Acasă Blog Pagina 26

Schuller Eh`klar creste profitabilitatea afacerii cu sistemele Senior Software

0

Filiala din Cluj a furnizorului austriac Schuller Eh`klar a ales pachetul de softuri integrate de la Senior Software pentru un management mai eficient al afacerii. Conducerea subsidiarei din Romania utilizeaza sistemele ERP si BI pentru a obtine o evidenta clara a stocurilor, productivitate mai mare, cresterea satisfactiei clientilor si multe alte beneficii.

Schuller Eh`klar, filiala din Cluj a unuia dintre cei mai mari furnizori de materiale pentru finisaje din Europa, a inlocuit vechiul sistem ERP cu pachetul de softuri integrate pentru managementul afacerii, de la Senior Software.

Compania a achizitionat sistemele SeniorERP si SeniorVisualBI pentru a-si automatiza activitatea si pentru a gestiona mai eficient businessul. Noile aplicatii de tip ERP (pentru gestionarea resurselor) si BI (pentru analiza datelor) incorporeaza know how din peste 400 de implementari, sunt perfect integrate, extrem de usor de utilizat si ofera rezultate imediate.

Odata cu implementarea solutiilor ERP si BI de la Senior Software, echipa Schuller Eh`klar Romania urmareste sa obtina o gestionare optima a stocurilor, informatii clare si o evidenta corecta a marfurilor. Astfel, compania va putea asigura clientilor sai necesarul de produse dorit.
„Prin implementarea solutiilor software de la Senior Software putem utiliza intr-un mod cat mai eficient atat resursele umane, cat si cele financiare si materiale. In acelasi timp, ne asiguram ca obtinem rezultatele dorite conform strategiei noastre de business.

Ne dorim ca SeniorERP sa ne eficientizeze timpul si resursele si ne asteptam ca prin aceasta schimbare sa putem reduce erorile umane, iar timpul economisit intentionam sa-l alocam clientilor. Mai departe, utilizarea unei solutii de Business Intelligence ne ajuta sa avem informatii corecte si actualizate, necesare pentru a creste productivitatea si profitul firmei”, a mentionat Janos Tamas, General Manager Schuller Eh`klar Romania.

Colaborarea Schuller Eh`klar cu Senior Software a inceput din nevoia unui parteneriat cu un furnizor de incredere, capabil sa ofere solutii software si echipamente hardware performante, care sa se plieze pe necesitatile companiei.

„Un aspect foarte important pentru firma noastra este dezvoltarea. Dorinta de a aduce beneficii maxime, in calitate si fiabilitate, ne-a determinat sa colaboram cu Senior Software, deoarece sunt profesionisti si ofera solutii software si echipamente hardware performante.

Principalul motiv care ne-a determinat sa investim intr-o solutie de management al resurselor este faptul ca dorim sa sprijinim angajatii nostri si sa le optimizam munca. Timpul este important si preferam sa-l alocam clientilor in detrimentul realizarii unor rapoarte.

Implementarea si colaborarea cu echipa Senior Software a fost foarte buna. Am apreciat disponibilitatea de a asculta nevoile noastre si capacitatea lor de a adapta softul in functie de acestea”, a completat Janos Tamas.

Pachetul ERP + BI ales de Schuller Eh`klar este utilizat cu succes de sute de companii din diferite industrii. Printre caracteristicile solutiilor si rezultatele inregistrate de catre clientii Senior Software dupa implementarea sistemelor SeniorERP si SeniorVisualBI se numara:

• Control de la A la Z asupra afacerii
• 100% trasabilitate, de la plasarea comenzii si pana la livrarea produselor
• Eficientizare cu 25% a procesului de aprovizionare cu marfuri
• Monitorizarea operatiunilor intr-o zecime din timpul alocat anterior
• Operativitate in sarcinile repetitive
• Reducerea cu 40% a timpului dedicat procesarii unei comenzi
• Personalizare rapida in functie de nevoile companiei
• Procesarea rapida a sute de facturi si comenzi pe zi
• Trasparenta crescuta asupra circuitului documentelor
• Vizualizarea stocului in timp real si realizarea de rezervari de stoc pe baza comenzilor
• Urmarirea eficienta a indicatorilor cheie de performanta
• Vizibilitate asupra costurilor si veniturilor
• Scaderea semnificativa a erorilor umane si a retururilor
• Reducerea numarului de comenzi neonorate
• Comunicare imbunatatita la nivel intern si extern

Despre Schuller Eh`klar Romania

Cu o cifra de afaceri de circa 5,8 milioane euro, Schuller Eh`klar Romania este subsidiara Schuller Eh`klar GmbH Austria, unul dintre cei mai importanti furnizori de unelte si accesorii pentru finisaje din Europa, cu o experienta de peste 40 de ani in domeniu si filiale in 19 tari. Compania din Romania are sediul la Cluj si se ocupa cu importul si comercializarea de scule si accesorii pentru zugravit, adresandu-se clientilor persoane fizice si profesionistilor din sectorul finisajelor.

Despre Senior Software

Senior Software este singurul furnizor de sisteme software din Romania cu un pachet complet de solutii integrate. Fondata in 2003, compania a realizat pana in prezent peste 400 de implementari de succes, utilizand cele mai noi tehnologii de la Microsoft, Tableau Software, Acumatica si Mantis Informatics. Senior Software a pornit businessul cu o singura divizie, iar in prezent, dispune de 6 divizii prin care implementeaza sisteme intuitive de tip ERP, BI, SCM, MES, E-commerce si Hardware. Compania isi desfasoara activitatea in patru locatii din Romania (Bucuresti, Constanta, Cluj, Iasi) cu o echipa formata din 160 de angajati.

Banner SapunulCheia.ro

Premiantii GPeC 2020 utilizeaza SeniorERP

0

Sase branduri romanesti care utilizeaza platforma pentru managementul companiei SeniorERP au fost nominalizate sau premiate in cadrul Festivitatii de Decernare a Premiilor GPeC 2020. Printre castigatori se numara Trada.ro, magazinul online de tip marketplace dezvoltat de Senior Software, premiat pentru al doilea an consecutiv in cadrul Galei GPeC.

In data de 2 noiembrie 2020 a avut loc cea de-a 15-a editie anuala a Galei Premiilor eCommerce, in cadrul careia au fost decernate premiile magazinelor online inscrise in Competitia GPeC. Printre brandurile nominalizate si premiate in cadrul evenimentului se numara 6 companii care utilizeaza cu succes SeniorERP, solutia ERP de top pentru managementul integrat al afacerii, dezvoltata de Senior Software.

Premiile GPeC sunt printre cele mai ravnite trofee din online-ul romanesc si rasplatesc afacerile de tip e-commerce care au un cuvant de spus in comertul online si care sunt in permanenta cautare de solutii inovative pentru a gestiona mai eficient afacerea si pentru a ramane aproape de clienti.

Printre aceste afaceri se numara sase dintre clientii Senior Software care au ales solutia SeniorERP pentru a-si automatiza activitatea si pentru a creste vanzarile:

Trada.ro – Premiul 1 la categoria “Supermarket, Mall, Marketplace”
Marcoser – castigatorul distinctiei “Cea mai buna prezenta in social media” la categoria „Bricolaj, Gradina si Unelte” + locul 2 la categoria „Cel mai bun comerciant Experienced”
Republica Bio – Locul 1 la categoria “Produse organice si naturale” + premiile “Cel mai bun comerciant Experienced in E-Commerce” si “Voice of the Customer Award 2020”
Atu Tech – unic nominalizat la categoria “Echipamente de Securitate si Supraveghere” + locul 2 la categoria „Magazinul Anului”
Autobon – Locul 3 la categoria “Auto, Moto si Utilaje”
O-Mac – nominalizat la categoria „Bricolaj, Gradina si Unelte”

“Gala Premiilor GPeC este un moment important pentru piata ecommerce din Romania, mai ales anul acesta, pentru ca ne aminteste ca online-ul este un canal excelent pentru afacerile dornice sa evolueze si sa ramana aproape de clienti. Suntem mandri de partenerii nostri care au fost nominalizati si premiati in cadrul evenimentului, iar aceste distinctii sunt dovada ca sistemele noastre aduc rezultate excelente si contribuie la dezvoltarea companiilor care le aleg.

De asemenea, locul 1 obtinut de Trada.ro, premiat pentru al doilea an consecutiv, confirma faptul ca Trada contribuie semnificativ la cresterea pietei comertului electronic si in 2020. Trada.ro este o platforma de tip marketplace prin care clientii de SeniorERP au acces la un canal de vanzare alternativ la site-urile proprii sau la retelele clasice: comert traditional, IKA, revanzatori sau canalul de B2B”, a declarat Daniel Toma, Director General Senior Software.

SeniorERP este de peste 17 ani un software de incredere pentru managementul afacerilor din Romania si nu numai. Recunoscut pentru flexibilitatea crescuta, timpul redus de implementare si usurinta in utilizare, sistemul ERP ofera o serie de functionalitati care sustin lucrul la distanta, iti permit sa colaborezi mai eficient cu partenerii de afaceri si sa gestionezi resursele din companie de oriunde te-ai afla. Pe langa acestea, include capabilitati suplimentare pentru cresterea vanzarilor, marketing, raportare si analiza sau gestionarea eficienta a relatiilor cu clientii si partenerii. Aceste functionalitati se traduc in economii de timp, costuri mai scazute, vanzari mai mari si profitabilitate crescuta.

Despre Senior Software

Senior Software este singurul furnizor de sisteme software din Romania cu un pachet complet de solutii integrate. Fondata in 2003, compania a realizat pana in prezent peste 400 de implementari de succes, utilizand cele mai noi tehnologii de la Microsoft, Tableau Software, Acumatica si Mantis Informatics. Senior Software a pornit businessul cu o singura divizie, iar in prezent dispune de 6 divizii prin care implementeaza sisteme intuitive de tip ERP, BI, SCM, MES, E-commerce si Hardware. Compania isi desfasoara activitatea in patru locatii din Romania (Bucuresti, Constanta, Cluj, Iasi) cu o echipa formata din 160 de angajati.

Banner SapunulCheia.ro

Oferta pentru noii clienti SeniorERP: functionalitati pentru cresterea vanzarilor, gratuit 6 luni

0

Senior Software lanseaza o oferta speciala pentru companiile care vor sa digitalizeze afacerea si sa creasca vanzarile. Odata cu achizitia sistemului SeniorERP, afacerile primesc acces gratuit, timp de 6 luni, la functionalitati SFA, CRM si Dashboards, integrate in ERP.

SeniorERP este un software de management al afacerii care, de peste 17 ani, este folosit cu succes in peste 400 de companii din Romania. Sistemul ERP de la Senior Software este apreciat, in special, pentru flexibilitatea crescuta, timpul redus de implementare, usurinta in utilizare si rezultatele imediate pe care le ofera.

Noua versiune a aplicatiei vine cu imbunatatiri pe zona de mobilitate, avand integrate functionalitati pentru managementul relatiilor cu clientii sau gestionarea fortelor de vanzari, accesibile din web sau de pe dispozitive mobile.

”Tinand cont de perioada pe care o traversam, multe companii cauta modalitati de a-si sustine planurile de business. Astfel, am considerat ca, odata cu lansarea noii versiuni SeniorERP, este oportuna o oferta speciala dedicata afacerilor care isi doresc sa fie mai aproape de clienti si inteleg importanta automatizarii.

Odata cu achizitia SeniorERP, companiile primesc gratuit, timp de 6 luni, cele mai noi functionalitati pentru optimizarea vanzarilor. Sistemul ERP a fost conceput in asa fel incat sa le ofere managerilor vizibilitate asupra afacerii, sa imbunatateasca procesul decizional si sa creasca productivitatea angajatilor, sustinand lucrul la distanta si mobilitatea”, a declarat Daniel Toma, Director General Senior Software.

Oferta SeniorERP este valabila pentru toate contractele semnate pana la finalul anului 2020. Companiile interesate sa obtina vanzari mai mari intr-un timp mai scurt si o gestionare mult mai eficienta a resurselor, pot aplica pentru Oferta Senior Software pe website-ul seniorerp.ro.

Noul SeniorERP sustine lucrul la distanta si ofera functionalitati pentru eficientizarea activitatii si cresterea vanzarilor:

• CRM si SFA inclus, accesibile din web sau de pe mobil
• Dashboarduri interactive
• Sistem configurabil de alerte si notificari
• Chat intre utilizatori
• Pachet Office integrat
• Fluxuri online de aprobare documente
• Trasabilitate documente si acces cu un click la repartizarile acestora
• Serviciu de e-mailing integrat
• Calendar si taskuri

Ocean Fish, Sano Vita, Parmafood, Sipex Company, Pangram – Monte Banato, Herlitz Romania, Dacia Plant, ApiLand, Aldis, Dinamic 92, Phoenix Contact, Vitacom Electronics, Lactate Torockoi – sunt doar cateva dintre companiile care folosesc SeniorERP de la Senior Software.

Despre Senior Software

Senior Software este singurul furnizor de sisteme software din Romania cu un pachet complet de solutii integrate. Fondata in 2003, compania a realizat pana in prezent peste 400 de implementari de succes, utilizand cele mai noi tehnologii de la Microsoft, Tableau Software, Acumatica si Mantis Informatics. Senior Software a pornit businessul cu o singura divizie, iar in prezent dispune de 6 divizii prin care implementeaza sisteme intuitive de tip ERP, BI, SCM, MES, E-commerce si Hardware. Compania isi desfasoara activitatea in patru locatii din Romania (Bucuresti, Constanta, Cluj, Iasi) cu o echipa formata din 160 de angajati.

Banner SapunulCheia.ro

Al 12-lea Workshop International de Compatibilitate Electromagnetica CEM 2020

0

In perioada 3-5 noiembrie 2020 s-a desfasurat, online, al 12-lea Workshop International de Compatibilitate Electromagnetica CEM 2020.
Workshopul a fost organizat de ICPE-CA impreuna cu Universitatea „Politehnica” Bucuresti si Asociatia pentru Compatibilitate Electromagnetica din Romania.
Lucrarile prezentate in cadrul workshopului au acoperit urmatoarele aspecte si probleme conexe: compatibilitatea electromagnetica in domeniile electronica, sisteme de comunicatie, sisteme de transport, sisteme industriale; calitatea energiei electrice si eficientizarea consumului; biocompatibilitate; efectele expunerii umane la campurile electromagnetice; evaluarea electromagnetica nedistructiva; materiale pentru compatibilitate electromagnetica; transfer de energie fara fir; ecrane de protectie impotriva actiunii campului electromagnetic; electronic packaging; probleme legate de standardizare.
Totodata, CEM 2020 a prilejuit si o masa rotunda pe tema „Tehnologia 5G, un standard al viitorului – daunatoare pentru om si mediu?”.
Workshopul International de Compatibilitate Electromagnetica CEM 2020 a avut oportunitatea sa gazduiasca in dezbateri si schimb de idei specialisti de renume din domeniu, atat din tara, cat si din strainatate. Participantii (din tari precum Ungaria, Polonia, Slovacia, Italia, Moldova, Romania) au sustinut lucrari initiate si dezvoltate in medii de cercetare proprii, precum: universitati, institute de cercetare, academii, institutii din domeniul telecomunicatiilor si standardizarii.

Banner SapunulCheia.ro

Pinepipe a fost desemnat cea mai inovativă soluție de digitalizare din România în cadrul World Summit Awards

0

Pinepipe, tool-ul menit să crească productivitatea freelancerilor și a afacerilor mici, lansat pe piața din România în 2020, a fost desemnat cea mai bună și inovativă soluție de digitalizare din România la categoria Business & Commerce în cadrul World Summit Awards.

Pinepipe este o platformă de management a afacerii gândită special pentru nevoile freelancerilor și ale afacerilor mici, ce integrează toate funcționalitățile administrative necesare, de la ofertarea potențialilor clienți și managementul proiectelor, până la facturare și încasări.

Aceasta este dezvoltată de Bogdan Nacu și Marius Chitaru, doi antreprenori din Iași. “Atunci când am început să lucrăm la acest proiect am pornit cu gândul la o soluție care să vină cu adevărat în ajutorul oamenilor pentru că în experiența noastră profesională anterioară ne-am lovit de tool-uri de management încărcate, greu de folosit, și știm bine ce înseamnă să petreci mult timp pentru a le înțelege.” a spus Bogdan Nacu, Co-fondator Pinepipe. “Ne-am dorit să construim o soluție simplă, intuitivă, care să automatizeze rapid procesele și să ajute utilizatorul să-și organizeze eficient munca.” a completat Marius Chitaru, Co-fondator Pinepipe.

World Summit Awards este un sistem unic de premiere ce selectează și promovează soluții de digitalizare locală care îmbunătățesc calitatea vieții în societate. WSA reunește, în cadrul diverselor evenimente și activități internaționale, o rețea globală de start-up-uri, antreprenori sociali, mentori, jurați, experți, lideri guvernamentali, reprezentanți ai mediului academic și ai societății civile, cu scopul de a evidenția exemple de vârf care utilizează tehnologia și inovația pentru a impacta societatea în mod pozitiv. “Vestea primită de la cei de la WSA Expert România a reprezentat încă o confirmare că suntem pe drumul cel bun. Le mulțumim utilizatorilor Pinepipe că ne sunt alături, pas cu pas, în dezvoltarea acestui tool, că ne împărtășesc nevoile lor și ne susțin cu feedback activ. Apreciem foarte mult că ne sunt alături în acest fel.” spune Bogdan.

Călătoria lui Bogdan și Marius, cu Pinepipe, la WSA prevede o ultimă etapă de selecție. Dacă tool-ul se va număra printre cele 40 de soluții câștigătoare, cei doi dezvoltatori vor participa între 22-27 martie 2021 la WSA Global Congress pentru a prezenta proiectul în fața publicului.

Contact:
Bogdan Nacu
Co-fondator Pinepipe
+40 755 788 788
team@pinepipe.com

Banner SapunulCheia.ro

Cum sa alegem o gazduire potrivita nevoilor noastre!

0

Care sunt avantajele oferite de gazduirea dedicata?
Puterea: in general, un server dedicat este mai puternic decat un server shared;

gazduire mai securizata: spre deosebire de gazduirea shared, nimeni alcineva nu mai are acces la serverul tau. Daca dispui de date sensibile si confidentiale (informatiile personale ale clientilor spre exemplu) acest tip de gazduire este fara indoiala pentru tine. In plus, in functie de pachetul ales te poti ocupa tu de server ca si administrator;

Posibilitatea de a folosi aplicatii: serverul dedicat este in masura sa suporte folosirea unei baze de date masive sau a unor aplicatii grele.

O solutie financiara mai atractiva din punct de vedere financiar: companiile au nevoi specifice. Astfel, este mult mai interesant sa apeleze la un server dedicat care va putea sa furnizeze un nume de domeniu, conturi de email, FTP sau alte servicii intr-un singur abonament.
Drept urmare, gazduirea dedicata este solutia ideala pentru companii si pentru profesionisti. Insa, exista unele criterii de care trebuie sa tii cont in alegerea sa.Criterii tehnolgoice de care trebui sa fii ont in alegerea gazduiriri dedicate

Alegerea procesorului: intervine in puterea serverului tau dedicat. Daca site-ul pe care vrei sa il creezi necesita numeroase resurse va trebui sa optezi pentru un server dedicat care dispune de doua procesoare sau mai mult.

Memoria. Este vorba despre capacitatea de stocare a datelor, care influenteaza rapiditatea de tratament si de incarcare a aplicatiilor. Cu cat optezi pentru o memorie mai confortabila si mai generoasa, cu atat site-ul tau se va incarca mai rapid.

Unul sau mai multe hard diskuri? Optand pentru un hard disk principal cuplat la o anumita memorie, iata o solutie potrivita daca ai nevoie de salvarea datelor sensibile.

Capacitatea latimii de banda. Latimea de banda reprezinta capacitatea serverului tau, in functie de o anumita perioada data, de a transfera date de pe sau spre serverul tau. Cu cat latimea de banda este mai ridicata cu atat severul va fi in masura sa se ocupe de un trafic mai important pe site.Ofertele sunt numeroase insa nu toate prezinta aceleasi avantaje. Pe de alta parte, inainte de alegerea gazduirii web trebuie sa iti cunosti nevoile in termeni de performanta si de capacitati, extrem de important pe termen lung.

O solutie financiara mai atractiva din punct de vedere financiar: companiile au nevoi specifice. Astfel, este mult mai interesant sa apeleze la un server dedicat care va putea sa furnizeze un nume de domeniu, conturi de email, FTP sau alte servicii intr-un singur abonament.
Drept urmare, gazduirea dedicata este solutia ideala pentru companii si pentru profesionisti. Insa, exista unele criterii de care trebuie sa tii cont in alegerea sa.

Banner SapunulCheia.ro

4 sporturi pe care românii le practică în timpul liber

0

Sportul aduce cu sine o stare de bine și o viață mai sănătoasă. De aceea, este bine să faci mișcare măcar câteva zeci de minute în fiecare zi. Mișcarea recomandată de medici se poate rezuma la o plimbare în mers alert. Însă, dacă iubești sporturile și îți place să le practici, cu atât mai bine. Sportul este o modalitate plăcută de a petrece timpul liber, te ajută să te coordonezi mai bine, să-ți menții corpul activ, dar este și un prilej de socializare cu prietenii. 

Iată care sunt cele mai frecvent practicate sporturi în timpul liber, în România.

 

  1. Fotbal

Sportul rege, cum mai este denumit fotbalul nu este popular doar în mediile profesioniste. Mulți dintre microbiști merg și pe teren să-și urmeze pasiunea. În România, acest sport este practicat mai ales de bărbați. Existe multe cluburi și terenuri de fotbal private care sunt la dispoziția grupurilor organizate pentru închiriere. Dacă îți place fotbalul, adună mai mulți colegi și prieteni și închiriați un astfel de teren. Dacă dorești să duci pasiunea și mai departe și dispui de loc suficient, te poți antrena chiar la tine acasă. Tot ce trebuie să faci este să cumperi și să instalezi două porți de fotbal la tine în curte. Apoi adună prietenii la un grătar și organizați și un meci de fotbal!

 

  1. Jogging

Alergarea a prins foarte mult teren și în țara noastră, în ultimii 10 ani. Tot mai mulți români, de toate vârstele, ies acum în parcuri și pe pistele de pe stadioane, la alergat. Joggingul este un sport extrem de util pentru sănătatea cardiovasculară, în special, pentru că pune în mișcare mușchii întregului organism și este o activitate cardio aerobă, care stimulează circulația sângelui. Fie că ieși la alergări ușoare sau că te antrenezi pentru curse mai lungi, sau chiar un maraton, pune accentul pe echipamentul corect, ca să protejezi cât mai bine articulațiile. Alege pantofi  speciali pentru alergare care absorb șocurile și încearcă să te antrenezi cât mai frecvent pe tartan sau pe nisip. În acest fel îți vei proteja genunchii, care au de suferit de obicei în cazul alergătorilor profesioniști.

 

  1. Yoga și Pilates

Dacă fotbalul este un sport practicat mai ales de bărbați, tot mai multe femei se orientează către yoga sau pilates. Aceste mișcări fluide au ca scop flexibilizarea și tonifierea organismului și sunt benefice pentru persoanele de orice vârstă. 

Yoga poate fi practicată de oricine, indiferent de cât de flexibil sau sportiv este și oferă beneficii fizice și mentale semnificative: echilibrează trupul, relaxează mușchii, reduce anxietatea și stresul. Dacă vrei să practici yoga sau pilates, o poți face la un studio sau acasă, urmând cursurile online ale instructorilor acreditați. Investește într-o saltea de calitate, care să-ți ofere confort și aderență, ca să poți executa cât mai bine exercițiile specifice.

 

  1. Înot

Înotul este un sport care activează toți mușchii organismului și ajută la o dezvoltare armonioasă a trupului. Poate fi practicat la orice vârstă, așa că dacă nu știi încă să înoți, îți sugerăm să faci un curs individual sau de grup cu un instructor. Există multe piscine și bazine de înot care oferă cursuri pentru amatorii de înot. Câteva ture de bazin dimineața sau seara te vor ajuta să te destinzi, să-ți clarifici gândurile și să activezi toate grupele de mușchi simultan.

Dacă nu practici încă un sport în timpul liber, este momentul să începi. Mișcarea fizică susține secreția de endorfine, hormonii stării de bine, înlătură depresia și stresul și te ajută să te menții în formă, să slăbești și să fii mai sănătos.

Banner SapunulCheia.ro

Ce oferă un cămin de bătrâni? Cum să alegi centrul de îngrijire potrivit

0

Îngrijirea unei persoane în vârstă reprezintă o provocare dificilă pentru familie. Situația este cu atât mai grea dacă bătrânul suferă de boli grave, precum Alzheimer sau Parkinson și nu se mai poate descurca singur. În aceste cazuri, cea mai bună soluție, atât pentru familie cât și pentru vârstnic, este internarea lui într-un cămin pentru bătrâni, unde va primi îngrijirea adecvată.

 

Multe persoane sunt reticente când se discută despre aceste centre de îngrijire, dar acum există multe cămin de bătrâni cu servicii premium, unde rezidenții beneficiază de condiții de cazare la fel de bune ca acasă și de implicarea unui personal specializat. În plus, aici vor putea primi și servicii medicale, în funcție de afecțiunile de care suferă. 

 

Dacă și tu ești în căutarea unui cămin de bătrâni pentru cineva drag, îți prezentăm în continuare câteva informații utile, care te vor putea ajuta să alegi centrul potrivit.

Supraveghere și îngrijire permanentă

Acesta este principalul avantaj al unui cămin de bătrâni. Totuși, atunci când vizitezi unul, trebuie să te informezi atent și să te asiguri că personalul lucrează în ture, inclusiv noaptea, astfel încât rezidenții să fie monitorizați permanent. În acest fel, infirmierele și asistentele vor fi mereu acolo pentru ei și vor putea interveni imediat, în caz de urgență.

Servicii medicale de calitate

Un alt aspect foarte important este îngrijirea medicală de care vor beneficia rezidenții. Iată ce servicii medicale sunt oferite la un centru premium:

 

  • Consultație zilnică pentru fiecare rezident din partea unui medic generalist

  • Recomandarea unor analize medicale, dacă este necesar

  • Consultații regulate din partea unor medici specialiști, în funcție de nevoile rezidenților

  • Ședințe de recuperare medicală (masaj, kinetoterapie, fizioterapie)

  • Fișă medicală pentru fiecare rezident, cu evidența zilnică a stării de sănătate

  • Recomandări din partea medicului pentru modificarea tratamentului cronic, dacă este necesar

  • Monitorizarea zilnică a tratamentului cronic pe care trebuie să-l ia fiecare rezident, conform fișei.

Condiții de cazare la nivelul unui hotel de lux

Într-un cămin de lux, rezidenții se vor bucura de condiții de cazare la nivelul unui hotel de 5 stele, chiar mai bune decât acasă. Pot alege dacă vor să stea într-o cameră single sau într-una cu mai multe paturi și își vor putea petrece timpul liber așa cum doresc. 

 

Personalul de la centru îi va încuraja să facă diferite activități creative sau de terapie cognitivă, în funcție de posibilitățile fiecărui rezident. În acest fel, bătrânii se vor simți mai bine, vor socializa și își vor face noi prieteni, iar declinul cognitiv va fi încetinit.

 

Plimbările, seratele muzicale sau de teatru, cluburile de lectură sau atelierele de pictură sunt doar câteva dintre activitățile plăcute și utile pe care le pot face rezidenții unui cămin de bătrâni.

Dietă personalizată

Pentru vârstnicii care suferă de diferite afecțiuni cronice, regimul alimentar este extrem de important. O dietă care nu respectă recomandările medicului poate reduce efectul benefic al tratamentului medicamentos. 

 

De aceea, bătrânii trebuie să fie foarte atenți la alimentele pe care le consumă. Mâncarea trebuie să fie proaspătă și să conțină cât mai puțină sare, grăsimi sau zahăr. Iată de ce stabilirea unei diete personalizate este esențială.

 

La un cămin de bătrâni cu servicii premium, nutriționistul stabilește meniul potrivit pentru fiecare rezident în parte, ținând cont de bolile de care suferă acesta și de recomandarea medicului.

 

Iată care sunt avantajele unui cămin de bătrâni! Ține cont de aceste aspecte, vizitează mai multe centre de îngrijire și alege locul potrivit pentru nevoile persoanei dragi.

Banner SapunulCheia.ro

Ce trebuie să facă un angajator pentru a-și putea chema salariații la birou

0

Contextul pandemic actual ne-a pus pe toți în fața unei situații excepționale, o experiență complet diferită de oricare alta de până acum. Deși percep durata și gravitatea pandemiei de Covid-19 ca pe niște variabile de mare incertitudine, angajatori și angajați, deopotrivă, consideră necesară întoarcerea la birou și demararea activităților profesionale la un nivel comparabil cu începutul anului. Însă, pentru ca totul să meargă bine, și să nu existe îmbolnăviri la birou, angajatorul trebuie să se ocupe de o serie de aspecte. Iată ce trebuie să facă:

Asigură condițiile de igienă 

Ca angajator, trebuie să te asiguri că se respectă menținerea igienei riguroase a mâinilor, spălarea cu apă și săpun, timp de cel puțin 20 de secunde sau folosirea  dezinfectanților avizați, ori de câte ori este nevoie. 

De asemenea, este necesar să organizezi activitățile de dezinfectare a spațiilor comune și a spațiilor de lucru din instituție, minimum o dată pe săptămână, utilizând substanțe aprobate pentru combaterea coronavirusul SARS Cov-2. 

În acest sens, este necesar să pui la dispoziția angajaților echipamente individuale specifice de protecție împotriva răspândirii coronavirusului SARS CoV –2 (mască de protecție, mănuși) prin consultare cu responsabilul cu SSM, în funcție de specificul activității.

O altă măsură necesară pentru a putea chema angajații la birou este să achiziționezi 

instrumente de verificare a temperaturii corporale la începerea programului de lucru și de câte ori este necesar pe parcursul programului.

Ca să asiguri buna funcționare a acestor noi proceduri, desemnează un responsabil pentru triaj și verificarea temperaturii la intrarea în sediu și asigură culoare speciale de circulație pentru angajați, ca să eviți aglomerația în interiorul firmei.

Facilitează comunicarea permanentă cu serviciul de medicina muncii, ca să monitorizezi starea de sănătate a angajaților și să asiguri, la nevoie, măsurile preventive prevăzute la nivel național pentru combaterea efectelor pandemiei.

Să configureze spațiul astfel încât să fie respectată distanțarea socială

Este esențial să organizezi activitatea în firmă astfel încât să se respecte menținerea distanței sociale de minimum 1,5 metri în toate zonele publice. Dacă nu ai destul loc la sediul actual, caută oferte de închirieri spații de birouri în București și identifică locuri potrivite pentru compania ta, în noua conjunctură socială și economică.

Amenajează spațiul de lucru la birouri și în zonele de întâlnire pentru diferite taskuri, astfel încât să se poată păstra distanța fizică între angajați. În acest sens, stabilește un număr fix de persoane care pot lucra în aceeași încăpere și montează, acolo unde este posibil, separatoare de plexiglas între birouri.

Amplasează dozatoare cu soluții dezinfectante la intrarea în firmă, precum și în fiecare zonă de lucru. 

Ca să asiguri o bună informare, afișează la intrare și în cele mai vizibile locuri, regulile de conduită obligatorie pentru toate persoanele care intră în firmă (angajați, furnizori, colaboratori, clienți) și separă circuitele de intrare și de ieșire de la sediul companiei, acolo unde este posibil.

Reorganizează activitățile în online și offline

Dacă vrei să chemi angajații la birou în acest context complicat, informează-i, prioritar prin mijloace electronice, despre riscurile de infectare și de răspândire a virusului, despre măsurile de protecție și regulile de distanțare socială pe care le-ai stabilit în cadrul companiei.

Asigură-te că transpui aceste reguli în proceduri clare, pe care să le înțeleagă toată lumea, și stabilește norme stricte pentru  gestionarea situațiilor în care angajații sau alte persoane care au acces în firmă prezintă simptome ale infectării cu coronavirusul SARS CoV-2.

Comunică personal cu șefii de departamente și coordonatorii de echipe, și limitați deplasările angajaților în afara companiei, dacă ele nu sunt esențiale. Organizează împreună cu aceștia programe individualizate pentru angajați, astfel încât să asigurați între schimburi intervale de minimum o oră la începerea și la terminarea programului de muncă, fără a afecta durata programului normal de lucru.

Combină continuarea activității profesionale la distanță cu întoarcerea la birou în mod etapizat, în funcție de caracteristicile epidemiologice locale. Creează spații special amenajate pentru angajații care aparțin grupurilor vulnerabile (persoane cu boli cronice, colaboratori cu vârsta peste 65 ani). Planifică eșalonat pauzele de masă, cu respectarea distanței de minimum 1,5 metri între angajați.

 

Este responsabilitatea ta ca angajator să organizezi un mediu de lucru sigur pentru toți salariații și colaboratorii tăi, astfel încât activitatea la birou să se desfășoare în condiții cât mai apropiate de cele normale, iar oamenii să se simtă în siguranță și afacerea să-și păstreze profitabilitatea.

Banner SapunulCheia.ro

Cum știi cât să investești în promovarea afacerii?

0

Promovarea este o parte integrantă a succesului unei afaceri, întrucât, prin publicitate, îți poți extinde portofoliul de clienți și, astfel, obține noi oportunități pentru creșterea business-ului. Dar, de unde să începi și, mai ales, cum știi cât să investești în promovarea afacerii tale? 

Există multe modalități de a face acest lucru și fiecare diferă în funcție de timpul 

în care vrei să obții rezultate, buget, public țintă și alte necesități individuale. Cu toate că promovarea online a depășit orice imaginație, mediul offline este cu siguranță un factor ce nu trebuie neglijat.

Marketing online vs. marketing offline

Ceea ce diferențiază marketingul online de marketingul offline este practic tipul de canale pe care se realizează. Marketingul offline, cel tradițional, are loc în lumea pe care am o poți defini ca fizică, în timp ce marketingul online se mișcă exploatând potențialul Internetului. 

Ceea ce trebuie să știi este că marketingul online nu este în sine mai eficient decât marketingul offline și invers. În plus, este surprinzător cât de bine încă funcționează metodele offline de marketing după atâția ani și cum nu au fost ”cucerite” de revoluția digitală.

Acestea sunt două forme de marketing care pot fi mult mai eficiente dacă sunt utilizate simultan, fiecare cu beneficiile proprii.

Marketingul offline și brand awareness

Chiar dacă multe dintre metodele de promovare offline par demodate, fiecare din ele are o multitudine de avantaje ce te pot poziționa în fața competitorilor tăi.

Iată câteva din avantajele celor mai populare metode de marketing offline.

Campaniile TV

Deși este considerată de mulți o metodă demodată, reclama TV are încă o influență majoră asupra brand awarenessului. Principalul avantaj îl constituie faptul că, neavând opțiunea de „skip ad”, are cea mai mare rată de vizualizare completă a reclamelor. Un alt avantaj major îl constituie faptul că îți poți seta anumite criterii specifice, precum intervalul orar sau posturile TV, astfel încât să ajungi la publicul tău țintă.

Chiar dacă este o metodă costisitoare, contribuie la creșterea încrederii oamenilor în brandul tău, lucru care poate influența enorm decizia de cumpărare în mediul online.

Networking sau evenimente din industrie

Indiferent de industrie sau dacă businessul tău este B2B sau B2C, cu siguranță există evenimente la care poți participa pentru networking:

  • conferințe;

  • seminarii;

  • universități locale;

  • discuții cu influenceri.

 

Asigură-ți un loc la evenimente din industrie, închiriază un stand, instalează un roll-up banner și socializează cu potențiali clienți sau parteneri. Puterea networkingului face to face și crearea de relații nu trebuie subestimată. Aceasta reprezintă o formă foarte personală de contact uman, pentru că implică, adesea, o relație directă între tine și clientul potențial.

În special pentru un B2B, într-o eră în care potențialii tăi clienți au atât de multe opțiuni online sau offline, relațiile interumane și atenția la nevoile sale vor face diferența.

Printing sau materiale publicitare

Fiecare dintre noi a avut anumite imagini care i-au captat atenția sau care i-au rămas întipărite în minte. Marketingul vizual funcționează. Conform studiilor, 65% din consumatori își pot aminti conținutul vizual chiar și după 3 zile.

Iată câteva idei:

  • panouri publicitare – pot fi amplasate pe părțile laterale ale străzilor, pe fațade și pe acoperișurile clădirilor; 

  • material publicitar – poți distribui materiale promoționale în târguri, în magazine, în parcări sau în orice altă zonă foarte populată;

  • printing – poți plasa reclame în ziare, broșuri sau reviste specializate.

Marketingul online

„Online marketing” este doar o expresie ce cuprinde toate metodele diferite de promovare și desfășurare a unui business în mediul online. Metodele sunt atât de variate și au avansat atât de mult, încât costurile sunt mult mai reduse decât în cazul metodelor tradiționale, în offline. 

 

De la newslettere, la Social Media, SEO sau reclame plătite în Google, businessurile reușesc la un cost avantajos să ajungă direct la publicul lor țintă și într-un timp foarte scurt. 

VITEZA, element fundamental care caracterizează marketingul online

O altă diferență între offline și online este viteza. O campanie online poate fi editată mult mai rapid, iar efectele sunt direct proporționale. Modificările, atunci când vine vorba de online, au și costuri mult mai mici decât cele offline.

Gândește-te, doar, cât ar putea costa o reeditare a broșurii, în comparație cu prețul schimbării unei linii într-un banner. Merită menționat, printre diferențe, un punct comun: o muncă de marketing bine făcută costă și este corect să fie așa.

Imaginând închirierea unei pagini dintr-o revistă pentru publicitate, indiferent de costuri, știi că pagina respectivă a acelei ediții a revistei va fi în circulație pentru o perioadă limitată de timp și va fi văzută doar de către cei care cumpără revista.

Deși rezultatele unei campanii de marketing offline sunt mai greu de urmărit și măsurat decât cele din campaniile de promovare online, brand awarenessul și încrederea în brand se vor reflecta în online foarte rapid.

 

Astfel, marketingul online poate fi îmbinat foarte eficient cu brand awarenessul obținut prin canalele offline pentru a ajunge la rezultatele dorite. Important este să măsori, în mod constant, rezultatele, să te consulți cu specialiști din ambele medii și să găsești mixul de marketing potrivit pentru businessul tău.

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE