Acum puteti apela la tratamentul de ultima generatie cu MICRODERMABRAZIUNE si la revolutionarul tratament cu OXIGEN HIPERBARIC la High Class Beauty Studio Bucuresti – www.originalbeauty.ro.
La numai 140 lei puteti beneficia de: demachiere si tonifiere profesionala, analiza faciala, microdermabraziune pentru curatarea stratului de celule moarte, cocktailuri de seruri pe baza de acid hialuronic pentru stimularea productiei de colagen facial si eliminarea imperfectiunilor tenului,
Oxigen hiperbaric pentru accelerarea absortiei serurilor in tegument, masca de calmare si stimulare a regenerarii faciale, drenaj limfatic si lift cu oxigen.
Tratamentul facial cu infuzie de oxigen hiperbaric a devenit cunoscut datorita Madonnei si altor dive de la Hollywood, fiind acceptat ca o metoda care nu da gres daca vreti sa aveti un ten de nota zece. Infuzia de oxigen la nivelul fetei practicata in mod regulat ajuta la reducerea eruptiilor cutanate, a petelor pigmentare si la diminuarea aspectului liniilor fine si a ridurilor.
La High Class Beauty Studio Bucuresti veti gasi aparatura performanta ce prezinta siguranta maxima in efectuarea tratamentelor, scheme de tratament cu eficienta de 95% dintre cazuri, produse profesionale cu rezultate certificate de existenta lor pe piata de profil de multi ani si nu in ultimul rand personal calificat si deosebit de ambitios in obtinerea celor mai bune rezultate de catre cliente.
De luni pana sambata, intre orele 9-21, la High Class Beauty Studio puteti beneficia de calitate exceptionala si rezultate garantate! Pentru programari, va rugam sa ne contactati la 0733 822 020 sau prin e-mail: contact@originalbeauty.ro.
Redati tineretea si fermitatea tenului si eliminati ridurile si imperfectiunile fara bisturiu!
Bursa Romana de Afaceri pune la dispozitia companiilor cu activitate relevanta in economia Romaniei, 10 vouchere gratuite / luna, la serviciile Networking de business matchmaking RBE Connect
Bursa Romana de Afaceri a initiat un program prin care pune la dispozitia companiilor cu activitate relevanta in economia Romaniei, a unui numar de 10 vouchere gratuite / luna, la serviciile Networking ale platformei de business matchmaking RBE Connect.
Voucher-ul in valoare de 150 Euro, ofera posibilitatea oamenilor de afaceri sa isi listeze gratuit compania in platforma bilingva RBE Connect, crescand astfel vizibilitatea ei pe plan international, sa isi promoveze propriile oportunitati de afaceri si investitii si solicitarile de parteneriat. Nu in ultimul rand, aceste vouchere ofera firmelor acces gratuit pentru un an la serviciile de Business Networking prin platforma de business matchmaking RBE Connect.
Primele companii care au beneficiat deja de vouchere gratuite si care au devenit membre RBE Connect sunt din domenii diverse, precum: industria de ambalaje, IT&C, tehnologii si produse industriale, software.
Astfel, companii precum : “Donau Invest” , “IT Exclusiv Design” , “ MINI CRM” , “Proinvest Group” s.a s-au calificat pentru a obtine voucherele gratuite oferite de Bursa Romana de Afaceri pe durata Targului pentru industria de ambalaje PACK EXPO, a Conferintei si Expozitiei Internet & Mobile World 2016 si aTargului International Tehnic TIB. Reprezentanti ai Bursei Romane de Afaceri au vizitat standurile anumitor companii expozante, au discutat si au schimbat oportunitati si idei de afaceri, ulterior au oferit vouchere gratuite, oamenilor de afaceri interesati de beneficiile platformei de business matchmaking RBE Connect.
RBE Connect este prima si cea mai complexa platforma de business matchmaking si marketing digital din Romania. Platforma digitala conecteaza oamenii de afaceri si companiile la noi piete de desfacere si parteneri de afaceri, idei si afaceri de vanzare, oportunitati de afaceri si investitii la nivel global.
Facandu-ti profil de business intr-o platforma de afaceri cu reputatie, iti poti consolida atat imaginea ta ca profesionist cat si a companiei pe care o reprezinti, dar si sa gasesti noi parteneri de afaceri, idei de afaceri de succes, afaceri de vanzare sau alte oportunitati de investitii si dezvoltare a afacerii tale. In platforme digitale de afaceri ca cea dezvoltata de Bursa Romana de Afaceri, poti sa iti construiesti profil personal de business, profil de companie si sa iti promovezi produsele, serviciile, oportunitati si propuneri de afaceri la nivel international. Obtii astfel o vizibilitate internationala atat pentru produsele si serviciile tale, dar si pentru propunerile de afaceri pe care afacerea le poate genera. Vei intra astfel in “radarul” investitorilor si partenerilor de afaceri mult doriti. De aici depinde mult si de tine.
Mai mult, astfel de platforme de afaceri online au listate si evenimentele de business networking din zona ta, si iti poti face bookingul on-line direct din platforma.
Devino membru RBE Connect si beneficiaza de serviciile platformei specializate in cresterea business-ului tau!
Reprezentantii firmelor care citesc acest articol si doresc serviciile de Business Networking ale Bursei Romane de Afaceri, pot beneficia gratuit de voucherul electronic introducand la finalul formularului de inscriere in platforma RBE Connect, codul de voucher: THX RBE
rbe.ro
Masina de paine Pain & Delices de la Tefal readuce in bucatarie retetele delicioase de paine ale bunicii

Mirosul de paine calda este inconfundabil – te duce cu gandul la rasfatul copilariei, la ferestrele aburinde cand bunica scotea din cuptorul cu lemne painea pregatita cu multa grija.
Acum poti aduce acasa retetele de odinioara – cu Pain & Délices de la Tefal, masina de paine multifunctionala, care te ajuta sa obtii rapid si cu cele mai bune rezultate paine de casa, prajituri si paste, din ingrediente sigure pe care le poti controla atent. Tot ce trebuie sa faci e sa folosesti unul din programele presetate. De framantat si coacere se ocupa “specialistul” Tefal.
20 de programe adaptate alegerilor tale
Pain & Délices este cel mai performant si intuitiv « créateur patissier » de la Tefal. Dotat cu 20 de programe automate, adaptate alegerilor de moment, si cu trei setari de greutate – de 500 g, 750 g si 1 kg – cu Tefal Pain & Délices poti pregati painea si restul bunatatilor fie doar pentru tine fie pentru intreaga familie.
Functia de pornire programabila, de pana la 15 ore, te ajuta sa economisesti timp si sa ai la fiecare mic dejun specialitatile preferate.
Avand la indemana cartea cu cele 28 de retete special create pentru acest produs sau reteta ta favorita, alege una din optiunile care ti-ar delecta papilele gustative:
• 3 programe fara gluten, pentru paine simpla, paine dulce si prajituri fara gluten,
• 7 programe pentru toate tipurile de paine: paine normala, rapida, frantuzeasca, paine dulce, integrala, paine integrala rapida si de secara,
• 7 programe pentru alte tipuri de preparate: aluat dospit, paste de casa, prajituri, copt, terci, cereale si gem,
• 3 programe pentru produse lactate: iaurt, iaurt de baut si branza cottage.
Masina de paine Tefal Pain & Délices este disponibila in magazinele partenere – retelele de electro-retail si magazinele online – la pretul recomandat de 559 lei.
***
Despre Tefal®:
Tefal, ingeniozitate acasa
De peste 60 de ani, Tefal vine in intampinarea consumatorilor cu produse ingenioase care ofera un gatit echilibrat si sanatos, cu rezultate garantate. De la vase de gatit la aparate electrice si de calcat, Tefal ofera solutii inovatoare, conviviale, care ofera placerea de a le utiliza in fiecare zi.
Romanian Executive Summit 2016: Povestea Leadershipului!
Împreună am rescris Povestea Leadership-ului la Romanian Executive Summit! 60 de manageri de top din marile companii prezente pe piața din România au dezbătut și au făcut schimb de practici și experiențe despre una dintre cele mai importante problem ale liderului contemporan: Angajamentul – față de propria persoană, față de echipa sa, față de organizația în care lucrează și față de întregul context în care trăiește și pe care îl modelează zi de zi.
Totul s-a petrecut într-un set-up inedit, în cadrul a 4 workshop-uri inovative, susținute de cei 4 executive coach Ștefan Andrei, Madi Rădulescu, Rodica Obancea și Mihai Stănescu.
În primul workshop, intitulat ”Angajamentul față de propria persoană” și susținut de Ștefan Andrei, managerii au fost provocați să-și definească conceptul de leadership față de propria persoană și să lucreze la pregătirea sinelui pentru reușitele profesionale.
”Angajamentul pe care managerul și-l ia și-l reînnoiește, față de propria persoană, pentru a deveni un lider autentic și desăvârșit îi va fi calauza către vârf.”, spune Ștefan Andrei, Executive Coach acreditat Oxford University.
Cel de-al doilea workshop a fost concentrat pe ECHIPĂ, mai precis pe felul în care managerii reușesc să transmită echipei decizii și obiective în care cred cu adevărat, pe care și le doresc și pe care și le asumă.
“Una dintre provocările lansate liderilor în această editie REXS a fost să se uite la problematica angajamentului în echipă prin comportamentele lor. Comportamente care, nu întotdeauna reflectă angajamentul liderului față de obiectivele echipei ci uneori reflectă propriile întrebări, demotivări, șovăieli… lucru care influențează echipa. O astfel de reflecție este, de obicei, greu de făcut și de aceea felicităm participanții pentru curajul de se uita ce anume așteaptă echipele lor de la ei, ce povești pozitive ar putea spune despre munca lor și despre obiectivele de echipă în așa fel încât să inspire, să motiveze și să creeze angajament.
Am observat plăcerea managerilor de a discuta, împărtăși și de a-și răspunde la întrebări. Nu este doar un lucru curajos dar uneori, în fuga îndeplinirii obiectivelor de business poate fi considerat chiar un lux. Întâlnirea cu oameni cu poziții similare, din companii diferite, descoperind fațete diferite sau platforme comune poate fi poate unul dintre cele mai eficiente “cursuri de leadership” ținut chiar de lideri, ghidat de cei patru executuve coach implicați.”, spune Madi Rădulescu, Executive Coach și Managing Partner MMM Consulting.
Câteva concluzii desprinse din workshopul “Angajamentul se naște în echipa ta!”: “Acceptă și valorizează fiecare membru al echipei pentru calitățile lor și concentrează-te mai puțină pe critică pentru lipsuri sau eșecuri. Precum Harap Alb, eroul și simbolul de leadership al acestei ediții REXS, recalibrează mesajul, ia-ți timp să exersezi cuvinte pozitive! Evidențiază succesul anterior pentru situația actuală (fii specific). Când volumul de muncă este prea mare ai ceva de schimbat acolo.”
Workshop-urile au avut la bază o transpunere a vieții profesionale în conceptul călătoriei inițiatice a eroului de basm românesc, Harap-Alb.
“Harap Alb este o bună sursă de inspirație pentru conducătorii prezentului. La ediția de anul acesta a Romanian Executive Summit nu au fost tehnici revoluționare de a aborda angajamentul în organizații, ne-am propus să ne uităm din altă perspectivă la cunoașterea care există deja în fiecare dintre liderii noștri. Ne-am uitat la o narațiune populară veche, care privită diferit, conține multe modele de leadership colaborativ dar și multe chei de a înțelege cum poți conduce o echipă și o organizație care trece cu bine prin cele mai grele încercări.”, spune Rodica Obancea, Executive Coach și susținătoarea celui de-al treilea workshop -”Angajamentul liderului față de organizație”
Ultimul grup de lucru a avut ca temă centrală ”Angajamentul în fața contextului meu, al echipei și al organizației” , iar participanții, ghidați de Mihai Stănescu, Executive Coach și fondatorul primei firme de coaching din România (RoCoach), au fost provocați să-și asume o integrare a înțelegerii contextului în care funcționează. Și aceasta fără a pierde din vedere concretul, rezultatele și schimbarile necesare adiacente obținerii lor.
Romanian Executive Summit este un nou concept de învățare și executive coaching pentru lideri, care aduce intr-un cadru inedit managerii de top din România și îi provoacă la dialog, reflecție și perspective noi în leadership.
SPONSORI:

Organizatori:
Rodica OBANCEA, Executive Coach, PCC | Vice – President European Mentoring and Coaching Council
Coach profesionist, care are competențe de coaching executiv și de echipă, certificate la nivel internațional de către International Coach Federation, Rodica susține nevoia unei ecologii a leadershipului. Este antrenată să antreneze lideri și echipe pentru a aduce în organizații deschiderea către măiestria personală, catre a vedea împreuna care sunt modelele mentale din care actionează, care este viziunea comună care îi miscă pe toți, cum activează împreuna starea de “gândire în comun”, cum schimbă mentalitatea de separare și trec la colaborare.
Madi RĂDULESCU, MBA, ACC, Executive Coach, Managing Partner MMM Consulting Intl
Dupa 15 ani de educație, consultantă, training, facilitare de procese de transformare organizațională, Madi a adaugat, în paleta sa de lucru, acum cca 5 ani, coachingul executiv. Aceasta poate contribui complet și responsabil, însoțind leaderii în misiunea lor: aceea de a conduce natural, sigur, de a crește personal și profesional pentru a-si îndeplini menirea.
Ștefan ANDREI, Executive Coach, Presedinte European Mentoring and Coaching Council, Romania
În paralel cu activitatea de executive coach independent, Ștefan este antreprenor si managing partner la o firma de consultanta pentru industria farmaceutica. Practica sa de coaching se sprijina pe o cariera de peste 20 de ani in domenii diverse, de la cercetare si educatie pana la business management.
Mihai Stănescu, Executive Coach
A fondat RoCoach, prima companie de coaching din Romania, in urma cu 10 ani. A avut primul client, CEO al unei importante companii multinationale, la 25 de ani. A lucrat cu peste 500 de companii din Romania si Europa de Sud-Est. A sustinut mai bine de 8.000 de ore de coaching. A avut ocazia sa fie „Coach of the Year” in 2007 si 2013. Mai important, in ultimii 16 ani a avut oportunitatea sa lucreze cu oameni ale caror decizii influenteaza domenii intregi de activitate si sa dezvolte competentele care duc la imbunatatirea acestor decizii.
Agenție independentă, cu o vastă experiență în domeniul organizării de evenimente, în crearea și implementarea campaniilor integrate de marketing și social media.
Pentru mai multe detalii și informații suplimentare:
Alexandra Lucescu / Account Manager
E-mail: alexandra.lucescu@ccommunity.ro
Telefon: 0736.633.763
Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” și „LaPrintărie” vă invită la Expoziția de fotografie macro & close-up „Mica lume mare” – ediţia a III-a
Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” și „LaPrintărie” – www.LaPrintarie.ro vă invită la vernisajul expoziției de fotografie „Mica lume mare”, care va avea loc în data de 21 octombrie 2016, de la ora 18:30, în holul central al Muzeului.
Expoziţia se află la a treia ediţie şi reuneşte lucrări din portofoliul a 38 de fotografi pasionaţi de fotografia macro & close up. Printurile sunt executate pe pânză de pictură canvas cu dimensiunile de 70/50 cm şi redau într-un mod supradimensionat detalii care nu se pot observa în mod obişnuit cu ochiul liber. Temele prezentate sunt detalii din natură, vieţuitoare foarte mici, precum și obiecte de dimensiuni mici, aduse la lumină prin tehnicile specifice fotografiei macro. Fotografiile vor rămâne expuse în cadrul muzeului până pe data de 15 noiembrie.
La vernisaj intrarea este liberă, urmând ca apoi expoziția sa facă parte din circuitul de vizitare al Muzeului.
Detalii: www.antipa.ro şi pe pagina de Facebook a Muzeului „Antipa”: www.facebook.com/muzeulantipa
Parteneri media: MediaIQ, UnitedMedia, Calendar Evenimente, comunicatedepresa.ro, Centruldepresa.ro, Oraşul Meu, Grădinite.com, Prokid.ro, GoKID.ro, Salut Bucureşti, inParc, mamica.ro, melc-codobelc.ro, agendacopiilor.wordpress.com, HotNews, SmartWoman, Mămica de azi, Mami, stiripentrucopii.com, kidsnews.ro, labucatarie.ro.
Alege solutiile de incalzire perfect adaptate bugetului tau!

Ultima luna de toamna este cel mai bun moment sa alegem sistemele de incalzire ce reduc substantial costul facturilor de utilitati din perioada rece. Iar cum mesterii precauti aleg intotdeauna cele mai bune solutii, Brico Dépôt a pregatit o gama esentiala de produse pentru incalzire, dar si unelte electroportative, obiecte sanitare, articole de gradina si bucatarii.
Solutii de incalzire la preturi imbatabile
Iti doresti un sistem ce-ti asigura temperatura optima in camera preferata? Elementele surpriza din aceasta perioada sunt centralele pe gaz cu pompa modulanta si kit de evacuare inclus, ce iti ofera momente de relaxare dupa o zi de lucru pe santier.
Alege in perioada 15 octombrie – 3 noiembrie, din gama de incalzire, produsul ce raspunde imediat cerintelor tale: convector 1500W, echipat cu manere, functie de ventilatie si termostat reglabil, radiator ulei cu protectie la supraincalzire sau aeroterma ce dispune de control automat al temperaturii.
Completeaza cu fereastra PVC alba cu sticla termoizolatoare si coeficient redus de transfer fonic la Stop Pret si vei avea o casa perfect echipata pentru iarna.
Treci la pasul urmator si planteaza in gradina cele mai bune soiuri de pomi si arbusti fructiferi, butasi de struguri de masa si de vin. Cu ajutorul uneltelor – burghiu manual de plantat, grebla pentru frunze si foarfeca pentru crengi – curtea va fi pregatita pentru sezonul urmator.
Brico Dépôt da viata proiectelor tale indiferent de complexitatea lor. Gama noastra de unelte electroportative dedicate profesionistilor, te ajuta sa-ti duci munca la bun sfarsit, in casa sau gradina. Pana pe 3 noiembrie gasesti la Stop Pret unelte electroportative marca Stanley – fierastrau circular de mana de 1600W, masina de insurubat de 18V, set de electrozi rutilici si valiza de transport – cu garantie de 2 ani.
Solutii de finantare adaptate proiectelor bine planificate
Daca necesarul de materiale pentru amenajarea casei depaseste bugetul propus, mergi la biroul BRICOCREDIT, aplica pentru una dintre solutiile de finantare dezvoltate in colaborare cu partenerii nostri si vei beneficia de 10 rate cu dobanda 0% prin cardurile de credit BRD Finance, MasterCard si CardAvantaj si 7 – 24 rate cu 1% cost lunar prin cardul EuroLine, pentru cumparaturi de peste 500 lei, direct la casele de marcat.
* * * * *
Despre Brico Dépôt
Brico Dépôt a fost infiintat in 1993 in Reims (Franta). Are in prezent 118 magazine in Franta, 28 in Spania, doua in Portugalia si 15 in Romania. Brico Dépôt vizeaza in primul rand pasionatii DIY si constructorii profesionisti. Este bazat pe un format de pret scazut, care ofera clientilor produsele esentiale pentru DIY si proiecte de renovare, disponibile in cantitati mari, dar si pentru santierele de constructii. Pentru mai multe informatii: http://www.bricodepot.ro si pe pagina de Facebook Brico Dépôt Romania
Despre Kingfisher
Kingfisher plc este cel mai mare grup de retail de home improvement din Europa, cu peste 1100 de magazine in 10 tari din Europa. Principalele sale branduri de retail sunt B&Q, Castorama, Brico Dépôt si Screwfix. Kingfisher detine, de asemenea, si o parte a brandului Koçtas din Turcia. Pentru mai multe informatii: http://www.kingfisher.com/
Oferta Brico Dépôt Romania
12.000 de produse esentiale pentru constructii si amenajari, dintre care 10.500 prezente in Catalog 2016
Preturi mici si mentinerea calitatii produselor
Disponibilitatea produselor
Gamele de produse includ atat marci nationale, cat si marci proprii Brico Dépôt
Deschis de luni pana sambata de la orele 08:00 – 21:00 si duminica de la 08:00 – 20:00
Un format de depozit simplu si eficace pentru toti clientii
* * * *
Informatii utile:
Brico Dépôt Baneasa: Soseaua Bucuresti-Ploiesti, nr. 42-44, sector 1, Bucuresti
Brico Dépôt Pantelimon: Soseaua Vergului, nr. 18-20, sector 2, Bucuresti
Brico Dépôt Orhideea: Calea Giulesti, nr. 1-3, sector 6, Bucuresti
Brico Dépôt Militari : Autostrada Bucuresti-Pitesti, km 11-12, Bucuresti
Brico Dépôt Pitesti: DN 65 B, sat Geamana, comuna Bradu
Brico Dépôt Arad: Calea Aurel Vlaicu, nr. 299/6, Arad
Brico Dépôt Oradea: Calea Aradului, nr. 62, Oradea
Brico Dépôt Brasov: Calea Bucuresti, nr. 109, Brasov
Brico Dépôt Ploiesti: Comuna Blejoi, km 6, Ploiesti
Brico Dépôt Braila: Centru Comercial Braila Mall, DN 21, comuna Varsatura
Brico Dépôt Calarasi: DN 21, nr. 3, Calarasi
Brico Dépôt Constanta: Bulevardul Tomis, nr. 391, Constanta
Brico Dépôt Drobeta: Bulevardul Alunis, nr. 43, 220118, Drobeta-Turnu Severin
Brico Dépôt Focsani: Calea Moldovei, nr. 32, 620157, Focsani
Brico Dépôt Suceava: Calea Unirii, nr. 22, Burdujeni, in incinta Iulius Mall
LiSEC și cargo-partner: un parteneriat solid de peste două decenii
De peste 20 de ani, cargo-partner este compania responsabilă cu organizarea, la nivel mondial, a transporturilor pentru LiSEC, producător de unelte destinate prelucrării foilor de geam. În prezent, în calitate de furnizor info-logistic, cargo-partner are atribuții ce depășesc simpla organizare a transporturilor. Angajamentul personal, soluțiile flexibile, împărtășirea experienței și dezvoltarea continuă constituie bazele acestui parteneriat de succes.
LiSEC este o companie specializată în producția de mașinării utilizate la procesarea sticlei plate și care se bazează, încă de la începutul anilor ̍90, pe soluțiile logistice furnizate de cargo-partner. Această colaborare la nivel foarte strâns include transporturi de marfă maritime și aeriene, către destinații dintre cele mai diverse, din Europa și Orientul Mijlociu, către Africa, Asia și America.
Standarde înalte pentru activitățile de logistică
LiSEC pretinde partenerului său logistic servicii la cele mai înalte standarde – flexibilitatea soluțiilor oferite a căpătat o importanță la fel de mare precum livrarea la timp a mărfurilor, sau accesul în timp real la statusul transporturilor și rapiditatea oferirii răspunsului la solicitări. Alte aspecte cu o relevanță deosebită, confirmate pe parcursul celor două decenii de colaborare, constau în împărtășirea experiențelor care aduc un plus în modul de derulare a activităților comune și optimizarea permanentă a proceselor ce țin de lanțul de aprovizionare.
Perspectivă clară asupra proiectelor în derulare, prin soluțiile SPOT
Pentru a putea urmări statusul numeroaselor proiecte comune, care au un grad ridicat de complexitate, cargo-partner și LiSEC folosesc platforma SPOT. Aceasta este o platformă colaborativă dedicată vizibilității asupra fluxului logistic, urmăririi transporturilor în timp real, comunicării cu privire la transporturile individuale și raportării, funcții prin care contribuie la gestionarea eficientă a documentelor și informațiilor.
Una dintre funcționalitățile cele mai utile pentru LiSEC o reprezintă Raportarea. Prin intermediul acesteia, raportul ce conține rezumatul tuturor transporturilor devine disponibil, în orice moment. Funcția permite, de asemenea, generarea de statistici detaliate cu privire la volumele transportate. „Rezumatul tuturor transporturilor este de un real ajutor, la fel și funcția de urmărire a transporturilor noastre către SUA!”, declară Thomas Griemann, directorul departamentului responsabil cu formalitățile vamale și mărfuri al LiSEC.
Platforma de comunicare info-logistică SPOT, creată de cargo-partner pe baza funcției Track & Trace și dezvoltată în vederea asigurării unei cât mai bune transparențe asupra statusului comenzilor și diverselor aspecte logistice, este disponibilă la nivel de Grup, inclusiv în România.
Despre LiSEC
LiSEC este un grup cu operațiuni globale, specializat în oferirea de soluții inovatoare, individuale și complete pentru procesarea și finisarea sticlei plate, cu o experiență de peste 50 de ani în domeniu. În portofoliul LiSEC regăsim mașini-unelte, soluții software și servicii. LiSEC dezvoltă și produce sisteme de tăiere și sortare a sticlei, componente individuale și linii complete de producție pentru geamuri termoizolante și sticlă laminată, respectiv mașini pentru procesarea tăieturilor pe sticlă și sisteme de securizare a sticlei. Prin tehnologia sa performantă și soluțiile inteligente de automatizare, LiSEC stabilește standardele în ceea ce privește calitatea și tehnologia în domeniu și contribuie, în mod substanțial, la succesul activității clienților săi. Pentru mai multe informații cu privire la activitatea LiSEC, accesați: https://www.lisec.com.
Despre cargo-partner
cargo-partner este o companie privată, de mărime medie, ce oferă o gamă completă de servicii de transport și logistică integrată, cu expertiză în transportul aerian, maritim și tehnologia informației. În calitate de partener ce oferă soluții complete, cargo-partner creează beneficii competitive pentru clienții săi, grație unui sistem de transport sprijinit de un sistem IT performant și unui management optimizat al vânzărilor și achizițiilor. Compania a fost fondată în urmă cu peste 30 de ani, iar în 2015 a înregistrat o cifră de afaceri de 540 de milioane de euro, prin aportul celor 2.365 de angajați.
Informații suplimentare:
Doina Cristina Cherry, Marketing Manager
cargo-partner Expeditii S.R.L.
42-44 Bucuresti-Ploiesti Road, Building B, B2 wing, 1st Floor, 013696 Bucharest, Romania
Tel. + 40 21408 2468, Email: doina.cherry@cargo-partner.com, www.cargo-partner.com
Cu Rowenta castigi de doua ori – hairstyling profesional si premii care completeaza rasfatul

Rowenta te invita alaturi de prietenele tale in Salonul Fetelor – o campanie promoționala desfasurata la nivel național, in perioada 13 octombrie – 31 decembrie 2016, in care te poți inscrie daca achiziționezi orice perie rotativa din gama Rowenta Brush Activ’.
Surprizele sunt pe masura produsului, sofisticate si in pas cu cerințele vieții urbane, in era digitala. Odata ce ți-ai completat trusa de infrumusețare cu o perie Rowenta Brush Activ’ si te-ai inscris pe salonulfetelor.ro, ai sansa sa castigi, saptamanal, unul din cele doua vouchere Marionnaud, fiecare in valoare de 500 lei, sau marele premiu – un iPhone 7 cu selfie stick.
Rowenta Brush Activ’ Nano Smart – stilistul tau haute coiffure
Daca alegerea ta se indreapta spre modelul Rowenta Brush Activ’ Nano Smart, vei avea alaturi cea mai eficienta si compacta perie rotativa, echipata cu tehnologii avansate. Peria are rotație automata si acțiune simultana de styling si uscare, asigurand rezultate profesionale, in confortul casei tale. Ti-o vei dori nu doar pentru performanțele sale, dar si pentru ca este usor de transportat si depozitat, datorita designului simplu si ergonomic.
Rowenta Brush Activ’ Nano Smart netezeste firele rebele si anuleaza efectul de “electrizare”, prin acțiunea generatorului de ioni negativi incorporat, care reduce energia statica si tendința de increțire a parului. Produsul dispune, de asemenea, si de un sistem imbunatațit de uscare ce asigura o distribuire optima a aerului pe toata suprafața periei.
Avantajele Rowenta Brush Activ’ Nano Smart nu se opresc aici: cele doua tipuri de perii – de 50 mm si 30 mm – pe care le poți alterna in funcție de lungimea parului sau de tipul coafurii dorite, si setarile adaptabile pentru viteza si temperatura fac din acest model alegerea ideala.
Gama de perii Rowenta Brush Activ’ e disponibila in magazinele partenere – marile rețele de electro-retail, hypermarketuri si magazinele online.
Despre Rowenta
Rowenta a luat nastere in 1909, in Germania. Brandul satisface nevoile consumatorilor aflați in cautarea produselor de inalta performanța, usor de folosit si cu design funcțional pentru uzul cotidian. Rowenta dispune de o gama larga de produse, de la dispozitive pentru hairstyling si epilatoare, la aspiratoare si produse pentru ingrijirea țesaturilor, create din respect pentru consumator si mediul inconjurator.
Mihai Stănescu: Managerii români abia încep să-și dezvolte prezența executivă
În ultimii ani, în piața de dezvoltare organizațională a început să fie din ce în ce mai utilizat conceptul de prezență executivă. Definițiile acestuia sunt multiple, fie “acel ceva care îți atrage atenția atunci când o persoană umple o încăpere cu prezența sa”, fie calitatea unei persoane de a proiecta o imagine profesională empatică, organizată, demnă de urmat, care comunică eficient la toate nivelurile, inspiră încredere și credibilitate tuturor celor din jur.
Un studiu realizat de Centrul pentru Inovație din SUA în 2012, cu sprijinul unor companii importante din Fortune 500, arată că 76% dintre cei 268 de respondenți consideră comportamentul serios, diplomat și plin de eleganță în toate circumstanțele numit gravitas ca fiind cel mai important dintre pilonii prezenței executive. Comunicarea eficientă urmează pe locul doi cu un procent de 63% dintre răspunsuri.
‘Dacă ați întâlnit măcar o persoană care să dețină aceste calități cu siguranță v-ați întrebat cum poate să aibă o atitudine sigură pe sine, cum poate să îmbine limbajul verbal și cel non-verbal pentru a comunica eficient, cum creează sentimentul de atracție și influență asupra celor din jur? Toate aceste lucruri nu sunt înnăscute, ci se pot construi cu resursele și motivația adecvate’, spune Mihai Stănescu, Executive Coach și fondatorul firmei RoCoach.
Iată de ce în data de 16 noiembrie, la Teatrul Elisabeta, Mihai Stănescu va susține workshop-ul ‘Prezența Executivă – Upgrade la cea mai bună versiune a ta’, unde peste 100 de executivi de top vor face primii pași către construcția unei prezențe profesionale autentice, care să îi conducă la performanță.
Din agenda evenimentului:
• Principiile impactului și ale influenței – relația dintre acestea și viața la locul de muncă
• Identificarea calităților comunicaționale personale: ascultare activă, gândire critică, menținerea calmului
• Crearea și gestionarea unui aspect profesional autentic și adecvat mediului de business
‘Calmul englezesc nu este specific managerilor din Romania din cauza temperamentului balcanic care nu cultiva gestionarea eficienta a emotiilor, ci dimpotriva. Dar in ultimii ani, in interiorul multor organizatii are loc o transformare a modelului de leadership, ceea ce conduce la transformari la nivelul comunicarii si solicita executivilor de top nu doar viziune si abilitati decizionale, ci si aceasta prezenta executiva’, mai spune initiatorul evenimentului.

Mihai Stănescu este psiholog şi antropolog, coach şi consultant din anul 2000. Din 2003 este fondatorul firmei RoCoach, care oferă servicii de coaching şi mentoring oamenilor de afaceri şi managerilor din organizaţiile autohtone şi internaţionale. În ultimii 16 ani a implementat proiecte de dezvoltare organizaţională prin coaching cu peste 500 de companii private din Romania şi CEE – Austria, Grecia, Ungaria, Bulgaria – în total având peste 10.000 de ore de coaching executiv. În 2007 si 2013 a avut onoarea de a primi premiul “Coach Of The Year” ca recunoaştere a contribuţiei sale la creşterea notorietăţii coaching-ului în Romania.
Mai multe detalii despre eveniment se găsesc pe site-ul RoCoach: http://www.coaching.ro/evenimente/workshop-prezenta-executiva/
Pentru înscrieri se complează formularul de pe site sau se poate trimite email la: diana.aldea@coaching.ro sau office@coaching.ro
















