Acasă Blog Pagina 3595

Ce inseamna un web hosting de calitate si de unde il putem obtine?

0
web hosting

Internetul este una dintre cele mai importante revolutii ale lumii moderne avand in vedere ca acesta a devenit o parte componenta a vietii noastre de zi cu zi. Prin intermediul Internetului avem posibilitatea de a pastra legatura cu cei dragi, de a face diverse cumparaturi, precum si de a achita diverse facturi. Mai mult decat atat, Internetul ofera astazi posibilitatea de a lansa afaceri online care pot deveni unele de succes in cel mai scurt timp daca alegem sa le promovam in mod corespunzator. Intregul Internet este compus astazi din miliarde de site-uri web, site-uri care se afla in stransa legatura cu serviciile de gazduire web.
Nu mai reprezinta pentru nimeni un secret faptul ca, pentru a exista orice site necesita in prealabil un serviciu de gazduire web pe care il putem obtine de la compania de profil Gazduire.ro . Pentru a avea parte de cele mai bune rezultate insa, avem nevoie de servicii de web hosting de calitate. Iata ce presupune un serviciu de web hosting de calitate si de ce este foarte important sa le alegem intotdeauna pe cele mai bune pentru a avea parte de rezultatele scontate.
1. Servicii de suport de calitate.
Chiar daca in general problemele de web hosting sunt destul de rare, este absolut esential ca o companie sa puna la dispozitia dumneavoastra servicii de suport de calitate. Mai mult decat atat, acestea trebuie sa fie disponibile 24/7 avand in vedere ca problemele aparute la serviciile de gazduire sau inregistrare domenii trebuie solutionate in cel mai scurt timp dat fiind faptul ca acestea pot avea efecte devastatoare asupra unui site daca nu sunt remediate la timp.
2. Uptime cat mai mare.
Uptime-ul este foarte important atunci cand vorbim despre servicii de gazduire si site-uri. Acesta indica cu exactitate timpul in care un server este functional, motiv pentru care este esential sa ne indreptam atentia inspre companii care ofera un uptime cat mai mare. In general, companiile ofera un uptime de maxim 99,9%, ceea ce inseamna cateva minute de downtime. Acest lucru nu afecteaza intr-un fel sau altul site-ul, insa daca uptime-ul este mai mic, situatia se poate schimba radical.
3. Servere de calitate.
Pentru a putea vorbi despre servicii de web hosting de calitate, trebuie mai inainte de toate sa ne asiguram de faptul ca toate datele noastre sunt stocate pe un server de calitate. Daca toate datele sunt stocate pe un server slab calitativ, riscul ca acestea sa se piarda este destul de ridicat, si in plus, pot aparea totodata si numeroase probleme in ceea ce priveste functionalitatea site-ului. Un server care se defecteaza in mod constant poate avea efecte neplacute asupra unui site care de asemnea va fi imposibil de accesat pana in momentul in care problema serverului va fi remediata.

Sc.Gazduire Web Srl este o companie care ofera servicii web precum inregistrare domenii si web hosting de calitate la unele dintre cele mai avantajoase preturi de pe piata.

Banner SapunulCheia.ro

Secretele ascunse ale sardinelor

0
Secretele ascunse ale sardinelor

Nu mai este o noutate faptul ca mesele care contin peste au un aport benefic asupra organismului. Din acest motiv specialistii in nutritie ne recomanda sa consumam peste cat mai des, chiar si sub forma unor mici gustari servite printre mesele principale.

Din fericire nu trebuie sa iti bati capul cu retete complexe. Nu si cand il ai alaturi pe Chef Liviu Balint, ambasadorul Podravka. Astazi vei invata cum sa gatesti rapid o salata delicioasa cu Eva Sardine in sos tomat. Dar, inainte vei afla cateva dintre secretele nutritionale ale sardinelor. Sardinele sunt bogate in nutrienti, vitamine si minerale si contin cantitati mari de acizi esentiali omega 3.

Asadar, pe langa faptul ca Eva sardine in sos tomat reprezinta o sursa vitala de proteine, acest peste contine si Vitamina B3, cunoscuta si sub numele de niacina, care este vitala pentru piele, sistemul digestiv si cel nervos. Cercetarile au aratat ca un consum regulat de sardine ar putea ajuta in preventia bolii Alzheimer. Cat despre Vitamina B2, regasita in Eva Sardine in tos tomat – aceasta ajuta la metabolizarea grasimilor, a carbohidratilor si a proteinelor si contribuie la furnizarea energiei in intregul organism.

Chef Liviu Balint iti recomanda o salata satioasa si nu in ultimul rand gustoasa pentru zilele in care vrei sa te bucuri de gustul Eva Sardine in sos tomat. Ai nevoie bineinteles de o conserva Eva Sardine in sos tomat, o salata verde proaspata, o ridiche alba sau o legatura de ridichi obisnuite, o lamaie si o cutie de crackers sarati.
Pentru preparare iti recomandam sa nu tai ingredientele prea marunt, pastreaza sardinele din Eva Sardine in sos tomat intregi, taie frunzele de salata in fasii mari si ridichile rondele. Biscuitilor sarati le sade bine pe patul de salata verde iar lamaia vine cu aroma ei incontestabila care desavarseste gustul. Voila, salata e gata!

Si, pentru ca vorbim despre o salata cum nu se poate mai sanatoasa, o poti savura la pranz, la cina sau chiar pe post de gustare intre mese.
Fa-ti un obicei din a consuma Eva sardine in sos tomat macar o data pe saptamana. Un stil de viata sanatos incepe in bucatarie si mai apoi ajunge pana in sala de sport. E timpul sa incepi si tu, nu-i asa?

Banner SapunulCheia.ro

Dragile mele dresuri, vreau sa arat senzational vara asta!

0
dresuri

Cu siguranta şi tu te numeri printre persoanele care aşteapta cu entuziasm vremea buna, nu-i aşa? Zilele frumoase şi pline de soare ne aduc veselie pe chip, ne scot din nostalgia zilelor ploioase şi ne fac sa ne gândim la vacanta. Ah, vara! Cu ale ei vesele culori, seri calduroase pe la terase şi…bineînteles, tinute vaporoase.
Abia astepti sa scoti sandalele de la naftalina, recunoaste! Dar ce te faci daca nu esti înca bronzata? Sau, chiar daca nu visezi la o piele în nuante aramii, poate tii neaparat sa ai un look elegant si impecabil, indiferent cât de cald e afara? Vestile bune vin de la Diamond by Adesgo si dresurile French fara vârf, perechea perfecta pentru sandalele tale decupate la varf.
Dresurile French sunt aliatele tale de nadejde, fie ca porti sandale sau pantofi cu varful decupat. Stii si tu ca nu este tocmai estetic sa alegi pantofi decupati si ciorapi integrali. Acum nici nu mai e nevoie sa îti bati capul, ai exact perechea de dresuri potrivita încaltamintei tale de vara.
Dresurile fara varf French se potrivesc de minune tinutelor office dar si celor casual. Poti sa le porti atat la rochii vaporoase de vara, cat si cu deux-pièces-urile dedicate biroului sau ocaziilor speciale.
Dresurile French Diamond by Adesgo sunt realizate din cel mai fin material, au doar 8 DEN si sunt aproape invizibile. Efectul wow este unul garantat: picioarele tale vor arata mai fine ca oricand si tu te vei putea bucura de libertatea de a purta rochitele preferate cu sandalutele asortate.
Tot datorita fineței de exceptie a dresurilor French Diamond by Adesgo nu vei avea probleme cu temperaturile ridicate sau cauzate de transpiratia picioarelor. De cele mai multe ori, cand porti sandale vara, piciorul transpira si aluneca. Risti sa deformezi pantoful, daca iti aluneca piciorul in fata si in spate, sau chiar sa te dezechilibrezi si sa rupi curelele sau tocul sandalelor. Ei bine, cu ajutorul dresurilor French Diamond by Adesgo aceste mici incidente sunt complet eliminate. Piciorul nu aluneca deloc, insa arata la fel de senzual “incatusat” in sandalele tale de vara. In plus, gandeste-te ca datorita aspectului sofisticat pe care il confera aceste dresuri, orice tinuta vei adopta va beneficia de un plus de eleganta.
Pana la urma asta este si ideea: sa arati cat mai bine si sa te bucuri cat mai mult de vara. Asadar, scoate sandalele de la naftalina si pregateste-ti garderoba pentru vara. Totusi, inainte de asta, ai grija sa iesi cu fetele la o sesiune de shopping si sa te accesorizezi cu cel putin o pereche de dresuri fara varf French Diamond by Adesgo. Este must-have-ul sezonului cald.
Daca vrei sa faci senzatie, trebuie mai intai sa indraznesti sa fii diferita. Asa ca nu mai pierde bucuria zilelor calde si iesi la plimbare!

Banner SapunulCheia.ro

Parul tau – atractie pentru cei din jur!

0

O tinuta sexy poate atrage cateva priviri, însa un par frumos mai mult ca sigur ca le va atrage pe toate. Daca în cazul aspectului fizic şi al stilului vestimentar gusturile sunt impartite, atunci cand vorbim despre frumusetea parului regulile sunt simple: parul frumos place oricui.
Inca din cele mai vechi timpuri parul era considerat o adevarata „arma” a seductiei. Fie ca ne referim la barbati, fie ca vorbim despre femei, podoaba capilara este printre primele aspecte carora le acordam atentie. In vremurile indepartate femeile nobile erau recunoscute dupa stilul in care işi purtau parul. Un par ingrijit, aranjat intr-o coafura anume, putea sa vorbeasca despre vita nobila a posesoarei, despre bogatiile acesteia sau despre educatia desavarsita pe care femeia o primise de-a lungul vietii.
De-a lungul timpului lucrurile nu s-au schimbat atat de mult. Parul frumos atrage atentia, insa o coafura mereu ingrijita este echivalentul unei carti de vizita. Nu toate femeile au posibilitatea sa treaca zilnic pe la coafor sau sa aiba propriul stilist la dispozitie.
Vestea buna este ca acum poti sa iti ingrijesti parul la fel ca un stilist! Cum? Simplu: folosind gama unica profesionala de perii si piepteni Elite Models, chiar la tine acasa. Fiecare pieptene și perie este conceput/a special pentru a oferi fiecarui tip de par atentia desavarsita si ingrijirea fara cusur de care are nevoie. Unicitatea acestei game este data de faptul ca este creata de un designer francez si recomandata de Agentia de Modelling nr 1 in lume, Elite Model Management. De exemplu, peria pneumatica Elite Models are peri metalici mai flexibili pentru o descurcare usoara, fara a rupe firul de par, venind la pachet cu o penseta pentru curatare. Poate nu stiai, insa specialistii iti recomanda sa iti piepteni parul de aproximativ doua ori pe zi, indiferent care este stilul sau lungimea parului tau. Prin pieptanare stimulezi cresterea parului, previi incurcarea acestuia si contribui la stralucirea intregii podoabe capilare.
Cu ajutorul periilor si pieptenilor Elite Models iti poti aranja parul cu usurinta, la fel ca la salon. Nu trebuie sa urmezi o scoala de hairstyling, ca sa-ti iasa coafura indrazneata la care visezi. Trebuie doar sa ai produse profesionale precum cele din gama Elite Models care contribuie la realizarea unui look de exceptie. Pana si specialistii iti recomanda sa faci tot posibilul sa folosesti produse profesionale atunci cand te coafezi. In felul acesta eviti deteriorarea parului si obtii mereu rezultatul mult dorit.
Cele mai recente tendinte de hairstyling sugereaza coafuri aparent rebele. Stilistii au prezentat tendintele lui 2017 ca fiind inspre tunsori asimetrice, bucle aparent rebele, coafuri deloc complicate care sa sugereze naturaletea si sa sublinieze frumusetea parului. Totusi, diferenta dintre o coafura facuta in graba cu produsele nepotrivite si o coafura realizata cu periile si pieptenii Elite Models este uimitoare. Periile Elite Models nu iti electrizeaza parul, il aranjeaza delicat, sunt usor de folosit si te ajuta sa descurci pana si cel mai incalcit par. Acestea sunt realizate din materiale de cea mai buna calitate si sunt folosite deja de ceva vreme in saloanele de lux. Cu toate acestea, gama de produse Elite Models este accesibila – tocmai pentru ca tu sa iti permiti o ingrijire asemanatoare cu cea oferita la saloanele de infrumusetare.
Asadar, nu mai sta pe ganduri! Foloseste-te de frumusetea parului tau ori de cate ori vrei sa iesi in evidenta si sa te bucuri de admiratia celor din jur. Cat timp ai periile si pieptenii Elite Models de partea ta, nimic nu-ti mai poate sta in cale.

Banner SapunulCheia.ro

Adu-ti prospetimea in casa!

0

Se spune ca nicaieri nu-i ca acasa. Sau ca o casa poate avea oricine, insa un camin se construieste in timp.
Ei bine, toate lucrurile marunte pe care le faci pentru casa ta o transforma in “acasa”. De la presul de intampinare din fata usii pana la mirosul casei tale, care-ti intampina musafirii sau familia inca din prima clipa.
Stiai ca mirosul casei tale este influentat de detergentul pe care-l folosesti? Practic, oricate odorizante de camera ai folosi, acestea nu fac decat sa improspateze mirosul pe moment. Insa, detergentul pe care-l folosesti pentru parchet, gresie, faianta isi pune primul amprenta pe prospetimea emanata de intreaga casa.
Din acest motiv este recomandat ca atunci cand alegi produsele, pe care vrei sa le folosesti, sa ai in vedere aspectul mirosului si al prospetimii persistente. Detergentul Asevi Mio de exemplu, cu parfumul sau bland si totusi persistent, iti improspateaza casa cat ai spune “Buna ziua!”.
E firesc sa iti doresti un detergent care sa raspunda tuturor necesitatilor zilnice: sa aiba aroma proaspata, sa curete eficient chiar si petele dificile, sa dezinfecteze si, in cele din urma, sa ofere o protectie de durata pentru zonele curatate. Ei bine, detergentul Asevi Mio are o formula concentrata si este conceput pentru a curata orice fel de suprafata, atat in baie cat si in bucatarie sau in celelalte incaperi. Mirosul sau unic este placut si de durata, reprezentand cele doua calitati imbatabile pe care se bazeaza orice gospodina.
Detergentii obisnuiti au tendinta sa isi piarda mirosul relativ devreme, insa nu e cazul Asevi Mio. Va personaliza elegant mirosul casei tale iar tu vei fi intampinat/a de prospetime zilnic, de cate ori ajungi acasa dupa o zi lunga.
Poate nu stiai, insa unul dintre trucurile pro-prospetime si curatenie te invata cum sa pastrezi un miros placut in casa pentru mai mult timp. Trebuie sa cureti periodic caloriferele cu apa si detergent Asevi Mio, fara sa le clatesti. In anotimpul rece mai ales, pentru ca – desi acestea se usuca imediat – parfumul de pe ele persista. Tot ocazional e recomandat sa cureti in intregime plintele care marginesc pardoseala pentru a te asigura ca nu se acumuleaza murdarie in colturile casei. Daca ai balcon, iti recomandam ca cel putin o data pe luna sa il cureti in intregime. Pe perioada verii, mai ales, praful se acumuleaza mult mai repede si e chiar recomandat sa folosesti detergentul Asevi Mio pentru a indeparta murdaria.
Tine minte: personalitatea casei tale seamana cu personalitatea ta. Tine de tine sa-ti intampini mereu familia si musafirii intr-o ambianta placuta si confortabila. Ca sa nu mai vorbim despre zilele tale de rasfat in care cea mai buna oaza de liniste este chiar (ai ghicit) casa ta!

Banner SapunulCheia.ro

Ce înseamnă prezența în lumea de business?

0
business

Workshop Prezența Executivă

Nicio persoană nu ajunge să ocupe un job de top, să încheie o afacere extraordinară sau să dezvolte o ierarhie semnificativă fară Prezența Executivă- această combinație impresionantă de încredere, echilibru și autenticitate, menită să ne convingă pe toți din jur că avem alături de noi persoana potrivită, indiferent de context. Acesta a fost subiectul dezbătut în cea de-a doua ediție a Workshop Prezența Executivă susținut de Mihai Stănescu.
Prezența Executivă este definită ca fiind o calitate intuitivă și dificil de stabilit, care se reduce la capacitatea de a proiecta încredere în sine, de a controla situațiile dificile, imprevizibile; de a lua decizii importante într-un timp scurt și sub presiune. Acest concept se bazează pe 3 piloni: ținută, comunicare și comportament.
Cu toate că în lumea de business fiecare dintre noi este constrâns de diferite contexte și situații, trebuie să începem să ne manifestăm prezența. Acest lucru se întâmplă atunci când fiecare persoană se comportă natural, își manifestă personalitatea sa unică, eliberată de frica și anxietatea provenită din exterior. Pentru a începe să ne manifestăm prezența este indicat să:
• Oferim unei persoane sau situații atenția noastră nedivizată.
• Vorbim cu onestitate și respect.
• Să ne aliniem acțiunile unui scop sau unei misiuni.
Majoritatea persoanelor se întreabă dacă prezența vine la pachet cu un set de reguli, sau cu un comportament? Acest lucru nu este adevărat. Indiferent dacă o persoană este extrovertită sau introvertită, prezența se va manifesta în stilul propriu fiecăruia.Un alt element definitoriu al manifestării prezenței este contextul: poți găsi persoane cu prezență care sunt magnetice, carismatice, dar poți întâni și persoane liniștite, contemplative. Sau persoane care pot avea ambele tipuri de comportament în funcție de context.
„În cazul Prezenței Executive nu putem vorbi despre rețete. Aici discutăm un set de reguli care pot fi adaptate indiferent de personalitate, poziție sau statut. Dincolo de cei 7 ani de acasă, acest eveniment are valoarea celui de-al optulea! ” spune Mihai Stănescu, business coach și fondator RoCoach.
Puțini dintre noi suntem atenți la conflictele interne, la tensiunile pe care le avem înăuntrul nostru – anxietăți –frici – comportamente defensive.
Scopul Prezenței Executive este să ne ghideze pentru a ajunge la o aliniere a imaginii personale, a ceea ce este fiecare cu adevărat, sentimentele pe care le au referitor la scopul personal, dar și la viață în general. Rezultatul acestei alinieri este pacea interioară dublată de vitalitate și dinamism .
Toate acestea sunt atuuri de neprețuit pentru un lider. În acest context, un pas esențial ce trebuie urmat de fiecare persoană care dorește să avanseze în carieră și să atingă următorul nivel profesional este să își dezvolte Prezența Executivă. Pe lângă descoperirea propriei prezențe, nu trebuie pierdute din vedere și capitolele esențiale ale acestui concept, și anume ținută, comportament și comunicare. Prin cizelarea tuturor acestor elemente vă veți desăvârși prezența în orice context personal și profesional.
„Modul în care mă port pe mine este cel mai bun indicator pentru cum mă comport cu ceilalți. Prin Prezența Executivă semnalez încredere, disponibilitate, ofer sprijin celor din jur. Pentru ca eu să cresc și să mă dezvolt, este esențial să contribui la dezvoltarea celor din jurul meu” povestește Mihai Stănescu.
Workshop Prezența Executivă a fost organizat de RoCoach și susținut de Mihai Stănescu. În cadrul evenimentului au fost dezbatute subiecte care vizau tehnici de îmbunătățire a imaginii profesionale, strategii pentru dezvoltarea abilităților de comunicare și relaționare, totul despre gravitas și comportament în mediul de afaceri, dar și feedbackul asupra acestor tematici.
Mulțumim sponsorilor nostri HL Display și IQOS, partenerilor Alisia Enco, Men’s Square, Nespresso, Atelier Cortez, BMI Publishing dar și partenerilor media: Revista Cariere, Femei in afaceri, Doing Business pentru implicarea în această mișcare menită să transforme mediul de business românesc.
Uber a fost și este partener de mobilitate al RoCoach! Cu Uber, participanții evenimentului au ajuns confortabil, convenabil si in siguranta la destinatie, avand o masina la un buton distanta. Toți cei prezenți au beneficiat de o primă cursă gratuită, în limita a 25 de lei, utilizand codul promotional RoCoach
Despre Mihai Stănescu
Mihai Stănescu este psiholog şi antropolog, activând drept coach şi consultant din anul 2000. Din 2003 este fondatorul firmei RoCoach, în cadrul căreia oferă servicii de coaching şi mentoring oamenilor de afaceri şi managerilor din organizaţiile autohtone şi internaţionale.
În ultimii 16 ani a implementat proiecte de dezvoltare organizaţională prin coaching cu peste 500 de companii private din Romania şi Sud-Estul Europei (Austria, Grecia, Ungaria, Bulgaria), în total având practicat peste 10.000 de ore de coaching executiv.
În 2007 si 2013 a avut onoarea de a primi premiul “Coach Of The Year”, ca recunoaştere atât a contribuţiei sale în creşterea notorietăţii coaching-ului în Romania, cât și a rezultatelor activităţii de coaching
Despre RoCoach
De la înfiinţare, RoCoach este promotorul Coaching-ului în România, oferind exclusiv servicii integrate de Coaching. Viziunea RoCoach este de a fi centrul dezvoltării Coaching-ului în România şi în zona de sud-est a Europei. Pentru aceasta, ne dedicăm clienţilor şi partenerilor noştri prin oferirea de servicii la cele mai înalte standarde profesionale.
Proiectele de coaching pe care le-am dezvoltat şi implementat se concentrează pe:
• dezvoltarea capacităţilor de management operaţional, tactic şi strategic;
• trasformarea modelelor de afaceri ale antreprenorilor către atingerea succesului în business;
• acompanierea liderilor de business în generarea şi implementarea de viziuni noi şi în găsirea de noi nişe de dezvoltare;
• schimbarea de cultură organizaţională: comportamente, relaţii, tipuri de interacţiuni între persoanele-cheie din companii;
• facilitarea accesului companiilor-client la nivele superioare de business: strategii noi, securizarea investiţiilor în dezvoltare, creşterea cifrei de afaceri, implementarea de noi produse şi servicii;

Banner SapunulCheia.ro

Managerii și antreprenorii din țară se întâlnesc pe 10 mai la Conferința Business (r)Evolution

0
business

Doingbusiness.ro organizează pentru al șaptelea an consecutiv seria de conferințe dedicate soluțiilor cele mai potrivite pentru afacerile locale. În 2017, Proiectul național este intitulat Business (r)Evolution și este dedicat dezvoltării, digitalizării și managementului performant.

Seria de conferințe a debutat la Iași, în 21 martie 2017, a continuat la Brașov în 11 aprilie 2017 și după evenimentul din 10 mai 2017 de la București continuă la Arad (14 iunie), Târgu Mureș, Craiova, Piatra-Neamț și Oradea.

Business (r)Evolution se desfășoară la București în 10 mai 2017 începând cu ora 9.00, la Hotelul Crowne Plaza.

,,Ca și decidenții, antreprenorii au nevoie în activitatea lor de ceea ce putem numi plastic <materie primă> în afaceri, respectiv de informație. Ea trebuie să fie reală, oferită din timp, nedistorsionată și să fie dublată de efectele preconizate ale acțiunilor. Totodată, informatia trebuie insotită de mijloacele de acțiune eficientă, care câteodată sunt revoluționare iar alteori dispunem de ele dar nu știm că le avem. Noi, Doingbusiness.ro, la asta ne pricepem foarte bine: să aducem în fața antreprenorilor în primul rând informația și mijloacele de capitalizare a informației, cu alte cuvinte să contribuim la transformarea informației în profit’’, a declarat Dumitru Ion, CEO Doingbusiness.ro.

Evenimentul de la București din 10 mai 2017 va fi moderat de jurnalistul Radu Soviani care va prezenta audienței și scenariul alternativ la prognoza oficială a economiei pentru anul 2017. Evenimentul este structurat în 3 sesiuni dedicate consultantei si solutiilor pentru un management performant, impactului digitalizării și tehnologiei in dezvoltarea afacerii, și dezvoltării personale și a aptitudinilor manageriale.

Vorbitorii care vor dezbate impreuna cu audienta subiecte de maxim interes pentru mediul de afaceri, sunt : Radu Craciun – CEO BCR Pensii, Xavier Hucklenbruch – Managing Director Finder FinancialsRăzvan Ionescu – Director Marketing Sector Business Telekom, Nicolae Ciutescu – CEO Multi Data Soft (Partener Oracle), Mihai Stănescu – Executive Coach RoCoach, Dana Tudor Tănase – Managing Partner Creative&BrightElena Badea – Managing Partner Valoria Business Solutions, Dumitru Ion – CEO Kompass România.

Speakerii vor răspunde în cadrul sesiunilor conferinței la întrebări cheie legate de:

  • prognozele oficiale asupra mersului economiei
  • impactul majorării salariilor în sectorul public asupra sectorului privat și modalități de retenție a angajaților în aceste condiții,
  • optimizarea costurilor și a resurselor financiare conform legislației fiscale,
  • alternative de vânzare și comunicare cu clientul hiper-conectat,
  • cum construim și menținem controlul brandului în zona social media,
  • ce este și cum putem folosi prezență executivă în avantajul nostru

La conferință sunt așteptați să participe top manageri și antreprenori din Bucuresti și din țară, iar cei care doresc să se înscrie o pot face pe site-ul www.doingbusiness.ro, in pagina dedicata evenimentului, unde este disponibila și agenda completa a conferintei. Participarea este gratuita (în limita a doi reprezentanți/ companie).

Business (r)Evolution este organizat de Doingbusiness.ro in parteneriat cu Telekom Romania si este sustinut de Finder Financials, Alpha Bank, Oracle, Multi Data Soft, Creative&Bright, RoCoach, Valoria Business Solutions. Susțin conferința și Edenred, HL Display, IT Arena, Biowaver.

Partenerii media ai evenimentului de la Bucuresti sunt Agerpres, Transilvania Business, Jurnalul de Afaceri, ManagerExpress, Cariere, RBE Connect, spatiulconstruit.ro, Prbox.ro, Ctrl-D, Bucureșteni.ro, CalendarEvenimente, Manpres.

 

Despre Doingbusiness.ro

Doingbusiness.ro este un portal de afaceri care oferă utilizatorilor informații depre oportunitățile din economia națională precum și prezentarea principalelor companii active în fiecare domeniu. Proiectele noastre includ: publicațiile Romanian Business Digest și Major Companies in Romania în variante print și online.

Serviciile noastre includ: servicii de agenție de evenimente, servicii de comunicare și direct marketing – call center, direct mailing, direct e-mailing, cercetare de piață. Doingbusiness.ro este organizator al seriilor de evenimente proprii: CEO Conference, Business to more Business, IMM ReStart, Emerging Europe Energy Summit și Emerging Europe Investment Summit.

Mai multe detalii despre evenimentele organizate în 2015 de Doingbusiness.ro sunt disponibile aici. Mai multe detalii despre evenimentele organizate în 2016 de către doingbusiness.ro sunt disponibile aici.

Banner SapunulCheia.ro

Flowers of Joy aduce clipele emoție nunții tale printr-un design floral complet unic

0
design floral

Ziua nunții este clipa în care perfecțiunea și pasiunea devin schimbarea pe care o meriți. Emoțiile puternice încep să apară și totul este cuprins de un spirit extrem de special. Importanța culorilor de pretutindeni și al mirosului pe care florile îl au ajunge la noi standarde.

Atelierul de design floral Flowers of Joy impune noi standarde creând emoții unice și o pasiune fascinantă în jurul acestui moment cu ajutorul iubitorilor de frumos și de bun gust.

Pasiunea și naturalețea echipei Flowers of Joy vă oferă o serie completă de opțiuni florale 100% personalizate:

• Buchete de mireasă
• Lumânări de nuntă și botez
• Aranjamente florale pentru nuntă
• Accesorii florale
• Buchete de flori
• Decorațiuni florale corporate

Buchetele de mireasă realizate în atelierul Flowers of Joy aduc un spirit de inovativ care urmărește să se imbine complet cu cerințele clienților, cu ocazia specială și cu personalitatea acestora.

Piesele florale utilizate la solicitarea autorilor sunt aduse în condiții speciale din diverse locuri ale lumii, în funcție de cerințe. Acest traseu necesită un timp și o grijă deosebită care intră în amendamentul echipei. Odată ajunse la atelier, florile sunt așezate și îmbinate în stilul cel mai potrivit pentru a avea un impact atât cromatic cât și de design. Soliditatea ansamblurilor florale realizate oferă siguranța mobilității și un stil compact dedicat plăcerii atingerii.

Dovezile frumuseții și ale pasiunii Flowers of Joy le vei putea găsi pe: https://www.flowersofjoy.ro/buchete-de-mireasa/

Banner SapunulCheia.ro

Concluziile evenimentului “Tax & Finance Forum” de la București: Schimbările fiscale la nivel internațional și local rămân o permanentă preocupare pentru mediul de afaceri

0
Tax & Finance Forum
  • Timp de două zile, aproximativ 150 de reprezentanți în taxe și fiscalitate, din București, au aflat cum îi influențează ultimele reglementări și care sunt principalele provocări fiscale la nivel global și în România;
  • Conferința „Tax & Finance Forum – București” a reunit, în calitate de speakeri, specialiști din companii precum: EY România, FiNEXPERT, Mazars România, Pwc România, Renault, E.ON România, Vodafone Shared Service România, PKF Finconta, Deloitte România, dar și reprezentanți ai autorităților.

București, 2 mai 2017 – BusinessMark a organizat cea de-a VII-a ediție a „Tax & Finance Forum”, de la București. Obiectivul forumului a fost de a reuni experții în taxe și fiscalitate ai celor mai mari companii de consultanță prezente pe piața românească și factorii de decizie din departamentele financiar-contabile și de a facilita dialogul între aceștia și mediul de afaceri.

Evenimentul s-a desfășurat pe parcursul a 2 zile și a inclus o conferință – două sesiuni Tax Focus, un CFO Roundtable și 3 seminarii susținute de reprezentanții unora dintre cele mai importante companii de consultanță.

În cadrul celor două sesiuni Tax Focus au fost prezentate: principalele aspecte privind Taxa pe Valoare Adăugată, prețurile de transfer, contextul legislativ și ariile de risc pentru contribuabili, vămuirea centralizată la nivel național – o metodă de eficientizare a costurilor, aspecte legislative de mediu relevante pentru companiile din România, reorganizări, actualizarea structurilor de investiţii, aspecte privind impozitarea activităților dependente desfășurate în România de către nerezidenți.

Printre subiectele dezbătute în cadrul CFO Roundtable se numără: provocările unui CFO în contextul economic global și românesc, legislația fiscală internațională și impactul asupra business-ului, fiscalitatea în România și mediul de afaceri, provocările financiare ale business-urilor internaționale, bugetare și previzionare eficientă, rolul CFO-ului în Client Centricity, construirea și consolidarea unui departament financiar performant, gestionarea investițiilor strategice, cum se vede business-ul din biroul CFO-ului în era digital și care este rolul CFO-ului în aria CSR.

Printre principalele modificări din 2017 în materie de TVA, prezentate în cadrul evenimentului se numără: schimbarea regimului aplicabil persoanelor cărora li se anulează codul de TVA, reducerea cotei standard de TVA de la 20% la 19%, modificarea regulilor de ajustare a taxei deductibile pentru bunurile de capital, introducerea regimului special pentru agricultori, abrogarea prevederilor referitoare la Registrul operatorilor intracomunitari (ROI), suspendarea până la data de 31 decembrie 2019, a obligației depunerii a trei declarații informative (cod 392A, 392B și 393).

De asemenea, în cadrul evenimentului au fost prezentate cazuri de jurisprudență recentă a Curții de Justiție a Uniunii Europene privind: scutire pentru livrări intracomunitare + livrări intracomunitare asimilate, activități economice + drept de deducere a TVA, scutire activități de asigurare.

Organizația pentru Cooperare și Dezvoltare Economică (OCDE) a publicat planul de acțiuni BEPS în octombrie 2015. În ianuarie 2016, Comisia Europeană a publicat pachetul de propuneri legislative privind combaterea evaziunii fiscale.

Din punct de vedere al implementării Acțiunii 13 BEPS în legislația din România, putem sublinia că dosarul prețurilor de transfer este obligatoriu pentru toți contribuabilii care au tranzacții cu persoane afiliate.

Informații noi ce trebuie prezentate în dosarul prețurilor de transfer: principalele funcții îndeplinite, riscuri asumate și active utilizate care contribuie semnificativ la crearea de valoare adăugată la nivel de grup, localizarea geografică și detaliile societăților afiliate și a sediilor permanente din cadrul grupului, restructurări derulate la nivel de grup, prezentarea aranjamentelor de contribuții la cost (CCAs), prezentarea piețelor de desfacere pentru livrările de bunuri/prestări de servicii intra-grup, descrierea activității de cercetare și dezvoltare a grupului și descrierea politicii de prețuri de transfer cu privire la acordurile de finanțare intra-grup.

În urma evenimentului au mai fost trasate câteva concluzii: există motive interne (plus de eficiență, timp mai scurt de distribuire profituri, economia de scară) și externe (garanția pentru finanțare, referințe suplimentare, brand, licență) puternice pentru care o organizație ar trebui să apeleze la reorganizări, structurile de investiții au o durată de viață de 5 ani de aceea trebuie schimbate permanent, iar implicarea departamentului financiar trebuie adaptată în funcție de necesitățile business-ului. Chiar dacă sunt conștienți de avantajele pe care le aduce digitalul, reprezentanții prezenți au atenționat că acesta trebuie preluat cu echilibru și prudență de către CFO pentru că presupune anumite riscuri: control, soluții de back-up, competențe sau securitatea informațiilor.

Un alt subiect abordat a fost cel al ultimelor modificări propuse în domeniul fiscalității. Specialiștii au avertizat că trecerea contribuțiilor la sistemul de pensii și asigurări de sănătate doar în sarcina angajaților ar putea duce la scăderea salariului net, iar impozitarea gospodăriilor ar fi o adevărată provocare.

 

Speakerii invitați în cadrul evenimentului au fost:

SESIUNEA I. TAX FOCUS

  • DANIELA TĂNASE, Director General Adjunct, Direcția Generală Legislație Cod fiscal și reglementări vamale, Ministerul Finanțelor Publice
  • MIRUNA ENACHE, Partener, Asistență fiscală, EY România
  • MITEL SPĂTARU, Tax Partner, FiNEXPERT
  • LIVIU GHEORGHIU, Senior Manager, Prețuri de Transfer, Mazars România
  • ALEXANDRA SMEDOIU, Director, Consultanță Fiscală, PwC România

 SESIUNEA A II-A. CFO ROUNDTABLE

  • LIVIU BOCȘARU, CFO,Group Renault România
  • DRAGOȘ BĂRBULESCU, Director General Adjunct, E.ON România
  • ELIZA IRIMIA, Head of Finance, Vodafone Shared Service România
  • CIPRIAN LADUNCA, CFO, Metlife

SESIUNEA A III-A. TAX FOCUS

  • FLORINA PARÎNG, Manager, Impozitare indirectă, EY România
  • ALINA DAVID, Tax Manager, PKF Finconta
  • ALEXANDRU COMĂNESCU, Senior Manager, Deloitte România
  • ANDREEA GIOVANI, Manager, Servicii de Consultanță pe probleme de Mediu și Dezvoltare Durabilă, PwC România
  • MIHAI PETRE, Senior Manager, Customs & Global Trade, Deloitte România

 Moderatorii evenimentului au fost DANIEL DRĂGAN, Managing Partner, BusinessMark și MIHAI PETRE, Senior Manager, Customs & Global Trade, Deloitte România și Deloitte România.

Evenimentul „Tax & Finance Forum” a reunit directori financiari, controlleri financiari, directori economici și contabili, auditori, experți fiscali, analiști financiari și consultanți fiscali.

Forumul a fost organizat de BusinessMark alături de PwC Romania, FiNEXPERT, Mazars Romania, TMF Group, PKF Finconta și Camera Consultanților Fiscali. Partenerii media ai conferinței sunt: Gazetadestiri, BusinessCover, Mtcmagazin, TheTrends, Jurnalul de Afaceri, FEMEI IN AFACERI, NewMoney, Ziare.com, Business24, SaptamanaFinanciara, Startups.ro, PRBox, Rbeconnect, Antreprenorinromania, Bucuresteni.ro, Promo Afaceri, Legal Marketing, Finzoom, Calendar Evenimente, Plan de afacere, Roportal, Transilvania Business, Debizz, MLM News, Economiaonline, Global Manager, Avocatura, Manager Express, Chalbert, MediaRabbit, Revista Valoarea, Vox Capital, 1asig.ro, Administratie.ro.

Pentru informații despre evenimentele noastre vă invităm să accesați site-ul BusinessMark sau să ne scrieți pe adresa office@business-mark.ro.

 

Despre BusinessMark

BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate de B2B și pune la dispoziția clienților săi modele de dezvoltare complexe cu scopul de a-i conecta în mod direct cu mediul de afaceri și de a crea oportunități de parteneriat strategic. Atât prin organizarea de evenimente business, cât și prin serviciile de B2B Public Relations, BusinessMark își propune să vină în întâmpinarea partenerilor săi cu strategii de comunicare și promovare centrate pe business matchmaking și crearea de oportunități de dezvoltare.

Banner SapunulCheia.ro

Solutii Pompare Fluide recomandă investițiile în agricultură

0
Solutii Pompare Fluide

             Sistemele de irigații au devenit o necesitate într-un domeniu precum cel agricol, acolo unde suprafețele terenurilor sunt foarte mari iar productivitate este obiectivul principal! Orice sistem are nevoie de o pompa specială care trebuie aleasă în funcție de: necesarul de debit și presiunea la punctul de evacuare, pierderi de presiune, pierderi datorate frecării și eficiența crescută la punctele de sarcină estimate.

După 1989, suprafaţa irigată din România s-a redus sub jumătate, infrastructurile de irigaţii fiind supuse unui proces de degradare continuu. Însă, experienţa secetei din perioada trecută a făcut ca interesul fermierilor pentru investiţii în sisteme de irigaţii să crească.

Eficiența este un factor important mai ales în agricultură acolo unde suprafețele terenurilor sunt foarte mari. În cazul unei funcționări automate sau al unei consum variabil, alegeți un produs pentru care eficiența depinde de gama de sarcină care reprezintă cea mai mare putere de consum. Construcția și varianta de material trebuie aleasă în funcție de lichidul pompat.

Metodele de bază ale irigării sunt scurgerea la suprafaţă, scurgerea gravitaţională, aspersiunea, irigaţia subterană şi prin picurare.

Echipa Soluții Pompare Fluide este specializată în comercializarea de pompe și grupuri de pompare irigatii , domeniul industrial sau rezidențial. Experiența și cunoștințele de calitate îi recomandă pentru orice proiect de success! Mai jos sunt prezentate detalii despre un model disponibil  pe siteul https://www.solutiipomparefluide.ro/

Pompele de irigatii NB sunt pompe centrifugale monoetajate cu racord axial de aspirație și racord radial de refulare. Punctele de sarcină nominală și dimensiunile sunt în conformitate cu EN 733 (ex. DIN 24255). Acest produs este cuplat direct cu un motor standard cu ventilator încorporat cu dimensiunile în  conformitate cu IEC și standardele DIN. Etanșarea mecanică a arborelui are dimensiunile în conformitate cu DIN 24960. Construcția cu dezmembrare posterioară permite demontarea și dezmembrarea motorului și a rotorului fără a afecta carcasa pompei și instalația de conducte. În consecință chiar și cele mai mari modele pot fi reparate de către o singură persoană cu ajutorul unei macarale.

Instalare – pompa autoamorsanta nu trebuie instalată cu motorul orientat în jos. Dacă unitatea a fost instalată cu cutia de borne orientată în jos, întoarceți motorul în poziția corectă. Modelele dotate cu motoare de 5,5 kW sau mai mult necesită un spațiu de 1 m deasupra pentru a permite utilizarea ehipamentului de ridicat.

Cere sfatul experților la telefon 0314252495 sau pe mail office@master-eng.ro !

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE