Acasă Blog Pagina 3841

Evadeaza din orasul bantuit!

0
Evadeaza

Cauti o experienta noua, plina de adrenalina si suspans?
Te-ai saturat de aceleasi iesiri la mall/ cinema/ restaurant si ai vrea sa incerci ceva nou?
Iti place sa-ti pui mintea la contributie si sa-ti testezi abilitatile?
Atunci hai sa incerci cea mai noua camera de escape din Bucuresti!
The Codex iti lanseaza o noua provocare: ia-ti cei mai curajosi si de nadejde prieteni si aventureaza-te in Sleepy Hollow, un oras bantuit de peste un secol si incearca sa rupi blestemul! Iti garantam o ora de distractie inteligenta si adrenalina pura, iar daca reusesti sa bati recordul camerei, te premiem pe masura!

Intra pe www.thecodex.ro si rezerva-ti locul sau scrie-ne pe office@thecodex.ro
Ne gasesti pe Strada Traian Nr. 109 si la 0770.863.122

 

Banner SapunulCheia.ro

Éric Barone – o legenda vie a bicicletelor Sunn

0
biciclete

Éric Barone este un sportiv francez nascut pe 4 noiembrie 1960 in Oyonnax, Franta, care detine recordul mondial de viteza pe bicicleta. Acesta este cunoscut pentru performantele sale uimitoare, atat pe zapada cat si pe pietris.

Recordul initial de viteza pe zapada a fost de 222 km/ora, atins in Les Arcs, in timp ce recordul pe pietris a fost inregistrat cu 172 km/ora la Cerro Negro Vulcan, din Nicaragua.

Cunoscut si sub porecla de “Baron Rouge”, Éric Barone a fost cascador pana la varsta de 34 de ani, dubland actori ca  Sylvester Stallone si, Jean-Claude Van Damme. Dupa ce a renuntat la cascadorie a inceput sa doboare record dupa record pe bicicleta, devenind o legenda in viata al carei nume a fost mereu asociat cu brandul de biciclete Sunn.

Barone s-a remarcat prima oara in anul 1994, doborand recordul mondial de viteza pe zapada detinut initial de Christian Taillefer, pentru ca apoi sa continue sa isi doboare propriul record, in anul 2000 atingand vestitul record de 222 de km/h folosind un prototip aerodinamic de bicicleta Sunn.

In anul 1999, Éric Barone a facut furori in lumea pasionatilor de biciclete, atingand 118 km/h pe pietris in Hawaii. In noiembrie 2001 a doborat acest record in Nicaragua, la vulcanul Cerro Negro, atingand 130 de km/h.

Hotarat sa doboare record dupa record, Éric Barone a decis sa se intreaca pe sine pe 12 mai 2002, cand a atins 163 de kilometri la ora din prima incercare, pe o bicicleta Sunn de productie in serie, dovedind calitatea superioara a acestui brand de biciclete. Imediat dupa ce a coborat cu bicicleta de serie, Barone a coborat aceeasi panta cu o bicicleta de serie. Dupa numai 400 de metri, Barone atinsese deja 172 km/h cand ghinionul si-a facut aparitia si a suferit un accident care a rezultat in mai multe coaste fracturate si alte leziuni pe corp, casca salvandu-i totusi viata. Dupa acest accident nefericit,  Éric Barone a declarat ca nu va mai incerca sa doboare recordul la Cerro Negro, dar a anuntat ca este pregatit sa darame recordul la viteza pe zapada in viitor.

In anul 2015, Barone a uimit intreaga lume cand, calare pe o bicicleta MTB marca Sunn, a invins orice record precedent. Dupa 3 ani de pregatire, la varsta de 54 de ani,  Éric Barone a atins 223, 30 km/h cu bicicleta pe zapada pe pista de viteza Chabrieres din Alpii francezi, in ciuda conditiilor de vreme nefavorabile.

De-a lungul carierei sale, Barone a coborat versantii vulcanilor Fuji din Japonia, Mauna Kea si Kilauea din Hawaii, Etna si Stromboli din Sicilia, Nevado de Toluca din Mexic si peste 20 de vulcani din Nicaragua, numele sau fiind asociat mereu cu celebra marca de biciclete Sunn.

Banner SapunulCheia.ro

Best seller mondial in tratamentul fara corticoizi a psoriazisului, matretii, dermatitei atopice si seboreeice

0
Best seller

Nu este nimic mai rau decat sa observi fulgi albi pe haine, chiar daca nu ninge afara. Dar matreata este doar una dintre numeroasele probleme ale scalpului, care pe langa ca pot pune in pericol aspectul oricarei persoane, arata si importante dezechilibre ale starii de sanatate a intregului organism. Multi oameni experimenteaza probleme ale pielii, scalpului si parului. Pielea si scalpul se pot inflama, inrosi, fisura si apoi descuama iar parul poate deveni tot mai subtire, cade excesiv, se rupe sau creste prea incet. Matreata si alte probleme ale sclapului dar si ale pielii neparoase pot provoca jena si disconfort.
Cele mai multe probleme ale scalpului conduc la inflamatie si proliferare locala ce in final duc la leziuni total inestetice ale scalpului si pierderea parului. Chiar daca ereditatea vine cu o anume componenta, cele mai multe afectiuni ale scalpului sunt conditionate de stilul de viata si de carentele si excesele alimentare. Malnutritia si rezistenta locala scazuta la infectii microbiene si fungice provoaca, de asemenea, alterari la nivelul scalpului si a intregii pieli. Din fericire, nu este nevoie sa suferim, intrucat medicina moderna are solutia pentru a mentine pielea si scalpul sanatoase cu ajutorul gamei de produse igieno-cosmetice BLUE CAP – sampon, gel de dus, crema si spray.

Cercet. Dr. Horatiu Albu, master in biologie moleculara, ne-a explicat parte din cauzele aparitiei afectiunilor scalpului precum si modalitatea extrem de facila de aplicat al acestor tratamentele speciale cu o eficienta dovedita clinic.
Cele mai intalnite probleme ale pielii si scalpului sunt xerozele precum:
Matreata. Aceasta poate fi enervanta atunci cand fulgii albi cad pe o camasa de culoare inchisa. Matreata este pur si simplu o acumulare a pielii moarte. Nu este transmisibila si nici periculoasa, dar poate crea o senzatie de mancarime deranjanta si semnalizeaza existenta unor tulburari interne cu oarecare potential de agravare odata cu avansul in etate. Matreata se controleaza prin spalarea parului la 2 – 3 zile cu Samponul BLUE CAP. Fiecare spalare are o anume metodologie!
Dermatita seboreica. Matreata poate reprezenta efectul unei forme usoare de dermatita seboreica. In cazurile mai severe, veti vedea o inrosire a pielii capului si o cantitate mare de sebum. Rezultatul este un aspect gras al parului, descuamare pielii si o senzatie de mancarime. Aceasta problema se poate extinde si la nivelul fetei sau a corpului, de aceea este bine sa fie tratata adecvat, prin folosirea mai multor produse din BLUE CAP – sampon, gel de dus, crema, spray. In functie de gravitatea, extindserea si localizarii leziunilor. Dar de obicei, samponul pentru scalp si crema pentru pielea corpului si fetei reusesc sa suprime simptomatologia.
Psoriazisul. Este cu adevarat o mare problema de tratament! Este o boala autoimuna grava in care pielea prolifereaza extrem de intens fapt care se traduce prin acumulari importante de scuame albe acumulate pe placarde inflamatorii rosii. Cazurile de gravitate usoara si medie aflate in puseu se trateaza foarte bine cu cu ajutorul BLUE CAP Spray iar intretinerea dintre pusee si reducerea probabilitatii reaparitiei lor se pot face cu produsele de intretinere BLUE CAP – sampon, crema, gel de dus. In multe cazuri, mai recurgem si la suplimentarea nutritionala cu Viusid in cursul puseelor sau Blue Cap capsule in perioadele de remisie
Beneficiile tratamentului fara corticoizi cu BLUE CAP
Samponul BLUE CAP este deosebit de eficient in controlul dermatitei seboreeice, matretei si a altor xeroze cutanate ale scalpului care evolueaza cu descuamari, mancarimi, iritatii sau eritem. Este foarte util in mentinerea si consolidarea efectelor spray-ului BLUE CAP in tratamentul psoriazisului scalpului, precum si in prevenirea si diminuarea frecventei puseelor psoriazisului la acest nivel. Crema BLUE CAP este indicata pentru hidratarea puternica a pielii uscate, fisurate, scuamoase sau solzoase, asociata diverselor procese patologice. De asemenea, gelul de dus BLUE CAP este destinat igienei zilnice a pielii cu tendinte de psoriazis, dar si a celei afectat si de alte xeroze cutanate mai putin grave.
„In cazul in care problemele scalpului sunt severe se recomanda Capsulele BLUE CAP, suplimentul alimentar micronutritional pe baza de extracte vegetale, aminoacizi, vitamine si minerale antioxidante destinat echilibrarii nutritionale speciale a organismului persoanelor cu tulburari ale pielii si scalpului de tip descuamativ si seboreeic de sine statatoare sau care survin in contextul anomaliilor in metabolismului glucidelor si a celorlalte metabolisme interconectate”, afirma dr. Horatiu Albu.
Efectele produselor din gama BLUE CAP se bazeaza pe proprietatile specifice ale unei noi formule ale pirithionat-ului de zinc. Aceasta molecula actioneaza atat la suprafata, cat si in interiorul stratului cornos, reducandu-i proliferarea accelerata printr-un intens efect antiproliferativ citostatic. La acest mecanism principal de actiune se adauga si o importanta actiune antibacteriana impotriva unor microorganisme patogene, precum si o puternica actiune antifungica.
Tratamentul BLUE CAP dureaza in functie de localizarea, extinderea si gravitatea problemelor, timp in care este indicat sa se utilizeze intreaga gama de produse (Blue Cap Spray pentru reducerea manifestarilor iar celelalte forme pentru consolidarea si mentinerea efectelor tratamentului cu Spray). Samponul, gelul de dus, crema, spray-ul si suplimentul BLUE CAP sunt deja disponibile in multe farmacii si magazine specializate, insa puteti sa le comandati online pe www.farmaciaortomoleculara.ro unde veti gasi informatii suplimentare, dar si intreaga gama de produse cu preturi promotionale incepand de la 47,99 lei Sprayul de 50 ml si 57,99 lei Samponul de 150 ml. Evident, exista si forme de prezentare mai mari, economice. Pentru informatii suplimentare sunati la 0721 328 509.

Banner SapunulCheia.ro

Rolul continutului in strategiile de optimizare SEO eficiente

0
optimizare SEO

Continutul este la putere in universul strategiilor de optimizare SEO. Atunci cand vorbim de succesul unei strategii de optimizare SEO, vorbim automat de un continut de calitate promovat.

Iata cativa factori de care trebuie sa tii cont daca iti doresti sa apari in primele locuri in paginile de rezultate ale cautarii si daca vrei ca afacerea ta sa fie vizibila, cautata, cu multi vizitatori ce se transforma in clienti fideli.

1. Calitatea continutului

Inainte de toate, ai continut de calitate pe pagina ta? Daca vinzi ceva, asigura-le vizitatorilor ceva mai mult decat o simpla brosura cu aceleasi informatii care pot fi gasite cu usurinta pe alte sute de site-uri. Ofera-le un motiv ca sa isi petreaca mai mult de cateva secunde citindu-ti paginile, ceva relativ unic pentru ei, diferit, util, care nu se va gasi in alta parte.

Acestea sunt doar cateva criterii pentru a aprecia daca esti un furnizor de continut de calitate. Continutul este piatra de temelie pe care se bazeaza aproape toti ceilalti factori care asigura succesul unei strategii de optimizare SEO.

2. Cercetarea cuvintelor cheie relevante

Poate cel mai important factor intr-o strategie de optimizare SEO (dupa crearea de continut de calitate) este o buna cercetare a cuvintelor cheie. Exista pe piata o varietate de instrumente care iti permit sa descoperi cuvintele exacte prin care oamenii cauta continutul pe care il oferi. Tocmai de aceea, vei dori sa creezi continut folosind intocmai acele cuvinte cheie, pentru a putea produce continut care “raspunde” la acele cautari ale utilizatorilor.

3. Folosirea eficienta a cuvintelor cheie

Dupa ce ai efectuat acea documentare cu privire la cuvintele cheie, atunci trebuie sa le incorporezi in continutul site-ului tau. Sau, dacă ai creat deja un anumit continut de calitate inainte de a face o cercetare, este timpul de a reveni asupra acelui material si de a face unele schimbari.

Ideea este ca, daca vrei ca site-ul tau sa fie gasit in functie de cuvintele cheie, atunci este o idee excelenta sa le incorporezi in continutul tau nou, dar si in cel vechi.

Nu exista o anumita densitate standard a cuvintelor cheie care sa iti asigure succesul continutului si a strategiei de optimizare SEO.

Foloseste cuvintele cheie in limita bunului simt. Gandeste-te la cuvintele dupa care vrei sa fie gasita pagina ta, mai exact cuvintele relevante pentru continutul tau si foloseste-le natural in pagina.

4. Noutatea continutului

Cand vorbim de optimizare SEO, trebuie stiut ca motoarele de cautare adora continutul proaspat.

Asadar, nu poti actualiza paginile (sau data de publicare) in fiecare zi, gandindu-te ca vor deveni de actualitate si ca vor fi clasificate mai bine.

De asemenea, nu poti adauga pagini noi in mod constant, doar de dragul de a avea noutate, crezand ca asta iti va da un plus de prospetime paginii.

Cu toate acestea, Google are o componenta numita Query Deserved Freshness(QDF).

Daca exista o cautare care devine dintr-o data foarte populara fata de activitatea sa obisnuita, Google va aplica QDF acestui termen si va cauta sa vada daca exista continut nou pe aceasta tema. Dacă exista, acel continut nou este clasat mai bine in rezultatele cautarilor.

Daca ai un continut adecvat, pe tema corecta atunci cand QDF intra in vigoare, poti avea sansa de a fi in primele pagini de rezultate timp de cateva zile sau saptamani. Trebuie sa fii constient de faptul ca, dupa aceea, pagina ta ar putea fi retrogradata in pagina rezultatelor cautarii si acest lucru nu se intampla din cauza vreunei greseli, ci din cauza ca factorul de noutate a disparut.

Site-urile pot beneficia de acest impuls de noutate prin producerea de continut relevant, care se potriveste cu pulsul in timp real al industriei in care activeaza.

5. Cautarea verticala 

In strategia de optimizare SEO exista si alti factori care asigura succesul continutului paginii web in motoarele de cautare. Pe langa listarea organica a siteurilor, exista si rezultate “verticale”.

Acestea provin de la motoarele “verticale” de cautare, dedicate lucrurilor precum imagini si stiri, locale si video. Daca ai continut care abordeaza aceste domenii, ar putea fi mult mai probabil ca acesta sa apara in cadrul sectiunilor speciale ale paginii cu rezultate ale cautarii.

Nu esti familiarizat cu “cautarea pe verticala”, fata de “cautarea pe orizontala?” Sa luam Google drept exemplu: motorul sau de cautare aduna continut de pe intreg Webul, in speranta de a potrivi cat mai multe intrebari generale in cadrul unei game largi de subiecte. Aceasta este cautarea pe orizontala, deoarece accentul este pus pe intreaga gama larga de subiecte.

Google ruleaza, de asemenea, motoare de cautare specializate, care se concentreaza pe imagini, pe stiri sau pe continut local. Acestea sunt numite motoare de cautare pe verticală, deoarece, in loc sa acopere o gama larga de interese, acestea sunt concentrate pe un singur segment, o sectiune verticala a spectrului global de interes.

Atunci cand cauti pe Google, vei primi listari ale paginilor web. Dar, de asemenea, vei obtine de multe ori sectiuni speciale in rezultate (pe care Google le numeste “OneBoxes”), care pot reprezenta rezultatele verticale considerate relevante pentru cautarea ta.

Avand un continut care da rezultate bune in cautarea verticala te poate ajuta sa reusesti sa cresti cateva pozitii atunci cand continutul paginii tale nu reuseste sa faca acest lucru. Așa ca, pentru a avea o optimizare SEO eficienta, asigura-te ca produci continut in domenii verticale cheie relevante pentru tine.

 

Motoarele de cautare incearca tot mai mult sa arate raspunsuri directe in paginile de rezultate ale cautarilor. Ai putea afla raspunsuri la intrebari de genul “de ce este cerul albastru” sau “Cat de batran este Mos Craciun”  fara a fi nevoie sa dai click pe o anumita pagina web.

De unde obtin motoarele de cautare aceste raspunsuri? Uneori, ele le licentiaza, cum fac in cazul meniurilor sau al versurilor muzicale. Alteori, ele le aleg in mod direct de pe site-uri, oferind drept rezultat inapoi un link sub forma unui credit.

Exista o intreaga dezbatere in universul strategiilor de optimizare SEO cu tema: este eficienta folosirea continutului tau drept un raspuns direct sau nu?

Pana la urma, daca cineva primeste răspunsul de care are nevoie, atunci poate nu vor mai da click pe pagina ta si asa nu vei mai avea trafic si nici vizitatori ce se pot transforma in clienti.

Insa noi consideram drept succes folosirea de site-uri ca surse de raspuns direct din doua motive principale. In primul rand, este un semn ca site-ul este unul de incredere, lucru care poate ajuta ca acesta sa fie util si pentru alte tipuri de interogari. In al doilea rand, desi ingrijorarea isi poate face simtita prezenta, exista dovezi care confirma faptul ca un raspuns direct poate genera trafic catre site-ul tau.

Fie ca esti la inceput sau esti de ceva timp in domeniul strategiilor de optimizare SEO, dar cauti un suflu nou, speram ca vei tine cont de sfaturile noastre si ca te vor ajuta sa castigi cat mai mult trafic si potentiali clienti pe site.

Banner SapunulCheia.ro

Ce trebuie sa stii pentru a-ti atrage parteneri de afaceri potriviti

0
parteneri de afaceri

La modul ideal, parteneriatul in afaceri presupune ca fiecare dintre asociati sa contribuie cu anumite competente specifice si resurse proprii in dezvoltarea si managementul afacerii intr-un fel in care nici unul din ceilalti parteneri de afaceri nu ar putea-o face singuri, iar pentru aceasta contributie sa detina un anumit procent din afacere.

Cu toate acestea noi, la Bursa Romana de Afaceri, am intalnit numeroase parteneriate de afaceri care nu au fost construite de la bun inceput pe aceste principii simple dar solide, si prin urmare conflictele au inceput sa apara la scurt timp dupa ce partenerii sau familiile acestora au realizat inegalitatile.

Majoritatea afacerilor de familie din Romania, se fondeaza “in pereche”. Cele mai multe din asocierile intre partenerii romani, sunt facute pe principiul egalitatii 50/50, fara a lua in considerare competenetele si resursele pe care le aduce fiecare la inceput, precum si implicarea ulterioara a acestora. Jena de a il pune pe celalalt in inferioritate inca de la inceput, sau de a discuta deschis cum s-ar putea solutiona anumite situatii ce pot aparea in viitor, duc la realizarea unor astfel de asocieri care sunt subiect de disputa atunci cand unul din parteneri realizeaza ca el duce greul dar nu este remunerat corespunzator, de exemplu.

In schimb, investitorii profesionisti investesc in echipe. Cele mai de succes asocieri rezulta astfel din echipe formate din oameni care au lucrat impreuna si care isi cunosc competentele in planul real, si stiu exact de ce au nevoie unul de celalalt.

Este clar ca orice asociere in business iti poate aduce succes sau dezastru, alegerea partenerului fiind una complexa si erorile ducand mai degraba catre esecul afacerii.

De aceea este bine ca pentru a-ti asigura conditiile unui parteneriat de afaceri de succes, sa iei in considerare cateva din elementele esentiale atunci cand iti cauti asociati sau parteneri de afaceri:

 

  • Atrage-ti parteneri de afaceri cu care sa iti faca placere sa relationezi si in care sa ai incredere.
Increderea se construieste, dar pleaca de la un punct. Acel punct al increderii comune trebuie sa existe de la bun inceput. Ulterior, il consolidezi inclusiv la nivelul relatiei personale daca exista compatibilitate intre parteneri.
  • Ai grija ca cel cu care doresti sa te asociezi, sa impartaseasca aceleasi valori si principii ca si tine.
Partenerii de afaceri trebuie sa isi stabileasca intre ei care sunt obiectivele asocierii, ce isi doreste fiecare, ce ar fi bine si ce nu trebuie sa se intample in cadrul asocierii. Chiar daca uneori pare redundant sa discuti cu partenerul tau anumite aspecte (legate de etica in afaceri, implicarea membrilor familiei in decizii, volumul de munca efectiv prestat de fiecare dintre asociati, modul de remunerare etc), discutarea acestora inca de la inceput va face ca deciziile viitoare sa fie luate mai usor si in consens.
  • Gaseste-ti partenerii care sa aduca complementariatile de care ai nevoie pentru a face afacerea respectiva.
Este clar ca partenerul care se pricepe la Marketing si Vanzari se poate completa cu cel care se pricepe la Productie – Executie, la fel cu un alt partener de afaceri care sa se ocupe de partea de Management daca afacerea creste. Ideea este sa nu te asociezi cu cineva doar pentru ca are o idee de afaceri pe care o consideri de succes, sau pentru ca exista simpatie de moment. Trebuie sa existe o complementaritate justificata si agreeata explicit.
  • Fiecare din parteneri, trebuie sa dea, dar si sa ia.
Poti solicita si obtine de la un prieten sau membru al familiei un avantaj care iti poate aduce bani, dar daca vrei sa construiesti o afacere sustenabila, nu poti cere nici macar unui membru de familiei a iti dea tot timpul ceva in afacerea ta fara sa obtina ceva in schimb. Intr-o zi vei afecta atat relatia personala cat si afacerea daca nu ai un deal cu respectivul, iar dealul nu inseamna neaparat un cadou de Craciun sau un comision din cand in cand, ci uneori este necesara cedarea de parti sociale pe masura aportului respectivului in afacere. Cat dai din afacere pentru ce resurse primesti, este o balanta greu de echilibrat pentru un antreprenor la inceput de drum, de aceea le recomandam acelora care se confrunta cu o asemenea dilema, sa ceara sfatul unui profesionist. Chiar daca esti larg de mana si oferi prea mult din afacere, iti poti creea o mare problema pentru ca in viitor te vei frustra sau, nu vei mai avea de unde sa dai actiuni altui potential partener de care s-ar putea sa ai nevoie pentru a duce afacerea la urmatorul nivel. Oportunitati de afaceri si investitii apar deseori pe durata de viata a oricarei afaceri, dar cadrul in care acestea pot fi valorificate il poti limita de la inceput daca nu iti alegi corect partenerii de afaceri si nu setezi bine regulile jocului.
  • Alege pe cineva care agreeaza idea de crestere a afacerii, si care isi doreste si poate sa si contribuie la asta.
Cresterea afacerii este ceva ce teoretic oricine si-ar dori-o numai ca orice crestere implica schimbari de strategie, dar si investirea unor resurse, iar partenerii trebuie sa fie de acord cu asta inca de la inceput. Altfel, apar probleme si in cel mai fericit caz, intervine “divortul” daca nu cumva si decaderea firmei.

Pe platforma RBE Connect te poti informa in detaliu cu privire  la toate aspectele de care e bine sa tii cont cand iti cauti asociati sau parteneri de afaceri pentru firma ta.

Banner SapunulCheia.ro

Percepția publică asupra sancțiunilor din România. Sondaj de opinie în rândul locuitorilor din Regiunea de Nord-Est

0
LUMEN

Centrul de Cercetări Socio-Umane LUMEN, în parteneriat cu Facultatea de Drept și Științe Administrative a Universității „Ștefan cel Mare” din Suceava, a realizat, în perioada 01 noiembrie 2016 – 15 ianuarie 2017, în Regiunea de Dezvoltare Nord-Est a României, o cercetare cantitativă bazată pe ancheta prin chestionar, intitulată „Percepția publică asupra sancțiunilor din România”.
Cercetarea de tip cantitativ, bazată pe ancheta prin chestionar, s-a efectuat pe un eșantion de 1056 de persoane. Marja de eroare a cercetării este de ± 3%, prezentul studiu fiind parte a unui demers mai amplu vizând construcția socială a profesiei de consilier de probațiune. Din eșantion au făcut parte 484 persoane de sex masculin și 572 persoane de sex feminin. Structura pe vârste a respondenților este de 49% sub 30 de ani, 31% persoane cu vârste cuprinse între 25 și 45 de ani, 20% vârsta peste 45 de ani. Nivelul de studii al respondenților este: 4% fără studii, 44% studii medii, 52% studii universitare și postuniversitare.
Având în vedere că, în aceste zile, opinia publică asistă la o „dezbatere” pe marginea unei inițiative cu privire la amnistierea și grațierea unor fapte cu caracter penal, plecând de la supraaglomerarea mediului penitenciar din România, considerăm că, pe baza rezultatelor cercetării noastre cu privire la „Percepția publică asupra sancțiunilor din România”, putem aduce câteva clarificări cu privire la modul în care populația privește chestiunile referitoare la sancționarea persoanelor care au încălcat legea.
Printre cele mai importante concluzii ale sondajului este cea potrivit căreia 59% din respondenți consideră că pedeapsa cu închisoarea este utilă în reintegrarea socială a infractorilor, chiar și a celor care au săvârșit fapte cu caracter penal al cărui pericol social este scăzut.
Referitor la asprimea pedepselor aplicate în România, respondenții au considerat în proporție de 40% că acestea sunt blânde, sau foarte blânde; 36% că acestea nu pot fi considerate nici aspre, dar nici blânde, și doar 20% au considerat că acestea sunt aspre sau foarte aspre.
În ceea ce privește politicile penale dezirabile, 66% din respondenți consideră necesară o înăsprire a pedepselor, 22% consideră că ar trebui menținute la nivelul actual și doar 6% consideră că asprimea acestora ar trebui redusă.
În ceea ce privește poziționarea respondenților față de pedeapsă, unii (25%) s-au situat pe o poziție obiectivist-retributivă (dacă au comis o faptă antisocială, indivizii trebuie să facă pușcărie); alții (22%) pe o poziție socială, neprizonocentrică, deschisă către alternative sociale (închisoarea este o școală pentru infractori); respectiv 17% pe o latură umanistă (chiar dacă au săvârșit o faptă, infractorii au și ei o serie de drepturi). Iar în ceea ce privește infracțiunile a căror pericol social este restrâns, 32% dintre respondenți au apreciat că pedeapsa cu închisoarea nu constituie o soluție pentru acest tip de fapte.
Atitudinea generală rămâne, în opinia noastră, una retributivă, pedepsele alternative la închisoare fiind văzute în continuare prioritare, 25% alegând varianta prizonocentrică, chiar și atunci când sunt confruntați cu opțiuni care pot trimite la alternative necarcerale, chiar și când sunt evocate costurile sociale ale încarcerării. În ceea ce privește centrarea justiției pe drepturile omului, doar 17% dintre respondenți o consideră prioritară.
Privitor la alternativele necustodiale în ansamblul lor, într-o proporție de 36% respondenții se opun utilizării acestora, considerându-le generatoare de noi infracțiuni din cauza asprimii scăzute a acestora; 35% sunt în favoarea utilizării alternativelor necustodiale acestora în pedepsirea infractorilor a căror fapte penale nu constituie un pericol social major, iar 22% se arată în favoarea utilizării acestora în pedepsirea oricăror tipuri de infractori.
Chestionați în mod expres cu privire la utilitatea pedepsei cu închisoarea în reintegrarea socială a infractorului care a săvârșit infracțiuni cu pericol social scăzut, respondenții au fost în majoritate de acord (59%) că aceasta este parțial utilă sau foarte utilă, doar 21% exprimându-se împotriva utilității acestei forme de pedepsire a infractorilor a căror fapte au un grad de pericol social scăzut. 15% dintre respondenți consideră că pedeapsa cu închisoarea nu poate fi considerată nici utilă, nici inutilă.
Remarcăm faptul că activitatea Serviciilor de Probațiune – a căror misiune este să gestioneze aplicarea sancțiunilor necustodiale și a libertății supravegheate în cazul pedepselor cu suspendare – este necunoscută unui număr de 59% din respondenți, procent ce ar putea fi considerat mai mare dacă se ține cont de rata de 11% de non-răspunsuri.
Concluzionăm că societatea românească, cel puțin în regiunea în care s-a desfășurat cercetarea, este mai degrabă în favoarea sancțiunilor privative de libertate, pronunțându-se pentru asprirea pedepselor. Sancțiunile necustodiale sunt văzute ca alternativă, în special pentru situația unor fapte penale cu grad scăzut de pericol social. Acest lucru poate să se datoreze, pe de o parte, insatisfacției cu privire la calitatea vieții, dominantă în rândul populației din regiunea studiată, și, pe de altă parte, slabei informări publice cu privire la alternativele necustodiale, rolul și activitatea Serviciilor de Probațiune.

Coordonator cercetare:
Prof. univ. dr. hab. Antonio SANDU
Director Centrul de Cercetări Socio-Umane LUMEN
Director Departament Drept și Științe Administrative
Facultatea de Drept și și Științe Administrative
Universitatea Ștefan cel Mare din Suceava

Informații generale
Centrul de Cercetări Socio-Umane LUMEN funcționează în cadrul Asociației Lumen, fiind atestat de către Autoritatea Națională de Cercetare Științifică și Inovare în domeniul cercetării transdisciplinare, în științele sociale și în cele umaniste. Activitatea se desfășoară în domenii de impact ale practicii sociale. Ultimele programe de cercetare s-au axat pe sfera eticii aplicate și a construcției sociale a realității.
Facultatea de Drept și Științe Administrative din cadrul Universității „Ștefan cel Mare” din Suceava derulează programe de licență și master în domeniul dreptului și administrației publice.

Banner SapunulCheia.ro

Cursuri premium pentru echipa ta!

0
Cursuri premium

Pentru toti cei interesati de dezvoltarea profesionala, Connect Events a pregatit in acest an o serie de cursuri noi si interactive. Cu ajutorul colaboratorilor nostri, asiguram dinamica cursurilor prin intermediul activitatilor practice, a jocurilor de rol si prin incurajarea relationarii intre participanti. Va puteti baza in continuare pe cele mai bune servicii de training, pe colaborari cu cei mai buni lectori dar si pe experiente notabile pe care le cream prin intermediul cursurilor noastre premium.

In anul 2016 echipa Connect Events a organizat peste 100 de cursuri in Bucuresti si in tara si se bucura de feedback-urile a peste 200 de cursanti multumiti de calitatea serviciilor oferite. Suntem atenti la nevoile si preferintele clientilor nostri, de aceea anul acesta echipa noastra lanseaza 4 programe noi de training:
• CMO Master Class (curs de strategie de marketing),
• HR Profiler (curs profiling dedicat specialistilor si directorilor de HR),
• E-Manager for Online Business (curs complet dedicat managerilor de afaceri online),
• Agile Start-up (atelier de antreprenoriat).
Indiferent care este optiunea dumneavoastra de curs, ramanem aproape de dvs si in 2017 cu o serie de programe dedicate dezvoltarii unor echipe puternice si competitive.

Iata ce alte cursuri intra in grila noastra:
Cursuri dedicate managerilor:
• Leadership & Comunicare
• CEO Master Class
• Stress Management
• Conflict Management
Cursuri dedicate departamentului financiar-contabil:
• CFO Master Class
• Mastering Excel
• Stress Management
Cursuri dedicate echipelor de vanzari:
• Sales B2B Master Class
• Customer Care Satisfaction
• NLP for Smart Selling
• Stress Management
Cursuri dedicate mangerilor de proiect:
• Project Manager in IT
• Project Manager in Constructions
• Project Manager
• Microsoft Project for Advanced
• Conflict Management
• Stress Management
Cursuri dedicate departamentului de marketing & marketing digital:
• Social Media Master Class
Alte cursuri:
• Scrierea Proiectelor Europene
• Achizitii Publice
• Mastering Word
Pentru detalii complete legate de cursurile Connect Events, va rog nu ezitati sa ma contactati.
Sorina ȚÎRCĂ, Departament Marketing & Comunicare Connect Events, e-mail: marketing@connectevents.ro, mobil: 0773 954 930.

Banner SapunulCheia.ro

Nu stii ce inseamna videochat? Studio 20 iti explica

0
ce inseamna videochat

Nu e usor sa-ti faci o parere obiectiva despre ce inseamna videochat-ul in Romania. Media difuzeaza informatii preponderent negative despre acest subiect, cu scopul de a extrage senzationalul si de a atrage o audienta cat mai mare. De aceea, ne-am gandit sa iti oferim informatiile necesare pentru ca tu sa stii exact ce inseamna videochat-ul, in cazul in care esti tentata sa lucrezi in acest domeniu.

Nu numai media este de vina pentru atitudinea negativa a publicului vizavi de acest domeniu, ci si mentalitatea generala a romanilor. Foarte multi dintre ei nu stiu sa se informeze din surse credibile si asociaza aceasta meserie cu prostitutia. Nimic mai adevarat!

Deci, ce inseamna videochat? Videochatul este un domeniu legal in tara noastra de foarte mult timp, iar studiourile platesc taxe si impozite la stat la fel ca oricare alt business. La Studio 20, modelele au contracte de artist-interpret si beneficiaza de asigurari sociale si asigurare medicala privata. Un alt beneficiu al acestei meserii este faptul ca, desi este recomandat sa lucrezi aproximativ 40 de ore pe saptamana, pentru a-ti atinge obiectivele financiare, iti poti aranja singura programul, in functie de prioritatile tale. In felul acesta, te poti ocupa linistita si de celelalte obligatii din viata ta, cum art fi scoala si familie sau de viata ta sociala si de hobby-uri. Pentru noi este important sa fii un om implinit pe toate planurile pentru ca numai asa te poti concentra foarte bine la job si poti face performanta.

Este important sa stii si ce inseamna videochat-ul intr-un studio premium, cum este Studio 20. Aici, beneficiezi de conditii extraordinare de lucru: decoruri moderne si diversificate, curatenie luna, echipamente performante, lumini profesionale, suport tehnic nonstop, make-up artist, hairstylist, maseur, fotografi si editori video. In plus, vei avea alaturi de tine traineri de succes, care te vor invata tot ce inseamna videochat: cum sa te comporti in fata camerei, cum sa vorbesti, ce subiecte sa abordezi si multe alte trucuri ale seductiei.

Iti punem tot ceea ce ai nevoie la dispozitie, pentru ca tu sa devii un model de succes, cu venituri consistente, astfel incat in numai 2-3 ani de activitate sa iti poti cumpara un aparatament si o masina, fara sa te mai indatorezi bancilor pentru 30 de ani. Cu ajutorul banilor castigati din videochat vei putea sa-ti permiti orice doresti, inclusiv vacante extravagante, operatii estetice, haine de firma si multe altele. Inca din prima luna de activitate, poti castiga in jur de 1.000 de dolari, urmand ca dupa ce vei prinde putina experienta sa ajungi la sume cuprinse intre 3.000 si 5.000 de dolari. Bineinteles, poti castiga oricand mult mai mult, deoarece in acest domeniu banii sunt direct proportionali cu efortul depus, modelele de top de la Studio 20 ajungand si la 25.000 de dolari pe luna.

O alta conceptie gresita despre videochat este faptul ca, pentru a practica aceasta meserie, trebuie sa te dezbraci in fata camerei video. Intr-adevar, exista si aceasta nisa adult, insa ai si alte variante, cum ar fi videochatul glamour.

Ce inseamna videochat glamour?

Videochatul glamour este o combinatie fericita intre videochatul non adult, cel care interzice nuditatea si videochatul adult, care iti aduce castiguri mari. El este un concept intens promovat de studioul nostru de videochat deoarece le ajuta pe tinerele mai timide sau aflate la inceput de drum sa-si puna bazele unei cariere in acest domeniu. Modelele care aleg aceasta varianta nu fac altceva decat sa discute cu membrii site-urilor de videochat despre diverse teme comune. Acestea le ofera interlocutorilor ocazia sa vorbeasca despre ei fara teama de a fi judecati si criticati. Ei pot sa-si dezvaluie cele mai intime secrete, stiind ca vor fi ascultati si incurajati. Practic, un model de videochat glamour se substituie unei prietene de suflet sau chiar unui psiholog, pentru cel care are nevoie de asa ceva.

Este foarte important sa te documentezi si sa discuti cu modele care lucreaza in acest domeniu, pentru a afla ce inseamna videochat si ce beneficii are el. Daca esti o persoana vesela, optimista, sociabila si serioasa si vrei sa devii independenta din punct de vedere financiar, contacteaza Studio 20. Un reprezentant al companiei noastre te va programa la interviu si iti va explica tot ceea ce inseamna videochat, pentru ca tu sa faci cea mai buna alegere din viata ta!

Banner SapunulCheia.ro

Scleroterapia – unul dintre cele mai cel mai eficiente tratamente pentru venele inestetice

0

Venele inestetice, de multe ori numite venectazii, varicozitati, varice, telangiectazii reprezinta una dintre cele mai frecvente boli ale venelor care afecteaza populatia, indeosebi femeile, de patru ori mai predispuse decat barbatii spre a dezvolta aceasta afectiune. Desi de obicei nu sunt insotite de alte simptome, aspectul neplacut la vedere este suficient pentru ca cei care se confrunta cu aceasta problema sa opteze pentru scleroterapie pentru a-si redobandi frumusetea picioarelor.

Scleroterapia este procedura cu rezultate bune sau chiar excelente in peste 90% din cazurile de tratare a varicozitatilor. Aceste semne mai putin placute din punct de vedere estetic apar, in general, la nivelul membrelor inferioare sub forma unor linii serpuite de culoare albastra, violet, avand un diametru care poate varia de la 1 mm pana la 1 cm. “Principala cauza a dezvoltarii lor este pozitia verticala in care ne aflam cea mai lunga perioada a vietii, care ingreuneaza capacitatea venelor principale de a impinge fluxul de sange spre inima, dar si particularitatile mostenite ale sistemului venos”, explica domnul doctor Laurentiu Vladau, specialist dermatolog in cadrul Clinicii Hebra Dermatologie.

Ce este scleroterapia?

Scleroterapia este utilizata inca din anii 1930 pentru eliminarea varicozitatilor, fiind o procedura cu rezultate superioare tratamentelor laser, care sunt si mult mai costisitoare in cele mai multe cazuri. “Tratamentul presupune injectarea direct in vena a unui agent sclerozant care irita mucoasa vasului de sange, determinand distrugerea peretelui vascular. Pentru a obtine rezultate ideale sunt necesare injectii in mai multe puncte si eventual in mai multe sedinte, pe parcursul carora vasul tratat se transforma in tesut cicatricial si incepe sa nu mai fie vizibil”, adauga specialistul dermatolog.

Cum se realizeaza procedura

In cadrul efectuarii scleroterapiei solutia de sare este injectata cu ajutorul unui ac foarte fin direct in vena.

“In acest moment poate aparea un disconfort usor timp de unul sau doua minute, mai ales atunci cand sunt injectate venele mari. Procedura in sine dureaza aproximativ 15 pana la 30 de minute. Numarul venelor injectate intr-o singura sesiune depinde de marimea si localizarea lor, precum si de starea generala de sanatate a pacientului”, explica domnul doctor Laurentiu Vladau.

Candidatii ideali pentru scleroterapie

Inainte de efectuarea procedurii va avea loc o consultatie initiala cu un dermatolog sau specialist in medicina vasculara, care va decide daca pacientul este un candidat potrivit pentru acest tratament.

In consultatia initiala medicul va stabili daca exista suspiciuni de boli ale venelor profunde sau obstructii, probleme mai avansate ale valvelor, ce pot duce la o intoarcere a sangelui venos in vasele din piele. Dupa caz, este posibil sa se recomande o ecografie a venelor (Duplex Doppler) inainte de tratament.

“Nu sunt eligibile pentru efectuarea procedurii femeile gravide, iar in cazul persoanelor care au avut un cheag de sange in trecut, eligibilitatea se va decide in mod individual si va depinde de starea generala de sanatate, precum si de motivul care a dus la aparitia cheagului respectiv”, completeaza specialistul dermatolog.

Pacientii trebuie sa poarte ciorapi de compresie pe o perioadă de 1-3 saptamani dupa tratament, totodata fiind recomandata si intreruperea activitatilor sportive timp de cateva zile.

Recomandari

Pentru a preveni eventuale efecte secundare este recomandat ca scleroterapia sa se realizeaze numai in cadrul unui cabinet specializat de catre un dermatolog sau un chirurg. In Clinica Hebra Dermatologie sunt folosite substante cu un profil de siguranta excelent, utilizate de centre de flebologie din Germania, Austria, Olanda, iar tratamentul este realizat de catre medici a caror pregatire in scleroterapie a fost realizata in mediu formal, academic, sub supravegherea expertilor in domeniu.

Banner SapunulCheia.ro

Tremend isi consolideaza echipa pentru a sustine cresterea cu 40% a cifrei de afaceri in 2017

0
Tremend

Echipa de ingineri software va dezvolta solutii complexe in domenii precum masini autonome, banking, telecom si va integra tehnologii inovatoare precum IoT, AI si Machine Learning

Bucuresti, 18 ianuarie 2017 – Tremend, compania romaneasca de software cu cea mai rapida crestere in clasamentul Deloite Fast 50 din 2016, estimeaza un avans al cifrei de afaceri cu 40% in 2017, determinat de cererea ridicata pentru solutii software avansate. Pentru a sustine aceasta evolutie, compania lanseaza un program de recrutare si pregatire a peste 40 de ingineri software, in centrul de dezvoltare din Bucuresti.

Integrarea unor tehnologii inovatoare in solutiile livrate in acest an va constitui un diferentiator puternic atat pentru clientii din Romania, cat si pentru cei internationali, cele doua segmente avand contributii aproximativ egale in cifra de afaceri a companiei:

“In acest an, vom continua sa aducem valoare adaugata clientilor din Romania, Us, UK sau din tarile scandinave, infuzand tehnologii noi in solutiile dezvoltate: IoT, Artificial Intelligence, Blockchain, Machine Learning, Microservices. Exploatarea acestor tehnologii in solutiile oferite de noi reprezinta un instrument puternic pe care il punem la dispozitia clientilor, prin care acestia pot sa inoveze, sa creeze diferentiatori puternici si sa concureze la nivel global, nu doar local sau regional. ” a declarat Marius Hanganu, Managing Partner Tremend

Cresterea prognozata de reprezentantii Tremend are la baza atat consolidarea conturilor existente cat si extinderea portofoliului de clienti:

“In 2016 am avut o crestere echilibrata. 5 companii noi au intrat in top 10 clienti, printre acestea fiind si unul dintre cele mai mari lanturi de hypermaketuri din lume. in paralel cu extinderea portofoliului, ne-am consolidat vanzarile catre clientii existenti, prin fidelizarea acestora. 5 dintre clientii existenti continua sa domine acest top: Wind River, Orange, iNG, Coats si WorthPoint.“ a declarat ioan Cocan, Managing Partner Tremend

Extinderea echipei in acest an va coincide si cu mutarea companiei intr-un nou sediu, deschiderea unui centru regional in afara Bucurestiului si lansarea Tremend Labs – un incubator de idei prin care inginerii software ai companiei vor experimenta diferite tehnologii pentru a construi prototipuri si produse.

Compania a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri in 2016 la 3.5 milioane de Euro, din solutii de tip enterprise, embedded, ecommerce si mobile si din livrarea de servicii prin care asigura un grad ridicat de eficienta al solutiilor oferite: analiza de business, QA automation si traininguri.

Anul trecut, Tremend s-a alaturat, cu o crestere de 399% in perioada 2012-2016, celor mai dinamici furnizori de tehnologie din regiune, in topul Deloitte technology Fast 50 Central Europe. Tremend s-a aflat pe locul 37 la categoria Fast 50, cea mai inalta pozitie ocupata de o companie romaneasca. Deloitte technology Fast 50 reuneste companii de tehnologie care contribuie, prin inovatie, la progresul intregii industrii.

Despre Tremend
Cu o experienta de 11 ani in dezvoltarea de solutii software, Tremend a realizat peste 300 de proiecte pentru clienti din 15 tari si 3 continente. solutiile dezvoltate au peste 60 de milioane de utilizatori si deservesc companii de top din banking, finance, telecom, automotive, servicii profesionale si servicii medicale.

Mai multe detalii pe http://www.tremend.com/

Versiunea în limba engleza: blog.tremend.com/2017/01/18/tremend-software-development/

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE