Acasă Blog Pagina 45

Protecția împotriva incendiilor prin sisteme inteligente GEZE

0

GEZE, lider în sisteme premium de acționare a ușilor, a ferestrelor și a tehnologiei de siguranță, furnizează soluții inteligente pentru sistemele de prevenire împotriva incendiilor. Printre acestea amintim sistemele de evacuare a fumului și a căldurii, dispozitivele de închidere a ușilor ce asigură închiderea în siguranță a ușilor de protecție împotriva incendiilor. Și amortizoarele cu blocare mențin deschise permanent sau temporar ușile de protecție împotriva incendiilor.

Acestea oferă acces fără barieră, dar se închid în siguranță în caz de incendiu. Senzorii de fum montați în tavan și sistemele manuale de declanșare pot comunica prin intermediul modulelor wireless cu amortizoarele cu blocare. Astfel, clădirile existente pot fi reabilitate fără a fi nevoie de cabluri suplimentare.

”În urma a ceea ce s-a întâmplat cu Notre Dame, protecția împotriva incendiilor este încă o dată o problemă foarte mare. Oricare ar fi cauza, ceea ce s-a întâmplat la Paris s-ar putea întâmpla cu multe alte clădiri istorice, un incendiu care se răspândește repede și este dificil de controlat. Și asta mai ales într-o structură cu acoperiș înalt, din lemn. Pe lângă măsurile de construcție și organizare, ar trebui luate în calcul și sistemele tehnice, în special sistemele de detectare a incendiilor, sistemele de stingere a incendiilor, sistemele de evacuare a fumului și ușile antifoc. Ele nu împiedică declanșarea unui incendiu, dar joacă un rol important în stoparea propagării focului și a daunelor provocate de acesta”, declară reprezentanții GEZE.

Statistici despre incendiile din Germania
Există în jur de 200.000 de incendii pe an numai în Germania. Aceste incendii provoacă daune în valoare de miliarde de euro. Potrivit industriei asigurărilor, unul din trei incendii industriale provoacă daune în valoare de peste 500.000 de euro.
Sursa: Bundesverband Brandschutz-Fachbetriebe e.V. (bvbf), Berlin (Asociația federală a companiilor de protecție împotriva incendiilor)

Sistemele de evacuare a fumului și căldurii facilitează evacuarea, salvarea și stingerea
Detectoarele de fum și sistemele de alarmă contra incendiilor ajută la identificarea precoce a focului. Sistemele de evacuare a fumului și căldurii (RWA) extrage fumul și căldura toxică din clădire. Evacuarea rapidă și sigură este posibilă doar dacă sistemele de ieșire de urgență nu degajă fum și gaze de ardere, motiv pentru care sistemele de evacuare a fumului și a căldurii sunt adesea principalii factori care ajută la evacuarea, salvarea și stingerea incendiului într-un mod adecvat.

Ușile de protecție împotriva incendiilor cu închidere automată acționează ca niște bariere de siguranță
Deschiderile ușilor de protecție împotriva incendiului sau ale ușilor ignifuge sunt sensibile. Ușile cu închidere automată împiedică propagarea incendiilor și acționează ca niște închizători de protecție împotriva incendiilor. Prin urmare, acestea joacă un rol crucial în prevenirea incendiilor. Ușile speciale de protecție împotriva fumului, cu sigilii rezistente la fum, împiedică răspândirea acestuia în clădire.

Protecția împotriva incendiilor necesită planificare și practică
Ar trebui respectate următoarele aspecte și verificări
• Elaborarea, publicarea și punerea în practică regulată a planurilor de ieșire de urgență
• Asigurați-vă că coridoarele și scările sunt în siguranță
• Marcați rutele de evacuare și ieșirile de urgență
• Nu blocați căile de evacuare
• Nu blocați ieșirile de urgență, nu le închideți niciodată

Instruirea personalului și exercițiile de protecție împotriva incendiilor
• Instruirea regulată privind comportamentul nedorit și neatenția
• Instrucțiuni periodice adresate tuturor angajaților cu privire la măsurile care trebuie luate în caz de incendiu
• Exerciții practice folosind extinctoare și hidranți montați pe perete
• Indicați în mod clar modul de funcționare a echipamentului de detectare a incendiilor
• Afișați avertismentele de siguranță
• Desemnați și anunțați asistenții de prim-ajutor, echipele de securitate împotriva incendiilor, asistenții de evacuare și ofițerii de protecție împotriva incendiilor
Aceste acțiuni, dar și inspecția și întreținerea periodică a sistemelor pot reduce riscurile și pot salva vieți și proprietăți în caz de incendiu.

Banner SapunulCheia.ro

Ar trebui să ne îngrijoreze implicațiile ruperii legăturii om-natură?

0

Un nou studiu publicat de RAND Europe a scos la iveală dovezi emergente referitoare la o asociere pozitivă între natură și sănătatea mintală. Comandat de Grupul VELUX, RAND Europe a realizat un scurt studiu independent în literatura academică recentă cu privire la efectul asupra sănătății mintale al statului în natură.

Principalele descoperiri obținute de RAND Europe:

“… literatura științifică legată de natură și sănătatea mintală se îmbogățește rapid; în timp ce mai puțin de 100 de articole pe an erau publicate până în 1990, numărul a crescut constant în următori anii, ajungând la aproximativ 300 de articole publicate în anul 2010. De atunci, numărul a crescut rapid la aproape 1.700 de articole publicate în ultimul an ”
“… zona de cercetare este încă în fază incipientă și baza de date globală trebuie să fie consolidată”
 “… există dovezi clare cu privire la existență unei asocieri pozitive între a sta în natură, a petrece timp în mediul natural sau a interacționa cu elementele naturii, pe de o parte, și îmbunătățirea sănătății mintale, pe de altă parte”.
“… cele mai multe studii calitative au demonstrat o asociere între interacțiunea cu mediul natural și îmbunătățirea sănătății mintale, deși nu cauzal.
“… într-una dintre recenzii, aproximativ jumătate din lucrări au arătat că elementele naturale, precum vegetația, grădinile botanice, pajiștile înflorite, acoperișurile verzi și spațiile verzi, ca având sau fiind percepute de participanți ca medii potrivite pentru recuperare”.

În timp ce RAND Europe concluzionează că există diferențe în constatările studiului individual, ceea ce face ca baza de dovezi să fie neconcludentă, absența dovezilor nu echivalează neapărat cu lipsa efectului.

Peter Foldbjerg, managerul diviziei de energie solară și climat interior în cadrul VELUX spune: “Dovezile științifice emergente identificate de către RAND Europe arată într-un fel o corelație pozitivă între beneficiile naturii asupra bunăstării noastre generale. Deși datele cantitative până în prezent nu au fost concludente, creșterea nivelului de interes în acest domeniu de cercetare este extrem de interesantă. Credem că acest lucru ar putea fi o tendință promițătoare, după ce mai multe cercetări ar putea dezvălui impactul grav pe care lipsa naturii o poate avea asupra societății”.

Natura poate avea o putere vindecătoare
Mai multe studii clinice și experimentale au observat, de asemenea, o asociere pozitivă între natură și sănătatea mintală. Studiile de cercetare privind mediul care permite recuperarea au demonstrat, printre altele, că timpul în care stăm în natură sau ne expunem la natură poate contribui pozitiv la sănătatea noastră (Hartig et al., “Nature and Health”, Annual Review of Republic Health, vol. 35, pp. 207-228 ).

Profesorul de psihologie Terry Hartig, de la Universitatea Uppsala, este printre pionierii în cercetarea legăturii dintre natură și sănătate. Împreună cu colegii săi cercetători, el a descoperit că a sta în natură sau a privi mediul natural poate duce la o serie de rezultate pe termen scurt, relevante pentru sănătate, mai exact, natura are efect de refacere ca urmare a stresului și a oboselii.

“Natura poate reduce riscul de îmbolnăviri care implică stres cronic, precum și promovarea unei serii de rezultate intermediare, cum ar fi bunăstarea subiectivă”, explică Terry Hartig.

Terry Hartig continuă: “Interacțiunea cu natura poate oferi beneficii importante dezvoltării umane, sănătății și bunăstării, astfel încât scăderea disponibilității de a trăi în natură reprezintă o problemă importantă de sănătate publică, pe lângă problemele care stau la baza pierderii diversității biologice, compromiterea ecosistemelor și a altor forme de degradare a mediului. Din fericire, literatura științifică legată de natură și sănătate a crescut rapid în ultimii 20 de ani, oferind mai multe argumente pentru protecția mediului înconjurător.

“Cercetările pe care le-am efectuat adaugă greutate credinței că, pe lângă susținerea vieții, mediile naturale ajută la hrănirea, parafrazându-l pe John Muir, păcii interioare și la reînnoirea energiei mintale”, concluzionează Terry Hartig.

52% dintr-un studiu al populației consideră că petrec mai puțin de o oră în natură
Interesat de percepția generală a oamenilor cu privire la timpul pe care îl petrec în natură, VELUX a solicitat YouGov să efectueze un sondaj global, incluzând peste 16.853 de adulți din 15 țări din întreaga Europă și America de Nord.

Rezultatele au constatat că, în ciuda faptului că 90% dintre respondenți au declarat că s-ar bucura să petreacă mai mult timp în natură, peste jumătate (52%) au spus că într-o săptămână, consumă, în medie, pe zi o oră sau mai puțin. Sondajul global a arătat că 85% consideră că, în timpul copilăriei au petrecut mai mult timp în natură decât o fac copiii astăzi, indicând că aceasta este o problemă mondială în creștere.

”Petrecem până la 90% din viețile noastre în interior și am devenit o generație de interior. Studiul arată că, la nivel global, oamenii doresc să lupte împotriva acestui lucru și, prin urmare, este esențial să găsim modalități de a aduce natura înapoi în viața noastră de zi cu zi. Lăsând lumina naturală și aerul proaspăt să ne intre în case ar putea fi una dintre numeroasele modalități prin care putem să restabilim legătura noastră cu natura”, adaugă Peter.

Pentru a citi întregul raport RAND Europe, vă rugăm să vizitați: https://www.rand.org/pubs/research_reports/RR3122.html.

Banner SapunulCheia.ro

Producatorul brandului “Telemea de Ibanesti” isi modernizeaza fabrica, folosind sistemele Senior Software

0
Telemea de Ibanesti

Producatorul de branzeturi Mirdatod Prod a reusit sa-si imbunatateasca procesele din fabrica, implementand solutiile SeniorERP si SeniorVisualBI. Producatorul brandului “Telemea de Ibanesti” isi gestioneaza mult mai eficient resursele si obtine rapid rapoartele si analizele financiare necesare.

Mirdatod Prod a investit in sisteme software moderne pentru a avea un flux de lucru mai eficient si mai bine documentat in fabrica din Ibanesti, judetul Mures. In prezent, producatorul de branzeturi foloseste cu succes solutiile integrate ERP si BI de la Senior Software, cu care a obtinut acuratete si rapiditate in procesul de productie.

“Am ales sa colaboram cu Senior Software pe baza a 3 criterii: istoricul in implementare, recomandarile de pe piata si profesionalismul furnizorului. Acum, datorita solutiilor Senior Software obtinem mult mai usor informatiile de care avem nevoie”, a declarat David Todoran, actionar Mirdatod Prod.

Dezvoltarea continua a companiei si planurile de extindere a fabricii au impus automatizarea activitatilor de planificare, raportare si analiza. Investitia a avut in vedere inlocuirea vechiului soft cu un pachet de solutii flexibile si usor de folosit care sa sustina atat activitatea actuala, cat si viitorul flux de lucru pe care il presupune dezvoltarea afacerii.

“Pentru a putea conduce eficient o afacere in plina dezvoltare aveam nevoie de informatii, iar cu vechiul soft le obtineam greu, fiind necesara alocarea unui volum de munca important pentru centralizarea datelor. In plus, noi avem in plan deschiderea unui nou punct de lucru, obiectiv ce se poate realiza prin utilizarea de soft-uri capabile sa acapareze fara probleme tot ce presupune aceasta extindere. Acestea fiind spuse, cred ca achizitia pachetului ERP si BI este extrem de utila pentru companiile din productie”, a adaugat Mircea Todoran, actionar Mirdatod Prod.

Beneficiile SeniorERP & SeniorVisualBI

Sistemul SeniorERP integreaza operatiunile din fabrica, cele financiar-contabile si gestiunea stocurilor. Utilizatorii soft-ului pot astfel sa realizeze cu usurinta urmatoarele operatiuni:

• Gestionarea integrala a productiei – de la materie prima la produsul finit
• Asigurarea necesarului de materii prime pentru procesul de productie
• Urmarirea datelor financiare si obtinerea controlului asupra costurilor

Solutia SeniorVisualBI permite imbunatatirea procesului decizional prin realizarea de rapoarte si analize bazate pe informatii relevante si precise, accesate in timp real. Astfel, fara a fi necesar suport din partea personalului tehnic, angajatii pot realiza rapid si corect: grafice, previziuni, simulari, analize KPI, dashboard-uri.

Datorita integrarii, sistemele de raportare, analiza si gestiune a resurselor ofera o singura versiune de adevar si acces rapid la informatii. Astfel, activitatea este eficientizata prin reducerea erorilor, dar si a timpului de introducere/colectare si analiza a datelor.

Despre Mirdatod Prod

Mirdatod Prod este singurul producator de branzeturi din Romania cu atestat DOP (Produs cu Denumire de Origine Protejata) la nivel european, obtinut pentru produsul “Telemea de Ibanesti”. Producatorul detine o fabrica in Ibanesti cu aproximativ 150 de angajati.
Cu o cifra de afaceri de 8,4 milioane de euro si o experienta de 25 de ani, portofoliul companiei include 50 de sortimente de branzeturi si alte derivate din lapte (cascaval, branza de burduf, urda, smantana, branza de vaci, unt etc.). Laptele folosit in productie provine din zona monana a judetului Mures, produsele fiind introduse pe piata prin retele mari de magazine si alte canale de distributie.

Despre Senior Software

Fondat in 2003, Senior Software este singurul furnizor de sisteme software din Romania cu un pachet complet de solutii integrate. Compania a realizat peste 400 de implementari de succes, utilizand cele mai noi tehnologii de la Microsoft, alaturi de platforme testate la nivel international precum Tableau Software sau Logistics Vision Suite de la Mantis Informatics.
Senior Software a pornit business-ul cu o singura divizie iar, in prezent, are 6 divizii care implementeaza sisteme intuitive de tip ERP, BI, SCM, MES, E-commerce si Hardware. Compania isi desfasoara activitatea in patru locatii din Romania (Bucuresti, Constanta, Cluj, Iasi) cu o echipa formata din aproximativ 150 de angajati, fiind unul dintre principalii furnizori de sisteme software integrate din Romania.

Banner SapunulCheia.ro

Ai nevoie de un permis nou? Afla in ce cazuri iti trebuie fisa medicala permis auto!

0

Chiar daca legislatia referitoare la obtinerea unui permis auto cu o noua valabilitate este la fel de cativa ani buni, multe persoane nu stiu exact care sunt actele necesare pentru schimbarea permisului. Astfel, se pot prezenta la DRPCIV (Directia Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor) fara a avea toate documentele asupra lor. De asemenea, multe persoane nu stiu exact daca au nevoie de fisa medicala permis auto sau nu. Prin urmare, le venim in ajutor cu cateva lamuriri referitoare la obtinerea unui nou permis.

 

Iata ce acte va trebui sa ai asupra ta cand te prezinti la DRPCIV:

 

  • Act de identitate (atat original, cat si copie);

 

  • Acte care sa dovedeasca plata contravalorii permisului (chitanta);

 

  • Permisul a carui preschimbare o soliciti in original + copie (daca solicitarea preschimbarii o faci dupa expirarea valabilitatii permisului);

 

  • Fisa medicala permis auto (eliberata de o unitate autorizata) din care sa rezulte ca esti apt pentru a conduce.

 

De asemenea, persoanele care si-au schimbat intre timp numele si au nevoie de un nou permis, au nevoie si de urmatoarele documente:

 

  • Cerere tip;

 

  • Permis conducere (dovada) + copie;

 

  • Fisa conducatorului (dactilografiata);

 

  • Act schimbare nume + copie;

 

  • Fisa medicala permis auto, in original + copie (este necesara doar la eliberarea unui permis cu o noua valabilitate).

 

Cine poate elibera rapid fisa medicala permis auto?

 

Documentul in cauza poate fi emis doar de clinici autorizate, iar acest act demonstreaza abilitatea unei persoane de a conduce autoturisme, din punct de vedere medical, dar si psihologic. Astfel, cu toate ca multe dintre aceste clinici au un contract asigurat cu sistemul de asigurari, multe persoane uita de fisa medicala permis auto, prezentandu-se la DRPCIV fara acest act asupra lor.

 

Cum putem obtine o fisa medicala pentru permisul auto?

 

Cu toate ca, in trecut, puteam astepta chiar ore intregi pe la ghisee si pe holurile clinicilor, astazi, aceasta procedura este mult simplificata, iar doritorii pot obtine fisa medicala permis auto in aceeasi zi, in cadrul aceleiasi vizite! Mai mult, unele clinici, precum StandardMed, garanteaza ca vei termina totul in maximum o ora si jumatate de la completarea formularelor, iar in caz contrar vei primi inapoi jumatate din suma depusa. Iata ce documente va trebui sa ai asupra ta, odata ce faci programarea la o clinica medicala autorizata:

 

  • Carte de identitate;

 

  • Fisa de scolarizare – doar in cazul persoanelor care urmeaza scoala de soferi;

 

  • Adeverinta de la medicul de familie in care sa se mentioneze ca solicitantul este apt pentru a conduce autovehicule (sau parafa din partea medicului de familie pe fisa pentru permisul auto la punctul B), in cazul in care pacientul figureaza cu boli cronice in evidenta medicului de familie;

 

  • Scrisoare medicala de la medicul diabetolog sau cardiolog in care sa fie trecute diagnosticul, tratamentul si recomandarea daca solicitantul este apt pentru a conduce (in cazul bolnavilor de diabet sau de inima).

 

Mai mult, daca ai probleme oftalmologice, este indicat sa ai perechea de ochelari la tine atunci cand te prezinti la unitatea medicala respectiva.

 

Trebuie sa mai stii si ca fisa medicala pentru permisul auto are 6 luni valabilitate de la data intocmirii, aceasta putand fi folosita pe tot teritoriul Romaniei, indiferent de localitatea sau clinica unde a fost emisa!

 

Atentie! Fisa medicala pentru permisul auto este necesara doar pentru obtinerea unui permis cu o noua valabilitate, adica doar pentru schimbarea unuia expirat sau obtinerea unui permis nou. Exista si cazuri in care nu este nevoie de o fisa medicala permis auto. Iata care sunt acestea:

 

  • cand permisul a fost pierdut;

 

  • daca permisul a fost furat;

 

  • cand permisul s-a deteriorat;

 

  • daca titularul permisului si-a schimbat numele (insa permisul este inca valabil).

Banner SapunulCheia.ro

Eficientizarea proceselor de business cu ajutorul unui integrator de print

0

Implementarea campaniilor integrate de marketing, care se desfășoară pe mai multe canale de comunicare, necesită implicarea unui număr semnificativ de departamente, ai căror membrii trebuie să lucreze într-o manieră omogenă.
Conceptualizarea și implementarea unei campanii integrate poate întâmpina dificultăți sau întârzieri din cauza obiectivelor diferite ale departamentelor de Marketing și Achiziții, a lipsei de experiență în găsirea soluțiilor de print, a formatelor care nu corespund cerințelor tipografiilor, a firmelor de curierat care nu livrează la timp și nu numai. Toate acestea sunt disruptive pentru fluxul de lucru al departamentelor și influențează în mod negativ performanțele generale ale companiei.
Derularea campaniilor care integrează elemente de print la nivel național sau internațional presupune gestionarea atentă a tuturor aspectelor, de la simpla realizare a designului în formatul corect, la găsirea celei mai bune soluții de print și până la distribuirea materialelor. În urma efectuării unui audit, decidem care sunt cele mai bune soluții de tipar. Serviciile noastre de consultanță personalizată eficientizează fluxul de lucru dintr-un departament sau între două sau mai multe departamente prin faptul că account managerul reușește să comunice clar și rapid cu persoanele implicate din companie, optimizând procesul de luare a deciziilor, spune Călin Pascu, Manager General Agenția de Print.
Nevoia de gestionare corectă a fiecărei etape din procesul de print se datorează faptului că orice eroare implică investiții suplimentare de timp și de bani, fapt care impactează negativ compania: „Campaniile care includ materiale tipărite și distribuite la nivel național sau internațional sunt complexe și, de multe ori, generează mari provocări brandurilor. O companie de print management preia aceste responsabilități și le optimizează, astfel încât rezultatul final să fie cel dorit. Mai mult decât atât, account managerul dedicat proiectului găsește soluțiile optime, le implementează și le supervizează. Am dezvoltat strategii aplicate prin care oferim sprijin clienților noștri în eforturile lor de eficientizare a proceselor de business”, adaugă Călin Pascu, Manager General Agenția de Print.

Banner SapunulCheia.ro

Care sunt beneficiile companiilor care adoptă soluții smart și inovează în Real Estate?

0
Real Estate

București (14 mai 2019) – Cea de-a doua ediție a conferinței ‘Smart Building & Innovation in Real Estate’, la care au fost peste 150 de participanți, a avut loc pe 8 mai 2018 la Hotel Radisson Blu din București, un eveniment organizat pe de BusinessMark în parteneriat cu companiile Facilities Management Services (FMS) si EnergyPal Romania.

Deși, clădirile inteligente au devenit realitatea companiilor moderne și auzim tot mai des vorbindu-se despre conceptele Smart Building și Smart City, un pilon important este adoptarea acestor două concepte la nivelul spațiilor de lucru. Clădirile inteligente integrează și gestionează informațiile, ocupanții, sistemele clădirii, materialele și construcția ca un întreg sistem adaptabil, pentru a obține performanța clădirii din punct de vedere al energiei, eficienței, longevității clădirii, confort și grad de satisfacție al ocupanților.

Prima sesiune a conferinței a fost deschisă de Lucian Anghel – Fondator și CEO, FMS și EnergyPal Romania care a prezentat rezultatele studiului ”Eficiența energetică în companiile din România”, realizat de EnergyPal, singurul studiu realizat în România pe această temă. Pe baza răspunsurilor primite de la companii din 10 sectoare industriale, studiul arată care sunt beneficiile pe care le identifică companiile ca derivând din măsurile de eficiență energetică. ‘Față de anul trecut numărul de companii care au implementat soluții de eficiență energetică a crescut la 79% față de 66% în 2018’, a menționat Lucian Anghel. Acesta a mai adaugat: ‘62% dintre companii, față de 55% anul trecut, spun că au doar contor general de utilități și numai 17% au și contorizări detaliate cu citire automată. 64% din companiile respondente spun că nu au un sistem de contorizare inteligent pe echipamentele principale.’

Prima sesiune de dezbatere a vizat subiecte precum tendințele din Smart Building și importanța conectivității unei clădiri inteligente cu un întreg ecosistem, care să creeze conceptul de Smart City. ‘E important să avem smart people care știu să implementeze tehnologia. Toate elementele unui oraș inteligent trebuie conectate.’, a spus Florin Nemțanu – Associate Professor, Universitatea Politehnica București; Director, ITS Master Programme. Acesta a vorbit despre astfel de tehnologii și din prisma mobilității, mai precis MAAS (Mobility As A Service). Florin a precizat că o integrare corectă într-un ecosistem de tipul Smart City a tehnologiilor care țin de mobilitate ar trebui să ia în considerare infrastructura de transport, vehiculele, echipamentele, transportul public, parcările, transportul privat, bicicletele/trotinetele, precum și mersul pe jos. ‘De exemplu, putem vorbi despre monitorizarea pe bază de senzori pentru a determina numărul pietonilor într-un anumit timp orar pentru a modifica timpii de la semafor.

Observăm că aceste concepte nu sunt noi, însă în ultimii ani au explodat. Ce este nou? Integrarea acestora în spațiile de lucru cu obiectiv de retenție a angajaților. Se schimbă modul de lucru, generațiile, iar angajatorii au nevoie de incentives pentru a loializa și a reține angajații. ’Digitalizarea, IoT, AI sunt tendințe pe care le adoptăm din ce în ce mai mult. În România, într-adevăr, încă se tatonează terenul, însă sunt dezvoltatori care investesc destul de mult în zona asta. Mai mult decât atât, ar trebui să existe o relație sănătoasă încă din faza de autorizare și etapa de construcție între dezvoltatori și echipele care vor integra soluțiile tehnice de tip smart pe toate segmentele: wellbeing, commuting s.a.m.d.’, a punctat Adrian Ursulean – Head of Property Management România, CTP România.

Mihaela Gușă – Building Market Segment Manager, Schneider Electric România a vorbit mai departe despre importanța managementului energiei pentru tablouri de joasă și medie tensiune, serviciu pe care Schneider Electric îl oferă clienților săi prin intermediul platformei Future Ready, pentru a crește siguranța oamenilor și bunurilor, a fiabilității și a eficienței energetice și operaționale, și pentru a asigura conformitatea cu standardele (unde ROI poate fi atins în mai puțin de doi ani).

Propunem soluții de Ecostruxure care se înseamnă: produse sau echipamente conectate, edge control  – adică aplicații care permit control și monitorizare locale realizate de personal care poate interveni în caz de probleme. Controlul local este esențial. Oferim clienților noștri o platformă de control care asigură un nivel scăzut de complexitate pentru toate fazele unui proiect: proiectare, punere în funcțiune, monitorizare. Soluțiile Ecostruxure înseamnă inclusiv Apps, Analytics & Services, Cyber Security și servicii de cloud.’, susține Mihaela.

În cea de-a doua sesiune a discuțiilor invitații noștri și-au îndreptat atenția către noile tehnologii din prisma ocupanților sau a chiriașilor. Aceștia au accentuat că este esențială o discuție deschisă între partea publică și partea privată pentru utilizarea echipamentelor green. Integrarea conceptelor de Smart Mettering, a BMS-urilor trebuie să existe de la început, chiar dacă acestea reprezintă un cost suplimentar pentru dezvoltator. ROI este pe măsură și se consolidează poziționarea în piață: rămâi relevant și aduci ce este mai bun. ‘Din punct de vedere operațional, se pot atinge savings de 25-30% de consum prin sisteme inteligente și gestionarea corectă a acestora.’, a afirmat Lucian Anghel – Fondator și CEO, FMS și EnergyPal Romania.

Dacă vorbim despre impactul clădirilor inteligente față de mediul înconjurător, Răzvan Nica – Managing Director, BuildGreen a spus că ‘Smart Buildings se pot asocia cu clădirile sustenabile. Impactul poate însemna reducerea costurilor în ceea ce privește energia printr-un management inteligent. Certificatele verzi promovează atingerea acestor niveluri de performanță, reducerea consumului de energie, astfel încât toți cei implicați să beneficieze de cele mai bune condiții de confort. E important ca cei care vor folosi clădirea să fie implicați și să își spună punctul de vedere.’

De asemenea, cadrul legislativ nu este reglementat astfel încât clădirile nou construite sau cele vechi să ajungă la niște standarde minime care să asigure buna funcționare a acestora și siguranța oamenilor, dar un alt aspect important este ca oamenii să înțeleagă și să fie educați în această direcție. ‘Dacă luăm exemplul unui incendiu major, emoția socială e mare, însă avem nevoie și de un cadru legislativ coerent și adecvat.’, a subliniat Cristian Șoricuț – Vicepreședinte, A.R.T.S- Asociația Română  pentru Tehnică de Securitate. Directiva UE, conform căreia din 2020 clădirile private nu vor mai primi autorizație de construcție dacă nu vor implementa tehnologii verzi.’, a mai adaugat Cristian.

În ceea ce privește Inteligența Artificială, Alexandra Cernian – Lector universitar, Facultatea de  Automatică și Calculatoare, Universitatea Politehnică București a spus că ‘pe unii îi sperie, pe alții îi fascinează. Ar rebui să ne adaptăm și să ne recalibrăm tendințelor. Pentru piața forței de muncă există acest trend al automatizărilor pentru activitățile de rutină. Ne vom confrunta din punct de vedere social cu o problemă. Oamenii înlocuiți de roboți vor avea o problemă de reorientare. De exemplu, în call centers există deja implementate centre de suport unde nu mai există operatori umani. Cât despre sistemele IoT, știm deja că sunt sisteme bazate pe autoînvățare, rețele de senzori care măsoară diverși parametri din clădiri, lucru care poate conduce la o mai bună supraveghere.’

Pentru a ne alinia unui standard minim, Alexandru Theodor Miculaș – Head of Facility management FMS a punctat faptul că elementele unie clădiri smart țin și de echipa de implementare: ‘Echipa ar trebui privită ca un ecosistem dinamic. Avem proiecte diferite, asta înseamnă că și planurile de mentenanță sunt diferite. De exemplu, IoT ne ajută să realizăm mentenanța, ne pot furniza date care ne ajută să ne dăm seama când un echipament urmează să se strice. Dacă vorbim de clădirile vechi, e nevoie să le aducem la standarde minime, după aceea să să venim în preîntâmpinarea chiriașilor și a nevoilor acestora la adaptarea cerințelor de operare. Avem toate resursele necesare din punct de vedere tehnic.’

Mentenanța clădirilor este de asemenea, un aspect de luat în considerare: ‘Când construim o clădire, o construim pe termen lung, pentru cel puțin 50 de ani. Însă aceasta nu poate rămâne la aceleași standarde în timp. Partea de instalații e ceva ce pe de-o parte trebuie întreținută foarte bine (uzura poate ajunge la 7-10 ani dacă instalația nu e întreținută corespunzător). După 20-25 de ani, oricum va fi nevoie de un refreshing pentru întreaga clădire. Mai mult decât atât, chiriașii din ziua de azi sunt educați, ei văd dacă o clădire e de calitate sau nu.’, a afirmat Melinda Reikli – Country Manager,  S+B Gruppe AG Romania.

Conferința s-a încheiat cu workshop-ul cu tema ‘Cum poate fi îmbunătățită perfomanța unei clădiri prin automatizare?’ susținut de Lucian Anghel – Fondator și CEO, EnergyPal-TimePal Romania; Horia Voicu – Director, AFRISO România; Claudiu Bardaș – Operation Manager, FMS; Dan Alupoai – Product Manager, AFRISO România; Alexandru Hanni Alshehari – EcoStruxure Industry Engineer, Schneider Electric România; Ovidiu Sfirloaga BMS Project Manager, ENERGYPAL. Aceștia au vorbit despre BMS & IoT, contorizarea inteligentă – citirea de la distanță, automată, a contoarelor de apă – Sistemul LoRaWAN, reliability pe baze digitale – soluții Ecostruxure și de realitate augmentată.

 

Eveniment organizat de BusinessMark, Facilities Management Services și EnergyPal, susținut de:

CTP Invest, AFRISO și Schneider Electric România

Radio-ul oficial al evenimentului: Europa FM.

Parteneri media: Ziarul Bursa, Transilvania Business, energynomics.ro, Business24, DeBizz, Financial Market, PRwave, Financiarul, Finzoom, Tranzit, Ziare.com, MATEK, PRbox.ro, Rbe Connect, SpatiulConstruit.ro, Business Press, Administratie.ro, instalnews.ro, Misiunea Casa, Curierul Național, Jurnalul de Afaceri, Monitorul de Făgăraș, #better, proidea, ibuildinfo, InTurda.ro, Global Manager, Agenda Constructiilor, Antreprenor în România, InfoOradea, Portal Management, Depozitinfo.ro, Biroul Info, Efden, FM Magazin, INSTALNEWS .

Banner SapunulCheia.ro

NOAPTEA MUZEELOR LA ANTIPA

0
NOAPTEA MUZEELOR LA ANTIPA

Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” a pregătit pentru Noaptea Muzeelor, ediția 2019, o serie de activități care includ expoziții temporare, activități de colectare a insectelor nocturne și de interceptare a liliecilor din curtea Muzeului, precum și alte surprize care vor face deliciul unei adevărate aventuri a cunoașterii!
Programul special al Nopții Muzeelor de la Antipa va începe sâmbătă, 18 mai 2019, la ora 18:00 și se va termina la ora 24:00 (ora anunțată pentru închidere reprezentând ora de intrare a ultimului vizitator). În cadrul acestui eveniment, accesul publicului în expoziția permanentă a Muzeului va fi gratuit.
Sâmbătă, 18 mai, în intervalul orar 10:00 – 18:00, Muzeul Naţional de Istorie Naturală „Grigore Antipa” va fi închis.
În această seară, vizitatorii vor avea ocazia să admire expoziția temporară „RUGBY, NATURAL!”, manifestare organizată în cadrul Sezonului România-Franța, care va rămâne în circuitul de vizitare al Muzeului până pe data de 30 iunie 2019.
Natura în ansamblul său este prețuită de oameni în multe moduri. Specii rare de plante sau animale sunt apreciate și le sunt atribuite semnificații culturale puternice pentru diferite populații umane. Acest lucru este reflectat în arta heraldică; simbolurile naturale sunt extrem de comune în stemele statelor, orașelor, familiilor, echipelor sportive, etc.
Expoziția temporară „RUGBY, NATURAL!” găzduită de Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” din București și realizată de Muzeul de Istorie Naturală din Toulouse, prezintă elementele naturale identificate în emblemele diferitelor echipe naționale de rugby și explică valoarea culturală a simbolurilor naturale, pentru țările și populațiile respective. Veți putea astfel cunoaște originea naturală și istorică a emblemelor fiecărei echipe, de la cocoș la scai, de la cireș la antilopa săritoare… Ludică și uimitoare, o escapadă în lumea balonului oval!
Între orele 18:40 și 19:00, „Cel mai mic muzeu din România” va putea fi admirat în fața intrării principale a Muzeului Antipa! Evenimentul constă în expunerea timp de 20 minute a unicului exponat al muzeului Madrigal & Cantus Mundi, costumul renascentist de damă Madrigal. Piesa expusă, un blazon al identității și prezenței scenice a Corului Național de Cameră „Madrigal – Marin Constantin” este unul dintre cele mai celebre costume din viața culturală a României. Vizionarea costumului va fi însoțită de un performance artistic itinerant (un mic concert de cânt coral al copiilor din două coruri din cadrul Programul Național Cantus Mundi), neconvențional, menit să însuflețească experiența publicului cu emoție și voioșie și să aducă muzica, arta costumului și istoria unui simbol cultural în spațiu public.
Începând cu ora 21:30 și până la 22:30 vă invităm în curtea muzeului să participați la colectarea entomologică a insectelor nocturne cu ajutorul surselor luminoase speciale, sub coordonarea specialiștilor din muzeu. Cu această ocazie veți putea descoperi importanța activității de colectare a materialului biologic, care oferă o imagine mai exactă asupra diversității excepționale a fluturilor nocturni, mai mult de 90% din totalul faunei de lepidoptere fiind reprezentată de speciile nocturne.
Tot în această seară vă invităm să aflați de la cercetătorii Muzeului mai multe informații și curiozități despre lilieci, și să descoperiți cum comunică micile vietăți cu care ne întâlnim noaptea, într-o serie de activități desfășurate în curtea Muzeului între orele 22:00 și 23:00.
Demonstrațiile realizate de către cercetătorii Muzeului Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” se vor face numai în condiții meteo favorabile.
Ediția din acest an a Nopții Muzeelor la Antipa oferă și alte surprize plăcute: astfel, Questo pune la dispoziția vizitatorilor un traseu muzeal digital care pot fi explorat gratuit, cât timp așteaptă la intrarea în muzeu, precum și un alt proiect special gândit pentru a face cât mai prietenoasă interacțiunea între vizitatori și muzeu.
Aplicația Questo poate fi descărcată accesând link-ul http://onelink.to/questo.
Parteneri media: Radio Romania Cultural, Centruldepresa.ro, hotnews.ro, National Geographic Romania.
Detalii: www.antipa.ro și pe pagina de Facebook a Muzeului Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa”: www.facebook.com/muzeulantipa.

Banner SapunulCheia.ro

Muzeul Antipa vă invită la vernisajul expoziției temporare „RUGBY, NATURAL!”

0
RUGBY, NATURAL

Sport, simboluri naturale, identitate, forță și determinare, valori culturale, în Sezonul România-Franța, la Muzeul Antipa!
De această dată, rugby-ul este cel care unește un element din natură, caracterizat de atribute precum puterea și rapiditatea, curajul, rezistența, dar și frumusețea efemeră sau pacifismul, cu atitudinile și valorile îmbrățișate de acest sport.
Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” vă invită vineri, 17 mai 2019, la ora 18:00 la vernisajul expoziției „Rugby, Natural!”, având ca temă simbolistica elementelor naturale prezente în diferitele embleme ale echipelor de rugby din lumea largă.
România are legături profunde cu Franța, de civilizație și occidentalizare a societății românești și în ce privește răspândirea la noi, a acestui sport, a culturii fizice. De la Paris, în jurul anilor 1900, tinerii români care studiaseră acolo, aduceau la București această disciplină sportivă și esența valorilor ei: integritatea, pasiunea, solidaritatea, disciplina și respectul.
Dacă sportivii francezi au ales cocoșul, pentru emblema lor, ca simbol al vigilenței, dar și al mândriei, curajului și combativității, echipa națională de rugby a României, supranumită „Stejarii” are ca identitate frunza galbenă a stejarului. Acest arbore reprezintă puterea și mândria arătate de bărbați în toate luptele lor. Galbenul face de asemenea, referință la culoarea grâului, mândria agriculturii românești.
Vernisajul de la Muzeul Antipa vă dezvăluie cine a ales floarea de cireș, laurul, vulturul de mare, trandafirul sau ursul, ca simboluri pentru echipele naționale.
La expoziție avem plăcerea să avem ca invitați și jucători de rugby ai loturilor naționale, împreună cu președintele Federației Române de Rugby, dl. Alin Petrache, fost căpitan al Stejarilor. Vernisajul va fi urmat de un cocktail precum și de alte surprize plăcute.
Manifestare organizată în cadrul Sezonului România-Franța, „Rugby, Natural!”, expoziția realizată de Muzeul de Istorie Naturală din Toulouse va rămâne în circuitul de vizitare al Muzeului până pe data de 30 iunie 2019.
Parteneri media: Radio Romania Cultural, Centruldepresa.ro, hotnews.ro, National Geographic Romania.

Banner SapunulCheia.ro

Camera de Comerț Britanico-Română deschide un nou capitol în istoria sa

0
Camera de Comerț Britanico-Română

Camera de Comerț Britanico-Română a deschis un nou capitol în istoria sa. Data de 16 aprilie a marcat deschiderea noului birou, la Commons Romană, București, ocazie cu care consiliul camerei a invitat membrii BRCC să se bucure de ceaiul de după-amiază, sărbătorind o nouă abordare pentru comunitatea lor. Evenimentul a avut loc la Commons Romană, București, unde echipa BRCC își va desfășura activitatea pentru a răspunde cu promptitudine nevoilor membrilor săi, pentru a crea și susține mediul de afaceri, astfel încât comerțul liber și investițiile să prospere.

Membrii și prietenii organizației s-au adunat pentru a sprijini echipa BRCC într-un nou context și într-o atmosferă plăcută. Evenimentul a fost deschis de Colin Lovering, Vice Chairman BRCC, a continuat cu discursul lui Neil McGregor – Chairman, și al lui Daniel Kearvell – Vice Chairman BRCC. În cadrul evenimentului s-a discutat despre viitoarele planuri și strategii ale camerei de comerț pentru a facilita și a încuraja colaborarea între cele două țări prin facilitarea dialogului dintre companii și pentru a ajuta membrii să își dezvolte afacerile. Oaspeții au avut, de asemenea, onoarea de a-l întâlni pe Ambasadorul Marii Britanii în România, Andrew Noble, care a ținut un discurs încurajator cu privire la cooperarea dintre Ambasada Marii Britanii și BRCC.

Cofondatorul Commons, Yoni Schimmel, a declarat: Suntem cu adevărat încântați să găzduim echipa BRCC la Commons. Dinamismul și energia Camerei vor fi un avantaj deosebit pentru comunitatea în creștere a Commons și ne dorim o colaborare lungă și fructuoasă.

Neil McGregor, BRCC Chairman, a declarat: Suntem absolut încântați de noua noastră casă la Commons, Romană. Conceptul lor unic de birouri orietat către comunitate se potrivește perfect cu filozofia BRCC și știu că atât echipa, cât și membrii noștri vor primi tot suportul de care au nevoie în desfășurarea activităților și pentru dezvoltarea afacerilor.

Camera de Comerț Britanico-Română este cea mai importantă organizație dedicată mediului de afaceri care promovează comerțul și investițiile bilaterale între Regatul Unit și România. ONG-ul joacă un rol important în crearea și susținerea unui mediu de afaceri în care comerțul liber și investițiile prosperă. BRCC este o organizație independentă cu peste 20 de ani de activitate în România și în Marea Britanie.

Banner SapunulCheia.ro

Portal de promovare agentii de organizari evenimente

0
organizari evenimente

Echipa companiei Tekability doreste sa va puna la curent cu aparitia noului portal de promovare, https://www.agentie-organizare-nunta.com/. Acesta se ocupa in mod exclusiv de promovarea in mediul online a numeroaselor agentii de organizare nunti din toata tara, oferind prezenta exclusiva a partenerilor –  in orasul in care acestia activeaza.

Portalul https://www.agentie-organizare-nunta.com/ reprezinta unul dintre cele mai mari instrumente de acest fel, fiind deschis la nivel national si ocupandu-se in permanenta de agentiile de organizare nunti care au nevoie de suport publicitar pe internet. Portalul ofera numeroase avantaje, printre care vizibilitatea si ascensiunea serviciului dumneavoastra intr-o pozitie cat mai buna in online. Alte beneficii sunt reprezentate de mijlocirea conexiunii dintre cei ce isi ofera ajutorl in vederea organizarii unui eveniment reusit si viitorii miri, dar si de pastrarea constanta si de dezvoltarea relatiei de comunicare dinte acestia. Unul dintre scopurile principale ale portalului https://www.agentie-organizare-nunta.com/ il reprezinta dorinta noastra continua de a facilita conexiunea dintre agentia cu care colaboram si potentialii clienti ai acesteia.

Avand ca principale caracteristici profesionalismul si experienta, portalul nostru a luat nastere cu clarul obiectiv de a acorda un ajutor real atat celor ce ofera servicii deorganizare evenimente, cat si a celor ce au nevoie de sprijin in pregatirea marelui moment. Agentiile de organizare nunti promovate pot fi gazduite de portalul https://www.agentie-organizare-nunta.com/ fie ca pun la dispozitie servicii de organizare nunti, formatii consacrate, DJ, nunti tematice, aranjament sala nunti, decoratiuni sala – nunta, botez, aniversari, decoratiuni cununie religioasa, decoratiuni stare civila in aer liber, invitatii de nunta, botez, plicuri de bani, marturii, baloane cu heliu si aranjamente cu baloane, candy bar, efecte speciale, foto-video, tort nunta, organizari petreceri copii, corturi de nunta, decoratiuni, organizari petreceri corporative, aranjamente florale, program artistic, ice carving, organizare diverse evenimente, invitatii nunta, invitatii botez, aranjamente florale, momente artistice sau oricare alte servicii oferite de o agentie de organizare evenimente.

Pentru a mentine interesul in randul clientilor, portalul nostru este in permanenta populat cu afaceri noi, anunturi, articole de specialitate si informatii utile care nu fac altceva decat sa atraga si sa convinga potentialii clienti ca https://www.agentie-organizare-nunta.com/ este un site de calitate. Odata luata decizia de a colabora cu noi, echipa noastra se angajeaza intr-un parteneriat prosper si, mai mult de atat, vine in intampinarea dumneavoastra cu crearea unei pagini personalizate in care sunt trecute datele de contact, descrierea sugestiva, detaliile serviciilor oferite, preturile practicate, dar si fotografii care sa ateste profesionalismul si dedicarea meseriei. Tuturor acestora li se pot adauga multe alte detalii care sa starneasca interesul si increderea in randul oamenilor. Pentru a facilita contactul dintre agentia de organizare pe care o detineti si posibilii interesati, va pozitionam afacerea pe harta interactiva – unde utilizatorii pot gasi exact locatia acesteia. Administrarea paginii se poate face atat de dumneavoastra, cat si de catre echipa noastra – care pentru acest servciu nu percepe nicun cost. Pastrand nota, oferim asistenta tehnica si ne aflam la dispozitia utilizatorilor pentru a raspunde la intrebari si pentru a oferi indrumare in orice moment.

Este de retinut faptul ca implementam permanent noi politici de promovare si folosim instrumente moderne in acest sens, oferim un link personalizat pentru businessul dumneavoastra si garantam indexarea in Google. In plus, pe langa pagina personalizata, va punem la dispozitie si promovarea pe retelele de socializare si pe blogurile de specialitate, lucru care ajuta cresterea vizibilitatii si a notorietatii dumneavoastra in mediul online. Recunoastea venita din partea fiecarui partener are ca sursa buna colaborare, oferta avantajoasa pe care o propunem, dar si multe alte bonusuri, cum ar fi cartile de vizita in format electronic –  pe care le primiti inca de la inceput (personalizate in functie de dorintele dumneavoastra si fara costuri suplimentare).

Nu in ultimul rand, compania Tekability isi propune ca portalul https://www.agentie-organizare-nunta.com/ sa aduca un plus de valoare tuturor agentiilor de organizare evenimente din Romania, lucrand in permanenta la promovarea acestora pe internet. Daca va doriti servicii de calitate si promisiunea unei vizibilitati bune in mediul online, nu ezitati sa ne contactati aici in vederea unei colaborari bazate pe respect si ajutor reciproc.

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE