Acasă Blog Pagina 3876

Mapelastic – Mortar pe baza de ciment, flexibil, bicomponent

0

S.C. Izotech Services S.R.L. va prezinta unul dintre produsele din domeniul protectiei si impermeabilizarilor, din portofoliul MAPEI- producator ce are un cuvant de spus in domeniul materialelor de constructii de mai bine de trei sferturi de veac, aducand in atentia consumatorilor produse de top.
Astazi vom vorbi despre MAPELASTIC, mortar pe baza de ciment, bicomponent, flexibil, pentru protectia si impermeabilizarea suprafetelor din beton, balcoanelor, teraselor, bailor, dusurilor si piscinelor. Contine agregate selectionate, cu granulatie fina, aditivi speciali si polimeri sintetici in dispersie apoasa; cele doua componente o data amestecate, se obtine o pasta fluida, usor de aplicat chiar si pe suprafete verticale, la o grosime de pana la 2 mm, intr-un singur strat.
Ce avantaje are produsul prezentat astazi? Ramane flexibil pana la – 20 de grade; in 20 de ani de experienta au fost impermeabilizate cu succes, peste 300 de milioane de mp; ofera o protectie de peste 50 de ani, in protejarea suprafetelor din beton de actiunea CO2 (carbonatare); un strat de 2.5 mm de Mapelastic, reprezinta echivalentul a 30 de mm de beton impotriva actiunii agresive a clorurilor(raport a/c:0,45); poate fi aplicat pe suprafete déjà finisate; compatibil pentru a fi acoperit cu finisaje din ceramica, mozaic sau piatra naturala.
Mortarul Mapelastic are o aderenta excelenta pe toate suprafetele din beton, pe tencuieli, pe placaje ceramice, sau placi din marmura existente, cu acea conditie ca stratul suport sa fie curatat, compact si sanatos. Aceasta proprietate, impreuna cu acea caracteristica de rezistenta la efectul nociv al razelor UV,asigura o durata de viata lunga in exercitiu acelor suprafete protejate si impermeabilizate cu Mapelastic, independent de localizarea acestora in zone cu clima aspra, in zone de coasta-cu continut ridicat de saruri in atmosfera, sau in zone industrial cu un aer viciat.
Mapelastic respecta directivele normei europene EN 1504-9(“Produse si sisteme pentru protectia si repararea structurilor din beton- Definitii, cerinte, controlul calitatii si evaluarea conformitatii- Principii generale de utilizare a produselor si sistemelor”) si cerintelor normelor europene EN 1504-2 acoperiri(C) conform principiilor Pl, MC si IR(“sisteme de protective pentru suprafete din beton”).
Pana data viitoare, sa ne auzim cu bine!

Banner SapunulCheia.ro

Floraria LivrareFloriCadou da startul la celebrari zilei indragostitilor

0

În spatele unui buchet de flori se ascunde dorinţa de a transmite o emoţie, un mesaj de dragoste sau de admiraţie , aşadar, dăruiţi o floare pentru altă floare.
Luna aceasta floraria online Livrarefloricadou va prezinta pe site-ul sau noua colectie de aranjamente florale special concepute pentru Ziua Indragostitilor, indiferent daca dumnevoastra o sarbatoriti pe 14 februarie (Valentine’s) sau pe 24 februarie (Dragobete). Sa nu uitam ca iubirea merita celebrata in fiecare moment si sa nu uitam ca in orice floare exista un strop de dragoste. Livrareafloricadou florarie online vrea sa va aminteasca sa oferiti un buchet plin de dragoste in fiecare zi. Va invitam sa vizitati site-ul nostru si noua colectie de produse destinate Zilei Indragostitilor apoi comandati online buchetul, aranjamentul floral sau cadoul potrivit pentru persoana iubita si Livrarefloricadou va livra mesajul dumneavoastra de iubire in cel mai scurt timp. LivrareFloriCadou este magazinul online al brandului Flowers Garden, un brand care s-a dovedit de succes in varianta offline. Brandul Flowers Garden inseamna pasiune, dedicare, dragoste pentru flori, rafinament inspiratie.

Informații despre magazin:
• S.C. Tulipa Flowers Garden S.R.L., Strada Calea Floreasca, nr. 114-116 Bucuresti , Romania
• Sunați-ne acum: 0757011869
• E-mail: comenzi@livrarefloricadou.ro

Banner SapunulCheia.ro

2016 Romanian Ethics & Compliance Forum

0

12474066_213116009031963_2905040713535827031_oCentre for Advanced Research in Management and Applied Ethics organizează în data de 11 februarie 2016 prima ediție a Romanian Ethics & Compliance Forum (RECF), un preambul la lansarea oficială a European Ethics & Compliance Association şi la 2016 European Ethics & Compliance Forum. Forumul este găzduit de Unicredit Bank la sediul central din Bulevardul Expoziţiei nr. 1F, începând cu orele 8.30.Evenimentul va dura o singură zi şi va reuni circa 150 de experţi români şi străini din domenii precum Etică & Conformitate, Anti-Corupţie, Risk Management, Guvernare Corporativă, Anti-Fraudă etc. Tema acestei ediţii este “Managing Integrity Effectively”, iar forumul este împărţit în 4 secţiuni:

S1 / “Corruption and Fraud Prevention in Business”
S2 / “Ethics & Compliance Metrics and Reporting”
S3 / “Challenging the Organizational Culture”
S4 / “Managing Business Integrity Risks Effectively”

Ediția 2016 a Forumului se bucură de prezența a 16 keynote speaker-i, printre aceștia numărându-se:
▪ Bogdan Chirițoiu (Consiliul Concurenței)
▪ Adrian Baboi Stroe (Ministerul Justiției)
▪ Cornel Călinescu (Oficiul Național de Prevenire a Criminalității și Cooperare pentru Recuperarea Creanțelor)
▪ Neil Farquhar (Bureau Van Dijk)
▪ Oana Raluca Bănăţeanu (Siemens Romania)
▪ Neil McGregor (McGregor & Partners; Camera de Comerț Româno-Britanică)
▪ Charles Vernon (Vernon | David)
▪ Mihai Popa (Bayer Romania)
▪ Cornelia Preda (AbbVie Romania)
▪ Doru Bulată (Membru Board, Transfond)
▪ Virgil Tacu (Omniasig)
▪ Raluca Vasilache (Partener, Țuca Zbârcea & Asociații)
▪ Magda Calangiu (BRD Societe Generale)
▪ Dan Zaharescu (ARPIM)
▪ Cristian Ducu (CARMAE)
▪ Livia Zamfiropol (Partener, DLA Piper România)

Evenimentul are loc cu sprijinul Ambasadei Marii Britanii la Bucureşti, Ambasadei Olandei la Bucureşti, Camerei de Comerţ Româno-Olandeze, Camerei de Comerț Româno-Britanice, Camerei de Comerț Italiene pentru România, Asociaţiei Române a Producătorilor şi Importatorilor de Medicamente, Asociaţiei Registrul Român de Lobby, Asociaţiei Naţionale a Recrutorilor, Asociației pentru Prevenirea și Combaterea Fraudei, Institutului Național de Control Intern din România, Centrului de Resurse Juridice, Funky Citizens, Bureau van Dijk, DLA Piper România, Unicredit Bank România, Siemens România, Bayer România, McGregor & Partners, Șerban & Musneci Associates, Vernon | David, Atlas Networking.
Parteneri media: Legal Magazine, Avocatura.com, Social Responsibility Magazine, Lemon Studio.

Participanţii vor primi cate un exemplar din primul număr al Ethics & Compliance Magazine, prima revistă din Europa dedicată domeniului, şi vor beneficia de o reducere de 10% din taxa de participare la 2016 European Ethics & Compliance Forum.
Membrii camerelor de comerţ bilaterale şi ai asociaţiilor profesionale partenere beneficiază de o reducere de 40% din taxa de participarepentru RECF2016.
Mai multe detalii despre eveniment sunt disponibile pe pagina de web: http://forum.ethics-compliance.eu/

Banner SapunulCheia.ro

AQUAMAT ELASTIC – MORTAR HIDROIZOLANT, ELASTIC, BICOMPONENT

0

S.C. Izotech Services S.R.L. va prezinta, asa dupa cum v-a obisnuit in ultima perioada, un alt produs din gama ISOMAT. Este vorba despre Aquamat- Elastic, un produs excelent al laboratoarelor ISOMAT.
Produsul acestui prestigios brand grecesc- înființat în 1980, cu scopul de a satisface nevoile tot mai mari ale construcțiilor moderne, producand și promovand produse de ultimă tehnologie la prețuri accesibile- este un mortar elastic, compus dintr-o componenta A (mortar pe baza de ciment) si o componenta B(emulsie cu rasini), care, dupa intarire, formeaza o membrana fara rosturi si imbinari.
Ce avantaje are produsul prezentat astazi . Acopera fisurile; asigura o hidroizolatie completa-chiar si la presiuni hidrostatice de pana la 7 atm; protejeaza betonul impotriva carbonatarii; asigura permeabilitate la vapori; asigura aderenta la suprafete umede, fara grunduire prealabila; asigura rezistenta la ape uzate(statii de epurare, canalizari); este adecvat pentru rezervoare de apa potabila si pentru aplicari pe suprafete ce vin in contact cu alimente.
Se utilizează pentru hidroizolarea suprafeţelor de beton, tencuială, cărămidă, piatră de ciment,mozaic, gipscarton, lemn, metal, etc. Este ideal pentru aplicaţiile care necesită elasticitate ridicată şi o bună aderenţă stratului hidroizolant. Este indicat pentru hidroizolarea suprafeţelor supuse dilataţiilor şi contracţiilor, vibraţiilor, care prezintă sau eventual vor prezenta fisuri capilare, precum terase, balcoane, bazine de suprafaţă, piscine,terase inversate, etc. De asemenea poate fi utilizat pentru hidroizolarea subsolurilor, în interior sau în exterior, împotriva umezelii sau apei sub presiune.
Clasificat ca produs de protectie pentru suprafetele de beton în conformitate cu standardul ΕΝ 1504-2. Numărul certificatului:2032-CPR-10.11.
Pana data viitoare, sa ne auzim cu bine!

Reg. Com.: J40/4450/2012: CIF: RO30083970
Adresa: Str. Imparatul Traian,nr.1, sector 4, Bucuresti
Showroom: Sos. Mihai Bravu 520-530, Complex ZAR, Stand nr.19,sector 3, Bucuresti
Program:Luni-Vineri:9:00-18:00;Sambata: 9:00-14:30;Duminica:Inchis
Tel: 0722212792 ; 0722279300 Fax:0317102354

Banner SapunulCheia.ro

DEGUSTARE VINURI FRANCEZE INEDITA

0

CAVE ROYALE si PREMIER SPA organizează o degustare de vinuri franțuzești inedită.

6 TIPURI DE VIN – DEGUSTARE

1. Chablis 1er Cru “Les Vaucopins” Domeniului Long Depaquit, 2012
2. Montagny 1er Cru, Anul 2013
3. Meursault Domeniul Du Pavillon, Anul 2012
4. Moulin a Vent “Rochegres” , Anul 2013
5. Bourgogne Hautes-Cotes de Nuits “Les Dames Huguttes” 2013
6. Aloxe-Corton 2012

Unde?
Premier Palace Hotel and Spa – Bdul Ghencea Nr:134 România

Când?
Joi, 18 februarie 2016, ora 19:00

Număr locuri disponibile – 50

Prețuri
SILVER : 149 RON
GOLDEN: 249 RON ( la achizitionarea acestu bilet veti primi o sticla de vin CHABLIS 1ER CRU ”LES VAUCOPINS” ALBERT BICHOT )

Rezervări și detalii în pagina dedicată sau la telefon/email:
+4 0767 307 773 | office@cave-royale.ro

Locurile sunt limitate. Va rugam confirmati in avans rezervarea dvs.

Biletele se pot plati prin transfer bancar in contul societatii: SC CAVE ROYALE DECLEE SRL
RO53 BRDE 410S V466 8776 4100 deschis la BRD.
Promitem o atmosferă boemă, cu invitați speciali, cu vinuri din soiuri alese, cu preparate pe măsură, cu o muzică rafinată și un decor de poveste.

http://cave-royale.ro/evenimente

facebook.com/vinurifranta
#vinurifranceze #caveroyale #albertbichot #vinuri #vinuricramaalbertbichot #vinuriselecte #vinuridenisa #casadevinuri #cramavinuri #gustulvinuluifrantuzesc #magazinonlinedevinuri

Banner SapunulCheia.ro

Asociatia Fluens organizeaza workshopul Cutia Pandorei – Provocari in terapia varstnicilor afectati de demente

0

Invitați speciali și traineri vor fi Eduardo Verdú, director de studii la Institutului Moreno din Norvegia, expert în metode de acțiune moreniană și trainer ce are la activ numeroase cursuri susținute în toata Europa și Anita Lexau, specialist în psihodramă.
Prezența la acest workshop va aduce un plus de dezvoltare profesională și personală celor 50 de participanți – profesioniști în domeniu (personal de îngrijire, psihologi și consilieri) și le va oferi soluții concrete pentru a rezolva unele dintre problemele pe care le întalnesc în relatia cu vârstnicii a caror memorie se depreciază.
Se va aborda și se va analiza influenta dar și impactul asupra specialiștilor care lucreaza cu persoane care suferă de diverse tipuri de demențe dar și cu cele care se afla în proximitatea morții. O astfel de activitate desfasurată pe termen lung poate avea efecte zguduitoare asupra unor persoane implicate în ingrijirea persoanelor cu memorie depreciată. De aceea, trainerii ii vor învata și le vor împartași celor prezenți o serie de modalitați de autoprotecție dar si de descoperire a unor resurse necesare pentru intervenția optimă în lucrul de zi cu zi cu aceste problematici.
De asemenea, specialiștilor li se vor transmite modalitați de abordare a familiilor și aparținatorilor vârstnicilor – beneficiari ai grupurilor de terapie și suport. Este important sa întelegem noi, ca specialiști, cum este afectată familia unei persoane care suferă de demență.
Se va aduce în discuție și rolul important al grupului terapeutic ca și cadrul de conținere pentru batrâni, se va sublinia esența grupului cu valențele și potențialul lui, care poate sa ofere alinare și ameliorare membrilor acestuia.
Nu în ultimul rând se va dezbate modul în care corporalitatea și atingerile, stimularea senzorialitații pot fi factori esențiali în procesul de ameliorare al bolii.
Evenimentul este al doilea de acest tip, dupa un workshop de succes care a fost organizat în luna august 2015.
Ambele evenimente sunt parte a proiectului “Porți deschise – acces la servicii sociale inovative pentru persoane vârstnice instituționalizate”, finanțat din Granturile SEE 2009 – 2014, în cadrul Fondului ONG în Romania și care se desfasoară în perioada 15 aprilie 2015 – 14 aprilie 2016.

Despre Asociația Fluens
Asociatia Fluens derulează, cu ajutorul echipei de voluntari, programe care vin în sprijinul celor mai vulnerabile categorii sociale: copii abandonați, bătrâni singuri, tineri aflați la început de drum, persoane bolnave și familii care provin din medii defavorizate. Asociatia dezvoltă o serie de proiecte în parteneriat cu direcțiile de protecție a copilului, căminele de vârstnici, institutii publice și private.
Activitatea organizatiei poate fi urmarită online, pe www.asociatiafluens.ro sau www.facebook.com/damdirectiebinelui

Banner SapunulCheia.ro

Turism în Banat

0

Fundația Diaspora din Timișoara în parteneriat cu Primăria Dumbrava din județul Timiș și Primăria Kanjiza din Serbia, demarează proiectul intitulat „configurarea și promovarea turismului rural în Banat”, finanțat de Uniunea Europeană, prin Programul de Cooperare Transfrontalieră România-Serbia.

În cadrul proiectului se vor înființa două centre Turistice, la Dumbrava și la Kanjiza. Aceste centre vor funcționa ca Info Point-uri, cu scopul de a promova patrimonial cultural regional.
Acțiunea comună a partenerilor se va reflecta asupra patrimonial cultural construit (castele, conace), meșteșuguri tradiționale și arte culinare tradiționale.

Obiectivul nostru este promovarea unui nou tip de turism local, care să sublinieze:
– Valorile arhitecturale locale, care, în calitate de vestigii ale istoriei, parte a patrimoniului cultural sunt purtătorii de tradiție, sunt legate de personalitățile marcante ale regiunii, au propriile legende, deci reprezintă atracție turistică
– Valorile privind meseriile locale de artă tradiționale, care reprezintă elemente importante ale coeziunii locale și surse de subzistență pentru cei care se ocupă cu ele
– Obiceiuri culinare, obiceiuri care sunt reprezentative pentru comunitățile locale și regionale.

Pentru mai multe informații contactați Fundația Diaspora.
Date de contact:
Persoană de contact: KOVACS Kati – manager proiect
tel./fax: 0356-446516, e-mail: diasporatm@rdstm.ro

Banner SapunulCheia.ro

Noul site al companiei Florilena Business SRL

0

Bucuresti, 1.02.2016
Florilena Business SRL are un nou site cu o interfata mai prietenoasa, usor de utilizat pentru clienti, in noul magazine online punem la dispozitie o varietate de produse, credem cu convingere ca produsele de birotica si papetarie pot reflecta individualitatea, iar biroul tau trebuie sa fie un loc placut, sa poarte amprenta ta si sa fie o parte din lumea ta.

Am lansat acest nou site deoarece ne dorim sa oferim produse si servicii cat mai complexe si cat mai personalizate clientilor nostrii, in functie de activitatea profesionala a fiecaruia.
Florilena Business SRL este o societate cu capital integral romanesc, infiintata in anul 2006, avand ca principal obiect de activitate importul si distributia produselor de birotica si papetarie.

Florilena Business ofera produse de cea mai buna calitate, la cele mai mici preturi, ce vin sa acopere toate necesitatile existente in activitatea curenta a companiei: rechizite scolare, produse de curatenie, articole pentru birou, cartuse imprimanta sau produse pentru ambalare si marcare.

In portofoliul de produse al companiei se regasesc branduri precum : Noki, Edding, Kores, Double A, Centropen, Radius, Daco, Milan, Memoris-Precious, Schneider, Xerox, HP, etc.

Date de contact:
Adresa Showroom: Bd. Timisoara nr. 84, sector 6, Bucuresti, Romania
Web: www.flrbirotica.ro
E-mail: office@florilenabusiness.ro
comenzi@flrbirotica.ro
Telefon fix: 021.444.18.70
Tel mobil: 0728.915.678 / 0720.068.869

Banner SapunulCheia.ro

Bilanț e-commerce România 2015: Cumpărăturile online au depășit pragul de 1,4 Miliarde EUR!

0

Conform cifrelor și estimărilor principalilor jucători din comerțul electronic românesc împreună cu GPeC, valoarea totală a retail-ului online autohton a crescut de la 1,1 Miliarde EUR în 2014 la peste 1,4 Miliarde EUR în 2015. Unele companii din domeniu consideră chiar că valoarea se apropie mai mult de pragul de 1,5 Miliarde EUR. Cifra face referire exclusiv la produsele fizice comercializate online (indiferent de natura lor) și nu la servicii, plăți de facturi la utilități, bilete de avion, rezervări hoteliere sau de vacanțe și călătorii, bilete la spectacole etc.

GPeC este, de 11 ani, cel mai important eveniment de e-commerce din România care, printre altele, centralizează datele și publică în fiecare an raportul oficial al pieței românești de comerț electronic. Iată care sunt principalele statistici pentru anul recent încheiat, potrivit raportului.

Potrivit ultimelor date disponibile, România are în prezent aprox. 19,8 milioane de locuitori din care 13 milioane au vârsta cuprinsă între 16 și 55 de ani, iar 11 milioane sunt utilizatori de Internet, comparativ cu decembrie 2014 când numărul internauților era de aprox. 10 milioane. Astfel, rata de penetrare a Internetului a crescut de la 49,76% la sfârșitul anului 2014 la aprox. 56% la finele anului 2015.

Din cele 11 milioane de utilizatori de Internet, 6,7 milioane au făcut cumpărături online vreodată. Majoritatea preferă să folosească încă desktop-ul atunci când cumpără online, dar Mobile-ul a crescut spectaculos în 2015, iar trend-ul se amplifică în decursul acestui an. Astfel, în ultimele luni ale anului 2015, peste 50% din traficul marilor magazine online a fost generat de dispozitive mobile.

1,4 milioane de români au cumpărat online prin intermediul unui dispozitiv mobil, iar aprox. 850.000 prin intermediul unei aplicații mobile. În prezent, rata de penetrare Mobile în România este de peste 100%, existând mai multe sim-uri active decât populația țării.

Rata de penetrare a dispozitivelor mobile de tip smartphone a cunoscut o ascensiune fulminantă în ultimii 4 ani. Dacă în România anului 2012 existau aprox. 2,5 milioane de smartphones, în prezent numărul acestora depășește 10 milioane, indicând o rată de penetrare de peste 50%.

Un cumpărător online face, în medie, 8,2 achiziții pe an – în ușoară creștere față de anul 2014 când media era de 8,1 și față de anul 2013 când cifra era de 7,9 achiziții/an. În schimb, cumpărătorii online români preferă în continuare și într-o majoritate covârșitoare de aprox. 90%, să plătească ramburs (în numerar, la livrarea produselor). Deși procentele au mai crescut ușor, doar 6-7% sunt plăți online prin card și 3-4% plăți prin alte metode decât numerar sau card, cum ar fi: online banking, micro-plăți prin sms etc.

Totuși, potrivit oficialilor Visa, numărul de tranzacții online plătite prin carduri Visa la magazinele online a crescut cu 20-25% în 2015 față de 2014. Tot cifrele Visa arată că românii cheltuiesc mai mult la magazinele online din străinătate decât la cele autohtone, valoarea medie a unei tranzacții fiind de 58 EUR în cazul magazinelor de peste hotare și de 40 EUR în cazul magazinelor online din România.

Numărul magazinelor online care înregistrează activitate comercială constantă a rămas în 2015 la același nivel cu anul 2014, respectiv aprox. 5.000 de magazine online. Potrivit cercetărilor GPeC există, însă, peste 20.000 de website-uri pe domeniu .ro care au funcție de „adaugă în coș, așadar teoretic numărul de website-uri de comerț electronic este semnificativ mai mare. Practic, doar cele 5.000 din acestea (cele la care ne raportam mai sus) generează trafic suficient de important și constant în timp, în așa fel încât să poată fi luate în calcul.

Se estimează că din cele 5.000 de magazine online active în peisajul e-commerce românesc, aprox. 200 sunt afaceri medii și mari, adică depășesc cel puțin pragul de 1 Milion EUR cifră de afaceri anuală.

Din totalul de 5.000 de magazine, 1.374 sunt înrolate în standardul de securitate 3D Secure, comparativ cu 1.173 la finele anului 2014.

În România există, în prezent, aprox. 14,5 milioane de carduri înrolate în sistemul 3D Secure, dar din acestea doar 1.329.919 sunt activate în sistem, adică sunt folosite efectiv în tranzacționarea online.

Din punct de vedere al plăților online prin card, volumul total înregistrat în 2015 depășește cu mult bilanțul pe 2014, respectiv: 514 milioane EUR au fost generate de plăți online prin card în 2015 (e-tail, dar și servicii, travel, plăți utilități etc.), comparativ cu 337 milioane EUR înregistrate în 2014. Din cele 514 milioane EUR, RomCard a generat un volum de 394 milioane EUR, iar procesatorul mobilPay un volum de aprox. 120 milioane EUR – ambele companii înregistrând creșteri semnificative în 2015 față de 2014.

Făcând abstracție de modalitatea de plată preferată, principalele categorii de produse vândute în 2015 au fost, în această ordine: produsele din gama Electro-IT (ex.: PC și componente PC, notebooks, tablete, telefoane mobile, electronice și electrocasnice etc.), produsele de tip Fashion și subsidiare (îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii, cosmetice, parfumuri, ceasuri etc.), produsele pentru casă și decorațiuni, precum și produsele destinate copiilor (de la jucării până la articole pentru copii de tip: cărucioare, vestimentație, consumabile etc.).

Din punct de vedere al valorii coșului mediu, segmentul Electro IT a înregistrat o scădere în 2015 comparativ cu 2014, de la 800 RON în 2014 la aprox. 680 RON în 2015, dar numărul de tranzacții a crescut. Produsele destinate copiilor au rămas pe o linie similară atât în 2014, cât și în 2015, valoarea medie a unei tranzacții fiind de aprox. 210 RON.

Creșteri ale valorii coșului mediu au înregistrat produsele din gama Fashion de la 160 RON în 2014 la 180 RON în 2015, precum și produsele din categoria Home & Deco de la 180 RON în 2014 la 220 RON în 2015, românii cheltuind mai mult pe aceste categorii.

Doar în ziua de Black Friday 2015 s-au vîndut online produse în valoare totală de aprox. 100 milioane EUR, înregistrându-se o creștere considerabilă față de Black Friday 2014, când valoarea era situată la aprox. 75 milioane EUR.

Fără a putea fi punctat un motiv anume, statisticile provenite de la principalii jucători precum și de la rețelele de afiliere arată că românii cumpără online cel mai mult în zilele de miercuri și joi ale fiecărei săptămâni.

Principalele beneficii și servicii pe care românii și le doresc de la magazinele online sunt, pe rând: transport gratuit, promoții și reduceri de preț, costul transportului în cazul returului să fie suportat tot de magazinul online (chiar dacă legislația în vigoare prevede că intră în sarcina cumpărătorului), iar livrarea produselor achiziționate să fie făcută cât mai repede.

“Piața românească de e-commerce continuă să crească de la un an la altul, iar cifrele tocmai publicate demonstrează acest lucru. Nu cred că greșesc când zic că industria de e-commerce este printre puținele din România post ‘89 care urmează – fără opreliști – o curbă ascendentă”, spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.

În privința tendințelor și a așteptărilor consumatorilor de la magazinele online, Andrei Radu punctează:

“Trăim în secolul vitezei, deci clientul vrea ca totul să se întâmple cât mai repede, dacă se poate ieri și nu azi. Magazinele online și companiile de curierat trebuie să fie neapărat pregătite pentru a răspunde acestei nevoi.

 Apoi se conturează un shift foarte important în piață: dacă până de curând prețul produselor era factorul decisiv în decizia de cumpărare, acum prețul cel mai mic nu înseamnă totul – cumpărătorii încep să se orienteze către calitatea serviciilor și către serviciile post-vânzare, către timpul de răspuns rapid din partea comerciantului și – chiar dacă este covârșitor încă în decizia de cumpărare – prețul nu mai înseamnă hotarul peste care nu se trece. Calitatea serviciilor devine din ce în ce mai importantă.

 Deloc în ultimul rând, magazinele online trebuie să fie în pas cu tehnologia și mă refer aici la optimizarea site-urilor pentru dispozitivele mobile. Mobile Commerce-ul a devenit deja prezentul și nu un trend de viitor, iar magazinele trebuie să înțeleagă acest lucru.”

Informațiile din comunicatul de presă le puteți regăsi în infograficul atașat (design realizat de SilkMart.ro). Atât informațiile din comunicat, cât și infograficul pot fi preluate gratuit, cu condiția  menționării sursei: GPeC și link către www.gpec.ro

infografic-2015-rom online

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

GPeC este cel mai important eveniment de E-Commerce din România, fiind singurul din online care se desfășoară pe parcursul a 8 luni în fiecare an. Cu o tradiție de 11 ani, GPeC este mixul perfect de Conferințe, Workshopuri, Expo, Cursuri intensive și, mai ales, Competiția Magazinelor Online, cu rolul precis de a contribui la dezvoltarea pieței de e-commerce.

Înscrierile în Competiția Magazinelor Online GPeC 2016 încep în luna Martie 2016, iar GPeC Summit, ediția de primăvară (3 zile de Conferință, Workshopuri, Expo), se va desfășura în luna Mai 2016. Toate detaliile vor fi publicate în curând pe website-ul www.gpec.ro.

 GPeC 2016 este un eveniment powered by FAN Courier – liderul pieței de curierat din România.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Persoană de contact: Andrei Radu / andrei.radu@gpec.ro / + 40 757 48 28 24

Banner SapunulCheia.ro

Adore Cakes s-a mutat în casă nouă

0

Celebra manufactură de prajituri, care a ajuns în scurt timp favorita multor persoane publice din România, pe care le-au cucerit cu rețete unice, gusturi rafinate și ingrediente naturale, s-a mutat recent în casă nouă. După o perioadă în care au funcționat în centrul vechi al Capitalei, acum, Adore Cakes are un showroom mare în zona de nord.
“Noi nu suntem o cofetărie, noi nu vindem prăjituri, noi realizăm prăjituri la comandă, avem sute de rețete proprii, dar realizăm și compoziții unice din ingredientele favorite ale clienților. La showroom-ul nostru se vine doar cu programare pentru degustare. Este un concept nou, unic în România, pe care l-am dezvoltat abia după ce ne-am câștigat în timp clienți fideli, după ce am fost convinși că ceea ce creăm noi are impact la consumatorul de dulce rafinat. Noul showroom are o zonă de bucătărie deschisă, tocmai pentru că ne-am dorit ca vizitatorii noștri să vadă cum lucrăm, și o zonă de living unde îi poftim la degustări. E cald și primitor”, a declarat Alina Dulămescu, creator de dulciuri și acționar Adore Cakes.
Adore Cakes onorează evenimente private și corporate, dar concepe rețete unice, personalizate, pentru restaurante și cafenele, astfel locațiile beneficiază de produse manufacturate, de cea mai bună calitate, care se găsesc doar în locul respectiv, și-și ia de pe cap grija de a prepara în locație partea de deserturi. În plus oferă clienților lor prajituri create cu talent de o manufactură cu reputație foarte bună în branșă.
Printre clienții fideli ai Adore Cakes se numără Cătălin Botezatu, Giulia Huidu, Diana Dumitrescu, Sophia și mulți alții dar și locații premium precum Fumetto și Aqua.
https://www.facebook.com/Adore-Cakes-778290688963069/?ref=hl

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE