Acasă Blog Pagina 7

Ce este un atomizor si la ce il poti folosi?

0

Atomizorul este un dispozitiv cu ajutorul caruia poti sa stropesti, sa pulverizezi si sa dispersezi ingrasaminte si substante care iti protejeaza gradina. Este cea mai simpla si mai rapida varianta prin care poti aplica substante asupra plantelor tale, fiind usor de intretinut si usor de manevrat.

In momentul in care descoperi zecile de atomizoare din portofoliul Bronto, vei descoperi ca acestea difera foarte mult in functie de caracteristici. Atomizoarele sunt dotate cu motoare termice si in functie de puterea pe care o au, de capacitate si de distanta de pulverizare a lichidelor, precum si de scopul lor, acestea pot fi de 3 tipuri:

1. Atomizoare Hobby. Sunt destinate strict pulverizarii substantelor lichide, au un rezervor de pana la 10 litri, putere ce nu depaseste, de regula, 2 CP si o distanta de pulverizare de pana la 6 metri. Acestea sunt destinate utilizarii in gospodariile mici.

2. Atomizoare semiprofesionale. Pot pulveriza atat lichide cat si pulveri de praf, au un rezervor de pana la 16 litri, o putere de pana la 5 c.p si o distanta de pulverizare de pana la 15 metri.

3. Atomizoare profesionale. Sunt gandite pentru suprafete mari si foarte mari. Acestea pot pulveriza atat substante lichide, cat si prafuri sau ingrasaminte, au o pompa de presiune performanta, care permite dispersia la orice unghi si ajung sa acopere distante de pana la 18 metri.

Ce functii trebuie sa cauti la un atomizor?

Indiferent ca optezi pentru un atomizor hobby, unul semiprofesional sau unul profesional, este bine sa urmaresti modul in care este construit si lucrurile pe care le poate face:

  • asigura-te ca acceleratia ( functia de reglare a vitezei si a intensitatii) este pozitionata cat mai confortabil si poate fi controlata cu usurinta;
  • asigura-te ca ai control total asupra debitului de stropire si a debitului de distribuire a solutiei;
  • asigura-te ca este cat mai confortabil in utilizare. Atomizorul cu motor termic poate sa produca vibratii destul de deranjante. O functie de atenuare a acestor vibratii poate fi extrem de utila;
  • Asigura-te ca ai la dispozitie mai multe moduri de stropire;
  • Asigura-te ca este foarte confortabil si stabil in utilizare.

Utilizare si depozitare corecta a atomizorului

In general, atomizoarele sunt dispozitive usor de folosit si sigure pentru utilizatori. Totusi, pentru a evita orice risc, este bine sa il verifici inainte de fiecare utilizare: atentie mare la elementele de imbinare, la eventualele scurgeri de combustibil si la integritatea componentelor. Inainte de a incepe lucrul este bine sa lasi atomizorul sa lucreze la relanti timp de 2-3 minute. Dupa ce ai terminat lucrul, solutia din aparat se scoate iar bazinul si furtunele se spala. 

Daca este bine folosit si ingrijit, un atomizor poate sa functioneze fara probleme ani intregi si sa iti usureze munca. Daca vrei mai multe informatii despre atomizoare, le poti gasi pe www.bronto.ro

Banner SapunulCheia.ro

Grătare metalice

0
De-a lungul anilor, utilizările clasice ale grătarelor metalice au fost extinse cu mult dincolo de utilizările clasice ale grilajelor și au apărut multe utilizări și aplicații noi datorită ideilor inepuizabile ale proiectanților de structuri și arhitecților.

Dezvoltarea de noi metode de instalare și de noi soluții tehnice a pus producătorul în fața unor noi provocări în ceea ce privește îmbunătățirea tehnologiei de producție, asigurând astfel reînnoirea inepuizabilă a produsului în alte funcții.

Produsele noastre au devenit în prezent elemente indispensabile ale industriei moderne,

deoarece raportul dintre greutatea și capacitatea lor de încărcare prezintă avantaje semnificative față de alte soluții. Acest fapt este demonstrat în mod clar de tabelele statice. Pe lângă aplicațiile industriale, furnizăm acum produse pentru logistică, amenajări peisagistice, umbrire, design interior și, din ce în ce mai mult, pentru sectorul privat.

Sistemele noastre de acces exterior, interior și construcțiile de scări de tip MEISER au dovedit că funcția și forma pot fi combinate în instalațiile industriale.

 

Cu toate acestea, același lucru se poate spune și despre aplicațiile noastre pentru depozite, gratare de umbrire, grătarele noastre pentru acoperișuri și pentru lemn, pentru coșuri de fum și soluțiile noastre de instalare verticală din ce în ce mai frecvente. Sistemele noastre de drenaj sunt utilizate atât pentru tehnologiile de drenaj al apelor pluviale în linie, cât și pentru cele punctuale.

Departe de a fi epuizate, posibilitățile de aplicare ale produsului nu se limitează la cele de mai sus, zi de zi suntem prezenți cu succes în multe domenii noi: construcția de poduri, tehnologie teatrală, decoruri, turnuri GSM, piscine, adăposturi pentru câini, animarea fațadelor, decorațiuni, împrejmuiri, compostare, fântâni, etc.

Securitate

Siguranța la locul de muncă și prevenirea accidentelor devin din ce în ce mai importante în viața companiilor și instituțiilor. Asociațiile și federațiile profesionale, de asigurări și de prevenire a accidentelor au adoptat reguli care trebuie aplicate și care pot avea consecințe grave pentru orice companie care nu respectă aceste reguli. În plus, atitudinea și contribuția unei întreprinderi la asigurarea unor condiții de muncă sigure poate avea un impact puternic asupra imaginii sale pe piață și poate conduce la concluzii privind calitatea produselor și serviciilor sale din punctul de vedere al clientului. Costurile pe care le implică pentru companii accidentele care pot fi evitate nu ar trebui să fie neglijate.

Toate acestea sunt motive întemeiate pentru ca Grupul MEISER să se implice în această problemă. Am dezvoltat o gamă de produse pentru a vă ajuta pe dumneavoastră și pe clienții dumneavoastră să evitați accidentele, făcându-vă munca mai sigură.

Indiferent de implicațiile juridice și de costuri, trebuie reținut un lucru: succesul nostru se datorează angajaților noștri, pe care trebuie să-i protejăm.

Banner SapunulCheia.ro

Intracom Telecom anunță un parteneriat de distribuție cu Crossover pentru piața canadiană

0

Atena, Grecia – 29 martie 2022 – Intracom Telecom, un furnizor global de sisteme și soluții de telecomunicații, a anunțat un parteneriat cu Crossover, un distribuitor dinamic de echipamente de telecomunicații din America de Nord, pentru a promova stațiile radio inovatoare E-Band ale Intracom Telecom, concepute pentru a optimiza costurile de rețea și a oferi ultracapacitatea cerută de aplicațiile de backhaul și fronthaul 4G și 5G în Canada.
Mai exact, Crossover, se va concentra pe promovarea UltraLink™-GX80, un sistem radio de înaltă performanță și capacitate foarte mare în banda E (71-76/ 81-86 GHz), conceput pentru a fi utilizat în cazuri de transport wireless solicitante. UltraLink™-GX80, care este ideal pentru utilizarea în aplicații de transport exigente care necesită o capacitate de tip fibră optică de până la 10 Gbit/s full duplex, îndeplinește cerințele autorității canadiene de reglementare (ISED). În configurația 2+0 XPIC, UltraLink™-GX80 atinge debite de până la 20 Gbit/s full duplex, în timp ce în configurația Dual Band poate fi combinat cu sisteme radio cu microunde – inclusiv cu sisteme radio de la terți – pentru a spori capacitatea, până la 10 Gbit/s, a legăturilor de până la 10 km și chiar mai mult. Este un sistem radio deosebit de versatil, ideal pentru backhaul, midhaul și fronthaul 4G/4G+/5G RAN, precum și pentru orice aplicație de transport în rețelele bazate pe Ethernet, ca înlocuitor al fibrei optice. În același timp, fiind un radio destinat în totalitate utilizării în exterior, UltraLink™-GX80 reduce la minimum spațiul și costurile de implementare.
Dharminder Chanana, Directorul General al filialei Intracom Telecom din SUA, Conklin-Intracom, a declarat: “Așteptăm cu nerăbdare să încheiem un parteneriat cu Crossover pentru a ne extinde activitatea în Canada. Sistemele noastre UltraLink™ E-Band se potrivesc perfect în portofoliul de produse al Crossover, permițând distribuitorului să ofere viteze de conectivitate ultra-rapide clienților de tip enterprise.”
Darin Gibbons, Executive Vice President la Crossover, a comentat: “Suntem încântați că am fost selectați ca cel mai nou distribuitor canadian al Intracom Telecom. Produsele lor UltraLink™ wireless în bandă largă, lider în industrie, vor fi o completare excelentă a portofoliului nostru, deoarece vor răspunde nevoilor clienților noștri care continuă să își dezvolte rețelele 5G și LTE private”.

Banner SapunulCheia.ro

Uniprest Instal a redus cu 50% timpul de bugetare și raportare, cu soluția CPM de la Senior Software

0

Uniprest Instal, distribuitor de produse HVAC, generează rapid rapoarte detaliate pe diferite zone de business și gestionează ușor bugetele de venituri și cheltuieli, cu soluția CPM de la Senior Software. Timpul dedicat acestor procese s-a redus la jumătate de când compania a înlocuit fișierele Excel cu softul pentru managementul performanței. Cu noua soluție, echipa Uniprest a obținut o imagine clară asupra întregii afaceri și asupra direcțiilor de acțiune care se impun.

Compania Uniprest Instal din Mureș, controlată de grupul olandez Rensa, își desfășoară activitatea într-un mod mult mai eficient și urmărește atent bugetul pe fiecare centru de profit cu soluția CPM de la Senior Software. Distribuitorul de instalații și echipamente de încălzire a redus cu 50% timpul dedicat proceselor de bugetare și raportare de când a înlocuit fișierele Excel cu noul sistem de management al performanței.

În prezent, echipa Uniprest reușește să urmărească și să analizeze rapid indicatorii de performanță, să realizeze și să valideze bugetul de venituri și cheltuieli fără să implice prea multe resurse și, nu în ultimul rând, să traseze într-un timp mai scurt un plan de afaceri mai eficient. Pe lângă economiile majore de timp și alte resurse, distribuitorul beneficiază de o mai bună vizibilitate și control sporit asupra întregii afaceri, identificând ușor noi oportunități de creștere a vânzărilor.

”Rapiditatea cu care vedem KPI-urile și analizele pe care le putem face sunt cele mai mari beneficii obținute în urma implementării soluției CPM. Timpul dedicat proceselor de bugetare și raportare s-a redus la jumătate de când utilizăm sistemul oferit de Senior Software.

Cu CPM lucrăm într-un mod mult mai profesionist și e mult mai ușor de urmărit bugetul. Prin rapoartele din sistem putem vedea mult mai detaliat situația noastră, la zi. Urmărim rapoartele de stoc, situația pe puncte de lucru și centre de profit, relațiile cu furnizorii și clienții, putem să descoperim noi oportunități și să ne dezvoltăm relațiile cu aceștia. Practic, în prezent, prin prelucrarea rapidă de date corecte, putem să vedem situația detaliată în timp real, nu peste un an de zile”, a declarat Attila Fazakas, Managing Director – Uniprest Instal.

Datorită sistemului CPM / EPM, echipa Uniprest poate identifica ușor clienții la care există un potențial mai mare de vânzare, aceste informații fiind utile în trasarea direcțiilor de acțiune. Pe lângă urmărirea încasărilor pe filiale și clienți, a vânzărilor pe grupe și subgrupe de produse, distribuitorul analizează indicatorii de performanță din relația cu furnizorii.

Reprezentanții Uniprest pot genera dashboarduri interactive ce includ KPI-uri pentru a sumariza performanța afacerii, iar datorită sistemului de broadcasting din CPM aceste informații sunt transmise automat către agenți și managerii de vânzări zonale (datele putând fi transmise inclusiv către utilizatori externi). În plus, personalul Uniprest are acces de la distanță la funcționalități din aplicație, asigurându-se astfel flexibilitatea necesară pentru activitatea remote.

Vizibilitate și control asupra costurilor și veniturilor, cu soluția CPM

Un alt aspect important realizat cu ajutorul soluției CPM este urmărirea impactului majorării prețurilor asupra planurilor de business și asupra cifrei de afaceri.

”În perioada aceasta de măriri de prețuri putem urmări, printr-un raport, în ce proporție se realizează un plan de afaceri sub influența unor creșteri la prețurile produselor pe care le primim de la furnizorii noștri, deci vedem exact care este impactul majorărilor de preț asupra cifrei noastre de afaceri. Prin urmare, putem avea o imagine clară asupra raportului dintre costuri și venituri, informații pe care le putem folosi în a contura o strategie pe termen lung din care să rezulte un raport convenabil între cost și venit și menținerea clientelei”, a completat Attila Fazakas.

Rezultatele înregistrate de echipa Uniprest în urma implementării soluției CPM de la Senior Software sunt prezentate detaliat în cadrul unui studiu de caz ce analizează situația din companie înainte și după utilizarea sistemului pentru managementul performanței.

Despre Uniprest Instal

Parte a grupului Rensa din Olanda, Uniprest Instal este o companie înființată în 2009, cu sediu și centrul logistic în Târgu-Mureș, a cărei principală activitate este distribuția națională a produselor HVAC (heating – ventilation – air conditioning). Distribuția sistemelor pentru instalații (de apă, gaz, canalizare, termice și sanitare) se realizează prin intermediul celor 10 puncte de lucru ale companiei ce acoperă cererile clienților din toate județele României. Uniprest Instal are relații de parteneriat cu aproximativ 120 de furnizori și un portofoliu de circa 300.000 de produse. Cifra de afaceri a distribuitorului se ridică la 47 milioane euro.

Despre Senior Software

Senior Software este singurul furnizor și dezvoltator de sisteme software din România cu un pachet complet de soluții integrate pentru managementul afacerilor. Fondată în 2003, compania a realizat peste 450 de implementări de succes, utilizând cele mai noi tehnologii. Businessul a pornit cu o singură divizie, iar în prezent dispune de 6 divizii prin care implementează sisteme intuitive de tip ERP, BI / CPM, SCM, MES, E-commerce și Hardware. Compania își desfășoară activitatea în patru locații din România (București, Constanța, Cluj, Iași) cu o echipă formată din peste 170 de angajați.

Banner SapunulCheia.ro

Veracomp-Exclusive Networks obtine titlul YEALINK GOLD DISTRIBUTOR 2022

0

Pentru rezultate remarcabile si pentru succesul inregistrat de solutiile de videoconferinta si colaborare YEALINK in 2021 pe piata romaneasca, producatorul a acordat recent distribuitorului VERACOMP-Exclusive Networks titlul GOLD DISTRIBUTOR 2022.

Titlul GOLD DISTRIBUTOR acordat de catre YEALINK este modalitatea prin care producatorul isi exprima recunoasterea si aprecierea eforturilor si a contributiei deosebite unui distribuitor la cresterea cotei de piata si la dezvoltarea retelei de parteneri.

Veracomp a semnat distributia pentru Yealink in Romania in 2018, mizand anticipativ pe rolul tot mai important pe care solutiile de colaborare si videoconferinta aveau sa il joace in economia procesului de digitalizare. Yealink venea la momentul respectiv sa completeze un portofoliu de solutii de comunicare unificate cu o tehnologie de top, cu caracteristici unice in ceea ce priveste performanta si avantajul unei instalari si utilizari simplificate.

“Veracomp-Exclusive Networks si Yealink au, de cativa ani, un parteneriat de succes si ofera clientilor din diferite segmente cunostinte si servicii de calitate superioara. Odata cu noul standard de munca hibrida, avem convingerea ca dispozitivele de videoconferinta vor deveni o piata cu crestere rapida. Credem ca aceasta cooperare va aduce un plus de valoare atat pentru Veracomp-Exclusive Networks si Yealink, cat si tuturor clientilor nostri,” declara Serene Fu, Country Manager, Yealink.

In timp ce contextul pandemic a accelerat procesele de digitalizare si adoptarea unor solutii de colaborare si comunicare unificata, YEALINK ofera avantajele obiective ale unei performante de exceptie, experienta practica a 20 de ani de implementari de solutii de colaborare, crestere anuala de 38.4% si pozitionarea ca TOP 1 pe piata telefoanelor SIP.

Nivelul superior de performanta si inovatie asigurat de produsele Yealink sunt confirmate si de cele peste 80 de brevete in domeniul audio-video si de cresterea constanta cu 30% a bugetelor alocate de producator pentru investitii in cercetare-dezvoltare.

“Mentinerea sau chiar cresterea productivitatii in contextul unei forte de munca mobile sau hibride reprezinta un obiectiv usor de indeplinit prin adoptarea unei solutii corecte de colaborare. In ultimii ani, solutiile YEALINK au inregistrat un nivel bun de interes in randul partenerilor, alaturi de care am cultivat o ideologie bazata pe intelegerea necesitatii si a avantajelor unei tehnologii cu performante exceptionale. Suntem onorati de titlul YEALINK GOLD DISTRIBUTOR 2022 si increzatori in forta pe care o putem avea alaturi de partenerii nostri”, spune Dan Rotaru, Business Development Manager, Veracomp-Exclusive Network.

Pentru a ilustra performantele remarcabile ale solutiilor YEALINK este suficient sa luam ca exemple sistemul de videoconferinta Yealink VC800 cu o capacitate de videoconferinta HD de 24 de site-uri, care se poate distribui in 2 sali de intalniri virtuale sau la solutia multi-camera VC800 care permite functionarea simultana a pana la 9 camere video si integrarea de exceptie cu sistemele dedicate Teams si Zoom.

Produsele Yealink au misiunea de a facilita colaborarea umana si de a creste productivitatea in ansamblu. Echipamentele si dispozitivele sunt proiectate pentru a permite instalarea, utilizarea si intretinerea cu eforturi minime. Portofoliul Yealink este constituit din solutii, produse si accesorii care sustin colaborarea audio si video si beneficiaza de un grad sporit de interoperabilitate cu alte platforme si solutii terte.

Banner SapunulCheia.ro

De ce sa folosesti prelata auto pentru parbriz

0

Daca parchezi intr-o zona in care conditiile meteo nu sunt prietenoase cu masina, trebuie sa iei in calcul achizitionarea unei prelate auto pentru parbriz. Iti protejeaza masina de caldura, zapada si zgarieturi si prelungeste viata parbrizului. Iata de ce ar trebui sa folosesti zilnic prelata auto pentru parbriz.

De ce sa cumperi prelata auto pentru parbriz

Prelata auto pentru parbriz este realizata dintr-un material rezistent la apa, zapada si inghet. Materialul este acoperit cu folie de aluminiu si protejeaza impotriva gerului de pana la -40 grade Celsius. Dimensiunile prelatei auto pentru parbriz sunt de aproximativ 145 cm lungime si 70 cm latime, ceea ce o face ideala pentru majoritatea autovehiculelor personale.

Poate fi folosita in orice anotimp – atat in timpul zilelor caniculare, cat si atunci cand zapada si inghetul intarzie plecarea in diminetile de iarna. Prelata auto pentru parbriz se monteaza foarte usor si este prevazuta cu doua curele elastice care trebuie prinse in interior cand sunt inchise portierele, pentru ca prelata sa ramana fixata pe parbriz.

Aceste curele elastice au si rol de protectie impotriva efractiei. Pentru un plus de fixare a protectiei auto, mai ales atunci cand vantul bate cu intensitate mare, poti pune stergatoarele de parbriz peste protectia auto.

Avantaje ale prelatei auto pentru parbriz

Ai parcat pentru o jumatate de ora la hypermarket si, cand revii la masina, aerul dinauntru este sufocant, iar tapiteria extrem de incinsa. Stiai ca poti sa previi aceste lucruri doar folosind prelata auto pentru parbriz? Cum locurile de parcare la umbra sunt extrem de rare, prelata auto te ajuta sa pastrezi temperatura dinauntrul masinii la un nivel suportabil in timpul zilelor caniculare.

Dar acesta nu este singurul avantaj oferit de prelata auto pentru parbriz. Cand este folosita zilnic, aceasta protejeaza parbrizul de praf si zgarieturi si reduce uzura componentelor bordului.

Iarna, prelata auto pentru parbriz te ajuta sa economisesti minute bune, caci zapada se depune pe prelata si nu trebuie sa mai indepartezi gheata de pe parbriz. In plus, iti ofera avantajul unei bune vizibilitati – ceea ce este obligatoriu mai ales in conditii de iarna. Vara, razele UV sunt nocive pentru elementele din bord, tapiterie si volan. Prelata se foloseste pentru a evita supraincalzirea si distrugerea pieselor electronice din masina, dar si pentru a preveni deteriorarea materialului care acopera scaunele.

In Romania, diferentele mari de temperatura dintre noapte si zi pot avea un efect negativ asupra masinilor. Pentru a le proteja parbrizul cat mai bine, va recomandam prelata auto. Profita de oferta promotionala limitata, cumpara o prelata auto pentru parbriz si primeste inca o prelata gratis!

Foloseste prelata pentru parbriz si protejeaza-ti masina de praf, zgarieturi, razele soarelui, zapada si gheata. Cumpara 1+1 prelata auto pentru parbriz si prelungeste durata de viata a masinii tale! Poti gasi cea mai buna optiune aici: https://www.onprice.ro/pachet-promotional-prelata-auto-pentru-parbriz-1-1-gratis.html

Banner SapunulCheia.ro

Atu Tech, cel mai mare magazin online de sisteme de securitate din Romania, a redus cu 70% timpul de facturare, cu ERP de la Senior Software

0

Atu Tech, cel mai mare magazin online romanesc de sisteme de securitate, a redus considerabil timpul de facturare si a imbunatatit acuratetea datelor cu solutia ERP de la Senior Software. In urma celor mai recente investitii, printre care se numara si achizitia sistemului de management al resurselor, retailerul estimeaza ca va inregistra anul acesta o crestere de 15% a cifrei de afaceri.

Atu Tech, compania din Sibiu cu cel mai mare magazin online de sisteme de securitate din Romania, a redus cu circa 70% timpul dedicat facturarii si a crescut semnificativ acuratetea datelor ca urmare utilizarii solutiei ERP de la Senior Software.

Cu peste 4.000 de produse in portofoliu si servicii oferite printr-o retea de peste 1.000 de instalatori parteneri, Atu Tech isi gestioneaza mai eficient afacerea in urma parteneriatului cu Senior Software. Retailerul a ales sa foloseasca de la acest furnizor sistemul SeniorERP – soft ERP pentru managementul resurselor, iar beneficiile nu au intarziat sa apara.

”Putem spune ca am economisit cel putin 70% din timpul de facturare dupa implementarea solutiei ERP si am redus numarul de erori la mai putin de 2%. In plus, zona de vanzari a beneficiat de un ajutor mare datorita informatiilor noi, primite cu rapiditate. Acum, managementul poate lua decizii mult mai aplicat si mai rapid datorita informatiilor din ERP, fluxurile operationale au fost imbunatatite si totul se misca mai rapid. Ne ajuta mult la dezvoltarea companiei”, a mentionat Sorin Felea, Director Atu Tech.

Inainte de achizitia acestui soft ERP, compania utiliza un sistem clasic de facturare si gestiune, iar trecerea la solutia oferita de Senior Software a venit din nevoia de a duce businessul catre un alt nivel de eficienta prin automatizarea proceselor de facturare, gestiune si contabilitate.

Managerii Atu Tech au decis sa implementeze solutia ERP de la Senior Software datorita complexitatii acesteia si a posibilitatilor extinse de personalizare pe care le include. In alegerea furnizorului de sisteme software, retailerul online a tinut cont inclusiv de dedicarea continua a acestuia pentru imbunatatirea si adaptarea solutiei la cerintele pietei.

”Cel mai mare avantaj rezultat din parteneriatul cu Senior Software il constituie informatia oferita. Acum avem acces mult mai usor la informatie datorita modului in care este structurat sistemul SeniorERP. Putem vedea exact cat am vandut per stoc / per produs / per import / per client, putem exporta date in Excel si putem face diverse analize pe clienti, pe produse.

Al doilea avantaj este posibilitatea de automatizare, incepand de la procesele de facturare si de gestiune a stocului, pana la conexiunea cu alte softuri, precum cel de automatizare a livrarilor – care ne permite sa gestionam mult mai usor relatia cu firmele de curierat”, a adaugat Sorin Felea.

Integrarea solutiei SeniorERP cu aplicatia pentru livrari face posibila vizualizarea si gestionarea tuturor livrarilor intr-un singur loc si permite imbunatatirea deciziilor din aceasta zona. Compania Atu Tech colaboreaza cu 5 firme de curierat, iar utilizarea solutiilor de automatizare ajuta retailerul sa aleaga cel mai bun curier in functie de zona in care trebuie livrate coletele si in concordanta cu cel mai bun pret, obtinand astfel reducerea costurilor, dar si a timpilor de livrare.

Reprezentantii Atu Tech si-au propus sa continue demersurile privind digitalizarea afacerii pentru a eficientiza cat mai mult procesele operationale, aspecte prin care vor sustine cresterea businessului si planurile de mentinere a pozitiei dominante din piata.

”Pentru anul in curs, estimam o crestere de 15% a cifrei de afaceri, evolutie sustinuta de investitii de 1 milion de euro in consolidarea pozitiei de lider pe piata, diminuarea timpilor de livrare a coletelor, cresterea numarului de produse listate in site la peste 15.000 si suplimentarea stocurilor pentru toate categoriile, concomitent cu marirea echipei”, a completat directorul Atu Tech.

Despre Atu Tech

Infiintata in 2011, Atu Tech este o companie din Sibiu care ofera sisteme de securitate prin intermediul magazinului online a2t.ro, dar si servicii de consultanta si suport. Cu o cifra de afaceri de 13 milioane de euro, Atu Tech este cel mai mare magazin online de sisteme de securitate din Romania. In portofoliul de produse al retailerului se regasesc: sisteme de supraveghere video, sisteme de alarma, control, acces, automatizari porti, interfoane si videointerfoane, dar si sisteme antiincendiu, de sonorizare si instalatii electrice.

Despre Senior Software

Senior Software este singurul furnizor si dezvoltator de sisteme software din Romania cu un pachet complet de solutii integrate. Fondata in 2003, compania a realizat peste 450 de implementari de succes, utilizand cele mai noi tehnologii. Businessul a pornit cu o singura divizie, iar in prezent dispune de 6 divizii prin care implementeaza sisteme intuitive de tip ERP, BI / CPM, SCM, MES, E-commerce si Hardware. Compania isi desfasoara activitatea in patru locatii din Romania (Bucuresti, Constanta, Cluj, Iasi) cu o echipa formata din peste 170 de angajati.

Banner SapunulCheia.ro

Intracom Telecom continua modernizarea rețelei wireless a Lintasarta din Indonezia

0

Atena, Grecia – 23 Februarie 2022: Intracom Telecom, un furnizor global de sisteme și soluții de telecomunicații, a anunțat extinderea furnizării echipamentelor sale Point-to-Multipoint (PtMP) WiBAS™-OSDR (hub) și WiBAS™-Connect (terminal) în banda de 10,5 GHz, către Lintasarta, o companie care oferă soluții complete în domeniul tehnologiei informației și comunicațiilor (TIC) din Indonezia. Intracom Telecom livrează echipamentele menționate mai sus prin intermediul Abhimata, un integrator de sisteme și furnizor de soluții de telecomunicații indonezian.
Experiența Lintasarta în ceea ce privește tehnologia WiBAS™ datează din 2014. Operatorul, prin această extindere a contractului de furnizare, continuă să investească în tehnologiile FWA testate pe teren ale Intracom Telecom, oferind servicii fiabile de conectivitate în bandă largă pentru un număr din ce în ce mai mare de abonați de tip enterprise din Indonezia. Finalizarea proiectului este prevăzută pentru trimestrul Q1 din 2023.
Sitemele radio WiBAS™ de la Intracom Telecom (PtMP) răspund perfect nevoii furnizorilor de servicii de a implementa o infrastructură de bandă largă de înaltă calitate și de a conecta rapid companiile, permițând în același timp introducerea de noi servicii pentru o experiență optimă a abonaților. Datorită fiabilității sale foarte ridicate și a designului ușor, sistemul radio WiBAS™ poate fi instalat cu ușurință de către personalul non-telecom la stațiile de bază sau pe acoperișuri.
Herbudi Wibowo, General Manager Supply Chain Management Lintasarta, a declarat: “Sperăm ca suportul din partea Intracom Telecom să îmbunătățească calitatea serviciilor de telecomunicații pe care le oferim clienților și ca aceștia să beneficieze de servicii optimizate din partea Lintasarta.”
John Tenidis, Marketing Director of Intracom Telecom’s wireless solutions portfolio wireless al Intracom Telecom, a remarcat: “Suntem foarte încântați să furnizăm Lintasarta cu soluția noastră emblematică WiBAS™ FWA, care oferă cea mai mare capacitate existentă pe piață, și să contribuim la obiectivele lor de extindere a rețelei. Fiabilitatea sistemului nostru de a funcționa în condiții dificile de mediu (ploaie), furnizând servicii în bandă largă fără întrerupere la o distanță extinsă, a jucat un rol esențial în timpul procesului de selecție a furnizorului de către client.”

Banner SapunulCheia.ro

Intracom Telecom își modernizează platforma de administrare unificată a IoT

0

uiTOP™ oferă servicii complete pentru orașe inteligente și sustenabile și pentru companii în era digitala

Atena, Grecia – 28 februarie 2022 – Intracom Telecom, furnizor global de sisteme și soluții de telecomunicații, prezintă noua versiune a platformei sale emblematice Unified IoT Orchestration uiTOP™, versiunea 3.0, pentru gestionarea și controlul avansat al echipamentelor inteligente din diferite verticale ale pietei. Platforma este acum disponibilă comercial și va fi expusă la standul companiei cu numărul 7B44, în sala 7, la MWC Barcelona, 28 februarie – 03 martie 2022.

Versiunea 3.0 a uiTOP™ este acum îmbunătățită cu noi caracteristici, cum ar fi gestionarea simplificată a sistemului și a utilizatorilor, precum și auditarea, în timp ce mediul UI/UX îmbunătățit oferă o experiență de utilizare mai eficientă și mai interactivă. Platforma permite furnizarea de soluții cu grad ridicat de scalabilitate, cu restricții de dispozitiv și sensibile la consumul de energie, valorificând capabilitățile rețelei de bază 5G.

Soluțiile bazate pe inteligență artificială pot fi implementate mai ușor și mai rapid datorită capabilităților de învățare automată și big data, care sunt completate de tehnologiile in-house specializate de inginerie de date și de soluțiile partenerilor. Cea mai recentă versiune uiTOP™ aduce, de asemenea, îmbunătățiri esențiale la mai multe aplicații preinstalate din domeniul orașelor inteligente și al utilităților publice, inclusiv un modul de prognozare a calității aerului bazat pe inteligență artificială și o soluție completă, end-to-end, de încărcare a vehiculelor electrice (EVC).

Dl. Bithas, Marketing Director Telco & Enterprise Software solutions, a comentat: “Intracom Telecom continuă să își dezvolte oferta IoT și să își consolideze ecosistemul de parteneri în mai multe domenii IoT, pentru a-și lărgi capacitatea de a răspunde sustenabil oportunităților pieței, simplificând în același timp procesul de transformare digitală. Cu cea mai recentă versiune a platformei uiTOP™, Intracom Telecom își reafirmă angajamentul de a depăși așteptările clienților și ale pieței, oferindu-le posibilitatea de a-și realiza strategia digitală și de a răspunde cu succes provocărilor actuale și viitoare.”

Banner SapunulCheia.ro

Cum alegeti un serviciu de dezinsectie potrivit?

0

Un serviciu cat mai bun de dezinsectie Bucuresti este o alegere perfecta pentru voi. Veti constata ca un astfel de serviciu reuseste sa se plieze pe nevoile voastre si veti lua o decizie foarte buna daca il veti avea in vedere. Veti putea sa va bucurati de un serviciu de cea mai buna calitate, acesta reusind sa indeparteze orice antropoda daunatoare. Este asadar o idee foarte buna sa optati pentru un astfel de serviciu.

Ce trebuie sa stii despre dezinsectie Bucuresti?

Alegand un serviciu cat mai bun de dezinsectie Bucuresti veti lua o decizie foarte buna. Exista cateva insecte daunatoare cu care nimeni nu doreste sa aiba de-a face. Printre aceste insecte se numara puricii, plosnitele, paduchii, dar si acarienii. Un astfel de serviciu reuseste sa va scape de insecte. Veti putea asadar sa scapati de insecte precum furnici, viespi, dar si gandaci de bucatarie, de aceea puteti oricand sa aveti in vedere un astfel de serviciu cat mai bine pus la punct.

Un alt lucru pe care trebuie sa-l aveti in vedere despre un serviciu cat mai bun de dezinsectie Bucuresti este ca acesta va ofera si un plus in ceea ce priveste calitatea. Alegand un astfel de serviciu, veti lua o decizie foarte buna si veti vedea ca el va fi important pentru voi. O firma care se ocupa de un astfel de serviciu va fi una pe care o puteti avea in vedere, astfel incat sa scapati de insectele daunatoare. Este o idee excelenta sa aveti in vedere cele mai bune masuri igienico-sanitare, astfel incat sa nu ajungeti sa aveti de-a face cu insectele.

Este important sa reduceti materialele organice in descompunere si pe cat posibil sa limitati accesul la hrana a insectelor adulte. Este important asadar sa tineti cont de un astfel de serviciu de dezinsectie. Acest serviciu va reusi sa se plieze pe nevoile voastre si veti putea fi siguri de faptul ca veti lua o decizie foarte buna daca il veti avea in vedere. El va va oferi in orice moment un plus de calitate, iar un astfel de serviciu va fi mereu o alegere pe care o puteti avea in vedere.

Dezinsectie Bucuresti oferta de firmaddd.ro

Un alt lucru pe care trebuie sa-l stiti despre o astfel de firma de dezinsectie este ca aceasta va sti in orice moment ce sa va ofere. Aceasta va sti asadar cum poate sa combata un focar, astfel incat sa nu mai aveti de-a face cu insectele daunatoare. Combaterea daunatorilor se poate face in 10-14 zile. In acest fel, se va distruge complet focarul si astfel problema daunatorilor nu va mai fi un lucru cu care aveti de-a face. Un astfel de serviciu este asadar o alegere foarte buna pentru voi si il veti aprecia de fiecare data. Veti constata ca o firma de dezinsectei este exact ceea ce va doriti, de aceea o puteti avea oricand in vedere. Aceasta firma se pliaza pe nevoile voastre si va veti bucura foarte mult de aceasta. Ea va sta la dispozitie mereu cu un serviciu ideal.

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE