București, 6 septembrie 2017 – EY România alături de BusinessMark Event Management anunță organizarea „IFRS Workshop”, eveniment ce va avea loc pe 15 septembrie 2017 la Hotel InterContinental, București.

Reprezentanții EY România își propun să abordeze subiecte precum: IFRS 16 – provocări şi oportunităţi în adoptarea şi aplicarea noului standard privind contractele de leasing și IFRS 9 pentru societăți nonfinanciare – aspecte practice privind implementarea.

Primul standard reprezintă o revizuire profundă a modului în care societăţile contabilizează contractele de leasing şi prevede ca toate să fie raportate ca active şi pasive în bilanţul utilizatorului. În cadrul seminarului, participanții au ocazia să descopere provocările cu care se confruntă entităţile raportoare, dar şi oportunităţile şi beneficiile care au apărut: revizuirea strategiei de leasing, opţiuni suplimentare de contractare, identificarea lacunelor şi ineficiențelor infrastructurii IT.

În vigoare de la 1 ianuarie 2018, noul standard „IFRS 9 – Instrumente Financiare” vine cu provizioane în creștere, reguli noi de clasificare a investițiilor financiare, dar și o relaxare a criteriilor de aplicare a contabilității de acoperire. Evenimentul „IFRS Workshop” cuprinde principalele abordări în implementare ale societăților comerciale de pe piața locală și regională.

IFRS 16 este un standard care necesită un efort destul de mare de implementare şi va afecta semnificativ calculul tuturor indicatorilor de performanţă şi îndatorare, ceea ce înseamnă că se vor modifica clauzele din contractele de împrumut şi contractele de management, precum şi referenţialul analiştilor şi investitorilor – pe scurt, un adevărat « cutremur » contabil. Prin urmare, acest subiect merită deja aprofundat, chiar dacă implementarea nu bate încă la uşă.

IFRS 9 nu are un impact la fel de mare pentru societăţile non-financiare. Totuşi, pentru societăţile care au un număr mare de clienţi, implementarea IFRS 9 (care afectează şi anumite aspecte ale implementării IFRS 15) este un moment excelent pentru a rafina modul de calcul al ajustărilor de valoare pentru creanţe, spune Anamaria Cora, Partner, Assurance, EY România.

 

Evenimentul include două sesiuni tematice, iar speakerii invitați sunt:

  • ADRIAN BUNEA, Executive Director, Financial Accounting Advisory Services, EY România
  • CRISTIAN CONSTANTIN, Senior Manager, Financial Accounting Advisory Services, EY România
  • STELIAN VEZENTAN, Senior Manager, Financial Accounting Advisory Services, EY România
  • ANAMARIA CORA, Partner, Assurance, EY România

 

Evenimentul este organizat de EY România cu sprijinul BusinessMark Event Management și al partenerilor media: Jurnalul de Afaceri, Ziare.com, Gazetadestiri, Business24, Calendar Evenimente, MLM News, Debizz, Revista Valoarea, Transilvania Business, Roportal, Bucureșteni.ro, Administratie.ro, Manager Express, Global Manager, Legal Marketing, Finzoom, Chalbert, Avocatura, Vox Capital, 1asig.ro, PRBox, Rbeconnect, Rabbit Media.

Înregistrarea la workshop se va face prin completarea formularului online, disponibil pe site-ul BusinessMark și trimiterea acestuia la office@business-mark.ro.

Despre EY România

În 2017, EY România aniversează 25 de ani de activitate, o perioadă în care a contribuit la viitorul României prin: sprijinirea mediului antreprenorial, consultanța oferită investitorilor străini înainte de intrarea pe piața locală și asistența acordată statului în privatizarea marilor companii românești.

EY este una dintre cele mai mari firme de servicii profesionale la nivel global, cu 230.000 de angajaţi în peste 700 de birouri din 150 de ţări şi venituri de aproximativ 29,6 miliarde de USD în anul fiscal încheiat la 30 iunie 2016. Reţeaua noastră este cea mai integrată la nivel global iar resursele din cadrul acesteia ne ajută să le oferim clienţilor servicii prin care să beneficieze de oportunităţile din întreaga lume. În România, EY este liderul de pe piaţa serviciilor profesionale încă de la înfiinţare, în anul 1992. Cei peste 700 de angajaţi din România şi Republica Moldova furnizează servicii integrate de audit, asistenţă fiscală, asistenţă în tranzacţii şi servicii de asistenţă în afaceri către companii multinaţionale şi locale. Avem birouri în Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi şi Chişinău.

Despre BusinessMark Event Management

BusinessMark Event Management este divizia BusinessMark de organizare evenimente personalizate pentru clienți și de asigurare a suportului logistic. BusinessMark oferă posibilitatea construirii de evenimente B2B pentru companii, evenimente gândite și planificate împreună cu fiecare client astfel încât să respecte linia de comunicare și strategia de business ale companiei. Oferim consultanță și suport în implementare în ceea ce privește obiectivele strategice și de business stabilite pentru eveniment și asigurăm managementul evenimentului, acoperind aspectele ce privesc logistica, producția, dar și optimizarea bugetului.

Banner SapunulCheia.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.