Acasă Blog Pagina 102

Firma transport persoane – profesionalism si integritate !

0
Firma transport persoane

Considerand ca o firma puternica isi poate indeplini misiunea doar urmand o politica sanatoasa, cel mai important instrument de ghidare pentru o echipa, politica noastra poate fi descrisa in cateva cuvinte astfel: „servicii competitive si de inalta calitate ce se bazeaza pe comportamentul nostru profesional si integru”.

Mijloacele noastre de transport asigura un grad inalt de comfort si siguranta, transformand calatoria spre destinatie, intr-o experienta placuta pentru clientii nostrii.

Firma transport persoane pune la dispozitia clientilor curse regulate  in conditii maxime de confort si siguranta. Indiferent daca doriti sa calatoriti in scop de afaceri sau personal, mijloacele noastre de transport moderne va asigura o experienta de calatorie placuta!

De asemenea, la cerere, firma de transport persoane asigura si transfer la aeroport. Apeland la firma de transport persoane, veti descoperi ca serviciile noastre asigura raportul pret-calitate iar calatoria dumneavoastra, reprezentand de acum inainte o adevarata experienta a comfortului si calitatii. Cu șoferi profesioniști, serviciul nostru de transport persoane și serviciu privat vă va duce la destinație rapid, la un preț rezonabil. De la cartierul dvs. până la destinatie, furnizorii noștri au șoferi care vă pot duce acolo.

La transportul de persoane obținerea de informații exacte pentru șoferi și accesul rapid la informații despre clienți, călătorii și șofer sunt esențiale pentru satisfacerea clientului. Transportul de persoane creste abilitatea de a eficientiza procedurile si vă permite să programați mai multe plimbări în mai puțin timp cu mai puține resurse. Obțineți mai multă productivitate din fiecare zi, gestionând programele cu o eficiență mult mai mare.

Maşinile pe care le deţinem sunt atent pregătite pentru fiecare cursă în parte şi sunt verificate pentru a oferi un nivel cât mai ridicat din punct de vedere al confortului şi siguranţei.

Firma transport persoane programează cu precizie și eficiență programul pentru a oferi fiecărui client la întâlnirile lor la timp. Dispeceratul se poate adapta rapid la problemele pe care le dezvoltă. Suntem dedicați să vă ajutăm să optimizați și să vă integrați funcțiile de zi cu zi. Permițându-vă să vă concentrați asupra obiectivului 1, furnizând servicii de transport persoane clienților uimitor! Cu pasiunea și cunoștințele noastre, suntem încântați să colaborăm cu dvs. pentru a maximiza valoarea sistemelor dvs. pe termen lung.

Firma noastra are unul dintre cele mai profesioniste servicii de transport persoane, avand o experienta de piata vasta in domeniul de servicii de transport persoane.

Firma transport persoane ofera servicii de inchirieri microbuze si autocare la cele mai inalte standarde calitate/ pret. Din dorinta de a lega stranse legaturi cu clientii nostri, ne-am bazat pe seriozitate, promptitudine si siguranta in serviciile oferite.


Oferim o gama larga de servicii in transportul de persoane la preturi competitive. De la vehiculele noastre de înaltă tehnologie până la operațiunile noastre extrem de eficiente, îmbrățișăm și folosim cele mai noi inovații pentru a aduce valoare clienților și pasagerilor noștri.

Firma transport persoane isi propune sa ramana de referinta ca societate de transport de calitate pe to teritoriul judetului si sa-si puna tinte tot mai inalte spre satisfacerea clientului , conditii exceptionale de transport si siguranta.

Deviza noastra este : promtitudine , seriozitate si confort la cel mai bun pret!

Banner SapunulCheia.ro

Tractari auto Bucuresti – seriozitate si calitate !

0
Tractari auto Bucuresti

Tractari auto Bucuresti va ofera transport de autovehicule noi, avariate, cu autoplatforme specializate in Bucuresti cat si in tara  cu posibilitatea de a transporta rapid si avand posibilitatea de a transporta 2 autovehicule simultan. De asemenea avem posibilitatea si disponobilitatea de a efectua si transport national.

Transporturile sunt facute cu autovehicule in perfecta stare de functionare, cu un personal calificat si amabil, calitatea serviciilor fiind principala noastra tinta. Tractarile sunt efectuate in urma incheierii unui contract ferm, pe baza unui bon de comanda emis de beneficiar, in perioada stabilita de timp, soferul fiind cel care preia masinile si le transporta la adresa indicata.

Tractari auto Bucuresti ofera cele mai bune servicii de transport si tractare de pe teritoriul judetului non stop in conditii de maxima siguranta datorate autospecialelor dotate cu echipament de ultima generati. Suntem intr-o permanenta cautare pentru imbunatatirea sigurantei transporturilor la preturi avantajoase si corecte.

In cadrul serviciilor de tractare:

– tractare 24 de ore din 24;

– incarcare si descarcare in conditii de siguranta ;

– asigurarea autovehiculului transportat;

– transportul persoanelor din masina la destinatia ceruta;

– repararea in regim de urgenta a sistemului de aprindere sau pornire a autovehiculului;

– reparatii ale sistemului de pornire, comutatoare, cablaj electric sau alte componente ale sistemului de pornire;

– deblocare autovehicule cu cheile in ele;

– remorcare cu macara;

– deblocare autovehicule blocate total.

Va oferim servicii de transport(tractari) de autotorisme non-stop, intern si transportul persoanelor ramase cu autovehicolul avariat. Efectuam non-stop servicii de tractari auto pe platforma si transport autoturisme intern si care detine un parc auto compus din autospecializate echipate performant si de ultima generatie.Echipa noastra de profesionisi, cu o experienta vasta, va sta la dispozitie cu masini specializate in depanarea si transportul masinii avariate.

Rapid si in deplina siguranta vom transporta masina si pasagerii, pana la destinatia dorita.Dispunem de un parc auto vast, pentru depanare-transport, cu platforma hidraulica, troliu hidraulic , furca hidraulica pentru suspendarea parti avariate a autovehiculului.Serviciile noastre sunt destinate sa va faca viata mai usoara, mai confortabila si sa va ofere siguranta oriunde v-ati afla. Pe toata durata interventiei operatorul nostru va tine legatura cu dumneavoastra, informandu-va cu privire la procedura de interventie, timpul aproximativ in care echipajul de interventie va ajunge la dumneavoastra, precum si costurile interventiei.

Tractari auto Bucuresti efectueaza servicii de tractari auto non-stop pe platforma auto si transport autoturisme local, intern (Romania). Dintr-o preocupare constanta fata de calitatea si profesionalismul serviciilor de tractari auto pe care le prestam, putem sa actionam pentru rezolvarea problemelor dvs. in cel mai scurt timp si cu cele mai adecvate mijloace de tractare in functie de autoturismul si de complexitatea avariei survenite.

Seriozitatea si punctualitatea sunt foarte importante pentru firma fiind unul din atuurile pe care le oferim clientilor nostri dar in acelasi timp avand aceleasi asteptari si din partea acestora. Avem avantajul faptului ca experienta acumulata ne face sa privim lucrurile obiectiv, corect, vazand lucrurile si din perspectiva clientului. Experienta si studiile in domeniul efectuarii de reparatii auto, ne ajutata sa va putem consilia telefonic si in cazul unor probleme tehnice.

Banner SapunulCheia.ro

O toamna cu arome care-ti lasa gura apa!

0
Vegeta Grill

Cu ce-i sade bine toamnei? Cu belsug pe masa si zambete pe chip. Sau, cel putin asta cred cei de la Vegeta, care au pregatit chiar si un concurs in cinstea toamnei. De fapt, concursul este pentru pofticiosi si pentru cei ce stiu sa incinga bine gratarele.

Si, daca tot vorbim despre incinsul gratarelor, poate vrei sa stii secretul lui Chef Liviu Balint, ambasadorul Podravka si finalistul concursului MasterChef. Cu siguranta ai vrea sa prepari si tu un gratar demn de premiat. Daca nu pentru faima, macar pentru a-i delecta pe cei dragi de cate ori sunteti in aer liber si vreti sa savurati o friptura legendara!

Astazi Chef Liviu Balint te invata cum sa pregatesti cele mai suculente si aromate costite de porc la gratar. Daca prinzi ideea si vrei sa mai si castigi un premiu pe deasupra, pozeaza-te si trimite-o in concursul toamnei de la Vegeta Grill.
Dar hai sa vorbim despre ingrediente, caci ele dau sens intregului gratar. Ai nevoie de aproximativ un kilogram de coaste de porc, scaricica adica. Pentru garnitura Chef Liviu Balint iti recomanda fie legumele la gratar, fie cartofii copti in jar, fie amandoua. Depinde cu cati prieteni imparti bunatatile.
Iar ingredientul care nu trebuie sa-ti lipseasca din dotare este Vegeta Grill Condiment lichid picant pentru marinare. Ca sa nu mai pierzi timpul cautand cea mai potrivita combinatie de mirodenii, ca sa nu ratezi o marinada demna de podium si ca sa dai costiselor ce e al costitelor, adica perfectiunea unui gust desavarsit.
Un plic de Vegeta Grill Condiment lichid picant pentru marinare este suficient pentru aproximativ 500 de grame de carne. Asadar, cu cat mai multa lume participa la festin, cu atat trebuie sa tii mai mult cont de cantitatea preparata. Torni Vegeta Grill Condiment lichid picant pentru marinare peste carne si o lasi sa se odhineasca aproximativ o jumatate de ora. In acest timp condimentele patrund perfect carnea, aceasta se fragezeste si la final va necesita doar cateva minute pe gratar.
Nu exagera cu perpelitul carnii, nu vrei sa o arzi. Intoarce-o atent pe toate partile pastrand focul mic si dupa maximum 10 minute este gata pentru savurat.
Nu uita sa te pozezi toamna asta la gratar. Premiile cu gust bun se castiga cat ai spune…Vegeta Grill!

Banner SapunulCheia.ro

Spune-mi ce culoare au sosetele tale ca sa-ti spun ce personalitate ai!

0
Ciserom

Ce preferi, culorile vesele ale primaverii sau melancolia si mirajul unei ierni bogate? Parerile sunt impartite, preferintele la fel. Dar, pentru orice preferinta exista si-o pereche de sosete. Stiai?
Colorate, clasice, mai lungi, mai scurte, mai pufoase, mai de vara sau chiar mai de seara. Vorbim despre puzderia de culori, marimi si forme ale sosetelor Ciserom. Caci nu degeaba au cucerit milioane de clienţi din lumea-ntreaga. Cei de la Ciserom nu se dezic, livreaza de peste 90 ani ciorapi pentru cei mici, pentru cei mari si chiar pentru cei mai pretentiosi.

Au apus vremurile in care purtam sosete din necesitate – astazi ciorapii ne sunt accesoriul care ne accentueaza personalitatea sau care ne condimenteaza tinuta. Mai mult, dupa cum titreaza unele cotidiene britanice, doar cei cu minti sclipitoare vor avea curajul sa se afiseze cu o pereche de sosete … altfel. Cum altfel? Pai, in cazul in care nu ai aflat inca, poti sa incalci cateodata regula sosetele ‚cuminti’. Si nu e musai sa fii vedeta pe Broadway sau la Hollywood.
Daca le asortezi unor bretele haioase, o pereche de sosete lungi si colorate ar putea sa spuna despre tine ca nu-ti plac barierele conventionalului.
Daca le vrei doar in alb si negru, nu e bai, gasesti la Ciserom de toate. Insa e lesne sa ghicim ca esti o persoana ordonata, organizata si care inca se delecteaza cu regulile elegantei clasice.
Iar daca indiferent cat de cald e afara, nu te dezlipesti de sosetele tale, bine faci! E o dovada a bunelor maniere faptul ca nu porti pantofi fara sosete. Asta spune despre tine ca esti o persoana responsabila si de cuvant.
Daca esti genul de persoana care are un sertar plin cu sosete, albe, negre, colorate, dungate sau cu alte modele mai pline de veselie, te-am putea caracteriza ca fiind o persoana curioasa, mereu dornica de noi aventuri si care nu se multumeste cu putin.
Si nici nu trebuie sa te multumesti cu putin. Daca Ciserom a rezistat timp de 90 de ani si a reusit sa puna sosete de cea mai buna calitate in picioarele americanilor, francezilor, britanicilor, irandezilor si a germanilor, tu de ce n-ai purta cu mandrie un brand 100% romanesc?
Tine minte: ciorapii nu mai sunt doar un simplu accesoriu. Te reprezinta, te incanta si, de ce nu, iti coloreaza zilele mohorate in ce culoare vrei tu.

Banner SapunulCheia.ro

Retete ingenioase pentru sandvisuri savuroase

0
sandvisuri savuroase

Nu exista persoana care sa nu-si aminteasca de sandvisurile copilariei. Fie ca vorbim despre pranzul luat pe fuga in curtea scolii, fie ca ne amintim despre pachetelele pe care mama ni le pregatea cu atata grija pentru excursii, cu totii ne-am regasit cel putin o data in viata in situatia de a savura un sandwich memorabil.
Ce-l face memorabil? Faptul ca exista. Faptul ca cineva drag s-a gandit sa-l pregateasca si faptul ca distractiile copilariei ne fac sa ne amintim totul mai bun si mai frumos.
Chiar daca vremurile s-au schimbat, modalitatile de a ne arata afectiunea fata de cei dragi au cam ramas la fel. Ii iubim si am face totul pentru a le oferi o clipa de rasfat. Doar dragostea trece prin stomac, nu-i asa?
Chef Liviu Balint, ambasadorul Podravka si finalistul concursului MasterChef, ti-a pregatit cateva retete simple de sandvisuri delicioase pe care le poti pregati rapid pentru cei dragi.
Gustari sanatoase si numai bune de lins pe degete!
Astazi vorbim despre un ingredient din ce in ce mai faimos, numai bun de pus in sandvisuri, tonul. Sandvisurile cu ton nu doar ca au un aport caloric scazut dar pot influenta in bine dieta oricui, de la mic la mare.
Asadar, ia notite si afla de mai jos cum poti prepara trei tipuri de sandvisuri cu ton, perfecte pentru orice gust.
Sandvis cu ton si crema de branza
Ingredientele nu-s pretentioase, iti trebuie o conserva Eva Ton in suc propriu, o crema de branza la alegere si niste castaveti proaspeti. Chef Liviu Balint iti recomanda painea neagra cu seminte pentru un plus de savoare. Dar alegerea iti apartine.
Sandvis tip bruschetta
In acest caz isi recomandam chiflele rotunde. Le tai in jumatate si le prajesti inainte. Mai ai nevoie de Eva Ton in suc propriu, rosii proaspete si poti adauga dupa gust pasta de masline verzi sau negre. Gustul crocant al acestui sandvis cucereste din primul moment. Este perfect pentru pus in ghiozdan sau, de ce nu, pentru luat la birou in zilele in care n-ai timp pentru masa de pranz.
Sandvis cu ton si verdeturi
Acest sandvis proaspat si plin de vitamine ar trebui inclus in dieta saptamanala a celor mici. Aportul de calorii negative si continutul de omega 3 pe care il contine tonul este esential pentru alimentatia copiilor. Pentru a-l prepara nu ai nevoie decat de Eva ton in suc propriu, cateva picaturi de ulei de masline pe care le presari peste o bagheta pufoasa si multa verdeata. Poti opta fie pentru salata verde, fie pentru valeriana sau rucola. Sau, de ce nu, toate trei. Cu cat mai multa verdeata, cu atat mai sanatos.
Si uite asa ai invatat astazi despre cum poti da gust si savoare zilelor de scoala sau chiar zilelor tale. Pofta mare!

Banner SapunulCheia.ro

Curs open: Time&Stress Management

0

Connect Events a pregatit pentru aceasta toamna un nou training dedicat tuturor celor care doresc sa invete cum sa gestioneze inteligent activitatile profesionale si cum sa creeze un echilibru in viata personala.

Cursul Time & Stress Management, se va desfasura in perioada 25-26 septembrie, la Bucuresti – Hotel Marshal Garden (calea Dorobanti nr 50B), cu incepere de la ora 10:00.

Cursul aduce beneficii reale organizatiei dvs prin:
Cresterea productivitatii individuale, a responsabilitatii si a angajamentului asumat
Comunicare eficienta in intreaga organizatie
Reducerea stresul din cadrul companiei
Imbunatatirea semnificativa a procesului de munca

Managementul timpului aduce beneficii individuale:
Cresterea stimei de sine si a sentimentului de recunoastere personala
Imbunatatirea relatiilor atat in timpul cat si in afara locului de munca
Stres redus si mai multa bucurie din viata de zi cu zi

Cum te poti inscrie?
Trimite-ne un e-mail la marketing@connectevents.ro si vei primi toate detaliile legate de inscriere in cel mai scurt timp!

Sorina TIRCA | m: 0727 317 419 | CONNECT EVENTS & CONNECT EVENTS SERVICES

marketing@connectevents.ro
www.connectevents.ro

Urmatoarele noastre cursuri open (pentru detalii complete, va rog sa ma contactati la 0727 317 419):

Conflict Resolutions | 26-27 septembrie Bucuresti – curs intensiv de gestionare a relatiilor conflictuale cu clientii, angajatii sau colegii de departament.
Leadership & Comunicare | 5-6 octombrie Bucuresti – curs interactiv de leadership performant
Mastering Excel | 26-27 octombrie Bucuresti si 30-31 octombrie Brasov – curs de utilizare avansata Excel
CFO Master Class | 27-29 octombrie Bucuresti – curs de management financiar
Customer Care Relations | noiembrie Bucuresti – curs de vanzari dedicat departamentelor de customer care
Sales B2B Master Class | noiembrie Bucuresti – curs de vanzari dedicat seniorilor in vanzari
Cursuri inchise: oricare dintre cele descrise mai sus, sau – Sales B2B Master Class, Customer Care Satisfaction, Ms Project for Advanced, Mastering Power Point, Mastering Excel, Mastering Word, Conflict Management, Negociere Manageriala, CEO Master Class, Critical Thinking.

Despre Connect Events

Connect Events s-a nascut din dorinta de a realiza pe piata din Romania evenimente si traininguri “altfel”. Am reusit de-a lungul timpului sa realizam o serie de cursuri care s-au evidentiat prin noutatea tematicilor dar si prin adaptarea lor perfecta la noua realitate a mediului de business autohton. Intelegem ca mediul dinamic in care ne dezvoltam activitatea, este in permanenta schimbare si ca nevoile de perfectionare din cadrul departamentelor unei companii au devenit tot mai specifice. Din dorinta de a realiza programe care sa cuprinda informatii complete legate de principalii piloni ai unei companii, am lansat in 2015 seria programelor Master Class dedicate departamentelor de management, marketing, vanzari si departamentului financiar. Obiectivul acestor programe este sa raspunda rapid unor necesitati imediate si sa ofere participantilor increderea si cunostintele necesare pentru derularea cu succes a activitatii lor.
Acordam o atentie deosebita experientei pe care fiecare participant o are la trainingurile noastre, incurajam relationarea si creearea de noi conexiuni, derulam o serie de aplicatii practice si jocuri care faciliteaza asimilarea informatiilor intr-o maniera placuta si relaxanta. Pregatim atent in colaborare cu trainerii nostri, conceptul fiecarui curs si selectam cu multa grija subiectele care sunt abordate in cadrul fiecarui training.

Banner SapunulCheia.ro

Timișoara va găzdui cel mai cunoscut curs de agricultură ecologică din România

0
curs de agricultură ecologică

Fermierii din vestul țării vor putea învăța agricultură ecologică de la specialiști dedicaţi şi cu o vasta experienţă, în cadrul unui eveniment unic de acest gen. În perioada 21-24 octombrie, agenția de training Creative Business Management vine la Timișoara cu un program unic de curs în urma căruia fermierii vor putea obține o diplomă acreditată Ministerul Educaţiei pentru“Operator în ferme ecologice mixte”, cod COR 314205.
Programul este structurat pe patru zile, timp în care trei dintre specialiștii în agricultură ecologică își vor împărtăși secretele profesionale cu cei care aleg să facă parte din grupele organizate în Timișoara. Sunt așteptați fermieri cu activitate în domeniul cultivării plantelor și creșterii animalelor care vor să afle cum pot produce în sistem ecologic și care doresc să își înscrie parcelele de teren la APIA pentru obţinerea subvențiilor. Cursul de agricultură ecologică este primul de acest gen și cel mai longeviv, având o tradiție de peste 4 ani. Mai mult de 1000 de fermieri au absovit cursurile de agricultură ecologică ale Creative Business Management, mulți dintre aceștia fiind chiar din Timișoara sau zona de vest a tării.
“Am decis să organizăm acest training în Timișoara la solicitarea fermierilor din zonă. Peste 50 de fermieri de aici au participat în ultimul an la sesiunile noastre din București și ne-au recomandat ca furnizor de încredere în acest domeniu. Avantajul unui curs local este că fermierii nu mai sunt nevoiți să susțină costurile de deplasare și cazare în alt oraș, așa cum se întâmpla în cazul sesiunilor din Capitală”, spune Beatrice Pandea, coordonatorul trainingurilor de agricultură ecologică.
Structura cursului este una dinamică, adaptată nevoilor de informaţie ale fermierilor şi cuprinde 3 module teoretice. Lectorul Maria Toader, profesor in cadrul UASMV, predă principiile cultivării plantelor în sistem ecologic, reţete de fertilizatori şi metode de recoltare în cardul modulului vegetal.
Dr. Ing. Aurelia Grecu oferă detaliile legate de condiţiile de certificare ale unei ferme ecologice în cadrul modulului de certificări. Acesta include informaţii despre completarea angajamentelor şi cererilor unice de plată pe măsurile compensatorii de dezvoltare rurală aplicabile pentru PNDR 2014-2020 (Măsura 10 – agro-mediu şi climă, respectiv Măsura 11 – agricultură ecologică). Noţiunile învăţate îi vor ajuta pe fermieri în completarea adeverinţelor APIA necesare depunerii dosarelor pentru obţinerea subvenţiilor.
În cadrul modulului de creştere a animalelor în sistem ecologic, trainerul Viorica Boboc, expert cu vastă experienţăîn domeniu, prezintă toate speciile importante de animale cu tipologiile şi nevoile lor de creştere în sistem ecologic.
Obiectivul cursului este să echipeze fermierii cu noţiunile esenţiale din domeniul agriculturii ecologice, dar şi să încurajeze schimbul de experienţă între aceştia şi împărtăşirea de soluţii la problemele întălnite în activitate. Prima ediţie a cursului de Agricultură ecologică din Timişoara va avea loc în perioada 21-24 octombrie, iar înscrierile au început. Doritorii îşi pot rezerva locul la telefon 0743.183.353, pe email la cursuri@cbmanagement.ro sau pe pagina cursului.

Banner SapunulCheia.ro

Antreprenorii din Prahova sunt puși față în față cu revoluția digitală

0
Business rEvolution

Anterprenorii din Prahova și din județele învecinate au ocazia să participe joi, 21 septembrie 2017, la Ploiești, la primul eveniment al toamnei din proiectul național Business rEvolution: Digitalizarea – Trend sau Tsunami. Evenimentul se desfășoară la Hotel Prahova Plaza din Ploiești, începând cu ora 9.00.

Proiectul național Business rEvolution este organizat de Doingbusiness.ro și a avut deja impact asupra a mai mult de 15.000 de companii romanești în prima jumătate a anului 2017. Peste 500 de participanți au interacționat direct cu mai mult de 35 de personalități la evenimentele organizate de Doingbusiness.ro la Iași, Brașov, București și Arad în perioada martie – iunie 2017.

Evenimentul din 21 septembrie 2017 de la Ploiești este moderat de jurnalistul Radu Soviani și aduce în fața oamenilor de afaceri aspectele legale ale noilor modificari fiscale precum si ale noilor norme de protectie a datelor, dar prezinta si tendințe și strategii inovatoare în marketingul digital in acest nou context legislativ. Totodată, prezintă situația economică actuală și identifică potențialul pieței locale dar și direcțiile de digitalizare și automatizare a proceselor și activităților din companii, prezentând cele mai noi tehnologii care însoțesc transformarea digitala.

Conferința este deschisă de către Aurelian Gogulescu – Președintele Camerei de Comerț și Industrie Prahova care va vorbi despre economia prahoveană, in contextul reprezentat de  provocarea digitalizării. Imediat, Dumitru Ion – CEO al companiilor Kompass și Doingbusiness.ro va face o analiză a pieței potențiale, bazată pe rezultatele financiare raportate de 610,000 de companii pentru anul 2016 și va prezenta audienței noi aplicații pentru creșterea vânzărilor.

,,Niciun produs sau serviciu nu mai are potențialul să se vândă singur, așa cum statua în trecut definiția marketingului bine făcut’’, crede Dumitru Ion, CEO Doingbusiness.ro. ,,În urmă cu nu foarte mult timp, scopul marketingului era definit prin cunoașterea și înțelegerea excepțională a clienților astfel încât produsele sau serviciile să i se potrivească perfect și să se vândă singure. Este încă adevărat, doar că metodele de înțelegere și de a ajunge la clienți s-au schimbat dramatic în era digitală și a internetului, prin competiție, conținut și informații, așa că produsele și serviciile nu se mai vând singure, iar la Ploiești vom arată care sunt stimulii cheie și instrumentele esențiale pentru definirea și atingerea potențialului de vânzări’’, susține Dumitru Ion.

Antreprenorii prezenți la Ploiești vor avea ocazia totodată să afle care sunt prevederile și implicațiile noii reglementări privind splitul de TVA  de la Sorin Biban, Senior Tax Manager Biriș-Goran Legal + Tax, în timp ce Cătălina Ilie – Avocat D&B David și Baias va arăta cum ne adaptăm strategiile de afaceri la noile reglementări privind protecția datelor personale.

Sesiunea a II-a a evenimentului debutează cu Tudor Galoș, fondatorul Tudor Galoș Consulting care va arăta cum se construiește, prin inovație și digitializare, puntea între tehnologie și business-ul traditional, sau cum reinventam practicile de marketing, astfel încat sa fie conforme cu noul GDPR. Se alătură în această sesiune Elena Badea și Alexandra CernianValoria prin prezentarea strategiilor de conținut în social media și a elementelor de succes pentru campaniile de social media, iar sesiunea este încheiată de Vasile Muscă – General Manager OpticNet care va prezenta, cu studii de caz, cateva abordări ale transformării digitale în cadrul companiilor dinamice.

Evenimentul se încheie cu prezentarea tendințelor și provocărilor în strategiile de resurse umane, prezentare interactivă susținută de Elena Badea – Managing Partner Valoria care va portretiza profilul noii generații de angajați, cu așteptările și motivațiile lor, dar va identifica și cele mai eficiente practici în atragerea și reținerea (inclusiv recompensarea) angajaților cheie.

Participarea la eveniment este gratuită (pentru doi reprezentanți din fiecare companie) iar înregistrarea se poate face în limita locurilor disponibile, pe site-ul www.doingbusiness.ro, în pagina dedicata evenimentului, unde este disponibilă și agenda completă a conferintei.

Business (r)Evolution este organizat de Doingbusiness.ro cu sprijinul Camerei de Comerț și Industrie Prahova si este sustinut de Alpha Bank, Edenred, Biris – Goran Tax+Law, PwC și Valoria. Partenerii media ai evenimentului de la Ploiesti sunt: Agerpres, Transilvania Business, Jurnalul de Afaceri, Financial Market, CARIERE, calendarevenimente.ro,  spatiulconstruit.ro, RBE Connect, Prbox.ro, ziare.com, Business24, MANPRES, Ziarul Raid, Prahova Business, Clubul de Networking, Telegrama de Prahova. După conferința de la Ploiesti, Business (r)Evolution va continua cu noi ediții la Craiova (12 octombrie), Oradea (25 octombrie) si Târgu Mureș (28 noiembrie).

 

Despre Doingbusiness.ro

Doingbusiness.ro este un portal de afaceri care oferă utilizatorilor informații depre oportunitățile din economia națională precum și prezentarea principalelor companii active în fiecare domeniu. Proiectele noastre includ: publicațiile Romanian Business Digest și Major Companies in Romania în variante print și online.

Serviciile noastre includ: servicii de agenție de evenimente, servicii de comunicare și direct marketing – call center, direct mailing, direct e-mailing, cercetare de piață. Doingbusiness.ro este organizator al seriilor de evenimente proprii: CEO Conference, Business to more Business, IMM ReStart, Emerging Europe Energy Summit și Emerging Europe Investment Summit.

Mai multe detalii despre evenimentele organizate în 2015 de Doingbusiness.ro sunt disponibile aici. Mai multe detalii despre evenimentele organizate în 2016 de către doingbusiness.ro sunt disponibile aici.

Banner SapunulCheia.ro

Renault Clio Symbol: De ce se numara printre cele mai inchiriate masini?

0

Aflandu-se printre autoturismele de inchiriat care sunt o optiune confortabila atat prin oras, cat pentru parcurgerea unor distante lungi, Renault Clio Symbol este in topul preferintelor la capitolul inchirieri auto. De asemenea, modelul beneficiaza de o gama variata de dotari si facilitati care fac ca masina sa aiba un pret de inchiriere mai accesibil decat alte autovehicule. Iata cateva dintre motivele pentru care este una dintre cele mai populare masini de inchiriat:
Spatiu si dotari

Oferind o experienta impresionanta de conducere si o vizibilitate excelenta, Renault Clio este in topul preferintelor atat pentru inchirieri pe termen lung, cat si in cazul contractelor de inchiriere pe termen scurt. In acelasi timp, masina inspira incredere si poate fi manevrata usor in cele mai dificile situatii rutiere. De asemenea, scaunul soferului este reglabil pe mai multe nivele, astfel incat puteti fi sigur ca veti gasi cea mai confortabila pozitie de condus.

Beneficiind de mai multe compartimente de depozitare, interiorul este spatios si confortabil, chiar si pentru calatorii lungi. Lasandu-si pasagerii sa se bucure de cat mai mult spatiu, Renault Clio Symbol se dovedeste a fi o alegere grozava atunci cand planuiti o vacanta si aveti multi kilometri de parcurs.

Avand un volum de aproximativ 300 de litri, portbagajul unui Clio este similar cu cel al celor mai  multe modele din aceasta categorie, ceea ce inseamna ca va fi mai mult decat suficient pentru doua bagaje voluminoase. Din acest motiv, autoturismul este preferat de familiile medii care isi doresc sa isi petreaca concediul in tara.

Consum

Unul dintre cele mai importante beneficii ale acestui autoturism este legat de consumul redus de combustibil, indiferent ca este iarna sau vara, daca este vorba de drum drept sau de parcurgerea unor distante scurte prin oras. Astfel, cei care aleg sa inchirieze un autoturism Reault Clio Symbol au posibilitatea sa economiseasca si la pompa, ceea ce il face din nou o optiune deosebit de avantajoasa.

Beneficii incluse in pachetul de inchiriere

Daca alegeti sa inchiriati un autoturism Renault Clio Symbol, Promotor Rent a Car Bucuresti va pune la dispozitie una dintre cele mai atractive oferte. Avand incluse in pret atat asigurarea RCA obligatorie cat si asigurarea Casco si rovinieta, autoturismul vine si cu un pachet de accesorii gratuite sau care pot fi solicitate contra unui pret modic.

De asemenea, la inchirerea oricarui autoturism de la Promotor Rent a Car Bucuresti, Renault Clio Symbol, soferul poate parcurge un numar nelimitat de kilometri, fara a mai fi nevoie sa achite vreo taxa suplimentara. In aceeasi masura, pentru modificarea sau anularea rezervarii, Promotor Rent a Car nu percepe taxe suplimentare.
Pentru mai multe detalii va invitam sa vizitati siteul www.Auto-Rent.ro

Banner SapunulCheia.ro

Invitatiile de nunta

0

Ati putea sa va intrebati, acum in era tehnologiei, ce rost mai au invitatiile de nunta, cand puteti sa trimiteti in doar cateva minute un email catre toate rudele si prietenii pentru a le lansa invitatia la nunta voastra. Ei bine, ca si rochia de mireasa ori costumul de mire, ca tortul de nunta ori ca buchetul miresei, invitatiile de nunta tiparite intr-un format cat mai stilizat, fac si ele parte din traditia frumoasa a sarbatorii unice care este o nunta.
Pentru ca invitatiile de nunta devin niste amintiri in sine, poate printre cele mai importante de la o nunta, alaturi de marturii, noi ne-am specializat in a va oferi realmente sute de variante si formate in care puteti crea propriile invitatii de nunta.
La noi gasiti o aplicatie gratuita pe site in care puteti crea si previzualiza propria voastra invitatie de nunta. Facem fiecare detaliu al celui mai important moment din viata voastra sa fie cu adevarat memorabil. Sute de feluri de carton, sute de culori, fonturi si formate dintre care puteti alege.
Invitatiile de nunta este recomandabil sa se inmaneze personal. Cei doi logodnici fac un mic turneu pe la rude si prieteni, moment de impartasire mutuala a emotiei momentului care urmeaza. Sa inmanati personal o invitatie frumos lucrata inseamna sa exprimati consideratia voastra fata de cei pe care ii doriti alaturi sa impartasiti acest moment atat de important.
Contactand consultantii Casa Anke si optand pentru o nunta organizata integral de noi va puteti bucura de numeroase promotii, un buget stabilit eficient si avantajos pana la ultimul leu, astfel incat invitatiile pentru nunta pot deveni chiar bonusul gratuit care sa adauge o nota de eleganta asupra modului in care ii anuntati pe cei dragi de evenimentul fericit din viata voastra.

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE