Acasă Blog Pagina 63

Revista Sticlei – singurul proiect jurnalistic online dedicat exclusiv sticlei

0

Revista Sticlei este singura publicație care pune în lumină acest material – Sticla – care a început să joace un rol tot mai important în viața noastră, fie că vorbim despre proiecte arhitecturale, rezidențiale, obiecte sau alte aplicații.

Cu acest proiect ne propunem să arătăm modalitățile infinite prin care sticla se poate integra în căminul sau proiectul vostru și cum va transforma spațiile, făcându-le mai deschise, mai fluide, mai transparente, dar nu în ultimul rând mai luminoase.

Revista Sticlei va fi exclusiv în online, va avea curând și o secțiune în limba engleză, ceea ce înseamnă că audiența nu are limite și frontiere, precum sticla.

Pe site, veți citi despre trendurile industriei și evenimente importate, noi tehnologii, inovații, despre folosirea sticlei în arhitectură, dar și aplicațiile acesteia în diferite spații interioare sau exterioare.

Această revistă este pentru designeri, arhitecți, companii specializate, pe scurt pentru oamenii care iubesc transparența în viața lor.

Sperăm ca universul sticlei pe care îl veți găsi prezentat pe site să vă inspire, surprindă și sfătuiască. Enjoy the world of glass!

Contact:
www.revistasticlei.ro
hello@revistasticlei.ro

Banner SapunulCheia.ro

Sapun natural pentru copii

0

A face sapun natural pentru copii este o obligatie morala care ne-am asumat-o. Chiar din primele stadii am cautat idei pentru acest subiect.

Imboldul  a venit de la o reclama la sapun pentru copii existent in anii 30 intr-o campanie de promovare in Ziarul Uniuversul. Presiune aveam si din cosniderente psihanalitice, Sapunul Cheia reprezenta sapunul copilariei mele si a generatiei mele, cea cu Cheia la gat. Dar si din speranta curata de a restarta sapunul Cheia pentru inca o generatie ca Sapunul copilariei.

Ne doream un altceva decat o reteta adaptata. Ne doream ceva care sa exprime atentia deosebita care am acordat-o subiectului. Dar si ceva care sa oglindeasca istoria noastra. Insa transpusa cu informatii, ingrediente si tehnologie contemporana.

Nu am urmarit inovare. Chiar daca la stadiul de atunci eram inovativi chiar pe plan mondial. De fapt, cu sinceritate, formatul dezvoltat de noi inca este rar , chiar pe plan mondial. Am urmarit itemii de mai sus dar centrul de greutate sa pice pe placerea actului de igiena.

Astfel , prin insertia in reteta a unei cantitati generoase de ulei de cocos, aducem o placere suplimentara in actul de igiena si maximalizam acea caracteristica din anii 30 de ” sapunul cu spuma rapida si abundenta”  Aroma aleasa este una neutra de tip floral incit, dupa cca 6 ani de experienta chiar o putem asuma ca ” pacuta” . Caracteristica ” care desinfecteaza” este sine qua non fiindca pastram acelasi format de sapun natural, de produs prin reactie de saponificare, de sare usor alcalina, nonalergenica, bio, eco,

Insa am renuntat la formatele dreptunghiulare de dimensiuni normale . Am generat alte formate , de dimensiuni adaptate manutelor de copii, mai mici. Si ceea ce ne-a impus ca originalitate, formate tridimensionale de personaje vesele. Inovarea consta in generarea propriilor personaje existente in istoria noastra sau cu legatura cu produsele noastre.

Sapun natural pentru copii

Sapunul se produce pe o tehnologie de productie specifica trufelor de ciocolata. Adica turnarea de sapun in matrite de silicon. Matritele de silicon sunt integral produse in atelierele noastre. Tehnologia intre producerea de trufe de ciocolata si cea de sapun este diametral opusa. La ciocolata sarjele de turnare sunt foarte mari fiindca timpii de intarire sunt foarte mari. La sapun sarjele sunt extrem de mici fiindca timpii de intarire sunt extrem de mici. Turnarea in sarje mari ar aduce intarirea sapunului inainte chiar de turnarea lui in matrite. Tehnic sapunul este mai pretentios decit ciocolata. Are o perioada optima de extractie din matrita. daca o faci prea iute se rupe, daca il lasi prea mult, ca la trufele de ciocolata, se ciobeste, risti chiar sa il rupi. Sarjele mici induc costuri superioare restului sapunurilor Cheia, dar choiar si asa, pretul actual este inferior pretului din perioada comunista. In 1967 exista Pitic sapun pentru copii la un pret de cca 6 lei/75 grame… adica cca 24 lei actuali.

Cheia sapun pentru copii – dupa experienta celor peste 6 ani, l-am structurat ca set (cele de mici dimensiuni, cele pina in 25 grame, cu gandul la prichindeii de gradinita) iar cele cu dimensiuni mai generoase, , in jurul a 35 grame l-am adresat unitar. Daca in anii 30 limbajul se adresa parintelui, in secolul XXI ne adresam copilului astfel:

Dragă Îngeraş,
Noi ştim că eşti un copil cuminte .Mămica ta ţi-a spus că spălatul mâinilor şi băiţa te protejează
de microbi şi boli !Acum,împreună cu personajul ales băiţa ta va deveni o plăcere minunată!
Iar spălatul mâinilor înainte de a lua masa,o joacă sănătoasă!

Personajele cert atrag copilul spre actul de igiena!

sapun pentryu copii

In mod cert, contemporanul sapun pentru copii este cel mai inalt calitativ sapun Cheia din istoria sa seculara.

Cu aceeasi speranta sapunul Cheia sa devina pentru inca o generatie Sapunul Copilariei!. Si aceasta generatie sa iasa din acel ultim loc european din pct de vedere al cosumului de sapun .

Banner SapunulCheia.ro

Lenjerii ranforce – din material natural cu textura fina

0

Comandati chiar acum lenjerii de pat din bumbac ranforce de la CNC HOME si veti observa ca au un design modern potrivit oricarui dormitor. Aceste lenjerii ranforce sunt fabricate din 100% bumbac natural sunt placute la atingere, au o tesatura densa si sunt tratate antisifonare. Daca vreti sa fiti eco alegeti lenjerii de pat din bumbac care va ajuta sa dormiti mai bine si sa va simtiti mai bine, intr-un cadru atat de minunat.

Noi va recomandam cu drag aceste lenjerii de pat pe comanda si suntem siguri ca veti fi pe deplin multumiti de alegerea facuta. Noi va stam la dispozitie cu o intreaga colectie de lenjerii de pat pentru ca ne dorim tot ceea ce este mai bun pentru clientii nostri. Aceste lenjerii de pat din bumbac ranforce se remarca prin calitatea tesaturii si finetea acesteia ceea ce le face foarte apreciate de clientii nostri.

Fiecare dormitor are nevoie de o piesa deosebita pentru a-i da unicitate si a-i conferi un aspect estetic de invidiat. Asadar, orice model de lenjerii de pat ati alege rezultatul va fi acelasi. Veti aduce un plus de prospetime si rafinament camerei iar daca veti accesoriza cu gust si camera de oaspeti, acestia vor fi cu adevarat incantati.

Daca aveti un dormitor in care elementele de decor existente sunt de o cromatica intensa atunci alegeti lengerii de pat pe comanda in nuante mai deschise iar daca mobila si accesoriile din camera sunt in culorii neutre sau sterse, aduceti un plus de culoare si voie buna, folosind aceste lenjerii de pat din bumbac, veti avea rezultatul dorit. Alegeti modelul de lenjerii ranforce care se potriveste cel mai bine preferintelor dumneavoastra si nu uitati ca daca aveti nevoie de alte dimensiuni de lenjerii de pat din bumbac ranforce noi ne adaptam cu usurinta cerintelor clientilor nostri si transformam orice dorinta in realitate.

Lenjerii de pat din bumbac ranforce de la CNC HOME – pentru un somn linistit

Aceste lenjerii de pat din bumbac ranforce de la CNC HOME va ofera posibilitatea de a dormi adanc si a avea un somn odihnitor, datorita faptului ca sunt confectionate din bumbac natural, moale la atingere care va da acel sentiment de liniste profunda de care aveti nevoie pe timpul noptii. Ceea ce este cu adevarat inedit la lenjeriile comercializate de noi este faptul ca acestea pastreaza racoare vara si emana caldura pe timp de iarna, pentru ca dumneavoastra sa va simtiti confortabil si sa aveti o stare permanenta de bine, indiferent de sezon.

Lenjerii de pat din bumbac – se adapteaza perfect la temperature camerei

Aceste lenjerii de pat din bumbac se detaseaza remarcabil de alte tipuri de lenjerii datorita proprietatilor bumbacului ranforce, cum ar fi:  durabilitate in timp, protectia tesaturilor si stralucirea intensa a imprimeurilor. Se intretin foarte usor si nu isi pierd intensitatea culorilor nici chiar dupa nenumarate spalari. Le puteti spala la temperature de 30 sau 40 de grade, fara sa folosinti inalbitori chimici si veti vedea ca sunt mereu ca noi.

Banner SapunulCheia.ro

Cum gasesti oferta de inchirieri masini care sa-ti ofere beneficiile cu adevarat importante?

0

 

Romania se dezvolta. Orasele cresc din punct de vedere economic, iar turismul da semne de revenire. In aceste conditii, serviciile de transport ce deservesc marile aglomerari urbane trebuie sa se ridice la nivelul nevoilor prezentului, insa transportul public si serviciile de taximetrie par a nu tine pasul cu actualitatea. 

 

Momentele in care ai nevoie de serviciile unei companii de inchirieri masini sunt tot mai dese, insa,  pentru a te bucura de toate beneficiile,  va trebui sa alegi cu mare atentie firma la care apelezi. Din cauza faptului ca acest segment de piata s-a dezvoltat rapid, pe piata au aparut si firme care profita de cererea mare pentru a-si maximiza profiturile, de cele mai multe ori in dauna clientilor. Astfel, pe langa vehiculul pe care ti-l alegi, pachetul de servicii pus la dispozitie de compania de inchirieri masini poate face diferenta dintre o experienta placuta si una pe care nu ai vrea sa o repeti. In randurile de mai jos vei gasi cateva detalii esentiale pe care ar trebui sa le cuprinda o oferta profesionista de inchirieri masini pentru a-ti asigura conditiile optime de transport. 

 

1. Rezervare si asistenta. Fiindca timpul este pretios, in special atunci cand obiectivele profesionale te-au determinat sa cauti cea mai buna oferta de inchirieri masini, procesul de rezervare trebuie sa fie eficient si serviciul de asistenta clienti sa fie disponibil non-stop.

 

2. Timpul de livrare. Eficienta serviciilor oferite de o firma de inchirieri masini este indicata si de timpul scurs de la confirmarea rezervarii si pana la livrarea autoturismului pe care l-ai ales. In acest sens, un interval de maximum 3 ore ar fi ideal. De asemenea, un rol foarte important il are si adresa de livrare a masinii rezervate, astfel incat avantajul clientului ar fi sa poata alege adresa precisa. Bonusul, in aceasta situatie, ar fi ca acest serviciu sa fie gratuit, iar unele companii serioase de inchirieri masini de pe piata noastra chiar includ aceste detalii in oferta de baza.

 

3. Vechimea autovehiculelor din parcul auto. Conditiile optime de siguranta si confort pot fi intrunite numai daca masina care-ti este inmanata este dotata cu cele mai noi tehnologii. Astfel, o companie profesionista de inchirieri masini iti va pune la dispozitie numai autoturisme mai noi de 5 ani, astfel inlaturand si din riscul folosirii exagerate.

 

4. Dotari de siguranta. Pana la urma, cel mai important aspect al unei calatorii pe sosea este ca toti pasagerii sa ajunga in siguranta la destinatie. Astfel, asigura-te ca vehiculul ales din oferta de inchirieri masini are toate inspectiile tehnice efectuate la zi. Mai mult, in functie de starea vremii sau anotimp, masina in cauza va trebui sa-ti fie inmanata cu o echipare corespunzatoare conditiilor de drum (cauciucuri de vara/iarna, lichid de parbriz pentru temperaturi extreme, etc).

 

5. Inlocuirea autovehiculului avariat. Masurile de preventie sunt foarte importante, insa la fel de importante sunt si actiunile intreprinse in cazul nefericit in care se produc incidente in trafic sau apar defectiuni la automobilul pe care il conduci. In aceste situatii este foarte important sa stii ca poti avea incredere in firma de inchirieri masini la care ai apelat pentru a gasi rezolvarea cea mai eficienta. In acest sens, compania ar trebui sa iti ofere inlocuirea gratuita si rapida a vehiculului avariat, insa acest serviciu se regaseste in foarte putine oferte de pe piata autohtona. 

