Acasă Blog Pagina 3898

Scleroterapia – unul dintre cele mai cel mai eficiente tratamente pentru venele inestetice

0

Venele inestetice, de multe ori numite venectazii, varicozitati, varice, telangiectazii reprezinta una dintre cele mai frecvente boli ale venelor care afecteaza populatia, indeosebi femeile, de patru ori mai predispuse decat barbatii spre a dezvolta aceasta afectiune. Desi de obicei nu sunt insotite de alte simptome, aspectul neplacut la vedere este suficient pentru ca cei care se confrunta cu aceasta problema sa opteze pentru scleroterapie pentru a-si redobandi frumusetea picioarelor.

Scleroterapia este procedura cu rezultate bune sau chiar excelente in peste 90% din cazurile de tratare a varicozitatilor. Aceste semne mai putin placute din punct de vedere estetic apar, in general, la nivelul membrelor inferioare sub forma unor linii serpuite de culoare albastra, violet, avand un diametru care poate varia de la 1 mm pana la 1 cm. “Principala cauza a dezvoltarii lor este pozitia verticala in care ne aflam cea mai lunga perioada a vietii, care ingreuneaza capacitatea venelor principale de a impinge fluxul de sange spre inima, dar si particularitatile mostenite ale sistemului venos”, explica domnul doctor Laurentiu Vladau, specialist dermatolog in cadrul Clinicii Hebra Dermatologie.

Ce este scleroterapia?

Scleroterapia este utilizata inca din anii 1930 pentru eliminarea varicozitatilor, fiind o procedura cu rezultate superioare tratamentelor laser, care sunt si mult mai costisitoare in cele mai multe cazuri. “Tratamentul presupune injectarea direct in vena a unui agent sclerozant care irita mucoasa vasului de sange, determinand distrugerea peretelui vascular. Pentru a obtine rezultate ideale sunt necesare injectii in mai multe puncte si eventual in mai multe sedinte, pe parcursul carora vasul tratat se transforma in tesut cicatricial si incepe sa nu mai fie vizibil”, adauga specialistul dermatolog.

Cum se realizeaza procedura

In cadrul efectuarii scleroterapiei solutia de sare este injectata cu ajutorul unui ac foarte fin direct in vena.

“In acest moment poate aparea un disconfort usor timp de unul sau doua minute, mai ales atunci cand sunt injectate venele mari. Procedura in sine dureaza aproximativ 15 pana la 30 de minute. Numarul venelor injectate intr-o singura sesiune depinde de marimea si localizarea lor, precum si de starea generala de sanatate a pacientului”, explica domnul doctor Laurentiu Vladau.

Candidatii ideali pentru scleroterapie

Inainte de efectuarea procedurii va avea loc o consultatie initiala cu un dermatolog sau specialist in medicina vasculara, care va decide daca pacientul este un candidat potrivit pentru acest tratament.

In consultatia initiala medicul va stabili daca exista suspiciuni de boli ale venelor profunde sau obstructii, probleme mai avansate ale valvelor, ce pot duce la o intoarcere a sangelui venos in vasele din piele. Dupa caz, este posibil sa se recomande o ecografie a venelor (Duplex Doppler) inainte de tratament.

“Nu sunt eligibile pentru efectuarea procedurii femeile gravide, iar in cazul persoanelor care au avut un cheag de sange in trecut, eligibilitatea se va decide in mod individual si va depinde de starea generala de sanatate, precum si de motivul care a dus la aparitia cheagului respectiv”, completeaza specialistul dermatolog.

Pacientii trebuie sa poarte ciorapi de compresie pe o perioadă de 1-3 saptamani dupa tratament, totodata fiind recomandata si intreruperea activitatilor sportive timp de cateva zile.

Recomandari

Pentru a preveni eventuale efecte secundare este recomandat ca scleroterapia sa se realizeaze numai in cadrul unui cabinet specializat de catre un dermatolog sau un chirurg. In Clinica Hebra Dermatologie sunt folosite substante cu un profil de siguranta excelent, utilizate de centre de flebologie din Germania, Austria, Olanda, iar tratamentul este realizat de catre medici a caror pregatire in scleroterapie a fost realizata in mediu formal, academic, sub supravegherea expertilor in domeniu.

Banner SapunulCheia.ro

Tremend isi consolideaza echipa pentru a sustine cresterea cu 40% a cifrei de afaceri in 2017

0
Tremend

Echipa de ingineri software va dezvolta solutii complexe in domenii precum masini autonome, banking, telecom si va integra tehnologii inovatoare precum IoT, AI si Machine Learning

Bucuresti, 18 ianuarie 2017 – Tremend, compania romaneasca de software cu cea mai rapida crestere in clasamentul Deloite Fast 50 din 2016, estimeaza un avans al cifrei de afaceri cu 40% in 2017, determinat de cererea ridicata pentru solutii software avansate. Pentru a sustine aceasta evolutie, compania lanseaza un program de recrutare si pregatire a peste 40 de ingineri software, in centrul de dezvoltare din Bucuresti.

Integrarea unor tehnologii inovatoare in solutiile livrate in acest an va constitui un diferentiator puternic atat pentru clientii din Romania, cat si pentru cei internationali, cele doua segmente avand contributii aproximativ egale in cifra de afaceri a companiei:

“In acest an, vom continua sa aducem valoare adaugata clientilor din Romania, Us, UK sau din tarile scandinave, infuzand tehnologii noi in solutiile dezvoltate: IoT, Artificial Intelligence, Blockchain, Machine Learning, Microservices. Exploatarea acestor tehnologii in solutiile oferite de noi reprezinta un instrument puternic pe care il punem la dispozitia clientilor, prin care acestia pot sa inoveze, sa creeze diferentiatori puternici si sa concureze la nivel global, nu doar local sau regional. ” a declarat Marius Hanganu, Managing Partner Tremend

Cresterea prognozata de reprezentantii Tremend are la baza atat consolidarea conturilor existente cat si extinderea portofoliului de clienti:

“In 2016 am avut o crestere echilibrata. 5 companii noi au intrat in top 10 clienti, printre acestea fiind si unul dintre cele mai mari lanturi de hypermaketuri din lume. in paralel cu extinderea portofoliului, ne-am consolidat vanzarile catre clientii existenti, prin fidelizarea acestora. 5 dintre clientii existenti continua sa domine acest top: Wind River, Orange, iNG, Coats si WorthPoint.“ a declarat ioan Cocan, Managing Partner Tremend

Extinderea echipei in acest an va coincide si cu mutarea companiei intr-un nou sediu, deschiderea unui centru regional in afara Bucurestiului si lansarea Tremend Labs – un incubator de idei prin care inginerii software ai companiei vor experimenta diferite tehnologii pentru a construi prototipuri si produse.

Compania a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri in 2016 la 3.5 milioane de Euro, din solutii de tip enterprise, embedded, ecommerce si mobile si din livrarea de servicii prin care asigura un grad ridicat de eficienta al solutiilor oferite: analiza de business, QA automation si traininguri.

Anul trecut, Tremend s-a alaturat, cu o crestere de 399% in perioada 2012-2016, celor mai dinamici furnizori de tehnologie din regiune, in topul Deloitte technology Fast 50 Central Europe. Tremend s-a aflat pe locul 37 la categoria Fast 50, cea mai inalta pozitie ocupata de o companie romaneasca. Deloitte technology Fast 50 reuneste companii de tehnologie care contribuie, prin inovatie, la progresul intregii industrii.

Despre Tremend
Cu o experienta de 11 ani in dezvoltarea de solutii software, Tremend a realizat peste 300 de proiecte pentru clienti din 15 tari si 3 continente. solutiile dezvoltate au peste 60 de milioane de utilizatori si deservesc companii de top din banking, finance, telecom, automotive, servicii profesionale si servicii medicale.

Mai multe detalii pe http://www.tremend.com/

Versiunea în limba engleza: blog.tremend.com/2017/01/18/tremend-software-development/

Banner SapunulCheia.ro

Ce avantaje iti ofera ERP-ul pentru Financial Risk Assessment

0
Financial Risk Assessment

Mediul economic romanesc, aflat in continua dezvoltare, dar inca ostil, sustine cresterea portofoliului institutiilor bancare si non-bancar dar, totodata, si a riscurilor comerciale si de creditare cauzate de lacunele existente in legislatia actuala.

Singura metoda a unei companii de a trece peste aceste obstacole o reprezinta decizia de implementa un sistem ERP dedicat, atat pentru a se informa corect si complet despre potentialii clienti, ci si pentru a evita insolventa sau incidentele legate de plata.

TotalSoft, cel mai puternic dezvoltator de solutii software si sisteme ERP 100% romanesti, a lansat Charisma Financial Risk Assessment, un modul ERP ce rezolva toate problemele mentionate mai sus, dar imbunatateste si relatia companie-furnizori prin informarea din timp a acestora cu privire la riscurile tranzactiilor comerciale viitoare.

De cealalta parte, Charisma Financial Risk Assessment este un modul ERP prin care se evalueaza si se reduc riscurile financiare prin faptul ca solutia software moderna poate identifica potentialul risc de creditare si al tranzactiilor, in raport cu clientii si partenerii de afaceri.

Charisma Financial Risk Assessment este un serviciu web perfect integrat Charisma ERP care, in parteneriat cu ICAP Romania, Starbyte, datefirma.ro, RisCO etc., ofera accesul online si instantaneu la informatii financiare si non-financiare despre partenerii de afaceri.

Astfel, indiferent ca este vorba de istoricul clientului, structura actionariatului, participatii, evaluarea riscului sau declaratiile financiare din ultimii ani, acest modul ERP furnizeaza toate informatiile critice despre partener, in vederea evaluarii rapide / reducerii riscurilor financiare.

In ceea ce priveste calitatea datelor, Charisma Financial Risk Assessment poate interoga volume mari de date din diverse surse de informatii oficiale din Romania: Registrul Comertului (RECOM), Ministerul Finantelor Publice (MFP), Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF), Buletinul de insolventa, Portalul Instantelor de Judecata, Centrala Incidentelor de Plati (CIP) etc.

 

Printre beneficiile financiare si operationale pe care acest modul ERP le poate aduce unei companii, enumeram:

– minimizarea riscurilor implicate in relatiile de afacere – datorita analizelor in profunzime cu privire la situatia financiara a partenerilor de afaceri, acest modul ERP reduce riscul incheierii unor contracte paguboase;

– prin centralizarea informatiilor si afisarea lor printr-un singur click in Charisma ERP, aceasta solutie software reduce numarul oamenilor implicati in colectarea si verificarea informatiilor;

– Charisma Financial Risk Assessment este un modul ERP ce asigura un proces decizional rapid si sigur in dezvoltarea parteneriatelor de durata;

– creste productivitatea angajatilor prin inlocuirea introducerii manuale a atributelor de scoring cu interogarea web automata a furnizorilor de date.

 

Functionalitatile oferite de acest modul ERP de Financial Risk Assessment

1. Acces la o baza de date unica si centralizata de informatii comerciale si indicatori financiari – acest modul ERP utilizeaza strict informatii provenite din surse 100% sigure si veridice, eliminand erorile umane;

2. Modulul ERP de Financial Risk Assessment creeaza o structurare eficienta a informatiilor interogate – pe categorii de interes: profil companie, insolventa, evaluare risc, limita de credit, istoric companie, puncte de lucru, angajati, actionari si participati etc.;

3. Are un motor propriu de scoring;

4. Acest modul ERP poate crea rapoarte de date negative, precum: notificari rapide asupra datoriilor companiei catre stat, a reclamatiilor si a incidentelor de plata, datoriile cu asigurarile sociale, cu sanatatea, somajul (in cazul angajatilor companiei), precum si dosarele juridice in care este implicata;

5. Date actualizate la minut – frecventa de actualizare a informatiilor este extrem de mare, asigurandu-se astfel o baza decizionala fiabila.

Descopera si alte beneficii pe care un modul ERP de Financial Risk Assessment le poate aduce pentru compania ta, de pe site.

Banner SapunulCheia.ro

Inca un studiu confirma: tigara electronica NU este o cale catre fumatul clasic

0
tigara electronica

Centrul pentru Cercetarea Consumului Substantelor (CSUR) din Scotia a condus un studiu la care au participat 100 fumatori cu varste cuprinse intre 16 si 29 de ani. Concluziile studiului au relevat faptul ca, in ciuda parerilor nefondate stiintific, tinerii stiu sa faca diferenta intre tigara electronica si tigarile clasice, iar nefumatorii care sunt expusi la tigara electronica (fara a fi utilizatori) nu prezinta riscul de a fi tentati sa incerce tigari clasice.

CSUR, un centru de cercetare din Glasgow, Scotia, este specializat in studii legate de consumul substantelor. Studiul de fata a fost unul calitativ, constand in interviuri avansate cu participantii, care au concluzionat ca 96% din subiecti au putut face o distinctie clara intre tigara electronica si tigarile clasice. Desi majoritatea nu au prezentat vreun interes fata de tigara electronica, acestia au vazut-o exclusiv ca pe o alternativa la fumat si, nicidecum, ca pe o cale catre acesta.

In plus, atunci cand observau persoane care utilizeaza tigara electronica in public, acestia nu s-au simtit tentati sa incerce sa fumeze, ci mai mult, au sustinut ca tigara electronica face ca tigarile clasice sa para mai neatractive.

In timp ce 38% din participantii studiului au afirmat ca nu s-au simtit tentati sa incerce tigara electronica doar vazandu-i pe altii vapand in public, 61% dintre respondenti au sustinut ca s-au simtit tentati sa o incerce, in timp ce numai o treime din acest procent au si incercat sa vapeze efectiv, fara a deveni ulterior utilizatori de tigara electronica.

Acest studiu demonstreaza faptul ca, desi in zilele noastre vapatul este considerat ceva normal, consumul de tigara electronica nu pune in niciun fel fumatul de tigari clasice intr-o lumina pozitiva, confirmand inca o data ca institutiile responsabile cu reglementarea tigarii electronice sunt absurde atunci cand afirma ca aceasta ar fi o cale catre fumatul traditional.

Concluziile studiului sunt certe: tigara electronica face ca fumatul sa para mai putin tentant pentru nefumatori. Desi cercetarile continua, este cat se poate de clar ca oamenii stiu sa faca diferenta intre vapat si fumat. Daca institutiile ce reglementeaza tigara electronica vor continua sa o puna in mod nejustificat intr-o lumina proasta, exista riscul ca oamenii sa inceapa sa puna semnul echivalentei intre tigara electronica si tigara clasica.

Printre cele mai notorii persoane care sustin in mod nefondat ca tigara electronica este o cale catre fumatul clasic, se numara Vivek Murthy, Surgeon General al S.U.A. Aceste concluzii nerealiste au contribuit in mod negativ la nivelul de sanatate al persoanelor care au fost descurajate sa incerce un produs precum tigara electronica, dovedita stiintific ca fiind cu 95% mai sigura pentru sanatate decat tigarile clasice. Tari mai progresiste din acest punct de vedere, precum Marea Britanie, au tinut cont de cercetarile valide facute de-a lungul timpului, aceasta inregistrand in prezent cel mai mic numar de fumatori din istoria sa.

Banner SapunulCheia.ro

Oportunitate de promovare si internationalizare pentru companiile din industria constructiilor si materialelor de constructii! Participarea la Targul International pentru Constructii – IBF 2017 Brno, Republica Ceha

0
Participarea la Targul International pentru Constructii – IBF 2017 Brno, Republica Ceha

Bursa Romana de Afaceri – RBE Connect, recomanda firmelor romanesti si asociatiilor de profil din industria constructiilor si materialelor de constructii, mobila si decoratiuni interioare, sa includa participarea la Targul International pentru Constructii din Republica Ceha in agenda lor de actiuni de marketing si promovare internationala pentru anul 2017.

IBF 2017 se va desfasura in perioada 26 – 29 aprilie 2017 in Brno, Republica Ceha.

IBF – Targul International pentru Constructii este unul din cele mai importante targuri internationale de afaceri din Europa Centrala si de Est, dedicat companiilor ce activeaza in industria constructiilor si materialelor de constructii. Participarea la Targul IBF 2017 reprezinta o oportunitate reala pentru companiile romanesti care sunt interesate sa lanseze noi produse si servicii inovative si sa dezvolte noi relatii de afaceri de calitate cu potentiali clienti, distribuitori si parteneri de afaceri internationali.

Companiile romanesti care isi rezerva locul din timp la targul de constructii IBF 2017 din Brno, au prioritate la alegerea standurilor cu vizibilitatea cea mai buna in cadrul targului si beneficiaza de un discount din pretul standard.

Preturile standurilor din cadrul targului pentru constructii IBF 2017 sunt foarte avantajoase, incepand de la 750 Euro + TVA pentru un stand Basic in suprafata de 6 mp.

Principalele teme abordate in cadrul targului IBF 2017 vor fi: tehnologiile pentru constructii, materiale si utilaje de constructii, structuri pentru constructii, consultanta afaceri imobiliare si multe alte sub-sectoare relationate la domeniul constructiilor.

Pentru o excelenta sinergie, Targul International pentru Constructii se va desfasura concomitent cu Targul International de Mobila si Design Interior si Targul International de Case din Lemn. Astfel vizitatorii pot gasi in profunzime informatii detaliate despre cele mai recente evolutii, tendinte, produse si servicii din industria constructiilor si materialelor de constructii, aflata intr-o perioada de crestere in Republica Ceha datorita numeroaselor proiecte de infrastructura in derulare dar si datorita cresterii cererii pentru proiecte rezidentiale si spatii de birouri.

Acest trend de crestere, a fost confirmat de catre numarul mare de expozanti si vizitatori internationali; 20 de tari fiind reprezentate si 772 de companii expozante fiind inregistrate la editia din anul 2016 a targului de constructii si mobila, cu un numar de 45.000 de vizitatori specialisti, pe o suprafata expozitionala de aproximativ 20.000 de metri patrati.

Informatii detaliate despre Targul International pentru Constructii – IBF 2017, cat si despre alte targuri si manifestari expozitionale internationale la care Bursa Romana de Afaceri a luat reprezentanta pentru Romania, se pot gasi la sectiunea de Targuri si Evenimente Internationale din platforma de afaceri RBE Connect, iar inscrierea se poate face foarte usor on-line direct pe site-ul Centrului Expozitonal BVV Trade Fairs Brno.

In masura in care doriti sprijinul nostru pentru o organizare eficienta privind participarea la targurile din Brno, putem comunica prin telefon 021-266.56.77 sau prin email la office@rbe.ro .

Bursa Romana de Afaceri este reprezentantul oficial pentru Romania, al BVV Trade Fairs – organizatorulul de targuri si expozitii internationale din Republica Ceha.

 

Sursa comunicat: http://rbe.ro/blog/2017/01/08/industria-constructiilor-si-materialelor-de-constructii-oportunitate-promovare-internationalizare-companii/

Banner SapunulCheia.ro

Tinutele prezentatoarelor emisiunii „Mireasa pentru fiul meu” sunt puse in vanzare

0
Mireasa pentru fiul meu

Mireasa pentru fiul meu, emisiune difuzata pe Antena 1, a ajuns la a VI-a editie si, se pare ca succesul pe care l-a obtinut de-a lungul timpului a propulsat-o in fruntea topului emisiunilor de gen reality show matrimonial.

Prezentatoarele emisiunii, Mirela Vaida si mai apoi Paula Chirila, au avut mereu aparitii fermecatoare, feminine, datorita carismei personale dar si rochiilor care au fost puse la dispozitia lor de catre atelierele de creatie vestimentara cu care trustul Antena Group colaboreaza.

Un aport deosebit in alcatuirea look-ului de invidiat al prezentatoarelor l-a avut firma „Per Donna Romania”, ce confectioneaza imbracaminte de dama sub „bagheta” designerului roman Alexandru Georgescu.

Creatiile sale sunt adresate doamnelor si domnisoarelor active, cu varsta cuprinsa intre 25-45 de ani, cu studii superioare, ce pot avea slujbe la birou si un salariu mediu si care doresc sa adopte tinute chic, cu mult bun gust, dornice sa isi puna in evidenta formele feminine. Produsele Per Donna sunt disponibile pe masuri de la 36 la 50.

In centrul articolelor vestimentare se afla rochia, care, pentru designerul roman reprezinta simbolul feminitatii si al elegantei. Apoi, in colectia Per Donna gasim compleuri, bolerouri, paltoane si fuste. Ba mai mult, de curand, in portofoliul Per Donna au intrat si articole de incaltaminte de sezon.

Fanilor emisiunii „Mireasa pentru fiul meu” si nu numai, li s-a pregatit o surpriza de proportii. Astfel, in curand, vor avea posibilitatea de a achizitiona, in exclusivitate pe www.open4u.ro, rochiile pe care prezentatoarele indragitei emisiuni le-au purtat de-a lungul timpului.

Nu ratati momentul si inscrieti-va pentru noutati pe site pentru a fi la curent cu noile modele scoase la vanzare.

Banner SapunulCheia.ro

Lecitina VITAQUELL – alimentul „minune” pentru ficat, creier si colesterolul crescut dupa Sarbatori

0
Lecitina

Studiile de specialitate au demonstrat ca structura si biochimia creierului depind de nutritie. Astfel, nutrientii corespunzatori furnizeaza blocurile biochimice ale intregului organism, de aceea este important sa cunoastem „hrana” necesara pentru a avea o dieta adecvata care sa asigure sanatatea creierului si a corpului nostru.
Perioada de repaus asociata cu sarbatorile de iarna, mesele bogate in grasimi si mai ales in zahar au contribuit la cresterea colesterolului nociv organismului, la o lenevire a activitati cerebrale reduse si la probleme ale functionalitatii ficatului. In compozitia lecitinei VITAQUELL Lecitina granulara Pura Fit & Vital se regasesc substante importante pentru organism: colina, inozitolul si acizii grasi nesaturati, elemente contitutive ale celulelor nervoase care imbunatatesc functiile cerebrale, stimuleaza scaderea colesterolului si imbunatatesc structura si functionalitatea ficatului.
Cercet. Dr. Horatiu Albu, master in biologie moleculara, explica importanta nutrientilor pentru dezvoltarea si funtionearea creierului si a intregului organism. El spune ca o astfel de lecitina, utilizata in cantitati corespunzatoare poate fi solutia perfecta pentru a recreea o dieta echilibrata si sanatoasa care sa ajute la functionarea corespunzatoare a creierului, ficatului si sa aduca si o normalizare a colesterolului.
Lecitina contine unii dintre nutrientii esentiali necesari creierului si ficatului
60% din creier este format din grasime sau din compusi ce contin grasimi. Acizii grasi esentiali si fosfolipidele sunt printre cele mai importante grasimi sanatoase care sunt necesare creierului. Ele sunt necesare atat pentru dezvoltarea acestuia cat si pentru functionarea lui fiind importante pentru gandire, memorie si starea emotionala echilibrata.
Acizii grasi esentiali. Doua grasimi – acid eicosapentaenoic (EPA) si acid docosahexaenoic (DHA), sunt necesare pentru dezvoltarea normala a creierului, ochilor si a sistemului nervos. EPA si DHA sunt incorporate in peretii celulelor creierului si cresc activitatea genelor implicate in activitatea de neurotransmitator si conexiuni intre celulele creierului. Ei sunt produsi in organism pornind de la acidul alphalinolenic pe care lecitina VITAQUELL il si contine.
Fosfolipidele. Sunt doua fosfolipide dietetice principale (fosfatidilserina – o combinatie dintr-o grasime cu fosfor si aminoacidul serina si fosfatidilcolina – o combintie a unei grasime cu fosfor cu colina) care sunt incorporate in membranele celulelor creierului si imbunatatesc comunicarea dintre celule, memoria, starea de spirit si pot incetini progresia de declin cognitiv legata de inaintarea in varsta.
Vitaminele din grupul – au diverse roluri in sustinere a nivelului energetic a neuronilor si in consecinta a starii de spirit. Astfel, vitaminele B6, B12 si acidul folic sunt necesare pentru a creea neurotransmitatorii iar vitaminele B1, B2, B3 sunt implicate in procesul de productie de energie neuronala.
Rolul Colinei in organism
„Colina este un nutrient esential, solubil in apa, care este de obicei grupat in complexul vitaminelor B. Compusul este absolut necesar pentru functiile sale implicate in mentinerea structurii celulare, transportul nutrientilor si in metabolism. Desi este sintetizat in cantitati mici si in ficat, o cantitate semnificativa de colina trebuie adaugata prin dieta pentru a mentine sanatatea organismului si in special a creierului si ficatului, mai ales in perioadele in care acestea sunt suprasolicitate”, afirma specialistul.
Colina actioneaza in:
Integritatea structurala a membranelor celulare unde joaca un rol esential in sinteza fosfolipidelor, fosfatidilcolinei si sfigomielinei, componentele structurale cheie ale membranei celulare umane.
Metabolismul si buna functionare hepatica. Cercetarile au aratat ca deficienta de Colina duce rapid la sindromul metabolic (o afectiune care implica rezistenta la insulina, trigliceride serice crescute, cresterea colesterolului seric) a obezitatii dar si a bolii ficatului gras non-alcoolic.
Buna ctivitatea si dezvoltarea a sistemului nervos: Colina este esentiala in formarea neuronilor colinergici care formeaza mari portiuni ale creierului, sistemului nervos parasimpatic si simpatic. Este, de asemenea, un precursor al neurotransmitatorului acetilcolina, implicat in functionarea musculara, memorie, invatare dar si alte alte procese vitale.
Prevenirea cancerului si rol anti-inflamator: Studiile arata in mod constant ca persoanele cu dietele bogate in Colina au cele mai scazute niveluri de markeri inflamatori. In plus, oamenii care au deficit de Colina par a avea o crestere semnificativa a daunelor ADN-ului si a riscului de cancer.
Crestere intrauterina: Este deosebit de importanta pentru femeile care sunt insarcinate sau care alapteaza sa manance alimente bogate in Colina! Acest nutrient joaca un rol important in dezvoltarea creierului si a sistemului nervos ale fatului. Deficienta de Colina in timpul sarcinii a fost legata de probleme de memorie si de invatare pe termen lung in cazul copiilor.
Beneficiile dietei imbpogatite cu lecitina VITAQUELL
Lecitinele granulare din soia sunt printre cele mai pure si eficiente de pe piata. Spre exemplu VITAQELL Lecitina granulara Pura Fit & Vital are o mare puritate lecitinica cu 97% fosfolipide si un factor Colinic de 20. Lecitinele participa la metabolizarea normala a homocisteinei, la mentinerea in limite normale a metabolismului lipidic si contribuie la normalizarea functiei hepatice.
„Aceasta lecitina granulare din soia are un continut extrem de ridicat de acizi grasi polinesaturati esentiali 0mega 6 si Omega 3, acid linoleic respectiv alfa-linolenic. Acest fel de lecitina este un aliment si nu un supliment alimentar si se pot consuma ca atare sau combinat cu alte alimente. Datorita imbunatatirii functiilor cerebrale si a memoriei aduse de cantitatile consistente si regulate de lecitina aduse prin alimentatie acestea sunt eficiente in perioadele de activitate intelectuala intensa si studiu, nevroze, ateroscleroza, degenerescenta cerebrala, maladie Alzheimer, boli infectioase, autoimune, traumatisme, interventii chirurgicale, cancere. Datorita imbunatatirii performantelor fizice si a rezistentei sistemului muscular acestea snt prescrise in cazul unui efort fizic intens, in convalescenta dupa boli consumptive inclusiv dupa terapia oncologica, in stadiile incipiente de malnutritie, pentru stimularea scaderii colesterolului, pentru imbunatatirea structurii si functionalitatii hepatice”, explica dr. Horatiu Albu.
O dieta echilibrata si un stil de viata sanatos sunt esentiale pentru o viata lipsita de probleme, un organism puternic si un creier dezvoltat. VITAQUELL Lecitina granulara Pura Fit & Vital este eficienta in orice dieta, recomandarea de consum fiind zilnica, cu 1-4 linguri in cazul adultilor si 0,5-2 linguri pentru copii. Ea este deja disponibila in multe farmacii si magazine specializate, insa puteti sa le comandati online pe www.farmaciaortomoleculara.ro unde veti gasi informatii suplimentare, dar si o intreaga gama de produse extrem de interesate, unele cu preturi promotionale. VITAQUELL Lecitina granulara Pura Fit & Vital costa 46,70 lei fara diferitele discounturi posibile si are un continut net de 250g. Pentru informatii suplimentare sunati la 0721 328 509!

Banner SapunulCheia.ro

Programele CRM si cresterea profitabilitatii companiei

0
CRM

Cand esti o companie cunoscuta, care isi doreste sa atraga si sa isi mentina clientii, nu ai voie sa faci greseli in ceea ce ii priveste. Ca sa iti eficientizezi si mai mult procesul de management al clientilor, implementarea unui program CRM este o necesitate. De ce? Pentru ca doar un program CRM modern (pentru centralizarea comunicarii zilnice, a task-urilor sau a intalnirilor cu echipa de sales, cu oportunitatile si clientii prospecti) duce la optimizarea intregului proces de vanzari, ale carui rezultate se vor vedea la bilantul de sfarsit de an.

TotalSoft, companie romaneasca de sisteme ERP si alte solutii software de business, iti ofera un program CRM modern si extrem de intuitiv, realizat pe platforma Microsoft Dynamics CRM, prin care departamentele de vanzari, marketing si suport clienti sunt interconectate in vederea eficientizarii procesului de vanzare.

Un alt avantaj in alegerea unui program CRM dezvoltat de TotalSoft consta in faptul ca aceasta solutie software ajuta echipa de vanzari sa isi desfasoare activitatea mai eficient, obtinand o rata de conversie a lead-urilor in clienti mai mare si, totodata, fidelizandu-i pe cei existenti. Mai mult, toate interactiunile companiei cu prospectii si clientii sunt arhivate intr-o baza de date unica, disponibila oricand, de oriunde.

Daca in trecut activitatea era structurata in fisiere de tipul Excel, Google Docs sau alte programe de calcul tabelar, ce puteau da erori sau se puteau pierde, nu este cazul si programului CRM de tipul Charisma – pentru ca acesta se actualizeaza in timp real si este capabil sa structureze un numar mult mai mare de informatii.

 

Pe ce paliere actioneaza programul CRM de tipul Charisma

In cazul unei companii de mari dimensiuni, un program CRM de tipul Charisma organizeaza eficient informatiile de baza despre clientii companiei (cu nume, adrese, CUI, produse achizitionate, facturi, plati, persoane de contact) si inregistreaza interactiunile cu acestia, oferind o imagine complexa si unitara asupra procesului de vanzare.

Pe de alta parte, departamentele care au numai de castigat din implementarea unui program CRM sunt:

1. Departamentul de vanzari – TotalSoft propune un program CRM destinat exclusiv acestei activitati, care va deveni indispensabil in planificarea intalnirilor cu clientii, in crearea si monitorizarea ofertelor de pret. Astfel se identifica mult mai bine oportunitatile de cross-sell si up-sell, iar agentii de vanzari pot vedea imediat rapoarte despre conturile gestionate si isi pot atinge mai repede targetul.

2. Departamentul de marketing – Foloseste un program CRM pentru segmentarea bazei de date si adaptarea mesajelor in functie de industria in care activeaza clientii, cifra lor de afaceri sau produsele cumparate. In plus, implementarea acestei solutii software asigura o si mai buna colaborare intre departamentul de marketing si cel de vanzari.

3. Departamentul de Customer Service. Programul CRM dedicat, eficientizeaza activitatea acestui departament, avand toate informatiile necesare despre un client, intr-o singura baza, pentru a-si programa serviciile si resursele companiei într-un mod optim.

4. Top management. Cu ajutorul programului CRM creat de TotalSoft, managerii pot extrage rapoarte de vanzari, pot monitoriza KPI pentru departamentele pe care le conduc sau pentru alte departamente. Se mai pot realiza prognoze de venituri, in functie de informatiile introduse in programul CRM de echipa de vanzari.

Banner SapunulCheia.ro

Ce spune “net-ul” despre tine – CODECS

0
CODECS

Esti manager sau anteprenor, esti persoana publica, conduci o companie sau un departament?

Inseamna ca esti obisnuit cu comentarii si review-uri despre tine sau compania ta pe site-urile de socializare si nu numai. In acest context, pentru tine conteaza foarte mult imaginea ta si a muncii tale in mediul online.

Reputatia ta online este perceptia publicului despre tine sau despre afacerea ta, despre actiunile tale si, de ce nu, despre performanta ta ca individ. Cu totii ne dorim o reputatie cat mai buna si luptam intr-un fel sau altul sa ne-o castigam.

Traim intr-o era a comunicarii rapide, mai ales in mediul online iar increderea pe care o au clientii in organizatia unde lucrezi, colaborarea cu partenerii de afaceri, chiar si cu colegii este foarte importanta iar social media poate sa lucreze pentru tine sau impotriva ta.

Pentru a cunoaste mai multe despre cum sa gestionezi crizele de imagine online, despre cum sa-ti construiesti brand-ul personal sau cum sa-ti repari imaginea si sa-ti sporesti reputatia publica, CODECS te invita sa participi la cursul – Managementul Reputatiei Online.

Cursul se va desfasura pe 25-26 februarie la Centrul de Training CODECS din Bucuresti si va fi sustinut de Antonio Momoc.

Banner SapunulCheia.ro

SMART Event Marketing (www.event-marketing.ro) lansează “SMART AD 2017”, pachetele cu servicii integrate de Marketing, Comunicare și PR

0
Marketing

Departamentul de marketing este de multe ori considerat de către antreprenorii companiilor mici și mijlocii ca fiind o provocare, căreia îi fac față cu dificultate și care poate chiar să le genereze pierderi. În realitate, dacă doriți să vă dezvoltați afacerea și implicit să promovați produsele și serviciile pe care le oferiți, aveți neapărată nevoie de un plan de marketing bine structurat, pe care să îl implementați într-un mod cât mai eficient.
În situația în care compania dvs. nu are un departament intern de marketing și nici nu se justifică înființarea unuia, sau dacă volumul pe muncă al echipei dvs. de specialiști este foarte mare, ar trebui să luați în calcul externalizarea serviciilor de marketing(marketing outsourcing).
Colaborarea cu o agenție de publicitate vine la pachet cu numeroase beneficii: lucrezi cu specialiști în domeniu, economisești bani(toate cheltuielile sunt făcute în baza unui contract de prestări servicii, deci sunt 100% deductibile), obții la timp serviciile dorite și plătești doar obiectivele realizate. Că modalitate de lucru, puteți opta pentru pachete lunare cu servicii incluse, sau aveți posibilitatea de a contracta servicii punctuale. Componența pachetelor cu servicii incluse se stabilește după o auditare de marketing, în concordanță cu obiectivele companiei.
“Nu suntem simpli furnizori de servicii, suntem adevărați parteneri pentru companiile cu care colaborăm. Indiferent dacă vorbim despre un start-up sau o multinațională, pentru SMART Event Marketing toți clienții sunt importanți și sunt tratați cu același respect. Am reușit să câștigăm încrederea colaboratorilor prin calitatea serviciilor pe care agenția noastră de publicitate le oferă. Totodată, cei care lucrează cu noi apreciază promptitudinea și eficientă cu care răspundem solicitărilor primate, clienții având siguranța și certitudinea că produsele și serviciile contractate au calitatea dorită, și vor fi livrate la timp.”, declară Alina Geonea, CEO SMART Event Marketing.
SMART Event Marketing(www.event-marketing.ro) este o agenție de publicitate full service, ce oferă clienților săi, încă din anul 2014, servicii integrate de marketing online și offline, comunicare și relații publice, concept și organizare evenimente corporate și private, dezvoltare site-uri web și magazine online, producție și personalizare materiale promoționale și publicitare reușind astfel să acopere zonele de advertising ATL – above the line, BTL – Below the line, TTL – Through the line și New Media).
Pentru a afla mai multe informații despre produsele și serviciile oferite de către agenția de publicitate full-service SMART Event Marketing va rugăm să accesați pagina noastră web www.event-marketing.ro.
SMART Event Marketing(www.event-marketing.ro) – Avertising Done Right, cu ROI pozitiv și evenimente de succes!

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE