Acasă Blog Pagina 3847

Noua elita bucuresteana, madmoazelele DfK (Designers for Kids)

0

Pentru a sarbatori trei ani de existenta, am lansat o colectie speciala pentru cele mai stilate dintre domnisoarele ce aleg sa poarte Designers for kids . Am denumit-o “madmoazele” pentru ca asa sunt fetele noastre frantuzite: elegante, jucause si tare pretentioase.
Pentru a sarbatori trei ani de existenta, am lansat o colectie speciala pentru cele mai stilate dintre domnisoarele ce aleg sa poarte creatiile marca Designers for kids. Am denumit-o “madmoazele” pentru ca asa sunt fetele noastre frantuzite: elegante, jucause si tare pretentioase.

Cand “madmoazelele” ies undeva se stie ca au nevoie de multe: bluze, fuste, rochii, neaparat cu putin sclipici, niste margele, funde, pampoane pentru par, putina dantela, culori si lista continua. Toate elementele dorite trebuie sa se regaseasca in tinute cat mai lejere, doar madmoazelele au nevoie si de libertate de miscare. Asa s-a nascut colectia dedicata lor, madmoazelelor, colectie care cuprinde tinute cu stil adecvat diverselor nevoi de scolarizare, socializare sau de exprimare a talentelor. Piesele vestimentare sunt atent asortate si croite din texturi moi, cum ar fi catifeaua, dantela, tricotul din bumbac, voaluri de vascoza, matase si nelipsitul tulle, in tonuri de alb, ivoire, negru, lila, roz, bleumarin si ocru, si completate de funde, flori sau mici insertii din margele si cristale. Stylingul este completat cu accesorii din dantela create cu drag de Bianka Makris, flori palarie marca Designers for Kids, iar pantofii poarta semnatura Mihaelei Glavan. Pe parcursul vacantei de vara, Designers for Kids a rezervat si alte suprize cu stil pentru madmoazele.

Colectia se gaseste exclusiv pe www.designersforkids.ro dar si in magazinele partenere, RO.LAND( incinta Mariott, The Grand Avenue) si Carturesti Verona, et. 2
banner flori2

Banner SapunulCheia.ro

Dibuk, o noua premiera la Teatrul Evreiesc de Stat

0
Teatrul Evreiesc

Teatrul Evreiesc de Stat (TES) anunță PREMIERA spectacolului DIBUK, de S. Anski, în regia artistică a lui Chris Simion-Mercurian.

Primele reprezentații vor avea loc pe 28, 29 și 30 iunie, începând cu ora 21.00, la Teatrul Mic.

Considerată de critici a fi cea mai apreciată piesă din istoria teatrului de limbă idiș, dar și de limbă ebraica, piesa Dibuk a fost scrisă în 1914 de scriitorul şi etnograful S. Anski. Începând cu 1920, momentul primei montări, ce a avut loc în Polonia, piesa a avut o carieră remarcabilă atât în cadrul teatrului evreiesc, dar şi neevreiesc, impresionând prin originalitate, formă de expresie si mesaj.

,,Dibuk e mai mult decât cea mai provocatoare piesă din literatura dramatică idiş. O poveste de dragoste care începe în lumea noastră şi se împlineşte în lumea de dincolo. Un legământ se face între om şi Dumnezeu. Încălcarea lui trezeşte lumea nevăzută şi îl răzbună pe cel nedreptăţit. Între magie si firesc, între suprarealism şi real, între convenţional şi neconvenţional, cu frământări de culoare, între alb şi negru, se întâmplă să îţi câştigi sau să îţi pierzi sufletul. La uşa omului pândeşte tot timpul păcatul. Omenirea devine tot mai neputincioasă în faţa ispitei. Nu trebuie să ne luptăm cu păcatul, ci să îl facem mai bun. Tot ce a zămislit Dumnezeu poartă în sine o scânteie de sfinţenie.” (Chris Simion, regizor)

DIBUK, de S. Anski

Scenariul și regia: Chris Simion-Mercurian
Decorul: Adina Mastalier
Costumele: Viorica Petrovici
Coregrafia: Ioana Marchidan
Light design: Ștefan Vasilescu și Ionuț Marinache
Asistent scenografie: Clara Pop

Distribuția:
Leea: Alexandra Fasolă
Hanan, Spiritul lui Hanan: Veaceslav Grosu
Solul: Vlad Logigan
Rabi Azriel: Mihai Ciucă
Sender: Andrei Finți
Nahman: Nicolae Călugărița
Frade: Luana Stoica / Maia Morgenstern
Mendel, Rabi Șimșin: Mircea Dragoman
Mehuel, Meer: Marius Călugărița
Spiritul Leei: Cabiria Morgenstern
Manasse, Batlan: Mihai Prejban
Batlan, Nuntaș: Viorel Manole
Batlan, Nuntaș: Darius Daradici
Enoch, Nuntaș: Neculai Predica
Ușer: Nicolae Botezatu
Bașe: Anka Levana
Ghitel: Alina Tomi / Dana Rogoz
O bătrână: Lucia Maier
Batlan, Nuntaș: Alexandru Sinca
Diavol: Mihai Nițu
Oarba: Geni Brenda
Femeia cu copil: Viorica Bantaș
Șchioapa: Cristina Cîrcei
Nebuna: Cristina Pleșa
Femeia cu cârje: Teodora Toader
Majghia: Mihaela Cuniță
Nuntași: Antonio-Tadeus Mincă, Ștefan Eparu
Ucenicii rabinului: Alexandru Apostol, George Lepădatu
Copiii: Raisa Dragomir, Miral Solcanu, Raluca Mastalier, Martin Cuniță, Radu Mastalier, Tudor Toroiman
Cu participarea Orchestrei TES:
Acordeon: Bogdan Lifșin
Vioară: Rodica Doija
Violoncel: Sergiu Marin
Clarinet: Sorin Dobrotă
Percuție: Radu Gheorghe
PREMIERĂ: 28, 29 și 30 iunie, ora 21.00, Teatrul Mic

logo

Banner SapunulCheia.ro

Spuneti Adio celulitei si ridurilor la High Class Beauty Studio!

0
logo high class

La numai 100 LEI puteti beneficia de 3 Sedinte de Remodelare Corporala sau 3 Sedinte de Lifting Facial cu tehnologia inovativa LPG – numai la High Class Beauty.

Este greu sa tineti dieta, sa gasiti timp pentru sala si sa fiti si pe deplin multumite de rezultate? Cu cea mai in voga tehnologie veti avea rezultate vizibile si va veti simti minunat! Profitati acum de oferta noastra si veti avea un corp de vedeta: Adio Celulita si Riduri! Cu numai 100 LEI veti avea parte de tehnologia LPG, preferata a vedetelor nationale si internationale.

Prin acest tratament revolutionar, non-invaziv, eficient si fara riscuri, celulita poate fi controlata, iar formele corpului remodelate. Pe langa rezultatul eficient privind reducerea celulitei, aparatul produce un efect de relaxare, stimuleaza sistemul nervos vegetativ si diminueaza starea de stres, sedintele de tratament devenind astfel o experienta mai mult decat placuta. Vedetele internationale de la Hollywood isi mentin in forma trupul apeland la lipomassage, efectuat cu echipamente si tehnologie LPG.

Cum si la ce va ajuta tratamentul cu tehnologie LPG, concret?
-Pentru slabire, in cazuri de celulita fibroasa si profunda. Aparatul declanseaza fenomenul de lipoliza (eliminarea grasimii) din adipocite determinand ruperea si eliminarea acidurilor grase.
-Pentru fermitate si microcirculatie, stimuland fibroblastele si intarind reteaua de sustinere de colagen si elastina pentru o piele intradevar ferma.
-Pentru remodelare, in cazuri de celulita clasica, piele lasata. Aparatul inlatura grasimea depusa neuniform, intinde pielea si elimina aspectul de coaja de portocala.
Procedura Lift cu tehnologie LPG este secretul pentru o piele intinerita si ferma.
Masajul Lift este o tehnica exclusiva, 100% naturala, care reface densitatea pielii faciale prin stimularea fibroblastelor, celule ale tesutului conjunctiv responsabile de producerea colagenului si a elastinei.

Se vor observa rezultate vizibile chiar dupa prima sedinta:
-Pielea devine mai tanara, mai elastica.
-Se ridica obrajii cazuti, obtinand un lifting facial non-chirurgical.
-Se sterg liniile de expresie si ridurile de pe frunte, dintre sprancene, din jurul buzelor si al ochilor.
-Se elimina grasimea din zonele cu probleme, cum ar fi gusa.
-Decongestioneaza tesutul din jurul ochilor, eliminand pungile de sub ochi.

Pentru programari, va rugam sa ne contactati la 0733 822 020 sau prin e-mail: contact@originalbeauty.ro
Adresa: Bucuresti, sector 3, strada Dristorului nr. 5, intersectia cu bd. Decebal.
Alte detalii si oferte veti vizualiza accesand www.originalbeauty.ro

Banner SapunulCheia.ro

Acorns Nursery deschide o noua locatie

0

Tot mai multe studii confirma importanta stimularii bebelusului inca de la nastere, in vederea atingerii potentialului maxim de dezvoltare, atat din punct de vedere intelectual, emotional, fizic, cat si social. Acorns Nursery constienta de impactul dezvoltarii timpurii, a educatiei eficiente si starii de bine a copilului, deschide un nou sediu dedicat copiilor cu varste cuprinse intre 1 si 6 ani – in zona Aviatiei, strada Intrarea Poiana, nr. 8.

Inscrierea copiilor in colectivitate, de la cele mai mici varste, are beneficii atat pentru dezvoltarea limbajului, abilitătilor de relationare sociala, cat si in ceea ce priveste dobandirea si dezvoltarea increderii in sine, a independentei si a dorintei de explorare. Semnificativ este, in aceasta perioada, nivelul de stimulare corespunzatoare, in acord cu nevoile copilului mic. Existenta unui cadru organizat care sa raspunda nevoilor de siguranta, de cunoastere, prezenta personalului calificat in lucrul cu aceste grupe de varsta si a unei planificari a activitatilor sunt aspecte care primeaza in vederea conturarii unui mediu optim pentru dezvoltarea copilului mic.
Acorns Nursery are o tradiție de 12 ani de existenta pe piata educationala perioada in care a pus in prim plan nevoile copilului mic oferind servicii de educatie prescolara concentrate pe copil, parinte, educator si comunitate. Este prima cresa privata acreditata in Romania, care a primit premii din partea ”Every Child Matters” si prima cresa din domeniul educational care a primit certificatul ”Investors in People”. Acorns Nursery de-a lungul celor peste 10 ani a devenit una dintre cele mai performante gradinite britanice particulare din Bucuresti.

Incepand cu luna septembrie a anului curent, Acorns Nursery inaugureaza o noua locatie, in zona Aviatiei pentru a raspunde nevoii de standardizare a serviciilor de educatie timpurie, in centre specializate. Aceasta noua locatie va functiona in acord cu programa britanica; desfasurarea activitatilor va fi conforma standardelor de lucru implementate in Marea Britanie, crearea unui mediu stimulativ, in acord cu nevoile celor mici. Curricula educationala britanica este o abordare complet integrata si menita a indeplini toate cerintele elevilor prin metode diferentiate de predare. Toate cursurile si activitatiile se vor desfasura in limba engleza, se va pune accentul pe o forma de invatare interactiva intr-un mediu vesel, sigur, special construit pentru a se adapta nevoilor fiecarui copil. Metode moderne de educare si dezvoltare a copiilor, raportul de 1 la 4 (unui grup de 4 copii ii este alocat 1 adult), personal pregatit corespunzator pentru a stimula procesul de invatare specific acestei varste, activitate structurata si planificata pentru a dezvolta copilul ca intreg, atat din punct de vedere fizic, intelectual, emotional, cat si social sunt standardele care ne-au recomandat de mai bine de 10 ani, standarde pe care le vom implementa si in noua locatie.

Despre Acorns Nursery
Fundatia ACORNS este prima organizatie din domeniul educatiei din Romania certificata Investor in People si premiată cu Every Child Matters Standards Award. Fundatia Acorns ofera prin intermediul gradinitei ACORNS Nursery educatie si ingrijire copiilor cu varsta cuprinsa intre 1 si 6 ani dupa metoda si programa britanica care are ca punct central individul si capacitatile sale. Fundatia Acorns este membru al Council of British International Schools, British Association for Early Childhood Education, National Literacy Trust (Marea Britanie), National Children’s Bureau (Marea Britanie) si Early Years – the organization for young children (Irlanda de Nord).

Banner SapunulCheia.ro

Cel mai mare eveniment de afaceri al anului din Constanța

0
afaceri business to more business constanta

Cel mai mare eveniment de afaceri al anului din Constanța a oferit managerilor și antreprenorilor prezenți soluțiile concrete pentru navigarea într-un mediu economic volatil

BUSINESS to more BUSINESS – Conferința Regională organizată de Doingbusiness.ro a reunit joi, 16 iunie 2016, la Constanța, peste 130 de manageri și antreprenori locali. Conferința a pus la dispoziția participanților cele mai bune soluții pentru stabilirea unor strategii de afaceri de succes, în mediul economic aparent bun, dar care, analizat cu atenție, demonstrează volatilitatea condițiilor economice.

,,Deși numărul insolvențelor companiilor s-a înjumătățit în 2015 și a ajuns la aproximativ 10.000, observăm că încep să dispară mai multe companii mai importante decât în trecut, din sectorul IMM-urilor’’, a declarat Iancu Guda – Services Director, Coface România. ,,În medie, companiile în insolvență din anul 2015 au câte 15 salariați, spre deosebire de cele care au intrat în insolvență în 2014 și care în medie creau 8 locuri de muncă’’, a mai spus Guda.

,,Faptul că, potrivit cifrelor prezentate, companiile care au intrat în dificultăți în 2015 au o durată medie de funcționare de 11 ani, arată încă un fenomen îngrijorător: dispar companii bune, care au reușit să navigheze atât perioada de boom economic,  dar și să reziste crizei. Ele au ieșit însă foarte slăbite din turbulențele economice, iar noua perioada de creștere nu este de natură să le reașeze solid în circuitul economic, în condițiile în care mai puțin de 5 companii din 100 care ajung în insolvență în România, reușesc să evite falimentul’’, a declarat jurnalistul economic Radu Soviani, moderatorul conferinței.

Dumitru Ion, CEO Doingbusiness.ro a remarcat calitatea și interesul oamenilor de afaceri din Dobrogea prezenți la eveniment: ,,În etapele anterioare ale Conferinței regionale, desfășurate la Brașov, Iași, Ploiești, București, Sibiu și acum în Constanța, am reușit să prezentăm celor peste 1.000 de manageri și antreprenori participanți, soluțiile de navigare în mediul economic volatil al anului 2016. Mediul de afaceri din Constanța s-a dovedit extrem de activ, extrem de interesat și foarte receptiv pentru a afla și implementa soluțiile de consultanță fiscală prezentate de noi și mai ales strategiile de reacție la schimbarea comportamentului consumatorilor, subsumate optimizării inteligente a costurilor și instrumentelor pentru generare de vânzări sporite.’’

Nu numai consumatorii se schimbă, dar și condițiile de afaceri din regiune, a fost de părere Iulian Gropoșilă – Președinte al Patronatului IMM Constanța: ,,Constanţa este un oraş cu un potenţial economic imens. Pentru prima dată după 15 ani, avem oportunitatea să interacţionăm şi să ne stabilim ca prim-partener Consiliul Judeţean Constanţa. Acum, sper ca relaţia dintre mediul de afaceri şi administraţie să se așeze pe calea normalităţii’’, a declarat Gropoșilă.

În cadrul evenimentului s-au adresat oamenilor de afaceri și managerilor cheie din companiile din Constanța și din județele învecintate, reprezentanți ai unor companii de renume, cu soluții de afaceri concrete și la îndemână, aplicabile imediat. Printre vorbitorii cheie s-au numărat Andreea Cramer – Director Segment & Base Management, Telekom România, Rareș Medrega – Senior Trainer, Allianz Tiriac Asigurări, Radu Nicolescu – Senior Lawyer, Duncea, Ștefănescu&Associates. De asemenea, au abordat problema vânzărilor optimizate și provocărilor mediului on-line Alexandru Israil – Marketing Specialist, Netland Computers – Partener Microsoft Romania și Dumitru Ion – CEO Kompass Romania. ,,Trucurile’’ de relaționare cu partenerii de afaceri și angajații au fost dezvoltate pe larg, pentru publicul constănțean de Daniela Dumitru – Marketing Manager Omega Pharma.

Conferința BUSINESS to more BUSINESS organizată la Constanța a adus în premieră și prezentarea unui studiu de caz asupra Portului Constanța – Poziționarea în piață, realizat de Alexandru Crăciun – Director Comercial al Companiei Naționale Administrația Porturilor Maritime și Senior Consultant la Sfera Business,  în timp ce, tot în premieră pentru BUSINESS to more BUSINESS, Nazmi Dogan – Președintele Asociației Întreprinzătorilor Turci, a prezentat oportunitățile de dezvoltare ale afacerilor prin intermediul Asociației.

Partenerii Conferinței BUSINESS to more BUSINESS Constanța au fost: Telekom România, Patronatul IMM Constanța (PIMM), Duncea, Ștefănescu&Associates, Allianz Tiriac Asigurări, EY România, Microsoft România, Safety Broker, Netland Computers, Coface România și Kompass România. Totodată, organizațiile suport care au sprijinit acest eveniment au fost: Federația Patronatelor din Turismul Românesc, CEDES Cercetare Dezvoltare și The Association of the Turkish SMEs in Romania.

Evenimentul a fost susținut prin parteneriate media de: AGERPRES , Jurnalul de Afaceri, Evenimente Biz, Manager Express, MANPRES, PrBox.ro, Calendar Evenimente, Transilvania Business, Trustul de presă Cuget Liber Constanța, Investclub,  RBE Connect, Revisa CARIERE, Spatiulconstruit.ro.

Evenimentul de la Constanța a marcat jumătatea Conferinței Naționale BUSINESS to more BUSINESS care va continua cu evenimentele de la Cluj-Napoca (13 octombrie 2016), Galați (10 noiembrie 2016),  Oradea (24 noiembrie 2016) și Timișoara (decembrie 2016). Totodată, în  octombrie 2016, la București, Doingbusiness.ro organizează evenimentul CEO Conference.

  

***

Despre Doingbusiness.ro

Doingbusiness.ro este un portal de afaceri care oferă utilizatorilor informații depre oportunitățile din economia națională precum și prezentarea principalelor companii active în fiecare domeniu. Proiectele noastre includ: publicațiile Romanian Business Digest și Major Companies in Romania în variante print și online.

Serviciile noastre includ: servicii de agenție de evenimente, servicii de comunicare și direct marketing – call center, direct mailing, direct e-mailing, cercetare de piață. Doingbusiness.ro este organizator al seriilor de evenimente proprii: CEO Conference, Business to more Business, IMM ReStart, Emerging Europe Energy Summit și Emerging Europe Investment Summit.

Banner SapunulCheia.ro

Trebuie sa sprijinim companiile romanesti cel putin in egala masura ca pe cele straine

0
Trebuie sa sprijinim companiile romanesti cel putin in egala masura ca pe cele straine

BusinessMark a organizat conferinta INVESTMENTS AND EXPORTS CONFERENCE, care a avut loc in data de 16 iunie 2016 la Hotel Radisson Blu, Bucuresti.

Prima sesiune de discutii i-a avut ca invitati pe: Stefan Radu Oprea, Presedinte, Comisia pentru dezvoltare si strategie economica, Senatul Romaniei, Parlamentul Romaniei, Eric Faidy, Presedinte, Camera Franceza de Comert si Industrie in Romania – CCIFER, Presedinte, Michelin Romania, Tal Roma, Business Development Manager, AFI Europe Romania, Valentin Mircea, Expert in Dreptul Concurentei, Gabriel Sincu, Executive Director Tax Advisory Services, EY Romania, ROLAND TOMA, Consultant Fonduri Europene, Wise Finance Solutions si Valentin Preda, CEO, Bursa Romana de Afaceri.

”Cred ca este necesara crearea conditiilor necesare pentru investitii, inclusiv din punct de vedere legislativ. Unele masuri pozitive au fost luate deja. Noul Cod Fiscal si noua Lege a achizitiilor publice sunt doua exemple in acest sens. Noul Cod Fiscal trebuie sa asigure un cadru potrivit pentru stimularea investitiilor. Printre masurile pozitive aduse de acesta sunt: scaderea TVA, scaderea costului cu munca, scutirea de impozit pe profitul reinvestit. In prezent este in discutie un nou proiect de scadere a costului cu munca”, a declarat STEFAN RADU OPREA, Presedinte, Comisia pentru dezvoltare si strategie economica, Senatul Romaniei, Parlamentul Romaniei.

In opinia sa, Codul Fiscal nu poate singur sa asigure toate nevoile acestui domeniu complex, fiind nevoie si de alte legi bune pentru incurajarea investitiilor.

”Parteneriatul public privat este de asemenea foarte imporant. Legea achizitiilor publice este un pas important in acest sens. Sunt clarificate multe aspecte prin intermediul sau. Inainte legea prevedea pretul cel mai scazut, acum termenii sunt inlocuiti cu cea mai buna oferta tehnica. Cred ca asta va rezolva foarte multe probleme”, a completat STEFAN RADU OPREA.

Eric Faidy, Presedinte, Camera Franceza de Comert si Industrie in Romania – CCIFER, Presedinte, Michelin Romania, a dorit sa vorbeasca despre relatiile economice dintre Franta si Romania si despre rolul CCIFER in acest context.

”Companiile frantuzesti au 135.000 de angajati in Romania, iar contributia acestor companii este de 15% din PIB-ul Romaniei. CCIFER are 450 de membrii si ofera consultanta unor 1.000 de societati. Scopul nostru este sa conectam companiile frantuzesti cu mediul de afaceri din Romania. Contribuim la dezvoltarea si cresterea tarii astfel”, a declarat Eric Faidy.

Domenii de activitate importante in care companiile din Franta investesc: industrie, consiliere, IT, agroalimentar, comert, retail, avocatura etc.

Eric Faidy a mentionat un clasament in functie de valoarea investitiilor straine directe din Romania: Olanda (14,2 miliarde de euro), Austria (9,6), Germania (7,4), Cipru (4,2), Franta (4,1), Italia, Elvetia, Luxembourg, Grecia.

Cele mai recente investitii din Romania ale companiilor din Franta sunt: Airbus Helicopters Romania are un nou punct de productie in Brasov , Careffour a achizitionat 86 de magazine Billa, iar Lactalis a cumparat Albalact.

Tal Roma, Business Development Manager, AFI Europe Romania, a vorbit despre investitiile grupului pe plan local.

”Suntem aici de 10 ani si putem spune ca investitiile noastre aici sunt de sute de milioane de euro. Credem in aceasta tara si in dezvoltarea ei, dar vorbim despre bani multi. Suntem foarte optimisti si de aceea avem 3 proiecte in Romania: in Brasov intr-o cladire de birouri si doua in Bucuresti – o cladire office si una rezidentiala”, a declarat Tal Roma.

 

Valentin Mircea, Expert in Dreptul Concurentei, a punctat implicatiile pe care Legea care ii obliga pe comercianti sa expuna la raft 51% produse romanesti.

”Remarc in ultima vreme un fel de tendinta a unui nationalism economic pe care mi-l amintesc din perioada comunista  cand nu ne era prea bine. Acest discurs ca exista capital romanesc si capital strain. Este fals. Am intalnit oameni de afaceri din toate colturile lumii. Nu exista diferente notabile intre afaceri. Legile economiei sunt peste tot la fel. Este bine sa vina investitori straini si de aceea este foarte bine ca firmele romanesti sa reuseasca afara. Tarile care vin in Romania exporta o parte din PIB-ul tarii lor la noi. Sigur ca nu fac donatii, dar banii intra in economia noastra si asta este minunat”, a afirmat Valentin Mircea.

”Nici un stat sanatos la cap nu ar trebui sa faca legi pentru jucatori, cum este legea cu 51% produse alimentare romanesti in supermarketuri, care va avantaja producatorii romani si va dezavantja consumatorii romani. Spun asta pentru ca aceasta Lege, daca va fi promulgata, va creste preturile pentru ca oferta va scadea. Ieri Comisia Europeana a deschis procedura de infringement impotriva Romaniei si a Slovaciei referitor la aceasta Lege. Nu poti fi parte a UE numai pentru a lua fonduri, dar sa nu primesti alte companii atunci cand vor sa vina pe piata noastra. Raportul calitate pret este cel care trebuie sa primeze in acest sector. Nimeni niciodata nu a batut legile economiei”, a declarat Valentin Mircea, Expert in Dreptul Concurentei.

El a mai precizat ca firmele straine sunt atrase si de costurile mici cu forta de munca si de pregatirea acesteia, dar ca este un avantaj pe care incepem sa-l pierdem pentru ca nu mai investim suficient in educatie.

Gabriel Sincu, Executive Director Tax Advisory Services, EY Romania, a pus accentul pe legea holdingului.

”Din punct de vedere comercial, Romania nu are o lege a holdingului. Din punct de vedere fiscal, reglementarile privind holdingului sunt cateva in Codul Fiscal. Ne-am batut pentru astea trei litere din Cod 10 ani cu MFP pentru a le avea. Care sunt beneficiile holdingului? Scutirea de la plata impozitelor pe dividende – pentru ce va reinvesti, scutire de la plata impozitelor pe participatii din castigurile pentru instrainarea participatiilor”, a precizat Gabriel Sincu.

Potrivit acestuia, cele doua avantaje sunt posibile daca beneficiarul detine minimum 10% din capital pe o perioada neintrerupta de un an la data realizarii venitului. Regulile se aplica si firmelor inregistrate in afara Romaniei, daca Romania are inregistrata cu tara respectiva o conventie pentru evitarea dublei impuneri.

ROLAND TOMA, Consultant Fonduri Europene, Wise Finance Solutions, a vorbit despre finantarile nerambursabile din Romania, referindu-se la HG 332/2014 si HG 807/2014.

”Ajutorul de stat maxim este de 37,5 milioane de euro in toate regiunile, in Ilfov si Vest 26,25 milioane de euro, iar in Bucuresti 11,25 milioane euro. In Schema 332/2014 bugetul anual maxim este de 100 milioane de euro. Aplicantii elibigili sunt IMM-uri, intreprinderi mari sau intreprinderi noi. Finantarea este de maxim 50% dintre costurile salariale elibigile”, a explicat ROLAND TOMA.

Valentin Preda, CEO, Bursa Romana de Afaceri, a vorbit despre oportunitatile de export.

”Unde sa exportam cu totii? De unde sa luam atatia bani ca sa exportam unde si cine cumpara? Ma preocupa fenomenul si cum putem face asta sustenabil si cu etica globala. De fapt nu putem exporta cu totii valoare. Unii exporta materie prima. Nici investitiile necesare nu ajung la tine daca esti nepregatit. Ma bucur foarte mult cand vad companii nationale care reusesc afara sau cand exportam inteligenta, dar este treaba de facut si pe plan local. Exportam fier vechi in Turcia si cumparam tevi din fier tot de acolo”, a precizat Valentin Preda.

”Statul si mediul de afaceri sunt in stransa legatura. Daca atragem investitii, dar statul schimba regulile in timpul jocului, investitia se muta. Este normal. Cred ca statul are un rol foarte important in a genera proiecte in care sa-si atraga investitorii”, a completat Valentin Preda.

In cea de-a doua parte a zilei, speakerii au fost: Costin Lianu, Consiliul de Export al Romaniei, Coordonatorul Strategiei de Export a Romaniei 2014-2020, Corina Vulpes, Director Marketing si Comercial, EximBank, Cristian Parvan, Secretar General, Asociatia Oamenilor de Afaceri din Romania, Bianca Vlad, Senior Manager, Consultanta Fiscala, PwC Romania.

Costin Lianu, Consiliul de Export al Romaniei, a precizat ca in Romania avem 3.000 de dolari/cap de locuitor performanta la export. Ponderea exportului in PIB este de 41%. Media internationala este mai mare.

”De performantele tale ca vanzator depinde sanatatea companiei tale. Asa este si in economie. Performantele la export sunt un indicator bun pentru performantele economiei. In Romania, avem creativitate, traditii culuturale, dar ne confruntam si cu: adancirea integrarii si a specializarii intra ramura si regionalizarea care au modificat structura exportului. Ne confruntam si cu acces scazut la finantari la export, aderenta scazuta la noile modele de afaceri. Decalajul tehnologic este si el redus, dar inca sub nivelul tarilor din regiune. Avem servicii suport limitate atat in sectorul public cat si in cel privat. Vrem sa vorbim despre dezvoltare sustenabila”, a declarat Costin Lianu, Consiliul de Export al Romaniei, Coordonatorul Strategiei de Export a Romaniei 2014-2020.

El a mai punctat ca nu suntem insa o tara slaba la export.

”Este o stiinta sa inveti sa faci export. EximBank si-a asumat aceasta responsabilitate. Incercam sa educam zona financiara si mediul de afaceri pentru a transmite mesajul: financiar nu ai nevoie de o educatie foarte elaborata, poti dobandi toate cunostintele necesare impreuna cu partenerul financiar”, a afirmat Corina Vulpes, Director Marketing si Comercial, EximBank.

Am dezvoltat o divizie separate pentru IMM si companii foarte mici pentru ca stim ca au nevoie de un anumit sprijin pentru afacerile lor.

”Nu gasim raspunsuri in politicile publice despre problemele exportului. O tara cu jumatate din populatia Romaniei are valori ale exportului de 400 de milioane de euro, cand noi ne mandream cu 55. Ni se pare foarte periculos ca toata lumea vrea ca exportul sa fie motorul cresterii economice. Daca crestem de 10 ori inseamna ca vom scadea PIB-ul Romaniei. Trebuie export, dar ce fel de export?”, a declarat Cristian Parvan, Secretar General, Asociatia Oamenilor de Afaceri din Romania.

”Cifrele arata ca nu reusim sa facem nimic pentru a sustine inteligenta romaneasca. Sustin ca pe langa asta nu mai avem nimic in Romania. Caracteristic noua mai avem: confectii, comert. In rest, nu mai avem nimic specific romanesc. Romania are o singura solutie prin exporturi inteligente si nu ma refer la IT. Avem nevoie sa credem in inteligenta noastra si sa sprijinim companiile romanesti cel putin in egala masura ca pe cele straine”, a precizat Cristian Parvan.

Bianca Vlad, Senior Manager, Consultanta Fiscala, PwC Romania, a vorbit despre modificarile Codului Vamal care au impact asupra exporturilor.

”Au fost numeroase modificari in special in ceea ce priveste IT-ul. In 2008 UE a considerat ca sistemul vamal are nevoie de o modernizare, dar acel cod nu a intrat in vigoare pentru ca tarile nu erau pregatite. De aceea, a aparut in 2016 Codul Vamal Unional, care intra in etape in vigoare si care va culmina in 2020 cu realizarea electronica a tuturor operatiunilor vamale necesare”, a declarat Bianca Vlad.

Evenimentul a inclus si seminarul cu tema “OPORTUNITATI DE FINANTARE PENTRU MEDIUL DE AFACERI – FONDURI EUROPENE IN 2016”, sustinut de: ROLAND TOMA, Consultant Fonduri Europene, Wise Finance Solutions.

Un eveniment organizat de BusinessMark cu sprijinul CCIFER si BCCBR.

Partener principal: Wise Finance Solutions.

Partenerii evenimentului sunt: EximBank, Biroul de traduceri Champollion, Graphtec Design, Go Travel, Global Star si Klarmedia.

Evenimentul are drept parteneri media: RBE Connect, PRbox, Finzoom, Legal Marketing, Jurnalul de afaceri, PromoafaceriBusiness Editors, Avocatura.com, Economic ZOOM, Business24, Ziare.com, Calendar evenimente, Chalbert, Transilvania Business, Debizz, Administratie.ro, Roportal.ro, MLM News, Revista Valoarea, Bucuresteni.ro, Manager Express, Economia Online, Think Business, Antreprenor in Romania, Rabbit Media si Plan de afacere.ro.

Despre BusinessMark

BusinessMark este o companie ce ofera servicii integrate de B2B, oferind clientilor sai  modele de dezvoltare complexe, conectandu-i in mod direct cu mediul de afaceri si creand oportunitati de parteneriat strategic.

Atat prin organizarea de evenimente business, cat si prin serviciile de B2B Public Relations oferite, BusinessMark isi propune sa vina in intampinarea partenerilor sai cu strategii de comunicare si promovare centrate pe business  matchmaking si crearea de oportunitati de dezvoltare.

 

investment-forum-business-mark

Banner SapunulCheia.ro

„Cluburile ecOprovocarea” – program de educatie practica pentru mediu si dezvoltare personala

0
dezvoltare personala amenajare spariu verde

ViitorPlus anunta finalul celei de-a VI-a editii a programului educational „Cluburile ecOprovocarea”, beneficiile pentru mediu aduse de tinerii membri ai cluburilor si actiunile pentru extinderea programului.

ViitorPlus – asociatia pentru dezvoltare durabila organizeaza de 6 ani programul de educatie non-formala si extrascolara de protectia mediului „Cluburile ecOprovocarea”, in parteneriat cu TenarisSilcotub, iar in ultimul an beneficiind si de sustinerea unui donator international . Cea de-a VI-a editie a programului s-a derulat in perioada septembrie 2015 – iunie 2016, in cadrul a 9 licee din judetele Calarasi, Salaj si Sibiu, iar in viitor se doreste extinderea sa si in alte zone ale tarii.

„Educatia de mediu lipseste din programa formala, lucru care se reflecta si in situatia atat de grava in care am ajuns in Romania si in lume. Prin voluntariat, lucru in echipa, educatie non-formala si proiectele practice pe care le realizeaza, tinerii castiga in primul rand experienta de viata, isi dezvolta abilitati de mare ajutor in cariera si satisfactie sufleteasca pentru ca sunt utili societatii in domeniul esential al protectiei mediului.”, a declarat Teia Ciulacu, Presedinte ViitorPlus.

Programul „Cluburile ecOprovocarea” imbina latura teoretica, atelierele educationale non-formale, cu activitatile practice ce aduc beneficii concrete in comunitatea locala. ViitorPlus a dezvoltat pentru membrii cluburilor, impreuna cu experti in domeniul educatiei, ateliere pentru aprofundarea notiunilor de protectia mediului, integrand in curricula si tehnici de dezvoltare personala. Totodata, a fost pus la dispozitia elevilor si profesorilor un regulament de concurs, care i-a impulsionat sa ia atitudine si sa deruleze activitati practice prin care sa contribuie la rezolvarea problemelor de mediu din comunitate. Pentru exemple de activitati educationale, impresii ale profesorilor si elevilor implicati, puteti urmari acest clip:https://youtu.be/9Bfy0Ed6lMY

In 6 ani de activitate, au participat 30 de unitati de invatamant, peste 20.000 de elevi si profesori voluntari au reciclat aproape 284.000 de kilograme de deseuri, au plantat 58.000 de puieti, au derulat 2.774 de evenimente educationale pentru protectia mediului, au donat peste 57.500 de ore de voluntariat pentru comunitate, au amenajat 261.500 m2 de spatiu verde s.a. Premiul oferit membrilor echipelor castigatoare de anul acesta consta in participarea la o tabara educationala, organizata de ViitorPlus in luna august, in localitatea Cheia, judetul Prahova.

ViitorPlus isi doreste extinderea efectelor benefice ale acestui program. Primul pas este de a invita profesorii sa deruleze activitati similare, utilizand in acest scop gama de materiale educationale folosite in cadrul „Cluburilor ecOprovocarea”. Acestea pot fi descarcate gratuit, in format digital, de pe website-ul https://www.ecoprovocarea.ro/resurse-profesori/. Pentru cea de-a II-a etapa de multiplicare a rezultatelor, ViitorPlus este in cautare de companii partenere, cu valori si obiective similare, astfel incat sa poata dezvolta cluburi educationale permanente si in alte judete din tara.

„Am observat, in toti acesti ani, cum tinerii educati in spiritul “ecOprovocarea” s-au dedicat, cu pasiune, misiunii de a participa la rezolvarea problemelor de mediu din propria comunitate. Datorita rezultatelor impresionante obtinute de ei in 3 judete, suntem increzatori ca noua generatie poate aduce un val de schimbari pozitive pentru mediu la nivel national, daca programul ar beneficia si de sustinerea unor parteneri din celelalte zone ale tarii”, a mentionat Lucia Cojocaru, Coordonatorul programului „Cluburile ecOprovocarea”.


Despre ViitorPlus
ViitorPlus este o organizatie nonprofit, care deruleaza din 2006 proiecte de educatie si constientizare, reciclare, productie de confectii textile naturale, dotarea unor obiective sociale cu colectoare solare manufacturate, impadurire, proiecte ce contribuie la solutionarea unor probleme sociale si de mediu in diferite judete ale tarii, precum Brasov, Caras-Severin, Constanta, Calarasi, Prahova, Ilfov, Sibiu, Salaj si Teleorman, sau in Bucuresti. Printre cele mai cunoscute proiecte ale organizatiei, ce au primit recunoasteri in diferite competitii nationale si internationale se numara “Atelierul de panza”, “Recicleta”, „ecOprovocarea”, “Harta Reciclarii” si “Padurea copiilor – Adopta un copac!”.
„Cluburile ecOprovocarea” a fost numit„ Cel mai bun proiect educational de mediu din Romania in 2014”, in cadrul competitiei Energy Globe Awards. Alte detalii despre acesta gasiti pe www.ecoprovocarea.ro.
Viziunea ViitorPlus: “Redescoperim impreuna legatura cu natura si investim in ceea ce lasam in urma noastra”.
http://www.viitorplus.ro

Pentru mai multe informatii, va rugam sa o contactati pe Lucia Cojocaru – Coordonatorul Programului „Cluburile ecOprovocarea”: 0720.23.11.02, lucia.cojocaru@viitorplus.ro
Amenajare spatiu verde

Banner SapunulCheia.ro

One-IT deschide un Birou Operaţional Business to Business în Liberty Technology Park Cluj

0
one-it liberty park

One-IT face un pas spre viitor odată cu deschiderea unui Birou Operaţional în zona de interes a companiilor din inima tehnologică a Ardealului, Liberty Technology Park din Cluj, unul dintre cele mai prospere parcuri tehnologice din România.

Prezenţa One-IT în campus aduce numeroase beneficii atât pentru rezidenţii Liberty Technology Park din Cluj, cât şi pentru companiile locale din Cluj-Napoca, pe direcţia de proiectare şi mentenanţă a infrastructurii IT, de licenţiere software sau back-up de date. One-IT vine în întâmpinarea companiilor clujene şi cu noile soluţii profesionale dedicate de Back-up date şi Videocomunicaţii.
One-IT este un furnizor respectat care şi-a construit în cei 12 ani de existenţă un portofoliu ce are la bază expertiza unor parteneri internaţionali de calibru precum Microsoft, Bitdefender, Polycom, IBM, Toshiba, Fujitsu, Dell, Asus, HP, Lenovo sau Acer. Compania One-IT îşi doreşte ca să contribuie activ la dezvoltarea în Cluj a unui cluster tehnologic şi a unui mediu antreprenorial de avangardă.
Începând cu data de 15 iunie 2016 Birou Operaţional One-IT Cluj funcţionează la adresa: Liberty Technology Park Cluj, Str. Gării, Nr. 21, Clădirea A, Parter, Cluj-Napoca, Tel: 0755 111.300.
***
Liberty Technology Park Cluj este un parc tech creat pentru a oferi condiţii excepţionale de creştere şi dezvoltare companiilor din domeniile IT&C şi R&D, într-un areal inedit din punct de vedere conceptual şi arhitectural. Parcul integrează peste 20 de companii ITC şi este 90% ocupat. Ecosistemul tech cuprinde birouri eco, spaţii office, zone destinate organizării de evenimente, săli de conferinţe, o zonă de leisure, toate concepute pentru a crea parcul tech ideal. Scopul acestuia este, la scară mare, de a promova dezvoltarea economică şi competivitatea între oraşe şi regiuni apropiate, prin crearea de noi locuri de muncă bazate pe tehnologii contemporane, ridicând în acelaşi timp standardele în ceea ce priveşte calitatea mediului de muncă şi a vieţii profesionale a angajaţilor.
Mai multe detalii, pe http://www.one-it.ro/blog/one-deschide-un-birou-operational-liberty-technology-park-cluj/
birou-liberty-park_b2b

Banner SapunulCheia.ro

Dr. Youssef Tammam, coordonatorul Programului de Chirurgie Pediatrică de la Spitalul Marie Curie, intră în rețeaua Intermedicas

0
chirurgie pediatrica Ana_Maria_Marian
Ana Maria Marian, CEO Intermedicas

Cu peste 30 de ani de excelență în domeniul chirurgiei cardiace pe ruta Damasc-Milano-București, dr. Youssef Tammam este acum partener în programul Visiting Professors al Intermedicas

București, 15 iunie, 2016: Intermedicas Worldwide (www.intermedicas.com), prima clinică românească de second opinion, anunță parteneriatul cu dr. Tammam Youssef, cardiochirurg renumit, care și-a asumat misiunea de a dezvolta chirurgia cardiovasculară pediatrică în România, în cadrul Spitalului Marie Curie din București. Începând cu luna iunie, dr. Youssef Tammam va oferi servicii de second opinion și consultații de cardiologie, pentru adulți si copii, în cadrul clinicii Intermedicas.

Activitatea dr. Youssef, specialist italian de origine siriană, este strâns legată de centre medicale de referință din Italia (San Donato), Siria, România (Institutul Fundeni, spitalul Marie Curie), Barcelona sau Monte Carlo pentru cazuri complexe de cardiochirurgie. În ultimii ani, acesta a operat cu succes peste 600 de pacienți adulți și peste 1000 de cazuri de copii și nou-născuți cu malformații cardiace severe.

Medicul Youssef Tammam a fost școlit de către profesorul Ioan Pop de Popa, fondatorul școlii românești de chirurgie cardiovasculară și, 20 de ani mai târziu, a revenit în țară alături de 2 chirurgi reputați din Italia pentru a da naștere unui proiect umanitar la nivel național: Programul de Chirurgie Cardiacă Pediatrică demarat pentru spitalul Marie Curie din capitală. În cadrul acestuia, doctori ai Policlinicii San Donato din Italia pregătesc echipa de medici, asistenți medicali și technicieni români pentru intervenții chirurgicale cardiace complexe și totodată, realizează intervenţii chirurgicale pro-bono pentru copii cu malformaţii cardiace.

“Suntem deosebit de onorați că un medic cu o experiență atât de vastă în domeniul chirurgiei cardiovasculare, cu o contribuție semnificativă la îmbunătățirea acestei specialitati în România, face acum parte din rețeaua noastră. Incidența bolilor cardiovasculare a crescut în ultimul deceniu și există multe astfel de afecțiuni cu o mare complexitate și cu impact semnificativ asupra pacienților. Prin acest parteneriat ne dorim să oferim o șansă pacienților cu cazuri grave de cardiologie”, a menționat Ana Maria Marian, CEO Intermedicas – Second Opinion.

Pe lângă programul din România, medicul Youssef Tammam a contribuit la numerose proiecte umanitare, ce reprezintă un punct de cotitură în chirugia cardiacă pediatrică din Siria și Italia – Centrul de Chirurgie Cardiacă Pediatrică din Siria; primul program de transplant de măduvă din spitalul Tishreen din Siria, în colaborare cu Institutul Mediteranean de Hematologie și cu Spitalul San Raffaele din Milano; Centrul Național pentru Talasemie, în colaborare cu Ministerul Sănătății Sirian și Asociația Italiană de Endocrinologei Pediatrică.

Secretar General al Mediterranean Thoracic Society și membru al unor asociații si societăți de profil internaționale, medicul Youssef Tammam a prezidat peste 15 de congrese naționale și internaționale de chirurgie cardiacă și este autor și co-autor a peste 60 de publicații din domeniul chirurgiei cardiace pentru copii și adulți.
***

DESPRE INTERMEDICAS
Fondată în anul 2011, Intermedicas este prima clinică din România specializată exclusiv pe servicii de second opinion medical, cu acces direct la medici de talie internațională din Europa, SUA și Japonia. Intermedicas oferă servicii de second opinion, diagnosticare și tratament medical în România și în străinătate și specializări medicale de nișă – chiropractică, nimfoplastie sau aritmologie. De asemenea, Intermedicas a implementat un program lunar de Visiting Professors în care pacienții pot întâlni, în fiecare lună, la București, medici cu expertiză internațională în diferite practici medicale. Programul de Visiting Professors pe luna iunie este: Dr. Mircea Schmidt (Ortopedie și traumatologie), 16 și 18 iunie; Dr. Iosif Niculescu (Obstretică și ginecologie), în fiecare luni și joi; Dr. Georg Gusbeth (Urologie), 10 și 11 iunie; Dr. Lou Jacobs (Chiropractică) până pe 15 iunie și Dr. Tammam Youssef (Cardiologie și cardiochirurgie) pe 18 iunie.
Pentru mai multe detalii, vă invităm pe http://www.intermedicas.com și www.facebook.com/intermedicas.
FOTO_Ana_Maria_Marian (1) Chirurgie Pediatrica

Chirurgie Pediatrica

Banner SapunulCheia.ro

Studiu | Opțiuni la naștere în România: Acasă sau la spital? Public sau privat? Dacă apar complicații?

0
nastere in romania

București, 15 iunie 2016. MediHelp România (www.medihelp.ro), parte a MediHelp Internațional, lider pe piața asigurărilor de sănătate în CEE, a condus un studiu intern pentru a afla opțiunile legate de nastere ale femeilor care vor deveni mame anul acesta.

Pe lângă îngrijirile prenatale, o viitoare mamă trebuie să decidă și asupra locului în care va naște: un spital privat, unul public sau acasă.
 35% dintre respondenți au răspuns că ar fi ales un spital public din motive financiare, dacă nu ar fi avut o asigurare de sănătate
 65% au declarat că plănuiesc sau se simt mai în siguranță dacă vor naște într-un spital privat
 36% dintre femeile care au născut cel puțin o dată într-un spital public s-au declarat mulțumite de îngrijirile primite, în comparație cu 91% dintre mamele care au născut în sectorul privat și au fost mulțumite de îngrijirile primite.
 Nașterea la domiciliu sau asistată de o moașă a fost reprezentată într-un procent de 0,25% dintre nașteri.

Multe dintre viitoarele mame suferă complicații la naștere, iar anumite intervenții pot fi necesare – inducerea travaliului, anestezie epidurală, naștere prin cezariană, naștere cu vacuum extractor, epiziotomie (o incizie chirurgicală la nivelul perineului pentru a lărgi dilatația dinaintea nașterii). În studiu s-a mai arătat că:
 86% dintre femei se tem să nu contracteze bacterii infecțioase din spitalele din România și preferă să nască în străinătate.

Mamele petrec, în general, 4 zile în spital după ce au născut. Adăugând această ședere la celelalte costuri necesare (îngrijirile prenatale, nașterea, îngrijirile postnatale, îngrijirle nou-născutului), costurile pentru maternitate variază, în medie, între 3.000-6.000, cu asigurare medicală.

“Întrebarea pe care și-o pun cel mai des viitoarele mame este dacă vor naște într-un spital privat, unde părinții primesc toate îngrijirile necesare sau într-un spital public, unde condițiile nu sunt cele mai bune, dar costurile pentru intervențiile în cazul complicațiilor sunt mai mici. Cu o asigurare privată de sănătate, costurile de maternitate sunt acoperite în România și la nivel internațional, în cazul în care mama decide să nască într-un spital care nu se află pe teritoriul României”, Zahal Levy, Președintele MediHelp International.

O asigurare medicală acoperă costurile de spitalizarea, medicul obstretician și moașa, îngrijiri pre și post-natale (imediat după naștere) și până la 7 zile de îngrijiri pentru bebeluș, cezariană și naștere la domiciliu, precum și costurile unor posibile complicații (cezariană, prezentații pelviene, preeclampsia sau alte complicații care pot pune în pericol viața mamei sau a bebelușului).

Studiul a fost efectuat pe un eșantion de 150 de femei care lucrează în corporații, clienți și non clienți MediHelp.

###
MediHelp Internaţional este liderul pe piața asigurărilor internaționale de sănătate din Europa Centrală şi de Est, fiind prezent în România, Ungaria și Bulgaria de peste 15 ani și urmând să se extindă în alte state din regiune. Planurile de asigurare medicală internațională MediHelp oferă acces la o rețea de peste 425,000 de clinici medicale din lume, oferă servicii medicale (intervenții chirurgicale complexe, spitalizare, consultații multidisciplinare, analize de laborator, servicii de imagistică avansată, tratament dentar, tratament pentru cancer, transplant de organe, transplant de măduvă osoasă) și include opțiuni de acoperire intenațională de până la 3.000.000 euro. Pentru mai multe informații accesați www.medihelp.ro
Zahal_Levy_President_MediHelp

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE