Categorie curs: Comunicare şi dezvoltare personală, management organizațional și relațional.
Grup-țintă: jurnalişti, middle şi top-manageri, magistraţi, medici, părinți, profesori, specialişti în marketing şi în resurse umane, specialişti în coaching şi în consiliere, studenți (doar dacă au împlinit vârsta de 18 ani), traineri.
Descrierea cursului:
Perioada: 19-21 septembrie 2018 * Localitatea: București * Program: 9:00-17:30 * Taxa de participare: 500Euro (nu se percepe TVA, iar taxa pentru realizarea Profilului Individual al Personalității este inclusă) * Înscrierile sunt deja DESCHISE! * Termen-limită pentru înscrieri și achitarea taxei: 7 septembrie 2018
Trainer certificat PCM®: Ane-Mary Ormenisan
Acest seminar este recunoscut internaţional şi este inclus atât în programul “PCM® – Train the Trainer”, cât şi în programul “PCM® – Train the Coach”.
Vă invităm să petreceţi împreună cu noi 3 zile speciale în care să beneficiaţi de un program intensiv de studiu şi practică axat pe Modelul Procesului Comunicării (Process Communication Model®= PCM®)!
Avantajul cel mai important constă în faptul că acest excelent instrument de management poate fi utilizat cu rezultate foarte bune imediat după încheierea seminarului, în toate acţiunile personale şi profesionale pe care doriţi să le întreprindeţi!
Modelul Procesului Comunicării® funcţionează impecabil atât în relaţiile de cuplu, de familie sau de prietenie, cât şi în organizaţii, unde este nevoie să motivăm, să oferim recunoaştere şi suport, concentrând energie de calitate în activităţile de îndeplinire a unor obiective prioritare sau de perspectivă.
NASA a întrebuinţat cu succes PCM® în recrutarea, selectarea şi pregătirea astronauţilor pentru misiuni speciale, iar multe personalităţi publice contemporane folosesc modelul pentru rafinarea discursurilor politice sau a comunicării în viaţa lor personală şi profesională.
Pentru a face faţă cu succes atât situaţiilor-cheie, cât şi provocărilor cotidiene, Modelul Procesului Comunicării ne propune o abordare sistematică şi integratoare, în care gestionarea propriei noastre personalităţi devine simplă şi eficientă – dacă utilizăm cu responsabilitate instrumentele speciale puse la dispoziţie de către acesta.
Avantaje:
1. La nivel personal:
• Oportunitatea realizării Profilului Individual al Personalităţii (PPI) sub licenţă PCM®, care cuprinde:
• Structura propriei personalităţi;
• Tipurile de percepţii, punctele forte, vulnerabilităţile, trăsăturile de caracter definitorii, expresiile faciale reprezentative, mediile ambientale agreate;
• Canalele de comunicare şi stilurile de management preferate;
• Acţiunile şi nevoile psihologice specifice fiecărui tip de personalitate;
• Metodele cele mai eficiente de a gestiona stresul individual ori colectiv;
• Planul personalizat de acţiune pentru succes.
• Şansa de a vă cunoaşte în profunzime şi de a lucra efectiv cu Sinele dumneavoastră autentic
• Creşterea stimei de sine şi a încrederii în propriile capacităţi
• Posibilitatea optimizării abilităţii valoroase de a interacţiona pozitiv cu cei care gândesc sau simt altfel decât dumneavoastră.
2. La nivel profesional:
• Rafinarea capacităţii de a comunica eficient în contexte şi în situaţii dintre cele mai diverse, care pot presupune un grad ridicat de risc emoţional
• Folosirea unor repere concrete pentru descifrarea semnificaţiilor cuvintelor, sunetelor, expresiilor faciale, gesturilor şi posturilor utilizate de către interlocutori
• Descoperirea unor metode excelente de a rămâne în relaţii sănătoase cu persoanele care au un set diferit de valori sau de standarde în raport cu ale dumneavoastră, însă au şi anumite obiective comune cu cele pe care vi le-aţi asumat
• Identificarea potenţialelor tipare de eşec şi a acţiunilor recomandabile pentru a le transforma în viitoare modele de succes
3. La nivel organizaţional:
• Descoperirea şi utilizarea efectivă a conceptelor de bază ale PCM®, în scopul optimizării comunicării interpersonale, al înţelegerii diferenţei dintre procesul şi conţinutul comunicării, dintre tipurile de personalitate şi caracteristicile semnificative ale acestora
• Dezvoltarea abilităţilor de a vă motiva echipa, de a gestiona conflictele, de a controla şi reduce stresul, de a conduce într-un mod adecvat şi de a vă îmbunătăţi capacitatea de a influenţa deciziile
• Înţelegerea relaţiei dintre aşteptări, nevoi şi stres, astfel încât să puteţi administra optim situaţiile tensionate
• Identificarea şi evaluarea tipurilor de personalitate ale celor din jur şi adaptarea comunicării stilului potrivit pentru fiecare dintre ei
• Eficientizarea capacităţii de a convinge şi impresiona potenţialii clienţi, de a fideliza clienţii existenţi prin menţinerea unor relaţii armonioase şi de a conduce cu succes negocierile comerciale