După 10 ani de experiență în real estate, Alexandru Boff își propune să schimbe modul în care se desfășoară procesul de închiriere pe segmentul rezidenţial premium din București și lansează un serviciu inovator de brokeraj.
The Middleman a fost gândit ca un serviciu-suport complex de care companiile multinaționale beneficiază în procesul de relocare a angajaților lor. Acesta presupune eliminarea comisionului la închiriere și servicii de property management cu asistență tehnică 24/7, pe toată durata contractului. Resursele alocate de companii în acest proces se reduc considerabil, nu numai datorită lipsei comisionului la închiriere ci, în special, datorită faptului că The Middleman negociază tarife preferențiale cu furnizorii de servicii tehnice.
“Am conceput un model de agenţie imobiliară dedicată clienţilor interesaţi de proprietăţi în zona de nord a Capitalei şi care simt nevoia unei eficientizări a procesului de închiriere. Mizăm pe serviciul gratuit oferit chiriaşilor, care ne va asigura o poziţie bună pe piaţă, chiar de la lansare.“ Alexandru Boff, fondator The Middleman.
The Middleman îşi propune să creeze o relaţie de tip win-win, astfel că proprietarului sau dezvoltatorului imobiliar i se oferă oportunitatea de a plăti comisionul la închiriere egal cu valoarea chiriei pe prima lună, în 12 rate lunare egale. În această sumă este inclus, fără costuri suplimentare, un contract de property management care presupune plata impozitelor aferente imobilului, asistenţă tehnică 24/7, inspecţia trimestrială a apartamentului, dar şi promovarea altor proprietăţi pe website-uri de specialitate şi prin publicitate outdoor.
Experienţa acumulată în ultimii ani în gestionarea situaţiilor conflictuale apărute în derularea contractelor de închiriere l-a determinat pe Alexandru Boff să conceapă un serviciu care să asigure proprietarii de o mai bună administrare a acestora. Pentru a preîntampina neînţelegerile între chiriaş şi proprietar, The Middleman preia toate facturile de utilităţi şi le plăteşte în numele chiriașului. Opțional, acest serviciu se poate aplica și pentru plata chiriei. La sfârşitul fiecărei luni, proprietarul va primi un raport de activitate ce va conţine toate acţiunile întreprinse, dar şi ce apartamente sunt disponibile în acelaşi imobil, pentru eventuale noi investiții.
În curând, va fi lansată și o aplicaţie mobilă, disponibilă pentru dispozitivele Android și iOS. Aceasta va permite părţilor implicate să consulte în timp real situaţia proprietăţii.
“Suntem încurajaţi de contextul favorabil în care ne aflăm: dezvoltările rezidenţiale din zona de nord a Capitalei sunt în plin avânt iar în următorii ani vor fi livrate între 500 şi 700 de unităţi locative, unde deja au fost precontractate 50% din apartamente. Rata scazută la depozitele bancare şi fluctuaţiile mari pe burse au condus investitorii către activele imobiliare, achiziţionând pachete de apartamente pentru a le da spre închiriere”, Alexandru Boff.
The Middleman are ca obiectiv pentru următorii 5 ani intermedierea închirierii sub contract de property management a 1000 de apartamente și atingerea unei cifre de afaceri anuale cuprinsă între 2-2.5 mil EUR/an iar fondatorul său se orientează deja către atragerea unor investitori pentru dezvoltarea acestui proiect.