 

Daca studiezi cu atentie ofertele cautand aceste beneficii, sigur vei gasi pachetul de servicii ideal pentru necesitatile tale de transport. Pentru a-ti usura alegerea, FocusRent, companie de inchirieri masini cu o experienta de peste 12 ani pe piata din Bucuresti, Cluj si Otopeni, iti poate oferi toate avantajele de mai sus si multe altele chiar in pachetul de baza, care mai include si full Casco, RCA si rovinieta.  

Banner SapunulCheia.ro

Săptămâna Europeană a Limbilor

0

Voi câte limbi vorbiţi? În fiecare an, pe 26 septembrie celebrăm Ziua Europeană a Limbilor. În 2018, sărbătorim diversitatea lingvistică a Europei nu doar o singură zi, ci timp de o săptămână întreagă!
Reţeaua institutelor culturale europene, EUNIC România, şi Comisia Europeană, în parteneriat cu Muzeul Naţional de Istorie Naturală „Grigore Antipa”, Centrul Naţional de Cultură al Romilor „Romano Kher”şi Europa FM v-au pregătit o serie de evenimente speciale – ateliere, conferinţe, proiecţii de film, jocuri, concursuri şi o expoziţie – dedicate diversităţii lingvistice.
Se spune că e extraordinar să stăpâneşti mai multe limbi străine! Concret, cum ne ajută acest lucru să ne apropiem de oameni aparţinând unor culturi diferite şi să ne dezvoltăm pe plan personal? Ce se întâmplă în creierul fiecăruia dintre noi atunci când trecem de la o limbă la alta? Ar fi oare posibil, cândva, să vorbim limbi diferite dar să ne înţelegem între noi? Descoperiţi modul în care multilingvismul ne îmbunătăţeşte performanţele mentale și face casa noastră comună europeană mai trainică.

21.09, 17.30, Atrium-ul Institutului Francez Bucureşti (Bd. Dacia 77) – „Cum traducem poezie; avantajele Festivalurilor internaţionale de poezie”, conferinţă cu participarea poeţilor Chantal Danjou (Franţa) şi Germain Droogenbroodt (Belgia). Conferinţă în limba franceză cu traducere simultană în limba română.
Autoare a peste treizeci de lucrări (poezie, eseu, proză), critic literar, doctor în literatură, profesor cu o carieră îndelungată, Chantal Danjou este, în prezent, formator în cadrul instituţiilor universitare care formează cadre didactice ; în paralel, contribuie la popularizarea poeziei contemporane în cadrul asociaţiei La Roue Traversière, căreia îi este membru fondator. Germain Droogenbroot este poet, traducător şi editor. Volumele sale de poezie au fost publicate în 28 de ţări. Organizează sau face parte din consiliile de conducere ale unor evenimente europene prestigioase de poezie, precum Festivalul „Mihai Eminescu” din România, al cărui vice-preşedinte este. Chantal Danjou şi Germain Droogenbroot studiază evoluţia limbii în lirica actuală, modificările intervenite în adresare şi la nivel conceptual.
22.09, 17.00, Cinema Elvire Popesco (Bd. Dacia 77) – proiecţie de film – La Cour de Babel de Julie Bertucelli (2013). Documentarul urmăreşte, timp de un an întreg, cotidianul unei clase de liceeni de la Colegiul parizian La Grange aux Belles. Toţi aceşti adolescenţi sunt veniţi din toate colţurile lumii, nu au prea multe în comun la început, iar şansa comunicării lor este învăţarea unei limbi comune, franceza în cazul de faţă… Film în mai multe limbi subtitrat în limba română
24.09, 18.30, Atrium-ul Institutului Francez Bucureşti (Bd. Dacia 77) – expoziţie – Traducerea automată : revoluţia inteligenţei artificiale. Mulţumită progreselor inteligenţei artificiale, traducerea automată cunoaşte o dezvoltare fără precedent. Cât de performant este, de fapt, acest tip de traducere? Ce întrebuinţări ar putea avea? O expoziţie concepută de Cité des Sciences et de l’Industrie, un lieu Universcience (Paris). Expoziţie prezentată în colaborare cu Bucharest Science Festival
24.09, 18.30, Atrium-ul Institutului Francez Bucureşti (Bd. Dacia 77) – „Ce spun? Ce înţelegi?”, jocuri şi experienţe interactive de traducere (public tânăr şi adult) ; „În mintea unui interpret de conferinţă” – sesiune de întrebări şi răspunsuri (Q/A) despre experienţa unui astfel de profesionist. Eveniment în mai multe limbi; Q/A în limba română.
25.09, 18.00, Atrium-ul Institutului Francez Bucureşti (Bd. Dacia 77) – „Limbile străine și creierul uman”, conferinţă despre mecanismele neuro-lingvistice ale învăţării limbilor străine ţinută de Michèle Kail, director de cercetare la CNRS (Centrul Naţional pentru Cercetare Ştiinţifică) şi membru al Laboratorului Structuri formale ale limbajului (CNRS & Paris 8). Autoare a numeroase lucrări, având o activitate de pionierat în domeniul studiilor interculturale ale învăţării limbilor străine în Franţa, Michèle Kail a schimbat abordarea cercetărilor în acest sector ştiinţific, privilegiind mai degrabă procesul de dobândire a cunoştinţelor decât competenţele finale. Cercetătoarea a contribuit la elaborarea unui model interconectat şi multicultural al înţelegerii şi utilizării unei limbi. Conferinţă în limba franceză cu traducere simultană în limba română.
28.09, 18.00, Atrium-ul Institutului Francez Bucureşti (Bd. Dacia 77) – Masă rotundă Care este impactul inteligenţei artificiale asupra învăţării limbilor străine?, cu Michèle Kail şi Yves Demazeau, director de cercetare la CNRS (Centrul Naţional pentru Cercetare Ştiinţifică), moderată de Corina Negrea, jurnalist ştiinţific; dezbatere înregistrată şi retransmisă de Radio România Cultural. Masă rotundă în limbile franceză şi română, cu traducere simultană în ambele limbi.
29.09, 10.00-15.00, Muzeul Naţional de Istorie Naturală „Grigore Antipa” (Șos. Pavel Kiseleff 1) – Vulpea se ascunde în cuvinte, aventuri şi vânătoare de comori lingvistice pentru copii şi părinţi la Muzeul Antipa; 15.15 – tombola cu premii pentru cei care au dezlegat enigma vânătorii de comori
29.09, 10.15-12.00, Muzeul Naţional de Istorie Naturală „Grigore Antipa” (Șos. Pavel Kiseleff 1) – „Cum mă cheamă?”, atelier multilingvistic pentru copii (5-10 ani), de descoperire şi cunoaştere a animalelor (înscrieri la info@antipa.ro).
24-28/29.09, Europa FM – Ce limbă vorbesc?, concurs radio despre limbile europene.

Săptămâna Europeană a Limbilor 2018 – Europa e a noastră, să-i vorbim limbile!
Un eveniment:
EUNIC România / Comisia Europeană, în cadrul « 2018 : Anul European al Patrimoniului Cultural »
În parteneriat cu:
Muzeul Naţional de Istorie Naturală „Grigore Antipa”,
Centrul Național de Cultură a Romilor „Romano Kher”
Organizatori:
Balassi Intézet Bukarest
British Council Romania
Camões – Instituto da Cooperação e da Língua Romania
Ελληνικό Ίδρυμα Πολιτισμού – Fundaţia culturală greacă
Goethe-Institut Rumänien
Institut Français de Roumanie
Instituto Cervantes de Bucarest
Institutul Cultural Român
Instytut Polski w Bukareszcie
Istituto Italiano di Cultura Bucarest
Sveriges ambassad i Bukarest
Yunus Emre Enstitüsü – Bükreş
Un proiect recomandat de:
Europa FM

Informaţii în timp real – https://www.facebook.com/events/279064249579846/
Urmăriţi-ne şi pe www.eunic-romania.eu

Pentru contacte de presă, programări de interviuri și/sau reportaje, vă rugăm să luați legătura cu Andrei Popov, responsabilul de comunicare al Institutului Francez din București – andrei.popov@institutfrancais.ro / 0743.126.229

Banner SapunulCheia.ro

3 beneficii ale aparatului dentar la care nu te-ai fi asteptat

0

In ultimii ani, ortodontia a castigat teren considerabil in randul pacientilor, tot mai multe persoane apeland la aceasta metoda de indreptare a dintilor. Daca in trecut purtarea unui aparat dentar nu era deloc o experienta placuta, aceasta idee fiind respinsa de majoritatea pacientilor din considerente estetice si de confort, astazi exista alignere transparente si chiar detasabile, precum si aparate invizibile usor de purtat si insesizabile. 

Astfel, in ziua de azi intalnim aparat dentar nu numai la copii, ci si la adulti. Datorita noilor tehnologii in domeniul ortodontiei, la ora actuala oricine se poate bucura de o dantura perfecta, obtinand rezultate maxime cu efort minim. Aparatul dentar este solutia optima pentru rezolvarea problemelor estetice si functionale ale unei danturi necorespunzatoare, precum dintii inghesuiti sau muscatura incrucisata. Indiferent de complexitatea cazului, a malpozitiei sau malocluziei, un tratament ortodontic de ultima generatie te poate ajuta sa obtii zambetul mult visat.

Atentie, insa! Atunci cand incepi sa porti aparat dentar trebuie sa te inarmezi cu foarte multa rabdare, deoarece este vorba despre un tratament de lunga durata, iar deplasarea si repozitionarea dintilor, sub atenta observatie a medicului specialist, poate dura chiar si 2-3 ani. Insa, pe langa beneficiile deja cunoscute ale unui astfel de tratament, exista cateva alte beneficii ale purtarii indelungate a unui aparat ortodontic, la care probabil nu te-ai fi asteptat si pe care niciun medic stomatolog nu ti le va spune. Iata care sunt acestea:

1. Devii selectiv in alimentatie si slabesti

Pe toata durata purtarii unui aparat dentar, mai ales in prima faza, pacientul va evita sa manance unele gustari tari dintre mese, cum ar fi: chipsuri, alune, floricele etc. Prezenta bracketilor presupune o selectie riguroasa a alimentatiei, iar acest lucru este benefic atat in ceea ce priveste stilul de viata in general, cat si dieta. Datorita faptului ca vei evita alimentele greu de mestecat, care de cele mai multe ori contin si multe E-uri, vei avea parte de o cura de slabire eficienta. 

2. Renunti la obiceiurile nesanatoase

Spre exemplu, pe durata purtarii aparatului dentar, obiceiul urat de a-ti roade unghiile va disparea. Iar cu cat tratamentul se va intinde pe o perioada mai lunga de timp, cu atat mai mult te vei dezobisnui de acest obicei nesanatos odata pentru totdeauna. 

3. Iti imbunatatesti sanatatea dentara

Pe langa faptul ca aparatul dentar iti va alinia corespunzator dintii si vei obtine un zambet perfect, vei avea de castigat si din punct de vedere al sanatatii dentare. Spre exemplu, in cazul rezolvarii inghesuirilor dentare, vei reduce considerabil riscul aparitiei cariilor. In plus, avand in vedere ca pe durata tratamentului ortodontic trebuie sa te speli pe dinti dupa fiecare masa, pentru a-ti curata aparatul dentar si a scapa de resturile de mancare ce se pot depune intre bracketi, vei avea o igiena orala riguroasa, prevenind aparitia problemelor dentare in general. 

Pentru un consult de specialitate si cele mai bune solutii in materie de aparate dentare, apeleaza cu incredere la Clinicile Dr. Leahu Bucuresti-Pitesti. Contact: 374 475 555

Banner SapunulCheia.ro

Print managementul optimizează evenimentele de brand

0
Print managementul

În retail și FMCG, una dintre activitățile principale ale trade marketerilor și brand managerilor este organizarea evenimentelor de brand și activărilor creative atât pentru un produs, cât și pentru o întreagă categorie, indiferent dacă este vorba despre banking, telecom, high tech, VR, aviație, retail și FMCG.
Atât cele mai valoroase branduri la nivel mondial, evaluate pe baza coteide piață, cum ar fi Google, Apple ori Amazon, cât și cele care au o valoarea mai scăzută precum BCA (bancă centrală din Indonezia) sau Suzuki, alocă bugete anuale pentru organizarea diverselor evenimente de brand. Scopul acestora este de a-și construi și consolida o imagine pozitivă în diverse colțuri ale lumii, de a oferi clienților posibilitatea interacțiunii directe cu brandul și de a le garanta o experiență inedită.
În ultimul timp am observat tendința brandurilor internaționale și a companiilor românești de a ieși din tiparele convenționale de comunicare și de promovare. De multe ori acestea aleg să implementeze strategii creative de marketing pentru a se conecta cu un număr cât mai mare de consumatori într-o manieră originală Această tendință a dus la creșterea susținută a cererii pentru materiale tipărite pe texturi sau suprafețe deosebite, pe cartoane și forme inovative, provocând constant specialiștii din industria printului.
În egală măsură, evenimentele de brand și activările se desfășoară în spații neconvenționale care le asigură participanților o interacțiune și o experiență de neuitat cu brandul. Toate acestea fac parte din eforturile companiilor de a se apropia și mai mult de consumatorul final și de a-i transforma din clienți în ambasadori de brand, explică Călin Pascu, General Manager Agenția de Print.
În acest context, întreaga activitate de print implică o coordonare perfectă între departamentele de marketing, de achiziții și cel de vânzări. Drumul de la concept la printarea corturilor, stegulețelor, posterelor, a cataloagelor speciale sau a altor materiale promoționale însemnă implicarea numeroaselor resurse ale unei companii, de la cele financiare până la cele umane. În multe situații, externalizarea acestei activități se traduce într-o gestionare mai eficientă a întregului proces de print, în reducerea resurselor consumate și în accesul la tehnologii de tipărire de ultimă generație.

Banner SapunulCheia.ro

Sapunul Cheia Strajerul Sanatatii

0
Sapunul Cheia Strajerul Sanatatii este o asociere care nu ne apartine noua , celor din prezent! Strajerul Sanatatii este  personajul de promovare al sapunului de casa in campania de reclama desfasurata in 1936 in Ziarul Universul. Ne-a placut atit de mult incat l-am preluat azi , ca sigla a brandului. Chiar si temenul ni se pare atit de potrivit proiectului incat , cu sinceritate nu cred ca noi am fi avut inspiratia de a-l crea atit de elocvent.
Banner SapunulCheia.ro

Pelliron si Double Case te invata cum sa obtii profituri garantate din tranzactionare

0

Tranzacționarea bursieră reprezintă un risc financiar deosebit de mare. Puţini se aventurează, iar norocoșii celebrează. Cu toate că tranzacționarea este riscantă, 40 % din populația USA au conturi de tranzacționare. Brokerul Pelliron, reprezentat oficial de partenerul Double Case (compania care te ajută să devii un trader de succes în țară), promovează experiența americană în Republica Moldova şi scoate la suprafață cauzele pierderilor bursiere.
Tranzacționarea bursieră este o afacere la fel ca toate afacerile iniţiate şi administrate de antreprenori. Succesul afacerii depinde de mai mulți factori, unul dintre ei fiind mărimea capitalului şi a fondurilor cu care se tranzacționează.
În dependenţă de suma deţinută în cont, traderii au câştiguri şi pierderi diferite, care sunt estimate în rândurile ce urmează.
Concluziile unui studiu pe baza a 1000 de conturi ale traderilor individuali
Tranzacționarea foarte riscantă
Din persoanele care tranzacționează cu conturi de la 300 dolari, timp de o lună rămân pe piața doar 10%. Adică, 90 la sută din acești traderi pierd banii. Din motivul că aleg tranzacționare riscantă, deoarece tranzacționarea neriscată aduce profit de 5% pe lună, sigur, la un cont de 300 de dolari profitul va fi de doar 15 dolari.
Tranzacționarea riscantă
Persoanele care tranzacționează cu conturi mai mari, de 2000 de dolari riscă de obicei mai puțin, comparativ cu cele 90% anterioare. Pe piață decid să stea doar 30%, ceea ce înseamnă că 70 % rămân fără bani. Cauza la fel este tranzacționarea riscantă. Numărul acestor traderi este mic, deoarece ei înțeleg, că fie îşi măresc fondurile, fie îşi iau rămas bun de pe piaţa tranzacționării bursiere.
Tranzacționarea prudentă
Există traderi ce manifestă o atitudine prudentă față de tranzacționarea bursieră, tratând-o ca şi pe propria afacere, unde este important să construiești un bussiness plan, o strategie corespunzătoare și fonduri suficiente. Conturile lor nu sunt mai mici de 5000de dolari. Deoarece pot alege și o strategie mai puțin riscantă cu Stop Loss de minim 250 dolari la mărimea de 1 lot pe EUR/USD. Problema care rămâne deschisă constă, totuşi, în presiunea psihologică la care sunt supuşi traderii, majoritatea ajungând să cedeze.
Tranzacționarea neriscată
În această categorie se includ traderii care tranzacționează cu fonduri de peste 20000dolari. Deoarece acest capital permite tranzacționarea cu strategii neriscante. Cele câteva procente pe care le primesc din depozitul iniţial, asigură traderilor profitul minim de 750 dolari pe lună.
Tranzacționarea 100% profitabilă
Conturile mai mari de 50000 dolari permit o tranzacționare neriscată cu profit minim de 2500 dolari. Dar, dacă traderul tranzacționează cu un broker care motivează prin rambursarea comisioanelor, atunci profitul minim ajunge de până la 5000 de dolari lunar.
Tranzacţionarea bursieră este o afacere care cere o atitudine responsabilă, un scop bine definit, o strategie prelucrată şi fonduri care să îţi permită o tranzacţionare sigură. Educaţia economică pe care ți-o poate oferi Double Case, dar şi efortul personal sunt remunerate pe măsură în acest domeniu.

Banner SapunulCheia.ro

Frumusețea zâmbetelor copiilor inspiră la fapte bune pe cei de la Pelliron

0

Fundația Peliron Ajută a brokerului Pelliron a hotărât să împărtășească magia zilelor de vară cu cei de la Casa Municipală de Copii din sectorul Botanica al capitalei, dăruindu-le zâmbete și bucurii copiilor, precum și lucrătorilor de la bucătărie. Aceștia au oferit Casei de Copii în dar un cuptor nou, pentru necesitățile de zi cu zi.
Orice companie cunoaște termenul de Responsabilitate Socială Corporatistă, care reprezintă un angajament al companiei prin care contribuie la bunăstarea comunității, prin practici proprii de afaceri și prin contribuția cu resursele proprii. Domeniile în care aleg companiile să fie investite resursele sunt diverse, începând cu domeniul nonguvernamental şi finisând cu cel social sau medical.
Cei de la Pelliron au decis să se implice în susținerea celor care nu au parte de protecție familială și sprijin matern, copii de la Casa Municipală de Copii din sectorul Botanica. Aflând că lucrătorii din bucătărie nu pot să îşi permită prepararea bucatelor gătite la cuptor din cauza lipsei acestuia, Pelliron a decis să le ofere în dar un cuptor.
La evenimentul caritabil au fost prezenţi reprezentanţii brokerului Pelliron, cadrele din Casa Municipală şi copiii. Atât copii, cât și lucrătorii instituției au rămas profund emoţionaţi şi entuziasmați de gestul companiei, zâmbetul fiind reacția sinceră care a apărut pe fețele acestora. În acest mod, problema a devenit una comunitară şi nu doar problema individuală a Casei de Copii.
Casele de copii din Republica Moldova nu au parte de susţinere financiară masivă din partea antreprenorilor individuali sau a instituţiilor de stat, iată de ce sprijinirea acestora prin astfel de acţiuni este crucială pentru creşterea unei generaţii de copii sănătoşi şi siguri în viitorul ce îi aşteaptă, spun reprezentanţii brokerului.
Conducerea companiei spune că va mai repeta astfel de gesturi şi campanii, întrucât copii i-au motivat la fapte frumoase în continuare.
Brokerul Pelliron este prezent în peste 39 de ţări și oferă traderilor programe avantajoase prin care pot tranzacționa. În Republica Moldova, compania Pelliron este reprezentată de Double Case, singura companie care oferă consultanţă financiară calitativă tuturor celor care vor să-și înceapă cariera acum. De asemenea, acesta oferă cursuri de tranzacţionare pe FOREX, după parcurgerea căruia veţi putea profita de programele de parteneriat pentru traderi şi investitori pe care le oferă compania.
Pelliron îndeamnă companiile, antreprenorii individuali să contribuie la dezvoltarea spiritului comunitar şi a iniţiativelor frumoase. Doar împreună putem participa la evoluţia domeniului social din ţară.

http://pelliron.md/

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE