Acasă Blog Pagina 3837

Școala de Business pentru elevii de liceu s-a încheiat cu succes

0
scoala de business

25 de elevi din 5 licee ieșene au participat timp de 6 zile la activități de educație non-formală și ateliere de lucru la care au învățat teoretic și practic cum să dezvolte o afacere.

Sesiunile Școlii de Business din cadrul proiectului ”Tinerii de azi, liderii de mâine” au pregătit 25 de elevi din 5 licee tehnologice și colegii tehnice ieșene pentru o carieră antreprenorială. În perioada 21 octombrie – 5 noiembrie, aceștia au participat, în zilele de vineri și sâmbătă, la activitățile Școlii de Business, unde au învățat etapele dezvoltării unei afaceri, de la idee, la implementare.
Elevii au învățat în cadrul primelor sesiuni ce este un plan de afaceri și cum pot să elaboreze un plan pentru propriul lor business. Mai mult, aceștia au putut să lucreze practic pe 3 ateliere de lucru: lumânări artizanale, bijuterii hand-made și felicitări 3D. Ajutați de un meșter popular, elevii și-au creat propriile produse artizanale, dezvoltându-și astfel și noi abilități practice.
Participanți la sesiunile Școlii de Business au fost grupuri de câte 5 elevi, însoțiți de un profesor coordonator, de la Liceul Tehnologic ”Petru Poni” Iași, Colegiul Tehnic de Transporturi și Construcții Iași, Colegiul Tehnic ”Dimitrie Leonida” Iași, Colegiul Tehnic ”Mihail Sturdza” Iași și Colegiul Tehnic ”Ioan C. Ștefănescu” Iași, licee partenere în cadrul proiectului ”Tinerii de azi, liderii de mâine”.
Scopul Școlii de Business a fost să-i familiarizeze pe elevi cu întreg procesul dezvoltării unei afaceri și să îi stimuleze să-și dezvolte abilitățile antreprenoriale și să inițieze o afacere. Proiectul va continua cu prezentări în cele 5 școli partenere, susținute de echipa de elevi și profesorul coordonator, care le vor împărtăși colegiilor experiența lor și le vor transmite acestora informațiile acumulate.
Proiectul ”Tinerii de azi, liderii de mâine” este organizat de Asociația Creștin-Umanitară ”Slujirea Vieții” și finanțat de Primăria Municipiului Iași. Fiecare școală parteneră în proiect are un elev purtător de cuvânt ce va păstra relația cu mass-media:
1. Colegiul Tehnic ”Mihail Sturdza” – Ciobotaru Roxana
2. Colegiul Tehnic ”Dimitrie Leonida” – Surdu Constantin
3. Colegiul Tehnic ”Ioan C. Ștefănescu” – Dragomir Maria Monica
4. Colegiul Tehnic de Transporturi și Construcții – Zlate Mihai Gabriel
5. Liceul Tehnologic ”Petru Poni” Iași – Ailiesei Andreea Mădălina

Despre proiectul ”Tinerii de azi, liderii de mâine”
Proiectul ”Tinerii de azi, Liderii de mâine” și-a propus să creeze diferite situații de învățare într-un cadru protejat, dar și în cadru real prin organizarea unor activități care să-i provoace pe tineri și să-i motiveze în vederea dobândirii deprinderilor antreprenoriale. Proiectul se va desfășura pe o perioadă de 3 ani, în 3 etape distincte, începând cu data de 8 august 2016. În fiecare etapă vor exista 5 parteneri – 5 instituții de învățământ preuniversitar din Iași.

Despre Asociația Creștin-Umanitară ”Slujirea Vieții”
Asociația Creștin-Umanitară ”Slujirea Vieții” este o organizație non-guvernamentală, cu scopul de a crea si iniția programe, acțiuni și servicii pentru a promova dreptul la viață al persoanelor, grupurilor și comunităților aflate temporar în criză, care întâmpină dificultăți în funcționarea și integrarea socială. Printre principalele activități se numără dezvoltarea de programe pentru educație și integrare socială a persoanelor defavorizate.

Proiect co-finanțat din bugetul Primăriei Municipiului Iași prin mecanismul de finanțări nerambursabile, comform prevederilor Legii nr. 350/2005 privind regimul finanțărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activități non-profit de interes general.

Tinerii de azi_liderii de maine

Banner SapunulCheia.ro

BestCall Sales & Marketing raportează dublarea cifrei de afaceri în 2016

0
Best Call

BestCall Sales& Marketing, compania furnizoare de servicii de call-center, a reuşit să-şi dubleze cifra de afaceri şi numărul de angajaţi până la finalul trimestrului al treilea, în contextul unei pieţe aflate în continuă dezvoltare, România situându-se în prezent pe locul patru în topul celor mai mari pieţe de call center din lume. BestCall Sales & Marketing este specializată atât pe cereri de servicii externalizate de in-bound – customer service, customer care şi product support, şi outbound – promovare şi vânzare produse sau servicii IT, imobiliare, asigurări, bancare B2B, cât şi B2C, sondaje de opinie generice sau punctuale, setări întâlniri, colectări date sau debite.
„BestCall Sales& Marketing a înregistrat la final de 2016 o creştere a cererilor deservicii de call center şi implicit a numărului de angajaţi. Prin dezvoltarea proiectelor actuale şi atingerea unor industrii diferite cu contracte de lungă durată, am reuşit să dublăm cifra de afaceri a anului precedent. În principal, cererea de astfel de servicii a venit de la firme mici şi mijlocii, care au înţeles importanţa activităţii de call center şi o privesc acum că pe un centrude profit şi creştere. Cele mai solicitate servicii anul acesta au fost cele degenerare de lead-uri, stabilire de întâlniri, virtual assistant, a campaniile de SMS-uri, dar şi cele de vânzare efectivă a produselor şi a serviciilor prin telefon”, explică Viorel Gîţă, director general BestCall Sales & Marketing.
Pentru anul 2017, BestCall Sales & Marketing vizează odezvoltare pe acelaşi trend ascendent de creştere dublă a afacerii şi deschiderea unor noi locuri de muncă. Acest trend ascendent este susţinut, în primul rând, de o maturizare a pieţei, atât din perspectiva cererii, cât şi a ofertei. Se prefigurează de asemenea din ce în ce mai multe cereri pe segmenul de servicii de inbound prin care se preiau apeluri telefonice pentru a răspunde la întrebările clienţilor despre produsele sau serviciile companiei. Prin acest serviciu se pot oferi informaţii sau suport tehnic, dar, de asemenea, se pot prelua comenzi şi efectua plăţi prin telefon, într-un mod profesionist.
Competiţia de pe piaţă şi o uşoară scădere în numărul de clienţi a firmelor de pe plan local, a determinat companiile să acorde o mai mare atenţie fidelizării comunicării eficiente cu clienţii, prin gestionarea unor interacţiuni mixte cu aceştia prin telefonie, e-mail, chat sau chiar aplicaţii mobile, contribuind la dezvoltarea pieţei de call center.
„Avantaje precum preluarea apelurilor rapid, cu durate mici de aşteptare, rezolvări rapide ale solicitărilor cât şi o comunicare proactivă, fac diferenţa calitativă a serviciilor oferite de către personalul nostru, cu ajutorul serviciilor Infoline, Preluare Comenzi, Customer Support, Up & Cross Selling şi Virtual Assistant”, explică Loredana Stănescu, Executive Manager BestCall Sales& Marketing.
Resurse umane cupotenţial extraordinar
România se menţine o piaţă extrem de atractivă din punct de vedere al existenţei talentelor şi alunui nivel ridicat de pregătire al tinerilor. Este o piaţă tentantă şi dinpunct de vedere al numărului de limbi străine cunoscute şi vorbite la un nivel extrem de înalt de către populaţia activă, educaţiei şi gradului de profesionalizare ridicat. În acelaşi timp, tinerii au foarte bine dezvoltate şi abilităţile de interacțiune cu clienții – un aspect esenţial atunci când eşti vocea unor companii sau branduri. Profilul angajatului include atât studenţii cu specializare la filologie sau limbi străine, dar şi cei de la Politehnica care optează pentru roluri de help desk sau suport tehnic.
Salariile dindomeniu depind de mai mulţi factori, printre care şi numărul de ore lucrate,dar şi activitatea propriu zisă din segmentul call-centerului. Astfel, salariulpentru opt ore de muncă se va încadra, în general, între 1.000 lei şi 1.500 de lei pentru cei fără experienţă, cu sporuri şi suplimente funcţie de respectareaindicatorilor de performanţă. Dacă, însă, în centrul respectiv se derulează şiactivităţi de vânzări (cunoscute sub numele de outbound) la salariul de bază sepot adăuga comisioane şi bonusuri consistente care pot ajunge să dubleze sau tripleze salariul.
„Din experienţa noastră de peste 10 ani, angajaţii preferă segmentul de customer support, înpofida celui de vânzări, unde deşi câştigurile sunt mai mari, şi expunerea launele atitudini negative din partea clientului este semnificativă. Studenţii care se angajează în call-centere sunt predominant influenţaţi în decizie dereputaţia de angajator a call-centerului – echitate, tratament corect, condiţiide lucru, condiţii salariale. În cazul nostru cei mai numeroşi sunt operatoriicall center şi desigur persoane de suport, middle management (supervizori) proporţional cu numărul operatorilor. Echipa noastră este una tânără, entuziasta, cu elan de muncă şi mai ales cu ambiţii spre o nouă promovare”, adaugă Loredana Stănescu.
În 2017, BestCall Sales & Marketing are în vedere creşterea forţei de muncă cu peste 30%, prin intermediul platformelor dedicate anunţurilor sau prin recomandarea internă.
BestCall Sales & Marketing oferă servicii de Call Center care vin în sprijinul clienţilor săi cu soluţii complete, profesionale, de promovare şi vânzare produse şi servicii,dar şi de fidelizare a clienţilor, în cadrul unei pieţe dinamice, aflată într-o continuă evoluţie. Eforturile companiei se concentrează atât spre fidelizarea clienţilor deja existenţi, cât şi spre atragerea altora noi, care să contribuiela completarea portofoliului afacerii şi, în aceeaşi măsură, la sporirea profitului acesteia. Printre clienții săi se numără IMS Health, Sedona ALM, Neon Energy, Smart Bill, Ferratum Romania, etc. Mai multe infromatii puteţi găsi pe www.bestcall.ro sau la telefon 0722.888.282.

Best Call

Banner SapunulCheia.ro

Servicii de publicitate acum disponibile si pentru companiile cu buget limitat

0
publicitate

Stardust Video este o agentie care ofera servicii de productie publicitara companiilor cu buget limitat. Intelegand nevoia stringenta de a te face cunoscut si de a-ti promova produsele si serviciile, Stardust a implementat un concept low cost care se adreseaza companiilor mici si care le ofera solutii alternative pentru promovarea acestora. ”Suntem constienti ca mediul de afaceri este ca o jungla si este greu sa razbati, de aceea este necesar ca toate companiile sa beneficieze de sanse egale.” Noi am dezvoltat un sistem de productie low cost care permite si celor mai mici companii sa realizeze si implementeze campanii de publicitate la preturi foarte accesibile. Ii incurajam pe investitorii mici sa ne contacteze si sa decidem impreuna care este cea mai eficienta metoda de promovare. Suntem aici pentru ei.

www.stardustvideo.eu

Banner SapunulCheia.ro

Cu Brico Dépôt, iarna te gaseste pregatit!

0
Brico Dépôt

Bucatarie modulara Purple

Luna noiembrie face trecerea de la zilele frumoase de toamna blanda la vremea rece, care ne va tine mai mult in casa. La Brico Dépôt, gama articolelor pentru constructii si amenajari exterioare si interioare, la preturi de depozit, te ajuta sa iti pregatesti locuinta pentru iarna.

Pentru ca frigul sa nu patrunda in caminul tau, la Brico Dépôt, in perioada 5-24 noiembrie 2016, gasesti produse la Stop Pret, precum usile culisante din sticla securizata si antiamprenta, usa metalica, deschidere stanga/dreapta cu toc, silduri si balamale incluse sau usile cu folie PVC model Dallas.

Iar daca vremea rece te-a luat prin surprindere, nu ezita sa inlocuiesti vechile geamuri cu ferestre PVC nuc din sticla termoizolatoare Saint Gobain, cu un coeficient de transfer fonic de pana la 55 dB si doua garnituri de etansare si feronerie incluse.

Casa ta trebuie sa beneficieze in sezonul rece de toata izolarea pe care o poate primi impotriva frigului. Tocmai de aceea, Brico Dépôt iti pune la dispozitie solutii de izolare la preturi de depozit: vata de sticla, placi din gips carton si numeroase produse izolatoare cu o conductivitate termica redusa.

Iar vestile bune nu se opresc aici: in perioada 5-24 noiembrie, noua gama de incalzire pentru casa este prezenta in depozitele Brico Dépôt – ai preturi imbatabile la radiatoare electrice, convectoare electrice, aeroterme si radiatoare, centrale electrice sau pe gaz!

Acum ai optiunea de a-ti crea bucataria ideala: usor de compus, usor de achitat, usor de cumparat! Singura dificultate va fi sa te decizi intre cele doua modele atragatoare de la Brico Dépôt: bucataria Purple, cu un design modern si bucataria Elba, perfect adaptabila celor mai exigente preferinte.

Sa nu uitam nici de uneltele absolut necesare oricarui mester, disponibile in magazinele Brico Dépôt din toata tara: invertor sudura 140A cu pornire rapida, anti-lipire si protectie termica si masina de insurubat 14.4 V cu 8 burghie si 8 biti.

De asemenea, incepand cu acest catalog poti gasi articole de iarna la preturi care iti aduc economii: freze si lopeti de zapada, spargator de gheata, dar si unelte auto pentru iarna.

Iar cum amenajarea casei pentru sezonul rece presupune costuri suplimentare, aplica pentru creditul EuroLine Mastercard in orice magazin Brico Dépôt si beneficiezi de promotia “Dobanda redusa – 1% dobanda pe luna”, valabila in perioada 15.10.2016 – 31.12.2016, pentru cumparaturi in valoare de minimum 3000 de lei, in 24 de rate.

Iti reamintim ca incepand cu 1 noiembrie 2016 pana pe 28 februarie 2017, depozitele Brico Dépôt din toata tara vor functiona in regimul programului de iarna:
Luni – Sambata: Provincie: 8:00 – 20:00/ Bucuresti: 8:00 – 21:00
Duminica: Provincie: 8:00 – 18:00/ Bucuresti: 8:00 – 19:00

* * * * *
Despre Brico Dépôt
Brico Dépôt a fost infiintat in 1993 in Reims (Franta). Are in prezent 118 magazine in Franta, 28 in Spania, doua in Portugalia si 15 in Romania. Brico Dépôt vizeaza in primul rand pasionatii DIY si constructorii profesionisti. Este bazat pe un format de pret scazut, care ofera clientilor produsele esentiale pentru DIY si proiecte de renovare, disponibile in cantitati mari, dar si pentru santierele de constructii.

Despre Kingfisher
Kingfisher plc este cel mai mare grup de retail de home improvement din Europa, cu peste 1100 de magazine in 10 tari din Europa. Principalele sale branduri de retail sunt B&Q, Castorama, Brico Dépôt si Screwfix. Kingfisher detine, de asemenea, si o parte a brandului Koçtas din Turcia.

– 12.000 de produse esentiale pentru constructii si amenajari, dintre care 10.500 prezente in Catalog 2016
– Preturi mici si mentinerea calitatii produselor
– Disponibilitatea produselor
– Gamele de produse includ atat marci nationale, cat si marci proprii Brico Dépôt
– Deschis de luni pana sambata de la orele 08:00 – 21:00 si duminica de la 08:00 – 20:00
– Un format de depozit simplu si eficace pentru toti clientii

* * * *
Informatii utile:
– Brico Dépôt Baneasa: Soseaua Bucuresti-Ploiesti, nr. 42-44, sector 1, Bucuresti
– Brico Dépôt Pantelimon: Soseaua Vergului, nr. 18-20, sector 2, Bucuresti
– Brico Dépôt Orhideea: Calea Giulesti, nr. 1-3, sector 6, Bucuresti
– Brico Dépôt Militari : Autostrada Bucuresti-Pitesti, km 11-12, Bucuresti
– Brico Dépôt Pitesti: DN 65 B, sat Geamana, comuna Bradu
– Brico Dépôt Arad: Calea Aurel Vlaicu, nr. 299/6, Arad
– Brico Dépôt Oradea: Calea Aradului, nr. 62, Oradea
– Brico Dépôt Brasov: Calea Bucuresti, nr. 109, Brasov
– Brico Dépôt Ploiesti: Comuna Blejoi, km 6, Ploiesti
– Brico Dépôt Braila: Centru Comercial Braila Mall, DN 21, comuna Varsatura
– Brico Dépôt Calarasi: DN 21, nr. 3, Calarasi
– Brico Dépôt Constanta: Bulevardul Tomis, nr. 391, Constanta
– Brico Dépôt Drobeta: Bulevardul Alunis, nr. 43, 220118, Drobeta-Turnu Severin
– Brico Dépôt Focsani: Calea Moldovei, nr. 32, 620157, Focsani
– Brico Dépôt Suceava: Calea Unirii, nr. 22, Burdujeni, in incinta Iulius Mall

Banner SapunulCheia.ro

Tratament personalizat de remodelare corporala cu tehnologii de ultima ora

0
remodelare corporala high class

5 SEDINTE DE TRATAMENT CORPORAL PENTRU SLABIRE SI REMODELARE PERSONALIZAT 60 MINUTE/SEDINTA – 250 LEI

Toamna aceasta puteti beneficia de o sculptare GARANTATA a siluetei dumneavoastra in numai 5 sedinte de tratament corporal personalizat timp de 60 minute/sedinta, efectuate de catre specialistii esteticieni ai High Class Beauty Studio.

Planul de lucru va fi PERSONALIZAT in functie de problemele fiecarui client si va fi rezultatul unei evaluari corporale GRATUITA efectuata de catre specialisti esteticieni ai High Class Beauty Studio.

Centrul de estetica si modelare corporala High Class Beauty Studio va ofera 60 de minute de tratament personalizat, petrecute eficient si CU REZULTATE GARANTATE.

Timp de 60 minute/sedinta va oferim tratamente de modelare corporala care combina doua sau mai multe dintre urmatoarele proceduri:
– electrostimulare FAST SLIM
– lipomasaj/masaj endermologic cu tehnolologie LPG
– liposuctie virtuala prin cavitatie
– LipoLaser
– ultrasunete corporale
– presodrenaj cu infrarosu
– mezoterapie fara ace cu seruri profesionale
– radiofrecventa in 7 poli
– vacuumare locala
Pentru programari, va rugam sa ne contactati la 0733 822 020 sau prin e-mail: contact@originalbeauty.ro
Adresa: Bucuresti, sector 3, strada Dristorului nr. 5, intersectia cu bd. Decebal.
Alte detalii si oferte veti vizualiza accesand www.originalbeauty.ro.logo high class

Banner SapunulCheia.ro

SinCronic / Demers expozitiv performativ / Go Art Projects

0
sincronic

VERNISAJ III: 8 NOIEMBRIE 2016, ORA 19.00 / SINCRONIC 2016 – PRACTICI COLABORATIVE ÎN ARTA CONTEMPORANĂ

Demers expozitiv performativ 08-10 noiembrie 2016
Vernisaj: 08 noiembrie 2016, ora 19.00
Locație: Go Art Projects, Str. Semicercului 10, București
Program de vizitare:
08/11, Marți: 19.00 – 21.00
09/11, Miercuri: 12.00 – 20.00
10/11, Joi: 12.00 – 20.00

Curator: Igor Mocanu

Artiști: Gheorghe Fărcașiu, Georgiana Cozma, Lucian Țăran, Oana Florică, Liliana Marin, Elena Ilash, Iulian Vîrtopeanu, Simona Antoniu, Vasile Filip, Iliya Yancov, Matei Dumitrescu

Multimedia: Goran Mihailov, Radu Tancău, Andrei Stoian, Marian-Mina Mihai, Radu Fulga, Ioana Bodale, Marian Adochiței

Compoziție muzicală: Andrei Dinescu

Graphic design: Eduard Constantin

Proiect de arhitectură și graphic design: BAZA. DESCHIDEM ORAȘUL

Această a treia etapă a proiectului SINCRONIC pune în scenă, în perioada 08-10 noiembrie 2016, în spațiul de artă contemporană Go Art Projects din București (Str. Semicercului, nr. 10), în formula unei instalații multimediale, rezultatele laboratorului de lucru în fabrică, la care publicul este provocat să participe. Artistul se pune în scenă, performându-și propriul rol de artist-autor al lucrării din fața publicului, mediind astfel un al doilea strat al practicii colaborative, de data aceasta cu vizitatorul. Artistul ca autor și publicul în calitate de co-autor contribuie astfel la crearea unui nou spațiu de cercetare artistică și socială, care să permită reconfigurarea percepției audio-vizuale asupra contextului spațio-temporal. Expunerea de tip instalațional facilitează contextul în care obiectul de ceramică sculpturală / monumentală, arta video, artistul și publicul se întâlnesc într-un traseu performativ, de conștientizare a stimulilor și a reacțiilor individuale.

Intrarea este liberă. Accesul în expoziţie se face, în condiţiile unui aflux mare de vizitatori, în grupuri de 15 persoane.

Asociația UMA ED ROMÂNIA a deschis ediția I a proiectului experimental de artă colaborativă SINCRONIC 2016, desfășurat în perioada 7 – 21 august 2016 la Constanța, în atelierele de producție ale Fabricii SC Keramikon SRL. SINCRONIC s-a constituit ca un laborator experimental intensiv de artă colaborativă în medii dificile de expresie. Mai mulți ceramiști, sculptori și profesioniști multimedia au fost convocați să realizeze, prin colaborare sincronă, timp de două săptămâni, un statement artistic plecând de la unul și același mediu: lutul ceramic. Întregul proces de cooperare intermedială a fost documentat pas cu pas, prin înregistrări video și de sunet, constituindu-se ca lucrare imaterială distinctă, care însoțește operele materiale ale artiștilor invitați.

Echipa de proiect:
Manager de proiect – Rodica Buzoianu
Coordonator PR – Cristina Dobrotă

Organizator: Asociaţia UMA ED ROMÂNIA
Co-finanțator: Administraţia Fondului Cultural Naţional

Parteneri: Uniunea Artiștilor Plastici din România, Uniunea Artiștilor Plastici – Filiala Constanța, Uniunea Artiștilor Plastici – Filiala Deva, Universitatea „Ovidius” din Constanța, Primăria Municipiului Constanța, Art Safari, Bogos Film, Art Time, Go Art Projects

Mulțumiri speciale: Gheorghe Fărcașiu/ Artist ceramist, Conf. univ. dr. Petru Lucaci/ Președinte Uniunea Artiştilor Plastici din România, Cristina Russu-Popescu/ Vicepreședinte Uniunea Artiştilor Plastici din România, Prof. univ. dr. Daniela Hanţiu/ Decan Facultatea de Arte, Universitatea Ovidius din Constanța, Eusebiu Spînu/ Președinte Filiala Constanța a UAP din România, Torino Bocaniciu/ Președinte UAP din Deva, Decebal Făgădău/ Primar/ Primăria Municipiului Constanța, Costin Răsăuţeanu/ Viceprimar/ Primăria Municipiului Constanța, Dumitru Babu/ Viceprimar/ Primăria Municipiului Constanța, Mihaela Popescu/ Direcţia Relaţii Internaţionale şi Organizare Evenimente Primăria Constanța, Ioana Ciocan/ Director Art Safari, Marius Istrate/ Artmark, Adriana Băloiu și Ovidiu Băloiu/ Go Art Projects, Daniel Șerban / Director SC Keramikon SRL, Mihai Bogos/ Bogos Film, Andrei Dinescu/ Muzician, Maria Duda/ Arhitect, Raluca Niculae/ Graphic designer, Dumitru Cozma/ sculptor, Vlad Basarab / Ceramist, Ion Tițoiu/ Grafician, Tudor Tițoiu/ Pictor, Gabriel Brojboiu/ Pictor, Andreea Poenar/ Galeria de Artă ”FORMA” Deva, Sanda Bocaniciu/ Revista de Artă ”FORMA” Deva, Marcela Măriuț/ Psihoterapeut, Ioana Bodale/ Artist Vizual, Marian Adochiței/ Actor, Ovidiu Ionescu/ Ceramist, Bogdan Zaharia/ Arhitect, Adrian Sandu/ Arhitect, Dragoș Turda/ Pictor, Alexandru Șerbănescu/ Multimedia, Vlad Vîlciu/ actor.

(„Proiectul nu reprezintă în mod necesar poziţia Administrației Fondului Cultural Național. AFCN nu este responsabilă de conținutul proiectului sau de modul în care rezultatele proiectului pot fi folosite. Acestea sunt în întregime responsabilitatea beneficiarului finanțării.”)

re_sincronic_A2-Bucuresti

Banner SapunulCheia.ro

Debizz Awards, unica gală de premiere a companiilor din mediul de business de limbă germană din România

0
Gala de premiere a companiilor din mediul de business de limba germana din România

DEBIZZ Magazine, unica revistă de business germano-română, organizează evenimentul de gală DEBIZZ AWARDS, marți, 22 noiembrie 2016, la Hotel Sheraton din București.

DEBIZZ AWARDS este momentul de recunoaștere a rolului important jucat de companiile din Austria, Germania și Elveția în arhitectura economică a României.

DEBIZZ AWARDS este unica gală care premiază mediul de business de limbă germană din România. Evenimentul reprezintă un liant între comunitatea de business de limbă germană, zona diplomatică și mediul de afaceri autohton.

DEBIZZ AWARDS este locul de reuniune a oamenilor de afaceri de top, executivilor din companiile germane, austriece și elevețiene prezente în România, dar și a companiilor românești, a reprezentanților mediului diplomatic, politic și mass media.

În cadrul galei vor fi acordate premii de performanță în business și distincții de excelență.

Conceptul de eveniment va pune accentul pe simbioza noțiunilor de excelență, valoare și rafinament, întărite de eleganța locației, structura elitistă a participanților și de performanțele artistice din program.

 

Despre DeBizz Magazine

DEBIZZ este unica publicație de business germano-română.

DEBIZZ se adresează oamenilor de afaceri, diplomaților și politicienilor din Germania, Austria și Elveția care activează pe teritoriul țării noastre, dar și tuturor vorbitorilor de limbă germană. DEBIZZ  este accesibilă în egală masura și mediului de afaceri autohton, reprezentând un liant între acesta și mediul de business vorbitor de germană.

Peste 50.000 de persoane cu putere de decizie citesc lunar revista DEBIZZ pentru a se informa despre mediul de afaceri, economie- finanțe, politică, precum și subiecte de interes și noutăți de la Guvernul României, Comisia Europeană, Parlamentul European și alte instituții.

 


Contact:

Anca Boian – Marketing Manager

E-mail: anca.boian@debizz.ro

Tel: 0728 059 356

Banner SapunulCheia.ro

4th Annual Back Office Operations Forum 24-25 Nov 2016, Vienna, Austria

0
Back Office Operations Forum 24-25 Nov 2016, Vienna, Austria

This year GLC is organising the 4th Edition of The Back Office Operations Forum, which has grown to be an industry leader in the banking operations sector.

Every year it attracts 100+ banking professionals from all over Europe, as it provides a unique business networking platform to exchange knowledge and interact with peers from the industry.

We do not engage only subject matter experts, but our speakers are high quality public speakers, which makes our event outstanding and entertaining at the same time.

This summit will help you to understand how to compete in a digitalized world and the new players of the industry. Furthermore participants can hear the first hand case study about the impact of change management on the Global Finance Transformation.

Come together to discuss challenges of the Lean Management and how to continuously sustain the lean culture in banks.

In this highly competitive industry information is a key, so do not hesitate to attend our event and gain the knowledge from the leaders of the industry.

Details about the “4th Edition of The Back Office Operations Forum” and registration, here on the web-page of our business partner GLC – Global Leading Conferences

Banner SapunulCheia.ro

Ultimele doua saptamani de rezervari cu tarif redus a standurilor la Targul International de Fashion, Imbracaminte, Textile, Incaltaminte si Pielarie STYL & KABO 2017 Brno, Republica Ceha

0
fashion-imbracaminte-textile-incaltaminte-pielarie

Firmele romanesti si asociatiile profesionale de profil din industria de Imbracaminte, Textile, Incaltaminte si Pielarie sunt invitate sa participe la cea de-a 49-a editie a Targului International de Fashion STYL & KABO care se va desfasura in perioada 18 – 20 februarie 2017 la Brno, Republica Ceha.

Cei care isi rezerva locul la STYL & KABO 2017 pana pe data de 21 noiembrie 2017 au prioritate alegerea standurilor cu vizibilitatea cea mai buna in cadrul targului, si beneficiaza de un discount de 10% din pretul standard.

Preturile standurilor sunt foarte avantajoase, variind intre 750 Euro +TVA pentru un stand Basic in suprafata de 6mp, si 3500 Euro +TVA pentru un stand Premium de 32 mp.

Targul STYL & KABO se organizeaza de doua ori pe an (in lunile februarie si august), si reprezintă locul perfect de promovare atat pentru firmele mari cat si pentru companiile mici și mijlocii din industria modei, imbracamintei, incaltamintei si pielariei care doresc sa își promoveze propriile branduri, sa isi lanseze noi produse, sa gaseasca noi modele & idei de afaceri, și sa intre în contact cu potentiali cumparatori si distribuitori.

Inca din anul 1993, Styl & Kabo este cel mai mare targ international din Europa Centrala si de Est care faciliteaza intalniri B2B in industria de fashion, imbracaminte, textile, incaltaminte si pielarie.

Informatii detaliate se pot gasi in sectiunea de Targuri si Evenimente Internationale din platforma de afaceri RBE Connect, iar inscrierea se poate face foarte usor on-line direct pe site-ul Centrului Expozitional BVV Trade Fairs Brno.

Bursa Romana de Afaceri – in calitate de reprezentant oficial pentru Romania al Centrului Expozitional BVV Trade Fairs Brno Republica Ceha, va poate oferi informatii suplimentare la numarul de telefon 021-266.56.77 sau prin email la office@rbe.ro

fashion-brnoTargul este recomandat in mod special producatorilor de imbracaminte de dama si barbati, imbracaminte pentru copii si nou-nascuti, lenjerie pentru femei si barbati, inclusiv costume de baie, bijuterii si accesorii, articole pentru casa, textile, pantofi, genti, valize, curele si manusi dar si altor categorii de produse din industriile mai sus mentionate.

Caracterul international al targului este dat de numarul mare de tari de provenienta a expozantilor (Austria, China, Cehia, Germania, Grecia, India, Ungaria, Italia, Lithuania, Olanda, Polonia, Slovacia, Slovenia, Spania, Turcia, Ukraina) dar si din faptul ca 75% din vizitatorii Styl & Kabo sunt din afara Cehiei. Targul este vizitat de distribuitori aflati in cautare de noi colectii, proprietari si manageri de retele de magazine in cautare de produse atractive, reprezentanti de magazine multi-brand in cautare de noi produse pe care sa le adauge brandurilor lor, proprietari de centre comerciale si lideri ai industriei internationale de fashion / moda / retail.

 

Sursa: Bursa Romana de AFaceri – RBE Connect rbe.ro

Banner SapunulCheia.ro

FinancialTrends lanseaza Top100Enterprises.com – prima platforma din Europa de Est ce analizeaza in mod exclusiv industriile prelucratoare si le ofera in mod liber spre vanzare

0
financial-trends-lanseaza-top-100-enterprises

Piata din Romania a avut sansa de a fi analizata in mod complet, Top100Enterprises.com oferind analize ce urmaresc evolutia primelor 100 de companii din industria prelucratoare in perioada 2011-2015, in baza a 18 indicatori economico-financiari, ce se adreseaza managerilor companiilor mari si IMM-urilor din industria prelucratoare.

Analizele Top100Enterprises prezinta imaginea detaliata a celor mai importanti jucatori din industrie si a directiei in care se indreapta aceasta sub forma unor grafice si concluzii explicate intr-un mod atat de usor, incat pot fi intelese de catre oricine intr-un timp foarte scurt.

Ce puteti face cu informatiile din aceste analize?

– Sa cresteti eficienta si calitatea deciziilor “punand lupa” pe companiile din top din industrie si in acelasi timp sa reduceti riscul de a nu citi corect semnalele de alarma oferite de piata.

– Sa realizezi o analiza comparativa a evolutiei performantei proprii cu cea a liderilor industriei si cu media performantei acestora pentru a afla cum te pozitionezi in raport cu acestia.

“O decizie manageriala implica un anumit grad de maturitate castigat prin experienta si informatie. Oamenii care isi asuma decizii trebuie sa aiba acces constant la informatii privind toate zonele unei industrii, nu doar “propria ograda”.

Bratosin Alexandru
Manager Financial Trends.

Top100Enterprises.com este un produs al Financial Trends, o agentie realizeaza analize de piata si analize personalizate pentru companii. Analizele sunt prezentari argumentate ale viitoarelor miscari ale pietelor sau ale firmelor; pe scurt, cei care le detin vor avea un avantaj competitiv remarcabil.

Contact
Website: http://top100enterprises.com/

home


E-mail: office@top100enterprises.com
office@financialtrends.ro

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE