sus, este recomandat sa chemi un specialist care sa inspecteze fosa septica ecologica si care sa gaseasca solutia potrivita pentru rezolvarea problemei.

 

Banner SapunulCheia.ro

Care sunt cele bune pompe de apă?

0
pompe de apă

Compania Soluții Pompare Fluide crede în calitatea și sustenabilitatea produselor distribuite. De aceea, consideră că pompele cu presiune pentru apa oferite sunt alegerea perfectă în procesul de soluționare al diverselor aplicații de vehiculare a fluidelor.

Soluții Pompare Fluide pune la dispozitia partenerilor săi servicii de consultanta tehnica, soluții profesionale, comercializare de echipamente pompare, servicii de post-vanzare, service specializat si mentenanta periodica a echipamentelor.

Activitatea https://www.solutiipomparefluide.ro/ vizeaza solutionarea diverselor aplicatii de circulare și recircularea apei in domenii precum cel industrial, rezidential, al stingerii incendiilor, al repomparii apei uzate si nu in ultimul rand, irigatii.

Mai jos sunt prezentate informații despre unul din cele mai cunoscute branduri de pompe apa din portofoliul nostrum. De-a lungul istoriei sale, Grundfos a lucrat cu sustenabilitatea produsului întrucât abordarea cea mai sistematică poate influența cursul eficienței energetice astfel încât să meargă înainte.

Pe baza unei analize a ciclului de viață făcută în anii 1990 (EDIP – Proiectare Ecologică a Produselor Industriale), împreună cu Ministerul Danez pentru Mediu și Universitatea Tehnică din Danemarca (DTU), Grundfos a descoperit că etapa de utilizare a reprezentat cea mai mare parte în impactul asupra mediului pe parcursul ciclului de viață al unui produs – în acest caz specific JetpaQ. Această realizare a dus la o concentrare puternică asupra eficienței energetice în următorii 20 de ani.

Prezent

A venit timpul pentru Grundfos să își extindă focusul, deoarece un număr tot mai mare de drivere interne și externe atrag atenția la necesitatea de a optimiza performanța produsului, luând în considerare întregul ciclu de viață. Aceasta necesită în mod sistematic lucrul cu materialele de selecție, de producție, ambalare, distribuție, utilizare și durata de viață, plus sfârșitul vieții. Pentru a promova o abordare sistematică față de gândirea holistică a ciclului de viață, Grundfos a dezvoltat metodologia proprie (set de instrumente), care combină strategie, principii de proiectare ecologică și orientări în procesele de dezvoltare a produselor și inovare. Setul de instrumente este în prezent în faza de implementare și are ca scop să se asigure că toate produsele sunt dezvoltate pe baza unei abordări bazate pe sustenabilitate.

Viitor

Grundfos urmărește cu interes proiectarea produselor lor într-un mod care să le facă ușor de reciclat cu extracție maximă de resurse și reutilizarea acelor materiale, păstrând înalta calitate și funcționalitate în același timp. Mai mult, ambiția este de a investiga, de asemenea, modul în care să crească utilizarea de materiale secundare în produsele viitoare, acolo unde este posibil. În timp ce unele produse au deja o rată foarte mare reciclabilitate, altele lasă loc pentru îmbunătățiri.

Banner SapunulCheia.ro

O noua tulpina malware a fost descoperita la fiecare 4,2 secunde in Q1 2017

0
malware

Expertii G DATA publica statisticile malware pentru 2016 si primul trimestru al anului 2017.

In 2016, G DATA Security Labs a contabilizat 6.834.443 tulpini noi de malware digital. Aceasta reprezinta o crestere de 32,9% comparativ cu 2015. Tendinta a continuat in Q1 2017, cu 1.852.945 noi tulpini de malware. Acest lucru inseamna ca, in aceasta perioada, analistii G DATA au descoperit o noua tulpina de malware la fiecare 4,2 secunde. Aceasta valoare este cu 72,6% mai mare decat in Q1 2016. G DATA estimeaza un nou record negativ de 7,41 milioane de cazuri noi de malware, pana la sfarsitul anului.
Ralf Benzmuller, Executive Speaker G DATA SecurityLabs: “Desi proportia la nivel global pentru acest tip de malware este destul de mica, atacurile de tip ransomware au constituit o mare parte a daunelor create. Situatia este foarte diferita pentru programele adware. Aceasta este categoria de malware cea mai prolifica, dar care este greu de observat vreodata.”
Cazurile de ransomware au crescut in 2017
Doar in Q1 2017, volumul ransomware a ajuns deja la nivelul atins in cea de-a doua jumătate a anului 2016. In ciuda ponderii mici a malware-ului ransomware gen Petya, Locky sau Spora, acesta a cauzat o multime de probleme. Atacurile adware au crescut din nou in acest an, avand o pondere de 13,9% in Q1 2017, fata de 4,9% in 2016.
Mai multe informatii despre statisticile si categoriile de malware dominante sunt disponibile pe blog-ul G Data Security: https://blog.gdatasoftware.com/2017/04/29666-malware-trends-2017

Banner SapunulCheia.ro

Atelierul de design și inovație florală care îți va inova nunta!

0

Fiecare mireasă își dorește ca nunta sa să fie una magică și plină de bucurie, să își amnitească cu drag de momentele acelea speciale, după ani și ani. La fel ca rochia, buchetul de mireasă trebuie să fie unul special, potrivit ei. Flowers of Joy este aici tocmai pentru a crea buchete de mireasă altfel, care să fie în armonie cu toată atmosfera evenimentului, dar și cu personalitatea miresei

Forma buchetului poate varia, de la rotund, la curgător și există o gamă foarte largă de flori care pot fi folosite și pe care le poți combina, motiv pentru care este important să lucrăm din timp cu viitoarea mireasă, pentru a-i înțelege dorințele și pentru a fi îndrumată spre compunerea buchetului perfect. În același timp, spre deosebire de alte servicii pentru nuntă, cum ar fi fotografiile sau închirierea localului, prețul buchetului, și cel al tuturor aranjamentelor florale, va varia întotdeauna datorită mai multor factori, precum sezonul în care va avea loc evenimentul (deoarece unele flori sunt disponibile numai în anumite sezoane), dimensiunile aranjamentelor, complexitatea acestora, sau florile pe care le vom include. Noi încercăm să oferim un preț estimativ, cât mai aropiat de cel final.

Dorim să creăm buchetul perfect pentru fiecare, astfel apreciem o foarte bună comunicare cu clientul și avem mare atenție la detalii. Ascultăm propuneri, le îmbinăm cu cunoștințele noastre florale și creăm împreună cu mireasa buchetul care o reprezintă.

De aceea este foarte important pentru noi să-i cunoaștem personalitatea și preferințele, modelul pe care l-a ales pentru rochie, culorile și florile preferate, și chiar tematica întregului eveniment.

Banner SapunulCheia.ro

SendSMS.ro lanseaza un modul de notificari prin SMS pentru WooCommerce

0
SMS pentru WooCommerce

Agentia SendSMS, specializata in publicitate si marketing prin SMS, lanseaza modul SendSMS pentru WooCommerce, un plugin foarte util proprietarilor de magazine online construite cu WordPress.

WooCommerce este cea mai populara platforma e-commerce de pe web, acoperind 28% din toate magazinele online existente la nivel global. In Romania, mii de magazine online construite cu WordPress folosesc acest modul, in versiune gratuita sau premium.

Solutia de expedieri SMS ajuta administratorii magazinelor online, care folosesc WooCommerce, sa livreze informatia corecta la momentul potrivit, oferind clientilor o experienta superioara. Atat vanzatorul, cat si clientul pot fi notificati prin SMS dupa plasarea unei comenzi, iar clientul poate fi anuntat instant cand statusul comenzii se schimba. In plus, administratorii magazinelor online pot trimite campanii SMS publicitare personalizate clientilor existenti.

“ Continuam sa dezvoltam modalitati de comunicare eficiente pentru a sprijini E-commerce-ul romanesc. De-a lungul timpului, am lansat sute de campanii SMS pentru zeci de magazine online si putem afirma cu tarie ca SMS-ul este un instrument de comunicare eficient si rentabil pentru acest segment. Prin lansarea modului SendSMS dedicat celui mai bun pluggin e-commerce pentru WordPress, WooCommerce, venim in sprijinul magazinelor online mici si mijlocii, care doresc sa se depattajeze de concurenta, oferind clientilor o experienta superioara” (Liviu Baltoi, fondator SendSMS).

Avantajele Notificarilor prin SMS:

· SMS-ul are o rata de deschidere de 95% si, spre deosebire de email-uri, care sunt adesea blocate de filtrul anti-spam, destinatarii primesc imediat SMS-ul si il citesc, in medie, in 5 secunde de la primire.

· Notificarile prin SMS sunt foarte usor de personalizat. SendSMS iti ofera o varietate de statusuri pentru comenzi pentru o comunicare neintrerupta cu clientii.

· Este foarte usor sa iti fidelizezi clientii. De exemplu, in editarea statusului unui SMS de tip “Comanda finalizata” puteti include un cupon de reducere de 10% la urmatoarea comanda. Fiti creativi, iar vanzarile dumneavoastra va vor depasi asteptarile!

 

Caracteristicile cheie ale pluginului SendSMS:

· Pluginul SendSMS poate fi instalat si personalizat foarte usor din panoul de administrare al magazinului online.

· Permite expedierea de notificari SMS personalizate privind statusul comenzii.

· Poti trimite campanii SMS publicitare catre numerele de telefon din baza de date si le poti personaliza la nivel de : produs cumparat, perioada, suma minima comanda, judet.

Posibilitatea de a trimite un SMS test catre orice numar (aveti posibilitatatea sa previzualizati notificarea ce urmeaza sa fie expediata).
Posibilitatea de a trimite mesaje selectiv catre oricare dintre clientii care au plasat comenzi pe site-ul dvs.
Plugin compatibil cu WooCommerce 2.0+
Plugin compatibil cu toate versiunile de WordPress 4.0+
Echipa SendSMS iti ofera asistenta gratuita, atat la instalare, cat si post-vanzare.
Instalare si configurare plugin SendsSMS WooCommerce

Descarcati pluginul SendsSMS WooCommerce de la aceasta adresa https://srd.wordpress.org/plugins/sendsms-woocommerce/
Dezarhivati si urcati folderul wc_sendsms in folderul /wp-content/plugins/
Activati plugin-ul din sectiunea Plugins din admin-ul WordPress
Creati un cont pe platforma SendSMS si achizitionati credit. Aceleasi date de autentificare vor fi folosite si pentru configurarea pluginul.
Configurati si personalizati modulul.
Despre SendSMS

SendSMS este activa pe piata de SMS Marketing din Romania din 2009 si ofera o platforma de comunicare completa, in retelele de telefonie mobila Vodafone, Orange, Telekom si Digi. Clientii SendSMS au posibilitatea de a livra mesaje in peste 170 de tari din lume.

Serviciile de SMS Marketing oferite acopera o gama larga de nevoi: Bulk SMS, 2WaySMS, SMS Gateway, HLR Number Lookup, Mail2SMS, SMS2Mail, Portabilitate, Viber Marketing, 2FA (autentificare in 2 pasi).

SendSMS a colaborat in ultimii ani cu platforme e-commerce SaaS romanesti (ContentSpeed, ShopMania, While1) cat si platforme internationale ( SalseManago), dar si cu cei mai importanti jucatori pe piata e-commerce (eMag, Aoro, Miniprix, Altex, Elefant.ro, Vivre.ro, Floria.ro), oferind servicii de notificare prin SMS adaptate nevoilor vanzatorilor si clientilor.

Pentru mai multe informatii, acceseaza pagina http://www.sendsms.ro

Banner SapunulCheia.ro

Dinti prea albi sau chipde papusa Barbie? Trendurile bombastice au fost date uitarii!

0
papusa Barbie

Specialistii au anuntat: aspectul cliseic „de papusa Barbie” nu mai este la moda, aceasta imagine „de plastic” fiind inlocuita cu frumusetea naturala evidentiata prin metode noi de ingrijire. Indiferent de ramura medicala, stomatologie sau estetica faciala, tehnologia promoveaza tratamente pentru sanatate care te fac sa fii mai frumoasa.
„Alegem sa refuzam pacientii care isi doresc dinti mult prea albi, pentru ca dupa procedura nu mai e cale de intoarcere – este valabil in cazul fatetelor.Dintii in starea lor naturala nu sunt de un alb plastifiat, ci mai mult de o nuanță sidefie de perle. Alegeti o nuantaasemanatoare cu albuldintilor din copilarie și nu optati pentru nuante mai deschise de atat”, afirma dr. Remus Stratulat, medic estetica dentara in cadrul Clinicii Dental One.
In prezent, specialistii se axeazape tehnici de estetica dentara si esteticafaciala, menite sa pastreze structura naturala a fetei.
4 greseli de albire a dintilor
Albirea cu pasta de dinti. Nu utilizati produse de albire in fiecare zi, deoarece aceastea vor duce la deteriorarea excesiva a smaltului dintilor si la sensibilitate crescuta.
Dintii pot avea nuante diferite. Din cauza cariilor, dintii isi pot modifica culoarea, de aceea, inainte de albirea dentara este necesara tratarea acestora si in general un consult stomatologic care sa asigure o buna sanatate orala.
Achizitiile prin intermediul internetului. Nu este indicat sa folositi produse la intamplare, pentru ca utilizarea incorecta poate cauza probleme gingivale sau de structura a smaltului.Chiar daca pare ca economisiti bani, veti obtine rezultate nedorite si va poate fi afectata sanatatea orala.
Dependenta de albire. Dependenta de proceduri de albire va vor face dintii mai putin sanatosi, iar culoarea lor nu va fi naturala, ci va avea un efect fortat. Acesta nu este efectul la care oamenii viseaza atunci cand recurg la aceste modalitati de albire.
Zambetul se poarta natural
„Folosite in cantitati potrivite, stabilite in urma unor planuri concrete si personalizate, injectarile cu acid hialuronic si botox pot corecta imperfectiunile de la nivelul fetei sau al buzelor, pastrand aspectul natural al acestora. Avantajele multiple ale acestor solutii care se apropie foarte mult de cele naturale din piele, corecteaza, hranesc, dar si ofera pielii hidratarea necesara. Buzele subtiri sunt conturate, ridurile sunt estompate, trasaturile sunt definite, insa depinde foarte mult de cantitatea si tipului produsului folosit”, explica Viviana Iordache, medic dermatolog clinica Medicum.
5 greseli de estetica faciala
Buze supradimensionate. Buzele pot capata un aspect de plastic atunci cand este injectata prea multa substanta si pot forma denivelari sau umflaturi.
Caderea pleoapelor. Dupa tratamentul cu botox, daca s-a folosit o cantitate mult prea mare, pot aparea reactii neplacute, mai ales la nivelul ochilor. De cele mai multe ori, acestea apar la nivelul fruntii si a sprancenelor, care fac ca pleoapele sa se simta grele si sa aiba un aspect lasat.
Trasaturi faciale asimetrice. Se intampla ca din cauza unui exces de botox injectat in anumite zone ale fetei sa se schimbe total trasaturile fetei, fapt ce poate crea asimetrii inestetice.
Zambet stramb. Atunci cand in muschii care controleaza forma gurii sunt injectate cantitatinepotrivite de botox, zambetul se trage in sus sau in jos. De obicei, acest lucru este mai usor de observat atunci cand fata este in miscare, dar nu intotdeauna.
Lasarea trasaturilor pe o parte. Din fericire, acest lucru este rar. De obicei, se produce atunci cand substanta este injectata in jurul pometilor, facand camuschii pleoapei sau cel din coltul buzei sa migreze.
Uita de exagerarile din estetica dentara si estetica faciala! Alege frumusetea naturala care te face sa fii unica, cu ajutorul progreselor tehnologice care promoveaza aspectul natural, pentru ca tu sa fii frumoasa si sanatoasa.
Estetica dentara este o arta prin care medicul stomatolog ofera pacientului solutiile perfecte si personalizate pentru ca acesta sa aiba un zambet frumos si sanatos. Clinica Dental One promoveaza un concept revolutionar bazat pe tehnici de stomatologie moderna, echipament inovator, cat si experienta de lucru vasta a medicilor, obtinuta atat in tara, cat si in strainatate. Mai multe infromatii pot fi gasite pe www.dentalonecenter.ro.
La Clinica MEDICUM, gasesti zeci de medici specialisti din toate domeniile medicale, dar si cea mai avansata tehnologie din Romania. Sub un singur acoperis, totul pentru sanatatea ta! Mai multe informatii pe www.clinicamedicum.ro

Banner SapunulCheia.ro

Prima companie din România în lista celor mai democratice organizații din lume

0
companie

Azimut Happy Employees reușește să devină prima companie din România care intră în lista celor mai democratice companii din lume.

De 11 ani, organizația WorldBlu® certifică cele mai democratice organizații din lume. Marți, 11 aprilie, a fost publicată lista anuală cu numele companiilor premiate ca fiind ,,Freedom Centered Workplace”. Anul acesta doar 24 de organizații au primit acest titlu. Printre acestea, se regăsește pentru prima dată și numele unei companii românești private- Azimut Happy Employees.

Ce înseamnă titlul de ,,Freedom Centered Workplace” – organizație democrată?
Titlul este acordat de organizația WorldBlu- companie specializată în organizații democrate, care, până în prezent a certificat 150 de organizații, impactând peste 1 milion de angajați din întreaga lume. Organizațiile sunt eligibile pentru acest titlu după ce angajații completează scorarea The WorldBlu Freedom at Work™ Scorecard, care evaluează măsura în care cele 10 principii ale democrației organizaționale sunt implementate în companie.

De ce este important acest titlu?
Azimut Happy Employees este o companie clujeană dedicată dezvoltării organizațiilor și echipelor și a creări unor climate de lucru fericite și sănătoase, prin servicii de training, teambuilding, coaching și consultanță. Conceptele după care îi ghidăm pe clienții noștri sunt testate și implementate și în organizația noastră, iar prezența în lista celor mai democratice companii ne întărește încă o dată credința că: ,,o abordare democrată în locul celei autoritare, clasice (cu care încă suntem obișnuiți și în România) este mai sănătoasă și de viitor. Oamenii sunt meniți să aibă autonomie decizională și șansa de a-și folosi abilitățile pentru a crea lucruri ambițioase și mărețe” (Kacso Szilard, CEO Azimut Happy Employees)

Organizațiile certificate până acum, pot deveni exemple de bune practici și pentru mediul business românesc, arătându-ne beneficiile unei companii democrate: angajații sunt mai implicați, mai motivați, mai mulțumiți de locul lor de muncă, au un nivel crescut de siguranță psihologică și stau mai mult în companie. Pentru firmă, acestea s-ar traduce în: retenție sporită, performanță și productivitate crescută, flexibilitate mai mare, o relație îmbunătățită cu clienții, dar și evoluție a profitului.

Lista din acest an cuprinde organizații din SUA, Canada, UK, Mexic, Olanda, Malaezia, Haiti, Noua Zeelanda și România și acoperă domenii precum: tehnologie, producție, servicii medicale, retail, sport, educație și servicii.

Persoană de contact:
Ana-Maria Trifan
PR&Trainer
Telefon: 0773-81-28-60
Email: anamaria.trifan@happy-employees.eu
Web: www.happy-employees.eu

Banner SapunulCheia.ro

Practica mindfulness și avantajele ei!

0
mindfulness

Ți s-a intamplat sa pleci de undeva si sa ajungi altundeva intrebandu-te apoi cum ai ajuns acolo? Aceasta este absenta mindfulness.

Practica mindfulness este înrădăcinată în dezvoltarea persoanlă și te poate ajuta sa constientizezi ca poti fi prezent in propria viata si ca nu este nevoie sa parcurgi un traseu creionat de altcineva sau de propriile tale tipare (vechi, lipsite de autenticitate sau negative).
Mindfulness este pentru creier ceea ce este sportul pentru trup.
Train your brain!
Beneficiile acestui mod de viata se refera la diminuarea stresului, a depresiei si anxietatii, a conflictelor interioare si interpersonale, la diminuarea suferintei psihologice in general. De asemenea tehnica este folosita si in scopul dezvoltarii inteligentei emotionale, a creativitatii a managerierii timpului si a inteligentei spirituale. Seminarul contine atat aspecte teoretice cat si practice. Scopul ultim este acela de a accede la o viata implinita, armonioasa.
Te invit sa faci primul pas în dezvoltarea personală.
De ce sa participi la acest seminar?
Cu siguranta cel mai bun motiv pentru ca tu sa participi la seminar il stii chiar tu.
Eu iti recomand sa participi pentru a afla planul interior de unde izvorasc inspiratia, linistea interioara si energia creativa. Astfel poti tinde catre echilibru. De asemenea, poti privi participarea la curs ca pe un prim pas catre educarea ta in vederea transformarii suferintei (limitarii) intr-un combustibil necesar evolutiei tale.
Alege consilierea psihologică.
Numarul de locuri este limitat.
Seminarul are loc in data de 08.04.2017, ora 10 A.M. la Centrul Psihologie Cuantica.
Vei fi primit(a) intr-o atmosfera calda, prietenoasa.
Durata seminar – 4 ore (include coffee break – 15 min)
Inscrierile se fac pana la data de 6 aprilie.
Cost- 50 lei – plata se face la seminar.
Este util (dar nu obligatoriu) sa aveti un izopren ( ceva pe care sa stati jos). Exercitiile se pot face si pe scaun.

Facilitator: Alexandru Preda
Consilier pentru dezvoltare personala,
psiholog, autor al cartii “Bine ai venit!”

Rezervarea unui loc se face prin completarea formularului de mai jos, dupa care, veti primi detalii pe adresa de mail.

Banner SapunulCheia.ro

COMUNICAT DE PRESA: MISIUNE ECONOMICA IN AUSTRALIA, NOUA ZEELANDA, INDONEZIA SI QATAR: 5 – 23 Martie 2017

0
MISIUNE ECONOMICA

In perioada 5 – 23 Martie 2017 Asociatia Nationala a Exportatorilor si Importatorilor din Romania  – ANEIR si BURSA ROMANA DE AFACERI – RBE Connect, au organizat o misiune economica comuna in Australia, Noua Zeelanda, Indonezia si Qatar.

ANEIR a fost reprezentata de Presedintele Executiv Dl. Mihai Ionescu care detine si functia de co-Presedinte al Consiliului de Export al Romaniei, iar Bursa Romana de Afaceri a fost reprezentata de Dl Valentin Preda – Presedinte. Ambele organizatii au promovat portofolii de companii romanesti interesate de identificarea de noi piete de desfacere si parteneri de afaceri in tarile mai sus mentionate.

Programul deplasarii a inclus intalniri de afaceri la Melbourne, Sydney, Auckland, Jakarta si Doha.

Misiunea economica a avut ca obiectiv principal identificarea de noi piete de desfacere pentru produsele companiilor romanesti reprezentate de cele doua organizatii, precum si promovarea unor proiecte de investitii, afaceri de vanzare si solicitari de parteneriat din partea unor oameni de afaceri si companii din Romania, in vederea atragerii interesului unor investitori straini asupra potentialului de business din Romania.

Portofoliul de firme reprezentate de Bursa Romana de Afaceri in aceasta misiune economica, a fost foarte divers, si a inclus producatori de materiale de constructii, mobila, confectii si pielarie, vinuri, ape minerale, produse alimentare cat si furnizori de servicii inclusiv din industria de IT&C. Enumeram principalele firme romanesti reprezentate de Bursa Romana de Afaceri: Perla Harghitei, Zitec, Jolidon, Simex, Transilvania Production, Enterprises Et Co, Desirette, Basilescu Winery, FSP Global, Flashnet, Sapunul Cheia, Modulo, Transilvania Bois, Inobi Solutions, Croco, Boromir, Crama Hermeziu si CIS Gaz. Bursa Romana de Afaceri a realizat un catalog al firmelor reprezentate, atat in format print (care a fost prezentat si inmanat partenerilor straini cu care s-au realizat intalnirile de afaceri, precum si reprezentantilor Ambasadelor Romaniei in Australia si Noua Zeelanda, Indonezia si Qatar), cat si in format electronic care este postat pe platforma de business matchmaking RBE Connect https://rbe.ro

 

Din perspectiva obiectivului atragerii de investitori in Romania, Bursa Romana de Afaceri a promovat si un numar de companii de vanzare, solicitari de parteneriate si investitii din domeniile energie, productie de mobilier si produse din lemn, real estate, produse cosmetice, data center, platforme on-line, productie de alimente, vinuri, ambalaje, ferme de animale si lapte, exploatari miniere.

Atat ANEIR cat si Bursa Romana de Afaceri acorda o importanta deosebita cresterii prezentei firmelor romanesti pe piete extra UE precum si atragerii de investitori si parteneri de afaceri din aceste zone, misiunea incadrandu-se perfect in acest program.

La Melbourne, Ambasada Romaniei in Australia a organizat la sediul Centrului Uniunii Europene o prima reuniune de lucru la care au participat, gazdele din partea Centrului Uniunii Europene, Ambasadorul Romaniei in Australia si Noua Zeelanda, precum si o serie de oameni de afaceri si reprezentanti ai diasporei romanesti cu afaceri in Melbourne in domeniile: mobilier, produse cosmetice, cercetare – inovare, IT&C.

Programul in Australia a continuat in Sydney, unde Consulul General al Romaniei in Sydney a organizat o intalnire de afaceri la sediul Consulatului, reuniune la care au participat reprezentanti ai comunitatii de business din domeniile IT&C, vinuri, ape minerale si produse alimentare, produse cosmetice, mobila, investitii pe piata de capital. Sydney este o importanta placa turnanta si in domeniul serviciilor.

Potentialul de crestere al schimburilor comerciale dintre Romania si Australia, este unul real si poate fi  valorificat la un nivel superior prin contacte viitoare pe domeniile identificate cu prilejul acestei prime misiuni economice exploratorii.

La Auckland, capitala Noii Zeelande, agenda misiunii economice a fost de asemenea, deosebit de bogata. Consulul onorific al Romaniei in Noua Zeelanda a organizat la Centrul Uniunii Europene din Auckalnd intalniri de business cu reprezentanti ai mediului de afaceri din domeniile: produse cosmetice, IT&C, produse alimentare si de larg consum precum si cu reprezentanti ai comunitatii maure din Noua Zeelanda.

In Indonezia, a fost organizata la sediul Ambasadei Romaniei cu participarea Ambasadorului Romaniei la Jackarta, o intalnire de afaceri cu reprezentati ai unor companii Indoneziene din domeniul productiei industriale, IT&C, dar si cu cei ai Camerei de Comert si Industrie Indoneziene si cei ai Camerei de Comert Europa – Indonezia.

Largi proiecte de infrastructura din Indonezia asteapta companii romanesti din domeniul materialelor de constructii, productiei industriale si de larg consum sa isi demonstreze capacitatea de export. Produsele alimentare, reprezinta deasemenea un potential de export bun pentru producatorii romani.

 

La sediul Ambasadei Romaniei la Doha a fost organizata o intalnire de afaceri la care au participat Ambasadorul Romaniei in Qatar si Ministrul Consilier din partea Biroului de Promovare Comercial Economica, precum si reprezentati ai unor companii qatareze din domeniile: IT&C, echipamente industriale, distributie produse industriale si echipamente, textile, pielarie, imbracaminte, incaltaminte si produse de lux, real estate si turism.

Vizita la Doha a cuprins si participarea reprezentantului Bursei Romane de Afaceri la expozitia de tehnologii si produse agricole Agriteq. Targul International pentru tehnologii si produse agricole – Agriteq aflat la cea de-a V-a editie, demonstreaza interesul autoritatilor qatareze de a dezvolta sectorul agricol atat in ceeace priveste produsele cat si pentru tehnologiile inovative din domeniu.

Au fost adresate de asemenea, invitatii partenerilor qatarezi de a veni in vizita in Romania, parteneri care s-au aratat extrem de deschisi evaluarii oportunitatilor de investitii si afaceri in Romania.

In vederea stimularii relatiilor de afaceri s-a discutat posibilitatea participarii la manifestarile expozitionale organizate la Doha, iar in acest sens, colaboratorii qatarezi vor trimite Bursei Romane de Afaceri un program de targuri si expozitii.

Un accent important s-a pus in cadrul discutiilor si pe dezvoltarea schimburilor in domeniul turismului – prin promovarea activa a destinatiilor turistice din Romania si incurajarea turistilor qatarezi de a vizita tara noastra.

 

Programul misiunii economice in Australia, Noua Zeelanda, Indonezia si Qatar a fost pe cat de dens, pe atat de bogat in contacte cu excelente perspective de concretizare in colaborari viitoare pentru firmele romanesti reprezentate – furnizoare de produse si servicii.

 

Bursa Romana de Afaceri apreciaza ca oportuna organizarea pe viitor a unei misiuni economice mai ample in aceste tari, la care firmele romanesti din domeniile de interes mai sus mentionate sa fie direct reprezentate.

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE