Grupul VELUX câștigă aurul la prestigioasa competiție internațională EPICA Awards, singurul premiu creativ jurizat de jurnaliști, pentru campania intitulată „The Indoor Generation – Generația de Interior”.
Compania daneză a primit două medalii de aur la ceremonia The Editors & Publishers International Creative Awards, ce a avut loc la Amsterdam, în data de 15 noiembrie. Dintre filmele din întreaga lume, această campanie care s-a desfășurat pe plan global, a fost distinsă la categoriile „Branded Content – Film & Series” și „Online & Viral Films” pentru evidențierea problemelor cu care se confruntă societatea modernă cu climatul interior.
Având la bază cercetările despre climat interior și lumină naturală, dar și estimarea demonstrată că petrecem aproape 90% din timpul nostru în interior, campania a fost ilustrată într-un scurt metraj, care a avut peste 110 milioane de vizualizări până în prezent.
În film, o fată tânără – care simbolizează generația noastră viitoare – pune întrebări importante despre viața din interiorul caselor noastre. Ea ne duce prin diferite scenarii, arătând că aerul interior poate fi de până la cinci ori mai poluat decât aerul exterior și cum acest fapt ne poate afecta sănătatea.
„Acest premiu este un adevărat efort de echipă. Nu numai că am creat cu succes un film despre valori care au mișcat și au conectat audiențe din întreaga lume pe baza unor dovezi solide, ci am contribuit la educarea publicului cu privire la beneficiile luminii naturale și la o bună ventilare a locuinței. Suntem foarte mândri de munca noastră pentru Generația de Interior și, în calitate de lider de piață, vom continua să ajutăm consumatorii noștri pentru a crea case cu un climat interior sănătos”, afirmă Lisbeth Meng-Collignon, Director Senior, Marketing Excellence din partea Grupului VELUX.
Agenția creativă din spatele filmului, &Co, a vrut să se asigure că vizualul va stârni o conversație între oameni cu privire la cât de nesănătoase pot fi interioarele și ce ar trebui făcut în acest sens.
„Modul de abordarea a acestui subiect a avut o mare importanță, așadar a fost esențial să producem ceva care să stârnească publicului emoții și care să convingă oamenii să gândească diferit despre viața lor din mediul interior. A fost vorba despre schimbarea comportamentelor în societate și creșterea gradului de conștientizare cu privire la importanța luminii naturale și a aerului proaspăt pentru fiecare dintre noi”, explică Robert Cerkez, Creative Director &Co.
Campania „Indoor Generation” a fost nominalizată alături de candidați din întreaga lume: Australia, Argentina, Austria, Belgia, Brazilia, Canada, Chile, China, Columbia, Costa Rica, Cehia, Danemarca, Egipt, Finlanda, Franța , Germania, Grecia, Hong Kong, Ungaria, India, Irlanda, Israel, Italia, Japonia, Kenya, Lituania, Namibia, Olanda, Norvegia, Polonia, Marea Britanie, Statele Unite ale Americii etc..
Înființat în 1987, EPICA este singurul premiu creativ jurizat de jurnaliști care lucrează pentru titluri de marketing și de comunicare. Mai mult de 200 de reviste și site-uri din întreaga lume se află în juriu, având scopul de a recompensa creativitatea deosebită din categoriile existente. În fiecare an, premiile atrag mii de înscrieri din mai mult de 70 de țări.
Mai multe despre premiile EPICA: aici.
Câteva date despre Campania „Generația Indoor”:
+110 milioane de vizualizări ale filmului;
+1,1 milioane de acțiuni;
+2100 de articole în mass media.
Pentru mai multe informații, vizitați https://www.velux.ro/indoorgeneration
Despre Grupul VELUX
De mai bine de 75 de ani, Grupul VELUX creează spații mai bune de locuit, aducând lumina naturală și aerul proaspăt în casele oamenilor din toată lumea. Programul de produse include atât ferestre de mansardă, cât și o gamă complexă de rulouri decorative și parasolare, rolete exterioare, tuneluri solare, ferestre pentru acoperiș terasă, ferestre cu funcții speciale (ieșiri pe acoperiș, ferestre pentru evacuarea fumului) și soluții automatizate. Pentru muncă, pentru studiu. Pentru joacă și pentru viață. Grupul VELUX are o prezență globală, având companii de vânzări și fabrici în 40 de țări și aproximativ 9 500 de angajați. Grupul VELUX este deținut de VKR Holding, o companie cu răspundere limitată care aparține fundațiilor și familiei. Pentru mai multe informații, vizitați velux.com și velux.ro.