Membru al Asociatiei “Produs in Bucovina”, producatorul branzeturilor Laktotrio, comercializate in peste 500 de magazine fizice, a decis sa imbunatateasca strategiile de business si sa optimizeze gestionarea resurselor prin investitii in tehnologie.
In acest sens, Laktotrio a ales din portofoliul Senior Software: solutia SeniorERP – pentru gestionarea resurselor, cu implementare 100% remote si platforma E-commerce – pentru cresterea vanzarilor in zona de online. Astfel, la finalizarea proiectului, toate canalele de vanzari vor fi gestionate in timp real, intr-un sistem integrat.
“Ne asteptam sa reducem din operatiunile manuale repetitive care sunt predispuse erorilor si consumatoare de timp, sa avem o gestionare mai buna a resurselor si sa optimizam procesarea comenzilor. Asadar, la final de proiect, toate comenzile, fie ca vorbim de cererile venite prin agentii de vanzari, fie ca vorbim de cele intrate prin magazinul online, se vor duce direct in soft si prelucrarea acestora se va face imediat. Informatia va circula mult mai usor, acuratetea datelor va fi mult mai buna, iar noi vom putea monitoriza toate activitatile si, astfel, obtinem un control mult mai mare asupra afacerii”, a declarat Gabriel Lemnariu, Director General – Laktotrio 2001 Prod.
Alegerea platformei E-commerce a venit si din dorinta echipei Laktotrio de a urma trendul din piata, tot mai multi consumatori indreptandu-se spre cumparaturile online, inclusiv pe segmentul industriei alimentare. Odata dezvoltat si magazinul online, producatorul va reusi sa scurteze lantul alimentar si sa obtina vanzari mai mari la costuri reduse, prin reducerea numarului de intermediari din etapele comercializarii.
“SeniorERP si platforma E-commerce reprezinta solutia de viitor care asigura succesul pentru producatori, acel lant scurt necesar in industria alimentara. Sa ajungi direct la consumatorul final, fara intermediari – este visul oricarui producator.
Platforma E-commerce ne ajuta sa ajungem la clienti mult mai rapid, cu niste costuri mult mai mici si avand o vizibilitate mult mai buna a companiei si a produselor pe piata. Clientii vor putea transmite comenzile electronic, acestea fiind centralizate automat si trimise direct in sistem pentru picking. Avem nevoie de vizibilitate si platforma E-commerce cu posibilitatile multiple de promovare pe care le include, ne poate oferi acest lucru. In online, un producator, fie el si mic, daca isi face treaba corect, se poate lupta cu arme egale cu orisicine. Acolo nu mai vorbim de spatiul din raft, de bani alocati pe vanzari etc.”, a adaugat directorul general Gabriel Lemnariu care este si presedintele Asociatiei “Produs in Bucovina”.
Conducerea companiei Laktotrio considera ca o perioada de criza poate fi transformata intr-o oportunitate, motiv pentru care a ales sa investeasca in solutiile Senior Software, lansand totodata un apel catre producatorii din Romania.
“Nu imi este frica sa investesc, chiar si in aceste conditii vitrege, si recomand colegilor sa faca la fel. Vrem sa trecem muntii cu Senior Software si sa fim prezenti la nivel national pentru ca este un furnizor capabil sa implementeze un astfel de proiect. Fiecare dintre noi trebuie sa investeasca in tehnologie, dupa posibilitati. Recomand colegilor din Asociatia “Produs in Bucovina” si tuturor producatorilor din Romania sa se axeze pe oportunitati in aceasta perioada: sa investeasca in utilaje, softuri si oameni”, a adaugat presedintele Asociatiei “Produs in Bucovina”.