Sartorom, prima companie de echipamente de laborator fondată după 1989, cu capital integral românesc, aniversează anul acesta 30 de ani de activitate în România. Serviciile sale se axează pe livrarea soluțiilor complete pentru laboratoare din toate industriile, inclusiv cercetare și dezvoltare, producție sau controlul calității. Compania este prima din țară care a fost certificată ISO 9001 și acreditată ISO 17025 în calitate de furnizor de instrumente de laborator.
Fondată în 1991, Sartorom s-a dezvoltat într-o manieră sustenabilă și a atins importante performanțe în domeniu, cum ar fi crearea unei unități mobile de service pentru echipamentele de laborator. De asemenea, a fost prima companie privată din România care s-a acreditat conform ISO 17025 pentru efectuarea etalonărilor pentru maşini de încercări mecanice, extensometre şi calorimetre.
De-a lungul timpului, compania s-a dezvoltat ca structură prin departamentele de vânzări, service, laboratorul de etalonări (ISO 17025) și laboratorul de verificări metrologice, în activitatea cărora sunt implicați 45 de angajați. În ceea ce privește expertiza echipelor, aceasta se reflectă în domenii precum: agricultură, produse alimentare și furaje, producţia de automobile şi subansamble, mase plastice şi materiale compozite, aviație și industrie aerospațială, material rulant, siderurgie, industrie chimică, farmaceutică şi cosmetică, mediul academic, medicină și asistență medicală publică. Echipele sale de profesioniști își desfășoară activitatea la nivel național în București și în sediile regionale din Cluj, Timișoara, Iași, Craiova, Năvodari, dar și la nivel internațional prin executarea unor serii de etalonări în Bulgaria, Ucraina și Republica Moldova.
„Ne mândrim cu parcursul nostru și cu faptul că ne-am atins obiectivele financiare cu o cifră de afaceri de 7 mil EUR, că am reușit să construim centre importante de testare de laborator și că am creat o echipă unită. Ne bucură, de asemenea, faptul că în portofoliul nostru de clienți se află companii de referință pentru industria din care fac parte, cum sunt: Cargill, Cerealcom Dolj, Pambac, Oltina, ADM, Cofco, Ameropa în agribusiness; universităţile tehnice din Bucureşti, Iaşi, Timişoara, Braşov, Cluj, Timişoara în cercetare; Renault, Continental, Autoliv, ThyssenKrupp, Stabilus, Aerostar în industria prelucratoare și automotive; sau Pfizer, GSK, Teva, Polisano în pharma” precizează Carmen Bittenbinder, General Manager Sartorom.
Sartorom se remarcă și prin acreditările dobândite de-a lungul timpului. Compania este certificată conform SR EN ISO 9001:2015. Astfel, deține acreditarea conform ISO 17025: 2018 – Laborator de etalonare balanţe, platforme de cântărire, ISO 17025: 2018 – Laborator de etalonare pipete, ISO 17025: 2018 – Laborator de etalonare maşini de forţă, extensometre ISO 17025: 2018 – Laborator de etalonare calorimetre, ISO 17025: 2018 – Laborator de etalonare pentru temperatură și umiditate, precum și un sistem de management integrat ISO 9001/ISO 14001/ISO 18001 TÜV Hessen.
Sartorom lansează anul acesta portalul clientului integrat în noul website, care va avea un stil intuitiv de navigare, un conţinut mai bogat şi instrumente online uşor de utilizat. Prin intermediul acestuia, va fi prezentată viziunea inovatoare a companiei şi angajamentul faţă de nevoile tot mai complexe ale clienţilor săi, care vor avea acces la servicii personalizate în funcție de istoricul colaborării și de obiectivele lor specifice.
„Inovația este una dintre noțiunile care definesc activitatea noastră de laborator și datorită efortului constant și investițiilor pe care le-am făcut am reușit să fim singura companie privată care realizează etalonarea de calorimetre. Vom continua activitatea la standarde ridicate prin obiectivele pe care ni le-am propus, cum ar fi etalonarea camerelor de climă până la 98% umiditate și prin realizarea etalonării de cilindrii hectolitrici”, menționează Carmen Bittenbinder, General Manager Sartorom.
Planurile de viitor ale companiei includ obiective de dezvoltare durabilă și strategică la nivel național și internațional, prin care să consolideze performanțele pe care le-a atins și să capitalizeze oportunitățile de afaceri care vor apărea.