Acasă Blog Pagina 31

Gama de servicii profesionale de debitare laser

0

Laserul a fost mult timp sinonim cu toate lucrurile precise și curate și dintr-un motiv întemeiat. Tăierea laser este mai versatilă și fiabilă se poate aplica la toate tipurile de materiale și oferă o gamă de avantaje unice față de tehnicile tradiționale. De fapt, această metodă este acum standardul industriei în diferite sectoare industriale. De la această tehnică de fabricație adaptabilă se pot beneficia de toate, de la automobile și aerospațiale, la fabricarea de componente cu semiconductor și medicamente.

 

Continuați să citiți pentru a afla mai multe despre caracteristicile și avantajele tăierii cu laser oferite de catre echipa Laser Processing Romania și despre cum vă poate ajuta in proiectele dvs.

 

 Înțelegerea tehnicii: cum funcționează tăierea cu laser in 2020 

 

Tăierea cu laser a apărut ca una dintre cele mai populare tehnici de fabricație disponibile și este utilizată de nenumărate industrii de pe tot globul. Aplicarea sa principală presupune îndepărtarea excesului de material, în care laserul este utilizat pentru a asigura o precizie optimă.

 Vezi gama de servicii profesionale de sudare – Laser Processing

Tăierea cu laser este în primul rând o procedură bazată pe energie termică, în care un fascicul laser focal se topește o zonă foarte țintită a unui material care trebuie tăiat. 

 

Tăierea se finalizează prin combinația de presiune și căldură care este direcționată printr-o duză. Cu ajutorul jetului de gaz, materialul topit este ejectat și se creează un mic kerf.

 

Această tehnică este folosită în principal pentru tăierea metalelor mai dure, deoarece un laser este capabil să se ocupe practic de tot ceea ce i se aruncă, indiferent dacă tăiați oțel, nichel, tungsten, aluminiu sau alamă. Laserele sunt de asemenea utilizate pentru tăierea metalelor reflectorizante – inclusiv aurul și argintul – precum și materiale nemetalice, inclusiv polimeri, cauciuc și materiale plastice.

 

Laserele sunt adesea utilizate în procesele de fabricație critice care implică tăierea siliciului, făcând din această tehnică un instrument important în producerea de componente de înaltă tehnologie, precum piese microelectronice, semiconductori și panouri solare.

 

 Avantajele servciilor de taiere cu laser in Romania 

 

Există numeroși factori care contribuie la popularitatea largă a tăierii cu laser. În primul rând, tăierea cu laser oferă o precizie ridicată și precizie – avantaje cheie față de tehnicile tradiționale. De asemenea, tăierea cu laser garantează o performanță excelentă ori de câte ori este nevoie de tăieri curate și finisaje mai netede, deoarece utilizarea energiei laser pentru a tăia folosind un fascicul puternic focalizat poate menține toleranțe strânse în jurul regiunii de tăiere dorite.

 

Deoarece tăierea cu laser se folosește în limitele zonelor strict definite, fără a fi nevoie de căldură suplimentară, se pot lucra secțiuni mult mai înguste din material comparativ cu alte tehnici. De asemenea, zona afectată de căldură a unui laser este relativ mică, ceea ce înseamnă că materialul lucrat este mai puțin afectat de deformare sau distorsionare care rezultă din modificările microstructurii sale. Și, spre deosebire de tehnicile concurente, tăierea cu laser poate produce geometrii extrem de complexe, cu o precizie mai bună și niveluri excelente de toleranță.

 

Așa cum am menționat anterior, laserele pot fi folosite pentru a tăia materialele de toate grosimile și sunt ușor manipulate pentru a oferi orice formă necesară, indiferent dacă clienții necesită un corp de vehicul sau o carcasă pentru telefonul mobil.

 

Procesul de tăiere cu laser este, de asemenea, foarte rapid și poate fi repetat cu ușurință, cu niveluri de precizie la fel de ridicate. Mulțumită lățimii kerf rezultate, această metodă permite niveluri mai mari de utilizare a foilor, permițând o cuibare eficientă a pieselor. Acest lucru face posibilă economisirea consumului de materiale și reducerea costurilor asociate cu deșeurile totale de resturi.

 

În plus, tăierea cu laser se adaptează cu ușurință cerințelor de producție în continuă schimbare, atât în ceea ce privește volumul producției, cât și nevoile pieței. Echipamentele folosite pentru tăierea cu laser pot fi configurate și re-expuse pentru nevoi specifice mult mai rapid decât instrumentele asociate proceselor tradiționale de tăiere. Deoarece materialele tăiate cu lasere, de obicei, nu necesită curățare suplimentară, utilizarea tăierii cu laser crește randamentul și elimină alte operații secundare, permițând produsului să fie pus la dispoziția clienților în mai puțin timp.

 

Tăierea cu laser oferă avantaje clare față de metodele de fabricație tradiționale. Combinația sa de energie și presiune puternic concentrată permite tăierea pe o suprafață de material mult mai mică și mai restrânsă, cu pierderi semnificative de căldură și niveluri de resturi. Și datorită zonei de impact foarte precise și compacte, tăierea cu laser permite crearea de forme geometrice complexe, cu margini mai netede și finisaje mai curate.

 

Din aceste motive, tăierea cu laser a devenit metoda de fabricație directă pentru industria auto, prelucrarea metalelor, industria aerospațială și microelectronică, printre multe altele.

 

Pentru a vă asigura că alegeți tipul potrivit de tăiere cu laser – fie că este vorba de tăiere cu matriță cu laser sau tăiere rotativă – asigurați-vă că vă asociați cu un producător de încredere, care vă poate ghida în procesul de selecție și creați o soluție adaptată pentru nevoile dvs. unice de tăiere de precizie.

Banner SapunulCheia.ro

Tremend a dezvoltat TORP, platforma de digital onboarding care sprijină companiile să înroleze clienți noi prin interacțiunea online, la distanță

0

Pentru companiile care doresc digitalizarea fluxurilor de vânzare și migrarea de la canalele clasice către cele self-service, complet automatizate, Tremend a lansat TORP, platforma CX de digital onboarding. Prin intermediul acesteia, utilizatorul poate să se înroleze singur, folosind fluxuri de aplicare simple și bine definite, pentru a solicita un produs sau serviciu digital.

Platforma TORP este destinată companiilor din orice industrie care doresc să pună la dispoziția utilizatorilor o alternativă online pentru accesarea serviciilor și produselor de la distanță, de oriunde s-ar afla și în deplină siguranță, fără să mai fie nevoie să se deplaseze în spațiile fizice ale furnizorului respectiv. Înrolarea utilizatorilor pentru acces este posibilă 24 de ore din 24, șapte zile din șapte și de pe orice dispozitiv (smartphone, tabletă, desktop), în doar un minut, folosind identificarea și semnătura electronică la distanță.

TORP este o soluție modulară, flexibilă, ce poate fi folosită în orice domeniu, indiferent de caracteristicile acestuia. Printr-un flux digital complet, cu procese automate, controlate de reprezentanții companiei, TORP permite înrolarea utilizatorilor și accesul la serviciile digitale fără să mai fie nevoie de interacțiunea directă, fizică din punctul de lucru.

Utilizatorul este verificat rapid, printr-o succesiune de pași ce îl ghidează în mod intuitiv prin platformă. Validarea identității se face prin verificarea elementelor de securitate ale documentului de identitate, iar autentificarea, printre altele, prin intermediul unui flux video în timp real, cu același nivel de securitatea tehnică și conformitate legală ca recunoașterea față în față. Procesarea imaginii are la bază inteligența artificială pentru asigurarea securității biometrice perfecte.

Soluția dezvoltată de Tremend folosește tehnologii de ultimă oră la cele mai înalte standarde de securitate pentru procesul de înrolare a utilizatorului, cele mai avansate, sigure și fiabile motoare de identificare electronică la distanță – eKYC (Electronic Know Your Customer) și semnătură electronică la distanță – eSIGN (Electronic Signature). Platforma este construită în conformitate cu toate directivele globale relevante: AML5 (Anti-Money Laundering), eIDAS (servicii de identificare electronică și de încredere pentru tranzacții electronice pe piața europeană), GDPR și SCA (Strong Customer Authentication).

“Inovația reprezintă punctul nostru forte, fiind mereu conectați la schimbările și la dinamica industriei. Dezvoltăm permanent soluții care au la bază tehnologii emergente ce revoluționează și remodelează domeniile esențiale vieții noastre de zi de cu zi. Am lansat TORP având la bază nevoia de deschidere a companiilor către mediul online, astfel încât să le oferim posibilitatea să interacționeze cu clienții noi, de la distanță”, a declarat Ștefan Pătra, VP, Financial Services, Tremend.

Experienţa omnichannel se generalizează, iar companiile trebuie să se adapteze rapid. Cele care vor reuși să adopte tehnologiile și trendurile care vor modela lumea (AI, blockchain, biometrie), în condiții de securitate și de viteză, vor putea administra mult mai ușor riscurile și vor fi pregătite pentru viitor. Totodată, digitalizarea va contribui la creșterea eficienței și a productivității, factorul diferențiator fiind capacitatea de adaptare a produselor la noile condiții de piață.

_______
Despre Tremend
Tremend are 14 ani de experiență în furnizarea de servicii de software engineering și consultanță și a implementat peste 700 de proiecte de anvergură pentru companii de top din sectoare precum telecom, finanțe, bănci, auto și servicii medicale. Compania folosește ultimele tehnologii ale momentului, de la AI și Machine Learning, la IoT și Microservicii.
Tremend a fost inclusă, de două ori consecutiv, în Deloitte Technology Fast 50 Central Europe, clasamentul celor mai dinamice companii de tehnologie din regiune și de patru ori consecutiv în FT1000 – Europe’s Fastest Growing Companies.Compania de consultanță și dezvoltare de software are două sedii în România, în București și în Brașov și un birou în Atlanta.
Mai multe informații sunt disponibile pe www.tremend.com.

Banner SapunulCheia.ro

Care sunt accesoriile esentiale pentru activitatea unui vlogger de succes?

0

Privind puțin mai departe de banii pe care îi pot câștiga din Youtube cei care se apucă serios de treabă, vloggingul este o meserie în adevăratul sens al cuvântului. Munca din spatele unui clip de câteva zeci de minute trebuie apreciată prin prisma efortului depus, având în vederea calitatea din ce în ce mai bună a conținutului video cu care ne intersectăm. Mia mult decat atât, vloggingul transformă vieți, de o parte și de cealaltă a camerei. 

 

Un cunoscut vlogger din România susținea la un moment dat faptul că această meserie l-a scos cu totul din zona sa de confort, pentru că fuga zilnică după un conținut de calitate l-a făcut să iasă mai mult din casă, să își facă planuri bine structurate, să construiască rezultate frumoase. Vloggerii schimbă lumea, iar această schimbare se întâmplă chiar acum. Iar pentru ca “acele” rezultate nu pot fi obținute doar cu un simplu smartphone, iată care sunt cele mai importante accesorii pentru vlogging: 

  1. Accesorii esentiale pentru vloggeri: Microfonul

Userii fug de o calitate slabă a sunetului, pentru că nimeni nu poate rezista în fața unui clip (oricât de interesant ar putea părea), dacă zgomotele de fundal, vocea “înfundată” sau respirația ușor de sesizat bruiază mesajul clipului. Un studiu realizat recent arată faptul că cei care consumă un astfel de conținut pot trece mai ușor peste o calitate video slabă decât peste un sunet ce lasă de dorit. De aceea, vloggerii de succes investesc în calitatea sunetului, prin achiziționarea unui microfon extern. Ca metodă alternativă de înregistrare a sunetului, se poate opta și pentru un recorder portabil. 

NU MIZA PE: microfonul telefonului mobil, mai ales în cazul în care filmezi afară. 

  1. Accesorii esentiale pentru vloggeri: Trepiedul

Cei care filmează ore întregi de material, nu o fac ținând în mână camera foto. Toți marii vloggeri au pus de foarte mult timp pe lista de cumpărături un trepied (sau mai multe). Alegerea corectă a trepiedului pornește de la greutatea camerei, dar și de la locul în care va fi aceasta poziționată: dacă este plasată pe o suprafața fixă (de cele mai multe ori o masă), sau dacă aparatul va filma în timpul unei mișcări. 

NU MIZA PE: susținerea manuală a camerei video / foto / de acțiune, pentru că rezultatele lasă de dorit, din cauza unei sume întregi de factori: instabilitate în timpul mersului, amorțirea brațelor etc 

  1. Accesorii esențiale pentru vloggeri: Luminile 

Claritatea imaginii se bazează și pe vizibilitatea de care vloggerul se bucură, în timpul filmării. Nu doar camera video este singurul secret pentru o imagine de calitate, ci și sistemul de iluminat din spatele obiectivului. Evident, cei care urmăresc un clip nu vor apuca să îl vadă niciodată, însă acest sistem este întotdeauna acolo, făcându-și foarte bine treaba. De aceea, vloggerii pe care îi urmărești au mereu parte de cea mai buna lumină, chiar dacă “trag” într-un spațiu închis, fără a exista nici măcar o sursă naturală. Fără umbre inestetice pe chip, fără o lumină difuză ce poate fura din farmecul acelei filmări! Pentru rezolvarea acestor probleme, accesoriile de esențiale de vlogging sunt: lămpile LED pentru studio, circularele și chiar un kit complet de iluminare.  

NU MIZA PE: lumina caldă a corpurilor de iluminat și nici măcar pe lumina de afară (mai ales în cazul în care cerul este înnorat)

Unde poți găsi toate aceste produse de mai sus? În categoria cu aparatura pentru vlogging de la F64. Ai parte de prețuri foarte bune și produse pe măsura așteptărilor, pe care le poți comanda acasă chiar astăzi!  

  1. Accesorii esențiale pentru vlogger: Tool-ul pentru editare

Dacă vrei să te apuci de vlogging și ai pus deja pe lista de cumpărături microfonul, trepiedul și kitul pentru iluminare, găsirea unui program de editare rămâne ultima grijă a perioadei de pregătire. Dacă încă nu ai instalat un program de editare video pe laptop sau PC, tot noi îți oferim acum cele mai bune opțiuni, adică cele pe care le utilizează și cei mai buni vloggeri. Programele sinonime cu procesul calitativ de editare a clipurilor video sunt: Adobe Premiere Pro, Apple Final Cut Pro X și Sony Vegas Pro. 

NU MIZA PE: clipuri needitate, pentru că vin la pachet cu o mulțime de hibe. 

 

Acum că ai un plan de acțiune privind investițiile în vlogging pe care trebuie să le faci, intră pe site-ul celor de le F64 și comandă online cele mai bune soluții pentru realizarea clipurilor tale! 

Banner SapunulCheia.ro

Cum sa ne promovam afacerea prin Facebook Ads in 2020

0

Ghid Facebook Audiente  

Audientele de pe Facebook sunt foarte vaste si iti ofera o gramada de optiuni de targetare a anunturilor din Facebook. In 2016, AdEspresso a aflat ca alegerea audientei potrivite scade costul pe click cu pana la 1000%. O MIE LA SUTAAAAA!

De exemplu este o diferenta uriasa cand vine vorba de CPC in diverse tari. Spre exemplu Facebook CPC este foarte mare in Australia, pe cand in Taiwan este foarte mic.

O metoda de a alege audienta potrivita pentru Facebook Ads este Custom Audiences – retargetarea oamenilor care au fost pe site-ul tau.

Setarea acestei audiente iti va aduce un ROI mare inca de la startul campaniei.

CTR MEDIU al anunturilor de retargetare este de 10x mai MARE decat a anunturilor basic.

CE SUNT FACEBOOK CUSTOM AUDIENCE?   

Este metoda prin care alegi exact cine va vedea anuntul tau de pe Facebook.

 

Sa incepem incet. Sunt 3 mari tipuri de audiente pe Facebook – salvate, lookalike, custom.

Audientele salvate sunt acele audiente in care poti alege varsta, sexul, device-ul, income level, interesul. Este o metoda de inceput buna doar ca targeteaza persoane neinteresate de produsul tau.

 

Audientele Lookalike – similare te ajuta sa atragi oameni interesati de brandul tau sau similari cu clientii tai. Audintele Lookalike sunt create pe baza vizitelor pe site, FB Pixel sau Custom Audience.

Gandeste-te la audientele Lookalike ca la o clona a audientei tale, doar ca targetezi oameni care nu au auzit de brandul tau.

 

In schimb Custom Audience este o audienta dezvoltata pe datele valabile din FB Pixel de pe site-ul tau.

Oamenii din aceasta audienta stiu de tine, de afacerea ta si sunt mai usor de convertit.

DE CE FUNCTIONEAZA ASA BINE COSTUM AUDIENCE?

Pentru ca targeteaza oamenii care au fost deja pe site-ul tau si au facut o actiune anume precum vizualizarea unei pagini, video, adaugare produs in cos etc.

Astfel acest tip de audienta este ideal de a atrage lead-uri in campania de marketing la un cost mic.

Trebuie sa intelegi inainte de toate care este diferenta intre audienta calda si cea rece.

Studiile au indicat ca 98% din B2B vizitatori pe site nu convertesc.

Care duce la intrebarea – de ce nu converteste lumea la anunturile mele?

Practic poate ca oferta nu e ok pentru ei, nu sunt targetati bine, produsul este scump si alte zeci de motive…

Astfel o audienta rece este acel tip de audienta care nu a auzit de brandul tau pana acum.

Audienta calda pe de alta parte este formata din oameni ce au auzit de tine si de brandul tau.

Astfel poti “incalzi” audienta rece facandu-i mai familiari cu afacerea ta. Astfel trebuie sa targetezi foarte bine audienta ta. Mesajul de marketing trebuie sa fie in ton cu temperatura audientei tale.

Folosind Facebook Audiente Customizate poti targeta mai usor audienta calda pentru ca aceasta a fost in interactiune cu brandul tau.

TIPURI DE FACEBOOK AUDIENTA CUSTOMIZATA

1. Fisier cu date despre audienta
2. Trafic de pe site
3. App activity
4. Engagement

 Dacă în prezent faceți publicitate pe Facebook la orice nivel, aceasta este pentru dvs. Acest ghid a fost creat pentru milioanele de agenți de publicitate care încă mai încalcă codul CBO – Optimizarea bugetului campaniei. Pentru cei prinși să remedieze scurgeri, dar totuși să găsească vasul unei noi oportunități. Luați în considerare acest ghid noua dvs. barcă, completată cu far, echipaj și rații pentru a naviga oricare dintre traseele pe care le are afacerea dvs. acum.

 

Pentru comerciantul cu experiență și pentru agentul de publicitate Facebook cu experiență, acest ghid vă va ajuta să reglați și să vă îmbunătățiți publicitatea curentă. Pentru tine, am scris asta pentru a încerca să transmit acea piesă care lipsește din puzzle-ul tău.

 

Pentru comerciantul fără experiență și agentul de publicitate Facebook fără experiență, acest ghid ar putea transforma literalmente performanța ta. Am scris acest lucru ca un ghid pas cu pas în mai mult decât doar CBO; acest ghid este o perspectivă asupra modului în care testez, optimizez și măresc.

 

În timp ce acest ghid presupune o cunoaștere de bază a publicității pe Facebook, aceasta nu are niciun plafon – modul în care acest impact va fi determinat de locul în care vă aflați acum și de obiectivele dvs. bazate pe capacitatea dvs. de a lua aceste cunoștințe și de a le adapta afacerii dvs.

 

CBO – sau optimizarea bugetului campaniei – pe care o definesc mai detaliat este ultima funcție de gestionare a bugetului de Facebook, care are un impact masiv asupra celor 7 milioane de agenți de publicitate de pe Facebook – unele bune, dar mai ales rele.

 

Să transformăm acest lucru în CBO fiind cel mai bun lucru care se va întâmpla cu afacerea dvs. de când ați început să faceți publicitate pe Facebook – afacere?

 

Nu este necesară cunoașterea Metodei BPM (programul meu principal de formare în reclame Facebook), deși există mai multe referințe la aceasta.

 

Cei care sunt deja pe parcurs vor putea să coase acele piese; cu toate acestea, acest ghid de aici este conceput ca un program de instruire de sine stătător pentru a vă conecta la campaniile de anunțuri Facebook existente.

 

Gândiți-vă la acest ghid ca la combustibilul care să vă accelereze afacerea și Metoda BPM este oxidul de azot conceput pentru a vă raceli afacerea. Ambele lucrează separat și împreună.

 

Acest ghid conține informații culese de la și cu Facebook, împreună cu cadre, strategii și tactici pe care le-am obținut din mai multe milioane în cheltuieli publicitare CBO în nișe de comerț electronic și de produse informaționale (bazate pe generația de plumb) testate pe o perioadă de peste 12 luni. .

 

Acestea au fost administrate de agenția mea, SM Commerce, care administrează conturi pentru clienți și operează propriile mele conturi de anunțuri personale în comerț electronic și produse de informare. Acest lucru este încercat și testat pe industrii și verticale, puncte de preț și canal.

www.star-marketing.ro/blog

 

Banner SapunulCheia.ro

Cum optimizam site-ul on page in 2020

0

Pentru a vă clasifica în rezultatele căutării Google pentru cuvintele dvs. cheie la alegere, trebuie să utilizați toate aceste tactici. Dar, probabil, cel mai important lucru pe care îl puteți face este să construiți multe pagini SEO și să organizați restul conținutului în jurul lor.

 

Definiția unei pagini optimizate prin SEO ON PAGE

 

O pagină optimizata ON PAGE este o pagină de site care este vizată pentru un anumit cuvânt cheie. Principalul său obiectiv este de a aduce trafic pentru un anumit termen și de a converti vizitatorii în clienți. O pagină SEO ar trebui să fie strâns aliniată la afacerea dvs. și la ceea ce faceți.

 

Paginile SEO pot fi utilizate pentru a construi clustere de cuvinte cheie și pentru a vă centra strategia de conectare în jurul unei destinații principale. Vă puteți gândi la o pagină SEO ca o „piesă centrală” a unui subiect / grup de conținut….

 

Google, Bing și alte motoare de căutare trebuie să vadă că publicați conținut pe site-ul dvs. web în mod regulat. Acesta este motivul pentru care multe echipe de marketing digital cheltuiesc resurse pe un blog, pe care le publică destul de frecvent. Însă ar trebui să creatii și pagini SEO pentru a clasifica căutarea și spune motoarelor de căutare despre ce faceti.

 

Paginile SEO servesc o funcție cu adevărat importantă strategiei de marketing. Gândiți-vă la o roată, cu un butuc principal și multe spițe înconjurătoare. „Hub” în acest caz este o pagină SEO. „Spițele” sunt postări de blog, care toate link-uri către pagina SEO pentru acest subiect.

 

Această structură de legătură spune Google și altor motoare de căutare că „centrul” dvs. sau pagina dvs. SEO sunt cele mai importante. Acest lucru vă ajută să evitați paginile concurente și vă oferă un focus central pentru conducerea clienților în jurul fiecărui grup de cuvinte cheie.

 

Paginile SEO sunt adesea cele mai strategice în centrul unui subiect sau al unui conținut. Pagina SEO ar trebui să aibă cel mai important cuvânt cheie cu volum mare, ca obiectiv principal. Și atunci ar trebui să legați alte variante de cuvinte cheie și idei conexe înapoi la această piesă centrală. Aici ne referim la cuvintele cheie similare sau semantice.

 

Iată un exemplu. Dacă pagina dvs. SEO vizează cuvintele cheie este „Managementul serviciilor IT”, s-ar putea să aveți articole de blog prietenoase cu SEO către aceasta, inclusiv:

 

  • Sfaturi despre managementul serviciilor IT

  • ITSM pentru companii mari

  • Definiția managementului serviciilor IT

 

În total, creați un cluster cu teme în jurul „gestionării serviciilor IT” și sa arătați Google că aveți o mulțime de alte conținut pentru a-l susține. Google vede apoi că aveți o anumită autoritate în acest subiect și vă va răsplăti prin creșterea cuvintelor cheie de clasare pentru acest termen.

 

Google este suficient de inteligent pentru a ști când lucrurile sunt legate semantic. În exemplul de mai sus, „Managementul serviciilor IT” este utilizat în mod interschimbabil cu ITSM, de exemplu. Așadar, nu vă faceți griji prea mult despre a fi rigid cu alegerile dvs. de cuvinte cheie. Este mai bine să alegeți termeni care să aibă sens pentru audiența dvs. și să se alinieze îndeaproape afacerii dvs.

 

 Ce face ca o pagină SEO să aibă succes? 

 

Iată o listă rapidă de trăsături care fac ca o pagină SEO să aibă succes:

 

O mulțime de conținut, imagini și etichete antet (cum ar fi H1, H2) pe pagina care sunt optimizate în jurul cuvântului cheie

 

Un formular vizibil în mod clar „deasupra faldului”, adică înainte de derularea pe pagină

Un punct clar de conversie, de exemplu „Descărcați Studiul de caz” sau „Solicitați o demonstrație”

 

Un CTA convingător sub formularul dvs., care este mai convingător decât pur și simplu „Trimiteți”

 

 

Multe link-uri îndreaptă către această pagină, cum ar fi în pagina web globală și în diverse articole pe blog.

 

Urmați aceste bune practici pentru o pagină bine optimizata ON PAGE conform cerintelor Google și puteți genera un nou flux de afaceri digitale pentru compania dvs.

 

www.star-marketing.ro

Banner SapunulCheia.ro

Clubul Sportiv Kyodai a dat startul proiectului #staiacasa #sportincasa

0

În vreme de pandemie sunt multe ONG-uri care vin cu soluţii creative în sprijinul nostru, cei afectaţi. Asociaţia Clubul Sportiv Kyodai este unul dintre acei supereroi care îşi fac bucăţica lor din treabă. Cea la care se pricep mai bine: “3, 2, 1…Stai! #staiacasa şi fă #sportincasa!”.

Asociaţia Clubul Sportiv Kyodai, cu ajutorul Start ONG, program lansat de Kaufland România și implementat de Asociația Act for Tomorrow, vine să combată efectele psihologice şi medicale ale izolării sociale.

“#staiacasa #sportincasa” este un proiect ce constă într-o serie de antrenamente online de kickboxing şi condiţionare fizică, fiind gratuite pentru publicul larg. Începând cu 13 aprilie, în fiecare luni, miercuri şi vineri, toți doritorii pot participa la antrenamentele de la ora 20:00, live pe pagina de Facebook a Clubului Sportiv Kyodai.

“Prevenirea răspândirii virusului este o măsură necesară. Există oameni care se luptă pentru viața lor și medici care își riscă viața pentru ei. Este datoria noastră să rămânem în casă. E important, de asemenea, să prevenim şi efectele secundare ale izolării sociale. Activitatea fizică este strâns legată de bunăstarea mentală, iar lipsa ei poate duce la alte probleme medicale cum ar fi durerile de spate şi obezitatea. Mi-aş dori ca după pandemie să ieşim cu toţii din case, mai sănătoşi şi binedispuşi.” a declarat Vladimir Gologan, Project Manager al proiectului.

În cadrul proiectului vor fi susţinute antrenamente online, live ce constă în: pregătirea organismului pentru efort (încălzire), exerciţii de stretching şi de postură, condiţionare fizică şi kickboxing. Antrenamentele au o intensitate şi o complexitate uşoară spre medie şi vor putea fi făcute individual sau în familie. Ele nu necesită echipament specific şi pot fi executate într-un spaţiu restrâns, în interiorul locuinţei.

Kyodai, asociația sportivă care a creat “#staiacasa #sportincasa”, a fost înființată în 2016 de către o echipă de antrenori tineri și pasionați pentru a desfășura activități în mai multe discipline sportive. Numele “Kyodai” care în limba japoneză înseamnă “frați”, sprijină incluziunea socială. Organizația promovează sănătatea prin sport, atât cea fizică, cât și cea mentală, onoarea, respectul și curajul către toate categoriile de oameni, incluzând, dar fără a se limita la: copii, tineri, adulți, persoane cu nevoi speciale și persoane ce provin din medii etnico-culturale diferite. De asemenea, Kyodai ajută persoanele care au nevoie de recuperare după accidentări și susține oameni care doresc să facă sport de agrement.

„#staiacasa #sportincasa” este un proiect finanțat prin programul Start ONG lansat de Kaufland România și implementat de Asociația Act for Tomorrow. Domeniile vizate sunt: educație, sănătate, mediu, social și cultură. Valoarea totală a programului este de 500.000 euro. Programul Start ONG este cel mai simplificat instrument de finanțare comunitară destinat ONG-urilor tinere, instituțiilor non-administrative și grupurilor informale/de inițiativă.

Banner SapunulCheia.ro

Producatorul pastelor Monte Banato: “Am castigat cateva ore bune intr-o zi de lucru”

0

Producatorul pastelor Monte Banato foloseste pachetul Senior Software de solutii integrate pentru automatizarea afacerii. Liderul national in productia pastelor cu ou a economisit cel putin 2-3 ore / zi in procesul de urmarire a planului de productie. In plus, compania controleaza vanzarile din teritoriu de la distanta si acceseaza oricand si de oriunde datele de care are nevoie.
Cu o cifra de afaceri de circa 9 milioane euro si o capacitate de productie de 37 tone / zi, Pangram si-a automatizat operatiunile folosind sistemele Senior Software: SeniorERP – pentru gestionarea resurselor, SeniorSFA – pentru managementul vanzarilor de pe teren si SeniorVisualBI – pentru analize detaliate si rapoarte complexe. Producatorul pastelor Monte Banato a optimizat gestionarea resurselor si a scazut circa o treime din timpul dedicat urmaririi productiei. In plus, inlocuirea Excel-ului a dus la reducerea timpilor de lucru de la cateva zile la cateva ore, iar in prezent comenzile de clienti sunt preluate automat dupa un stoc real si procentul de produse nelivrate este in scadere. ”Cu ERP, am castigat cateva ore bune intr-o zi de lucru. Urmarim mult mai rapid ce se produce deoarece avem o viteza mai buna in a controla daca s-a indeplinit ceea ce s-a programat. Discutam de cel putin o treime din zi castig. Urmarim totul dimineata, la prima ora, iar inainte de implementare, abia la ora pranzului reuseam sa avem o viziune exacta asupra zilei precedente si a stocurilor”, a declarat Liviu Semenescu, Director General Pangram – Monte Banato. Printre rezultatele inregistrate in urma utilizarii solutiilor Senior Software se numara:
• Viteza mai mare in urmarirea productiei – cel putin 2-3 ore pe zi economisite
• Reducerea timpilor de raportare de la cateva zile la cateva ore
• Acces rapid la informatii esentiale si acuratete crescuta in procesarea datelor
• Reducerea considerabila a erorilor umane si a activitatilor manuale iterative
• Rapiditate in transmiterea si procesarea comenzilor
• Monitorizarea si organizarea la distanta a vanzarilor de pe teren
• Vizibilitate asupra stocurilor si urmarirea eficienta a executiei promotiilor
• Analize detaliate si rezultate clare, corecte si in timp real
• Asigurarea trasabilitatii produselor si urmarirea performantei produsului in teritoriu
”O prima schimbare a fost modul mai flexibil de a obtine informatiile, vorbim de un proces simplificat, in special prin BI. Cu BI poti sa urmaresti foarte rapid si sa compari tot timpul ceea ce ti-ai bugetat, e un mare plus. Putem sa directionam bugetul exact acolo unde avem nevoie si sa urmarim executia lui, pentru ca avem mai multe tipologii de promotii acordate. Informatia e disponibila si putem sa o extragem, ceea ce inainte era foarte dificil spre imposibil. Noi, in momentul de fata, stim ce efect a avut fiecare promotie. Un alt plus e ca solutiile ERP si SFA sunt din aceeasi familie. Stocul poate fi vizualizat in timp real si se pot face rezervari de stoc pe baza comenzilor, lucruri pe care agentii nostri nu puteau sa le faca cu vechiul soft. Astfel, pot sa micsorez numarul comenzilor neonorate, sa gestionez mai bine volumul de nelivrate”, a adaugat conducerea companiei Pangram SA.Resursele limitate ale vechiului furnizor de softuri si completarea manuala a rapoartelor determinau pierderi de timp si erori umane.Aceste lucruri afectau exactitatea cifrelor obtinute si, mai mult, informatiile esentiale nu se puteau obtine in timp real, aspecte ce au impus schimbarea furnizorului.”Ne doream sa trecem la sisteme evoluate, pentru o gestionare optima a productiei.In alegerea facuta am tinut cont si de faptul ca range-ul de solutii oferit de Senior Software este unul complet. Mai mult, softurile sunt dezvoltate local, au o flexibilitate mai crescuta si nu necesita foarte multe modificari ulterioare. Am redus timpul la cateva ore, fata de cateva zile cat era inainte”, a spus Liviu Semenescu.

Banner SapunulCheia.ro

#InAsteptareaVremurilorBune alături de TNT Brothers

0

TNT Brothers, cea mai mare asociație de parașutism din România și una dintre cele mai mari din SE Europei, povestește cum a fost afectată de pandemie și despre măsurile luate pentru protejarea asociației.

În acest moment, situația globală este una critică și chiar dacă toată atenția este îndreptată către sectorul de sănătate și cei mai mulți dintre noi se unesc pentru a combate pandemia, în același timp se discută despre o potențială recesiune și cum este marcată economia mondială. În acest context, majoritatea organizațiilor au fost nevoite să adopte măsuri de urgență, cu impact devastator asupra bunăstării lor și angajaților. În aceeași situație se află și TNT Brothers, cea mai mare asociație de parașutism din România și una dintre cele mai mari din SE Europei, care luptă pentru a trece de această perioadă, focusându-se pe cei care au facut posibilă evoluția organizației de la bun început: angajații săi și comunitatea de parașutism.

Chiar dacă activitatea a fost suspendată și deschiderea sezonului de parașutism 2020 atât de așteptată la final de martie nu a mai fost posibilă, în prezent, angajații TNT Brothers lucrează de la domiciliu și își unesc forțele pentru obiectivul principal: comunicarea permanentă cu comunitatea de parașutiști și noi metode de a trezi interesul publicului larg.
Așa au luat naștere evenimentele online care în trecut se întâmplau la Dropzone, sesiunile live pe social media pentru fanii TNT Brothers, care dezvăluie povești despre universul parașutismului și seminarele cu diferite module despre disciplinele dedicate comunității existente.

“Tot ce am reușit să facem la TNT Brothers în ultimii 10 ani a luat naștere din pasiunea pentru parașutism și ideea de a crea o comunitate cu ajutorul căreia să dezvoltăm acest sport în România. În momentul în care am conștientizat situația actuală în care ne aflăm, ne-am dat seama că toate eforturile noastre trebuie să se concentreze pe protejarea angajaților și a comunității noastre. Să ne adaptăm contextului și să găsim noi metode de comunicare pentru a păstra legătura cu toți iubitorii de parașutism, dar și cu publicul larg.
Pentru că trecem printr-o perioadă de incertitudine în care încercăm să ne adaptăm noii realități, cel mai important este să respectăm măsurile impuse de autorități, să #StămAcasă. Și să nu uităm să fim SOLIDARI și RESPONSABILI!” Dragoș Boeru – fondator TNT Brothers.

Cei care doresc să susțină TNT Brothers, sunt #InAsteptareaVremurilorBune și vor să se elibereze de stresul acumulat după ce va trece perioada de urgență, au posibilitatea în continuare de a deveni membri și de a beneficia de saltul în tandem oferit la înscrierea în asociație, valabil timp de un an din momentul deschiderii de sezon 2020. Pentru că poate sări cu parașuta oricine îşi depăşeşte limitele şi îşi doreşte să se bucure de fiecare clipă la intensitate maximă!

Mai multe informaţii despre TNT Brothers puteți afla pe site-ul TNT Brothers sau la tel. 0371 100 200.

Despre TNT Brothers
În 2010, Dragoș & Bogdan Boeru înființau asociația sportivă TNT Brothers pentru a promova în România salturile cu parașuta și preluau inițiativa de a schimba percepția acestui sport în România. Astăzi, datorită evoluției tehnicii și echipamentelor, saltul cu parașuta în tandem este unul dintre cele mai sigure sporturi din lume. În doar 10 sezoane de activitate, TNT Brothers a devenit unul dintre cele mai importante centre private de parașutism din Europa Centrală și de Sud-Est, atrăgând parașutiști cu experință sau amatori din peste 20 de țări.
Asociaţia TNT Brothers este afiliată la U.S. Parachute Association, o importantă autoritate în domeniu, şi oferă salturi cu parașuta în tandem, precum și cursuri de iniţiere şi licenţiere în parasutism, conform metodei AFF – Accelerated Free Fall, cea mai rapidă, intensivă şi sigură metodă

Banner SapunulCheia.ro

Pentru toți bucovinenii din țară și din străinătate: fiecare donație pentru Rădăuți este o șansă pentru siguranța celor de acasă

0

Asociația Rădăuțiul Civic a lansat Fondul de Urgență pentru Rădăuți în cadrul unei campanii de sprijinire a comunității și a Spitalului Municipal „Sf. Doctori Cosma și Damian”.

Având în vedere evoluţia COVID19 și în condiţiile în care a devenit unitate de suport, spitalul are nevoie urgentă de materialele sanitare esențiale, respectiv măști, combinezoane, teste, ventilatoare și alte materiale de protecție.

În timpul pandemiei spitalul ia măsuri suplimentare pentru ca fiecare persoană, pacient sau cadru medical, să fie protejată de riscul infectării cu acest virus, de aceea consumul de materiale sanitare în această perioadă este cu mult mai mare decât în mod normal, iar bugetul spitalului a fost deja depășit.

Prima donație din campanie a reprezentat întreaga sumă pe care asociația o avea în cont.

„Donăm primii 6.000 de lei în acest fond, toți banii pe care asociația noastră îi avea în contul bancar, bani cu care ne doream să amenajăm un centru comunitar în Rădăuți, însă, în aceste zile, sistemul de sănătate are nevoie de fiecare contribuție a noastră, așa că ducem această sumă în fondul de urgență.” – Luca Ciubotaru, Președinte al Asociației Rădăuțiul Civic.

În cinci zile, asociația a colectat în cadrul Fondului de urgență pentru Rădăuți suma de 98.000 de lei, echivalentul a peste 20.000 de euro de la sute de donatori individuali și companii, din care până în prezent au fost achiziționate 5.000 de mănuși, 9.000 de măști, 15 bidoane de 2.5L de concentrat pentru dezinfectant, iar în continuare suntem în căutarea de furnizori pentru alte materiale sanitare.

De asemenea, asociația a atras alte donații către spital de 600 de măști, 500 de combinezoane, 500 de perechi de mănuși și 2 nebulizatoare pentru Ambulanța Rădăuți.

În tot acest timp, voluntarii asociației și alte persoane din comunitate au creat un grup de suport local, un grup de voluntari care sprijină autoritățile locale în cumpărarea celor necesare pentru vârstnici și o platformă online în sprijinul economiei și restaurantelor locale, pentru încurajarea comenzilor la domiciliu.

De asemenea, Spitalul Rădăuți a primit direct donații de la cetățeni și companii în valoare de peste 100.000 de euro.

Este nevoie de mult mai mult, însă, pentru spitalul din Rădăuți și pentru județul Suceava. După situația apărută la Spitalul Județean Suceava, spitalul din Rădăuți a preluat pentru o perioadă toate urgențele din întregul județ, iar în prezent nu mai face față numărului de cazuri.

ONG-urile s-au mobilizat exemplar în ultimele săptămâni în toată țara, „Rădăuțiul Civic” alăturându-se și altor asociații de la nivel județean, într-un efort comun de a găsi soluții pentru achiziționarea de materiale și echipamente de protecție.

În ultimele zile, cu ajutorul voluntarilor, cei din asociație au creat un grup de suport cu informații oficiale și schimb de resurse pentru comunitate. Au lucrat împreună la campania de strângere de fonduri pentru spitalul municipal, în coordonarea unui grup de voluntari pentru cumpărături, au creat o platformă de comenzi la domiciliu și au realizat materiale în care se explică legislația pentru comunitate.

Acesta este un apel către toți bucovinenii, din țară și din străinătate, să-și amintească de locul numit „acasă” și să se unească. Fiecare donație înseamnă șansa de a-i regăsi pe toţi cei de acasă sănătoși.

Donațiile se fac prin virament în contul bancar, prin plata direct cu cardul bancar sau prin PayPal. Pentru companiile care doresc să redirecționeze 20% din impozitul pe profit, contractul de sponsorizare pre-completat cu datele asociației poate fi găsit aici.

Detalii: www.radautiulcivic.ro/susține

Datele asociației:
Asociația Rădăuțiul Civic, Municipiul Rădăuți, Str. Grănicerului nr. 10 A
Cont bancar: RO43RNCB0241161686520001, deschis în RON la Banca Comercială Română S.A, cu mențiunea „Fond urgență”.

Banner SapunulCheia.ro

Avantajele majore ale serviciilor de debitare laser

0

Serviciile de tăiere cu laser au o cerere continuă. Tehnologia cu fascicul laser este folosită pe scară largă pentru tăierea diferitelor tipuri de materiale, cum ar fi hârtia, metalul, plasticul, lemnul, pielea, șifonul etc. Cu ajutorul tăietor cu laser se face ușor tăierea și gravarea foilor de diferite dimensiuni. Taietoarele lasere sunt utilizate de la producția de piese arhitecturale delicate până la crearea de piese personalizate pentru expoziții, evenimente sau sesiuni fotografice. Producerea de articole personalizate, cum ar fi ecusoane sau carduri de invitație sau modele pentru industria bijuteriilor sau a modei, atât în cantități mici, cât și în cantități mari. Ca orice alt serviciu tehnic, tăierea cu laser are avantaje și dezavantaje.

 

Există numeroși factori care contribuie la popularitatea largă a tăierii cu laser. În primul rând, tăierea cu laser oferă o precizie ridicată și precizie – avantaje cheie față de tehnicile tradiționale. De asemenea, tăierea cu laser garantează o performanță excelentă ori de câte ori este nevoie de tăieri curate și finisaje mai netede, deoarece utilizarea energiei laser pentru a tăia folosind un fascicul puternic focalizat poate menține toleranțe strânse în jurul regiunii dorite.

 

Deoarece tăierea cu laser se folosește în limitele zonelor strict definite, fără a fi nevoie de căldură suplimentară, se pot lucra secțiuni mult mai înguste din material comparativ cu alte tehnici. De asemenea, zona afectată de căldură a unui laser este relativ mică, ceea ce înseamnă că materialul lucrat este mai puțin afectat de deformare sau distorsionare care rezultă din modificările microstructurii sale. Și, spre deosebire de tehnicile concurente, tăierea cu laser poate produce geometrii extrem de complexe, cu o precizie mai bună și niveluri excelente de toleranță.

 

Așa cum am menționat anterior, laserele pot fi folosite pentru a tăia materialele de toate grosimile și sunt ușor manipulate pentru a oferi orice formă necesară, indiferent dacă clienții necesită un corp de vehicul sau o carcasă pentru telefonul mobil.

 

Furnizorul de servicii de tăiere cu laser vă poate garanta o producție mai rapidă a foilor metalice necesare pentru proiectul tău de lucru din metal DIY, deoarece instrumentul folosit este conceput pentru a tăia mai repede decât orice abordare tradițională a tăierii metalelor. De fapt, dacă furnizorul de servicii de tăiere cu laser utilizează cea mai recentă tehnologie de tăiere cu laser asistată de computer, așteptați-vă că acest sistem va produce tăieri precise și detaliate într-o perioadă mai scurtă în comparație cu tăierea tradițională sau manuală.

 

Serviciul de tăiere cu laser oferă fiecărui client flexibilitatea de a face modificările necesare chiar și în termen scurt. Întrucât această tehnologie avansată de tăiere este asistată de computer, persoana instruită să-l funcționeze poate schimba cu ușurință programul în funcție de preferințele clientului, fără a necesita modificări ale instrumentelor de tăiere.

 

Serviciile profesionale de debitare cu laser oferă avantaje clare față de metodele de fabricație tradiționale. Combinația sa de energie și presiune puternic concentrată permite tăierea pe o suprafață de material mult mai mică și mai restrânsă, cu reducerea semnificativă a reziduurilor de căldură și a reziduurilor.

 

Și datorită zonei de impact foarte precise și compacte, tăierea cu laser permite crearea de forme geometrice complexe, cu margini mai netede și finisaje mai curate.

 

Din aceste motive, tăierea cu laser a devenit metoda de fabricație directă pentru industria auto, prelucrarea metalelor, industria aerospațială și microelectronică, printre multe altele.

 

Pentru a vă asigura că alegeți tipul potrivit de tăiere cu laser – fie că este vorba de tăiere cu matriță cu laser sau tăiere rotativă – asigurați-vă că vă asociați cu un producător de încredere, care vă poate ghida în procesul de selecție și creați o soluție adaptată pentru nevoile dvs. unice de tăiere de precizie.

Afla mai multe pe www.laserprocessing.ro

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE