mobila
Financial Trends: Dezvaluiri privind industria de mobila din Romania
Fiind o exclusivitate, a fost aleasa una dintre cele mai importante industrii din Romania, industria de mobila.
Perspectivele economice și transformarea digitală, dezbătute la București, în data de 18 mai
Evenimentul de referință al Conferinței Naționale ,,BUSINESS to more BUSINESS’’ este organizat de Doingbusiness.ro, la București, în data de 18 mai 2016, în Sala Atlas a Hotelului Radisson Blu, începând cu ora 9.00.
Conferința ,,BUSINESS to more BUSINESS’’ oferă participanților șansa de a înțelege mai bine perspectivele economice ale României, pornind de la viziunea, experiența și realizările unor strategi și lideri recunoscuți din companii și instituții relevante pentru economia românească.
,,Noi ajutăm companiile să aibă succes’’, a declarat Dumitru Ion, CEO Doingbusiness.ro. ,,Anul trecut, la București în cadrul acestui eveniment, ne-am propus să conturăm cadrul de afaceri pentru 2016. Am arătat că economia României va continua să crească în anul 2016 și cum se va dezvolta chiar și într-un climat de incertitudine politică, pe fondul creșterii consumului și a majorării investițiilor private. De aceea, ne mândrim că reușim să aducem, și în acest an, în fața participanților, persoane cu responsabiltate în industriile din care fac parte, cu o reală capacitate de a prognoza ceea ce va urma. Este o premisă esențială pentru a avea succes în afaceri și pentru a crea locuri de muncă, iar acest ingredient îl alăturăm instrumentelor inovatoare prezentate în conferință’’, a mai spus Dumitru Ion.
Evenimentul ,,BUSINESS to more BUSINESS’’ este structurat în 3 sesiuni de dezbateri pe parcursul celor 6 ore ale Conferinței. Sesiunea dedicată strategiei de afaceri va argumenta perspectivele economice pentru companii, pornind de la riscurile asociate economiei volatile naționale și europene și va analiza exhaustiv riscurile, posibilitățile de dezvoltare sectoriale, cele mai noi modele de afaceri, dar și predicțiile asociate așa-numitului ,,Tsunami digital’’.
A doua sesiune, dedicată tacticilor de afaceri dezvoltă cele mai bune strategii și instrumente inovatoare pentru câștigarea încrederii clienților folosind impactul tehnologiei asupra vânzărilor, digitalizarea și adaptarea la noul comportament al consumatorului, de tip ,,cameleon’’.
Ultima parte a evenimentului reprezintă o sesiune de coaching și dezvoltare personală și abordează subiecte precum: rolul CEO-ului în transformarea digitală, tactici de gestionare a diferenței de generații și instrumente de maximizare a performanței liderilor în situații de presiune.
Printre vorbitorii conferinței se află Cătălin Păuna – Senior Economist, Banca Mondială; Violeta Luca – Marketing & Operations Director, Microsoft România; Răzvan Ionescu – Director Marketing Segment Business, Telekom România; Daniel Pană – Country Manager, SAS Analytical Solutions, Mihai Stănescu – Executive Coach, RoCoach, Cristina Barbu – Office BG Lead, Microsoft Romania; Silviu Chiran – Managing Partner, Koding Technology și Elena Badea – Marketing Strategy Consultant & Trainer. Conferința va fi moderată de către jurnalistul economic Radu Soviani.
Mai multe detalii despre temele și speakerii invitați la Business to more Business sunt disponibile aici: http://evenimente-2016.doingbusiness.ro/evenimente-viitoare/b2mb-2016-bucuresti/#vorbitori-link.
Înregistrarea pentru participarea la conferință se poate face electronic (http://evenimente-2016.doingbusiness.ro/inregistrare-bucuresti/?ev-oras=Bucuresti) iar participarea este gratuită pentru prima persoană înregistrată din cadrul unei companii.
,,BUSINESS to more BUSINESS’’ este realizat în parteneriat cu Telekom România, EY România, Microsoft, SAS Analytical Solutions, Koding Technology, Noerr, Safety Broker, RoCoach, Edenred, Kompass România. Sponsorii evenimentului sunt Ines Group și LoSpazio.
Evenimentul se bucură de susținere media din partea AGERPRES, Transilvania Business, Jurnalul de Afaceri, Evenimente Biz, Manager Express, MANPRES, PrBox.ro, Calendar Evenimente, Investclub, RBE Connect, Revista CARIERE, SpațiulConstruit.ro, Femei în afaceri, Săptămâna Financiară.
Conferința națională ,,BUSINSESS to more BUSINESS’’a inclus până acum mediul de afaceri din Brașov (10 martie 2016), Iași (23 martie 2016), Ploiești (14 aprilie 2016), iar după evenimentul de la București, din18 mai 2016, Proiectul Național continua la Sibiu (26 mai 2016), Constanța (16 iunie 2016), Cluj-Napoca (13 octombrie 2016), Galați (10 noiembrie 2016), Oradea (24 noiembrie 2016), Timișoara (decembrie 2016) Totodată, în octombrie 2016, la București, Doingbusiness.ro organizează evenimentul CEO Conference.
Despre Doingbusiness.ro
Doingbusiness.ro este un portal de afaceri care oferă utilizatorilor informații depre oportunitățile din economia națională precum și prezentarea principalelor companii active în fiecare domeniu. Proiectele noastre includ: publicațiile Romanian Business Digest și Major Companies in Romania în variante print și online.
Serviciile noastre includ: servicii de agenție de evenimente, servicii de comunicare și direct marketing – call center, direct mailing, direct e-mailing, cercetare de piață. Doingbusiness.ro este organizator al seriilor de evenimente proprii: CEO Conference, Business to more Business, IMM ReStart, Emerging Europe Energy Summit și Emerging Europe Investment Summit.
Mai multe detalii despre evenimentele organizate în 2015 de Doingbusiness.ro sunt disponibile aici. Mai multe detalii despre evenimentele organizate în 2016 de către doingbusiness.ro sunt disponibile aici.
Masaj endermologic cu tehnologie LPG pentru remodelare corporala
Remodelare LPG endermologie – 3 sedinte/30 minute – pret total 100 lei – numai la High Class Beauty Studio – www.originalbeauty.ro
Endermologia reprezinta o tehnologie inovativa, noninvaziva, de remodelare corporala. Eficienta endermologiei a fost dovedita in peste 80 de studii clinice, prin care s-a aratat posibilitatea acestei terapii de a spori circulatia sangelui si a limfei, de a creste numarul fibroblastelor si de a promova productia de colagen. Endermologia este aprobata de FDA (American Food and Drug Administration) si TGA (Australian Therapeutic Goods Administration), ca fiind cea mai eficienta terapie pentru tratarea celulitei si pentru reconturarea corpului.
Cel mai recent echipament de endermologie, care ofera un tratament corporal tridimensional, dar care include mai multe inovatii tehnice de ultima ora, a fost achizitionat de High Class Beauty Studio. Principiul de functionare al echipamentelor pentru endermologie este cel al masajului sub presiune – vacuum – aparatul executand miscari de “du-te-vino” pe suprafata corpului, in timp ce aspira o portiune de piele intre doua role motorizate. In plus, echipamentul de la High Class Beauty Studio combina aspirarea aplicata cu sistemul extern pe baza de role cu radiofrecventa si luminile infrarosie, verde si albastra.
Pe langa remodelarea corporala si eliminarea celulitei, endermologia este benefica si pentru sanatatea organismului, prin: ameliorarea spasmelor si durerilor musculare, accelerarea circulatiei sanguine si limfatice, detoxifierea organismului, tonifierea pielii si activarea metabolismului.
De luni pana sambata, intre orele 10-20, la High Class Beauty Studio veti beneficia de calitate exceptionala si rezultate garantate! Pentru programari, va rugam sa ne contactati la 0733 822 020 sau prin e-mail: contact@originalbeauty.ro.
Oferta este valabila pentru abonamentele achizitionate in luna mai 2016.
Adresa: Bucuresti, sector 3, strada Dristorului nr. 5, intersectia cu bd. Decebal.
Accesati www.originalbeauty.ro pentru alte oferte de nerefuzat.
Financial Trends: 76% dintre producatorii de mobila isi fundamenteaza deciziile pe situatia de la nivelul intreprinderii si instinct.
Financial Trends a realizat primul studiu dedicat intreprinderilor producatoare de mobila din Romania pentru a intelege modul in care isi fundamenteaza producatorii de mobila deciziile si cum estimeaza ca va evolua industria in acest an.
In urma discutiilor cu cei 100 de producatori de mobila care au participat la acest studiu si a analizarii rezultatelor studiului, am observat ca 53.4% dintre acestia considera ca analiza industriei de mobila reprezinta un factor foarte important pentru afacerea lor, insa din cauza complexitatii realizarii unei astfel de analize, foarte putini reusesc sa obtina aceste informatii.
“Oamenii maturi se gandesc inainte sa ia o decizie. Oare atreprenorii au informatiile necesare pentru a fundamenta corect o decizie?” Bratosin Alexandru General Manager Financial Trends
CONCLUZIILE STUDIULUI
Concluziile studiului alaturi de importanta industriei producatoare de mobila in economie si potentialul de dezvoltare al companiilor cu capital romanesc ne-au determinat sa vrem sa sustinem industria producatoare de mobila, punand la dispozitia antreprenorilor locali analiza industriei de mobila la nivel national si global cuprinsa in “Outlook industrie 2016.
Afla mai multe acum: http://financialtrends.ro/outlook-industrie-2016/
Industria de mobila”. Raportul imbina analiza datelor statistice cu realitatea evenimentelor din piata identificand factorii care influenteaza industria, fiind disponibil incepand cu data de 9 Mai 2016. Afla mai multe aici: http://financialtrends.ro/outlook-industrie-2016/
Un producator de mobila va putea gasi in acest raport un ghid pentru fundamentarea deciziilor ce vor conduce afacerea pe termen lung, o perspectiva noua asupra industriei de mobila, imbunatatind pozitia competitiva in functie de contextul pietei.
Despre Financial Trends
Financial Trends este o intreprindere ce sustine antreprenorii locali in procesul de consolidare si extindere a afacerii prin realizarea de analize ale industriilor si studii de piata, devenind partenerul local al intreprinderilor romanesti. Misiunea noastra este de a oferi managerilor informatii performante si complexe prezentate intr-o maniera foarte simpla. Pentru noi nu conteaza complexitatea unei informatii ci usurinta cu care antreprenorii inteleg informatia pentru a o putea aplica.
A 11-a ediție anuală a GPeC – Cel mai Important Eveniment de E-Commerce din România – a luat startul!
GPeC 2016 va debuta cu evenimentul GPeC Summit 25-26-27 Mai, 3 zile intensive de conferință și workshop-uri, în cadrul cărora invitații și trainerii sunt unii dintre cei mai mari specialiști români și internaționali din domeniile comerțului electronic și digital marketing-ului.
GPeC Summit, 25-26-27 Mai 2016 – 3 zile de conținut E-Commerce Premium!
GPeC Summit – cel mai important eveniment de e-commerce din România se va desfășura la București, timp de 3 zile (25-26-27 Mai) și va reuni principalele magazine online și specialiști e-commerce din regiune.
Pe scena GPeC Summit vor urca nu mai puțin de 8 speakeri internaționali – toți experți practicieni, recunoscuți la nivel global drept adevărate autorități în E-Commerce și Digital Marketing:
- Alex Langshur (Co-Founder Cardinal Path & Director Emeritus Digital Analytics Association)
- Daniel Waisberg (Google Analytics Advocate)
- David Darmanin (Founder Hotjar)
- Karl Gilis (Co-Founder AGConsult)
- Marie Polli (Senior Optimization Strategist ConversionXL)
- Brian Dean (Founder, CEO and SEO Blogger Backlinko)
- Chris Hague (Communications & Marketing Manager ZoomSphere)
- Paul Rouke (Founder & Director of Optimisation PRWD
Alături de speakerii internaționali vor urca pe scena GPeC Summit cei mai buni specialiști autohtoni, iar cele 3 zile de eveniment vor fi “un adevărat festin de E-Commerce Premium”, potrivit organizatorilor:
Ziua 1, 25 Mai 2016 – Conferința GPeC & GPeC E-Commerce Expo
- 1 zi de Conferință Premium, plină de keynote-uri și panel-uri de dezbatere cu speakeri WOW, internaționali și români;
- Subiecte de maxim interes: Optimizarea Conversiilor & Usability, Marketing Online, Split Testing, Targetare Comportamentală & Personalizare, SEO, SEM, Web Analytics, E-Commerce Tools, Logistică & Curierat, Studii de Caz;
- Cifre, statistici și tendințe de evoluție despre comerțul online românesc și european / market insights;
- GPeC E-Commerce Expo: magazinele online se întâlnesc și discută cu principalii furnizori de soluții și servicii de comerț electronic din România;
- GPeC E-Commerce Party: dezlănțuim networking-ul în super muzică și super petrecere!
Ziua 2 si Ziua 3, 26 & 27 Mai 2016 – Workshopurile GPeC
- 2 zile de Workshopuri, adică 18 ore de conținut aplicabil imediat;
- Subiecte de maxim interes dezbătute în cadrul workshopurilor, de neratat pentru orice magazin online;
- Workshopuri susținute de cei mai buni traineri internaționali și români – Alex Langshur (Co-Fondator si Senior Partner al Cardinal Path), Karl Gilis (Co-Fondatorul companiei belgiene AGConsult), Marie Polli (Senior Optimization Strategist ConversionXL) si Chris Hague (Communication & Marketing Manager ZoomSphere) sunt doar primii 4 traineri anunțați
Biletele pentru GPeC Summit au fost puse în vânzare, existând și o Ofertă Early-Bird, valabilă până pe 15 Mai 2016, inclusiv, potrivit căreia un bilet pentru toate cele 3 zile de eveniment costă doar 147 euro (TVA inclus). Mai multe detalii despre politica de prețuri, avantajele participării, speakerii confirmați până în prezent și înscriere, regăsiți pe website-ul GPeC: http://www.gpec.ro/gpec-summit-mai/
Competiția Magazinelor Online GPeC 2016
De astăzi până pe 31 Mai 2016, magazinele online care vor să își evalueze website-urile și prezența online, se pot înscrie în Competitia GPeC. Peste 20 de experți în e-commerce – membri în Juriul GPeC – vor analiza website-urile magazinelor ținând cont de 125 de aspecte esențiale pentru orice business online, aspecte care vizează: Usability, Customer Experience, Design, Funcționalități, Social Media, Mobile, SEO, Securitate, Aspecte Juridice și Profesionalismul și Calitatea Serviciilor magazinelor.
Cele 125 de criterii de jurizare GPeC reprezintă cel mai complex ghid despre cum să ai un magazin online cu reale șanse de succes. “Gândiți-vă la criteriile GPeC ca la fundația unei case: orice magazin online care le întrunește are toate șansele să construiască mai departe un business de succes. Este ca și cum ai pune bazele unei fundații care să reziste la un cutremur de 9 grade pe scara Richter” – spune Andrei Radu, Founder & CEO GPeC.
Ca în fiecare an, criteriile de jurizare GPeC au fost actualizate ținând cont de ultimele tendințe din e-commerce, în așa fel încât magazinele online să obțină în urma evaluării o adevărată radiografie a website-ului lor. Practic, fiecare magazin înscris în Competiție va cunoaște exact care sunt principalele probleme ale prezenței sale online și, mai ales, ce și cum trebuie să remedieze pentru a vinde mai mult.
“Deși se numește Competiția Magazinelor Online, suntem mult mai mult decât o competiție pentru că le oferim magazinelor șansa de a primi un audit profesionist, făcut de specialiști cu ani buni de experiență în e-commerce. Un astfel de audit le poate ajuta enorm sa identifice problemele pe care le au si cum le pot solutiona, iar asta se traduce in optimizarea conversiilor si in cresterea vanzarilor” – explică Andrei Radu.
Cine poate participa în Competiția GPeC 2016?
Orice magazin online care are o vechime minimă de 6 luni pe piața.
Pentru a fi acceptate în Competiție, magazinele vor fi evaluate inițial din punct de vedere al respectării legislației în vigoare și a bunelor practici în e-commerce. De pildă, vor fi verificate informații precum: publicarea tuturor coordonatelor de contact; respectarea politicii de returnare a produselor în 14 zile calendaristice fără invocarea niciunui motiv din partea clienților; informarea corectă a utilizatorilor cu privire la prețul final al produselor, modalitățile de plată acceptate, modalitățile de livrare, condițiile de garanție și service etc.
De îndată ce criteriile de preselecție sunt întrunite, magazinele sunt acceptate în Competiția GPeC și primesc, gratuit pentru 12 luni, atestarea Trusted.ro – adică devin certificate drept Magazine de Încredere care respectă legislația în vigoare.
Începând de anul acesta, împreună cu atestarea Trusted magazinele vor primi și acces gratuit pentru 12 luni la implementarea sistemului de feedback “Opinii de Încredere” dezvoltat de TRUSTED.ro. Sistemul le va permite magazinelor să afle opiniile propriilor clienți despre calitatea serviciilor și despre gradul de satisfacție al acestora în raport cu magazinul lor.
Odată acceptate în Competiția GPeC 2016, magazinele online vor fi evaluate în două etape diferite și ținând cont de cele 125 de criterii de jurizare și vor primi rapoartele de evaluare care conțin notele Juriului GPeC pentru fiecare criteriu în parte, precum și scurte comentarii sau recomandări despre cum să își îmbunătățească anumite aspecte din website-urile lor.
Taxa de înscriere în Competiția GPeC pornește de la 260 EUR, dar magazinele online primesc servicii și beneficii în valoare de minimum 2.920 EUR! Lista completă de avantaje poate fi consultată pe website-ul GPeC la www.gpec.ro/avantajele-participarii/
Termenul limita de înscriere în Competiția GPeC este 31 Mai 2016, ora 23:59, dar organizatorii au pregătit și o Ofertă Specială Early-Bird valabilă până pe 20 Mai 2016 care aduce reduceri semnificative de preț magazinelor online interesate să participe în Competiție.
Informații detaliate despre toate acțiunile GPeC regăsiți pe website-ul evenimentului la www.GPeC.ro.
_________________________
GPeC 2016, ediția de 11 ani, este un eveniment powered by FAN Courier – liderul pieței de curierat din România
Eveniment sustinut de: Allpacka.ro, ALTEX, AVON, Competence Call Center,ContentSpeed, DPD, DWF, Garanti Bank, Mediapost Hit Mail, New Black,NewsMAN, Online-Online.ro by Credius, Orange, PayU, SALESmanago, Simartis,Retargeting.biz, Visa
Recommended Payment Processor Partner: mobilPay
Cu sprijinul: 2Parale, AdvancedIdeas, Agile Media, Alin Dobrin Photo, Canopy, Caracteristic PR, ECOMpedia, easyhost, enRose, Infinity Trophy, Marketizator, Silkweb,TRUSTED.ro, WebDigital, White Image, Zelist
Mandri sa fim sustinuti de:
Bloggeri parteneri: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auras Mihai Geambasu, Carmen Albisteanu, Claudia Tocila, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristina Chipurici, Elena Ciric, Fulvia Meirosu, George Hari Popescu,Ionut Bunescu, Lavinia Biberi, Marius Ovidiu Calugaru, Madalin Blidaru, Olivian Breda, Ovidiu Balcacian, Sabina Cornovac
Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, Business Days, Business Woman, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, CTRL-D,ECOMJOBS, Femei In Afaceri, FNTM, HowToWeb, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv,Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews, Romania Pozitiva, Shopmania BIZ,Softlead, SMARK, Startups.ro, TechCafe, TechHub
Cât de dispuşi sunt factorii de decizie politică şi autorităţile locale să colaboreze pentru a proteja drepturile copiilor?
În perioada 10-11 mai 2016, Hub-ul pentru Protecţia Copilului (ChildHub) organizează Conferinţa Regională „Impactul descentralizării asupra serviciilor sociale” (Impact of Decentralisation on Social Services) care va avea loc la Viena, Austria. Conferinţă regională va aduce împreună factori de decizie politică, experţi, avocaţi ai poporului, reprezentanţi ai ONG-urilor şi ai mediului academic din 11 ţări din Europa Centrală şi de Sud-Est, pentru a face schimb de experienţă şi de a facilita cooperarea în ceea ce priveşte descentralizarea serviciilor sociale.
“Ţările din Sud-Estul Europei se confruntă cu o mulţime de situaţii dificile, în prezent agravate de un număr mare de refugiaţi. Copiii sunt, de regulă, cei mai afectaţi de această situaţie. Prin sprijinirea proiectului ChildHub, Austrian Development Cooperation îşi doreşte să creeze un mediu mai sigur pentru copii, adresându-se în acelaşi timp experţilor şi lucrătorilor sociali, societăţii civile şi factorilor de decizie politică”, declară domnul Robert Zeiner, Directorul unităţii de “Programe şi Proiecte internaţionale”, Austrian Development Cooperation.
În acest context, conferinţa regională va facilita împărtăşirea în forum deschis a experienţelor şi practicilor privind descentralizarea serviciilor sociale în regiunea de Sud-Est a Europei. Lecţiile învăţate şi practicile promiţătoare din regiune, în special cele ce privesc delegarea de responsabilităţi, luarea deciziilor, monitorizarea şi finanţarea, vor fi utilizate în continuare pentru a îmbunătăţi procesele de furnizare a serviciilor sociale şi a elabora recomandări pentru viitor.
Printre vorbitorii ce şi-au confirmat participarea la conferinţă se remarcă domnul Miroslav Juresic, Ministrul adjunct din cadrul Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale al Federaţiei Bosniei şi Herţegovinei, domnul Jean-Claude Legrand, Consultant Regional Senior privind Protecţia Copilului din cadrul UNICEF-Biroul Regional CEE-CIS, doamna Gordana Matkovic, Director al Centrului pentru Politici Sociale din Serbia, şi alţii. La această conferinţă vor participa şi profesionişti din România, reprezentanţi ai Instituţiei Avocatul Poporului, Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Drepturilor Copilului şi ai Federaţiei Organizaţiilor Neguvernamentale pentru Copil.
„În discuţiile noastre regionale cu privire la descentralizare este important de remarcat faptul că acest proces are avantajele sale, dar de asemenea poate duce la inegalitate şi excluziune”, subliniază Dr. Gordana Matkovic, Director al Centrului pentru Politici Sociale din Serbia şi membru al Consiliului consultativ al Hub-ului pentru Protecţia Copilului. „În acest sens, sper că prin discuţiile de la conferinţă vom dezvolta o înţelegere comună privind diviziunea adecvată a funcţiilor şi responsabilităţilor între nivelul naţional şi cel local în domeniul asistenţei sociale.”
Dată şi locul desfăşurării conferinţei:
Hotel ibis Wien Mariahilf. Mariahilfer Gürtel 22-24, 1060 Viena, Austria
Start: 10 Mai 2016, ora 9.00 am.
Persoană de contact la nivel transnațional:
Evgenia Generalova, Communications and Knowledge Manager
evgenia.generalova@tdh.ch, mobile: +36 70 429 3664
Persoană de contact la nivel național:
Raluca Icleanu, Manager Proiect Terre des hommes România
Tel.: +4 0735 320 964 | Email: raluca.icleanu@tdh.ro
***
Despre organizator:
Hub-ul pentru Protecţia Copilului din Europa de Sud-Est este o iniţiativă regională ce promovează continuă îmbunătăţire a politicilor şi practicilor din domeniul protecţiei copiilor, în sud-estul Europei, printr-o abordare participativă şi prin crearea unei comunităţi de practică, atât online (childhub.org) cât şi offline. Proiectul este coordonat de Fundaţia Terre des hommes din Ungaria, alături de 8 parteneri din Sud-Estul Europei, printre care şi Terre des Homme România. Proiectul este sprijinit de Austrian Development Cooperation, Uniunea Europeană, Fundaţia Oak şi Terre des hommes.
Despre Terre des hommes:
Fundaţia Terre des hommes (Tdh) este o organizaţie neguvernamentală din Elveţia ce dezvoltă programe şi proiecte în peste 35 de ţări pentru a proteja copiii aflaţi în nevoie. În România, Terre des hommes a avut o prezenţa neîntreruptă încă din 1992, contribuind la îmbunătăţirea sistemului de protecţie a copilului, la reforma asistenţei sociale şi la facilitarea participării copiilor la dezvoltarea comunitară.
Inventarierea iti da mari batai de cap? Alege aplicatia SmartID.Inventory Starter de la Idmag
Inventarierea reprezinta fara doar si poate unul dintre cele mai migaloase procese care au loc in cadrul unui magazin, idiferent de marimea acestuia. Totodata insa, trebuie sa luam in calcul faptul ca inventarierea reprezinta un proces esential pentru buna functionare a oricarui magazin sau companii avand in vedere ca acestea ne ofera informatii vitale despre starea stocurilor, dar si despre volumul de vanzari atins intr-o anumita perioada de timp. Metodele clasice de inventariere sunt astazi departe de a putea fi numite eficiente, astfel ca majoritatea magazinelor mari si a companiilor utilizeaza aplicatii moderne de inventariere precum SmartId.Inventory de la www.idmag.ro.
Chiar daca in urma cu cativa ani aceste aplicatii nu erau atat de populare, in ultima perioada acestea au devenit un strict necesar pentru orice magazin sau companie care pune pret pe timpul de lucru si care este indreptata inspre eficienta. O astfel de aplicatie poate fi obtinuta astazi cu mare usurinta de la companii de profil, una dintre cele mai bune alegeri pe care le putem face la ora actuala fiind www.idmag.ro. De ce este atat de avantajoasa aplicatia SmardID.Inventory? Iata cateva motive reale pentru care ai nevoie de o astfel de aplicatie pentru magazinul tau.
Unul dintre principalele motive pentru care consideram aceasta aplicatie drept un strict necesar se datoreaza faptului ca reuseste sa elimine complet toate procesele manuale, consumatoare de resurse si timp. Metodele clasice nu doar ca sunt ineficiente in cazul magazinelor cu volume de vanzari mari, insa simultan necesita si un timp mult mai mare pentru a putea fi realizate in mod corespunzator. Avantajul major al aplicatiei SmartID.Inventory se datoreaza insa faptului ca ne permite inventarierea produselor direct de pe raft.
De ce recomandam o astfel de aplicatie? Este foarte simplu, Aplicatia SmartID.Inventory nu este o aplicatie de ineventarieire oarecare avand in vedere ca aceasta reprezinta o solutie rapida si eficienta de a realiza inventarul, fara a implica costuri mari de implimentare. In plus, aceasta aplicatie de inventariere creeaza automat un fisier de tip CSV cu rezultatul tuturor scanarilor, oferindu-va astfel posibilitatea de a vizualiza mult mai bine starea stocurilor si vanzarilor. Totodata, avem posibilitatea de a exporta rapid si eficient toate datele scanate prin intermediul aplicatiei.
www.idmag.ro este unul dintre cele mai importante magazine online care pune la dispozitia companiilor numeroase solutii moderne de inventariere a stocurilor la unele dintre cele mai avantajoase preturi.
Cat de importante sunt parolele sigure?
G DATA ofera sfaturi de securitate cu ocazia Zilei Mondiale a Parolei.
5 mai 2016 este Ziua Mondiala a Parolei. Online banking, cumparaturi online, e-mail-uri si conturi de social media – pentru toate acestea utilizatorii trebuie sa-si aminteasca o parola sau un cod PIN. Conform unui studiu realizat de BITKOM, aproximativ o treime din populatie (36%) se simte coplesita de cantitatea mare de parole pe care trebuie sa si-o aminteasca. La urma urmei, utilizatorii de Internet au, in medie, 17 parole diferite (sursa: Password Research). In această Zi Mondiala a Parolei, compania de securitate IT, G Data Software, va ofera cateva sfaturi despre cum sa ramaneti in conditii de siguranta pe web.
Multe persoane folosesc parole care se bazeaza pe informatii personale. Acest lucru face o parola mai usor de memorat, insa atacatorii stiu si ei acest lucru. Parolele numerice scurte pot fi usor de ghicit daca sunt folosite anul, luna sau ziua nasterii utilizatorului. Alte parole utilizate in mod obisnuit, cum ar fi numele partenerului sau numele unui animal de companie pot fi aflate de atacatori cu relativa usurinta. O combinatie care sa includa si caractere majuscule, precum si cifre, ofera mult mai multa securitate. Parolele cu cel putin opt caractere si cifre diferite ofera un grad mult mai ridicat de securitate.
Cum ar trebui sa arate o parola sigura si usor de memorat. Ganditi-va la o propozitie si apoi utilizati primul caracter al fiecarui cuvant si numerele incluse pentru a forma o parola puternica: Astazi, pe 5 mai, voi crea o parola sigura, cu cel puțin 15 caractere.
Parola rezultata este: Ap5mvcopsccp15c
Parolele sigure, reprezinta totusi doar un ingredient pentru o securitate imbunatatita pe web.
Trei puncte recomandate de G Data:
• Schimbati parolele: Utilizatorii ar trebui sa schimbe parolele tuturor conturilor online in mod regulat. Refolosirea aceleiasi parole in mai multe conturi ar trebui sa fie evitata. Cate o parola unica ar trebui sa fie aleasa pentru fiecare serviciu online sau retea de social media.
• Asigurati-va protectie impotriva programelor malware: In multe locuinte, sunt folosite dispozitive diferite pentru a naviga pe web. Prin urmare, toate aceste dispozitive, de genul desktop-uri PC, smartphone-uri, tablete sau notebook-uri ar trebui sa fie luate in considerare atunci cand se efectueaza un control de securitate. Toate dispozitivele trebuie sa fie echipate cu protectie malware-ului actualizata regulat pentru fi în siguranta impotriva virusilor, troienilor si a altor programe daunatoare.
• Sisteme de operare: Toate actualizarile de securitate pentru sistemele de operare, precum si pentru toate aplicatiile software ar trebui sa fie instalate fara intarziere. Acest lucru asigura ca orice vulnerabilitati existente sa nu poata fi exploatate.
G DATA Password Manager imbunatateste securitatea
Pentru un plus de securitate si acces convenabil la datele de conectare, poate fi folosit Password Manager, ce va fi inclus in G Data Total Protection. Orice date sensibile, cum ar fi numele de utilizator si parolele sunt stocate intr-o baza de date criptata. Aceasta baza de date poate fi accesata doar cu o parola master. Dupa instalare, Password Manager apare ca o pictograma in browser. Acesta isi aminteste toate portalurile web pentru care au fost stocate datele de acces si elimina pericolul parolelor nesigure. Password Manager va fi disponibil in curand.
PROGRAMUL SPECIAL DE SĂRBĂTORI AL MUZEULUI NAȚIONAL DE ISTORIE NATURALĂ „GRIGORE ANTIPA”
Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” anunță programul special de vizitare din timpul Sărbătorilor de Paști, în perioada 28 aprilie – 3 mai 2016:
Joi, 28 aprilie 2016 – DESCHIS
Vineri, 29 aprilie 2016 – DESCHIS
Sâmbătă, 30 aprilie 2016 – DESCHIS între 10:00 și 14.00. Ultimul vizitator intră la ora 13:00
Duminică, 1 mai 2016 – ÎNCHIS
Luni, 2 mai 2016 – DESCHIS
Marți, 3 mai 2016 – DESCHIS
Programul de vizitare al Muzeului este între 10:00 și 20:00 (accesul vizitatorilor în muzeu fiind permis numai până la ora 19:00).
Vă așteptăm cu mult drag!
Detalii: www.antipa.ro şi pe pagina de Facebook a Muzeului ”Antipa”: www.facebook.com/muzeulantipa
Locuinta ta are nevoie de o schimbare radicala? Alege un set format din masa si
Fiecare locuinta in parte reprezinta pentru fiecare dintre noi un spatiu in care ne simtim confortabil si mereu in siguranta, insa de foarte multe ori simtim nevoia unei schimbari, indiferent ca vorbim despre aspectele exterioare ale acestora sau de cele care tin strict de interior. Bucataria sau camera de zi reprezinta doua dintre incaperile in care ne petrecem cea mai buna parte a timpului liber, motiv pentru care acestea adesea sunt spatiile in care intervenim atunci cand simtim nevoia unei schimbari. O alegere potrivita pe care o putem face in ceea ce priveste bucataria este alegerea unui set format dintr-o masa si respectiv o banca pe care le regasim intr-o diversitate impresionanta in cadrul magazinului www.treefantasy.com.
Daca in urma cu cativa ani o masa si o banca erau in principal utilizate in spatiile exterioare aferente unei locuinte, in ultimii ani insa, lucrurile s-au schimbat substantial in ceea ce priveste amenajarea unei locuinte, astfel ca o masa si o banca aleasa in mod corespunzator poate oferi o imagine aparte unei locuinte. Cea mai complexa gama de mese si banci din lemn se regasesc la http://www.treefantasy.com/horeca/mese.html”>, unul dintre cei mai renumiti producatori in domeniu. Nu stii ce anume sa alegi din portofoliul Treefantasy? Iata cateva recomandari ale producatorului de care poti tine cont pentru o alegere de exceptie.
Set Masă si Bancă Jungle Ulei Acest set alcatuit dintr-o masa si respectiv o banca reprezinta fara doar si poate una dintre cele mai populare alegeri pe care le puteti face. Lemnul este unul dintre materialele care reusesc de fiecare data sa ne atraga privirea prin naturaletea si luminozitatea lui, aspecte pe care nu le intalnim la alte materiale. Avantajele alegerii acestui set este dat de faptul ca reuseste sa imbine foarte bine naturaletea lemnului cu elementele metalice care alcatuiesc picioarele acestora, creand un aspect cromatic deosebit. Cu alte cuvinte, acest set poate fi amplasat cu usurinta atat intr-o bucatarie moderna, precum si intr-una construita intr-un stil ceva mai traditional.
Un alt set pe care il recomandam, mai ales pentru proprietarii care isi doresc o locuinta moderna este Setul Masa si Banca Oxia White. Atat masa, cat si banca dispun de o culoare alba extrem de atractive care cu siguranta vor creea un acord cromatic, mai ales atunci cand le amplasam intr-o bucatarie moderna.
Www.treefantasy.com este unul dintre cei mai renumiti producatori de mese si banci din lemn care pun la dispozitia clientilor un portofoliu variat de modele la preturi concurentiale.