În acest an, Hotel Carmen, alături de partenerii DescoperimRomânia.ro și RomâniaTuristică.ro, serbează iubirea pentru munte și aventură printr-un concurs. În perioada 1 – 20 februarie, are loc concursul ”Îndrăgostit de munte”, conceput pentru a premia oamenii pasionați de munte, care fotografiază peisajele impresionante ale stațiunilor montane din România și care promovează prin aceste fotografii frumusețea meleagurilor românești.
Concursul ”Îndrăgostit de munte” este organizat de DescoperimRomânia.ro și RomâniaTuristică.ro , în social media și pe site-urile acestora. Câștigătorii concursului se vor bucura împreună cu persoana iubită de un week-end romantic la munte. Cele două premii vor fi oferite de Hotel Carmen din Predeal: un week-end la munte cu mic dejun inclus, acces la centrul SPA și o cină romantică în doi în cadrul restaurantului Atelier ‘30.
Prin concursul ”Îndrăgostit de munte” organizatorii doresc să încurajeze promovarea turismului montan în România și evidențierea frumuseții peisajului local, adunând la un loc fotografiile iubitorilor de natură.
Sunt așteptați să participe la concurs persoanele care își doresc să petreacă timp de calitate alături de persoana iubită și care se bucură cu fiecare ocazie de frumusețile și aventurile pe care le oferă traseele din Munții Bucegi, Piatra Mare și Postăvarul.
Toți cei care vor să participe la concurs trebuie să posteze pe site-ul unuia dintre partenerii media ai concursului poza lor preferată de la munte și să răspundă la întrebarea ”De ce ești îndrăgostit de munte?”.
Acest concurs face parte din campania ”Sărbătorește iubirea pentru munte”, care se va desfășura în incinta Hotelului Carmen din Predeal. Turiștii care se vor caza în luna februarie la Hotel Carmen se vor putea bucura de un colț al iubirii, realizat special pentru ei, în care vor putea face fotografii amuzante și romantice sub un decor special.
Despre Hotel Carmen
Localizat în inima staţiunii Predeal, un resort de munte şi schi, Hotel CARMEN este destinaţia ideală pentru recreere, pentru întâlniri de afaceri sau pentru evenimente private.Atât camerele cât şi apartamentele pun la dispoziţia oaspeţilor un confort unic prin designul care îmbină elementele clasice cu cele moderne, prin culorile calde care crează o atmosferă intimă, plăcută, prin mobilierul ultramodern şi materialele fine folosite cât şi prin serviciile de calitatepe care le punem la dispoziţia oaspeţilor noştri.
Gama servicii: centru SPA, restaurant Atelier ‘30, Cofetăria Carmen, Loc de Joacă pentru copii, Sală de Conferințe, Sală de Evenimente, Bowling.
Pasionații de munte sunt premiați de Hotelul Carmen din Predeal
Tremend vizează creșterea cu 50% a numărului de ingineri în centrele de dezvoltare din București și Brașov, în 2018
București, 30 ianuarie 2018
Tremend, compania româneasca nominalizată în ultimii doi ani de Deloitte Fast 50 între cei mai dinamici jucători de IT din regiune, a înregistrat un avans de 60% al cifrei de afaceri în 2017 și o creștere accelerată a echipei de ingineri software, care va continua și în acest an.
Reprezentanții companiei estimează că vor atrage peste 100 de specialisti noi în 2018, ca răspuns la creșterea cererii pentru soluții software complexe și expertiză în tehnologii emergente.
“Există un interes crescut pentru soluții care integrează Artificial Intelligence, Machine Learning, Microservices, Big Data sau IoT. Pe lângă soluțiile pe care le dezvoltăm în aceste zone, un rol tot mai important în dezvoltarea specialiștilor din Tremend îl va avea învățarea experimentală. Un exemplu în acest sens este CityHack, eveniment care a reunit anul trecut peste 100 de specialiști din Tremend, Orange și Actility, startup-ul anului 2017 în Franța. Rezultatele au constat în 13 prototipuri inovatoare dar și într-o experiență practică, ușor de transpus în soluții complexe“ ne-a confirmat Marius Hanganu, Managing Partner Tremend
În 2017, Tremend a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri la 6 milioane de EURO. Tot în acest an, compania s-a alăturat celor mai dinamici furnizori de tehnologie din regiune, în topurile Deloitte technology Fast 50, INC. 5000 și Financial Times 1000 si a construit premisele pentru extinderea echipei.
“Mutarea centrului de dezvoltare din București într-un spațiu usor accesibil, scalabil și modern, în Timpuri Noi Square și deschiderea biroului din Brașov, asigură infrastructura necesară creșterii echipei, dar și spațiul necesar pentru traininguri, zone de recreere și evenimente interne.
La începutul acestui am extins programul de recrutare și pregatire a inginerilor software și în Brașov.
Momentan, avem deschise acolo roluri de Node JS, Java Developer și Java Architect. Vom incepe in curand recrutarea si pentru alte roluri. ” Ioan Cocan, Managing Partner Tremend
Cu o experiență de 12 ani în dezvoltarea de soluții software, Tremend a realizat peste 300 de proiecte pentru clienți din 15 țări și 3 continente. Soluțiile dezvoltate au peste 60 de milioane de utilizatori și deservesc companii de top din banking, finance, telecom, automotive, servicii profesionale și servicii medicale.
BusinessMark deschide seria de evenimente din 2018 cu prima conferință de resurse umane
- Încep înscrierile la HR Strategist – evenimentul care plasează viziunea strategică în centrul departamentului de HR;
- Conferința se adresează atât directorilor generali, managerilor, consultanților și specialiștilor în resurse umane, cât și antreprenorilor.
BusinessMark anunță organizarea conferinței HR Strategist, ce va avea loc pe 20-21 februarie 2018, la Hotel Radisson Blu, București. Specialiștii români și străini se reunesc pentru a discuta despre importanța implicării departamentului de HR în implementarea unei filosofii strategice și suportul pe care acesta îl oferă tuturor celorlalte divizii ale unei companii.
Ediția din 2018 se desfășoară pe parcursul a două zile și cuprinde, în prima zi, un CEO Roundtable urmat de discuții, analize și dezbateri în cadrul zilei următoare.
Tematica evenimentului include subiecte precum: Rolul resurselor umane la nivel de sustenabilitate, dezvoltare și profitabilitate a business-urilor; cerere vs. ofertă și măsurile strategice ce pot fi luate pentru sustenabilitatea afacerilor; recrutarea tinerilor și gestionarea corectă a așteptărilor acestora, retenție, comp & ben, salarizare, condiții flexibile de muncă; armonizarea ingredientelor: concurență, viteză, schimbare; provocările care apar la nivel de people management; importanța culturii organizaționale pentru echipe și procese eficiente pe termen lung; dezvoltarea culturilor organizaționale pro-diversitate; avantajele strategiilor de tip employer branding: a strategy with benefits; practici de management & leadership; secretele gestionării echipelor multigeneraționale; identificarea talentelor și instruirea viitorilor manageri.
„Fiecare început de an aduce cu sine atât oportunități, cât și provocări la nivelul departamentelor de resurse umane. Suntem nerăbdători să aflăm, de la unii dintre cei mai buni profesioniști din țară și străinătate, care sunt elementele ce definesc strategiile marilor companii în 2018. De aceea, vă invităm să luați parte la evenimentul care ne va arăta care este următorul nivel în HR.”, a declarat Andreea Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.
Primii speakeri care s-au alăturat proiectului sunt:
- ALEKSANDRA TRIANTAFYLLIDOU – HR Manager, IKEA SEE
- CORNEL CĂRĂMIZARU – Director General, FRIESLANDCAMPINA
- ALEXANDRU ALDOESCU – Head of HR, SAMSUNG
- CRISTINA ULEȘAN – Chief People Officer, PIZZA HUT, PIZZA HUT DELIVERY, KFC, TACO BELL – part of SPHERA FRANCHISE GROUP
- GYÖNGYI HUNYADI – HR Manager, VCST AUTOMOTIVE PRODUCTION
- MIHAELA SCURTU – HR Operations Manager, DRAEXLMAIER
- ELENA BADEA – Managing Director, VALORIA
Agenda acestei ediții este completată de doi invitați speciali: ANDRE DE WIT – Dean, LEADERSHIP ACADEMY AMSTERDAM / Vice President Learning, CARLSBERG GROUP DENMARK și KATHRIN KÖSTER – Professor of Leadership and International Management, HEILBRONN UNIVERSITY; Founder, KÖSTER + PARTNER.
Înscrierea la eveniment se va face prin completarea formularului de înregistrare, disponibil pe site-ul BusinessMark și trimiterea acestuia la office@business-mark.ro.
Evenimentul HR Strategist este organizat de BusinessMark alături de: ROMANIAN SOFTWARE, Signal Iduna, UP Romania, CIO Council, Plantăm fapte bune în România, Asociația The Social Incubator și Asociația Națională a Recrutorilor. Partenerii media ai conferinței sunt: Europa FM, Signal Connect, AGERPRES, NewMoney, Curierul Național, MoneyBuzz, Portal HR, Jurnalul de Afaceri, Business24, Ziare.com, Financiarul.ro, Manager Express, AngajatorulMeu.ro, Gazetadeștiri, Financial Market, Debizz, FEMEI ÎN AFACERI, Global Manager, EFdeN, Portal Management, Energynomics.ro, Roportal, Vox Capital, Transilvania Business, Revista Valoarea, Bucuresteni.ro, Administratie.ro, MediaRabbit, PRBox, Rbeconnect, Chalbert, Săptămâna Financiară, Calendar Evenimente.
Despre BusinessMark
BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate de B2B și pune la dispoziția clienților săi modele de dezvoltare complexe cu scopul de a-i conecta în mod direct cu mediul de afaceri și de a crea oportunități de parteneriat strategic. Atât prin organizarea de evenimente business, cât și prin serviciile de B2B Public Relations. BusinessMark își propune să vină în întâmpinarea partenerilor săi cu strategii de comunicare și promovare centrate pe business matchmaking și crearea de oportunități de dezvoltare.
Produse din pluta cu un design original românesc eco-friendly
Povestea noastră a început cu doar un an în urmă. Cork Boutique s-a născut dintr-o necesitate: aceea de a crea ceva mai frumos, mai natural și mai ușor de utilizat. Este o evadare din cromaticul anost din cele ce ne înconjoară.
Produsele din această gamă cu un design original românesc sunt eco-friendly, aduc valoare spațiului în care ne petrecem timpul, sunt decorative, elegante și nu în ultimul rând utile. Inginer de profesie, ador precizia și așa sunt și produsele din această serie: precise, tăiate cu laser.
Inițial, a fost doar o constatare. Corpurile de iluminat cu LED pe care le comercializăm în magazinul propriu erau minunate ca funcționalitate, dar de o anostitate perfectă. Așa că m-am gândit să le dau puțină viață pentru că albul de plastic, griul de aluminiu și negrul de garnitură nu aduceau niciun fel de sentiment cromatic care să bucure o retină obosită după o zi de muncă sau o noapte de nesomn.
Pentru că tot aveam la îndemână un CNC pentru alte idei care nu îmi veneau încă, am început să proiectez o ramă pentru panourile de iluminat cu LED. Întrucât sentimentul de ”căldură” cromatică nu poate veni decât de la ceva natural, am utilizat lemnul, iar de la lemn la plută nu a mai fost decât un pas. În caz că nu știați deja, pluta este un material natural fascinant, versatil, obținut din scoarța stejarului de plută care are capacitatea de a se regenera.
Așa au apărut Ramele Chameleon eco-friendly. Le-am spus Chameleon pentru că le poți schimba masca exterioară după cum dorești, ea fiind atașată cu ajutorul magneților. Masca poate fi standard sau personalizată, lăsând loc unui șir nesfârșit de posibilități. Sunt realizate din MDF brut și lăcuit, plută simplă sau decorativă și desigur magneți. Acum panourile noastre au personalitate.
Numai că noua perspectivă a deschis calea unor noi idei. Astfel, am descoperit că pot să îmi rezolv o problemă personală, respectiv aceea privind cutiile de carton pentru șervețele pe jumătate consumate și în cazul cărora, ori de câte ori tragi de șevețel, dacă nu o faci destul de energic, tragi și cutia. Și atunci am creat Cutia VIP pentru șevețele, care trebuia să nu fie prea grea, ușor de “încărcat” și de ce nu: frumoasă spre elegantă. Să poată fi oferită cadou. Să poată fi și personalizată. Și nimic nu s-a potrivit mai bine decât pluta decorativă combinată cu MDF-ul lăcuit. Generozitatea combinațiilor posibile m-a uimit și pe mine și pe cei care au avut ocazia să le vadă și să le atingă. Capacul este ușor de înlăturat întrucât este atașat cu ajutorul magneților. Dar și atingerea lor este o experiență, căci pluta este un material cald, prietenos, catifelat.
Și ca un pozitiv principiu al dominoului, ideile au continuat să vină.
Acum oferim și suporți de servețele cu aceeași combinație de MDF lăcuit și plută decorativă, antiderapante și pline de personalitate. Seturile pe care le-am produs sunt fie cu un singur model de plută, fie cu un mix. Din nou, aceeași nevoie de practicabilitate: paharele așezate pe seturile de suporți mix nu vor mai fi confundate de invitați. Și acești suporți pot fi personalizați cu laser, devenind astfel un cadou corporate foarte șic.
Ultima creație, dar nu și cea din urmă, este portcard-ul Quince: surprinzător și original. Are două compartimente generoase la interior, este realizat din MDF brut, piele ecologică din plută și în mod neașteptat..magneți.
Restul abia acum urmează…
concept și realizare: ION BRAD
https://www.depluta.ro
Vrei o prezenta puternica in mediul online? WebSem exista si respira pentru asta
WebSem este o companie multinationala cu expertiza in Web Design, SEO, strategie, marketing si promovare online. Una din firmele care se mandreste cu rezultatele obtinute si care are incredere completa in competentele sale si succesul clientilor si viitorilor sai clienti.
Pentru promovarea brandului companiei tale, WebSem foloseste metode de promovare de ultima generatie, mereu la curent cu evolutia motoarelor de cautare, precum si cele mai noi trend-uri in materie de comunicare si imagine online. SEO garanteaza cresterea reputatiei de pe motoarele de cautare si optimizarea site-ului clientului. Un serviciu de Web Design profesionist garanteaza o experienta placuta a utilizatorului final si sanse crescute de revenire a acestuia. Evolutia se simte in rezulate concrete, fiecare etapa de dezvoltare crescand reputatia si comunitatea online a brand-ului.
In 7 ani de activitate, compania a construit un portofoliu de peste 100 de proiecte de succes, printre care: Universitatea Bucuresti, Grupul de constructii Erbasu, Primaria Mangalia, Restaurant Oktober Bucuresti, Jolita fashion store si multi altii.
Compania WebSem detine expertiza completa in domeniul online, oferind servicii de hosting, programare web, web design si realizare, grafica avansata, SEO, SEM, social marketing, aplicatii smartphone, aplicatii Facebook, Adwords, fotografii si filmari profesionale potrivite cu personalitatea si directia de comunicare a brand-ului clientului. In plus, se negociaza de la inceput un concept unic si plan pe 1 an de Online Business si Digital Marketing.
Pentru a consolida increderea clienților, aderam la standardele internationale ale internetului si bunului simt (https, return policy, protectia consumatorului, confidentialitatea datelor personale, copyright pentru toate materialele folosite, garantie, securitate si support).
Convinge-te acum si profita de serviciile Websem pentru ca prezența ta online sa fie complet impacata cu SEO, iar clienții sa poata gasi cu usurinta toate informatiile de care au nevoie.
Häfele: o cameră, o suprafață, un singur stil pentru industria hotelieră 2.0
Häfele, lider în domeniul producției și comercializării de accesorii și feronerie pentru mobilier, precum și sisteme electronice de control al accesului, preîntâmpină noile tendințe din industria hotelieră sub motto-ul „O cameră, o suprafață – un singur stil” cu o gamă variată de peste 200 de produse de înaltă calitate, disponibile la nivel global. Noutățile vor fi prezentate la târgul Intergastra, ce va avea loc la Stuttgart, Germania, în perioada 3-7 februarie.
Häfele evidențiază expertiza sa în soluții de proiect 360°, dar mai ales oferă o nouă viziune asupra camerei de hotel, proiectată în detaliu utilizând o singură sursă, prin intermediul experienței digitale. Noile produse și soluții acoperă toate cerințele și suprafețele, de la ușa de intrare până la spațiul de depozitare, totul pentru ca rezultatul final să surprindă vizual, dar mai ales să îndeplinească fiecare scop și necesitate ale camerelor de hotel. În această manieră, arhitecții, proiectanții și investitorii au posibilitatea de a crea o cameră ce se definește printr-un stil special și inconfundabil.
Gama de produse include o diversitate de uși disponibile pentru diferitele tipuri de încăperi, sisteme electronice de control al accesului cu tehnologia Dialock ce transformă cheia metalică într-una digitală și inteligentă, dar și o varietate de mânere adecvate pentru uși și mobilier. Modulele de sunet ce pot fi controlate cu ajutorul unui smartphone, soluțiile complete de depozitare cu accesorii integrate pentru dulapuri, dar și soluțiile de iluminare Loox LED cu stații integrate de încărcare USB și senzori de mișcare, răspund noilor tendințe din industria hotelieră internațională.
Mai mult confort cu mobilierul multifuncțional
Inovațiile contribuie la realizarea mobilierului inteligent destinat hotelurilor, dar și a mobilierului multifuncțional de diferite mărimi și pentru diferite întrebuințări. Ideile și proiectele arhitecturale care se bazează pe conceptul de Micro Living, alături de necesitatea de a trăi confortabil în spațiile mici, tot mai prezente pe piața imobiliară actuală, au transformat Häfele în pionierul industriei. Gama variată de produse face ca producătorul german sa fie pregătit să preîntâmpine tendințele și nevoile pieței din viitor.
Control sporit pentru oaspeți și hotelieri cu ajutorul sistemului Dialock
Sistemul de control al accesului Dialock, și Interel, furnizor specializat în sisteme de management în rețea, acest duo inteligent ce aduce noi perspective în automatizarea activității și controlul camerelor de oaspeți din hoteluri. De la recepție până în camera de hotel, Dialock oferă o gestionare simplă și coordonată a drepturilor de acces ale oaspeților, angajaților sau personalului din exterior cu un consum redus de energie și respectarea celor mai exigente norme de securitate, folosind tehnologia Bluetooth.
Ușa camerei de hotel 2.0 – Trei parteneri, un singur concept
Ușa camerei de hotel 2.0 este noul concept de succes, care a impresionat întreaga industrie hotelieră în ultimii șase ani. Häfele alături de partenerii săi, Herholz și Pfleiderer, au furnizat hotelierilor o nouă perspectivă asupra ușii camerei de hotel, care este potrivită pentru operatorul respectiv și care poate fi configurată în mod optim. Combinarea sistemului de control al accesului, Dialock, cu un terminal ce poate fi conectat prin intermediul telefonului mobil, suprafața haptică inovatoare de la Pfleiderer și tehnologia certificată pentru uși de la Herholz, transformă ușile de hotel într-un produs unic și inovator, pe care Häfele îl prezintă, cu mândrie, în cadrul târgului.
Conectarea rețelelor la Focus Hotel
Un alt aspect important îl constituie faptul că Häfele este, din nou, partener al locului de întâlnire a celor din industria hotelieră Focus Hotel, și al parcului tematic aflat în imediata apropiere. Aici se întâlnesc hotelierii, arhitecții și proiectanții din industrie pentru a dezvolta noi posibilități și a crea noi rețele de conectare a produselor.
Häfele își prezintă produsele în acțiune. Corpurile de iluminat rotunde, situate deasupra mesei, echipate cu o țesătură ușoară din gama de produse Häfele, sunt deosebit de impresionante. Aici are loc “ora albastră” în parteneriat cu Asociația Germană a Arhitecților/ Designer-ilor de interior (BDIA), Häfele reușind prin produsele sale să ofere un mediu propice pentru ca arhitecții și constructorii să se cunoască, într-o atmosferă plăcută, pentru stabilirea parteneriatelor viitoare.
Despre Häfele
Häfele este o companie internațională, condusă de membrii celei de-a treia generaţii a familiilor Häfele şi Thierer, cu sediul în Nagold, Germania. A fost fondată în 1923, iar în prezent serveşte industriei accesoriilor pentru mobilă, feroneriei arhitecturale şi a sistemelor electronice de control al accesului. Printre clienţii săi se numără cei din industria mobilei, producătorii de mobilier, distribuitorii de feronerie, arhitecţi şi designeri din peste 150 de țări din întreaga lume. Häfele dezvoltă și produce accesorii de feronerie și sisteme electronice de control al accesului în 6 fabrici în Germania și Ungaria. În exercițiul financiar 2015, Grupul Häfele a realizat venituri de 1,3 miliarde de euro, având peste 7.100 de angajați în 37 de filiale, și numeroase reprezentanţe în întreaga lume.
Häfele România este una din cele 37 de subsidiare ale Häfele GmbH & Co KG Germania. Înființată în octombrie 2009, cu sediul în Timișoara și un punct de lucru în București, vine în întâmpinarea producătorilor de mobilă, revânzătorilor de feronerie și accesorii pentru mobilă, designerilor și arhitecţilor prin soluțiile și produsele inovatoare.
Forta de munca din China
Forta de munca din China devine o componenta tot mai insemnata pentru activitatea economica din Romania. Confruntata cu scaderea fortei de munca proprii, datorita salariilor mici oferite de angajatori, a emigrarii in state cu un nivel decent de trai, economia romaneasca trebuie sa se reorienteze spre tari unde ceea ce ofera angajatorii romani sa satisfaca forta de munca de acolo.
De cativa ani patronii din Romania apeleaza tot mai des si in numar tot mai mare la forta de munca din China, tara in plina dezvoltare, dar care ofera salarii si conditii de munca si viata mai reduse decat este oferta in tara noastra. Patronii care au angajat forta de munca din China sunt in general multumiti, chiar vor sa-si sporeasca contingentele de muncitori chinezi.
Avantajele pe care le aduc acesti muncitorilor este seriozitatea cu care abordeaza munca, o integrare relative usoara la conditiile sociale si culturale, limba engleza vorbita de multi dintre acestia, satisfactia cu salariile oferite de mediul de afaceri romanesc.
Pe termen scurt si mediu Romania are nevoie de forta de munca din China, ideea ca romanii stabiliti in Spania, Italia, Marea Britanie, Germania etc se vor intoarce pentru ca vor vedea cresterea salariilor de la an la an in tara noastra, nu este decat o utopie. Standardele de viata, diferentele salariale dintre Vestul Europei si Romania chiar daca sunt ceva mai scazute decat acum 20 de ani, se vor mentine mari pentru inca cativa zeci de ani de acum inainte.
Dar ca strategie de lucru, identic, tocmai diferentele salariale dintre Romania si China ar trebui urmarite, pentru ca excedentul de forta de munca din China sa fie folosit, acoperind deficitul de personal din tara noastra.
In 2018 se vor elibera cu 1500 de premise de munca pentru forta de munca din China si alte tarii asiatice, mai mult decat in 2017, acestea ajungand la o cifra totala de 7000, insa, sub necesarul de circa 55000 de persoane necesare in economia romaneasca.
Este important ca patronatul roman sa inteleaga beneficiile personalului strain, a fortei de munca din China si pe baza acestui rationament sa-si construiasca o viitoare strategie pe care sa o aduca in fata guvernatiilor, iar acestia sa sporeasca numarul permiselor de munca pentru angajatii straini. Altfel viziunile himerice despre intoarcerea romanilor de peste hotare, vor da o grea lovitura economiei romanesti si chiar sistemului de pensii.
Una dintre Agentiile de top de recrutare a fortei de munca din Asia care a facut o munca de pionierat in acest domeniu este Recrutare Vietnam, a carei activitate a impresionat la nivel national avand in portofoliu firme de renume din economia romaneasca si care a reusit sa aduca forta de munca din China intr-o vreme in care criza economica crea un aparent excedent de personal in Romania.
Evaluand evolutiile economice in mod corect, Agentia de recrutare Recrutare Vietnam a intuit corect trendul ce incepea sa se inverseze in Romania, de la o exportatoare de forta de munca, la o importatoare de forta de munca din China si alte tarii ale Asiei.
Pentru alte amanunte accesati pagina de Internet: http://www.recrutare-vietnam.ro/
HotSpot Brașov 2018
Brașovul, una din cele mai dinamice economii județene ale României, a trecut în ultimele două decenii și jumătate printr-o transformare radicală, vechii coloși industriali ai perioadei comuniste făcând loc unui număr semnificativ de investiții private de succes, susținute atât prin infuzii de capital străin, cât și de antreprenori locali. Dezbaterile marca ”Hotspot Brașov”, organizate de revista de business germano–română DeBizz Magazine, pun în lumină atât potențialul și oportunitățile de dezvoltare ale Brașovului, cât și provocările cele mai stringente ale economiei municipiului și județului Brașov.
DeBizz construiește astfel o tradiție: aceea de a atrage atenția întregii țări, an de an, asupra evoluțiilor celor mai interesante regiuni, județe și localități ale României din perspectiva dezvoltării economice cu contribuția capitalului de limbă germană din România.
2018 aduce noi provocări, iar HotSpot Brașov, organizat de Debizz pe 31 ianuarie, va constitui încă o etapă din construcția acestei frumoase tradiții: o etapă în care inovația, industria aeronautică, industriile creative, investițiile și buna administrare vor fi eroii principali.
Mai multe informații sunt disponibile pe http://www.debizz.ro/meetup/hotspot-brasov-2018/
5 întrebări pe catre trebuie să și le pună fiecare manager atunci când își evaluează echipa de vânzări
Lipsa de performanță a echipei de vânzări este printre cele mai frecvente nemulțumiri ale managerului atunci când acesta decide să apeleze la ajutorul unui trainer. Majoritatea leaderilor de echipe sau a managerilor de companii solicită acest ajutor analizând datele brute, cum ar fi scăderea în volum a vânzărilor. Acest unic indicator îl determină pe manager să ia decizia de a aduce ajutor extern pentru rezolvarea lipsei de performanță. Trainerul de vânzări, Antonio Zărnescu, a conceput o listă de 5 întrebări pe care un manager ar trebui să și le pună pentru a vedea care sunt problemele reale pe care le întâmpină echipa sa atunci când performanțele ei scad. “Lipsa de performanță este o consecință. Nu o cauză. Prin urmare, managerii ar trebui să vadă mai întâi care este cauza neperformanței”, spune Antonio Zărnescu.
În cursul de vânzări “Vânzător sau învins”, susținut pentru Creative Business Management, trainerul explică faptul că performanța este un proces, la care fiecare dintre vânzători poate ajunge dacă are la dispoziție resursele necesare.
Iată care sunt cele 5 întrebări pe care managerii ar trebui să le folosească în evaluarea echipelor:
1. CE versus CUM. Ce evaluez atunci când măsor performanţele membrilor echipei mele? Rezultatele sau modul, contextul prin care acestea sunt obţinute? Evaluez Ce-ul sau Cum-ul individual sau pe amândouă? O bună înţelegere a componentei CUM ne ajută fie să temperăm în evaluare episoadele de performanţă datorate condiţiilor favorabile de piaţă, fie să girăm performanţa mai slabă cauzată de contextul nefavorabil.
2. Evoluția. Cum evaluez? Ca un moment de performanţă sau ca o evoluţie? Măsor un punct sau o linie? Ca manager, este foarte important să înţelegem nu doar rezultatele actuale, ci şi trendul urmat de acestea. Performanţele unui vănzător pot creşte, stagna sau chiar regresa. Astfel, în funcţie de trend, acelaşi rezultat valoric poate avea însemnătate diferită şi necesită măsuri diferite.
3. Comparația. Când evaluez trebuie să realizez comparaţii? Cu cine sau cu ce compar? Cele mai facile comparaţii se pot realiza cu ceilalţi membri din echipa internă. Şi pot fi extinse la comparaţiile cu alţi vânzători ai competiţie aflaţi în acelaşi teritoriu. Totodată comparaţia ţine cont şi de istoricul şi sezonalitate anuală. Toate ne ajută ca manageri să înţelegem dacă rezultatele urmăresc trendul aşteptat. Dacă un om este mai puţin performant decât restul echipei. Dacă sunt în urmă sau înaintea competiţiei directe.
4. Investiţia. Ca manager eşti preocupat să investeşti în oamenii de vânzări. Investeşti în traininguri, în achiziţia de unelte mai performante. De aceea, atunci când măsori trebuie să înţelegi şi dacă investiţia a dat roade. Dacă investeşti şi performanţa stagnează, regresează sau creşte prea încet înseamnă că ai un ROI (return of investment) neperformant.
5. Satisfacţia omului de vânzări. Ca manager trebuie să măsori şi satisfacţia omului de vânzări. Măsurarea se poate face fie direct, de exemplu printr-un survey. Dar pot fi folosite şi metode indirecte de analiză şi interpretare cum ar fi: capacitatea companiei de retenţie a personalului sau disponibilitatea unui membru al echipei de a recomanda compania. Dacă de exemplu un loc din echipă devine vacant poţi urmări dacă membrii echipei “se grăbesc” să îl ocupe recomandându-l prietenilor. Pentru că, nu-i aşa, nimeni nu şi-ar aduce prietenii într-un loc care nu îi place.
Antonio Zărnescu susţine o nouă ediţie deschisă a cursului de vânzări “Vânzător sau învins”în perioada 3-4 februarie, în Bucureşti. Principalul obiectiv al cursului este cel de echipare a participanţilor cu tehnici şi cunoştinţe valoroase de vânzări şi relaţionare comercială. Trainingul este totodata un cadru în care participanţii sunt încurajaţi să participe şi să schimbe experienţe.