Acasă Blog Pagina 3563

Promotor Rent a Car Bucuresti va ofera Dacia Duster, un SUV pe care il poti inchiria cu incredere

0

Cu un consum destul de redus si beneficiind de mai multe imbunatatiri pe care le-a adus producatorul la ultimele modele scoase pe piata, Dacia Duster este o masina spatioasa si eleganta in acelasi timp. Din acest motiv, reprezinta o alegere mai mult decat potrivita atunci cand aveti nevoie de un autoturism pentru afaceri sau daca aveti o familie numeroasa.

Mai jos, va prezentam in detaliu cateva dintre facilitatile si avantajele la care sa va asteptati atunci cand inchiriati o Dacia Duster prin intermediul agentiei Promotor Rent a Car Bucuresti:

Dotari

In ceea ce priveste izolarea fonica, Dacia Duster a cunoscut progrese semnificative devenind mult mai silentios fata de modelele precedente si inscriindu-se cu succes in seria SUV-urilor moderne. Desi se inscrie in categoria SUV-urilor de succes, pretul platit pentru serviciul de inchirieri auto este unul mic! Totusi, aceeasi aerodinamica responsabila pentru zgomotul produs de masina face ca modelul sa atinga viteze ridicate intr-un timp foarte scurt. Astfel, modelul este considerat a fi mult mai performant din acest punct de vedere decat un Qashqai echipat cu acelasi motor.

De asemenea, printre dotarile pe care le regasim cel mai adesea incorporate la un model Dacia Duster si care dau un plus de confort, se numara senzorul din spate, volanul din piele, conexiunile Bluetooth si USB si chiar o navigatie GPS cu ecran tactil de 7 inch.

Consum

Consumul redus de combustibil este un alt avantaj pe care il prezinta un SUV de tipul Dacia Duster, acesta fiind adesea comparabil cu cel al unei masini de dimensiuni mici. Astfel, in functie de tipul de drum, de stilul de condus si de modul in care a fost intretinuta masina, aceasta poate ajunge si la un consum de 5.5 litri la 100 de kilometri.

Beneficiile de care va bucurati la inchiriere

Avand un consum redus, Dacia Duster este potrivita atat pentru situatiile in care aveti nevoie de un contract de inchiriere pe termen lung, cat si atunci cand aveti nevoie de o masina pe temen scurt. De asemenea, daca doriti sa inchiriati o Dacia Duster pe termen lung, trebuie sa stiti ca cu cat perioada de inchiriere creste, cu atat pretul scade. Spatioasa si eleganta in acelasi timp, masina este una din optiunile preferate de oamenii de afaceri, fiind potrivita si pentru familiile mai numeroase.

In cazul in care ati rezervat o masina Dacia Duster de la Promotor Rent a Car, compania va ofera posibilitatea de a anula sau de a modifica rezervarea fara a mai plati taxe suplimentare. In acelasi timp, rovinieta este inclusa in pret alaturi de alte beneficii precum asistenta rutiera gratuita pe toata perioada contractului. Inchirieri auto Bucuresti fara taxe ascunse la preturi mici.

Sursa: https://www.auto-rent.ro/rentacar-blog/dacia-duster-un-suv-pe-care-il-poti-inchiria-cu-incredere-de-la-promotor-rent-car-bucuresti

Banner SapunulCheia.ro

Incep inscrierile la Concursul National ecOprovocarea

0
Concursul National ecOprovocarea

Profesorii si elevii de liceu din toata tara sunt invitati sa participe la Concursul National ecOprovocarea editia 2017-2018, cu premii de 20.000 de lei, organizat de ViitorPlus – asociatia pentru dezvoltare durabila.

Astazi incep inscrierile pentru Concursul National ecOprovocarea editia 2017-2018, un concurs educational extra-scolar care incurajeaza tinerii sa preia initiativa si sa organizeze activitati pentru protejarea naturii. Concursul va incepe pe 20 octombrie 2017 si se va termina pe 20 mai 2018. Echipe formate din cel putin 4 liceeni si un profesor coordonator se pot inscrie sa organizeze actiuni din cele 5 categorii de concurs: reciclare, plantare de arbori, amenajare de spatiu verde, igienizare sau targuri tematice cu schimb de obiecte reutilizabile. Inscrierea se face completand formularul din acest link https://www.ecoprovocarea.ro/formular-inscriere/.
Echipele se pot inscrie pana pe 01.03.2018, dar cu cat vor incepe mai repede activitatile de protejare a mediului, vor avea mai mult timp pentru a acumula mai multe puncte. Pentru fiecare din cele 5 categorii de concurs se va desemna castigatoare echipa cu cel mai mare punctaj, conform Regulamentului. Valoarea totala a premiilor este de 20.000 lei, iar acestea constau in participarea celor mai buni concurenti la Tabara de leadership pentru mediu ecOprovocarea, o tabara mai putin obisnuita, cu educatie non-formala, jocuri, drumetii, prietenii, petreceri, foc de tabara. Toti participantii la Concursul National ecOprovocarea vor avea de castigat datorita imbunatatirii abilitatilor de a organiza evenimente, de a lucra si comunica in echipa, va creste gradul de constientizare si responsabilizare privind protectia mediului, se vor acorda diplome de merit si participare pentru elevii implicati si profesorii coordonatori.
Concursul National ecOprovocarea se afla la cea de-a doua editie si este una dintre componentele programului educational non-formal ecOprovocarea, derulat de ViitorPlus – asociatia pentru dezvoltare durabila – din anul 2010. In prima editie a Concursului National ecOprovocarea au participat peste 600 de liceeni, din 33 de judete, iar printre rezultatele obtinute de acestia, se numara: 32.000 kg de deseuri reciclate, 16.500 de arbori plantati si 6.500 de arbusti si plante ornamentale, peste 10.000 de ore de voluntariat pentru mediu si comunitatea locala.
Ce spun profesorii si elevii care au participat la prima editia a Concursului National ecOprovocarea si in Tabara de leadership pentru mediu ecOprovocarea:
„A fost un program accesibil. Elevii coordonatori au fost foarte multumiti de activitatile la care au luat parte, impartasind idei si cu alte grupuri sociale din mediul lor de viata. Ma pasioneaza si preocupa problemele de mediu atat in locul in care traiesc si ma implic de cate ori am ocazia in toate activitatiile de acest gen din scoala, localitate si de ce nu la nivel regional si national.” – Cristina S. -profesor de geografie.
„Experientele de care am avut parte au fost unice si cu siguranta vor ramane intiparite in memoriile tuturor participantilor. Mi-am facut prieteni alaturi de care am trait clipe de neuitat si am reusit sa vizitez locuri impresionante pe care sunt mandru ca le-am putut „ajuta”.Va multumesc din suflet!” – Eduard S., elev.
Pentru detalii despre Concursul National ecOprovocarea si procedura de inscriere, accesati pagina web: https://www.ecoprovocarea.ro/despre-concurs/ . Pentru a vedea cum au invatat si s-au distrat participantii la editiile anterioare ale Taberei de leadership pentru mediu ecOprovocarea, accesati https://www.ecoprovocarea.ro/tabara/ .

—-
Despre ViitorPlus
ViitorPlus – asociatia pentru dezvoltare durabila – este o organizatie non-profit cu o experienta de 11 ani in dezvoltarea de programe de antreprenoriat social, educatie pentru mediu, voluntariat si infrastructura de mediu. Principalele programe derulate sunt Adopta un copac, Atelierul de Panza, Recicleta, Harta Reciclarii, ecOprovocarea, BirouEco, Bigar – amenajare eco-turistica, Regenesys. Viziunea ViitorPlus: “Redescoperim impreuna legatura cu natura si investim in ceea ce lasam in urma noastra”. Pentru mai multe informatii, vizitati pagina web: www.viitorplus.ro

Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati la: 0720.231.102, lucia.cojocaru@viitorplus.ro – Lucia Cojocaru, Managerul programului “ecOprovocarea”.

Banner SapunulCheia.ro

Apeleaza la specialistii in ortodontie pentru un zambet perfect

0
ortodontie

In ziua de astazi, zambetul a devenit cartea noastra de vizita, fiind primul lucru pe care interlocutorii nostri il observa atunci cand interactionam. Desi cu totii ne dorim sa avem o dantura perfecta, doar 2% din populatia Globului se poate mandri cu dinti fara cusur.

Daca si tu te numeri printre cei care isi doresc un zambet perfect, afla ca acest lucru se poate realiza in timp, prin controale regulate si proceduri realizate in cadrul unei clinici stomatologice de top, asa cum sunt toate clinicile Dr Leahu.

De nenumarate ori, problemele stomatologice nu se rezuma doar la carii sau dinti lipsa. Numerosi pacienti ajung in clinicile noastre plangandu-se de faptul ca intampina dificultati si ca nu pot manca din cauza muscaturii defectuoase. In aceste cazuri, trebuie intotdeauna sa apelezi la un specialist in ortodontie.

Contrar parerii generale, indreptarea dintilor nu tine intotdeauna de partea estetica. In multe cazuri, acest aspect tine de partea functionala, deoarece o muscatura incorecta poate da o stare de disconfort care se manifesta prin dureri de cap, dureri de maxilar sau poate cauza tulburari de alimentatie si chiar si migrarea dintilor.

Pentru a rezolva toate aceste probleme si pentru a-ti oferi zambetul pe care ti l-ai dorit dintotdeauna, clinicile Dr. Leahu iti pun la dispozitie medici cu o vasta experienta in ortodontie, pregatiti pentru a rezolva cu succes chiar si cele mai complicate cazuri.

Ce este si ce trateaza ortodontia?

Ortodontia este una dintre ramurile stomatologiei ce se ocupa cu prevenirea, diagnosticarea si tratamentul iregularitatilor dentare. Mai exact, specialistul in ortodontie se ocupa cu rezolvarea problemelor de muscatura si aliniere a dintilor, indiferent de gradul de gravitate.

Specialistii din cadrul clinicilor Dr. Leahu folosesc o tehnologie de ultima ora si colaboreaza indeaproape cu echipa de medici pentru a oferi tuturor pacientilor care au nevoie de aparate dentare zambetul armonios si fara cusur pe care acestia si-l doresc. Astfel, vei avea o muscatura stabila pe termen lung, cu o uzura minima a dintilor.

Din lipsa de timp, de resurse materiale sau de interes fata de acest subiect, multe persoane isi neglijeaza sanatatea orala si evita sa mearga la dentist. Daca iti doresti un zambet fara cusur, atunci vino in clinicile Dr Leahu, pentru a vedea cum decurge o consultatie preliminara la un medic specialist in ortodontie. De asemenea, ti se va explica pas cu pas fiecare procedura, pentru a avea certitudinea ca intelegi fiecare demers si ca nu exista motive de teama.

Mai exact, cum decurge o consultatie la medicul specialist in ortodontie?

1. Prima oara, medicul ortodont iti va analiza dintii, oasele maxilare, musculatura si articulatiile temporomandibulare.

2. Apoi, va realiza o serie de fotografii intra si extra-orale, dar si o serie de radiografii, pentru a stabili un diagnostic exact. Aceasta procedura preliminara nu este dureroasa si nu necesita anestezie.

Dupa toate aceste demersuri, va urma o noua consultatie, in cadrul careia medicul iti va spune care este  diagnosticul stabilit in urma analizarii atente a datelor. Tot in decursul acestei sedinte, specialistul in ortodontie va intocmi un plan de tratament personalizat, detaliat si va face o estimare a costurilor.

Dupa cum vezi, totul decurge astfel incat sa nu simti vreun disconfort si sa obtii rezultatele dorite. Asadar, nu mai sta pe ganduri si vino acum la o consultatie de ortodontie in cadrul clinicilor Dr Leahu, pentru a stabili daca ai sau nu nevoie de aparat dentar. Acum este mai simplu ca oricand sa ai o dantura armonioasa, perfect functionala si frumoasa!

Banner SapunulCheia.ro

Business Challenge: cum au reușit antreprenorii români să dezvolte afaceri profitabile, cu rezultate naționale și internaționale?

0
business challenge

Pe 29 septembrie, la București, BusinessMark a organizat cea de-a patra ediție a conferinței „Business Challenge” – un eveniment dedicat inițiativelor antreprenoriale și IMM-urilor. Participanții au avut oportunitatea să afle, de la speakerii invitați, care sunt factorii care determină succesul unui business:

ELENA BADEA, Managing Director, Valoria a deschis conferința și a discutat despre evoluția afacerilor în 2017, luând în considerare un blitz survey privind evoluția prognozată de companiile din România pe parcursul anului în curs. Una dintre întrebările incluse în studiu vizează principalele 5 provocări la care se aștepată mediul de afaceri în 2017. 54% dintre companiile respondente spun că instabilitatea politică și legislativă va fi una dintre probleme, în timp ce 49% semnalează situația generală a economiei.

CRISTIAN PĂSAT, Director General, Nutrivita a făcut o paralelă între oportunitatea pe care a avut-o și investiția în afacerea pe care a inițiat-o. Există și un citat care îl inspiră în activitatea sa de zi cu zi << Cred foarte mult în noroc și descopăr că, pe cât muncesc mai mult, pe-atât am mai mult parte de el >> Thomas Jefferson. Mai mult, Cristian completează faptul că pune accent pe câteva lucruri cheie: motivație, intuiție, curaj, perseverență, moment, echilibru, schimbare, echipă și rezultat.

RUCSANDRA HUREZEANU, Fondator & CEO, Ivatherm a prezentat povestea și performanțele primei companii românești de dermocosmetice cu apă termală Herculane. După 12 ani de la momentul în care brand-ul a fost lansat pe piață, Ivatherm are cota de piață de 10% în România, se află printre primii 5 jucători, este prezent în 15 țări și exportul reprezintă 30% din cifra de afaceri. Ruscandra Hurezeanu consideră că elementul diferențiator este dat de apa termală Herculane, dar și de abordarea inovatoare pe care o au. Aceasta a încheiat prezentarea cu câteva gânduri pentru antreprenori: „Giganții nu sunt ceea ce credem noi că sunt. Sursa marii lor forțe poate să se transforme în slăbiciuni. Îndrăzniți să aveți vise mari!”

CRISTINA GONGU, Director Sucursala Ilfov, CEC BANK a completat discuțiile cu șase aspecte esențiale pe care antreprenorii și IMM-urile ar trebui să le aibă în vedere pentru a construi o relație solidă cu banca: cum să gândești ca un bancher, cum să alegem banca, cum să identifici produsele bancare de care are nevoie compania ta, cum să gestionezi costurile bancare, modalități de a reduce costurile operaționale în raport cu gestiunea conturilor și ingredientele unei relații de succes cu bancherul tău. Acestea din urmă sunt: încrederea, transparența, comunicarea și colaborarea.

MIHAI VÎNĂTORU, Managing Partner, DWF- Digital Workforce a prezentat participanților 6 situații în care SEO nu este alegerea potrivită pentru promovarea unui business: compania are probleme de Cash-flow, orizontul de timp pentru atingerea obiectivului SEO nu este suficient, business-ul nu este matur din punct de vedere operațional, oferiți produse noi, pe o piață insuficient de bine formată, afacerea țintește preponderant clienți dintr-o anumită zonă geografică și activități într-un domeniu cu decizie foarte rapidă de achiziție.

RADU SAVOPOL, Fondator, 5 to go a vorbit despre drumul pe care l-au parcurs din momentul în care s-au hotărât să se lanseze afacerea în România: la început o fost o simplă idee, a urmat obținerea francizei și deschiderea locațiilor în București și în țară. Acesta a încheiat prezentarea cu un gând pozitiv: „Suntem ca un joc de Monopoly: oamenii își consolidează cartierele, tranzacționează, vând. Cam așa este 5 to go, un small business, un business viu”.

 Viziunea lui RUSLAN COJOCARU, Fondator, Tucano Coffee, este ca, până în 2020, să existe 300 de spații Tucano Coffee, toate animate de un concept unic și de o atmosferă diferită. Acest lucru vine în completarea a ceea ce înseamnă brand-ul: spații creative, oameni și culturi diferite, muzică & evenimente, provocări acceptate, dragoste, pace, cheese cake și drumeții pe munte.

DRAGOȘ IRIMESCU, Fondator & CEO, Wetterbest a adus în discuție două elemente cheie în dezvoltarea unui business: informarea și intuiția în antreprenoriat. Acesta a precizat că, în cei 10 ani de activitate, Wetterbest înseamnă: 35.000 de tone de oțel prelucrat, 20.000 de acoperișuri, 2 fabrici, 250 de angajați, 40 de linii automate. Dincolo de efortul depus pentru a atinge aceste obiective, Dragoș Irimescu precizează faptul că a pus accent pe implicarea în comunitate, informarea continuă și câteva principii de business: oameni, specialiști, tineret și tradiții, rezultate, valori și agendă.

FLORENTINA ȘUȘNEA, Managing Partner, PKF Finconta a discutat despre evoluția companiei în timp: despre început și viitor. Astăzi, PKF finconta ocupă locul 6 în topul Consultanților fiscali, locul 10 în topul firmelor din București, are peste 200 de clienți și 50 de experți. Nu în ultimul rând, a amintit faptul că personalitatea PKF Finconta este construită pe câteva atribute care îi conectează cu clienții: tonul vocii, direct și prietenos, conectarea, un univers captivant, puternic și imaginativ.

DANIEL CRĂCIUN, Co-fondator, Lensa.ro a povestit cum a reușit să își dezvolte business-ul de la un site de 500 euro la o afacere de 1.000.000 euro. Pe parcursul prezentării acesta a făcut referire la provocările ultimilor ani, dar și cele curente, la acțiunile de impact ale companiei, la lecțiile de business învățate. A menționat că: dacă nu ai un scop final, este foarte greu să perseverezi, acțiunea este vitală, dar planificarea aduce eficiență, o afacere crește doar cu o echipă bună.

Cum se dezvoltă o idee îndrăzneață într-o afacere de succes? „Prin ambiție, orgoliu, un strop de nebunie și foarte multă muncă”, afirmă MARIANA ROTARIU, Fondator, Pro Life Clinics.  În 2009, din dorința de a oferi o alternativă la serviciile medicale ambulatorii integrate în spitalele de stat, a lansat business-ul Pro Life Clinics. De la 5 medici și o asistentă în 2009, afacerea sa a ajuns să numere, în anul 2017, 36 de medici dintre care 26 lucrează doar la Pro Life Clinics, 20 de asistente și un total de 70 de colaboratori.

CRISTIAN TUDOR, Fondator & Director Executiv, Microgreens România a prezentat modelul său de business, din perspectiva celui mai mare producător de microplante din România. Acesta a introdus pe piață o nouă categorie de legume sub forma unor plante tinere, comestibile, intrate în categoria de SUPERFOOD, datorită conținutului ridicat de substanțe benefice. La final, a menționat câteva lucruri pe care pune accent în activitatea sa: creează contextul, roagă-te, educă-te, distrează-te.

Conferința s-a încheiat cu un workshop susținut de Evolutiv Consultants Network, bazat pe simularea de business SIMTALENT. CRISTINA ȚIRULNIC, Executive Partner și DRAGOȘ CRISTIAN FINARU i-au invitat pe participanți să preia rolul de manageri în 5 companii aflate în concurență, fiecare având responsabilitatea de a-și conduce și dezvolta echipa. Participanții au avut parte de o experiență practică, care îi va determina și sprijini pe manageri să valorifice potențialul fiecărui membru al echipei.

Evenimentul „Business Challenge” a fost organizat de BusinessMark alături de: CEC Bank, PKF Finconta, Evolutiv Consultants Network, Camera de Comerț Bilaterală Bulgaria-România, Ingenius Hub, Asociația Pentru Antreprenoriat România. Partenerii media ai conferinței au fost: AGERPRES, NewMoney, PRwave, Curierul Național, MoneyBuzz, Jurnalul de Afaceri, BusinessCover, FEMEI ÎN AFACERI, Business24, Ziare.com, AngajatorulMeu.ro, FinancialMarket.ro, Manager Express, Gazetadeștiri, Săptămâna Financiară, Debizz, Global Manager, PortalManagement, Energynomics, Financiarul.ro, Roportal, Calendar Evenimente, PRBox, Rbeconnect, Vox Capital, Transilvania Business, Revista Valoarea, Bucuresteni.ro, MLM News, Startups.ro, Administratie.ro, MediaRabbit, Chalbert, FinZoom.ro.

Despre BusinessMark

BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate de B2B și pune la dispoziția clienților săi modele de dezvoltare complexe cu scopul de a-i conecta în mod direct cu mediul de afaceri și de a crea oportunități de parteneriat strategic. Atât prin organizarea de evenimente business, cât și prin serviciile de B2B Public Relations, BusinessMark își propune să vină în întâmpinarea partenerilor săi cu strategii de comunicare și promovare centrate pe business matchmaking și crearea de oportunități de dezvoltare.

Banner SapunulCheia.ro

Concluziile experților cu privire la contextul fiscalității din România după „Autumn Tax Update Forum”, conferința anuală a PKF Finconta

0
autumn tax

Pe 3 octombrie, PKF Finconta, cu sprijinul BusinessMark Event Management, a organizat cea de-a treia ediție a „Autumn Tax Update Forum”, eveniment anual ce constituie un prilej de analiză și dezbatere a fiscalității în România.

Printre subiectele dezbătute enumerăm: Split TVA, impozitul pe venit, impozitul pe profit, impactul modificărilor fiscale la nivelul angajatorului și al angajatului, aspecte întâlnite în practica organelor de inspecție fiscală legate în principal de modul de documentare a achizițiilor de servicii, noutăți la nivel național și internațional în domeniul prețurilor de transfer, BEPS și alte tendințe la nivel global în taxarea profiturilor.

În continuare, vă prezentăm câteva dintre aspectele punctate pe parcursul celor două sesiuni:

Invitata specială a PKF Finconta, GEORGETA TOMA a adus în discuție impozitul pe profit/ impozit pe veniturile microîntreprinderilor, luând în calcul modificările din 2017. Printre subiectele dezbătute s-au numărat: contribuabili declarați inactivi, beneficiari care achiziționează bunuri/ servicii de la contribuabili inactivi, schimbări ale anului fiscal modificat, comunicarea schimbării anului fiscal modificat, cheltuielile aferente veniturilor neimpozabile  – cheltuieli nedeductibile, venituri neimpozabile fără cheltuieli alocabile, cheltuieli pentru sprijinirea învățământului profesional și tehnic, reguli speciale de impozitare, asociațiile de proprietari, scutirea profitului reinvestit, regim fiscal creanțe cesionate.

TANȚI ANGHEL – specialist pe procedură fiscală a prezentat aspecte ce țin de Codul de procedură fiscală, o selecție a modificărilor aduse prin OG nr. 30/2017. Pe parcursul discuției, au fost analizate următoarele modificări: în ceea ce privește limba utilizată în administrația fiscală – art.8, în ceea ce privește preluarea obligațiilor fiscale de alte persoane – art. 23, în ceea ce privește răspunderea solidară – art. 25, în ceea ce privește modificarea domiciliului fiscal – art. 32, în ceea ce privește comunicarea actului administrativ fiscal – art.47, înregistrarea persoanelor nerezidente – art. 83, controlul inopinat – art. 134, în ceea ce privește sfera controlului fiscal – art. 151, termene speciale de scadență – art. 155, efectuarea plății – art. 163, în ceea ce privește ordinea de stingere – art. 165, procedura eșalonării, măsurile asiguratorii – art. 213, întreruperea termenului de prescripție a dreptului organului fiscal de a cere executarea silită – art. 217, suspendarea executării silite prin depunerea unei scrisori de garanție / poliță de asigurare de garanție – art. 235, anularea creanțelor fiscal – 266, soluționarea contestațiilor – art. 276 și suspendarea executării AAF – art. 278.

DANIELA TĂNASE, invitat special PKF Finconta, a tratat aspecte legate de subiectul de actualitate, Split TVA – plata defalcată: creditarea contului de TVA, situațiile în care furnizorii / prestatorii au obligația să vireze / depună sume în contul de TVA, debitarea contului de TVA, contravenții și sancțiuni, modificări aduse în domeniul TVA prin legea nr. 177/2017 și cazuri recente ale CJUE. Aceasta a precizat că mecanismul plății defalcate a TVA nu schimbă nicio regulă fiscală în domeniul TVA. De exemplu, nu se modifică: regulile de exigibilitate a TVA, regulile de înscriere a operațiunilor în decontul de TVA, termenul de depunere a decontului de TVA, termenul de plată a TVA către bugetul de stat, regulile de rambursare a TVA de la bugetul de stat și nu se impun obligații suplimentare de raportare.

DAN MANOLESCU – Președinte, Camera Consultanților Fiscali a analizat principalele modificări fiscale și impactul lor asupra business-urilor din România.  Referitor la subiectul mutării contribuțiilor la salariat, Dan Manolescu a declarat: „Pare că acum începe mediul de afaceri, în principal partea sindicală, să ia în calcul această măsură ca fiind foarte probabil a fi realizată și să înceapă să-și manifeste preocupările pe aceasta temă. Deși acest subiect se discută din primăvară, oamenii se apleacă mai mult asupra acestei decizii și încep să analizeze consecințele generate de aceasta măsură”. Sistemul split-TVA nu este văzut de expertul fiscal ca o măsură care să rezolve problema colectării slabe a TVA-ului în România, de altfel cea mai scăzută din toate țările UE. De asemenea, split-TVA va genera costuri ridicate în zona sistemelor IT, în special pentru marii contribuabili. Dan Manolescu și-a exprimat temerea de a nu apărea noi reglementări în perioada următoare, pe fondul discuțiilor legate de bugetul anului viitor și de găsirea de soluții de diminuare a deficitului bugetar.

FLORENTINA ȘUȘNEA – Managing Partner, PKF Finconta a prezentat noutățile cu privire la BEPS, taxare internațională și implementarea la nivel local: noi cerințe de raportare în legislația locală, conținutul obligatoriu al Raportului pentru fiecare țară și tendințe cu privire la siguranța fiscală. În încheiere, Florentina Șușnea a precizat faptul că OCDE, FMI și Comisia Europeană consideră că, la nivel național, normele fiscale trebuie simplificate, în principal, fiind pus accent pe respectarea plății impozitului și clarificarea procesului de elaborare a legii fiscale.

În acest sens, trei organizații fiscale internaționale (CFE, AOTCA și STEP) au emis câteva practici pentru a spori siguranța impozitării în cadrul pieței unice: stabilirea unor standarde înalte privind elaborarea legislației fiscale; consolidarea drepturilor contribuabililor; soluționarea litigiilor legate de taxe; siguranța sporită – prevenirea litigiilor; cooperarea la toate nivelurile.

MARIA POPA – Tax Manager, PKF Finconta a discutat în cadrul conferinței despre aspectele din practica activității de inspecție fiscală. Pe agenda s-au regăsit următoarele subiecte: servicii achiziționate al căror preț este stabilit în baza costului prestației + marja de profit; servicii de management prestate de societatea mamă; servicii efectiv prestate versus ajustarea valorii acestora, cât și aspecte ce țin de deductibilitatea cheltuielilor cu scoaterea din evidență a mijloacelor fixe versus vânzarea acestora sub valoarea rămasă neamortizată.

GABRIELA POPESCU – Human Capital Manager, PKF Finconta HR a continuat discuția cu detalii despre definirea veniturilor din alte surse și condițiile de obținere a rezidenței fiscale. Principalele subiecte analizate au fost: modificările aduse Legii nr. 448/2006 privind protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap și transferul contribuțiilor sociale de la angajtor în sarcina angajatului.

Evenimentul a fost organizat de PKF Finconta cu sprijinul BusinessMark Event Management și al partenerilor media: Jurnalul de Afaceri, Business24,  Ziare.com, Gazetadestiri, Calendar Evenimente, MLM News, Financiarul.ro, Debizz, Revista Valoarea, Transilvania Business, Roportal, Bucureșteni.ro, Administratie.ro, Manager Express, Global Manager, Legal Marketing, FinZoom.ro, Chalbert, Avocatura, Vox Capital, PRBox, Rbeconnect, Rabbit Media.

Despre PKF Finconta

PKF Finconta este o firmă cu capital 100% românesc, membră a  PKF International Ltd. PKF International reprezintă o reţea de firme membre, independente din punct de vedere legal, cu o prezenţă în 400 de oraşe din 150 de ţări, fiind constant clasată în top 15 firme de consultanţă şi audit la nivel mondial.

În România, suntem unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii fiscale și contabile, fiind în poziția 10 în piața de consultanță fiscală (conform CCF/2016). Grupul PKF Finconta este format din patru companii românești care, încă din anul 1994, dezvoltă soluţii orientate către client. Cu peste 45 de membri în echipă, oferim servicii de contabilitate, audit, consultanță fiscală, servicii de salarizare și de lichidare, idei inovatoare care sa îi ajute pe clienţii noştri în abordarea corectă a actualului mediu de afaceri, ce se află într-o continuă şi rapidă schimbare. Portofoliul nostru include clienți dintr-un spectru larg de sectoare de activitate: transport, energie regenerabilă, servicii profesionale, tehnologie, construcții, producție, industria de retail si de energie, imobiliar, pharma.

Despre BusinessMark Event Management

BusinessMark Event Management este divizia BusinessMark de organizare evenimente personalizate pentru clienți și de asigurare a suportului logistic. BusinessMark oferă posibilitatea construirii de evenimente B2B pentru companii, evenimente gândite și planificate împreună cu fiecare client astfel încât să respecte linia de comunicare și strategia de business ale companiei. Oferim consultanță și suport în implementare în ceea ce privește obiectivele strategice și de business stabilite pentru eveniment și asigurăm managementul evenimentului, acoperind aspectele ce privesc logistica, producția, dar și optimizarea bugetului.

Banner SapunulCheia.ro

Cu Seolitte afacerea ta online prinde viteză

0

Precum un site are nevoie de un fundament, pentru a se dezvolta și crește, așa și-n cazul unei afaceri online, pilonul pe care se construiesc relațiile cu clienții se bazează pe încredere și o bună cunoaștere a domeniului lor de activitate.
Ți-ai creat o afacere online, ai intrat în joc (te-ai urcat la bord), dar nu știi în ce direcție să mergi? Ești prins în mijlocul furtunii și nu mai găsești mijloace să înaintezi?
Seolitte te scoate din impas, te aduce pe linia de plutire și te ajută să preiei controlul asupra afacerii tale.
Tu știi ce furnizor să alegi pentru afacerea ta?
În spațiul virtual vorbim de concurență, care vine la pachet și cu elementul: competitivitate. Îți sună cunoscut, nu? Oferta de agenții care oferă servicii pe piața SEO e vastă. Însă, e important să știi să filtrezi rezultatele și să faci alegerea corectă. Nu voi puncta ceea ce au în comun, ci prin ce reușesc unele să realizeze acea diferență. Seolitte este un exemplu de „Așa DA”.

Dacă te întrebi unde ai procedat greșit până acum și nu găsești răspunsurile pe care le cauți, atunci e momentul să apelezi la agenția Seolitte.
Nu doar că va găsi sursa problemei, dar va veni și cu soluții cu rezultat pentru blogul / site-ul / magazinul tău online.
Printr-o analiză în detaliu, a acestuia, expertul SEO își va da seama, ce nu funcționează și va antrena rotițele afacerii în direcția corectă.
Imagine. Reputație. Performanță
Cuvinte mari, dar nu imposibil de atins. O imagine bine conturată în ochii clientului, precum și produsele/ serviciile de calitate vor aduce cu sine și o reputație bună site-ului, prin recomandări sau recenzii, ceea ce va spori vizibilitatea brandului în căutări. Daca se menține traiectoria și se aduc mereu îmbunătățiri, rezultatele vor fi cele scontate.
Itinerariul perfect
O bună poziționare în căutările Google- obținerea de trafic organic – conversii – creșterea vânzărilor – fidelizarea clienților.
La bordul navei avem potențialii clienți. Aceștia se află la prima lor vizită pe site. Scopul nostru este să-i menținem cât mai mult timp și să-i determinăm să finalizeze o acțiune: achiziție, abonare newsletter etc
Cum? Oferind conținut de calitate, mai pe scurt: livrând ce și când au nevoie, în cel mai scurt timp posibil.
În secolul în care trăim, timpul e convertit în bani. Așa că, fiecare secundă în plus la timpul de încărcare a site-ului scade și rata de abandonare a paginii, implicit reducerea vânzărilor. Seolitte are în vedere și acest aspect la analiza site-ului.
De ce e important, ca site-ul tău să ocupe poziții fruntașe?
Motoarele de căutare funcționează după un anumit algoritm, ce afișează rezultatele în funcție de calitatea, notorietatea și credibilitatea pe care o o oferă site-ul. Cu cât site-ul este listat pe primele poziții ale paginii, șansele ca click-urile sa fie convertite în vânzări, cresc simțitor.
Cum ajungi acolo?
Ai două alternative: cinstit sau nu … Folosind tehnica de „Black hat SEO”, dar aceasta nu este recomandată, deoarece e ca un fel de „Triunghiul Bermudelor”. Odată prinși la mijloc, există riscul de penalizare din partea Google, ceea ce implică și scăderea autorității site-ului, un lucru care nu se dorește.
Până acum, ai mers după „rețeta ta” și ai cam încurcat ordinea, prioritatea ingredientelor. La momentul prezent alege Seolitte, care aplică doar „White hat SEO” pentru site-ul tău, astfel încât, tu să te bucuri de rezultate imediate și pe termen lung.
Odată ce le-ai captat interesul trebuie și menținut. Concurența e cea care se află mereu în umbră, pentru a fi mereu cu un pas înaintea ta. Tu ce faci în această direcție? Te-ai gândit, deja la fidelizarea clienților?
E momentul să începi. Atât pentru tine, cât și pentru clienți, timpul e o resursă prețioasă. Astfel, am găsit o verigă comună. Nu știi ce să faci mai departe?
Cuvinte cheie pentru Agenția noastră de SEO: profesionalism și promptitudine.
Rezultate: clienți mulțumiți, afaceri care și-au reluat sau consolidat drumul spre succes.
Probleme? Seolitte găsește soluții oportune și viabile.
Dificultăți? Seolitte oferă suport tehnic și consultanță.
Social Media Skills? Seolitte asigură promovarea, cât și managementul rețelelor sociale.
Apelează cu încredere la serviciile agenției Seolitte, printr-un simplu email la info@seolitte.com sau prin intermediul formularului de pe site. Un reprezentant te va contacta, în cel mai scurt timp posibil.
Depinde de tine, să faci acest prim pas în dezvoltarea afacerii tale. Un pas mic, dar care, pe termen lung asigură beneficii garantate.

Banner SapunulCheia.ro

Pregatirea si intretinerea masinii pe timpul iernii

0

CUM NE PREGATIM SI CUM NE INTRETINEM MASINA CAND ESTE FOARTE FRIG.

In timpul iernii, frigul poate provoca daune grave masinii, pentru aceasta iata cateva sfaturi West Rent a Car in pregatirea autovehiculului.

Anvelope de iarna

In primul rand, echipati-va masina cu anvelope de iarna (care asigura performanta pe carosabil umed, plin de noroi, zapada, si, in general, in prezenta temperaturilor sub 7 grade), verificati presiunea din anvelope si dotati-va cu lanturi de zapada.

Lichid de spalare

Asigurati-va ca recipientul cu lichid de spalare a parbrizului este plin si in stare buna de functionare, acesta nu trebuie diluat cu apa, fiindca poate ingheta la temperaturile din timpul iernii aspre.

Stergatoare de parbriz

In timpul iernii, vizibilitatea este limitata in mai multe randuri, astfel incat trebuie sa va asigurati ca toate stergatoarele sunt in stare buna. Este important sa se verifice daca stergatoarele prezinta o deteriorare a partii de cauciuc.

Bateria

Verificati bateria. In timpul lunilor de iarna, bateria este supusa unui volum mare de lucru, si prin urmare, este important ca acesta sa fie stare buna de functionare. Trebuie stiut ca durata de viata medie a unei baterii este, in general, intre 3 si 5 ani.

Lumini

Trebuie sa va asigurati ca luminiile exterioare functioneaza in paramentri normali, controlati bine faruri, stopuri, luminiile laterale si farurile de ceata.

Ulei de motor

Temperaturile scazute pot provoca efecte nocive asupra motorului, deoarece uleiul devine mai dens si curge mai incet. Acest lucru afecteaza lubrifiere adecvata, este important sa se utilizeze uleiul potrivit pentru masina, pentru o performanta maxima.

Antigel

Antigelul este o necesitate in timpul iernii. Sistemul de racire al motorului necesita, in general, jumatate antigel si jumatate apa distilata pentru a mentine temperatura constanta.

Banner SapunulCheia.ro

Cum te poate ajuta diplomatia sa anticipezi riscurile si sa exploatezi noi oportunitati de business intr-un mediu de afaceri global, complex si volatil

0
Business Diplomacy Conference 2017

Bursa Română de Afaceri în parteneriat cu Centrul de Strategii Aplicate organizează pe data de 9 noiembrie 2017, ora 9, la Hotelul Sheraton din Bucureşti, Piaţa Romană, cea de-a doua ediţie a « Business Diplomacy Conference ».

Participantii la eveniment vor afla de la cei 20 de speakeri (diplomaţi, oameni de afaceri şi experţi în relaţii internaţionale români şi străini) ce metode şi tehnici diplomatice pot folosi pentru a exploata noi oportunităţi de business într-un mediu global aflat in continua schimbare dar şi cum să anticipeze riscurile şi piedicile care le pot încetini ori bloca dezvoltarea afacerii.

Business Diplomacy Conference se adreseaza reprezentantilor mediului de afaceri dornici sa-si imbunatateasca capacitatea de a anticipa noile provocari si de a exploata oportunitatile de afaceri (manageri de companii multinationale, antreprenori si oameni de afaceri, decidenti din companii) dar şi diplomatilor si altor experti in relatii internationale, precum si categoriilor profesionale interesate de sinergiile dintre diplomatie si business. Nu in ultimul rand, evenimentul este recomandat tinerilor aflati in explorarea de noi orizonturi profesionale.

Participantii vor intelege cum se poate vedea lumea dincolo de aparente, prin ochelarii diplomatului special educat pentru a solutiona situatii critice si dezvolta relatii intr-un mediu global caracterizat prin Volatilitate, Incertitudine, Complexitate si Ambiguitate, aceasta devenind noua normalitate. Paradigmele de business se schimba rapid, fiind sensibil influentate de factori geo-politici, tehnologici si economici care nu mai tin doar de elementul national, iar aceste schimbari genereaza atat amenintari cat si oportunitati pentru companii.

Pentru a opera sustenabil si a-si proteja interesele pe piete, companiile trebuie sa-si dezvolte competente interne care sa le permita crearea, cultivarea si managementul relatiilor de nivel inalt, cu grupuri de interese internationale, factori guvernamentali, neguvernamentali si privati influenti si relevanti pentru activitatea companiei. Acest fapt necesita un mod de a fi: de a vedea, analiza, planifica si actiona, uneori in conditii ostile, iar diplomatia ofera oamenilor de afaceri cu viziune multe din uneltele si metodele necesare pentru a reusi.

Taxa de participare este de 54 euro plus TVA pentru cei care se inscriu pana la data de 8 Octombrie 2017, 79 euro plus TVA pentru rezervarile din perioada 9-22 Octombrie si 99 Euro plus TVA pentru cei care se inscriu ulterior.

Toti cei interesati de Conferinta ne pot contacta la numarul de telefon 021-266.56.77 sau pot gasi detalii si isi pot rezerva inca de pe acum locul prin intermediul site-ului evenimentului : https://2017.business-diplomacy.ro care permite plata on-line cu cardul, PayPal sau transfer bancar.

 

BURSA ROMANĂ DE AFACERI este prima si cea mai complexa platforma de intermediere si consultanta in afaceri din Romania cu acces la piata internationala, parteneri de afaceri, investitori straini, oportunitati de afaceri, care faciliteaza internationalizarea companiilor romanesti, investitiile private de capital, realizarea de parteneriate de afaceri, joint-ventures in tara si in strainatate, dezvoltarea si/sau restructurarea afacerilor, vanzarea si cumpararea de afaceri la cheie. Noi conectam oamenii de afaceri si companiile la noi piete de desfacere, parteneri si oportunitati de afaceri.

Evenimentul este organizat cu sprijinul Global Vision si BlackCab si al partenerilor media: Ziare.com, News24, Femei In Afaceri, PRbox, Manager Express, Business24, Financiarul.ro, Intervio si Canal33

Banner SapunulCheia.ro

GPS-urile pentru biciclete – ce sunt si cum functioneaza

0
GPS pentru biciclete

In doar cativa ani de la aparitia primelor GPS-uri pentru biciclete, posibilitatile pe care piata ni le ofera sunt nenumarate. Treptat, acestea sunt prevazute cu din ce in ce mai multe functii, de la planificarea curselor, la inregistrarea si compararea acestora. Iti prezentam in continuare motivele pentru care merita sa investesti bani intr-un GPS pentru biciclete, precum si cele mai bune modele la momentul actual.

GPS vine de la Global Positioning System, care se refera la reteaua de 24 de sateliti ai Statelor Unite, operationala din anul 1995. In prezent, acesta este doar unul dintre multele sisteme care orbiteaza in jurul Pamantului si trimit semnale catre receptorii aflati la sol. Aceste semnale sunt prevazute cu un cod de timp si un punct de date geografice care permit utilizatorului sa primeasca pozitia exacta in care se afla, viteza si ora din orice regiune de pe planeta. GPS functioneaza in orice conditii meteorologice, oriunde in lume, 24 ore pe zi.

GPS-urile pentru biciclete iti pot calcula viteza fara a fi necesar sa masoare cat de rapid se invart rotile, poate masura distanta pe care ai parcurs-o si poate inregistra o serie de locatii astfel incat sa iti poti revedea ruta dupa finalul cursei sau in timp real.

Totusi, GPS-urile pentru biciclete au devenit foarte populare datorita functiei de navigare, care ofera consumatorului posibilitatea de a se orienta in spatiu si a gasi noi rute pe care sa pedaleze. Daca detii mai multe biciclete, tot ceea ce trebuie sa faci este sa muti GPS-ul, iar acesta va functiona fara alte setari aditionale.

De asemenea, noile modele de GPS-uri pentru biciclete ofera informatii cu privire la bataile inimii.

In ceea ce priveste modelele de GPS-uri pentru biciclete pe care trebuie sa le ai in vedere, Bryton este unul dintre cele mai cunoscute branduri la momentul actual. GPS-urile pentru biciclete Bryton au aparut pe piata incepand cu anul 2009, devenind intr-un timp record foarte apreciate de catre ciclistii din intreaga lume. Ceea ce ne incanta foarte tare la acestea este raportul calitate-pret foarte avantajos. Acestea dispun de un sistem ANT+ si unul de prindere universala, care permit ca accesoriile si GPS-urile pentru biciclete sa fie compatibile cu alte marci sau cu unele telefoane smart. In plus, Bryton are o aplicatie proprie pentru telefon, disponibila atat pentru Android, cat si pentru IOS, care ofera mult mai  multe detalii si statistici cu privire la drumul parcurs decat Strava, binecunoscuta aplicatie dedicata atletilor si ciclistilor.

Vei gasi o gama foarte variata de GPS-uri pentru biciclete Bryton in magazinul Veloteca, partenerul fidel al ciclistilor din Romania. Poti consulta oferta atat online, pe site-ul oficial, cat si fizic, in showroom-ul de pe Sos. Iancului, nr. 100. In cazul in care nu stii ce model sa alegi, consultantii in vanzari te vor ajuta cu sfaturi profesionale, astfel incat sa faci cea mai buna alegere!

Banner SapunulCheia.ro

Evenimentul de lansare a magazinului Tommy Hilfiger Kids in Bucuresti

0
Tommy Hilfiger Kids

Invitaţii speciali și copiii acestora au sărbătorit printr-o seară plină de activități distractive.

Invitații speciali și copiii acestora au sărbătorit începutul toamnei în cadrul evenimentului de lansare a magazinului Tommy Hilfiger Kids din Bucureşti, din data de 27 septembrie, 2017. Situat în Bucureşti Mall Vitan, la parter, acesta este cel de-al doilea magazin dedicat articolelor pentru copii. La același nivel se află și magazinul Tommy Hilfiger Sportswear; Împreună, cele două magazine au o suprafață de 257 de metri pătrați.

Oaspeții au fost invitați să participe la o sumedenie de activități antrenante; copiii s-au fotografiat la cabina personalizată Tommy Hilfiger, primind drept suvenir fotografii Polaroid. Cerebel și echipa sa de vrăjitori kendama au făcut demonstrații uimitoare și au încurajat copiii să-și arate propriile abilități. DJ Raul Martin a asigurat muzica, iar copiii au fost invitați să își creeze brățări handmade, avioane şi păianjeni în cadrul unui workshop unde au interacționat cu animatori profesioniști. Activităţile au avut loc în spațiul din faţa magazinului, într-un decor de poveste în stil american, împrejmuit de stâlpi albi decoraţi cu stele şi baloane personalizate cu logo-ul brandului. La finalul evenimentului, micuţii au primit în dar rucsace Tommy Hilfiger.
Seara a fost îndulcită de un colorat candy bar şi, într-un stil autentic american, un stand de popcorn a stat la dispoziţia invitaţilor. În incinta magazinului, decorul reflectă un mix de elemente esențiale design-ului Tommy Hilfiger, cu o notă cool pentru copii. Aici se găsesc articole vestimentare pentru copii, de la nou-născuți până la vârsta de 16 ani.
Magazinul prezintă noua colecție pentru copii Tommy Hilfiger Kids Toamnă/Iarnă 2017, The American Alternative, care celebrează anii ‘90 cu o reinterpretare proaspătă a tradiţiei. Colecția se referă la atitudinea rebelă care caracterizează deceniul şi se joacă cu croieli contrastante, proporții supradimensionate şi influențe atletice. Este edgy, relaxat și effortlessly cool.
La eveniment au luat parte personalități din lumea modei și celebrități: Anca Serea (TV anchor and the host of the event), Cerebel (singer, TV host), Amalia Enache (TV anchor), Oana Botezatu (blogger), Luana Danet (EIC Viva), Diana Tofan (EIC Glamour), Gabriela Atanasov (blogger), Cristina Stanciulescu(blogger & celebrity PR), Marta Usurelu (EIC Biz), Silvia Cristescu (blogger), Cristina Craciun (fashion editor ELLE magazine), şi, bineînţeles, copiii.

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE