Vrei sa impulsionezi vanzarile companiei tale? Atunci e timpul sa acorzi mai multa atentie echipei tale de vanzari si sa o inspiri sa faca o schimbare reala.
Este bine cunoscut ca serviciul de relatii clienti, are un mare impact asupra succesului si bunului mers al unei companii. Practic, este primul contact pe care un client il are cu compania dumneavoastra. De aceea este esential ca angajatii din acest departament sa atinga maximum de potential in dezvoltarea lor individuala si profesionala, pentru a fi inspirati si motivati sa ofere tot suportul de care este nevoie pentru gestionarea eficienta a relatiei cu clientii. Beneficiul participarii la acest curs nu este numai al echipei dvs de vanzari ci se transfera implicit si asupra clientului. Astfel, clientii dumneavoastra pot fi siguri ca orice problema sau nelamurire va fi rezolvata rapid, competent si cu multa atentie. Ei vor aprecia, de asemenea, ca nu vor trebui sa efectueze apeluri sau intalniri repetate pentru a identifica informatii complete legate de serviciile dvs.
Ce va propunem?
Va aducem asadar in atentie, trainingul practic: Customer Care Satisfaction, ce va avea loc in perioada 26-27 martie, la Bucuresti. Cursul se va concentra pe identificarea unui sistem eficient si profitabil de relationare cu clientii, transformandu-i in parteneri de lunga durata.
De ce sa participi?
In urma participarii la acest curs cursantii vor dobandi calitati esentiale specifice consultantilor in vanzari, precum:
• adaptabilitate;
• capacitatea de a influenta pozitiv;
• abilitati de comunicare si relationare extinse;
• abilitati de aplanare a conflictelor;
• cross-sell si up-sell; persuasiune
Cum te poti inscrie?
Taxa de participare este 375 euro, iar pentru inscrierea pana la data de 15 martie, beneficiati de oferta Early Bird de numai 300 euro. Pentru inscrieri, va rog trimiteti un e-mail la: rezervare@connectevents.ro si va vom raspunde in cel mai scurt timp.
Connect Events
O727 317 419
www.connectvents.ro