F-Secure Radar – cel mai nou produs F-Secure – se gaseste de acum si pe piata romaneasca, fiind distribuit prin Infodesign Group. F-Secure Radar este solutia care va va ajuta sa fiti in conformitate cu GDPR, Regulamentul General privind Protectia Datelor Personale, ce urmeaza sa fie aplicat din 25 mai 2018.
Prin aplicarea GDPR, cetatenii au un control mai mare asupra propriilor date. Pentru companii insa, riscurile cu privire la incalcarea legislatiei privind protectia datelor personale cresc semnificativ, riscand amenzi de pana la 4% din cifra de afaceri. Pentru a fi in conformitate cu GDPR, identificati vulnerabilitatile din reteaua dumneavoastra cu F-Secure Radar.
Ce este F-Secure Radar
F-Secure Radar este solutia de management al vulnerabilitatilor si de scanare a securitatii business-ului dumneavoastra, care ofera instrumentele necesare pentru a controla si gestiona riscurile de securitate IT din mediul retelei de afaceri.
Produsul este construit astfel incat sa protejeze micile si marile afaceri si sa remedieze vulnerabilitatile cunoscute in orice platforma sau aplicatie web.
Folosind o interfata browser-based simpla si inovativa, Radar va permite sa gestionati scanarile de vulnerabilitate, precum si programele de raportare si scanare. Cu Radar, scanarile de vulnerabilitate pot fi efectatuate pe statiile de lucru, servere, echipamente de retea si aplicatii web. Cand se detecteaza vulnerabilitati, se pot genera rapoarte personalizate pentru a va ajuta sa identificati problemele si sa planificati viitorii pasi.
Cum functioneaza F-Secure Radar
Ca solutie de scanare si gestionare a vulnerabilitati, F-Secure Radar urmareste 5 etape pentru a asigura activitatile retelei dvs de afaceri. Fluxul consta in urmatoarele etape:
Discovery Radar detecteaza si localizeaza toate sistemele din reteaua dvs.
Motoarele de scanare ale Scanning Radar vizeaza toate sistemele identificate in vederea detectarii vulnerabilitatilor.
Management – rezultatele scanarilor pot fi vizualizate si gestionate, prin prioritizarea si atribuirea sarcinilor de remediere.
Reporting – pot fi generate rapoarte personalizate.
Verification – aceasta etapa implica sisteme de re-scanare, manuala sau de rutina, pentru a asigura implementarea corecta a solutiilor.
Centrul de Securitate Radar, dashboard-ul centralizat, supravegheaza intregul proces si reprezinta nucleul pentru controlul, atribuirea, urmarirea si gestionarea tuturor problemelor de securitate identificate in reteaua de lucru si in sistemul de ticketing incorporat.