Deficitul de personal este, poate, una dintre cele mai grave probleme cu care se confruntă companiile din România. Numai în domeniul IT, în anul 2016, a existat un deficit de 50.000 de angajați , iar firmele din producție, spre exemplu, relocă oameni și de la sute de km pentru a-i angaja. Așadar, nu este de mirare că firmele depun eforturi considerabile în a-și păstra și mulțumi angajații pe care îi au deja.
Mai mult, într-un mediu atât de dinamic, apar mereu trend-uri, concepte noi care promit să rezolve nevoile companiilor. Dacă aceste noi concepte nu sunt înțelese pe deplin și implementate corespunzător în companii, se pot transforma din investiții în cheltuieli.

Pentru a privi cât mai obiectiv noile tendințe din piața resurselor umane, dar și pentru a afla cum pot fi acestea adaptate fiecărei companii, Azimut Happy Employees vă invită la conferința regională Zoom IN, care va avea loc în 27 aprilie, la The Office, Cluj-Napoca.

De ce este diferită conferința Zoom IN?
Conferința Zoom IN este spațiul în care se ,,pun sub lupă” ultimele noutăți din HR. Tema acestei ediții este Organizational well-being, iar speakerii vor aduce perspectiva lor internațională, științifică, practică și locală asupra conceptului. Scopul este de a educa și informa cât mai corect piața asupra conceptului și strategiilor de well-being organizațional, în contextul în care acesta este prea puțin cunoscut sau înțelesul lui este deja, prea diluat.

De ce să dai Zoom IN?
– Pentru că informația înseamnă putere. Dacă reușești să înțelegi ce este well-being-ul organizațional cu adevărat și cum să îl aplici, eforturile pentru angajații tăi vor fi mult mai unitare și obiective.
– Pentru a fi parte dintr-o comunitate de specialiști. Ai oportunitatea de a te informa corect despre concepte noi din piață și să înveți de la specialiști naționali și internaționali care studiază și urmăresc aceste concepte de ani.
– Pentru că vei avea parte de o abordare practică, interactivă. Plenară cu participare directă, cu studii de caz reale; workshop-uri practice, acoperind sfera financiară, emoțională și socială a well-being-ului organizațional; instrumente aplicabile, care să îți ușureze munca zilnică; plus, un masterclass cu locuri limitate, susținut de Miranda Ash- Chief of Community la WorldBlu.

Dă un Zoom pe site-ul conferinței pentru a vedea agenda, cine sunt speakerii și pentru a-ți lua biletele la preț de early bird! Ne vedem la conferință!

Evenimentul este susținut de NN și HR Enterprise, în parteneriat cu FlorArt, Exclusiv Catering&Events, CheerUp, ChicBijoux.
Parteneri media: Loopaa, infoOradea, Clujeni.com, Evenimente Bănățene, Informația zilei, Jurnal Maramuresan, Transilvania Regional Business, Opinia Transilvană, Clujul de Buzunar, ProAlba, Portal Management, Jurnalul de Afaceri, Magazin Sălăjean, Punctul, Sighet-Online, Orașul Cluj, Cluj Life, I love Cluj.
Evenimentul este organizat de Azimut Happy Employees – o companie clujeană care încă din 2008 se concentrează pe dezvoltarea programelor care să crească eficiența, productivitatea, angajamentul și motivația echipelor și a angajaților. În încercarea de a ne atinge viziunea ca toate echipele din lume să-și atingă potențialul lor maxim, oferim servicii de training, team building, consultanță și coaching.

Persoană de contact:
Ana-Maria Trifan
PR&Trainer
Telefon: 0773-81-28-60
Email: anamaria.trifan@happy-employees.eu
Web: www.happy-employees.eu

Banner SapunulCheia.ro