Acasă Blog Pagina 18

Cum ii ajuta pe antreprenorii romani, sistemul de burse bilaterale de afaceri dezvoltat de Bursa Romana de Afaceri

0
burse bilaterale de afaceri romania internationalizare companii

Situatia actuala ne demonstreaza inca o data ca afacerile au un grad de dependenta din ce in ce mai mare de schimbarile globale care provin din zone diverse cum ar fi cea geo-politica, economica, sociala – sanitara, tehnologica-digitala, sau de perturbarile aduse de acesti factori in lanturile de aprovizionare, piete si comportamentul consumatorilor.

 

Pentru a supravietui, a fi competitivi si a se dezvolta in aceste conditii, antreprenorii romani au nevoie de un sprijin complex care sa integreze cateva ingrediente cum ar fi:

  • Informatii si oportunitati de business internationale reale, actuale – actualizabile si aplicabile situatiei companiilor romanesti;
  • Contacte cu potentiali parteneri de afaceri potriviti nevoilor si solicitarilor concrete ale antreprenorilor;
  • Inspiratie in ceeace priveste noi modele de afaceri reale si care pot fi adaptate mediului de afaceri romanesc si nevoilor actuale create in piata si respectiv pliate pe apetitul finantatorilor;
  • Furnizori de servicii profesionale cu experienta in accesarea de piete si atragerea de investitori / parteneri;

Pentru a integra si pune la dispozitia antreprenorilor romani aceste resurse absolut necesare, Bursa Romana de Afaceri a dezvoltat in cooperare cu parteneri institutionali si privati din diverse tari, un sistem de Burse de Afaceri Bilaterale astfel incat companii romanesti din multiple domenii care doresc sa acceseze diverse piete sa poata beneficia de aceste resurse, in aceasta etapa – prin comunicare in mod video online urmand ca atunci cand contextul va permite sa se completeze si cu componenta offline, traditionala.

 

Bursa de Afaceri Romania-Spania

Pe data de 25 Mai 2021 Bursa Romana de Afaceri organizeaza in cooperare cu Biroul de Promovare Comerciala si Economica din cadrul Ambasadei Romaniei in Spania, lansarea Bursei de Afaceri Romania – Spania, prilej cu care pe langa prezentarea directiilor principale pe care se poate face business intre companii romanesti si spaniole, se va anunta si o prima asociere realizata in acest cadru de cooperare intre compania romaneasca Globalafa Vision si cea spaniola Servico Movil in domeniul Solutiilor Inovative de Logistica Medicala si Management al Documentelor. Detalii aici: https://rbe.ro/bursa-de-afaceri-romania-spania/. Lansarea Bursei de Afaceri Romania – Spania vine in contextul in care anul acesta se aniverseaza 140 ani de relatii diplomatice dintre Romania si Spania, comunitatea romaneasca in Spania este una foarte mare, iar potentialul de afaceri bilaterale este insuficient valorificat.

 

Bursa de Afaceri Romania-Cehia

In acelasi sens, o zi mai tarziu, pe data de 26 Mai 2021 va fi organizata Bursa de Afaceri Romania – Cehia. Evenimentul este organizat online in parteneriat cu Ministerul Afacerilor Externe din Republica Ceha si cu Ambasada Republicii Cehe la Bucuresti. Va fi prezentat “Potentialul de cooperare economica bilaterala in domeniul aviatiei si al infrastructurii aeronautice” si va fi urmat de sesiuni de intalniri private video online B2B intre companii din domeniu. Detalii aici: https://rbe.ro/bursa-de-afaceri-romania-cehia/

 

Ce urmeaza?

In luna Iunie a acestui an va fi organizata Bursa de Afaceri Romania-Portugalia.

In toamna acestui an urmeaza lansarea burselor bilaterale de afaceri cu Statele Unite ale Americii, Suedia si Olanda iar in anul 2022 cele cu Israel, Franta, UK, Germania, Italia si Turcia.

Antreprenorii romani, managerii executivi si decidentii din departamentele de export si business development precum si alte persoane interesate in identificarea de piete de desfacere, promovare internationala, atragere de investitori si parteneri de afaceri, sunt invitati sa solicite online prin paginile burselor bilaterale mai sus mentionate sau prin platforma RBE Connect https://rbe.ro inscrierea in Bursele Bilaterale de Afaceri, in functie de interesele si sinergiile identificate cu oricare dintre tarile mai sus mentionate.

Dupa validarea contului in platforma, antreprenorii vor putea lista propuneri de afaceri adresate catre tarile de interes si comunica direct cu persoanele relevante sau cu proprietari ai altor listinguri – propuneri deja existente in platforma.

Ne propunem ca acest maraton de sesiuni de matchmaking international, organizate prin intermediul platformelor video online, pe care il demaram acum pentru facilitarea contactelor de afaceri B2B si pentru informarea antreprenorilor romani cu privire la oportunitati si noi modele de business aparute pe plan international, sa reprezinte o activitate pemanenta care sa dainuie peste ani.

Sistemul de burse bilaterale de afaceri este dezvoltat de catre Bursa Romana de Afaceri, sub umbrela programului Business Diplomacy si are ca obiectiv principal sprijinirea firmelor romanesti de a exporta, a-si gasi parteneri de afaceri si investitori si a identifica orice alte oportunitati de afaceri pe plan international. Este deasemenea o platforma de soft landing pentru companiile internationale interesate sa intre pe piata romaneasca.

BURSA ROMANA DE AFACERI este prima si cea mai complexa platforma de intermediere si consultanta in afaceri din Romania cu acces la piata internationala, parteneri de afaceri, investitori straini, oportunitati de afaceri, care faciliteaza internationalizarea companiilor romanesti, investitiile private de capital, realizarea de parteneriate de afaceri, joint-ventures in tara si strainatate, dezvoltarea, restructurarea afacerilor, vanzarea si cumpararea de afaceri la cheie. Intra in contact cu noi: +4 0212665677 ; confidential@rbe.ro

Banner SapunulCheia.ro

Agroland, sustinuta in procesul de gestionare a comenzilor de solutiile Senior Software

0

Cea mai mare retea de magazine agricole din Romania a optimizat activitatea si a crescut vanzarile cu ajutorul sistemelor integrate ERP si B2B de la Senior Software. Agroland a obtinut astfel o expunere mai buna a produselor in site, procesarea mai rapida a comenzilor, iar relatia cu clientii s-a imbunatatit.

Agroland, compania din Timisoara ce detine cea mai mare retea de magazine agricole din Romania, a crescut vanzarile si a optimizat fluxurile de lucru din companie cu ajutorul sistemelor integrate de la Senior Software:

• SeniorERP, un soft ERP pentru managementul resurselor
• SeniorB2B, o platforma ecommerce pentru vanzari business-to-business

“Foloseam deja SeniorERP de la Senior Software, prin urmare am ales sa extindem colaborarea, utilizarea de sisteme integrate de la acelasi furnizor fiind un criteriu important pentru noi. Ambele solutii ne usureaza activitatea, iar avantajul major este ca s-a automatizat partea de comenzi, de unde au rezultat toate celelalte beneficii”, a mentionat Valentina Balan, Project Manager – Agroland Business System.

Cele mai importante schimbari observate de echipa Agroland dupa implementarea sistemelor sunt:

• Automatizarea fluxurilor de lucru, rezultand economii de timp si acuratete crescuta
• Imbunatatirea comunicarii cu partenerii si cresterea satisfactiei clientilor
• Sustinere in procesul de crestere a vanzarilor si procesarea mult mai rapida a comenzilor
• Diminuarea erorilor si gestionarea eficienta a resurselor companiei
• Actualizarea corecta si in timp real a tuturor datelor esentiale pentru procesele comerciale
• Vizibilitate crescuta pentru produsele listate in site si expunerea detaliata a acestora
• Transparenta si trasabilitate completa a tranzactiilor comerciale

”B2B ne-a ajutat sa trecem de la comenzile realizate prin e-mail la comenzi automatizate, cu transmitere foarte rapida in ERP si cu generare imediata de facturi si avize. Am scurtat foarte mult timpii si am eficientizat activitatea, eliminand erorile umane.

In plus, totul este mai clar si transparent. Clientii au o imagine clara asupra tuturor gamelor de produse, isi fac singuri comenzile si au acces la istoricul acestora, in timp ce produsele au o expunere mai buna si le putem atasa imagini, detalii de produs. Am inregistrat cresteri in vanzari, iar solutia B2B a contribuit la acest aspect”, a completat reprezentantul companiei, Valentina Balan.

Agroland – o afacere de top sustinuta de o platforma ecommerce moderna

Cu o experienta de circa 25 de ani, compania Agroland a inregistrat in 2020 o cifra de afaceri de peste 38 milioane euro, in crestere cu 33% fata de anul precedent. Cu noile functionalitati disponibile in platforma ecommerce B2B, echipa Agroland:

• preia automat informatiile contractuale ale clientilor (istoric de facturi, scadentar, balanta, limita de credit, termen de plata)
• are acces la stocuri sincronizate
• preia politicile comerciale integrale pentru fiecare partener din ERP
• trimite cu usurinta comenzile in ERP spre procesare
• acceseaza rapid istoricul de comenzi pentru fiecare utilizator

Sistemul ERP si platforma B2B de comert electronic pentru parteneri, din portofoliul Senior Software, sunt utilizate cu succes si de catre alte companii din Romania precum: Viamso, Ravenol, Aspad, Sano Vita, Bico Industries, Consolight, Mirdatod Prod, Sipex Company etc.

Despre Agroland

Agroland Business System este o afacere din Timisoara, infiintata in 1997. La inceput, compania s-a axat pe comercializarea de produse pentru cresterea animalelor catre mici fermieri, iar pe parcurs, portofoliul companiei s-a diversificat. In prezent, Agroland detine cel mai mare lant din Romania de magazine specializate pe segmente de gradinarit, ingrijirea animalelor de companie si hobby farming. Comercializarea produselor se realizeaza atat in mod direct prin magazinele traditionale, cat si online prin intermediul magazinului virtual.

Despre Senior Software

Senior Software este singurul furnizor de sisteme software din Romania cu un pachet complet de solutii integrate. Fondata in 2003, compania a realizat peste 450 de implementari de succes, utilizand cele mai noi tehnologii. Senior Software a pornit businessul cu o singura divizie, iar in prezent dispune de 6 divizii prin care implementeaza sisteme intuitive de tip ERP, BI, SCM, MES, E-commerce si Hardware. Compania isi desfasoara activitatea in patru locatii din Romania (Bucuresti, Constanta, Cluj, Iasi) cu o echipa formata din 160 de angajati.

Banner SapunulCheia.ro

Lansare parteneriat BeBlue – Orientare în carieră în economia albastră

0

Conceptul de economie albastră evidențiază necesitatea promovării creșterii economice, incluziunii sociale și dezvoltării mijloacelor de trai, protejând în același timp mediul și încurajând inițiativele durabile în ocean și în zonele de coastă.
Acest parteneriat este un răspuns la lipsa transparenței competențelor și calificărilor, care este responsabilă pentru ineficiențele de pe piața muncii. În plus, mobilitatea redusă a forței de muncă a „profesioniștilor albastri” este, de asemenea, o problemă cu care trebuie să se confrunte lucrătorii din Europa. Din interviurile cu părțile interesate din zona economiei albastre, am ajuns la concluzia că o creșterea a transparenței competențelor necesare în domeniile conexe ar fi adecvată, realizabilă și fezabilă pentru îmbunătățirea ineficiențelor pieței muncii.
Prin urmare, următoarele trei instituții abordează aceste probleme în economia albastră în perioada 2020-2022:
Asociatia TEAM4Excellence, Romania
Sea Teach, Spania
Osmaniye Il Milli Egitim Mudurlugu, Turcia
BeBlue își propune să consolideze mobilitatea intra și intersectorială a celor interesați de educație și formare profesională (VET) în economia albastră din țările partenere, cu ajutorul altor 15 parteneri asociați care contribuie la impactarea grupurilor țintă, la implementarea sarcinilor proiectului și la sprijinirea diseminării.
În timpul proiectului, grupurile țintă, care sunt formate din cursanți VET cu vârsta cuprinsă între 14-19 ani, cu interes în planificarea carierei lor în economia albastră, dar și din profesori / mentori și școli VET, vor beneficia de rezultatele intelectuale ale consorțiului. Parteneriatul BeBlue își propune să echipeze grupurile țintă cu o platformă Blue Career Path, un curs de formare online în economia albastră și un program Blue Career eMentoring.
Pe baza schimbului de experiență în sectoarele maritime, offshore și alte sectoare ale economiei albastre, partenerii contribuie la distribuirea eficientă a rezultatelor proiectului către grupuri de tineri, formatori, profesori și școli, la scară locală, regională, națională și europeană, pentru a îmbunătăți capacitatea de angajare a cursanților VET în economia albastră, împreună cu capacitățile aceluiași grup de a schimba între sectoare. Prin implicarea în proiect, ne așteptăm ca școlile VET să se alinieze la nevoile și oportunitățile economiei albastre, venind în întâmpinarea elevilor cu oferte mai atractive.

Banner SapunulCheia.ro

Necesitatea introducerii dezvoltării personale și consilierii în școli

0

Necesitatea introducerii dezvoltării personale și consilierii în școli este subliniată de rezultatele obținute în urma Studiului ”Abandonul școlar, provocări și problematică – Analiza inițială a situației din județele Prahova și Neamț privind nevoile legate de continuarea studiilor, bullying, incluziunea socială a elevilor cu CES în cazul claselor terminale de gimnaziu”, realizat de Rodica-Corina Andrei, Sociolog și Doctor în Științe Politice, pentru Asociația GO AHEAD, în cadrul proiectului ”ZEST4EDU – O nouă perspectivă în educație”.
Scopul analizei inițiale a fost să ofere o imagine mai clară asupra situației la nivelul comunităților școlare în ceea ce privește percepția elevilor, cadrelor didactice și părinților referitoare la provocările abandonului școlar, absenteismului, educației incluzive și fenomenului Bullying.
19 directori de școli și experți în educație, 697 de părinți, 276 cadre didactice, 873 de elevi din ciclu secundar inferior(cu precădere clasele a VI-a și a VII-a) din 19 unități școlare din județele Prahova și Neamț, din mediul rural și urban au răspuns la chestionare sau au participat la interviuri. . Instrumentele de cercetare folosite au fost: Chestionar pentru cadre didactice, Chestionar pentru părinți, Chestionar pntru elevi și Grilă de interviu semistructurat pentru directori și experți în educație.
Principalele concluzii ale studiului sunt:
 Situația în educație, la nivel de clivaj între mediul rural și mediul urban se deteriorează, ne raportăm încă la o „Românie educată cu două viteze”, copiii din mediul rural au acces redus la educație, din diverse cauze: sărăcie, drumul prea lung până la școală, nevoia ca ei să facă munci în gospodărie. Cadrele didactice consideră că „Egalizarea diferențelor dintre mediul urban și rural” este o provocare pentru sistemul educațional, iar peste 40% dintre ei au spus că elevii din mediul rural au acces dificil și foarte dificil la resurse educaționale și consiliere profesională. În același timp, peste 50% dintre părinți au selectat această categorie de elevi ca având un acces dificil și anevoios la sistemul de învățământ.
 Consilierea personală și profesională, la nivelul școlii este un subiect menționat ca necesitate de către toate categoriile intervievate – elevi, părinți și cadre didactice, cu impact important asupra abandonului școlar, absenteismului, incluziunii și combaterii bullyingului. Mare parte dintre elevi (69,2%) spun că simt nevoia să stea de vorbă cu cineva cu privire la viitorul lor profesional, iar 61,9% dintre elevii respondenți consider că au nevoie de îndrumare în legătură cu traseul școlar. Conform răspunsurilor, 79,2% dintre elevi spun că nu au participat la vreun program de consiliere profesională vreodată, iar 65,9% au zis că le-ar plăcea să participe. În mod cert, nevoia lor de a fi îndrumați spre un anumit traseu profesional poate fi corelată cu lipsa de participare la programe de consiliere. Pe de altă parte, aproape toate cadrele didactice chestionate (94,2%) sunt de părere că elevii lor au nevoie de consiliere profesională. Astfel, 35,4% dintre ele spun că doar câțiva dintre elevii lor sunt hotărâți în ceea ce privește ce vor face după finalizarea cursurilor gimnaziale, în timp 31% dintre ei spun că de fapt foarte puțini sunt deciși în legătură cu viitorul lor școlar/profesional. Părinții, la rândul lor, sunt însă de acord în proporție de 83,2% cu participarea copiilor lor la activități de consiliere și dezvoltare personală.
 În opinia cadrelor didactice (92,4%), abandonul școlar reprezintă o problemă în învățământul românesc. Principalele cauze ale abandonului școlar sunt reprezentate de problemele în familie (40,8%), motivația școlară redusă și lipsa de interes (33,2%) și problemele financiare (14,8%).
 Referitor la traseul profesional pe care doresc să îl aleagă după finalizarea gimnaziului, se remarcă faptul că elevii sunt indeciși când vine vorba de viitorul lor, 88,4% dintre elevi spun că doresc să depună dosarul la liceu sau la o școală profesională după ce finalizează gimnaziu, însă doar 56,1% știu ce liceu/școală profesională doresc să urmeze. Dacă nu ar intra la o școală profesională sau liceu, 63,2% dintre elevi nu știu ce vor face, iar puțini (17,2%) ar vrea să muncească, deși ar face muncă necalificată, iar vârsta este mică pentru a avea un loc de muncă stabil.
 În ceea ce privește educația incluzivă, se remarcă o penurie de măsuri coerente pentru ca acest concept să fie implementat real în școlile de masă. Un punct nevralgic este lipsa profesorului de sprijin din majoritatea unităților școlare, mai ales din mediul rural. Mai mult de jumătate dintre cadrele didactice chestionate (55,6%) sunt de părere că personalul puțin specializat în lucrul cu ei reprezintă cea mai mare problemă, cât și metodele reduse de lucru cu acești copii aflate la dispoziția cadrelor didactice. Peste 50% dintre ei consideră că elevii cu CES și/sau dizabilități sunt marginalizați de ceilalți elevi.
 Fenomenul bullying -ului este prezent în școlile din cele două județe, la fel cum se întâmplă la nivelul țării, însă el are efecte vizibile și invizibile. Mai mult de o treime dintre elevi- 38,6% au răspuns afirmativ când au fost întrebați dacă au simțit vreodată că au fost marginalizați de colegi, în timp ce 53,7% dintre ei au spus că alți colegi au fost marginalizați de colectiv din diverse motive. Întrebați dacă au jignit/înjosit/ atacat fizic sau în mediul online vreun coleg(ă) vreodată, 27,3% au dat un răspuns afirmativ, în timp ce aproape 41,1% dintre elevi mărturisesc că au fost jigniți, ofensați, atacați fizic sau în mediul online de alți colegi. Doar 29,3% spun că au vorbit cu cineva despre astfel de incidente. Dintre ei, 20,6% au declarat că au vorbit cu părinții. În paralel, răspunsurile părinților arată că gravitatea situației nu este la nivelul potrivit de conștientizare, întrucât au afirmat doar 10,9% dintre ei că copiii lor au jignit/ofensat/ atacat fizic sau în mediul online un alt(ă) coleg(ă), iar doar 28,4% au declarat că copilul lor a fost victimă a bullyingului.
Studiul ”Abandonul școlar, provocări și problematică – Analiza inițială a situației din județele Prahova și Neamț privind nevoile legate de continuarea studiilor, bullying, incluziunea socială a elevilor cu CES în cazul claselor terminale de gimnaziu” este disponibil în întregime în format PDF, la finalul articolului publicat pe: https://www.go-ahead.ro/ro/necesitatea-introducerii-dezvoltarii-personale-si-consilierii-scoli sau acces direct pe https://bit.ly/3b6r9Ne.
Proiectul ”ZEST4EDU _ O nouă perspectivă în educație” beneficiază de un grant în valoare de 1.120.896 € oferit de Norvegia prin Granturile Norvegiene în cadrul Programului Dezvoltare locală. Obiectivul general al proiectului este creșterea gradului de incluziune socială a elevilor și accesul la o educație de calitate, echitabilă și incluzivă în județele Prahova și Neamț prin măsuri specifice de care beneficiază peste 650 elevi aflați în situație de risc din 19 școli, 200 părinți/tutori și membri ai familiilor acestora, 200 de membri ai personalului didactic și 100 de persoane din alte grupuri secundare (elevi, părinți, alți membri ai comunității) contribuind astfel pe termen lung la creșterea inteligentă și incluzivă a României. Proiectul este implementat în parteneriat de către Inspectoratul Școlar al Județului Prahova (PP- promotor de proiect), Inspectoratul Școlar Județean Neamț (P1), Asociația GO-AHEAD (P2) și Art for Change Foundation din Norvegia. Informații actualizate despre proiectul ZEST4EDU- O nouă perspectivă în educație sunt disponibile pe pagina oficială a proiectului: https://www.facebook.com/zest4edu.
Despre Asociația GO-AHEAD
Asociația GO-AHEAD este o organizație non-guvernamentală înființată în august 2017 a cărei Misiune este schimbarea la nivel educațional (șanse egale la educație, incluziune socială, creșterea calității actului educațional). Furnizor autorizat de formare, de informare și consiliere profesională, Asociația GO AHEAD susține DEZVOLTAREA PERSONALĂ și propune un CONCEPT INOVATOR pentru îmbunătățirea rezultatelor educaționale, profesionale și personale.
Promovăm activ educația de calitate punând accent pe importanța dezvoltării abilităților socio-emoționale și pe integrarea tehnologiei în procesul educațional formal și non-formal prin activități de formare dedicate adulților, profesorilor și viitorilor consilieri, respectiv prin activități de consiliere și dezvoltarea de competențe socio-emoționale dedicate copiilor.
Asociația GO-AHEAD – www.go-ahead.ro | +40 747 269 737, +40 724 728 131 | office@go-ahead.ro

Banner SapunulCheia.ro

Cu Rent-a-car-otopeni.ro ai masina de inchiriat potrivita

0
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Atunci cand calatoresti in capitala, probabil ca alegi ca mijloc de transport avionul, acesta este rapid si eficient iar costul calatoriei este unul destul de accesibil mai ales daca vii dintr-o tara aflata la mii de km distanta.

Automobilul reprezinta o solutie de mobilitate cu acesta vei putea sa ajungi rapid la orice destinatie, daca veniti in Otopeni cu avionul cei de la Rent-a-car-otopeni.ro pot fi cea mai buna solutie de inchirieri auto pe care va puteti baza de fiecare data. Au masini de cea mai buna calitate iar pretul pe care va trebuii sa il platiti pentru inchiriere este unul cat se poate de accesibil, in alta ordine de idei optand pentru serviciul de rent a car din Bucuresti veti putea sa va alegeti masinile in functie de preferinte dar si de bugetul pe care il aveti la dispozitie, au disponibile masini de la gama compact pana la modele de lux si masini economice, iar tarifele se pot negocia pentru perioade mai lungi de timp. Cu Rent-a-car-otopeni.ro o sa calatoresti lipsit de griji vei putea sa te deplasezi oriu nde doresti, nu vei avea limite de km sau restrictii, masinile fiind cat se poate de bine intretinute si cu un an nou de fabricatie. Mai mult decat atat printre beneficiile pe care ei le ofera se numara si livrarea directa in aeroport, sau daca va cazati la un anumit hotel sau locuiti in capitala, masina va fi adusa la adresa aleasa de dumneavoastra de un reprezentant al companiei la data si ora stabilita de la inceput.

De ce este rentabil un serviciu de rent a car Bucuresti de la Rent-a-car-otopeni.ro

Daca turistii aleg in mod frecvent servicile de rent a car Bucuresti si locuitorii din capitala au inceput sa se orienteze in numar cat mai mare catre inchirierile de masini din cauza beneficiilor pe care acestea le ofera dar si a costurilor cat se poate de reduse si a politicilor de inchiriere extrem de avantajoase. O masina personala poate insemna cheltuieli destul de mari, asigurari, timp foarte mult pierdut in service, unde mai pui si costul de achizitie al acesteia , iar in cazul unor modele noi acesta fiind considerabuil, in schimb cu un serviciu de rent a car Bucuresti vei inchiria masina doar atunci cand ai nevoie, platesti doar pentru zilele de inchiriere, nu ai costuri in plus si nu te va preocupa deloc intretinerea masinii, aceasta fiind in sarcina companiei Rent-a-car-otopeni.ro

Atunci cand vrei sa pleci intr-o scurta vacanta, sau ai o intalnire de afaceri care presupune o imagine impecabila, poti apela la ofertele de rent a car Bucuresti pe care ti le pun la dispozitie companiile. Masina personala pe langa costul destul de mare de achizitie poate avea si alte necesitati cum ar fi reviziile periodice pe care trebuie sa le faci in serviceuri autorizate sau inlocuirea anvelopelor in functie de sezon, de ce sa investeti inutil in astfel de servicii cand poti inchiria o masina doar pentru zilele in care ai nevoie. Poti reduce atat stresul cat si costurile cu ajutorul celor de la Rent-a-car-otopeni.ro iata o parte din avantajele pe care acestia ti le ofera dar si cateva motive pentru care merita intotdeauna sa ii alegi ca parteneri de calatorie , fie ca ai nevoie de o masina pentru aglomeratia orasului sau pleci cu ea in afara localitatii.

Numar nelimitat de km la orice inchiriere – nu trebuie sa iti faci griji in privinta kmetriklor, daca unele companii te vor taxa suplimentar dupa ce depasesti un anumit numar de km impus de comun acord la semnarea contractului, Rent-a-car-otopeni.ro nu iti va impune limite sau restrictii, vei avea gratuiti acesti km.

Asigurari insluse in pret – nu va mai trebuii sa pierzi timpul ca atunci cand ai o masina proprietate personala pe la companiile de asigurari pentru intocmirea politelor rca sau casco, ei iti pun la dispozitie masini asigurate astfel incat sa nu ai deloc griji. De asemenea daca vrei sa ai parte de raspundere zero in situatia in care pe perioada de inchiriere esti implicat intr-un eveniment rutier, poti sa optexzi pentru asigurarea full casco, asta va insemna ca indiferent de vinovat nu va mai trebuii sa iti faci griji, in unele cazuri si in functie de clasa sau de tipul masinii alese, unele companii de rent a car Bucuresti iti vor solicita o garantie, aceasta poate fi de la cateva sute de euro si pana la cateva mii.

Taxe de drum incluse – pe langa asigurari vei avea incluse si taxele de drum pe toata perioada desfasurarii contractului, rovigneta pentru cei care calatoresc in afara localitatii precum si taxele de autostrada, de asemenea inlocuirea masinii in cazul in care cea inchiriata se va defecta din diverse motive.

Gama diversificata de peste 50 de modele pe care rent-a-car-otopeni.ro ti le pune la dispozitie iti ofera posibilitatea sa alegi de la modelele low cost si pana la masinile din game superioare in functie de buget dar si de pretentiile pe care fiecare client le are. Procesul de rezervare fiind si el unul extrem de simplu si oricine il va putea parcurge in numai cateva minute, daca alegi de exemplu varianta de rezervare online ai acolo posibilitatea sa vezi intreaga flota de masini, cei interesati pot cosulta inclusiv conditiile de inchiriere pe care compania le impune. In alta ordine de idei vei colabora cu o companie cu peste 10 ani de experienta si un personal calificat care iti ofera cele mai bune servicii si oferte de pe piata. Indiferent de scopul sau de perioada calatoriei ei sunt intotdeauna cea mai buna alegere vei beneficia de un serviciu de incredere si de oferte pe care nu le vei putea refuza. Modelele puse la dispozitia dumneavoastra in cadrul ofertei de rent a car Bucuresti au cele mai noi sisteme de siguranta, sunt echipate cu gps auto iar la cerere vi se pot pune la dispozitie gratuit si scaune pentru copil daca o sa calatoriti cu un minor.

Daca ai nevoie de o masina pentru cateva zile sau daca vei calatorii in scop turistic in tara, in interes de afaceri sau ai nevoie de o masina care sa iti fie pusa la dispozitie si cu serviciile unui sofer, cei de la Rent-a-car-otopeni.ro rent a car Bucuresti sunt cea mai buna alegere pe care o puteti face, masini noi si bine echipate ce va asteapta in orice moment sa le inchiriati la tarife cat se poate de accesibile.

Banner SapunulCheia.ro

Kombucha – noul trend pentru cei care adoptă un stil de viață sănătos

0

Un stil de viață sănătos începe din interior. Iar atunci când simt că organismul are nevoie de o doză de sănătate, tot mai mulți români preferă băuturile naturale, ca alternativă la băuturile pline de zahăr, din comerț. Noua tendință a momentului, kombucha, reprezintă alegerea potrivită. Ce este, de fapt, kombucha? Aceasta este o ciupercă miraculoasă ale cărei proprietăți benefice sunt cunoscute de mii de ani. Odată ce este transformată într-o băutură delicioasă, 100% naturală, dă clasă produselor obișnuite din comerț, datorită atât efectelor pozitive pe care le are asupra organismului, cât și gustului inconfundabil. În mod obișnuit, cultura de kombucha se hrănește cu ceai verde sau ceai negru îndulcit cu zahăr sau cu miere.

iKombucha – singurul producător din Europa a sortimentului cu miere, în a cărui proces de fermentație nu folosește deloc zahăr

iKombucha prepară într-un mod artizanal o băutură vie, ușor acidulată și cu gust plăcut acrișor, folosind doar ingrediente naturale. Un lucru inedit în Europa este faptul că iKombucha este singurul producător care prepară unul dintre sortimentele sale – cel cu miere – după o rețetă tradițională care nu necesită zahăr în procesul de preparare, în compoziția sa fiind utilizate doar frunze de ceai verde, miere de albine, ștevie și, bineînțeles, cultura de kombucha.

Victor Nicolae Mut, artizanul iKombucha, declară: „Pe baza experiențelor personale deosebite avute în urma consumului de kombucha și a cercetărilor amănunțite, am decis, în 2018, că iKombucha este lucrul bun pe care îl pot eu oferi. Am început producția din pasiune, iar susținut de încântarea clienților față de efectele resimțite, am hotărât să ne extindem la nivel național și să dovedim că, schimbând obiceiurile mici, putem schimba lumea. De aceea, cu iKombucha, ne dorim să facem o lume mai fericită și mai sănătoasă, folosind ceea ce ne oferă natura. iKombucha vine ca răspuns la nevoia oamenilor de a consuma o băutură răcoritoare, care nu este încărcată de zaharuri și chimicale, fiind infinit mai sănătoasă pentru organismul uman.”

iKombucha – sursă de probiotice naturale

Pentru un organism sănătos sunt necesare miliarde de probiotice. Acestea susțin imunitatea naturală a organismului, ajută digestia, sprijină la combaterea bacteriilor patogene și contribuie la absorbția nutrienților, a vitaminelor și a mineralelor esențiale. Acest necesar zilnic de probiotice naturale se poate obține din alimentele fermentate natural, cum este și băutura activă iKombucha.
Cultura de kombucha se hrănește cu ceai verde sau negru, îndulcit cu zahăr sau miere. Prin procesul de fermentare zaharurile sunt transformate și rezultă o băutură ușor acidulată, cu gust plăcut, acrișor.
Pentru că este o băutură „vie”, nepasteurizată sau conservată, la cald reîncepe procesul de fermentare, motiv pentru care iKombucha este produsă în loturi mici și livrată în permanență proaspătă.
Această băutură este o adevărată „bombă” biochimică, datorită miliardelor de probiotice vii, enzime, aminoacizi, polifenoli, vitamine (vitamina C și complexul de vitamine B) și acizi organici pe care le conține, conferind consumatorilor mai mult decât bunăstare fizică și psihică, respectiv, sănătate.

Elixirul imunității – beneficiile incontestabile ale iKombucha
– Infuzează organismul cu energie proaspătă, datorită conținutului de vitamine, minerale, enzime și bionutrienți;
– Stimulează imunitatea și detoxifierea naturală a organismului;
– Regenerează flora internă și îmbunătățește digestia cu ajutorul probioticelor și enzimelor asimilate optim de organism;
– Accelerează arderea grăsimilor și limitează depunerea de grăsimi prin stimularea metabolismului;
– Contribuie la regenerarea celulară și la procesul de întinerire și stimulare a rezistenței naturale a organismului;
– Alcalinizează corpul și echilibrează PH-ul intern, curățând vasele de sânge și susținând procesul de autovindecare.

În prezent, iKombucha produce 8 sortimente folosind arome naturale de: miere, ceai verde, lavandă, rooibos, trandafir și hibiscus, mentă, ghimbir și cardamon. Pentru a consulta în detaliu beneficiile și a descoperi sortimentele iKombucha, accesează site-ul oficial https://ikombucha.ro/.
iKombucha – Beau Sănătate!

Banner SapunulCheia.ro

Cele mai importante caracteristici ale stilului shabby chic

0

Originar din Marea Britanie, stilul shabby chic amintește de farmecul unei vieți simple și de frumusețea naturală a lucrurilor. Acesta a luat naștere ca răspuns al provocărilor zilnice pe care le întâmpină oamenii în gospodărie și a devenit foarte popular în anii ’90 când designerul Rachel Ashwell a pus bazele unui magazin de mobilă pe care l-a denumit Shabby Chic. 

Numele unității și, mai târziu, al stilului de decor, se traduce prin uzat (shabby) și elegant (chic) și scoate în evidență atmosfera caselor mari în care piesele de mobilier vechi ori vopsite, alături de texturi și culori calme creează foarte multă căldură și confort. Iată care sunt cele mai importante caracteristici ale acestei amenajări:

Piese de mobilier vechi sau vintage

De cele mai multe ori, partea shabby se referă în principal la piesele de mobilier care prezintă o estetică antică, învechită și chiar ușor demodată. Într-o astfel de amenajare, mobilierul joacă un rol semnificativ cu toate că nu există preferințe specifice în ceea ce privește forma și orientarea sa stilistică. 

Este preferată mobila realizată din lemn, care arată ca și cum ar fi neterminată sau are mici defecte, cel mai adesea cu finisaj alb, deoarece este ușor de antichizat. Totuși, ea trebuie să fie complet funcțională. Articolele de mobilier pot fi completate de tapițerii în culori pastelate sau cu imprimeuri florale, în special pentru scaune, fotolii sau canapea.

Varietate de tonuri pastelate

Dacă îți dorești să abordezi stilul shabby chic trebuie să ai în vedere o paletă cromatică deschisă, în tonuri calde. Regula principală a culorilor folosite este less is more, chiar și în cazul pieselor mici. Așadar, de la pereți și pardoseală până la decorațiuni, textile și covoare pufoase, sunt recomandate nuanțele luminoase de bleu, roz, crem, alb, verde deschis, bej ori gri. 

Interiorul shabby chic ne aminteste de stilul rustic, dar are si influente feminine, cu linii rotunde și nuanțe care aduc un aer relaxat și fermecător. În general, am putea considera că rozul pal este laitmotivul acestui stil de decor, mai ales că poate fi prezent pe tapet, perdele, cuverturi de pat, vaze, veselă, broderii sau buchete de flori.

Stratificarea mai multor tipuri de accesorii

Decorațiunile și accesoriile sunt elementele cu care poate fi conturat adevăratul farmec boem al acestui stil. Decorul permite o stratificare unei varietăți de produse diferite – pături, covoare, obiecte de artă și de decor, perne sau decorațiuni florale, totul pentru a crea un spațiu confortabil și casual. 

Se pot amesteca fără probleme elemente care conțin diferite imprimeuri, modele și texturi, însă fără a transforma, totuși, încăperea într-o magazie aglomerată.

Volane, ciucuri, sculpturi și detalii strălucitoare

Stilul shabby chic presupune utilizarea ciucurilor, volanelor și franjurilor, în special în combinații de culori vintage, cum ar fi bleu și fildeș, pentru reîmprospătarea spațiilor plictisitoare. 

Pe lângă acestea, sunt nelipsite ornamentele din lemn sculptat, ca de exemplu picioarele mobilierului, balustradele gravate sau alte elemente aplicate, ce amintesc de stilul romantic de salon al decorurilor franțuzești. 

Detaliile strălucitoare sunt perfecte pentru a scoate în relief aerul sofisticat al stilului, așa că poți folosi câteva boluri din metal, vaze din ceramică, oglinzi cu rame aurii sau argintii ori alte piese care să dea impresia unei amenajări rafinate.

Podele din lemn

La fel ca orice altă componentă a acestui stil de decor, pardoseala trebuie să aibă un aer usor uzat, rustic, dar în același timp sofisticat și expresiv. De aceea, sunt recomandate podelele din lemn, care pot fi decorate cu diferite tipuri de covoare cu model dens și țesătură înaltă.

 

Deși există câteva caracteristici ale stilului, nu există o abordare unică pentru integrarea tuturor elementelor într-un decor shabby chic. Nepretențios și, totuși, foarte rafinat, acest tip de amenajare seduce prin atmosfera primitoare pe care o oferă, prin farmecul său nonșalant și accesorizarea în mod strategic, pentru a păstra aerul chic.

 

Banner SapunulCheia.ro

Operatia de sindrom de tunel carpian

0

 

Operatia de sindrom de tunel carpian este o interventie chirurgicala utilizata pentru a trata si a vindeca afectiunea dureroasa cunoscuta sub numele de sindromul tunelului carpian. Inainte, se credea ca aceasta afectiune este cauzata de multiplele traumatisme sau de miscarile repetitive efectuate de incheietura mainii sau de mana, adesea la locul de munca. Acum, doctorii cred ca aceasta este mai degraba o predispozitie congenitala – unii oameni, pur si simplu, au tuneluri carpiene mai mici decat altii. Sindromul de tunel carpian poate fi, de asemenea, cauzat de leziuni, cum ar fi entorse sau fracturi, sau de utilizarea repetata a unui instrument cu vibratii. De asemenea, acesta este legat de sarcina, diabet, artrita reumatoida si boli tiroidiene.

Nervul median si tendoanele care permit miscarea degetelor trec printr-un pasaj ingust din incheietura mainii numit tunel carpian. Acest tunel este format din oasele carpiene si este acoperit de un ligament rezistent si inelastic numit ligamentul carpian transvers (retinaculul flexorilor). Cand aceasta parte a corpului este ranita sau stransa, tesuturile din tunel se pot inflama, apasand pe nervul median. Acest lucru provoaca amorteala si furnicaturi in mana, dureri in degetele I-IV si chiar pierderea functiei mainii in cazul in care boala nu este tratata. Simptomele incep de obicei lent si se pot agrava in timp. Ele tind sa fie mai intense in zona degetului mare al mainii afectate.

 

Un clip cu tot ce trebuie sa stii despre operatia de Sindrom de tunel carpian:

https://youtu.be/TNqN_kAycPA

 

Sindrom de tunel carpian operatie – Cand poate fi necesara interventia chirurgicala?

In cazul in care ai fost diagnosticat cu aceasta afectiune in faza incipienta, medicul iti va recomanda, cel mai probabil, sa incerci mai intai tratamente sindrom tunel carpian nechirurgicale. Acestea pot include medicamente pentru durere, fiziokinetoterapie, purtarea unei orteze pentru incheietura mainii sau injectii locale cu corticosteroizi pentru ameliorarea umflaturilor si durerilor.

Motivele pentru care medicul iti va recomanda operatia de sindrom de tunel carpian pot include:

  • metodele de tratament nechirurgicale nu au oferit raspunsul dorit;

  • in urma unui test de electromiografie a nervului median, medicul a constatat ca boala este deja intr-o faza avansata, iar aceasta nu mai poate fi tratata decat in mod chirurgical;

  • muschii maini sau incheieturii mainii sunt foarte slabiti din cauza presiunii severe asupra nervului median;

  • simptomele sindromului de tunel carpian dureaza de mai bine de 6 luni si nu prezinta niciun semn de ameliorare.

​In ce consta operatia de sindrom de tunel carpian?

De mentionat ca operatia este singurul tratament ce poate elimina definitiv compresia si suferinta nervului median.

In timpul acestei proceduri, care poate fi efectuata doar de catre un specialist in chirurgia mainii, medicul va sectiona structura fibroasa a ligamentului carpian transvers si, in felul acesta, va mari calibrul canalului.

Operatia este destul de facila, usor de suportat de catre pacient si are o durata relativ scurta. De asemenea, recuperarea si prognosticul ar trebui sa fie foarte bune in cazul in care interventia este facuta la timp. Daca, insa, la nivelul nervului au aparut modificari ireversibile, prognosticul este afectat.

 

Citeste mai multe detalii despre sindromul de tunel carpian si operatia de decompresie a tunelului carpian aici.

Banner SapunulCheia.ro

Lansare proiect PESE, finanțat de Erasmus+

0

Una dintre abilitățile principale cerute în cadrul locurilor de muncă de astăzi este comunicarea, dar este necesar să cunoașteți mai multe limbi pentru a supraviețui pe piața muncii. Limba engleză, utilizată pe scară largă în UE, este cea care le poate oferi viitorilor angajați șanse reale de a obține un loc de muncă în domeniul dorit.

Astfel, prin intermediul acestui parteneriat, denumit “Professional English Skills for Employability Across EU” (PESE), cinci organizații abordează această problemă și oferă instrumente eficiente în limba engleză pentru publicul țintă, cu scopul de a depăși dificultățile, în perioada 2020-2022:

Asociatia TEAM 4 Excellence, Romania
Babel Idioma y Cultura S.L., Spania
Csi Center for Social Innovation Ltd, Cipru
Eurospeak Language Schools Ltd, Regatul Unit
Macdac Engineering Consultancy Bureau Ltd – MECB, Malta
Cooperativa de Formacao e Animacao Cultural COFAC, Portugalia

În cadrul acestui proiect, partenerii își propun să cerceteze piața muncii din țările de origine și să stabilească tipul de competențe în limba engleză pe care angajatorii le solicită în prezent angajaților lor. Aceste informații sunt aduse laolaltă într-un manual care va servește drept referință pentru cadrul unui curriculum. Având la bază acest curriculum, unul din rezultatele finale ale proiectului este un curs online de engleză profesională destinat persoanelor șomere din Europa. Proiectul are, de asemenea, un impact asupra educatorilor care predau cursuri de angajabilitate și cursuri de limba engleză, asociații care se ocupă de persoane din medii defavorizate, autoritatea educațională a guvernului național pentru fiecare țară parteneră și multe altele.
Câteva din rezultatele așteptate ale proiectului nostru sunt:
– conștientizare sporită cu privire la beneficiile instrumentelor digitale și TIC în cadrul cursurilor de învățare;
– abordări inovatoare îmbunătățite ale cursului de învățare axat pe abilitățile profesionale din țările partenere;
– o colaborare sporită între organizațiile educaționale din întreaga Europă prin rezultatele proiectului;
– creșterea volumului de cooperare între instituțiile educaționale, organizațiile educaționale și organizațiile orientate către refugiați și migranți, precum și alte organizații naționale și internaționale relevante din întreaga Europă.

Parteneriatul multidisciplinar și complementar contribuie la distribuirea pe scară largă a rezultatelor proiectului grupurilor de tineri, formatori, profesori, lucrători de tineret și organizații de tineret, la scară locală, regională, națională și europeană. Prin implicarea în proiect, participanții își consolidează rețeaua de contacte și învață despre exemple din alte țări, care îi ajută să dezvolte o abordare cooperativă, să fie mai inovatori și să dezvolte o abordare internațională.

Banner SapunulCheia.ro

Alukönigstahl – furnizor de soluții premium pentru construcții rezidențiale

0

Alukönigstahl – furnizor de soluții premium pentru construcții rezidențiale și lider pe piața sistemelor din aluminiu și oțel – vine cu o serie de soluții moderne pentru cei care își doresc confort, siguranță, funcționalitate și cu propuneri practice pentru nevoile specifice ale căminului întregii familii. Alegerea produselor premium reprezintă o investiție în securitatea și performanța casei și, în egală măsură, o măsură care, pe termen lung, aduce numeroase beneficii la nivelul reducerii costurilor administrative ale unei locuințe.
Alegerea materialelor premium în construirea unui spațiu rezidențial asigură pe termen lung o serie de beneficii importante. Unul dintre aceste avantaje este diminuarea consumului de energie și, astfel, a costurilor aferente. Gândim mereu noi soluții cu care venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri. Confortul locuinței este un lucru dorit de toată lumea și se obține, de exemplu, cu ajutorul ferestrelor care se deschid ușor, indiferent cât de mari sunt, se închid bine, nu lasă să intre înăuntru frigul și zgomotul de afară, cu o ușă glisantă cu deschidere largă, cum ar fi varianta Schüco ASS 77 PD.HI, care anulează optic limitele între interior și exterior în timp ce asigură izolare termică ridicată, afirmă Attila Beer, administrator al Alukönigstahl.
Un alt factor important pentru starea de bine a rezidenților, cu atât mai mult în această perioadă în care casa a devenit și birou, este ventilarea corectă a încăperilor. Sistemele de ventilație descentralizată au avantajul că aduc aer proaspăt în fiecare cameră. Aparatele Schüco VentoTherm, integrate în ferestrele Schüco din aluminiu sau PVC au în plus avantajul recuperării a 80% din căldura aerului evacuat, deci aerul care intră este preîncălzit, nu reduce temperatura camerei și scade consumul de energie față de varianta clasică de aerisire prin deschiderea ferestrei. Această soluție are, de asemenea, avantajul filtrării aerului. În ceea ce privește izolația termică, ferestrele Schüco AWS 90.SI îmbină beneficiile oferite de aluminiu cu izolarea termică de excepție, reprezentând un avantaj pentru cei care își doresc o casă sustenabilă, fără a face rabat la design sau la suprafața ferestrei.
Produsele noastre premium oferă un alt beneficiu căutat adesea de arhitecții și proprietarii de case și anume siguranța. În acest sens, oferim o serie de produse premium care pot fi personalizate în funcție de cerințele clientului. Unul dintre produsele care asigură acest beneficiu este ușa de intrare Schüco AD UP 90, noul sistem pentru uși cu profile pentacamerale, caracterizat prin stabilitate mecanică, izolare termică foarte bună și izolare fonică ridicată, de până la 42 d., spune Attila Beer, administrator al AluKönigStahl.
În plus, sistemele de control acces Schüco DCSSmartTouch și de comunicare cu ușa de intrare Schüco BlueCon (comunicare prin Bluetooth) se combină perfect atât estetic, cât și funcțional cu ușile de intrare și aduc un plus de confort și siguranță utilizatorilor. Arhitecturile sustenabile realizate cu soluții premium marca Alukönigkstahl, garantează securitate, durabilitate și fiabilitate, produsele fiind testate în toate condițiile de funcționare și în diverse zone climatice.
Toate produsele premium sunt ușor de integrat în orice tip de casă deoarece respectă cerințele estetice și funcționale ale celor mai exigenți arhitecți, asemenea sistemului de uși glisante tip Panorama Design Schüco ASE 67 PD. În egală măsură, soluțiile oferite sunt inovatoare, oferind confort și accesibilitate. Un exemplu în acest sens este Schüco DCS cu display tactil, cu un afișaj discret, integrat armonios în profil, reușind astfel să sublinieze elegant design-ul ușii.
În 2020, AluKönigStahl a aniversat un sfert de secol de activitate în România, perioadă în care a devenit un etalon de excelență și creativitate în industria sa. În cei 25 de ani de activitate din România, AluKönigStahl a asigurat cele mai eficace soluții tehnice şi a realizat peste 8.000 de proiecte şi construcții reprezentative, precum: Ana Tower, Globalworth Campus, Coresi Business Resort, Sky Tower, Globalworth Tower, UBC Iaşi, Cluj şiTimişoara, AsmitaTowers, Luxuria Residence, Banat Art Living, Isho Living. Nivelul de expertiză al companiei și atenția pentru eficiența soluțiilor și sistemelor pe care le propune, transformă Alukönigstahl într-un partener de încredere atât pentru investitori, cât și pentru arhitecții care doresc să implementeze soluții inovatoare pentru uși, ferestre sau pereți cortină.
Pentru mai multe informații, vă invităm să vizitaţi site-ul companiei: www.alukoenigstahl.ro și paginile sale de Facebook, LinkedIn şi Instagram.

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE