Acasă Blog Pagina 148

Vreau sa montez o folie auto – Cum aleg brandul?

0
folie auto llumar

Industria de accesorii si elemente de tunning auto se afla in plina ascensiune in Romania. In special, la mare cautare sunt foliile auto datorita multiplelor avantaje. Protectie impotriva razelor U.V., protectie termica si antiefractie,design placut.

Nu e o intamplare ca sunt atat de multe service-uri care monteaza folii auto si ca sunt atat de multe branduri, problema apare cand vrei sa alegi. Daca un service iti poate fi mai la indemana sa-l alegi, te poti informa de pe site-ul RAR ca sa stii care este omologat si care ofera servicii de instalare folii auto omologate, cand vine vorba de brandul pentru a alege folia, lucrurile nu mai sunt atat de simple.

Dincolo de pret si grosime, mai sunt si alte criterii pe care trebuie sa le ai in vedere. Practic, alegerea unei folii poate fi dificilă, fiind greu de constatat care sunt acele mărci care sunt de încredere, sunt pe piaţă de mult timp şi oferă un raport optim preţ – calitate. Foliile de slabă calitate, într-un interval de câteva luni, îşi pierd proprietăţile de protecţie chiar dacă acestea nu se văd cu ochiul liber si te trezesti cu probleme.

Unul dintre criteriile pe care trebuie sa-l ai in vedere inainte de a instala o folie este – CINE este Producatorul. Nu mai e un secret pentru nimeni ca piata asiatica are cel putin 6 „producatori”pentru fiecare masina inmatriculata in Romania. Dar produsele lor nu sunt calitative chiar daca au denumiri ce te pot pacali precum – Dragon, Eye Eagle, Tunder sau Strong Power.

In contrapartida, Foliile LLumar sunt produse de Eastman în SUA sub strictă supraveghere calitativă. Aceste folii le gasesti in service-uri autorizate din Bucuresti care sunt omologate sa monteze folii auto. Un alt criteriu pe care trebuie sa-l ai in vedere si despre care stiu foarte putini este daca respectivul brand este membru EWFA sau IWFA. Concret, toţi marii producători de folii auto sunt membrii EWFA (Asociaţia Europeană a Foliilor pentru Geamuri). Această asociaţie a impus cerinţe calitative şi etice pentru ca persoana care le cumpara să beneficieze garantat de produse de calitate. Lista membrilor este disponibilă pe pagina web al asociaţiei.

Eastman. este producătorul foliilor LLumar şi este şi membru EWFA. Si nu in ultimul rand trebuie sa te gandesti la garantia pe care o ofera producatorii de folii auto.

Concret, garanţia de distribuitor şi cea a mărcii nu valorează nimic dacă nu are în spate garanţia producătorului. O marcă sau un distribuitor poate dispărea de la o zi la alta, ceea ce s-a şi întâmplat în cazul mai multor firme în trecut.

Şansele ca un lider mondial în producţia de folii să dispară de pe piaţă sunt foarte mici. Să alegem doar acea marcă al cărei producător este cunoscut şi garanţia este dată de producător.

În spatele garanţiei produselor LLumar se află Eastman, o companie de 9 miliarde USD. Distribuitorii LLumar sunt autorizaţi să ofere beneficiarilor, exclusiv termeni şi condiţii de garanţie publicate de producător.

Banner SapunulCheia.ro

Atentie la simptomele perimenopauzei! Iata cum poti sa le recunosti.

0
simptomele perimenopauzei estroplus

In Romania, varsta medie de instalare a menopauzei este de 48 de ani, acesta fiind un proces natural pe care fiecare femeie il experimenteaza, la incetarea perioadei fertile. Trebuie retinut ca menopauza, momentul instalarii menopauzei, nu apare brusc, fiind precedat de premenopauza, o perioada ce dureaza intre 1 – 2 ani si este urmat de postmenopauza, perioada care continua pana la finalul vietii. Intreg acest proces poarta numele de perimenopauza si implica numeroase procese si transformari care au loc in organism din cauza modificarii nivelurilor de hormoni, in special ale celor de estrogen si progesteron.
„In timpul premenopauzei, functia ovariana si productia de estrogen incep sa devina haotice (nivelul de estrogen incepe sa scada) si, prin urmare, perioada de instalare a menopauzei devine de neocolit. Multe femei pot intra la menopauza inainte de varsta de 40 si ceva de ani, insa in aceste cazuri, este vorba despre o menopauza timpurie, care se poate cauza fie factorilor genetici, fie unor dereglari autoimune. Simptomele resimtite de catre femeile care se apropie de instalarea menopauzei pot fi cu usurinta combatute cu EstroPlus, tratamentul natural care contine fitoestrogeni extrasi din germeni de Soia nemodificata genetic si doi antioxidanti puternici: extract din samburi de struguri si vitamina E”, afirma dr. Virgil Popescu, director medical al companiei Hyllan Pharma, producatorul EstroPlus.
EstroPlus este singurul produs 100 natural dedicat combaterii simptomelor menopauzei care beneficiaza de un studiu observational preliminar, desfasurat in Romania pe un grup de 60 de femei, tinute sub observatie timp de sase luni.
Iata care sunt cele mai frecvente semne si simptome ale perimenopauzei:
Schimbari si tulburari ale ciclului menstrual. Ca prim simptom al inceperii tranzitiei catre menopauza, ciclurile menstruale isi schimba frecventa si devin neregulate. De asemenea, abundenta menstrelor variaza, in unele luni vor fi mai abundente, iar in cele finale, vor deveni din ce in ce mai moderate.
Bufeuri si transpiratii nocturne. Numite stiintific tulburari vasomotorii, bufeurile si transpiratiile nocturne sunt printre cele mai suparatoare, dar si cel mai frecvent intalnite simptome ale menopauzei. Termenul de bufeuri este asociat cu inrosirea unor suprafete mari de piele, cauzata, la randul ei, de o crestere brusca a temperaturii corpului. In timpul unui astfel de bufeu, vasele se dilata pentru a putea permite sangelui sa ajunga cat mai aproape de suprafata pielii, inima pompeaza mai repede, pentru ca sangele sa poata circula mai repede catre suprafata, pentru a se racori. Pe masura ce sangele „se grabeste” sa „iasa”, apare roseata pe fata, gat si piept, in cele mai multe cazuri.
Insomnie. Multe femei incep sa aiba probleme cu odihna in timpul noptii. Bufeurile pot aparea si noaptea si sunt insotite, de regula, de transpiratii nocturne reci, generatoare de disconfort. Agitatia si bufeurile sunt responsabile pentru somnul nelinistit, uneori chiar pentru lipsa totala a acestuia intreaga noapte.
Fluctuatii de greutate. Nu exista o legatura directa intre menopauza si fluctuatiile de greutate. Scaderea nivelului productiei de estrogen are, insa, efecte indirecte asupra fluctuatiilor de greutate. Lipsa somnului, scaderea nivelului de serotonina (hormonul fericirii) si starile specifice instalarii menopauzei modifica stilul de viata al femeilor si le poate determina sa-si gaseasca „alinarea” in mancare.
Subtierea firului de par si pielea uscata. Multe femei vor observa in perimenopauza ca pielea lor incepe sa prezinte semne accentuate de imbatranire, cum ar fi ridurile, petele intunecate, uscaciunea, scaderea elasticitatii si, uneori, senzatiile de mancarime, ca urmare a scaderii nivelului de estrogen (care are, printre altele, un rol important in mentinerea sanatatii pielii).
Modificari ale dispozitiei.Transformarile fizice sunt, adesea, insotite de labilitate psihica. Cele mai neplacute manifestari pot include senzatia continua de oboseala, iritabilitate crescuta, schimbari bruste de dispozitie, anxietate si, in situatiile cele mai grave, stari depresive. S-a dovedit ca femeile aflate in perimenopauza au un nivel crescut de MAO-A, enzima care descompune serotonina, noradrenalina si dopamina (toate trei, substante corelate cu echilibrul psihic si starea de bine) si este legata de tulburarea depresiva majora si depresia postpartum.
Palpitatii ale inimii. Acest lucru este cauzat de modificari ale vaselor de sange, ale inimii si sistemului nervos vegetativ. Palpitatiile pot sa apara in timpul bufeurilor sau pot fi asociate cu stari de anxietate, spasme musculare si dureri de cap.
Migrene si dureri de cap frecvente. Reducerea fluxului sangvin, lipsa de somn, anxietatea si alte probleme pot contribui la dureri de cap frecvente. In perimenopauza, femeile sufera frecvent de astfel de migrene, care isi modifica intensitatea in functie de simptomele prin care trec, de la caz la caz.
Risc mai mare de aparitie a afectiunilor si complicatiilor. Studiile arata ca, dupa instalarea menopauzei, creste riscul ca unele femei sa dezvolte afectiuni ale inimii sau osteoporoza. Acest lucru este cauzat de scaderea nivelului de estrogen, hormonul responsabil de mentinerea sanatatii a vaselor de sange si a densitatii osose.
Ameliorarea simptomelor
Pana relativ recent, medicina conventionala a avut putine solutii de oferit femeilor care sufera de simptome ale schimbarilor hormonale produse in periomenopauza. In general, acestora li se prescria un tratament de substitutie hormonala, cu efecte pozitive si de durata, insotite, insa, adesea, de reactii secundare dintre cele mai nedorite. Hyllan Pharma propune o alternativa naturala, cu eficienta dovedita, la acest tratament clasic.
„Estroplus reprezinta solutia naturala contra simptomelor neplacute ale perimenopauzei, in special bufeuri, dureri articulare, oboseala, incontinenta urinara. Tratamentul cu fitoestrogeni poate fi aplicat si dupa menopauza indusa chirurgical, aducand beneficii prin diminuarea intensitatii instalarii simptomatologiei. Este suficienta o singura administrare zilnica, fara riscuri secundare in utilizarea pe termen lung”, afirma dr. Popescu, in baza rezultatelor obtinute de studiul mentionat mai sus.
Estroplus este solutia ideala pentru combaterea simptomelor aparute odata cu instalarea perioadei de perimenopauza, deoarece contine 45 de grame de izoflavone, obtinute din germeni de Soia nemodificata genetic. Acesti compusi ocupa receptorii de estrogen (aflat in continua scadere), simuland actiunea acestuia si „pacalind” astfel intreg organismul, determinandu-l sa-si pastreze toate functiile in parametri normali. Pentru mai multe detalii, va asteptam pe site-ul www.estroplus.ro sau ne puteti contacta la telefon +40 (21) 425.55.66.

Banner SapunulCheia.ro

6 lucruri de care sa tii cont in optimizarea SEO

0
optimizarea SEO

Optimizarea SEO a devenit fundamentala in zilele noastre. De ce? Daca vei face o optimizare SEO ca la carte, te va ajuta sa iti pozitionezi site-ul cat mai sus in paginile motoarelor de cautare, pentru a fi gasit usor de catre publicul tau tinta.

Ce cauta, mai exact, motoarele de cautare? Cum iti poti construi site-ul in asa fel incat sa iti multumesti vizitatorii/ clientii, dar si sa fii gasit repede in paginile de cautare ale Google, Bing etc. Cum poate o optimizare SEO eficienta sa iti faca afacerea mai profitabila?

In primul rand, trebuie pornit cu inceputul, iar scurtaturile si investitiile in mijloace superficiale de promovare nu vor avea rezultatul scontat. Este ca si cum ai sari peste spalatul pe dinti si dusul de dimineata, dar folosesti benzi de albire a dintilor si parfum scump, irosind bani pe care ai putea sa ii folosesti chibzuit.

Scopul fundamental al optimizarii SEO nu este de a pacali motoarele de cautare, ci de a comunica intentiile tale acestora, pentru ca ele sa iti recomande site-ul ca fiind unul relevant in cautarile vizitatorilor.

De exemplu: sa comparam un site cu un tort. Linkurile, anunturile platite si strategia social media reprezinta glazura, iar continutul site-ului, informatia structurala, managementul tehnic al continutului si infrastructura reprezinta zaharul care da gust tortului. Fara el, tortul ar fi anost, fad, fara gust si ar fi aruncat la gunoi.

 

2. Ce urmaresc, de fapt, motoarele de cautare?

Motoarele de cautare vor sa isi faca treaba cat mai bine posibil, recomandand vizitatorilor site-uri si continuturi optimizate SEO cat mai bine pentru cautarile pe care acestia le-au efectuat. Asadar, cum se stabileste relevanta continutului?

Iata cativa parametri dupa care motoarele de cautare se ghideaza:

Continut: se tine cont de tema pe care o are un site, de textele de pe pagina si de titlurile si descrierile pe care le are

Performanta: cat de rapid este site-ul si daca acesta functioneaza corespunzator.

Autoritate: are site-ul tau suficient continut de calitate, optimizat SEO, pe care sa il promoveze? Este folosit site-ul tau ca referinta de catre alte site-uri bine cotate? Daca da, atunci pagina ta va fi listata cat mai sus in paginile de cautare

Experienta utilizatorului: este foarte important aspectul site-ului si siguranta acestuia

Iata si cateva lucruri de evitat pe site cand vine vorba de motoarele de cautare

Robotii motoarelor de cautare au un anumit spatiu de stocare al datelor, asa ca daca incerci sa abordezi tactici inselatoare de optimizare SEO pentru a-ti promova site-ul, acest lucru iti va dauna pe termen lung. Printre lucrurile pe care trebuie sa le eviti cand vine vorba de promovarea site-ului tau si clasarea lui in motoarele de cautare se afla:

1. Utilizarea excesiva a cuvintelor cheie in continutul site-ului

2. Cumpararea linkurilor nu iti vor aduce beneficii atunci cand vine vorba de optimizarea SEO

3. Aranjeaza site-ul in asa fel incat utilizatorul sa gaseasca usor informatiilor. Prea multe reclame sau un site intortocheat vor afecta negativ perfomantele site-ului.

 

3. Nu uita sa iti optimizezi SEO continutul si pentru alte platforme

In optimizarea SEO, strategia folosirii cuvintelor cheie este importanta, nu numai in cazul implementarii acesteia pe site, insa si pentru aplicarea ei pe alte platforme, precum:

– Facebook

– Twitter

– LinkedIn

Vei vedea ca a fi consecvent in folosirea cuvintelor cheie si in implementarea corecta a unei strategii SEO te va ajuta in eforturile de branding si iti va obisnui pubicul tinta sa te caute folosind acele cuvinte cheie.

 

4. Fii consecvent atunci cand folosesti nume de domenii

Denumirea domeniilor este fundamentala in orice strategie SEO si nu numai, asa ca utilizeaza domenii cu sub directoare (exemplu.com/awesome) versus sub-domenii (awesome.exemplu.com). Cateva sugestii pentru infiintarea unor domenii de succes ar fi:

Creeaza domenii cu denumiri stabile : daca tastezi  www.exemplu.com, dar dupa aceea tastezi doar exemplu.com si nu esti redirectionat catre www.exemplu.com, inseamna ca motoarele de cautare vad site-ul drept doua site-uri diferite, ceea ce iti va ingreuna eforturile de optimizare SEO.

Nu te complica: domeniile mai vechi sunt mai bune decat cele noi, asa ca daca vrei sa cumperi unul mai vechi, asigura-te ca proprietarul anterior nu l-a folosit in scopuri indoielnice, care te-ar putea costa pe viitor prin suspendarea domeniului.

 

5. Optimizeaza pentru diferite tipuri de rezultate

Pe langa optimizarea SEO a continutului pentru desktop si tableta, asigura-te ca optimizezi SEO continutul atat pentru mobil, cat si pentru alte medii.
Optimizeaza SEO continutul video in asa fel incat motoarele de cautare sa il poata vedea. Daca site-ul tau utilizeaza Flash Player sau PDF-uri, asigura-te ca folosesti cele mai noi metode de implementare, in asa fel incat botii motoarelor de cautare sa iti poata citi repede continutul si sa il claseze.

 

6. Axeaza-te si pe meta taguri

Continutul de pe site-ul tau care e optimizat SEO corespunzator ar trebui sa contina meta descrieri. Meta descrierea ta ar trebui sa fie unica si sa fie relevanta pentru site-ul tau. Nu este recomandat sa folosesti aceeasi meta descriere pe mai multe pagini.

Cuvintele cheie sunt ignorate de motoarele de cautare din ziua de azi, dar daca doresti totusi sa le folosesti, fii sigur ca sunt relevante pentru continutul tau.

Meta titlul ar trebui sa fie si el unic. Gandeste-te la el ca la o reclama de 4-8 cuvinte, in asa fel incat sa faci vizitatorul curios si dornic sa dea click pe link-ul site-ului tau.

Banner SapunulCheia.ro

Pachetul Ayurmed pentru frumusetea ta!

0
Ayurmed

Cosmetica ayurvedica, veche de mii de ani, intelege frumusetea mai profund si mai nuantat, ca un echilibru armonios intre exterior si interior. Iar abordarea pe care o propune nu urmareste doar efecte imediate, ci si de durata! Sunt idei validate de cercetarile moderne. Astazi, este recunoscut faptul ca trebuie sa ne ajutam corpul si din interior, ca aspectul pielii noastre depinde de starea noastra generala de sanatate, de armonia din viata noastra. Iar cosmeticele nu-si mai propun de mult doar efecte pe termen scurt! Traditia ayurvedica a fost validata asadar de cercetarile moderne! Putem avea o piele frumoasa, hidratata, un ten luminos si vizibil intinerit, cu cosmeticele Ayurmed, brandul care promoveaza produsele ayurvedice in Romania!
Pachetul pentru frumusetea ta propus de Ayurmed contine o crema de fata regeneratoare, cu pulbere de aur si extracte din plante indiene – Gold Cream. Incetineste imbatranirea tenului, atenueza ridurile, creste fermitatea si luminozitatea tenului. Pentru un efect de exceptie, este indicata insa folosirea in prealabil a unei creme exfoliate cu actiune profunda de curatare – Walnut Scrub, care se bazeaza pe efectele Aloei Vera si a plantei Neem, binecunoscuta in India, dar si pe granulele de coji de nuci.
In pachetul pentru frumusete, Ayurmed a inclus si o crema-cadou, o crema de ingrijire cu extracte din fructe exotice – Fruit Massage Cream. Combinand extractele de papaya, de ananas si de trandafir indian cu uleiul de migdale, crema are un efect energizant, revitalizant si antirid.
Dar pe langa aceste cosmetice ayurvedice, Ayurmed a inclus in cadoul pentru frumusetea ta si… Margusa. Efectele excelente ale acestei plante pentru detoxifierea si purificarea generala a intregului organism sunt binecunoscute. Cu ajutorul ei, pielea noastra va arata mult mai bine! Pachetul Ayurmed contine 3 cutii de Margusa, necesare pentru o cura de 3 luni.
Comandand acum de pe www.ayurmed.ro sau la 0722.750.111, puteti beneficia de acest pachet care contine o crema cu pulbere de aur, o crema scrub, 3 cutii de Margusa si o crema de masaj facial cu extracte din fructe exotice, pe care Ayurmed v-o ofera cadou. Totul la doar 115 lei, transportul fiind gratuit.
Pachetul Ayurmed pentru frumusete e un excelent cadou pe care il puteti face celor dragi sau de care puteti sa va bucurati voi insiva! Cu Ayurmed va puteti regasi stralucirea tenului si starea de bine!
Regaseste-ti frumusetea, cu Ayurmed! Cosmetice ayurvedice din plante indiene!

Pentru informatii suplimentare va rugam contactati agentia de relatii publice ARENA Communications (numere de telefon: 021.224.70.24, 0720.03.10.27, adresa de e-mail: office@arenacommunications.ro, www.arenacommunications.ro).

Banner SapunulCheia.ro

PROGRAMUL SPECIAL DE SĂRBĂTORI AL MUZEULUI NAȚIONAL DE ISTORIE NATURALĂ „GRIGORE ANTIPA”

0
antipa

Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” anunță programul special de vizitare din timpul Sărbătorilor, în perioada 24 decembrie 2016 – 2 ianuarie 2017:

Sâmbătă, 24 decembrie 2016 – DESCHIS între orele 10:00 și 14:00. Ultimul vizitator intră la ora 13:00
Duminică, 25 decembrie 2016 – ÎNCHIS
Luni, 26 decembrie 2016 – DESCHIS
Marți, 27 decembrie 2016 – DESCHIS
Miercuri, 28 decembrie 2016 – DESCHIS
Joi, 29 decembrie 2016 – DESCHIS
Vineri, 30 decembrie 2016 – DESCHIS
Sâmbătă, 31 decembrie 2016 – DESCHIS între 10:00 și 14:00. Ultimul vizitator intră la ora 13:00
Duminică, 1 ianuarie 2017 – ÎNCHIS
Luni, 2 ianuarie 2017 – DESCHIS

Muzeul se poate vizita de marți până vineri, între 10:00 și 18:00 (accesul vizitatorilor în muzeu fiind permis numai până la ora 17:00); sâmbăta și duminica vizitarea se desfășoară între orele 10:00 și 19:00 (accesul vizitatorilor în muzeu este permis până la ora 18:00).

Vă așteptăm cu mult drag!

Detalii: www.antipa.ro şi pe pagina de Facebook a Muzeului ”Antipa”: www.facebook.com/muzeulantipa

Banner SapunulCheia.ro

Organic Christmas îți aduce natura în mijlocul orașului! Pe 17 & 18 decembrie deschidem Crăciunul Organic.

0
Organic Days

Ți-am pregătit un festival de Crăciun Verde ca bradul cu tot ce e mai natural și mai organic pe piață ! Avem un Târg de Crăciun plin de cadouri ecologice create de artizani și designeri locali, un bistro unde poți servi hrană bio vegetariană sau vegană, un Vitamin Bar cu juiceuri, ceaiuri și smoothies super sănătoase, o zonă de terapii pentru trup și suflet, concerte live, workshopuri și prezentări dedicate stilului de viață sănătos.
Festivalul Organic Christmas se desfășoară într-o superbă vilă interbelică transformată într-un spațiu cultural numit Point Art Hub. Locația se află pe strada Eremia Grigorescu nr.10, la un băț aruncătură de Teatrul Țăndărică din Piața Lahovari. Așadar avem un spațiu modern, aerisit situat în buricul târgului unde se adună floarea cea vestită a comunității pasionate de green living. Dimineața te înviorezi cu o sesiune de ashtanga yoga alături de Alexandra Solomon, iar după practică cobori la Prana Vitamin Bar unde te energizezi cu sucuri din fructe și legume proaspăt stoarse ca să îți încarci bateriile pentru o zi întreagă. După ce te-ai hidratat, te poți muta la Demmers Tea Bar unde te încălzești cu ceaiuri bio și cafele organice. Bine de știut că tot de la Demmers Teahouse poți să îți iei și cadouri faine de Crăciun că tot e sezonul de ceai. La ora prânzului, te invităm la masă: avem un loc primitor unde te poți desfăta cu mâncăruri savuroase și prăjituri delicioase pregătite pe loc de Ioana de la East of Kitchen și de raw vegan chef-ul Ștefan Niță. În plus, ai în meniu supe, paste, ratatouille cât să nu-ți pui pofta în cui ! Totul gătit proaspăt în stil vegetarian sau vegan. După masă ești așteptat de terapeuții cu mâini de aur de la Centrul Shakti și de la studioul Dor de Mine care te vor energiza cu sesiuni de masaj și terapii corporale. Circuitul continuă cu o sesiune de eco shopping. Vino la târgul de Crăciun unde ai pregătite cadouri pentru cei dragi făcute din materiale naturale: lână, lemn , metal sau ceramică. Am invitat un grup de designeri și creatori pasionați de green living care vor aduce publicului ce au ei mai bun în materie de cadouri de Crăciun: jucării din materiale prietenoase, șaluri de lână, mănuși și căciuli, bijuterii și accesorii de corp, cosmetice 100% natural, ceaiuri și cafele organice, pâine de casă cu maia, dulciuri sănătoase și alte surprize de iarnă.
Nu poți pleca de la festival fără să te bucuri măcar de unul dintre concertele live din mansarda Point: sâmbătă avem meditație cu boluri tibetane alături de Ooan Kara, iar duminică avem concerte live cu handpan și hangdrum de la Nadayana și o sesiune specială de seară la Kotodama. Pentru iubitorii de muzică jazz, soul sau funk avem o veste bună: duminică după masă îl avem invitat la Organic Christmas pe Electric Brother care ne va încânta auzul cu piese rare din colecția personală. Ți-am dat suficiente motive să vii alături de noi la Organic Christmas, în weekendul de dinaintea Crăciunului. Și dacă încă nu ești convins că merită, atunci află că intrarea la festival este liberă pentru că cele mai bune lucruri în viață sunt gratis. Ne vedem pe 17 si 18 decembrie la Point Art Hub. Ai toate detaliile și pe Facebook: http://bit.ly/2g4D5mB Don’t panic, it’s organic!

Banner SapunulCheia.ro

HAPPY DAYS la High Class Beauty Studio

0
high class

Iata-ne ajunsi in pragul Sarbatorilor de iarna, gata sa oferim cadouri celor dragi. Ti-am pregatit o luna plina de surprize. Terapeutii High Class Beauty Studio au pregatit o oferta de nerefuzat.

In fiecare joi si sambata din luna decembrie, abonamentul ‘’Slabeste cu Lipolaser’’ este la jumatate de pret:
5 x sedinte 30 MIN – 90 lei in loc de 180 lei.

Terapia cu Lipolaser are ca rezultat reducerea tesutului gras din zona tratata, efect vizibil chiar si dupa prima sedinta.
LIPOLASER este una dintre cele mai noi terapii de reducere a tesutului adipos, laserul de joasa intensitate fiind folosit pana acum in scopuri biomedicale, vindecarea ranilor sau calmarea durerii si a inflamatiilor.
Rezultatele sunt vizibile atat in masuratorile de circumferinta, cat si in gradul de conturare a corpului in zona tratata, dar mai ales in coeficientul de masa grasa corporala, care se diminueaza semnificativ.
Programarile se fac in limita locurilor disponibile. Pachetul promotional se poate achizitiona o singura data.

Pentru programari, va rugam sa ne contactati la 0733 822 020 sau prin e-mail: contact@originalbeauty.ro
Adresa: Bucuresti, sector 3, strada Dristorului nr. 5, intersectia cu bd. Decebal.
Alte detalii si oferte veti vizualiza accesand www.originalbeauty.ro.

Banner SapunulCheia.ro

Conferința Business to more Business, cel mai mare turneu național de afaceri al anului 2016, s-a încheiat la Timișoara

0
business to more business timisoara 2016

Doingbusiness.ro a organizat în data de 8 decembrie 2016, la Timișoara, cel de-al nouălea eveniment la nivel regional, parte a conferinței naționale „Business to more Business”.

Conferința a debutat în data de 10 martie 2016 la Brașov și a reușit să reunească reprezentanții mediului de afaceri regional prin evenimente organizate și în Iași, București, Sibiu, Ploiești, Constanța, Cluj-Napoca, Oradea și Timișoara.

,,Business to more Business a reprezentat un succes la nivel național, lucru care ne-a fost confirmat de toți participanții prezenți la conferințele noastre regionale’’, a declarat Dumitru Ion – CEO Doingbusiness.ro. ,,Suntem în al șaselea an în care implementăm acest concept unic și știm că el a devenit parte din mediul de afaceri național, prin faptul că aduce consultanța fiscală, financiară și legislativă mai aproape de antreprenori. 2016 este anul digitalului – fenomen care aduce cu sine oportunități enorme, dar și modificări dramatice ale climatului competițional – precum și anul în care mediul de afaceri ne-a arătat un apetit de dezvoltare fără precedent. Am văzut asta în modul în care antreprenorii au îmbrățișat sesiunile dedicate dezvoltării aptitudinilor și cunoștințelor manageriale’’, a completat Dumitru Ion.

Seria de conferințe a oferit antreprenorilor din România instrumente utile pentru promovarea și susținerea afacerii chiar și în condiții economice volatile. Într-un an marcat de înfăptuirea unor lucruri precepute ca ,,foarte improbabile’’ înainte de a se produce (Brexit, alegerea lui Donald Trump, reduceri majore de taxe la nivel național), Business to more Business a demonstrat că mediul de afaceri național este interesat, caută soluții și le urmează pentru a se dezvolta și feri de evoluții economice improbabile.

Evenimentul de la Timișoara – etapa finală a conferinței Business to more Business, a informat audiența și a răspuns întrebărilor publicului în privința optimizării costurilor companiilor prin soluții adaptate, individualizate, cu sprijinul lui Răzvan Ionescu – Director Marketing Segment Business – Telekom România. Bogdan Iacob – Head of Mass Customers Sales – OMV Petrom Gas a arătat audienței în ce fel optimizarea costurilor utilităților începe de la sursă și că aceasta poate avea un impact semnificativ, iar modalitățile de transfer ale riscurilor au fost prezentate de Daniel Colita – Director General Adjunct Timisoara – Safety Broker. Adrian Biciu – CEE Regional Account Manager – SAS România a dezvăluit audienței cum să găsească răspunsul la întrebarea: ,,cum facem ca datele din interiorul afacerii noastre să producă rezultate pozitive pentru noi’’, iar Angela Ene – Președintele Asociației Administratorilor Independenți a arătat participanților aspectele fundamentale care determină creșterea performanței și valorilor companiei din perspectiva administratorilor companiilor.

Întrucât la nivel național principala problemă a prezentului imediat pare să fie deficitul forței de muncă și al forței calificate de muncă, Radu Legheni – National Sales Manager – 1tedjob a demonstrat oamenilor de afaceri prezenți că angajările nepotrivite pentru companie pot fi foarte costisitoare, oferind și soluții pentru diminuarea riscurilor asociate angajărilor nepotrivite.

În cea de-a doua parte a evenimentului, în cadrul workshopului ,,Transformarea digitală și schimbarea comportamentului consumatorului”, Attila Elekes-Darabont – Microsoft Azure Developer Support Escalation Engineer – Microsoft România, a vorbit despre tehnologia cloud si mobilitate, fundamentele noului model de afaceri, iar Dumitru Ion – CEO Kompass Romania a identificat cele mai noi soluții referitoare la generarea de oportunități imediate de vânzare prin extinderea exponențială a bazei de clienți.

Conferința de la Timișoara s-a încheiat prin identificarea de către Elena Badea – Partner & Senior Consultant Sfera Business, a proceselor psihologice caracteristice procesului de vânzare și a modalităților prin care acestea pot fi influențate.

,,În 2016 ne-a interesat foarte mult să îi ascultăm pe participanții de la Business to more Business discutând provocările și oportunitățile mediului de afaceri național. Am avut dialoguri constructive cu antreprenori și companii care generează anual, însumat, cifre de afaceri de zeci de miliarde de Euro, iar conferința ne-a permis să extindem dialogul cu decidenți, experți și consultanți excepționali. Acesta este drumul bun și modul concret de a imbunătăți calitatea mediului de afaceri regional și vom continua acest demers și în 2017’’, a concluzionat Dumitru Ion – CEO Doingbusiness.ro.

Conferința națională Business to more Business de la Timișoara a avut ca organizație suport Asociația Administratorilor Independenți, iar partenerii evenimentului au fost: Telekom Romania, Microsoft Romania, OMV Petrom, Alpha Bank, SAS, 1tedjob, Safety Broker și Kompass Romania.

Evenimentul a fost susținut prin parteneriate media de: Transilvania Business, Manager Express, Spatiulconstruit.ro, RBE Connect, PrBox.ro, MANPRES, Forbes Romania, Jurnalul de Afaceri, EvenimenteBiz, Cariere, Calendar Evenimente, Editura Amaltea, AGERPRES, Investclub, Buzz!Camp, Inspire și Buzzjob.

 

 

Despre Doingbusiness.ro

 

Doingbusiness.ro este un portal de afaceri care ofera utilizatorilor informatii depre oportunitatile din economia nationala precum si prezentarea principalelor companii active in fiecare domeniu. Proiectele noastre includ: publicatiile Romanian Business Digest si Major Companies in Romania in variante print si online.

Serviciile noastre includ: servicii de agentie de evenimente, servicii de comunicare si direct marketing – call center, direct mailing, direct e-mailing, cercetare de piata. Doingbusiness.ro este organizator al seriilor de evenimente proprii: CEO Conference, BUSINESS to more BUSINESS, IMM ReStart, Emerging Europe Energy Summit si Emerging Europe Investment Summit.

Banner SapunulCheia.ro

Hrana pentru caini

0
hrana caini

hrana-caini

Atunci cand alegem hrana pentru caini trebuie sa luam in vedere mai multi factori, ne referim aici la: varsta catelului, ingredientele ce intra in compozitia produsului si bineinteles starea de sanatate a catelului (pentru cainii cu probleme de sanatate hrana trebuie sa fie una speciala ce contribuie la imbunatatirea starii de sanatate).

Varsta cainelui – influenteaza tipul de hrana ales. Cantitatea de proteine trebuie sa fie mai mare la juniori decat la adulti, ideala pentru a sustine procesul de crestere. Vitaminele sunt si ele la fel de importante pentru a ajuta la o mai buna asimilare a nutrientilor din hrana. Calitatea ingredientelor continute trebuie sa fie de cea mai buna calitate, iar pentru a ne asigura de acest lucru este necesar sa alegem un produs super premium. EQUILIBRIO – este cea mai buna optiune atat pentru juniori cat si pentru adulti sau caini cu probleme de sanatate.

In schimb adultii trebuie sa adopte o dieta bazata pe minerale si mai putin pe proteine ce predispun la obezitate.

Atent selectionate ingredientele ce stau la baza produselor Equilibrio contribuie semnificativ la imbunatatirea starii de sanatate si ajuta la reducerea eventualor probleme ce pot aparea pe viitor.

Va asteptam pe site-ul nostru animaland.ro unde puteti gasi o gama variata de produse super premium destinate animalutelor de companie.

Nu ezitati sa ne contactati pentru orice detalii suplimentare.

Banner SapunulCheia.ro

Proiectul ”Special not different”

0
special not different

“Special not different” a fost un schimb de tineri international care a implicat organizatii si participanti din tarile participante la program (Romania si Spania) si dintr-o tara partenera din vecinatatea UE – Republica Moldova.
Organizatiile participante au fost Asociatia Crestin-Umanitara Slujirea Vietii din Romania, alaturi de partenerii sai Caroma Nord (Republica Moldova) si ASOCIACION BUILDING BRIDGES, (Spania).
Participantii au fost 24 de tineri din mediul rural si urban, unii cu oportunitati reduse, cu varsta cuprinsa intre 15 – 30 ani.
Locul de desfasurare: Judetul Iasi, Romania.
Metodele de educatie non-formale folosite au fost interactive si participative, implicandu-i permanent pe tinerii participanti: jocuri de cunoastere, workshop-uri, lucru in echipa, prezentari interactive, muzica, dansuri si mancare traditionala, vizite de documentare, invatarea prin experienta practica, teambuilding, discuții facilitate de grup.
Scopul acestui schimb multilateral a fost de a oferi participantilor oportunitatea de a experimenta, impartasi si invata impreuna despre antreprenoriat si despre valorile Uniunii Europene.
Obiective specifice
O1 – Dezvoltarea si incurajarea solidaritatii si tolerantei intre tineri, in special pentru a consolida coeziunea sociala in UE.
O2 – Oferirea tinerilor de informatii concrete si spatiu pentru schimb de idei legate de antreprenoriatul rural;
O3 – Constientizarea de catre participanti a oportunitatilor reale pe care le ofera mediul rural;
O4 – Incurajarea participantilor sa dezvolte idei antreprenoriale prin implicarea tinerilor cu oportunitati reduse;
Activitatile schimbului de tineret s-au desfasurat pe durata a 7 zile (inclusiv zilele de calatorie) in perioada 23 – 29 iulie 2016 si au fost implementate prin metode de educatie non-formala. Prin activitatile de proiect s-a urmarit: cresterea implicarii tinerilor in comunitatile din care provin, schimbul creativ de cunostinte si experiente, descoperirea unor idei concrete de antreprenoriat rural, dezvoltarea de competente in realizarea unor planuri de afaceri, imbunatatirea competentelor lingvistice si implicit marirea sanselor de participare la alte proiecte europene.
Principalele activitati sunt:
1. Cunoasterea participantilor
2. Seri interculturale
3. Workshop: Uniunea Europeana – valori comune ale libertatii, toleranta si respectarea drepturilor omului.
4. Intalnire cu reprezentantii autoritatilor locale/ Intalnire a tinerilor cu un senator
5. Antreprenoriatul rural la indemana tinerilor
6. Oportunitati de afaceri in mediul rural
7. Descoperirea si experimentarea diferitelor tipuri de afaceri specifice mediului rural
8. Planul de afacere
9. Diseminarea rezultatelor proiectului (pagina de facebook a proiectului, realizarea a 24 de sesiuni de diseminare in perioada de follow-up)
In urma implementarii proiectului la nivelul participantilor au fost obtinute urmatoarele rezultate: dezvoltarea nivelului de cunostinte si creativitate in domeniul antreprenoriatului rural, constientizarea potentialului real pe care il ofera mediul rural si dezvoltarea atitudinii de toleranta, intelegere si acceptare a diferentelor intr-un context internaţional, schimbul intercultural, schimbul de valori nationale, dar, mai ales, schimbul de idei si de experienta intre participanti.
Cuantificand, putem mentiona ca la finalul proiectului avem urmatoarele rezultate:
– 6 planuri de afaceri realizate de catre participanti in timpul activitatilor;
– 1 pagina facebook a proiectului cu detalii privind scopul, obiectivele si rezultatele proiectului si poze realizate in timpul activitatilor – https://www.facebook.com/specialnotdifferent;
– peste 500 de vizualizari pe pagina facebook a proiectului;
– 24 de distribuiri a paginei facebook a proiectului;
– informarea a peste 10 000 de persoane din Romania, Republica Moldova, Spania – tarile din care sunt participantii – privind rezultatele proiectului si realizarea vizibilitatii Programului Erasmus+ (prin pagina facebook);
– 24 de sesiuni de informare a tinerilor marginalizati din comunitatile de origine ale participantilor la mobilitate din Romania, Republica Moldova, Spania (licee, scoli, universitati, colegi), despre proiect si rezultatele inregistrate, precum si despre oportunitatile Programului Erasmus+
– 500 de calendare de birou 2017 prin care se va realiza activitatea de diseminare a rezultatelor proiectului si de vizibilitate a programului Erasmus+;
– 1 parteneriat
Proiectul a oferit spatiu participantilor pentru a-si dezvolta propriile proiecte si initiative si va consolida cooperarea intre partneri, astfel incat, prin programul Erasmus+ sa fie dezvoltate noi activitati. Participantii au primit Youthpass, certificatul european pentru tineri, care atesta competentele dobandite in Special not different.
Informatii suplimentare puteti obtine la adresa de e-mail: slujirea_vietii@yahoo.com, persoana de contact Daniela Cadar, coordonator de proiect.

“Special not different” was a youth exchange involving international organizations and participants from the Programme countries (Romania, Spain) and a partner country neighboring the EU – Republic of Moldova.
Participating organizations were Asociatia Crestin – Umanitara Slujirea Vietii, in Romania, along with his partners AO Caroma North (Moldova) and BUILDING BRIDGES ASOCIACION (Spain).
The participants were 24 young people from rural and urban areas, some with fewer opportunities, aged between 15- 30 years.
Venue: Iasi County Romania
The methods of non-formal education used were interactive and participative, permanently involving the young participants: knowledge games, workshops, teamwork, interactive presentations, music, dancing and traditional food, documentary visits, learning by experiencing, teambuilding, facilitated group discussion.
The purpose of this multilateral exchange was to give participants the opportunity to experience, share and learn together about entrepreneurship and the values of the European Union.
Specific objectives
O1 – To develop and encourage solidarity and tolerance among young people, in particular in order to strengthen social cohesion in the EU.
O2 – To provide young people with actual information and space for ideas exchange related to rural entrepreneurship;
O3 – To raise participants awareness of the real opportunities offered by rural areas;
O4 – To encourage participants to develop entrepreneurial ideas by involving young people with fewer opportunities;
The youth exchange activities were conducted over 7 days (including travel days) in the period 23 July to 29 July 2016 and were implemented through non-formal education methods.
The activities of the project aimed to: increase the involvement of young people in the communities they come from, share creative knowledge and experiences, discover some concrete ideas of rural entrepreneurship, achieve skills in business plans development, improve language skills and thus increase the opportunities to participate in other european projects.
The main activities were:
1. Getting to know the participants
2. Intercultural evenings
3. Workshop: European Union – the shared values of freedom, tolerance and respect for human rights.
4. Meeting with representatives of local authorities / youth meeting with a senator
5. Rural entrepreneurship at youths’ hand
6. Business opportunities in rural environment
7. Discovery and experimentation of different types of businesses specific to rural environment
8. Business Plan
9. Project results dissemination (the project’s facebook page, achieving 24 dissemination sessions on the follow-up period)
After the implementation of the project, the participants achieved the following outcomes: development of the level of knowledge and creativity in rural entrepreneurship area, awareness of the real potential that rural environment offers and developing attitudes of tolerance, understanding and acceptance of differences in an international context, intercultural exchange, sharing of national values but especially the exchange of ideas and experience between participants.
Quantifying, we mention that at the end of the project we had the following results:
– 6 business plans made by the participants during the activities;
– 1 project facebook page with details of the purpose, objectives and results and pictures taken during the activities – https://www.facebook.com/specialnotdifferent/
– over 500 views on the project’s facebook page;
– 24 shares of the project’s facebook page;
– Informing of over 10 000 people in Romania, Moldova and Spain – the countries of the participants – regarding the results of the project and visibility achievement of the Erasmus+ Program (through the facebook page);
– 24 information sessions of marginalized youth from the origin communities of the participants at the mobility in Romania, Moldova, Italy, Spain (colleges, schools, universities, colleagues) about the project and the results recorded, and the opportunities of Erasmus+ Program
– 500 office calendars for 2017 year through which it will be achieved the dissemination of the project’s results and visibility of Erasmus+ Program;
– One long-term partnership between the participating organizations.
The project provided space for participants to develop their own projects and initiatives and strengthen cooperation between partners, so, through Erasmus+ Program, new activities be further developed. The participants received Youthpass, the European Certificate for young people, certifying the skills acquired in Special not different.
For further information you can reach us at the e-mail address slujirea_vietii@yahoo.com, contact person Daniela Cadar, project coordinator.

special not different

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE