TOMMYNOW continuă turul mondial, în care aduce experiențe unice audiențelor din întreaga lume, cu destinația Shanghai, unde prezintă colecția de Toamnă 2018 și celebrează personalitățile de mâine prin conceptul experimental de prezentare, “See Now, Buy Now”.
Tommy Hilfiger anunță că evenimentul experimental TOMMYNOW călătorește la Shanghai, China, pe 4 septembrie. Noul concept celebrează angajamentul brandului de a se reinventa și de a se focusa pe regiunea Asia Pacific, piața cu cel mai mare potential de creștere. Platforma globală unică a lui Tommy Hilfiger, “See Now, Buy Now”, va continua să evolueze prin conținut digital inovator combinat cu exeriențe reale, accesibile atât publicului de la eveniment, cât și celui virtual. Această abordare reflectă continua dedicare a brandului de a duce TOMMYNOW în orașe noi și către audiențe din întreaga lume, după producțiile fenomenale TOMMYNOW DRIVE” din Milan, Spring 2018, “ROCKCIRCUS” din celebra sală de concrete din Londra, Roundhouse, Fall 2017, “TOMMYLAND” din Los Angeles, Spring 2017 și “TOMMY PIER” din New York City, Fall 2016.
“TOMMYNOW continuă să încalce regulile unei prezentări de modă, mânat de dorința noastră de a introduce noi moduri prin care să implicăm consumatorii în cadrul evenimentului, la nivel global,” povestește Tommy Hilfiger. “Pentru Toamnă 2018, evenimentul va evolua să devină o experiență și mai interactivă, care celebrează colecțiile și parteneriatele puternice din Toamnă 2018. După două opriri de success în America de Nord și Europa, abia aștept să dezvăluim noile colecții pe un alt continent.”
Prezentarea experimentală TOMMYNOW, Toamnă 2018 va prezenta prima colecție colaborativă TommyXLewis, creată de Tommy Hilfiger și pilotul britanic de Formula 1, cvadruplu Campion Mondial Formula 1 și ambasador global TOMMY HILFIGER, colecția pentru bărbați, Lewis Hamilton. Colecțiile adiționale, inclusiv ținutele HILFIGER COLLECTION și colecția capsulă TOMMY ICONS vor fi de asemenea pe podium. Evenimentul va celebra personalitățile de mâine din lumea modei, a artei, a muzicii și a divertismentului, ale căror forță și angajament le impinge să inspire și următoarele generații de consumatori.
După succesul vânzărilor primului tur de prezentări TOMMYNOW, cel din toamnă va continua să construiască pe conceptul semnătură Tommy Hilfiger, “See Now, Buy Now”. Toate ținutele de pe podium vor fi accesibile printr-un system de canale de shopping, în mai bine de 70 de țări, inclusiv în magazinele TOMMY HILFIGER și pe tommy.com, partenerii selectați și pe social media.