Eugeniu Chiriac este Directorul General al Filialei nr. 2 al Companiei DoubleCase, de la el am aflat detalii picante din bucataria traderilor de la noi din tara.
Cat de importante au fost studiile economice pentru cariera dvs., stiind ca v-ati facut studiile la Academia de Studii Economice?
Eugeniu Chiriac (reprezentantul brokerului Pelliron in Moldova): Chiar daca consider ca ASEM este universitatea nr. 1 din Republica Moldova, la fel precum si alte universitati autohtone, aceasta nu prezinta toate oportunitatile din domeniul economic, el fiind studiat doar in termeni generali. Din punctul meu de vedere, aceasta este partea slaba a universitatilor din Republica Moldova, in pofida faptului ca majoritatea profesorilor dau dovada de profesionalism. Cariera mea din prezent se bazeaza pe ceva cunostinte acumulate in perioada studentiei, dar majoritatea cunostintelor le-am acumulat la cursuri sau de sine statator.
Stiind ca criptovaluta a devenit foarte populara in ultimul timp si ca oferiti prognoze in sistemul Blockchain, care este unul descentralizat, astfel ca nu exista o autoritate care sa duca evidenta si control, nu credeti ca asta reprezinta nu doar un avantaj, dar si un factor de risc? As face o paralela cu anul 1929, cand, de asemenea, nu exista o autoritate centrala care sa controleze situatia la bursa.
Va referiti la haos? De fapt, sistemul Blockchain nu este complet descentralizat, desi el nu este controlat de organele de stat, el este tinut in control de persoanele incluse in acest sistem. De aceea, nu putem sa-l comparam cu situatia care a fost in 1929. Eu cred ca organele de stat vor gasi o modalitate prin care sa urmareasca si sa verifice valuta crypto. Cu o existenta de mai mult de 8 ani, acest sistem s-a dovedit a fi extrem de uzual pentru utilizatori.
Care ar fi prognozele pe care le-ati putea oferi in privinta cotatiei Bitcoin-ului. Merita la moment sa investim in criptovaluta?
Cu siguranta, merita la moment de investit in criptovaluta. Pentru prima data am auzit despre Bitcoin in anii 2013-2014, cu toate ca activam in domeniul financiar. Am fost sceptic la inceput si iata ca scepticismul m-a facut sa nu obtin profit pe baza criptovlautei atunci. Iar cand in 2017 a venit cel de-al doilea val al cripto-valutei, am spus ca nu mai ratez sansa de a procura si procurarea s-a dovedit a fi una de succes. Respectiv, recomand tuturor sa se foloseasca de moment si anume acum e momentul. Bitcoin a ajuns la pretul minim posibil – 5700-6000$, pentru ca conform analizelor, acesta inregistreaza o tendinta de crestere, pana la sfarsitul anului 2018 se asteapta ca Bictoin-ul sa ajunga la pretul de 30000-50000$ pentru un bitcoin.
La cursurile oferite de DoubleCase, se invata in special, cum se face analiza si prognozele pentru tranzactionarea Forex. D-le Eugeniu, din biografia dvs., se vede ati avut experienta ca trader, cum a fost inceputul? Care au fost provocarile cu care v-ati confruntat?
Este mult de vorbit la tema asta, experienta de trader a fost, este si va fi. Marele plus al domeniului consta in faptul ca permanent ofera ceva nou, ceva interesant. Asta este si marea mea provocare deja de 6 ani, in fiecare zi se intampla ceva nou, am emotii noi si placute. Inceputul a fost dificil, deoarece domeniul era privit negativ de catre cei din cercul meu, cu toate ca aveam studii economice. Insa, provocarea si interesul personal, au depasit retinerile prietenilor mei intr-un final, si am trecut un curs de pregatire. A fost greu, pentru ca era ceva nou, dar in fiece zi totul devenea tot mai interesant si mai interesant. Intrasem intr-o alta lume, o lume cu posibilitati reale. Ca fiecare persoana, aveam visuri si dorinte din copilarie, si am descoperit in tranzactionare un domeniu care imi permite liber sa mi le transform in scopuri. Cand am inceput sa tranzactionez cu primul meu depozit, profitul a venit timp de 5 minute, 760$ la o noutate, nu imi venea a crede, visam. Pana la final, provocarile au fost foarte mari, ceea ce m-a costat mult. Intelesesem ca trebuie sa imi controlez emotiile si sa ma conduc dupa un plan concret, cu strategii si scopuri bine definite. Astfel, unul dupa altul, scopurile au inceput sa se indeplineasca. Am realizat pe parcursul acestor 6 ani ca trebuie sa iti controlezi emotiile si sa accepti provocarile.
Atunci cand tranzactionati pe Forex, va conduceti de anumite strategii? Care sunt acestea?
Sigur, pana in prezent ma conduc de strategii concrete. Sunt instrumente financiare puse la dispozitie si majoritatea dintre ele te ajuta sa tranzactionezi cu cele mai simple si efective strategii: a trendurilor, nivelelor, figuri, fibonacci, indicatori tehnici. In acelasi timp, sunt instrumente financiare care necesita strategii unice, formate individual, care nu pot fi descrise cu ajutorul acestor instrumente. Iata de ce, folosesc mai multe strategii, in dependenta de instrumentele financiare.
Care este cel mai optim cont de tranzactionare cu care un nou trader ar trebui sa inceapa?
Contul de tranzactionare permanent trebuie sa corespunda scopurilor stabilite de catre noi. Tranzactionarea e plina de provocari, daca nu alegem corect marimea contului. De exemplu, avand un depozit mic, marim si procentul la risc, daca avem dorinta nestavilita de a obtine un profit mare. Ceea ce nu se recomanda, categoric. Nu exista depozit minim sau optim pentru a incepe, totul depinde de profitul pe care va doriti sa-l obtineti. Profitul setat se recomanda a fi 5-10% din depozit. Fiecare trader isi calculeaza de ce depozit are nevoie pentru a tranzactiona. Sarcina noastra, a celor de la Double Case, este sa invete traderul sa isi stabileasca corect scopul (profitul dorit) si pornind de la scop sa isi calculeze depozitul.
Care sunt revistele, portalurile de stiri din care va informati zilnic pentru a fi mereu la zi cu noutatile de piata financiara?
Sunt abonat la multe portaluri de stiri si notificarile imi sosesc la fiecare 2 minute. Totusi, selectez informatia. In final, folosesc site-ul companiei Double Case, calendarul economic de aici fiind simplu si mereu plin cu informatie noua. Folosesc cel mai frecvent Bloomber si Euronews, pe care le recomand tuturor.
Care este actuala situatie a pietelor financiare? Care sunt evenimentele majore care afecteaza la moment domeniul acesta vast?
Piata financiara la moment este mai activa, mai transparenta si mai voluminoasa, comparativ cu cea care era cu 6 ani in urma, ceea ce ne spune ca numarul participantiilor care obtin profit din diferenta de pret s-a majorat. Categoric, nu exista vreun eveniment care poate afecta major domeniul, intrucat acesta este unul vital si face parte in mod natural din economie, daca dispare domeniul dat, practic, dispare civilizatia. Nimic nu poate sa aiba un impact fatal asupra domeniul, cu atat mai mult asupra traderilor.
Compania DoubleCase, reprezentant oficial Pelliron Moldova. Descopera secrete despre tranzactionare, bitcoin si viata de trader
Cum sa luptam cu disparitiile de caini
Una din cele mai triste experiente a unui stapan de caini este disparitia patrupedului sau. Exista un rand intreg de factori care ar maximiza posibilitatea pierderii unui caine: neatentia stapanului, curiozitatea patrupedului, alte animale care-l pot ademeni si de ce nu, alte persoane. Simpla poarta pe care ai uitat-o deschisa ii poate deschide pofta de aventura prin imprejurimi.
Pentru monitorizarea acestuia exista zgarzi GPS care la orice moment pot sa iti ofere informatii asupra locatiei cainelui tau. Pe langa zgarzi GPS, nu trebuie sa eviti si celelalte solutii precum sisteme compuse din emitatoare si zgarzi, locatoare GPS, locatoare prin Bluetooth si alte tehnologii ce te ajuta sa iti pastrezi prietenul aproape. Ca de obicei, prevenirea unei astfel de situatii neplacute este o optiune mult mai eficienta decat cautarea disperata. Anunturile plasate in plina strada si cautarea in blocurile vecine nu au rezultatele scontate.
O zgarda GPS permite stapanului sa fie la curent cu pozitia si deplasarea cainelui. Informatia poate fi accesata de pe smartphone, tableta sau laptop, fiind disponibila si online. Datorita senzorilor incorporati in localizatorul GPS puteti avea o privire de ansamblu asupra activitatii fizice a animalului pe tot parcursul zilei. De asemenea, datele prelucrate pot fi utilizate si cand vizitati medicul veterinar, pentru a facilita diagnosticarea si tratamentul ulterior. Atunci cand alegi o zgarda GPS pentru caine, ia in considerare urmatoarele elemente:
DIMENSIUNEA CAINELUI
Zgarda GPS la fel ca si oricare zgarda poate sa fie prea mica, ceea ce poate cauza probleme respiratorii sau la nivel de confort. Daca zgarda e prea mare, riscati sa pierdeti nu doar cainele, ci si zgarda la propriu, eficienta ei fiind minima. Zgarzile GPS oferite de magazinul nostru sunt adaptate atat la caini de talie mica, cat si la caini de talie mare.
PRECIZIA GPS
Distanta maxima care poate fi interceptata de catre zgarda este foarte importanta. Unele dintre acestea pot activa la distanta de 5 metri, ceea ce nu este distanta optima pentru monitorizarea animalului, in special, daca va aflati intr-un loc aglomerat din oras sau intr-o padure. Magazinul nostru pune la dispozitie zgarzi ce acopera raza de 11 km, ceea ce maximizeaza sansele de urmarire.
DURABILITATEA BATERIEI
Regimul lucrativ al dispozitivului te costa energie, iar o baterie puternica iti sporeste siguranta si confortul. Pentru a mari fiabilitatea unei baterii este necesar controlul strict al modului de montare a acestora, intrucat unele echipamente care folosesc mai mult de trei baterii pot parea ca functioneaza corect chiar si atunci cand o baterie este introdusa incorect. Astfel, apar riscuri precum deteriorarea dispozitivului.
APLICATIA SI SISTEMUL DE OPERARE
Pentru a supraveghea si colecta informatiile despre pozitia si deplasarea patrupedului se folosesc aplicatiile mobile, dar si web. Ca regula, aplicatiile sunt contra cost si lucreaza pe un anumit sistem de operare. Achizitionarea acestora avand loc prin abonament. Datorita diversitatii mai mari, producatorii prefera a dezvolta aplicatii pe Android, iOS nefiind neglijat.
Versiunile Android incep de la 4.03 si se termina cu ultimele.
Zgarda GPS este o investitie de lunga durata pentru tine si animalul tau de companie. Daca nu ai avut parte de pierderea unui caine, previna si ai grija de el acum.
https://www.zgarda-dresaj.ro
Str. Borsului, Nr.56, 410605 Oradea, Bihor
+40 733 826 722
info@zgarda-dresaj.ro
Pelliron si Double Case deslusesc factorii de luat in considerare cand procurati Bitcoin ©
In anul 2010 moneda Bitcoin valora 8 centi, astazi valoreaza mii. Zece monede achizitionate atunci, te-ar fi facut milionar azi. Achizitionarea si tranzactionarea cu Bitcoin a devenit populara si profitabila, iar printr-o discutie cu Brokerul Pelliron si Compania Double Case, reprezentantul oficial al acestuia, am aflat strategiile prin care poti sa iti cresti capitalul rapid. Dar cripto-valuta nu a avut doar perioade de crestere, cunoscand si partea opusa a monedei. Ca exemplu este anul 2014, care poate fi reprezentativ. Cumparand mii de monede criptate in tarziul 2013 cand valora mai mult de 1000 de dolari, primeai cu mult mai putin cateva luni mai tarziu, cand valora putin peste 200 de dolari. Ce ar trebui sa stiti atunci cand va decideti sa procurati valuta Bitcoin? Regula cea mai importanta pe care sa nu o uitati vreodata este: moneda Bitcoin nu este stabila. Valoarea acesteia nu poate fi prognozata nici pentru saptamana viitoare, viteza cu care se modifica fiind uimitoare. Pretul acesteia variaza in dependenta de cererea si oferta asupra cripto monedei, care sunt influentati de un sir de factori. Cel mai important aspect, insa, este faptul ca exista o anumita valoare maxima de monede care pot fi dobandite si anume, doar 21 milioane de Bitcoin pot fi dobanditi. Se considera ca limita nu va fi atinsa pana in anul 2140, cu toate ca in anul 2017 s-a ajuns la o crestere semnificativa, de la 16 la 17 milioane. Al treilea factor important de memorat consta in simpla constatare ca pretul cripto monedei Bitcoin nu depinde de asa factori ca: activitatea bancilor (graficul, conditiile transferurilor), indicatori economici, factori politici s.a. Specialistii din cadrul companiei Double Case ne explica care sunt factorii ce pot afecta valoarea Bitcoin-ului. Printre acestia se numara:
1.Ordonantele si reglementarile guvernamentale Chiar daca Bitcoin este o valuta descentralizata, cursul acesteia, de asemenea, este afectat de reglementarile statale. Spre exemplu, in 2013 guvernul Chinez a ingradit entitatile financiare sa proceseze tranzactiile cu Bitcoin, ceea ce a scazut valoarea cripto monedei Bitcoin in doar cateva zile. Evenimentele politice si economice la nivel mondial In epoca globalizarii, deciziile dintr-o singura tara pot avea o influenta asupra intregii lumi. Un exemplu actual ar fi acceptarea cripto monedei Bitcoin ca mijloc de plata in Japonia.
3.Titlurile media Pretul Bitcoin-ului tinde sa se schimbe si in dependenta de noutatile mondiale si evenimentele care sunt relationate cu valuta, cum ar fi brese in sistemul de securitate. Unii analisti afirma ca, de fapt, acestea nu afecteaza direct pretul Bitcoin, dar atrage atentia si o focuseaza pe cea mai atractiva cripto moneda, ceea ce poate duce la cresterea volumului de schimburi. Cererea si oferta de pe piata Acest factor este important. In zilele noastre, Bitcoin nu are nici un echivalent fizic in lumea reala, deci BTC sunt vandute in schimburi. Principala lege a economiei spune ca, daca oamenii cumpara o moneda, pretul acesteia creste, iar daca oamenii vand moneda, pretul acesteia scade. Bitcoin nu este o exceptie. In toamna anului 2017, pretul a crescut cu aproape 700% ca urmare a cererii mari de cripto moneda.
5.Cumparatorii semnificativi Cumparatorii mari sau mai bine zis, marii actori de pe piata financiara precum companiile mari sau speculatorii au o influenta semnificativa asupra pretului Bitcoin-ului. Aceasta deriva din faptul ca aproximativ jumatate din piata Bitcoin-ului este controlata de cativa actori mari, atat individuali, cat si companii. In prezent, un Bitcoin valoreaza peste 6 mii de dolari americani, pretul acesteia fiind foarte competitiv. Daca ati decis sa incepeti a tranzactiona sau sa procurati Bitcoin, compania Double Case si Broker-ul Pelliron va ofera consultanta si studii in domeniu.
Care sunt pasii importanti in vanzari?
Cred ca ati gasit articole in care sunt prezentati o serie de pasi pe care sa ii urmati in procesul de vanzare. Din experienta mea in vanzari servicii b2b si b2c, pot sa va impartasesc faptul ca pe langa cei 5, sau 7 pasi practici, exista si o componenta emotionala pe care, in paralel, trebuie sa o dezvoltam in relatia cu potentialul cumparator.
In procesul de vanzare, sunt 9 pasi pe care ii consider importanti:
1. Prospectarea / Calificarea prospectilor
Este important sa facem diferenta dintre un lead, un prospect, si un prospect calificat. Mai multe detalii despre acest subiect, gasesti aici.
2. Abordarea:
Este o etapa foarte importanta in procesul de vanzare deoarece incepi sa construiesti relatia cu prospectul, sa-i castigi increderea si sa te pozitionezi ca un om ce vinde valoare.
Inca de la inceput este important sa transmiti incredere in sine, in compania pe care o reprezinti in prima faza si de abia apoi in produsul pe care vrei sa il vinzi.
Poti face acest lucru, daca creezi un mediu pozitiv de conversatie, folosesti un ton placut, esti zambitor si arati deschidere catre o relationare umana cu prospectul care poate face diferenta.
3. Identificarea nevoilor:
Ai atras atentia, acum incepi sa consolidezi relatia cu prospectul, sa construiesti increderea, printr-un dialog relaxat.
Nu iti fie teama sa pui multe intrebari deschise, ca sa aflii obiectivele de business, sa identifici nevoia si sa-ti dai seama cum vor fi serviciile tale utile in viata lui.
In aceasta etapa, clientul nu este interesat sa cumpere, asa ca ai grija sa nu dai impresia ca vrei sa ii vinzi cu orice pret printr-un monolog despre cat de bun este produsul tau.
Incearca sa fii atent la fiecare raspuns, sa empatizezi, sa iei notite si sa coordonezi discutia astfel incat sa aflii toate raspunsurile necesare pentru a-i intelege nevoia in raport cu serviciul tau.
Ai grija ce intrebari in pui clientului, sa fie intrebari ajutatoare, nu incuietoare sau care sa te puna in dificultate prin raspunsurile primite. Pune intrebarile, astfel incat raspunsurile sa ilustreze faptul ca serviciul tau este mai bun decat alte servicii, se diferentiaza prin ceva anume.
Fa-l sa simta ca esti acolo pentru ca vrei sa-i oferi solutia optima, care sa aduca valoare in business-ul lui.
4. Calificarea oportonunitatii:
Cred ca este cea mai importanta etapa alaturi de identificarea nevoilor, deoarece in aceasta etapa poti sa estimezi cam ce sanse ai sa faci o vanzare acum sau in viitor.
Ai descoperit ce isi doreste prospectul si cum il poti ajuta sa-si dezvolte business-ul si vei vedea ca iti va fi foarte usor in urmatoara etapa de negociere.
Daca in discutie auzi fraze de genul: „Chiar ma gandeam sa va sun“, „M-am interesat cu privire la produs la un moment dat“, „Cunosc serviciile companiei“, este un semnal de cumparare foarte bun, deci poti trece lejer la incheierea dealul-lui, fara a mai urma scriptul initial.
5. Prezentarea ofertei:
Acum ca ai calificat corect oportunitatea, vorbeste in beneficii despre produsul/seriviciul tau si nu despre caracteristicile acestuia:
- creeaza o experienta prin dialog si integreaza produsul/serviciul ca utilitate in viata clientului.
- pune accentul pe avantajele produsului in raport cu nevoile lui exprimate.
Am observat ca in general pe prospect il intereseaza mai mult ce ar avea de pierdut prin faptul ca va plati o anumita suma de bani si atentia lui este mai putin la avantaje, asadar directioneaza accentul pe valoarea pe care tu poti sa o aduci.
Vei vedea ca dialogul va continua in mod natural si va intari increderea prospectului in tine.
6. Tratatea obiectilor:
Principalele obiectii pe care le am sesizat sunt legate de:
a. Buget: „Este scump“
b. Timp nepotrivit: „Nu este un moment potrivit sa investesc acum“
c. Amanare: „M-ar interesa, dar pe viitor“
d. Experientele anterioare nesatisfacatoare cu un produs similar
e. Nehotarare: „Ma mai gandesc“
Sunt mai multe obiectii despre care o sa vorbesc intr-un alt articol.
Ai grija sa cerni care dintre obiectiile clientului sunt reale si daca nu cumva in spatele lor se ascunde un alt motiv. Ai strans suficiente informatii despre client si nevoile lui ca sa afli obiectia finala. Stii cum il poate ajuta produsul tau, astfel incat sa iti dai seama daca obiectia e reala si daca in spatele acesteia se poate afla o solicitare pe care produsul tau o poate indeplini. Daca este o solicitare a clientului legata de produs ce nu poate fi indeplinita, incepi negocierea. In general, nu suntem atenti la partea emotionala, desi s-a demonstrat ca vanzarile sunt emotionale, clientul neavand nevoie stringenta de produsul nostru, asa ca este important sa avem grija cum ne vindem pe noi ca oameni, ce atitudine avem in fata prospectului, ce limbaj folosim atat verbal cat si nonverbal, pentru ca tot ceea ce transmitem, conteaza. Pastrati atitudinea calma, relaxata, nu deveniti nerabdatori sa inchideti dealul, pentru ca riscati sa pierdeti clientul, aceasta nerabdare resimtita de prospect, putand fi interpretata negativ.
7. Negocierea:
Nu sunt adepta definirii anumitor tehnici de negociere, in general le folosesc in mod involuntar in vanzare. Incepe negocierea dupa o analiza clara a situatiei si priveste-o ca pe o etapa fireasca in discutie, nu iti creea asteptari ca 100% vei incheia dealul la finalul discutiei. Analizeaza realist situatia in care esti si inepe negocierea dupa ce ai un raspuns la urmatoarele intebari:
- Exista un interes real pentru cumparare?
- Este util serviciul in business-ul lui?
- La ce il ajuta concret pentru dezvoltarea afacerii?
- Ii rezolva problemele ( daca e cazul )?
Dupa ce raspunsurile sunt clare si in principiu ai o intelegere cu prospectul cu privire la decizia de cumparare, poti incepe discutiile cu privire la costuri, eventuale discounturi, conditii contractuale etc.
Pe parcursul discutiei clientul este tentat sa intrebe de pret si sa puna accentul pe acest aspect, insa important nu este cat costa, ci daca se merita sa cumpere, daca ii aduce valoare.
Arata-i cum il poate ajuta achizitia sa-si dezvolte business-ul, obtine o aprobare si abia apoi poti sa incepi negocierea financiara. Practic daca ai inteles si ai rezolvat obiectiile, poti trece usor peste blocajele din timpul acestei etape.
8. Finalizarea vanzarii:
Finalizarea vanzarii presupune o negociere in care castigul trebuie sa fie de ambele parti, de tip win-win.
O soluție win-win este acordul negociat si încheiat in care stii ca nu mai sunt imbunatatiri de facut, indiferent de cate discutii porti. Rezultatul nu poate fi îmbunătățit in beneficiul tau, si în mod similar, acordul pentru cealaltă parte nu mai poate fi imbunatatit în continuare în beneficiul clientului. Prin definitie, nu există nici o valoare care a ramas neexploatata si toate optiunile creative au fost complet explorate si exploatate. Dupa ce ai rezolvat toate obiectiile, prospectul a devenit interesat sa cumpere serviciul si ati ajuns la un acord win-win, pui la punct detaliile legate de modalitatea de plata ( cash, op etc ), posibilitatea de livrare, modalitatea de customer support etc. Finalizarea vanzarii se petrece in mod natural, pentru ca aceasta etapa nu poate fi privita exclusiv si nu poate fi diferentiata de celelalte etape. Reprezinta o concluzie despre tot ceea ce ati discutat pana in acel punct si daca traseul pe care l-ai avut a fost bun, ajungi la un rezultat pozitiv.
9. Follow-up:
Ultima etapa si deloc neglijabila, poate face diferenta intre un vanzator si un vanzator bun. Daca faci customer support, raspunzi promt clientului, il ajuti cand are probleme, te asiguri de buna functionare a proiectului, monitorizezi rezultatele si il feliciti, ai sanse mari ca acest client sa devina un partener pe termen lung. Clientul nu se va simti manipulat, demonstrezi ca nu ai fost interesat doar „sa faci bani“, ci ca ai o filozofie sanatoasa de relationare umana, ca esti capabil sa ai o relatie umana autentica, orientata catre omul cu care vorbesti.
La finalul zilei, semnificatia muncii tale va inseamna mai mult decat satisfactia materiala, ci ca intreg, rational si spiritual, material si sufleteste.
Afaceri cu profit ridicat: restaurantele în sistem franciză
Lanțul de restaurante de tip fast-food Hercule, prezent în Buzău, Reșița și Vaslui are în plan extinderea rețelei în acest an, urmând să deschidă noi locații în sistem de franciză în cele mai importante orașe din România.
Hercule promovează conceptul de tavernă în formatul unităților cu servire rapidă, cu specialități autentice din bucătăria grecească și mediteraneană. Hercule oferă produse tradiționale grecești precum souvlaki și gyros, combinate cu mirodenii și condimente originale marcă proprie, rezultând un concept individualizat.
„Avem rezultate excelente în restaurantele deschise, prin urmare am hotărât să ne extindem în continuare în sistem de franciză pe plan național. Oferim francizaților un sistem de know-how general, de management și marketing care poate fi implementat cu ușurință pentru funcționarea perfectă a restaurantului. Planul pe termen scurt este să avem o creștere de 200% și o dezvoltare constantă a brandului nostru. Pe termen lung în România ne dorim extinderea în toate marile orașe precum și în afara țării, în Uniunea Europeană” a completat Leonard Ilaș, director de marketing al francizei Hercule.
Brandul Hercule a luat ființă în anul 2014, iar primul restaurant a fost inaugurat la Vaslui în sistem de franciză. Hercule are acum unități în 3 orașe din România: Buzău, Reșița, Vaslui și a înregistrat o cifră de afaceri de peste 2 milioane de euro în 2017.
În prezent lanțul de restaurante Hercule are mai multe cereri de francizare fiind în negocieri cu francizați pentru a deschide noi locații în București, Suceava, Galați și Focșani.
Restaurante în sistem franciză
Investiția necesară pentru deschiderea unui restaurant Hercule începe de la 38.700 de euro și crește în funcție de dimensiunea și de locația acestuia. La această sumă se adaugă taxa de franciză de 7500 de Euro. Suprafața restaurantului trebuie să fie de minimum 50 MP (pentru centre comerciale sau Mall) și de la 100 până la 200 MP pentru locații stradale (zonă centrală, preferabil cu parcare). Un minim de 12 angajați, șase pe tură sunt necesari pentru ca restaurantul să funcționeze la capacitate optimă.
Compania francizoare vine în întâmpinarea viitorilor parteneri cu o ofertă promoțională pentru vara anului 2018, în care aceștia nu trebuie să plătească redevențe lunare din încasări. Se percepe o contribuție lunară la bugetul de marketing pe plan național, echivalentul a 1% din încasări către francizor.
Suport permanent oferit francizaților Hercule
Hercule România asigură suport constant antreprenorilor ce vor să deschidă o unitate în sistem de franciză și oferă ca beneficii: oferirea unui pachet promoțional de marketing și semnalistică, training intensiv la Hercule Gyros School, achiziția echipamentelor necesare unei noi locații: cuptoare de pâine, friteuze, malaxoare, cuțite speciale grecești etc.
„Am ales un brand potrivit pentru dezvoltarea în plan național cu o profitabilitate mare chiar de la deschidere. Plecând de la tipul de business, ne orientăm către toate orașele inclusiv către orașele mici și mijlocii, care pot asigura targetul vizat de clienți. Aceste planuri de extindere reprezintă un pas important în strategia Hercule de dezvoltare în România“, a declarat Leonard Ilaș, director de marketing al francizei Hercule.
###
Contact: comunicare@herculerestaurant.ro
Stii cand sa risti si cum? Double Case si Pelliron iti valorifica potentialul de viitor trader
Dacă ai urmărit vreodată piaţa valutară şi expresiile „planifică-ţi afacerea”, „păstrează-ţi pierderile la minimum”, „vinde-ţi planul” sunt primele ce ţi-au trecut prin gând, potenţialul tău de viitor trader nu poate fi pus la îndoială. Compania Double Case şi brokerul Pelliron îşi propun să te înveţe cum toate aceste aspecte se aplică în practică, prin intermediul noului curs de tranzacționare pe care îl oferă.
Să fii trader nu e simplu deloc, în special, pentru că o regulă impusă de ghiduri nu poate fi aplicată la 100%. Însă, următoarele reguli reprezintă biblia oricărui trader de succes, nu contează începător sau nu:
Întotdeauna folosește un plan comercial
Un plan de afacere bine închegat specifică atât aşteptările, capitalul iniţial ce este investit, duce o evidenţă a banilor şi, în acelaşi timp, îţi pregăteşte un plan B. Iată de ce, este important să fiţi gata a-l statornici, pentru că el sintetizează ideile generale ce le aveți depozitate în gândurile voastre.
2. Tratează tradingul ca şi pe o afacere
Tradingul necesită dăruire şi insistenţă, dar cel mai important timp. Iată de ce, acesta nu trebuie tratat ca şi un hobby sau un job. Ataşamentul faţă de trading ca şi un hobby nu îţi asigură implicare şi învăţare zilnică, deci nu e eficient. De ce nu ca un job? Pentru că aşteptările tale ca şi angajat ar fi salariu lunar, tradingul devenind frustrant din această perspectivă.
3. Utilizează tehnologiile noi în folosul tău
Tehnologiile noi reduc simțitor din timpul şi energia pe care trebuie să o investeşti ca şi trader. Începând de la aplicaţii analitice şi finisând cu păstrarea permanentă a informaţiei noi despre piaţa valutară, tehnologiile te ajută să fii mereu în formă. Să nu uităm şi de posibilitatea de stocare oferită, pentru a nu pierde datele valoroase. Tehnologiile te ajută să rămâi competitiv într-un business care se schimbă cu o viteză impresionantă.
4. Protejează-ţi capitalul
Capitalul pe care îl deţii este pilonul care îţi asigură îndeplinirea ambiţiilor personale. Să aduni un capital şi să îl păstrezi îţi cere un efort considerabil, iată de ce angajamentul pe care ţi-l iai faţă de capital este foarte important. A păstra capitalul nu înseamnă a nu avea pierderi în proces, ci înseamnă a fi responsabil şi calculat faţă de riscurile pe care ţi le asumi.
5. Riscă doar ceea îţi permiţi a pierde
Un trader adevărat nu concepe lucrul său doar ca un împrumut pentru nişte obligaţii. Acest fapt nu îi permite să arunce cu banii la orice ofertă părelnică. A pierde capital este foarte dureros, iată de ce tentaţia trebuie să fie limitată sau bine documentată.
Iar pentru a învăţa cum să tranzacţionezi în realitate şi cum să devii un trader de succes, aplică la cursul practic oferit de către Double Case şi Pelliron. Nu rata ocazia de a-ţi îndeplini visul!
1000 de vizualizari, 1000 de zambete si o intalnire, Primul Pas
Ne-am bucurat tare mult sa vedem cum doi oameni frumosi se bucura de intalnirea noastra. Mai mult de atat, credem ca acest videoclip merita vazut de multe, multeeee ori. Asa ca, daca vreti sa zambiti, sa va distrati si sa traiti impreuna cu ei emotia intalnirii Primul Pas, va invit sa-l vizionati si sa-l distribuiti mai departe.
La final de video o sa aflati si un cod promotional de discount, daruit cadou de Lore si Mr. Leex.
Ca sa ducem provocarea mai departe, ne-am propus ca la 1000 de vizualizari si dam startul unui nou concurs in parteneriat cu Lore Robescu. Asa ca nu uitati sa ne urmariti pe Instagram ca sa vedeti ce v-am pregatit.
Vizionare placuta!
Pentru mai multe poze si surse de inspiratie, nu uitati sa vizitati pagina noastra de facebook, grupul Relatii Cu buline sau pagina de Instagram.
Nomade Communication – partenerul media al evenimentului aniversar organizat de Camera de Comerț Britanico – Română
Agenția de comunicare și PR Nomade Communication a fost partener media în cadrul evenimentului care a marcat aniversarea a 20 de ani de activitate ai Camerei de Comerț Britanico – Română (BRCC) pe piața din România. Evenimentul 20 Years Summer Anniversary Party by the Pool a fost organizat în luna iulie pentru a celebra 2 decenii de colaborări eficiente și prospere între comunitatea de afaceri din România și cea din Marea Britanie.
Petrecerea aniversară a început cu discursul susținut de Charlie Crocker, CEO – BRCC, care a punctat deschiderea și profesionalismul mediului de afaceri românesc în crearea numeroaselor oportunități internaționale de business. În egală măsură, aceasta a adus un omagiu fondatorului Camerei de Comerț Britanico – Română, a cărui efort a făcut posibil comerțul bilateral și investițiile între cele două comunități. Evenimentul l-a avut alături pe Excelența Sa Paul Brummel, fostul Ambasador al Marii Britanii în România, care a subliniat cooperarea eficientă dintre cele două țări și onoarea de a fi ambasador în România.
Nomade Communication a asigurat comunicarea eficientă a evenimentului în presa din România. În egală măsură, s-a implicat în elaborarea strategiei de promovare a evenimentului și a asigurat implementarea acesteia din momentul lansării și până la finalizarea sa. Prin aplicarea celei mai potrivite strategii de promovare a unui eveniment, Nomade Communication, alături de echipa BRCC, a generat expunerea necesară care a dus la prezența a 150 de invitați și parteneri.
Contribuția agenției în cadrul evenimentului s-a concretizat și într-un voucher în valoare de 600 euro care include servicii de comunicare și PR acordat pentru tombola organizată de către BRCC. Credem în sprijinirea mediului de afaceri românesc și în importanța unei participări active în cadrul unor evenimente de referință atât pentru comunitatea de business din România, cât și pentru cea internațională, afirmă Adriana Cocîrță – Owner Nomade Communication. Sperăm ca, prin intermediul acestei contribuții, încă o companie să beneficieze de acces la servicii personalizate de comunicare cu ajutorul cărora să își îndeplinească obiectivele de comunicare și de afaceri.
6 Motive sa devii trader in Republica Moldova cu Double Case
Tradingul castiga teren din ce in ce mai mult pe piata muncii din Republica Moldova. Astfel, perspectiva de a te numi trader este nu doar promitatoare, dar si foarte atractiva din punct de vedere a profitabilitatii. Acest domeniu nu are nici o legatura cu norocul. Sumele incasate sunt rezultatul gestionarii corecte a instrumentelor financiare, a analizei si a prognozei facute de trader.
In Republica Moldova, puteti urma cursuri de tranzactionare pe piata valutara internationala. Dar si tranzactionarea pe piata de actiuni, piata de marfuri si cea mai tanara piata, cea a criptovalutelor. Instruirea este oferita de catre compania Double Case – partenerul oficial pe teritoriul Moldovei, a brokerului international PELLIRON.
Sa vedem, deci, care ar fi 6 motive sa alegi perspectiva de a deveni trader:
# Libertate financiara
Cu totii ne-am dori ca venitul personal sa ne acopere nu doar cheltuielile pentru facturi, taxe, dar si sa ne asigure micile placeri si capricii la orice moment si in orice circumstante.
Avand la dispozitie doar un calculator si internet, traderii reusesc sa isi asigure nu doar siguranta materiala, dar si libertatea financiara in deplinul sau sens. Acum ai libertatea de a castiga bani din orice tara, fara hotare fixate si la cote stabilite doar de catre tine, setate dupa un business-plan.
# Nu exista timp prestabilit in care sa activezi
Tradingul nu are limite la capitolul pensionare, concediu, boala. Deci, nu trebuie sa ai o anumita varsta ca sa te dedici tradingului, poti sa te ocupi cu tradingul pentru toata viata. Nu exista conditii precum studii superioare, de specialitate, din moment ce posezi acele calitati necesare de analiza si prognoza pentru a lua a decizii corect.
# Flexibilitate
Orarul flexibil este, de asemenea, un mare avantaj al trading-ului. Agenda de lucru al unui trader se intocmeste in conformitate cu programul de lucru al pietei valutare de catre insusi traderul. Dispare obligatia de a te trezi la ora 7 si a te grabi sa prinzi troleibuzul sau microbuzul pentru a nu intarzia la munca.
# Timp dedicat familiei
Cu toate ca ziua de munca de 8 ore ar fi considerata de catre muncitorii secolului 19, 20 un lux, aceasta nu iti permite sa fii prezent la cele mai importante evenimente din viata familiei tale, precum cresterea si educarea copiilor. Iata de ce majoritatea aleg sa incerce tradingul. In orice moment, poti alege sa te ocupi cu tradingul stand acasa, bucurandu-te de momentele petrecute cu cei dragi.
# Intelegi mai bine cum este proiectata lumea
Traderii lucreaza cu valuta. Iar valuta nu este una unica, universala, ci o multitudine de valuta care difera de la stat la stat. Astfel, fiind un trader, vei intelege nu doar cum se schimba situatia economica mondiala, dar vei cunoaste cu o precizie diferentele culturale si financiare a diferitor natiuni. Spre exemplu, pornindu-te in vacanta sau intr-o calatorie, vei sti cu exactitate care este cursul valutar, rata si de cati bani ai nevoie ca sa te afli intr-o anumita regiune, tara, oras.
# Posibilitati egale pentru toti
Te-ai confruntat vreodata cu discriminarea la locul de munca? Tradingul nu favorizeaza pe nimeni si nu are un comportament inegal pentru anumite persoane. Totul depinde de abilitatile si perseverenta de care dai dovada. Un trader de succes nu este unul care a finisat doua sau trei cicluri de studii superioare, poate fi o persana care a urmat doar cursuri de tranzactionare, sau o persoana pur si simplu dornica de a invata si a-si test abilitatile.
A fi trader inseamna sa-ti monitorizezi timpul, sa monitorizezi energia pe care o cheltui, dar si mai mult, sa doresti a te perfectiona continuu.



















