Acasă Blog Pagina 3848

ULTRAMARIN – expozitie aniversară

0

Sâmbătă, 2 aprilie, vă aşteptăm la expoziţia ULTRAMARIN. Evenimentul este organizat cu ocazia împlinirii unui an de la deschiderea oficială a spaţiului cultural Gallery, dar şi pentru sărbătorirea unui an de activitate a Asociaţiei Naţionale pentru Arte Vizuale Contemporane. Vernisajul va avea loc în spaţiul cultural Gallery (Str. Leonida, Nr. 9-11), începând cu ora 19:00.
ULTRAMARIN este o expoziţie colectiva de fotografie, pictură, sculptură, grafică, ceramică, instalatțe și artă 3D, care adună peste 100 de artiști naţionali şi internaţionali într-un eveniment unic, dedicat exclusiv artei vizuale contemporane, curatoriată de Mirela Trăistaru și Daniel Sur.
Ultramarin este cea mai pură nuanță de albastru. Simbolizează încrederea, loialitatea, înțelepciunea, inteligența, credința și adevărul. Este asociat cu calmul, puritatea, serenitatea şi spiritualitatea.
Evenimentul se va încheia cu o petrecere aniversară dedicată reușitelor primului an de activitate al spaţiului cultural GALLERY și al ANAV.
2015 – primul an de activitate al ANAV
Primul an de activitate al Asociaţiei Naţionale pentru Arte Vizuale Contemporane a debutat în 2 aprilie 2015 cu expoziţia RED. Evenimentul de deschidere a spaţiului cultural Gallery a adunat peste 80 de artişti naţionali şi internaţionali.
2015 a fost un an al rezultatelor excepţionale, reflectate prin activităţile artistice desfăşurate de ANAV şi prin numărul suprinzător de artişti promovaţi:
• a susţinut peste 130 de evenimente culturale;
• a promovat şi a expus peste 400 de artişti naţionali şi internaţionali;
• a organizat câte un eveniment artistic diferit în fiecare zi a lunii iunie 2015, în cadrul Bienalei de carte-obiect pe care a găzduit-o în parteneriat cu DFEWA;
• a fost organizator în cadrul festivalului de artă contemporană, KULTURAMA, festival cu peste 30.000 de vizitatori;

• a colaborat cu Ambasada Franţei, Muzeul Naţional de Artă al Romaniei, delegaţia Wallonia-Bruxelles la Bucureşti, Muzeul Ţăranului Român, Institutul Francez, Asociația Artiștilor Plastici Chinezi din Regiunea Yinchuan, Institutul Confucius, DFEVA, Universitatea Națională de Arte, Noaptea Albă a Galeriilor, Art Safari, ARCUB, MOYA – VIena, Institutul Cultural Român;
• a susţinut proiecte de integrare socială prin artă în colaborare cu organizaţii nonguvernamentale;
• a organizat peste 20 de întâlniri cu oameni de cultură din zona non-vizuală în cadrul proiectului Galeria Întâlnirilor.

DRESS CODE: Vă provocăm să fiți artiști pentru o seară purtând ceva ALBASTRU!

Banner SapunulCheia.ro

Prima conferinţă de Business Diplomacy din România a avut loc la Bucuresti, pe 29 Martie 2016

0
Creșterea capacității PTIR

Bursa Română de Afaceri a organizat in premiera nationala, în parteneriat cu ANEIR, pe data de 29 Martie la Bucureşti, la Hotel Grand Continental, prima Conferinţă de Business Diplomacy din România.

 Conferinta s-a desfasurat in contextul în care paradigmele de business se schimbă des sub influenţa factorilor tehnologici, economici, sociali şi geopolitici globali, decidenţii în afaceri fiind nevoiti să găsească noi metode şi tehnici pentru a reuşi. Astfel, companiile trebuie să îşi dezvolte competenţe interne pentru crearea, cultivarea şi managementul relaţiilor de nivel înalt cu factori guvernamentali şi neguvernamentali influenţi şi relevanţi pentru activitatea companiei.

Organizata sub motto-ul “În secolul XXI daca nu eşti diplomat, eşti în afara jocului”, conferinţa de Business Diplomacy s-a adresat managerilor de companii multinaţionale, antreprenorilor şi oamenilor de afaceri, decidenţilor din companii, responsabililor cu relaţiile internaţionale din diverse organizaţii naţionale şi internaţionale, dar şi celor interesaţi de o carieră în domeniul diplomaţiei.

20160329_105648

Participantii la conferinta, au apreciat noutatea si utilitatea conceptului in activitatea lor, incurajand Bursa Romana de Afaceri sa continue dezvoltarea programului Business Diplomacy prin workshopuri si traininguri aplicate pe care acesta le va organiza cu experti internationali cu experienta dovedita in expansiune si deschiderea de noi piete, dar si in identificarea riscurilor geopolitice la care sunt supuse afaceri astazi.

Acest lucru este o continuare a activitatii Bursei Romane de Afaceri care prin conexiunile internationale pe care le-a dezvoltat de-a lungul timpului, poate asigura o serie de servicii profesionale companiilor care vor sa faca afaceri internationale.

Cei cinci speakeri care au participat la conferinţa sunt Shaun RIORDAN, Valentin PREDA, Sergiu CELAC, Mihai IONESCU si Dumitru MIRON.

Primii doi speakeri, si anume Dl. Shaun RIORDAN si Dl. Valentin PREDA au participat in luna decembrie 2015 tot in calitate de speakeri la prima conferinta internationala de Business Diplomacy, care s-a desfasurat la Zwolle in Olanda.

Participantii au avut parte si de o interventie surpriza, Ambasadorul Romaniei in Australia si Noua Zeelanda, Excelenta Sa Doamna Nineta Barbulescu a intrat live prin skype, si a prezentat modul cum Ambasadorii Romaniei peste hotare sprijina internationalizarea companiilor romanesti.

Elementele de noutate desprinse din Conferinta:

  • Informaţii esentiale despre conceptul de Business Diplomacy ca generator de predictibilitate, stabilitate şi continuitate a businessului în mediul de afaceri global al secolului XXI.
  • Faptul ca tehnicile exclusiv utilizate până de curând doar de diplomaţii de carieră pentru a rezolva şi negocia probleme de stat sunt astăzi folosite de oameni de afaceri de succes pentru a-şi atinge obiectivele şi rezolva problemele.
  • Provocările la care sunt supuse afacerile internaţionale văzute din perspectiva mixtă a diplomatului în afaceri.
  • Sugestii despre necesitatea dezvoltării abilităţilor de a identifica, cultiva şi întreţine relaţii cu persoane cheie din mediile relevante, pentru a penetra şi dezvolta noi pieţe internaţionale.
  • Strategii despre cum să stabileşti conexiuni cu diferiţi actori globali.
  • Informaţii despre Networking Geostrategic, construcţia de coaliţii internationale, reţele de influenţă (acolo unde este permis) şi informare – instrumente utilizate pentru deschiderea de noi pieţe si stabilirea unor mecanisme de protecţie a afacerii.

„Business Diplomacy este un instrument la fel de important pentru o companie cu viziune internaţională aflată în expansiune, cât şi pentru o companie locală interesată de supravieţuire” a spus Valentin PREDA, presedintele Bursei Romane de Afaceri.

 

***

BURSA ROMÂNĂ DE AFACERI este prima şi cea mai complexă platformă de intermediere şi consultanţă în afaceri din România cu acces la piaţa internaţională, parteneri de afaceri, investitori străini, oportunităţi de afaceri, care facilitează internaţionalizarea companiilor româneşti, investiţiile private de capital, realizarea de parteneriate de afaceri, joint-ventures în ţară şi în străinătate, dezvoltarea şi/sau restructurarea afacerilor, vânzarea şi cumpărarea de afaceri la cheie. Noi conectăm oamenii de afaceri şi companiile la noi pieţe de desfacere, parteneri şi oportunităţi de afaceri.

Partenerii evenimentului: CEC Bank, Alpha Bank, RBE Connect, Global Vision, ANBAR, ANEIR si United Business Agency.

Parteneri media: Wall-Street.ro , PRbox.ro , Manager.ro , BusinessCover.ro, Manager Express

Pentru informatii suplimentare referitoare la eveniment, ne puteti contacta la office@rbe.ro

 

Banner SapunulCheia.ro

Cum afectează noua realitate economică managementul creditului. Soluțiile pentru conflictul etern dintre vânzări și credit vor fi detaliate pe larg la World Credit Congress & Exhibition (București, 8-10 iunie 2016)

0

Noua realitate economică mondială impune redefinirea unor concepte cheie în ceea ce privește creditul și stabilirea unei înțelegeri comune a conflictului etern dintre credit și vânzări. Luis Eduardo Pérez Mata, CEO și Partener ICM Consultoria Capacitación Integral și Președinte al comitetului de organizare World Credit Congress & Exhibition (care se desfășoară la București, între 8 și 10 iunie 2016), consideră că  noua realitate economică mondială impune privirea acestui conflict într-o nouă dimensiune.

,,În cadrul unei companii, vânzările sunt considerate sursa veniturilor și principalul motor al existenței companiei respective. Pe de altă parte, creditul este privit de către companii ca un centru de cost și veriga cea mai slabă în relația cu consumatorul, din perspectiva soluției de ultimă instanță – colectarea – simplu spus – forțarea plății’’, consideră Luis Eduardo Pérez Mata. ,,În termeni și mai simpli, vânzările sunt privite ca operațiuni generatoare de venituri, iar creditul este perceput ca generator de costuri’’.

Conflictul dintre vânzări și credite mai poate fi sumarizat și prin alte câteva percepții: vânzările sunt considerate o zona de dezvoltare a afacerilor, fiind orientate către client, în timp ce creditul este privit ca o zonă de management al riscului. Vânzătorii motivează deseori prin ,,viziunea limitată a creditului’’ diminuarea capacității lor de a genera mai multe venituri. Pe de altă parte, ,,cei care se ocupă de credit susțin că vânzările ignoră un concept de bază: vânzarea nu este finalizată până când sumele nu sunt efectiv încasate, iar vânzătorii se gândesc doar la comisionul lor, și nu întotdeauna la ceea ce este mai bine pentru companie’’, elaborează Luis Eduardo Pérez Mata.

Concret, vânzările măsoară amplificarea activității economice pe care o pot înregistra companiile (generarea de ,,business nou’’), în timp ce creditul se concentrează pe sumele pe care entitățile economice le pot recupera.

Președintele comitetului de organizare World Credit Congress & Exhibition susține că ,,pentru a face lumină între cele două viziuni este necesară identificarea originii acestei confruntări eterne dintre credit și vânzări ca pas esențial pentru redefinirea conceptelor pe care le acceptăm despre credit’’. ,,Totul începe atunci când clienții vor să cumpere, pe baza unor plăți viitoare’’ mai arată Pérez Mata, speaker la World Credit Congress & Exhibition (București, JW Marriott Hotel, 8-10 iunie 2016,). Mai multe detalii despre Congres sunt disponibile aici: http://www.creditcongress.com/2016/romana/index.html

Una dintre secțiunile evenimentului va privi în detaliu interacțiunea dintre credit și vânzări pentru o mai bună și prudentă dezvoltare a activității economice. Este fundamental sa înțelegem că, în principiu, creditul este o funcție a vânzărilor, iar acesta este primul pas pentru (auto) orientarea spre un concept care adaugă valoare.

În mod tradițional, funcția creditului a fost asociată cu mediul de risc, deseori măsurat în funcție de indicatori foarte specifici (spre exemplu, numărul mediu de zile necesar pentru ca o companie să colecteze veniturile corespondente în urma unei vânzări, banii datorați de către debitori unei companii, pierderile survenite în urma neplății, pe scurt, componente ale datoriei rele). Experții financiari nu spun că astfel de indicatori sunt nepotriviți, ci mai degrabă incompleți, întrucât luarea unei decizii de creditare doar pe baza lor, în mod natural limitează contribuția pozitivă pe care creditul o poate aduce profitului. A vinde utilizând creditul înseamnă a vinde  mai mult.

Tot la București, în cadrul World Credit Congress & Exhibition, vor fi dezbătute și detaliate instrumente certe prin care indicatorii tradiționali pe baza cărora sunt luate decizii ca urmare a unui proces de investigație și analiză financiară, pot fi completați,nu doar prin prisma riscului, ci și prin evaluarea clienților prin prisma valorii pe care o aduc organizațiilor lor. Aceasta implică o cunoaștere a clienților, a modului în care își conduc afacerile, a proceselor lor interne de plăți, a tiparelor după care își respectă obligațiile, a situațiilor lor financiare și mai ales a valorii afacerilor lor la momentul în care este evaluată (și decisă) oportunitatea vânzării. Dacă nu este avută în vedere valoarea produsului la momentul vânzării, decizii eronate bazate doar pe evaluarea riscului pot fi ușor luate și, prin urmare, pierderea companiei poate fi mai mare decât aceea cauzată de o plată făcută cu întârziere de către client.

Piața financiară din România oferă deja instrumente care pot fi folosite pentru compensarea riscului astfel încât vânzările să fie profitabile (factoring, asigurare împotriva neplății, opțiuni PUT, etc). Cu toate acestea, există totuși și instrumente inovatoare aplicate la nivel internațional care, deși sunt noi, se află la îndemână.

,,Transformarea managementului creditului corporate și al creanțelor începe printr-o nouă înțelegere și viziune care să includă faptul că acest management are un canal direct de comunicare, deschis și îndreptat spre clienți, cu impact fundamental pentru îmbunătățirea vânzărilor și, drept consecință, pentru majorarea veniturilor’’, afirmă Luis Eduardo Pérez Mata. ,,Dacă transpunem această viziune din operații dedicate controlului riscului asociat vânzărilor, în servicii îndreptate spre consumator, fără a diminua importanța fluxurilor de numerar, putem să stabilim noi reguli și să oferim noi indicatori care stau la baza generării de vânzări. Regulile includ răspunsurile eficiente la nevoile consumatorilor, oferirea de soluții pentru problemele lor interne, totul subsumat scopului final de a genera mai multe venituri’’, mai spune Luis Eduardo Pérez Mata.

Speakerii invitați la World Credit Congress & Exhibition vor detalia rezultate și inițiative concrete pentru această transformare, bazate pe reacțiile primite de la clienți și în urma unei colaborări extinse între vânzări și credit, pe baza concluziei financiare ,,afacerile sunt rezultatul vânzărilor și în 80% dintre cazuri acestea necesită (o formă de) credit. Creditul trebuie trebuie să fie sinonim cu profitul pentru o adaptare eficientă și profitabilă la schimbările majore ale mediului de afaceri, la nivel internațional.

Luis Eduardo Pérez Mata, CEO și Partener ICM Consultoria Capacitación Integral și Președinte al comitetului de organizare World Credit Congress & Exhibition, autor al volumelor ,,Strategii pentru colectarea creanțelor’’ și co-autor al lucrării ,,Cel mai bine ținut secret al profitului’’, va fi speaker la World Credit Congress & Exhibition, care se desfășoară la București, între 8 și 10 iunie 2016. România a fost aleasă în premieră pentru o țară din Europa Centrală și de Est, ca stat gazdă al acestui congres.

Organizatorii – ICM Consultoria Capacitación Integral și Leadership Events, în parteneriat cu Doingbusiness.ro și Business Mark, estimează o participare de 600 de specialiști din sectorul bancar, al colectării de creanțe și al serviciilor conexe. Congresul reprezintă platforma ideală pentru interacțiunea specialiștilor din piața financiară, bancară, a consultanței/serviciilor financiare, profesioniști care activează la nivel global.

Reprezentanții companiilor mici, mijlocii, mari și corporațiilor multinaționale care doresc să participe la cea de-a cincea ediție a World Credit Congress&Exhibition, se pot înregistra aici: http://2016.creditcongress.com/?locale=rom.

 

World Credit Congress& Exhibition este sprijinit de Expense Reduction Analysts, Tao Institute for Credit & Risk Management și Kompass Romania, iar sponsorii evenimentului sunt: EOS (Gold Sponsor), EuroCollectNet Lawyers (Bronze Sponsor) și Advantage Software Factory.

Partenerii evenimentului sunt: Corporate Rebels, Irish Credit Management Training, the Credit Coach, ACCEE, Profit Centred Credit Group, Chartered Institute of Credit Management, Malta Association of Credit Management (M.A.C.M.) și GEKKO Collections.

Partenerii media ai evenimentului sunt: Ciclo de Riesgo, Credit Matters, AGERPRES, Hotnews, Transilvania Business, Spatiul Construit, Calendar Evenimente, Jurnalul de Afaceri, Evenimente Biz, CariereOnline, RBE Connect si PRBOX.ro, Manager Expres, Credit Today, Invest Club, MANPRES și FocusEconomics.

Banner SapunulCheia.ro

Curs Open: Ms Project 2010 for Advanced

0

Connect Events organizeaza in zilele de 16 si 17 aprilie, a IV-a editie e cursului practic MS Project 2010 – Advanced Techniques. Trainingul va avea loc la Bucuresti, in locul deja obisnuit – Hotel Marshal Garden (Calea Dorobanti nr 55B).

In cadrul acestui training veti invata cum sa lucrati cu interfata de utilizator a programului Microsoft Project 2010, cum sa definiti si sa gestionati proiectele dar si cum sa creati rapoarte elaborate si sa gestionati bugete. Programul de training este unul intensiv si se adreseaza managerilor de proiect dar si tuturor persoanelor ce isi doresc sa invete cum sa coordoneze eficient un proiect utilizand un software profesionist.
Pe parcursul celor 2 zile de curs, veti invata sa:
 Realizati planul de activitati al proiectului;
 Planificati bugetul si sa asignati resursele la sarcini;
 Realizati un master plan si sa definiti legaturile in cadrul proiectului;
 Gestionati sarcini, resurse si costuri;
 Gestionati in comun resursele si sa evaluati proiectele.

Bonus!!!
Oferim tuturor participantilor inregistrarea audio a intregii sesiuni de curs.

Cum te poti inscrie?
Pentru detalii legate de inscriere, va rugam sa ne trimiteti un e-mail la: rezervare@connectevents.ro si va vom raspunde in cel mai scurt timp.

Departament Marketing & Comunicare
Sorina TIRCA
0727 317 419
rezervare@connectevents.ro
www.connectevents.ro

Banner SapunulCheia.ro

Asociatia Fluens organizeaza Balul Seniorilor pentru varstnicii din Centrele de Stat

0

Balul seniorilor

Asociatia Fluens, în colaborare cu Directia Generalã de Asistenta Socialã si Protectia Copilului Sector 1 si Directia Generalã de Asistentã Socialã a Municipiului Bucuresti organizeaza în data de 9 aprilie, la Cafeneaua Actorilor din Parcul Tineretului, un eveniment unic – Balul Seniorilor, care marcheaza încheierea unui proiect de success “Porti deschise- acces la servicii sociale inovative pentru persoane vârstnice institutionalizate”, finantat prin granturile SEE 2009- 2014, în cadrul Fondului ONG in Romania.

La actiune vor fi prezenti 50 de vârstnici institutionalizati, din cadrul centrelor CSS Straulesti, CSS Odai, CIA Sf. Elena, CIA Sf. Vasile si Centrul Medico-Social al Municipiului Bucuresti (Sf. Luca).

Acestora li se vor alatura numerosi invitati, care se vor bucura impreuna cu bunicii din centre, de un adevarat spectacol ce va include cantece populare, romante, muzica usoara, interpretare muzicala si teatrala, dans, sketchuri amuzante. Vor fi alaturi de noi artisti cu suflet mare, vedete indragite precum Cristina Cioran si Dan Helciug; ne va insoti vocea calda a cantaretei Oanei Hera, dar si energia gazdei noastre, Lucia Marzan, care ne va atrage în ritmuri de tango, Astarte Maria ne va invalui in muzica pianului si a vocii sale placute si iar apoi ne vom molipsi de entuziasmul copiilor minunati de la Academia de Talente Contrapunct.

Prin aceasta actiune ne dorim sa aducem un plus de bucurie, speranta si energie bunicilor din centre care, de-a lungul proiectului “Porti deschise”, au constientizat ca nu sunt singuri, ca sunt importanti si ca incercam sa le oferim suportul necesar pentru a le imbunatati starea de sanatate si pentru a-i scoate din izolare. Invitatii vor fi alaturi de varstnici in toate momentele oferite si puse în scena, oferindu-le cadrul de a retrai momente din tineretea lor prin intermediul dansului si muzicii.
Fondurile stranse în cadrul evenimentului vor fi utilizate pentru continuitatea proiectului si pentru asigurarea accesului la servicii medicale atat de necesare varstnicilor singuri.

Rezultatele din cadrul proiectului “Porti deschise”, de la inceput pana in prezent, sunt uimitoare: zeci de varstnici au fost implicati în grupuri terapeutice, în special axate pe ameliorarea simptomelor dementelor si maladiei Alzheimer. Au avut loc in jur de 100 de evenimente de socializare in azile si in afara acestora, s-au organizat excursii in tara, in care au fost implicate cel putin 40 de persoane varstnice deplasabile. De asemenea, multi dintre bunici au participat la spectacole si evenimente festive, iar in fiecare camine am organizat constant ateliere artistice. Am refacut gradina Centrului Medico-social al Municipiului Bucuresti, impreuna cu voluntari din companii, am format o retea de persoane care sa-i sune periodic pe varstnicii care nu au apartinatori, iar în cadrul Caminului Straulesti am organizat un grup de terapie prin tango si muzica. Nici partea medicala nu a fost omisa. Astfel, am realizat ochelari pentru 60 de persoane varstnice si urmeaza sa asiguram consultatii stomatologice si teste de osteoporoza. Schimbarea personala a multor varstnici dintre este incredibila: persoane care nu vorbeau si se miscau foarte greu si-au recapatat pofta de viata, dorinta de a se implica, de a iesi din centru, si-au recastigat amintirile.
Va invitam cu drag sa fiti alaturi de varstincii din centrele de stat la acest eveniment dedicat lor! Sa le oferim impreuna din sperantele si bucuria noastra de viata si sa le aratam ca ne pasa de ei. Va rugam sa ne anuntati prezenta dvs. prin e-mail la adresa contact@asociatiafluens.ro

Evenimentul este parte a proiectului “Porți deschise – acces la servicii sociale inovative pentru persoane vârstnice instituționalizate”, finanțat din Granturile SEE 2009 – 2014, în cadrul Fondului ONG în Romania și care se desfasoară în perioada 15 aprilie 2015 – 14 aprilie 2016.

Despre Asociația Fluens
Asociatia Fluens derulează, cu ajutorul echipei de voluntari, programe care vin în sprijinul celor mai vulnerabile categorii sociale: copii abandonați, bătrâni singuri, tineri aflați la început de drum, persoane bolnave și familii care provin din medii defavorizate. Asociatia dezvoltă o serie de proiecte în parteneriat cu direcțiile de protecție a copilului, căminele de vârstnici, institutii publice și private.
Activitatea organizatiei poate fi urmarită online, pe www.asociatiafluens.ro sau www.facebook.com/damdirectiebinelui

Banner SapunulCheia.ro

9 din 10 oameni de afaceri din Iași și din județele învecinate sunt încrezători sau foarte încrezători în evoluția pozitivă a economiei locale în anul 2016

0

Barometrul mediului de afaceri din Iași și județele învecinate realizat de către Doingbusiness.ro și EY România în data de 23 martie 2016, la Iași, în cadrul evenimentului BUSINESS to more BUSINESS, arată o încredere fără precedent a antreprenorilor și managerilor locali în evoluția pozitivă a economiei în 2016.

Studiul a fost realizat pe baza răspunsurilor oferite de un eșantion reprezentantiv constituit din antreprenori și manageri din regiunea Iași, selectați din audiența reprezentată de companii cu cifre de afaceri de peste 250.000 de Euro, participante la eveniment.

26% dintre cei intervievați cred că afacerile lor vor înregistra creșteri cuprinse între 10% și 20% în 2016 față de 2015, 15% dintre repondenți apreciază că volumul lor de afaceri va fi mai mare cu peste 20% anul acesta și doar 8% dintre cei intervievați văd o contracție a afacerilor în 2016. 52% dintre repondenții ieșeni văd o creștere iminentă a numărului de angajați, ca nevoie obiectivă generată de o economie în creștere.

Barometrul mediului de afaceri local realizat în 23 martie 2016 oferă un sondaj blitz pentru capturarea percepției privind mersul economiei la nivel regional și se adaugă Barometrului Național ,,A vision for growth’’ realizat de EY România si Doingbusiness.ro în perioada 26 ianuarie – 8 februarie 2016, pe baza răspunsurilor primite de la 421 de manageri din cele mai mari companii care operează în România. Detalii despre Barometrul Național sunt disponibile aici, iar mai multe detalii despre Barometrul mediului de afaceri din județul Iași și localitățile învecinate sunt disponibile aici.

,,Pentru că de mai mulți ani aducem la Iași consultanța fiscală, instrumentele de optimizare inteligentă a afacerilor, absorbția eficientă a fondurilor europene, cele mai noi tehnici de vânzări și veritabile rețete de dezvoltare personală a managerilor, am fost în măsură să observăm cu bucurie în 2016 o sofisticare a mediului de afaceri local, care a devenit mai pretențios, dar mai ales, am generat o interacțiune fără precedent între speakerii invitați de noi și audiența care ne-a onorat cu prezența la BUSINESS to more BUSINESS. Acest lucru ne mulțumește pe deplin’’, a declarat Dumitru ION, CEO doingbusiness.ro. ,,Este drept, anul acesta la Iași am făcut un lucru în premieră: am putut să comparăm percepția mediului de afaceri local de anul trecut, așa cum am măsurat-o chiar atunci, cu evoluția concretă a economiei, și să surprindem dinamica acestor percepții prin adăugarea rezultatelor noi-nouțe obținute pentru anul 2016.’’, a mai spus Dumitru Ion.

 Evenimentul a fost moderat de către jurnalistul economic Radu Soviani, iar interacțiunea audienței cu speakerii a fost asigurată în cadrul sesiunii de consultanță fiscală, financiară și management performant de către Arcadie Parfenie, Tax Senior Manager, EY Romania, Dr. Victor Voicu, Managementul Produsului Core Segment Business, Telekom Romania, Cati Stoican – Director General Adjunct, Safety Broker (care a prezentat audienței soluțiile potrivite pentru transferul riscurilor din afaceri), Ana Crăciun – Services Sales Team Coordinator în cadrul Coface, Alina Dobrescu – Manager Portofoliu Corporate, Reteaua de sănătate REGINA MARIA și Roxana Mircea – Managing Partner REI Finance Advisors, care a oferit cele mai bune soluții, chiar și individuale, pentru absorbția fondurilor europene. Transformarea digitală și schimbarea comportamentului consumatorilor au fost analizate pe larg de Marius Hărătău – Sales and Marketing Manager, Quartz Matrix (partener Microsoft), Dumitru Ion – CEO, Kompass România și de Elena Badea, Marketing Director, EY Romania, care a susținut în plus și un atelier de succes dedicat limbajului trupului în afaceri.

Partenerii media ai evenimentului au fost AGERPRES, Calendar Evenimente, Evenimente Biz, Jurnalul de Afaceri, MANPRES, PRbox.ro, RBE Connect, Spațiulconstruit.ro, Cariere, Manager Express, Transilvania Business, InvestClub, Radio România Iași, Ziarul de Iași, Iași4U, IASIFUN, Evenimentul Regional al Moldovei.

Evenimentul de la Iași a fost organizat după debutul seriei de evenimente Business to MORE Business, care a avut loc la Brașov, în data de 10 martie 2016. Proiectul continua cu evenimentele din Ploiești (14 aprilie), București (18 mai), Sibiu (26 mai), Constanța (16 iunie), Cluj-Napoca (13 octombrie), Galați (10 noiembrie),  Oradea (24 noiembrie), Timișoara (decembrie). Totodată, în octombrie 2016, la București, Doingbusiness.ro organizează deja prestigiosul eveniment CEO Conference (detaliile despre CEO Conference 2015 sunt disponibile aici: http://evenimente.doingbusiness.ro/mcr-events/2015 ).

 

***

Despre Doingbusiness.ro

Doingbusiness.ro este un portal de afaceri care oferă utilizatorilor informații depre oportunitățile din economia națională precum și prezentarea principalelor companii active în fiecare domeniu. Proiectele noastre includ: publicațiile Romanian Business Digest și Major Companies in Romania în variante print și online.

Serviciile noastre includ: servicii de agenție de evenimente, servicii de comunicare și direct marketing – call center, direct mailing, direct e-mailing, cercetare de piață. Doingbusiness.ro este organizator al seriilor de evenimente proprii: CEO Conference, Business to more Business, IMM ReStart, Emerging Europe Energy Summit și Emerging Europe Investment Summit.

Mai multe detalii despre evenimentele organizate în 2015 de Doingbusiness.ro sunt disponibile aici. Mai multe detalii despre evenimentele ce vor fi organizate în 2016 de către doingbusiness.ro sunt disponibile aici.

IMG_5148

Banner SapunulCheia.ro

Ce trebuie sa luam in calcul atunci cand alegem o carte de vizita de la Muhlbachprint?

0

Modalitatile de promovare ale unei afaceri sau a unui brand s-au diversificat intr-atat de mult incat am putea spune ca avem posibilitati nenumarate astazi de a ne face cunoscuta o afacere. Dintre toate acestea insa, cartile de vizita reprezinta fara indoiala o modalitate excelenta de promovare si de mentinere a unei legaturi permanente cu clientii nostri. Una dintre provocarile pe care le presupune o afacere este cu siguranta data si de alegerea unor carti de vizita cu impact, care sa starneasca interesul unui potential client.
Desi acestea sunt elemente atat de importante chiar si in conditiile actuale, de foarte putine ori luam in calcul alegerea unor carti de vizita cu impact care sa ne avantajeze in adevaratul sens al cuvantului. In acest sens, una dintre cele mai renumite tipografii din Sebes , http://www.muhlbachprint.ro/carti-de-vizita.html, ne ofera cateva sfaturi importante cu privire la detalii de care trebuie sa tinem cont in momentul in care vrem sa avem carti de vizita profesionale.
Unul dintre aspectele cele mai importante ale unei carti de vizita bine alese este dimensiunea acesteia. De cele mai multe ori cartile de vizita au un format standard, insa cartile de vizita ne dau posibilitatea de a le personaliza dupa bunul plac, astfel ca selectarea unei dimensiuni diferita de cea standard cu siguranta ne va scoate in evidenta. Nu optati insa pentru dimensiuni mult prea mari deoarece acest lucru poate strica complet design-ul unei carti de vizita excelenta.
Forma cartii de vizita este de asemenea una destul de standardizata avand in vedere ca majoritatea cartilor de vizita pe care le regasim astazi au forma dreptunghiulara. Simultant insa avem posibilitatea de a alege si alte forme inedite precum o forma patrata.
Calitatea hartiei utilizate in crearea acestora este de asemenea un aspect important. Alegeti o hartie de calitate atunci cand alegeti cartile de vizita din pricina faptului ca impactul tactil este deosebit de important pentru un potential client. Cu siguranta un carton lucios si rezistent nu este un aspect care va fi trecut usor cu vederea.
Nu in ultimul rand insa, mesajul pe care il transmiteti este de departe cel mai important aspect al unei carti de vizita. In acest sens, recomandarea specialistilor este aceea de a ne alege cu foarte mare atentie cuvintele. Optati pentru un text cat mai scurt dar care sa aiba un impact major asupra celui care primeste cartea de vizita.
www.muhlbachprint.ro este o tipografie din Sebes care ofera o gama variata de servicii de tiparire la preturi deosebit de avantajoase.

Banner SapunulCheia.ro

Comenzi primite pe email ce se dovedesc a fi atacuri de phishing

0

Atacatorii vizeaza datele de logare ale angajatilor.

Cazul programului ransomware Locky nu a fost prima incercare de atac efectuata prin e-mail, 54 de milioane de mesaje spam sunt trimise in fiecare zi, in intreaga lume (sursa: Eleven). Acestea nu implica doar atacuri in masa, ci si unele foarte bine directionate. In cazul de fata avem de-a face cu o inselatorie care are tendinta de a viza companii. Procedura este noua. Destinatarii e-mailului pot constata ca aceasta este o incercare de frauda doar in cazul in care sunt foarte atenti. Solutiile de securitate G Data identifica atasamentul ca Script.Trojan-Stealer.Phish.AG. Expertii de securitate de la G DATA Security Labs au dezbatut noua inselatorie in cea mai recenta intrare de pe blog.

Email-ul care ajunge in inbox-urile victimelor se presupune ca este o comanda cu un atasament numit purchase-order.htm, dar, exista totusi indicii in e-mail care indica faptul ca este vorba de o inselatorie. Societatea nu exista sub numele folosit, adresa expeditorului nu este reala, iar textul contine greseli de ortografie. In cazul in care atacatorii obtin accesul la un cont de e-mail care apartine unei persoane fizice sau unei societati, acesta poate fi folosit pentru a trimite mai mult spam. In cazul in care datele de acces ce apartin unei companii ies in exterior, pot aparea probleme grave, cum ar fi accesul neautorizat la datele interne si la e-mailurile companiei.

Fisierul in sine este deghizat in document de tip Microsoft Excel Online, iar in fundal poate fi vazuta o foaie de calcul Excel. Cu toate acestea, este doar o imagine, nu un tabel ce poate fi editat. Imaginea este incarcata de pe un server localizat in Hong Kong. Destinatarii ar trebui sa introduca datele de conectare in formular pentru a incepe descarcarea. Dupa ce se da clic pe “Download”, adresa de e-mail si parola introduse sunt trimise catre acelasi server din Hong Kong, din care au fost descarcate imaginile – chiar daca e vorba de un alt domeniu. Acest lucru sugereaza ca intregul server este controlat de catre atacatori. Dupa ce datele au fost trimise, este afisata o pagina web care contine un mesaj de eroare.

Pentru mai multe informatii, puteti viziona G DATA SecurityBlog: https://blog.gdatasoftware.com/2016/03/28211-order-turns-out-to-be-phishing-attack-in-excel-look

G DATA ofera sfaturi pentru abordarea in siguranta a acestui tip de mesaje
• Utilizati o solutie de securitate comprehensiva si permanent actualizata!
• Utilizati protectie pentru e-mail si protectie antispam-ul pentru a bloca mesajele suparatoare.
• Verificati credibilitatea e-mailurilor. Intrebati-va: Exista vreun motiv pentru care eu sau firma mea ar trebui sa primim aceasta comanda din strainatate? Sunt eu destinatarul acestui e-mail? Ce prima impresie imi lasa acest e-mail? Limba folosita pentru scrierea e-mailului este una des intalnita sau este neobisnuita?
• Ca regula generala, tratati e-mailurile de la expeditori necunoscuti cu suspiciune! In cazul in care un e-mail arata foarte ciudat, iata ce trebuie sa faceti: ignorati-l, stergeti-l si in nici un caz nu deschideti atasamentele si nu dati clic pe link-urile incluse.
• Deschiderea fisierelor atasate implica riscuri necunoscute. Atasamentele ar trebui sa fie mai intai scanate de o solutie de securitate si, daca exista dubii, sterse fara a fi deschise. Daca nu sunteti siguri, trimiteti fisierul la G DATA Security Labs pentru analiza, fara a-l deschide.
• Link-urile din e-mailuri nu ar trebui sa fie accesate fara o evaluare preliminara. Verificati adresa URL. Multe programe de e-mail arata adresa reala atunci cand plasam cursorul mouse-ului deasupra link-ului vizibil, fara sa facem clic pe el – asa-numita functie mouse-over. Daca nu sunteti sigur, trimiteti URL-ul la G DATA Security Labs pentru analiza inainte de a da clic.
• E-mailurile cu atasament fisier HTML ar trebui sa fie tratate cu mult scepticism. Formatul de fisier este utilizat numai pentru site-uri web. Este foarte neobisnuit sa fie folosit pentru schimbul de informatii intre persoane. Acelasi lucru este valabil pentru fisierele in format .js (JavaScript).
• Nu raspundeti niciodata la e-mailuri spam! Un raspuns le indica atacatorilor ca adresa este valabila – si, acest lucru, poate fi chiar mai valoros pentru ei.
• Nu dezvaluiti datele personale – nici pe e-mail, nici in formulare dubioase sau pe pagini web suspecte!
• Ca angajat al unei companii, este important sa discutati cu administratorul IT sau cu CIO daca ceva vi se pare suspect!

Banner SapunulCheia.ro

Seară de poezie cu Marie Šťastná şi Denisa Duran

0

Asociaţia Naţională pentru Arte Vizuale Contemporane, Clubul Scriitoarelor, Daniel Sur şi Mircea Dan Duţă vă invită la o ediţie specială a Galeriei Întâlnirilor, ediția a 19-a.

Joi, 24 martie 2016, ora 18.30, va avea loc o seară de poezie cu Marie Šťastná şi Denisa Duran. Seara va fi moderată împreună cu Violeta Anciu, director executiv la Clubul Scriitoarelor şi Mircea Dan Duţă, traducătorul Mariei Šťastná. Evenimentul va avea loc cu sprijinul financiar al Ambasadei Cehe din Bucureşti.Seara de poezie

Banner SapunulCheia.ro

Ghid pentru întreținerea și curățarea corespunzătoare a saltelei

0

O saltea nu este asemenea unui diamant, nu durează la nesfârșit. Însă, dacă este de calitate, viața acesteia poate fi lungă și plină de satisfacții. Acest lucru depinde totuși foarte mult de voi: pentru a menține în formă spațiul dedicat somnului odihnitor este indispensabilă întreținerea și curățarea corespunzătoare a saltelei. Să aflăm împreună cum putem face acest lucru.

1) Pășiți cu dreptul: pentru a permite o adaptare echilibrată, în primele 90 de zile de la achiziționare încercați să întoarceți salteaua (partea de la capătul patului să ajungă la picioare, iar partea de dedesubt să ajungă deasupra) de cel puțin de două ori pe lună. Ulterior, efectuați această operațiune aproximativ o dată la trei luni;

2) Atenție la somieră: salteaua trebuie așezată pe somiere sau platforme de foarte bună calitate. Prin urmare, este foarte important să vă asigurați că cea care se află în posesia Dvs. este potrivită modelului Dvs.. Riscul de a o deteriora înainte de vreme pândește după colț;

3) Spuneți NU apei! Saltelele sunt ca pisicile: nu iubesc apa. Prin urmare, pentru o întreținere și o curățare corespunzătoare a saltelei, nu utilizați cârpe umede sau electrocasnice cu vapori. Riscați să creați un mediu umed care favorizează proliferarea acarienilor și bacteriilor. În cazul petelor, soluția este una singură: consultați manualul de întreținere și curățare a saltelei. Cu siguranță veți găsi sfatul potrivit cazului dumneavoastră.

http://www.giuliaconfort.ro

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE