Pasionatii de arta culinara sunt invitati sa invete de la un expert patiser francez tehnica realizarii delicioaselor macaroons si a savuroaselor millefeuille. Cursurile se desfasoara in cadrul Scolii Stephane Glacier Bucuresti (strada Drumul Gilaului 7i, sector 4, Bucuresti) si sunt sustinute de chef patiser Jean Marie Guichard.
La cursul ”Macaroons”, din data de 27 februarie 2016, veti invata tehnici de preparare a celor mai in voga deserturi: macaroons. Cursul ”Millefeuille”, din data de 12 martie, va va initia in arta prepararii prajiturilor millefeuille. La final veti putea reusi singuri sa reproduceti retetele prezentate si sa va impresionati oaspetii la urmatoarea masa in familie.
Chef cofetar Jean Marie Guichard are o experienta de-o viata in cofetarie, dupa cum chiar el spune. Vine dintr-o familie unde de 5 generatii prepararea dulciurilor a fost deopotriva arta si meserie. Talentul si experienta lui Jean Marie Guichard va vor ajuta sa deprindeti cu usurinta tehnicile de baza ale preparatelor din tematica, iar jovialitatea si pasiunea pe care o pune in impartasirea cunostintelor va vor face sa va doriti sa reveniti la masa de lucru. Participand la aceste cursuri veti avea sansa de a avea un extraordinar profesor. Unul dintre cei mai cunoscuti cofetari la nivel mondial, Pierre Hermé, a pornit pe drumul cofetariei alaturi de Jean Marie Guichard.
Cursurile se tin in limba engleza, în intervalul 9.30 – 15.30. La final veti pleca acasa cu preparatele realizate si cu un caiet de retete. Costul unui modul este de 300 ron. La fiecare dintre cele doua module numarul maxim de cursanti acceptati este de 8. Pentru inscrieri ne puteti contacta la numarul de telefon 031.425.74.09 sau la adresa de email office@scoala-stephaneglacier-bucharest.ro
Scoala Stephane Glacier Bucuresti este cea de-a treia locatie condusa de celebrul chef cofetar francez, dupa cea din Paris si cea din Dubai. Cursurile se adreseaza in special profesionistilor, insa exista si module dedicate amatorilor sub formula «du fourneau à la table».
INVATA SA FACI MACAROONS SI MILLEFEUILLE DE LA UN CHEF FRANCEZ
Colecţia Viggo Ceremony 2016 (“Elegantly nonchalant”)
Viggo este cel mai nou brand născut din pasiunea pentru haine impecabil executate.
Cătalin Botezatu și Ionuț Marin au lansat recent noul brand de haine bărbătești la prestigiosul târg de modă Pitti Uomo de la Florența, târgul care, de peste 40 de ani, dă ora exactă în materie de vestimentație masculină. Așa cum era de așteptat, Viggo vine, în întâmpinarea celor care se pregătesc pentru un eveniment special, cu o colecție de ceremonie unică, lucrată ireproşabil, pentru toate gusturile și pentru toate bugetele.
Colecţia Viggo de ceremonie atinge atât clasicul absolut prin elegantele costume negre cu revere satinate, executate din stofe de la cei mai apreciaţi producători din lume, dar atinge şi clasicul reinterpretat, prin sacouri statement în nuanţe de albastru, roşu sau mov. Croiala este una tradiţională, însă adaptată cerinţelor actuale, sacourile evidenţiind într-un mod subtil şi elegant linia naturală a taliei, iar pantalonii mergând pe un tipar slim, cu un break subtil.
Am pus mare accent pe reverele şpiţ late care sunt definiţia masculinităţii, a şarmului şi puterii. Texturile folosite pentru sacouri sunt dintre cele mai speciale, pornind de la clasica stofă uni foarte fină şi mată, până la jacquard-uri spectaculoase sau lână cu un luciu natural, distins.
Un alt element de distincţie este vesta. La un rând sau două de nasturi, aceasta vine cu un plus de personalitate şi curaj, fiind ideală pentru sezonul nunţilor de toamnă.
Cămăşile au fost special create pentru a satisface gusturile cele mai complexe. Din bumbac egiptean foarte plăcut la atingere, vin în două variante de o eleganţă aboslută: fie cu nasturi ascunşi, fie cu nasturi tip butoni placaţi cu rhodium. Mai mult, pentru încă un plus de eleganţă se poate opta pentru cămaşa cu plastron, ideală pentru ţinuta de trei piese. Pentru un aer de sobrietate şi mister, cămaşa neagra este detaliul care va face diferenţa.
Pantofii sunt consideraţi de mulţi veterani ai modei pentru bărbaţi (şi în acelaşi timp şi de femei) drept cel mai important articol din garderoba unui gentleman. Pantofii Viggo sunt creaţi cu o măiestrie care îi transformă în adevărate piese de rezistenţă. Executaţi din piele fină de viţel, aceştia sunt cusuţi manual în Italia, lucru care le conferă o speranţă de viaţă îndelungată.
Deseori controversat, brâul este, alături de bretele, accesoriul care poate înlocui cu uşurinţă vechea curea asortată pantofilor. Acesta vine ca un liant între sacou şi pantaloni, lungind picioarele şi accentuând talia purtătorului.
În funcţie de caracterul şi personalitate fiecăruia, pata de culoare îşi poate face, într-o măsură sau alta, simţită prezenţa. Fie că este exprimată printr-un sacou într-o nuanţă puternică, fie printr-un papion, o batistă sau o pereche de şosete, aceasta va fi un adevărat statement, greu de trecut cu vederea.
World Credit Congress & Exhibition reunește cei mai valoroși experți mondiali în domeniul creditării comerciale la București
World Credit Congress & Exhibition reunește cei mai valoroși experți mondiali în domeniul creditării comerciale la București
Evenimentul se va desfășura în perioada 8-10 iunie 2016
România este gazda celei de-a V-a ediții a World Credit Congress & Exhibition, organizat de ICM Consultoria Capacitación Integral și Leadership Events, în parteneriat cu Doingbusiness.ro si Business Mark, între 8 și 10 iunie 2016, la București.
Evenimentul reprezintă referința comunității globale financiare în ceea ce privește creditul comercial, riscul de credit și colectarea creanțelor. Congresul reunește peste 500 de specialiști și participanți din piața bancară, a colectării creanțelor și serviciilor conexe și reprezintă platforma ideală pentru interacțiunea dintre profesioniști din domeniul financiar si consultanță și servicii care activează la nivel global.
,,Organizarea acestui Congres la București are pentru noi o dublă semnificație: în primul rând, am reușit să convingem organizatorii Congresului că dintre toate statele din regiune, România merită să fie gazda unui astfel de eveniment de importanță globală. În al doilea rând, oferim participanților internaționali (care reprezintă aproape jumătate din audiență) dar mai ales celor români, accesul direct la expertiza internațională de vârf în ceea ce privește aspecte complexe ale finanțării și a managementului riscului în noul context global’’, a declarat Cristian Ionescu, Country Manager pentru România al Expense Reduction Analysts.
Potențialul României și a țărilor din regiune și creșterea economică însemnată în contextul evoluției ascendente a economiilor din Europa Centrală și de Est au reprezentat motive pentru care România a fost aleasă pentru a găzdui acest Congres.
Potrivit prognozelor Focus Economics (disponibile aici), economiile ECE au reușit să evite turbulențele financiare din anul 2015 și au generat creștere economică susținută de cererea internă puternică a sectorului privat. Printre factorii care au contribuit la îmbunătățirea consumului privat se află creșterea salariilor, scăderea prețurilor mărfurilor, condiții de credit mai favorabile, ceea ce a condus la o mai bună ocupare a forței de muncă. Toate aceste elemente au sprijinit majorarea veniturilor disponibile ale populației și, cel puțin partial, vor contribui și la creșterea economică a regiunii din anul 2016. Experții consultați de Focus Economics se așteaptă la creștere de 3,1% a economiei regiunii în 2016, iar România este prognozată să înregistreze o dinamică mai accentuată (+3,7% în 2016 și +3,5% în 2017).
,,Din edițiile anterioare ale World Credit Congress & Exhibition am observat că a existat o atractivitate foarte mare pentru participare din partea întreprinderilor mici și mijlocii, companiilor medii și mari dar și a multinaționalelor, reprezentate la nivel de CEO, CFO sau acționari, companii care doresc să își crească activitatea, capitalizarea și să utilizeze cele mai eficiente instrumente financiare pentru a se proteja de riscuri. Aducem acum know-how-ul nostru în privința acestor obiective, la București’’, a declarat Luis Eduardo Pérez Mata, Președintele ICM Consultoria Capacitación Integral.
Precedentele ediții au fost organizate în Mexico City (Mexic), Dublin (Irlanda), Sydney (Australia) și Johannesburg (Africa de Sud).
,,Pentru noi este o mare bucurie să contribuim la desfășurarea World Credit Congress & Exhibition la București, pentru prima oară fiind aleasă o țară din Europa Centrală și de Est’’, a declarat Dumitru Ion, CEO Kompass România & Doingbusiness.ro. ,,Prin acest eveniment punem Bucureștiul pe harta mondială, pentru care instituțiile financiare, piața creditului și a serviciilor conexe văd potențial ridicat de dezvoltare în perioada următoare, toate edițiile precedente ale Congresului alegând economii cu perspective mari și rapide de creștere’’, a adaugat Dumitru Ion.
Mai multe detalii despre World Credit Congress & Exhibition, desfășurat la București, în perioada 8-10 iunie 2016, la Hotelul Marriott, sunt disponibile aici: http://www.creditcongress.com/2016/romana/index.html.
Companiile mici și mijlocii din România, corporațiile medii și mari și reprezentanții multinaționalelor care doresc să participe la lucrările celei de V-a ediții a World Credit Congress & Exhibition pot accesa pagina oficială a Congresului, pentru înscriere, disponibilă aici: http://www.creditcongress.com/2016/romana/inregistrare.html.
Organizatorii evenimentului sunt ICM Consultoria Capacitación Integral și Leadership Events, împreună cu Doingbusiness.ro si Business Mark, în rol de Co-organizatori.
World Credit Congress & Exhibition este sprijinit de Expense Reduction Analysts și Tao Institute For Credit & Risk Management.
Partenerii evenimentului sunt Kompass Romania, Corporate Rebels, Irish Credit Management Training, The Credit Coach, ACCEE, Profit Centred Credit Group, Chartered Institute of Credit Management, Malta Association of Credit Management (M.A.C.M.).
Partenerii media ai evenimentului sunt: Ciclo de Riesgo, Credit Matters, AGERPRES, HotNews, Transilvania Business, Spatiul Construit, Calendar Evenimente, Manager Expres, Jurnalul de Afaceri, Evenimente Biz, Cariere.ro, MANPRES, RBE Connect si PRBOX.ro.
Mapelastic – Mortar pe baza de ciment, flexibil, bicomponent
S.C. Izotech Services S.R.L. va prezinta unul dintre produsele din domeniul protectiei si impermeabilizarilor, din portofoliul MAPEI- producator ce are un cuvant de spus in domeniul materialelor de constructii de mai bine de trei sferturi de veac, aducand in atentia consumatorilor produse de top.
Astazi vom vorbi despre MAPELASTIC, mortar pe baza de ciment, bicomponent, flexibil, pentru protectia si impermeabilizarea suprafetelor din beton, balcoanelor, teraselor, bailor, dusurilor si piscinelor. Contine agregate selectionate, cu granulatie fina, aditivi speciali si polimeri sintetici in dispersie apoasa; cele doua componente o data amestecate, se obtine o pasta fluida, usor de aplicat chiar si pe suprafete verticale, la o grosime de pana la 2 mm, intr-un singur strat.
Ce avantaje are produsul prezentat astazi? Ramane flexibil pana la – 20 de grade; in 20 de ani de experienta au fost impermeabilizate cu succes, peste 300 de milioane de mp; ofera o protectie de peste 50 de ani, in protejarea suprafetelor din beton de actiunea CO2 (carbonatare); un strat de 2.5 mm de Mapelastic, reprezinta echivalentul a 30 de mm de beton impotriva actiunii agresive a clorurilor(raport a/c:0,45); poate fi aplicat pe suprafete déjà finisate; compatibil pentru a fi acoperit cu finisaje din ceramica, mozaic sau piatra naturala.
Mortarul Mapelastic are o aderenta excelenta pe toate suprafetele din beton, pe tencuieli, pe placaje ceramice, sau placi din marmura existente, cu acea conditie ca stratul suport sa fie curatat, compact si sanatos. Aceasta proprietate, impreuna cu acea caracteristica de rezistenta la efectul nociv al razelor UV,asigura o durata de viata lunga in exercitiu acelor suprafete protejate si impermeabilizate cu Mapelastic, independent de localizarea acestora in zone cu clima aspra, in zone de coasta-cu continut ridicat de saruri in atmosfera, sau in zone industrial cu un aer viciat.
Mapelastic respecta directivele normei europene EN 1504-9(“Produse si sisteme pentru protectia si repararea structurilor din beton- Definitii, cerinte, controlul calitatii si evaluarea conformitatii- Principii generale de utilizare a produselor si sistemelor”) si cerintelor normelor europene EN 1504-2 acoperiri(C) conform principiilor Pl, MC si IR(“sisteme de protective pentru suprafete din beton”).
Pana data viitoare, sa ne auzim cu bine!
Floraria LivrareFloriCadou da startul la celebrari zilei indragostitilor
În spatele unui buchet de flori se ascunde dorinţa de a transmite o emoţie, un mesaj de dragoste sau de admiraţie , aşadar, dăruiţi o floare pentru altă floare.
Luna aceasta floraria online Livrarefloricadou va prezinta pe site-ul sau noua colectie de aranjamente florale special concepute pentru Ziua Indragostitilor, indiferent daca dumnevoastra o sarbatoriti pe 14 februarie (Valentine’s) sau pe 24 februarie (Dragobete). Sa nu uitam ca iubirea merita celebrata in fiecare moment si sa nu uitam ca in orice floare exista un strop de dragoste. Livrareafloricadou florarie online vrea sa va aminteasca sa oferiti un buchet plin de dragoste in fiecare zi. Va invitam sa vizitati site-ul nostru si noua colectie de produse destinate Zilei Indragostitilor apoi comandati online buchetul, aranjamentul floral sau cadoul potrivit pentru persoana iubita si Livrarefloricadou va livra mesajul dumneavoastra de iubire in cel mai scurt timp. LivrareFloriCadou este magazinul online al brandului Flowers Garden, un brand care s-a dovedit de succes in varianta offline. Brandul Flowers Garden inseamna pasiune, dedicare, dragoste pentru flori, rafinament inspiratie.
Informații despre magazin:
• S.C. Tulipa Flowers Garden S.R.L., Strada Calea Floreasca, nr. 114-116 Bucuresti , Romania
• Sunați-ne acum: 0757011869
• E-mail: comenzi@livrarefloricadou.ro
2016 Romanian Ethics & Compliance Forum
Centre for Advanced Research in Management and Applied Ethics organizează în data de 11 februarie 2016 prima ediție a Romanian Ethics & Compliance Forum (RECF), un preambul la lansarea oficială a European Ethics & Compliance Association şi la 2016 European Ethics & Compliance Forum. Forumul este găzduit de Unicredit Bank la sediul central din Bulevardul Expoziţiei nr. 1F, începând cu orele 8.30.Evenimentul va dura o singură zi şi va reuni circa 150 de experţi români şi străini din domenii precum Etică & Conformitate, Anti-Corupţie, Risk Management, Guvernare Corporativă, Anti-Fraudă etc. Tema acestei ediţii este “Managing Integrity Effectively”, iar forumul este împărţit în 4 secţiuni:
S1 / “Corruption and Fraud Prevention in Business”
S2 / “Ethics & Compliance Metrics and Reporting”
S3 / “Challenging the Organizational Culture”
S4 / “Managing Business Integrity Risks Effectively”
Ediția 2016 a Forumului se bucură de prezența a 16 keynote speaker-i, printre aceștia numărându-se:
▪ Bogdan Chirițoiu (Consiliul Concurenței)
▪ Adrian Baboi Stroe (Ministerul Justiției)
▪ Cornel Călinescu (Oficiul Național de Prevenire a Criminalității și Cooperare pentru Recuperarea Creanțelor)
▪ Neil Farquhar (Bureau Van Dijk)
▪ Oana Raluca Bănăţeanu (Siemens Romania)
▪ Neil McGregor (McGregor & Partners; Camera de Comerț Româno-Britanică)
▪ Charles Vernon (Vernon | David)
▪ Mihai Popa (Bayer Romania)
▪ Cornelia Preda (AbbVie Romania)
▪ Doru Bulată (Membru Board, Transfond)
▪ Virgil Tacu (Omniasig)
▪ Raluca Vasilache (Partener, Țuca Zbârcea & Asociații)
▪ Magda Calangiu (BRD Societe Generale)
▪ Dan Zaharescu (ARPIM)
▪ Cristian Ducu (CARMAE)
▪ Livia Zamfiropol (Partener, DLA Piper România)
Evenimentul are loc cu sprijinul Ambasadei Marii Britanii la Bucureşti, Ambasadei Olandei la Bucureşti, Camerei de Comerţ Româno-Olandeze, Camerei de Comerț Româno-Britanice, Camerei de Comerț Italiene pentru România, Asociaţiei Române a Producătorilor şi Importatorilor de Medicamente, Asociaţiei Registrul Român de Lobby, Asociaţiei Naţionale a Recrutorilor, Asociației pentru Prevenirea și Combaterea Fraudei, Institutului Național de Control Intern din România, Centrului de Resurse Juridice, Funky Citizens, Bureau van Dijk, DLA Piper România, Unicredit Bank România, Siemens România, Bayer România, McGregor & Partners, Șerban & Musneci Associates, Vernon | David, Atlas Networking.
Parteneri media: Legal Magazine, Avocatura.com, Social Responsibility Magazine, Lemon Studio.
Participanţii vor primi cate un exemplar din primul număr al Ethics & Compliance Magazine, prima revistă din Europa dedicată domeniului, şi vor beneficia de o reducere de 10% din taxa de participare la 2016 European Ethics & Compliance Forum.
Membrii camerelor de comerţ bilaterale şi ai asociaţiilor profesionale partenere beneficiază de o reducere de 40% din taxa de participarepentru RECF2016.
Mai multe detalii despre eveniment sunt disponibile pe pagina de web: http://forum.ethics-compliance.eu/
AQUAMAT ELASTIC – MORTAR HIDROIZOLANT, ELASTIC, BICOMPONENT
S.C. Izotech Services S.R.L. va prezinta, asa dupa cum v-a obisnuit in ultima perioada, un alt produs din gama ISOMAT. Este vorba despre Aquamat- Elastic, un produs excelent al laboratoarelor ISOMAT.
Produsul acestui prestigios brand grecesc- înființat în 1980, cu scopul de a satisface nevoile tot mai mari ale construcțiilor moderne, producand și promovand produse de ultimă tehnologie la prețuri accesibile- este un mortar elastic, compus dintr-o componenta A (mortar pe baza de ciment) si o componenta B(emulsie cu rasini), care, dupa intarire, formeaza o membrana fara rosturi si imbinari.
Ce avantaje are produsul prezentat astazi . Acopera fisurile; asigura o hidroizolatie completa-chiar si la presiuni hidrostatice de pana la 7 atm; protejeaza betonul impotriva carbonatarii; asigura permeabilitate la vapori; asigura aderenta la suprafete umede, fara grunduire prealabila; asigura rezistenta la ape uzate(statii de epurare, canalizari); este adecvat pentru rezervoare de apa potabila si pentru aplicari pe suprafete ce vin in contact cu alimente.
Se utilizează pentru hidroizolarea suprafeţelor de beton, tencuială, cărămidă, piatră de ciment,mozaic, gipscarton, lemn, metal, etc. Este ideal pentru aplicaţiile care necesită elasticitate ridicată şi o bună aderenţă stratului hidroizolant. Este indicat pentru hidroizolarea suprafeţelor supuse dilataţiilor şi contracţiilor, vibraţiilor, care prezintă sau eventual vor prezenta fisuri capilare, precum terase, balcoane, bazine de suprafaţă, piscine,terase inversate, etc. De asemenea poate fi utilizat pentru hidroizolarea subsolurilor, în interior sau în exterior, împotriva umezelii sau apei sub presiune.
Clasificat ca produs de protectie pentru suprafetele de beton în conformitate cu standardul ΕΝ 1504-2. Numărul certificatului:2032-CPR-10.11.
Pana data viitoare, sa ne auzim cu bine!
Reg. Com.: J40/4450/2012: CIF: RO30083970
Adresa: Str. Imparatul Traian,nr.1, sector 4, Bucuresti
Showroom: Sos. Mihai Bravu 520-530, Complex ZAR, Stand nr.19,sector 3, Bucuresti
Program:Luni-Vineri:9:00-18:00;Sambata: 9:00-14:30;Duminica:Inchis
Tel: 0722212792 ; 0722279300 Fax:0317102354
DEGUSTARE VINURI FRANCEZE INEDITA
CAVE ROYALE si PREMIER SPA organizează o degustare de vinuri franțuzești inedită.
6 TIPURI DE VIN – DEGUSTARE
1. Chablis 1er Cru “Les Vaucopins” Domeniului Long Depaquit, 2012
2. Montagny 1er Cru, Anul 2013
3. Meursault Domeniul Du Pavillon, Anul 2012
4. Moulin a Vent “Rochegres” , Anul 2013
5. Bourgogne Hautes-Cotes de Nuits “Les Dames Huguttes” 2013
6. Aloxe-Corton 2012
Unde?
Premier Palace Hotel and Spa – Bdul Ghencea Nr:134 România
Când?
Joi, 18 februarie 2016, ora 19:00
Număr locuri disponibile – 50
Prețuri
SILVER : 149 RON
GOLDEN: 249 RON ( la achizitionarea acestu bilet veti primi o sticla de vin CHABLIS 1ER CRU ”LES VAUCOPINS” ALBERT BICHOT )
Rezervări și detalii în pagina dedicată sau la telefon/email:
+4 0767 307 773 | office@cave-royale.ro
Locurile sunt limitate. Va rugam confirmati in avans rezervarea dvs.
Biletele se pot plati prin transfer bancar in contul societatii: SC CAVE ROYALE DECLEE SRL
RO53 BRDE 410S V466 8776 4100 deschis la BRD.
Promitem o atmosferă boemă, cu invitați speciali, cu vinuri din soiuri alese, cu preparate pe măsură, cu o muzică rafinată și un decor de poveste.
http://cave-royale.ro/evenimente
facebook.com/vinurifranta
#vinurifranceze #caveroyale #albertbichot #vinuri #vinuricramaalbertbichot #vinuriselecte #vinuridenisa #casadevinuri #cramavinuri #gustulvinuluifrantuzesc #magazinonlinedevinuri
Asociatia Fluens organizeaza workshopul Cutia Pandorei – Provocari in terapia varstnicilor afectati de demente
Invitați speciali și traineri vor fi Eduardo Verdú, director de studii la Institutului Moreno din Norvegia, expert în metode de acțiune moreniană și trainer ce are la activ numeroase cursuri susținute în toata Europa și Anita Lexau, specialist în psihodramă.
Prezența la acest workshop va aduce un plus de dezvoltare profesională și personală celor 50 de participanți – profesioniști în domeniu (personal de îngrijire, psihologi și consilieri) și le va oferi soluții concrete pentru a rezolva unele dintre problemele pe care le întalnesc în relatia cu vârstnicii a caror memorie se depreciază.
Se va aborda și se va analiza influenta dar și impactul asupra specialiștilor care lucreaza cu persoane care suferă de diverse tipuri de demențe dar și cu cele care se afla în proximitatea morții. O astfel de activitate desfasurată pe termen lung poate avea efecte zguduitoare asupra unor persoane implicate în ingrijirea persoanelor cu memorie depreciată. De aceea, trainerii ii vor învata și le vor împartași celor prezenți o serie de modalitați de autoprotecție dar si de descoperire a unor resurse necesare pentru intervenția optimă în lucrul de zi cu zi cu aceste problematici.
De asemenea, specialiștilor li se vor transmite modalitați de abordare a familiilor și aparținatorilor vârstnicilor – beneficiari ai grupurilor de terapie și suport. Este important sa întelegem noi, ca specialiști, cum este afectată familia unei persoane care suferă de demență.
Se va aduce în discuție și rolul important al grupului terapeutic ca și cadrul de conținere pentru batrâni, se va sublinia esența grupului cu valențele și potențialul lui, care poate sa ofere alinare și ameliorare membrilor acestuia.
Nu în ultimul rând se va dezbate modul în care corporalitatea și atingerile, stimularea senzorialitații pot fi factori esențiali în procesul de ameliorare al bolii.
Evenimentul este al doilea de acest tip, dupa un workshop de succes care a fost organizat în luna august 2015.
Ambele evenimente sunt parte a proiectului “Porți deschise – acces la servicii sociale inovative pentru persoane vârstnice instituționalizate”, finanțat din Granturile SEE 2009 – 2014, în cadrul Fondului ONG în Romania și care se desfasoară în perioada 15 aprilie 2015 – 14 aprilie 2016.
Despre Asociația Fluens
Asociatia Fluens derulează, cu ajutorul echipei de voluntari, programe care vin în sprijinul celor mai vulnerabile categorii sociale: copii abandonați, bătrâni singuri, tineri aflați la început de drum, persoane bolnave și familii care provin din medii defavorizate. Asociatia dezvoltă o serie de proiecte în parteneriat cu direcțiile de protecție a copilului, căminele de vârstnici, institutii publice și private.
Activitatea organizatiei poate fi urmarită online, pe www.asociatiafluens.ro sau www.facebook.com/damdirectiebinelui
Turism în Banat
Fundația Diaspora din Timișoara în parteneriat cu Primăria Dumbrava din județul Timiș și Primăria Kanjiza din Serbia, demarează proiectul intitulat „configurarea și promovarea turismului rural în Banat”, finanțat de Uniunea Europeană, prin Programul de Cooperare Transfrontalieră România-Serbia.
În cadrul proiectului se vor înființa două centre Turistice, la Dumbrava și la Kanjiza. Aceste centre vor funcționa ca Info Point-uri, cu scopul de a promova patrimonial cultural regional.
Acțiunea comună a partenerilor se va reflecta asupra patrimonial cultural construit (castele, conace), meșteșuguri tradiționale și arte culinare tradiționale.
Obiectivul nostru este promovarea unui nou tip de turism local, care să sublinieze:
– Valorile arhitecturale locale, care, în calitate de vestigii ale istoriei, parte a patrimoniului cultural sunt purtătorii de tradiție, sunt legate de personalitățile marcante ale regiunii, au propriile legende, deci reprezintă atracție turistică
– Valorile privind meseriile locale de artă tradiționale, care reprezintă elemente importante ale coeziunii locale și surse de subzistență pentru cei care se ocupă cu ele
– Obiceiuri culinare, obiceiuri care sunt reprezentative pentru comunitățile locale și regionale.
Pentru mai multe informații contactați Fundația Diaspora.
Date de contact:
Persoană de contact: KOVACS Kati – manager proiect
tel./fax: 0356-446516, e-mail: diasporatm@rdstm.ro