Cand esti o companie cunoscuta, care isi doreste sa atraga si sa isi mentina clientii, nu ai voie sa faci greseli in ceea ce ii priveste. Ca sa iti eficientizezi si mai mult procesul de management al clientilor, implementarea unui program CRM este o necesitate. De ce? Pentru ca doar un program CRM modern (pentru centralizarea comunicarii zilnice, a task-urilor sau a intalnirilor cu echipa de sales, cu oportunitatile si clientii prospecti) duce la optimizarea intregului proces de vanzari, ale carui rezultate se vor vedea la bilantul de sfarsit de an.
TotalSoft, companie romaneasca de sisteme ERP si alte solutii software de business, iti ofera un program CRM modern si extrem de intuitiv, realizat pe platforma Microsoft Dynamics CRM, prin care departamentele de vanzari, marketing si suport clienti sunt interconectate in vederea eficientizarii procesului de vanzare.
Un alt avantaj in alegerea unui program CRM dezvoltat de TotalSoft consta in faptul ca aceasta solutie software ajuta echipa de vanzari sa isi desfasoare activitatea mai eficient, obtinand o rata de conversie a lead-urilor in clienti mai mare si, totodata, fidelizandu-i pe cei existenti. Mai mult, toate interactiunile companiei cu prospectii si clientii sunt arhivate intr-o baza de date unica, disponibila oricand, de oriunde.
Daca in trecut activitatea era structurata in fisiere de tipul Excel, Google Docs sau alte programe de calcul tabelar, ce puteau da erori sau se puteau pierde, nu este cazul si programului CRM de tipul Charisma – pentru ca acesta se actualizeaza in timp real si este capabil sa structureze un numar mult mai mare de informatii.
Pe ce paliere actioneaza programul CRM de tipul Charisma
In cazul unei companii de mari dimensiuni, un program CRM de tipul Charisma organizeaza eficient informatiile de baza despre clientii companiei (cu nume, adrese, CUI, produse achizitionate, facturi, plati, persoane de contact) si inregistreaza interactiunile cu acestia, oferind o imagine complexa si unitara asupra procesului de vanzare.
Pe de alta parte, departamentele care au numai de castigat din implementarea unui program CRM sunt:
1. Departamentul de vanzari – TotalSoft propune un program CRM destinat exclusiv acestei activitati, care va deveni indispensabil in planificarea intalnirilor cu clientii, in crearea si monitorizarea ofertelor de pret. Astfel se identifica mult mai bine oportunitatile de cross-sell si up-sell, iar agentii de vanzari pot vedea imediat rapoarte despre conturile gestionate si isi pot atinge mai repede targetul.
2. Departamentul de marketing – Foloseste un program CRM pentru segmentarea bazei de date si adaptarea mesajelor in functie de industria in care activeaza clientii, cifra lor de afaceri sau produsele cumparate. In plus, implementarea acestei solutii software asigura o si mai buna colaborare intre departamentul de marketing si cel de vanzari.
3. Departamentul de Customer Service. Programul CRM dedicat, eficientizeaza activitatea acestui departament, avand toate informatiile necesare despre un client, intr-o singura baza, pentru a-si programa serviciile si resursele companiei într-un mod optim.
4. Top management. Cu ajutorul programului CRM creat de TotalSoft, managerii pot extrage rapoarte de vanzari, pot monitoriza KPI pentru departamentele pe care le conduc sau pentru alte departamente. Se mai pot realiza prognoze de venituri, in functie de informatiile introduse in programul CRM de echipa de vanzari.