Acasă Blog Pagina 3593

Hai să cunoști echipa bucuriei, echipa Flowers of Joy

0

Suntem atelier de creație florală altfel, născut natural și firesc din dragostea pentru artă și frumos. Promovăm și credem în design-ul floral rafinat, plecând de la buchete de mireasă si aranjamente festive până la cadouri florale inedite. Am început cu decorațiuni pentru apropiați și pasiunea ne-a îndreptat spre un atelier de design floral de calitate, numit sincer Flowers of joy.

Stilul îmbrățișat de noi este unul eclectic. Realizăm combinații diferite în funcție de personalitatea oamenilor cu care lucrăm. În toate creațiile noastre se regăsește pasiunea pentru artele vizuale, natură, atenția la detalii, inovație și tehnică șlefuită în timp, care oferă produsului final o durată mai lungă de viață și nu in ultimul rând, un impact vizual aparte. Iubim contrastele, alăturarea de flori comune cu necunoscute, ce au forme ,culori și texturi diverse, buchete combinate cu părți finisate lângă elemente rebele și naturale sau cadre de fotografii cu aranjamente florale în locuri atinse numai de natură.
Avem o echipă tânără de creatori, formată din artiști pasionați de pictură, fotografie și nu în ultimul rând de flori și plante, care vrea să aducă altfel de emoții la evenimentele importante și ne dorim ca pasiunea și bucuria de a lucra cu florile să o trasmitem în ceea ce creăm. Încă de la început, viziunea nostră a fost să aducem pe piață creații deosebite în materie de compoziție și culoare, o combinație între pret-a-porter si couture pe care să le potrivim fiecăruia dintre voi, iubitori de frumos și bun gust.¬¬
Suntem speciali pentru că job-ul nostru este pasiune, pentru că punem accentul pe o execuție impecabilă, suntem prompți și serioși, iar creativitatea și armonia culorilor le puteți aprecia chiar din lucrările noastre.

Flowers of joy = more than flowers, it’s about art, imagination and creativity !

Ana-Maria Badea
0723 633 524
Strada Pajistei nr.11, sector 4, Bucuresti
atelier.flowersofjoy@gmail.com

Banner SapunulCheia.ro

EVOLUȚIE: povestea ilustrată în imagini a Muzeului Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa”

0
Antipa

Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” găzduiește începând cu 24 mai 2017 o inedită expoziție de fotografie: „EVOLUȚIE” – istoria unui muzeu povestită în imagini.
„EVOLUȚIE” ne propune o călătorie în timp, o rememorare a celor 182 de ani scurși de la întemeierea Muzeului Național de Istorie Naturală din București, ilustrând constituirea, evoluția și colecțiile muzeului, rememorând expoziții importante, expediții încununate de succes, personalități ale științei mondiale ce ne-au trecut pragul dar și cercetători iluștri ai Muzeului. Inaugurarea expoziției va avea loc într-o zi de sărbătoare pentru Muzeu, 24 mai 2017 – zi în care cu 109 ani în urmă se inaugura noua clădire a Muzeului de Zoologie din Șoseaua Kiseleff în prezența Regelui Carol I, a Prințului Moștenitor Ferdinand și a Prințesei Maria, precum și a numeroase personalități ale vremii.
Expoziția de fotografie EVOLUȚIE se alătură omagiului adus părintelui spiritual al Muzeului Național de Istorie Naturală din București, așa cum îl știm astăzi, Dr. Grigore Antipa, de la a cărui naștere se împlinesc 150 de ani!
Cu această ocazie, Radio Romania Cultural va transmite miercuri, 24 mai 2017 între orele 13.20 – 14.30, în direct pe toate frecvenţele Radio România Cultural şi video on line pe www.radioromaniacultural.ro, emisiunea Știința în cuvinte potrivite, realizată și moderată de Corina Negrea și Dan Manolache, avându-i ca invitați de onoare pe Dr. Luis Ovidiu Popa, directorul Muzeului Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa”, Acad. Dr. Dumitru Murariu, directorul Institutului de Biologie al Academiei Române, Dr. Oana Paula Popa, curatorul expoziției „EVOLUȚIE”, precum și de alți invitați.
Emisiunea va urma firul imaginar trasat de expoziția „EVOLUȚIE”, punctând momente importante din istoria Muzeului precum și din viața fondatorului său.

Banner SapunulCheia.ro

Fiecare tip de ten merita rasfat pe masura

0
Mastile 7th Heaven

Din cele mai vechi timpuri stim ca frumusetea este o comoara. Cu sute de ani in urma, femeile incercau trucuri si faceau experimente indraznete pentru a le ajuta sa dobandeasca „frumusete fara batranete”. De la baile in lapte de magarita si pana la a se spala pe fata cu roua diminetii sau pana la a ajunge sa nu se mai tunda, femeile au folosit dintre cele mai nastrusnice leacuri, care le-ar fi ajutat sa-si pastreze tenul tanar si stralucitor. Pe masura ce umanitatea a evoluat, vracii au descoperit plante miraculoase, substante uimitoare si ingrediente simple, care contribuiau cu succes la mentinerea frumusetii pielii. Ingrediente precum mierea pura, esente de fructe sau ceaiuri si chiar diverse tipuri de argila le-au captat atentia datorita efectelor vizibile pe care le aveau asupra tenului.
Ori, lucrurile nu s-au schimbat atat de mult pana in zilele noastre. Femeile moderne inca sunt intr-o continua vanatoare de solutii ingenioase pentru ritualul lor de infrumusetare. Daca pe vremuri printesele si reginele erau considerate etalon de frumusete, astazi le privim admirativ pe vedetele autohtone si internationale. Pe langa aparitiile publice unde „dam vina” pe machiaje sofisticate, nu scapam niciun detaliu din vedere atunci cand vine vorba despre trucurile de infrumusetare pe care celebritatile le folosesc in viata de zi cu zi. Si, datorita diverselor retele de socializare, nici nu este asa greu – vedem numeroase vedete purtand şi recomandand masti pentru infrumusetare.
Tu de ce n-ai face la fel? Mastile 7th Heaven te asteapta cu arome delicioase si rezultate vizibile de la prima aplicare. De la efectul antioxidant si de curatare al cafelei si uleiului de Macadamia la revigorarea si energizarea oferita de cristalele de gheata si mixul de menta, mastile 7th Heaven unesc ingredientele naturale si le dau super-puteri de infrumusetare pentru ca tenului tau sa nu-i lipseasca nimic. Specialistii in frumusete de la 7th Heaven inoveaza de peste 30 de ani, avand grija ca mastile sa se potriveasca fiecarui tip de ten, sa ingrijeasca eficient pielea si sa mentina aspectul ingrijit. Produsele 7th Heaven se potrivesc oricarui tip de ten si sunt concepute cu grija fata de mediul inconjurator, nefiind testate pe animale.
Aşa ca nu-ti ramane altceva de facut decat sa urmezi exemplul vedetelor si sa iti creezi propriul ritual saptamanal de infrumusetare!

Banner SapunulCheia.ro

Traditie și calitate in sosete colorate

0
sosete colorate

Perioada interbelica este cunoscuta ca o era a prosperitatii pentru Romania. Chiar si asa, oare a crezut germanul Gustav Bahner ca mica lui fabrica de ciorapi – pe care o infiinta in 1927, in Sebes – avea sa reziste 90 de ani?
Astazi, Ciserom ramane ceea ce a fost inca de infiintare: sinonimul calitatii productiei textile romanesti. Initial numita GBL, institutia este o supravieţuitoare a celui de-al doilea Razboi Mondial, controlului sovietic, ascensiunii si caderii comunismului, privatizarii, dar si a celei mai recente crize economice. Si-a schimbat de cateva ori numele – CIorapi-SEbes-ROMania fiind adoptat abia in 1990 – dar niciodata atitudinea: zero compromisuri pentru calitatea produselor sale.
Astfel, in anul in care a devenit nonagenara, Ciserom reuseste sa se mentina o companie profitabila, dar si… tanara. Constantin Ispir, Director General explica: „Din 2012 am inceput procesul de rebranding cu o imagine noua, proaspata, pentru ca ne-am dorit sa ne apropiem mai mult de clientii nostri, sa crestem notorietatea brandului. Obiectivul nostru este in continuare de crestere a vizibilitatii Ciserom, in principal in randul tinerilor care inca nu ne cunosc foarte bine.”
In acest sens Ciserom studiaza piata si concurenta acerba, incercand sa se impuna cu stiluri noi, trendy, colorate sau elegante, mereu adaptate la cerintele tot mai variate ale clientilor. Produsele sunt grupate in colectii tematice si, fie ca vorbim despre bumbac, vascoza, lycra, poliamida sau lana, materia prima folosita este intotdeauna de cea mai inalta calitate.
Ironim Petrascu detine functia de Creator modele atelier tricotat inca din 1990, fiind responsabil pentru transpunerea in productie a tuturor modelelor noi scoase pe piata de Ciserom. „Am ales sa lucrez pentru Ciserom deoarece am considerat ca mi se potriveste aceasta meserie”, declara Ironim. „Inceputul a fost mai greu, dar intotdeauna, daca faci ceva cu placere, apoi ti se pare usor. Imi place colectivul unit si ma simt bine aici.” Desi au trecut 17 ani de la angajarea lui, Ironim totusi face parte dintr-o generatie mai tanara de angajati. Iosif Boca, Sef atelier tricotat masini electronice, este angajat in firma de peste 40 de ani: „Am inceput sa lucrez la Ciserom din 1973. Am ramas in firma atat de multa vreme, pentru ca iubesc ceea ce fac, imi iubesc meseria si o fac cu drag. Sotia mea glumeste, spunandu-mi ‚In afara de ciorapi nu stii sa faci nimic.’ Ciserom pentru mine este a doua familie – cea mai mare parte timpului o petrec aici, alaturi de colegi si ma simt ca acasa. Pot spune ca sunt ‚casatorit’ de 44 ani cu Ciserom.”
La inceput GBL, apoi Textila Banat (TEBA), Fabrica de ciorapi si tricotaje Sebesul si, incepand cu 1990, Ciserom, romanii stiu un singur lucru: cei mai buni ciorapi sunt cei facuti in Sebes! Desi firma s-a adaptat cu brio cerintelor capitalismului, orientandu-se spre exporturi si crescandu-si cu zeci de procente cifra de afaceri, mereu a stiut ca nicio marca a calitatii nu este mai puternica decat traditia.
Atunci cand purtaţi sosete confortabile si perfect asortate tinutei, tineti minte ca va bucurati de produsul final al unei perfectionari care dureaza de 90 de ani.

Banner SapunulCheia.ro

Caminul perfect? Proaspat si curat!

0
Caminul perfect

Specialistii au decretat: relaxarea mintii este esentiala pentru relaxarea corpului. Ba mai mult, din cand in cand ne este recomandata ”o vacanta mentala” chiar si pentru cateva minute, deoarece ajuta la destinderea mintii si a corpului. Ce inseamna asta? Inseamna ca ai voie sa ”visezi cu ochii deschisi” din cand in cand. E simplu, mai ales daca esti in weekend: te asezi confortabil pe canapea sau in fotoliul preferat, inchizi ochii si…iti lasi mintea sa bantuie pe unde o vrea – pana te detasezi de grijile zilnice.
Usor de zis, greu de facut? Stim, inchizi ochii…vrei sa te relaxezi si…in loc de pajisti verzi, gandul iti zboara spre podeaua din sufragerie. Nici azi nu ai avut timp de curatenie, a venit weekend-ul si parca ai vrea mai degraba sa iesi din casa, decat sa-ti transformi sambata intr-o zi de curatenie. Mda, parca mai bine te relaxezi intr-o casa curata – dar nu-ti surade nici sa stai zilnic cu mopul in mana. Dar vremea buna care indeamna la distractie vine si cu praf care se depune incredibil de repede si-ti taie tot cheful sa-l vezi rotocoale, jos, pe podea.
Solutia salvatoare vine de la Pons si gama completa de Asevi detergenti pentru pardoseala. Cand au conceput detergentii pentru pardoseala din gama Asevi, specialistii s-au gandit cum sa iti ofere cat mai multe beneficii intr-un singur detergent concentrat. Detergentii Asevi au o putere mare de curatare, elimina murdaria intr-un timp record si pastreaza curatenia timp indelungat. Dar stai, parca mai aveai nevoie de inca ceva. Cum ramane cu prospetimea? O casa curata are nevoie si de o mireasma proaspata, nu-i asa? Detergentii Asevi iti vor depasi asteptarile si in acest caz: parfumul lor unic este atractiv si persistent. Tocmai pentru ca acasa inseamna si un miros imbietor la relaxare. Odata ce ai terminat curatenia iti poti relaxa simturile fie cu parfumul senzual Asevi Mio, fie cu aroma fresh Asevi Portocala.
Gata, casa ta este acum impecabila! Acum nu te mai impiedica nimic, poti sa-ti incepi mini-vacanta mentala in confortul propriei case. Este surprinzator cat de mult contribuie o casa curata la starea noastra de bine si la relaxarea de zi cu zi, atat de ravnita. In plus, datorita faptului ca nu trebuie sa cureti pardoseala zilnic, vei avea mai mult timp la dispozitie pentru tine si cei dragi. Acum parca se simte mai mult vacanta in aer, nu-i asa? Bucura-te din plin!

Banner SapunulCheia.ro

Tendințele globale în raportare financiară și aplicarea acestora în România au fost dezbătute la „IFRS Forum”

0
raportare financiară

București, 19 mai 2017 – BusinessMark a organizat cea de-a treia ediție a evenimentului „IFRS Forum”. Forumul a reunit , în calitate de speakeri, reprezentanți ai autorităților și specialiști din companii precum: PwC România, Mazars România și PKF Finconta.

Evenimentul a inclus o sesiune de prezentări și dezbateri ale principalelor subiecte și standarde de raportare financiară internațională, aplicarea IFRS în România, modificări ale tratamentului fiscal aplicabil instrumentelor financiare, IAS 19 – beneficiile angajaților, IFRS 2 – plata – bază de acțiuni, IFRS 15 – Venituri din contractele cu clienții, IFRS 16 – contractele de leasing: noul concept de leasing, IFRS 5 – active imobilizate deținute în vederea vânzării și activității întrerupte și IAS 40 – investiții imobiliare. Noul standard IASB privind contractele de leasing (IFRS 16) a fost detaliat în cadrul unui seminar susținut de Mazars România.

ALEXANDRA LAZĂR, Director Direcția de Legislație și Reglementări Contabile, Ministerul Finanțelor Publice a deschis conferința cu discuții despre Ordinul ministrului finanțelor publice nr.2.844/2016 pentru aprobarea Reglementărilor contabile conforme cu Standardele Internaționale de Raportare Financiară. Reglementările se aplică de către următoarele persoane juridice: a) societățile ale căror valori mobiliare sunt admise la tranzacționarea pe o piață reglementată; b) persoanele juridice prevăzute de Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 666/2015 privind aplicarea Reglementărilor contabile conforme cu Standardele internaționale de raportare financiară de către unele entități cu capital de stat; c) alte entități obligate prin prevederi legale să aplice reglementările respective; d) alte entități care au optat pentru aplicarea reglementărilor respective, condițiile în care acestea pot opta fiind stabilite prin prevederi legale. Entitățile prevăzute la literele b – d efectuează retratarea, întocmesc situațiile financiare anuale, respectiv organizează și conduc contabilitatea conform prevederilor legale aplicabile acestora.

ALEXANDRA BĂLAN, Manager, Servicii de Consultanță și Audit, PwC România a prezentat beneficiile angajaților din perspectiva IAS 19. După scop, beneficiile sunt pe termen scurt (bonusuri anuale de performanță, prima de concediu, prima de sărbători, benzină decontată, contribuții la asigurări sociale etc.) beneficii postangajare (bonus la pensionare, renta viagera etc.), beneficii pentru terminarea contractului de muncă (salarii compensatorii), alte beneficii pe termen lung, categorie reziduală (bonus fidelizarea plătibil din 5 în 5 ani).

ANA-MARIA BUTUCARU, Director, Audit and Accounting Advisory, PwC România a prezentat o serie de pași în ceea ce privește plata pe bază de acțiuni: ce înseamnă plata pe bază de acțiuni, clasificare, stabiliea termenilor critici, modificări și decontări, determinarea perioadei de atribuții, dar și alte subiecte ce țin de această zonă.

ELLA CHILEA, Director, Audit & Financial Advisory Services și FLORIN MINEA, Senior Manager, Audit & Financial Advisory Services, Mazars România au detaliat subiectul legat de IFRS 16 – contractele de leasing. Există o singură definiție pentru locatar și locator: „Un leasing este un contract, sau o parte a unui contract, care transferă dreptul de utilizare a unui activ (activul-suport) pentru o perioadă de timp în schimbul unei contravalori.” La întrebarea ce nu se schimbă, cei doi specialiști au pus accent pe două lucruri: contracte de Leasing Financiar (tratamentul contabil rămâne în esență același, clasificarea unui contract de leasing depinde dacă se transferă sau nu, în mare măsură, toate riscurile și beneficiile aferente dreptului de proprietate asupra activului, nicio simetrie cu modelul locatarului) și contracte de Leasing Operațional, în cazul cărora tratamentul contabil rămâne același. Aceștia au adăugat că IFRS 16 devine obligatoriu pentru exercițiile financiare cu începere de la 1 ianuarie 2019. Aplicarea mai devreme este permisă în cazul în care se aplică IFRS 15 – Venituri din contracte cu clienții. IFRS 15 devine obligatoriu pentru exercițiile financiare cu începere de la 1 ianuarie 2018 și este permisă aplicarea mai devreme. De asemenea, este vital să se facă distincția între un contract de leasing și un contract de servicii.

ALINA FĂNIȚĂ, CEO, PKF Finconta a prezentat IFRS 5 – active imobilizate deținute în vederea vânzării și activității întrerupte și IAS 40 – investiții imobiliare. În prima parte a prezentării, aceasta a menționat obiectivele IFRS 5: recunoașterea și prezentarea activelor imobilizate deținute în vederea vânzării / grupurilor destinate cedării și prezentarea și descrierea activităților întrerupte. Nu sunt în scopul evaluării conform IFRS 5 active înregistrate conform: IAS 12, IAS 19, IAS 39, IAS 40 & IAS 41 – activele evaluate la valoarea justă – și IFRS 4. Pe de altă parte, obiectivul IAS 40 se referă la prescrierea tratamentului contabil al investițiilor imobiliare, incluzând și cerințe de prezentare a informațiilor. Domeniile de aplicare sunt: recunoașterea, evaluarea și prezentarea informațiilor aferente investițiilor imobiliare, evaluarea dreptului asupra unei investiții imobiliare deținute în temeiul unui contract de leasing financiar de către locatar și evaluarea de către locator a unei investiții imobiliare date în leasing în temeiul unui contract de leasing operațional. IAS 40 nu reglementează aspectele ce intră sub incidența IAS 16, IAS 17 si IAS 41.

În cea de-a doua parte a zilei s-a desfășurat seminarul cu tema „Contractele de leasing” susținut de reprezentanții Mazars România. Timp de două ore, participanții au îmbinat partea teoretică cu cea practică și au abordat pe rând subiecte precum: noutăți în domeniu, ce nu se schimbă, criterii pentru identificarea unui contract de leasing, excepții practice pentru locatari și exemple de bune practici.

Cea de-a treia ediție a evenimentului „IFRS Forum” a reunit manageri financiari, directori generali, controlleri financiari, directori economici, contabili, experți și analiști financiari, auditori, antreprenori și consultanți fiscali.

Forumul a fost organizat de BusinessMark alături de PwC România, Mazars România, PKF Finconta și BRCC. Partenerii media ai conferinței sunt: BusinessCover, NewMoney, Ziare.com, Business24, Manager.ro, 1asig.ro, mtcmagazin, Global Manager, Jurnalul de Afaceri, Transilvania Business, FEMEIINAFACERI, Finzoom, SaptamanaFinanciara, Startups.ro, Manager Express, Gazetadestiri, Legal Marketing, Administratie.ro, Vox Capital, Chalbert, PRBox, Rbeconnect, Avocatura, Calendar Evenimente, Promo Afaceri, Antreprenorinromania, Debizz,  MLM News, Revista Valoarea, Roportal, Bucuresteni.ro,  Plan de afacere, Economiaonline, Global Manager, MediaRabbit.

Pentru informații despre evenimentele noastre vă invităm să accesați site-ul BusinessMark sau să ne scrieți pe adresa office@business-mark.ro.

 

Despre BusinessMark

BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate de B2B și pune la dispoziția clienților săi modele de dezvoltare complexe cu scopul de a-i conecta în mod direct cu mediul de afaceri și de a crea oportunități de parteneriat strategic. Atât prin organizarea de evenimente business, cât și prin serviciile de B2B Public Relations, BusinessMark își propune să vină în întâmpinarea partenerilor săi cu strategii de comunicare și promovare centrate pe business matchmaking și crearea de oportunități de dezvoltare.

Banner SapunulCheia.ro

Fii mereu in miscare!

0
Titania Cosmetics

In vremuri demult apuse, poetii visau sa sarute glezne firave sau maini albe precum spuma laptelui, pe care domnitele le intindeau timide, rosind si plecand privirea. Frumusetea mainilor si a picioarelor are o istorie indelungata in randul femeilor. Cu cat erau mai bine ingrijite aceste parti ale corpului, cu atat indicau mai mult vita nobila.
Astazi, putina lume mai cunoaste semnificatiile acestor obiceiuri vechi, dar cu totii admiram persoanele cu maini si picioare ingrijite atent. Societatea in care traim este una mereu in miscare si are nevoie de solutii prin care sa tina pasul si chiar sa creasca ritmul. Iar cel mai simplu mod ca tu sa pastrezi ritmul cu ce se intampla in jurul tau este sa folosesti produsele marca Titania Cosmetics.
Totul a inceput de la o piatra ponce in urma cu 65 de ani. Si, de mai bine de jumatate de secol, inovatia germana cucereste zambete si transforma picioarele si mainile obosite in picioare si maini ingrijite si delicate. Titania are o gama completa cu peste 1300 articole cosmetice pentru ingrijire si intretinere, dedicate manichiurii si pedichiurii. Datorita succesului inregistrat in randul clientilor din peste 118 tari, specialistii de la Titania Cosmetics au continuat sa inoveze si si-au imbogatit portofoliul cu produse profesioniste de beauty – cosmetice pentru ingrijirea parului si a corpului.
Specialistii in frumusete de la Titania Cosmetics au inteles rapid ca produsele dedicate ingrijirii si infrumusetarii sunt parte din viata noastra de zi cu zi si ar fi ideal sa ne completeze ritualul de frumusete. Asa ca, pe langa laboratorul propriu in care sunt testate zilnic sute de formule pentru produsele cosmetice, acestia continua sa livreze inclusiv produsele care i-au ajutat sa isi consacre renumele de-a lungul timpului. Chiar si astazi, produsul lor numarul 1 in vanzari – celebra piatra ponce – este preferata la nivel international pentru ca este produsa cu acelasi devotament de la inceputuri si are aceeasi calitate cu care clientii s-au obisnuit.

Banner SapunulCheia.ro

Provocările şi progresele fundamentale aduse de dezvoltarea mobilităţii electrice au fost dezbătute în cadrul evenimentului “Electric Drive”

0
Electric Drive
  • Conferința „Electric Drive” a reunit, în calitate de speakeri, specialiști din partea companiilor și autorităților: Administrația Fondului pentru Mediu, ALD International, Orange România, Groupe Renault România, Colliers România, ALD Automotive România, TMC Electric Mobility, Let’s Do It, România! și Deloitte România;
  • Speakerii prezenți au discutat despre provocările fundamentale aduse de dezvoltarea mobilității electrice;

Viitorul începe să sune bine atunci când vorbim despre dezvoltarea mobilităţii electrice. Societatea este dependentă de mobilitate, problema constă în sistemele actuale de transport. Impactul este dăunător atât asupra sănătăţii noastre, cât şi  mediului înconjurător. Dezvoltarea acestor sisteme electrice vine cu noi provocări. Există o marjă destul de mare a statelor care au dezvoltat, cât şi promovat, aceste sisteme electrice, dar sunt puţine acele ţări care au realizat cu succes creşteri masive ale vânzărilor în această direcţie.

În cadrul evenimentului „Electric Drive”, ce a avut loc în Bucureşti pe data de 17 mai 2017, s-a discutat despre mobilitatea electrică, evoluția producției, legislația de mediu privind bateriile electrice, trendurile naționale și internaționale, clădirile verzi, evoluțiile la nivelul companiilor private, cât și subiecte ce țin de dezvoltarea infrastructurii.

JOHN SAFFRETT ,Global Chief Operation Officer, ALD International, a deschis evenimentul discutând despre trendurile naţionale și internaționale pe segmentul mobilității electrice. „În 2020, va fi o explozie a acestor vehicule electrice. Pe termen lung, dacă electricitatea devine mai frecventă decât este în momentul de față, încărcarea gratuită a vehiculelor este probabil să dispară. Este bine pentru responsabilitatea socială.”

ANDREI IORGULESCU, Director General Proiecte, Administrația Fondului pentru Mediu, a vorbit despre programele privind staţiile electrice, cât şi acordarea subvenţiilor pentru achiziţionarea maşinilor electrice. Noutatea este că există o perioadă când dosarele se pot soluţiona prin reglementarea documentelor, astfel va exista posibilitatea de a fi mai multe cereri acceptate. „Este un lucru bun faptul că reprezentanții mediului privat sunt interesați de subiectul mobilității electrice. Ne dorim să existe beneficii când vorbim de costuri, de aceea am creat aceste programe, să fie un real succes.”

SORIN DIACONU, Head of Real Estate & Car Fleet, Orange România, a vorbit despre experienţa avută când, în cadrul companiei, s-au achiziţionat 4 maşini electrice. „Maşinile electrice reprezintă un drum ireversibil. Ne-au ajutat pe noi să devenim foarte flexibili. Eu cred că mi-am putut convinge colegii că aceste maşini electrice reprezintă viitorul, aduc o mobilitate mult mai mare, o viziune din altă perspectivă, fiabilitate şi confort. Este mult mai uşor să conduci o maşină electrică. Au produs o schimbare de atitudine – plini de curaj ne putem uita acum în direcţia aceasta. ”

CECILIA TUDOR, Network Sales Manager, Groupe Renault România, a prezentat rezultatele companiei, cât si evoluția vânzărilor de vehicule electrice, tehnologia modernă și dezvoltarea infrastructurii. „Suntem unii dintre pionieri. Astăzi, este un interes crescut şi vedem acest lucru prin oferta foarte largă. Ne mândrim cu faptul că suntem lideri pe piaţa europeană a maşinilor electrice. Se investeşte foarte mult în autonomie, singura problemă este infrastructura.”

OANA STAMATIN, Associate Director, Colliers România, a discutat despre stațiile de încărcare electrice din cadrul clădirilor de birouri din București. Sunt existente 20% clădiri de birouri cu puncte de încărcare, 21% clădiri cu puncte de încărcare în curs de implementare și 59% clădiri de birouri fără puncte de încărcare din București. „Există un interes mult mai mare pentru aceste certificări verzi. Aceste certificări trebuie să meargă împreună cu staţiile de încărcare.”

CĂTĂLIN OLTEANU, Commercial Director, ALD Automotive România, a vorbit despre companiile care investesc la nivel de producție, baterii, soluții de încărcare, cât și despre maşinile electrice care sunt privite ca pe o noutate. „La fel cum telefoanele mobile erau un element de noutate, ele au mers în paralel cu telefoanele fixe. Acelaşi lucru se întamplă şi în cazul maşinilor electrice. Din ce în ce mai multe companii investesc în această zonă. Lucrurile vor avansa la fel de repede ca în cazul tehnologiei mobile.”

DANIEL VLAD, Director Executiv, TMC Electric Mobility: „Vrem să aducem o schimbare la nivelul automobilităţii în România. Suntem furnizori de echipamente, plecând de la cele de uz rezidențial până la echipamente de încărcare rapidă. Cum va evolua infrastructura de stații de încărcare pentru automobile electrice 2017 – 2020? România are ca țintă 6000 de puncte de încărcare. Chiar dacă are un parcurs propriu ea depinde într-o măsură importantă și de numărul de automobile electrice care circulă pe străzi.”

ANDREI COȘULEANU, Board Member, Stakeholder Relations & Public Affairs Let’s Do It, România!, ne-a vorbit despre responsabilitatea pe care o avem faţă de mediul înconjurător, cât şi despre parteneriatul în plină dezvoltare cu Kaufland România în ceea ce priveşte mobilitatea electrică. „Ce înseamnă să mergi către o sustenabilitate serioasă şi să investești în ea? Avem o infrastructură în continuă creştere, vine din vest şi ajunge până la Marea Neagră. Extinderea infrastructurii verzi este o problemă de educare.”

DANIELA NEAGOE, Senior Consultant Servicii Fiscale, Deloitte România, a închis evenimentul discutând despre obligațiile cu privire la bateriile și acumulatorii vehiculelor electrice. „Pentru aceste baterii ale vehiculelor electrice nu se datorează taxa la fondul pentru mediu. Producătorul este orice persoană care introduce aceste baterii. Însă, există nişte obligaţii de care trebuie să se ţină cont: stabilirea sistemelor de colectare, cât să se ţină şi evidențele.”

Evenimentul „Electric Drive” a reunit reprezentanți ai autorităților, directori generali, financiari, de achiziții și administrativi, importatori, producători și dealeri auto, producători de componente și accesorii auto, fleet manageri, dezvoltatori de soluții IT, consultanți și furnizori.

Conferința a fost organizată de BusinessMark alături de ALD Automotive, Groupe Renault România, E-MOBILITY, Champollion, Let’s Do It, România! și HOLOGRAMA 3D. Partenerii media ai conferinței au fost: GreenReport, Energynomics, TheTrends, BusinessCover, Nonguvernamental, RomaniaPozitiva, PRWave, FocusEnergetic, RBTransport, Tranzit, PortalElectric, Constructiv, Stiriong.ro, NewMoney, Revista Ecologic, Revista Energetica, AutoTest, EnergyCenter, InvesTenergy, Ziare.com, Business24, Global Manager, Jurnalul de Afaceri, Transilvania Business, FEMEIINAFACERI, Finzoom, SaptamanaFinanciara, Startups.ro, Manager Express, Gazetadestiri, Legal Marketing, Administratie.ro, Vox Capital, Chalbert, PRBox, Rbeconnect, Avocatura, Calendar Evenimente, Promo Afaceri, Antreprenorinromania, Debizz,  MLM News, Revista Valoarea, Roportal, Bucuresteni.ro,  Plan de afacere, Economiaonline, Global Manager, MediaRabbit, IRE.

Banner SapunulCheia.ro

Igiena, un accesoriu mereu la moda!

0
Igiena

Conform Organizatiei Mondiale a Sanatatii (World Health Organization),80% dintre infectiile cunoscute, inclusiv cea a virusului gripal A/H1N1, pot fi transmise din cauza mainilor murdare. Dupa cum precizeaza chiar și World Health Organization, spalarea mainilor este si va fi mereu o modalitate de preventie, dar…ce ne facem atunci cand nu avem la îndemana apa si sapunul? James Scott, un microbiolog din cadrul Universitatii de Sanatate Publica din Canada a condus un experiment ale carui rezultate au aratat ca pe mainile curatate cu gel antibacterian se regasesc considerabil mai putine bacterii decat pe mainile curatate cu apa si sapun.
Igiena mainilor este unul dintre cele mai importante aspecte atunci cand vorbim despre sanatate, pentru ca tot ce atingem cu mainile intra mai apoi în contact cu corpul nostru. Uneori, sistemul imunitar reuseste sa lupte cu bacteriile, alteori însa…nu. Chiar vrei sa îti asumi astfel de riscuri? Nici nu este cazul, daca ai mereu în buzunar gelul antibacterial Touch.
Ce-l face atat de eficient? Pur si simplu: gelul antibacterial Touch are o actiune antibacteriana, dezinfectanta, fungicida si antiseptica. Asta înseamna ca în doar 15 secunde gelul antibacterian elimina 99,9% din microbi. Fie ca esti la iarba verde, fie într-un mijloc de transport în comun, fie îi ajuti pe cei mici sa îsi pastreze manutele curate cand sunt la joaca, ar fi bine sa nu iti lipseasca din buzunar gelul antibacterian, spray-ul antibacterian sau servetelele umede din gama Touch.
Produsele Touch au un design ingenios care te ajuta sa le tii mereu la indemana si sa iti protejezi sanatatea cu ajutorul lor de nadejde. De altfel, sanatatea este cel mai de pret bun al tau, deci este normal sa vrei sa te protejezi cat mai bine impotriva factorilor de pericol din jur.
Tot organizatia Mondiala a Sanatatii ne da un exemplu pe care nu ai cum sa nu il iei in considerare. In mod normal, pe mainile nespalate exista milioane de bacterii care se inmultesc cu o viteza uimitoare. O simpla clatire cu apa rece a mainilor inlatura o parte dintre bacterii, dar nu in totalitate si, de asemenea, nu le opreste inmultirea. Asadar, nu iti asuma riscuri inutile cand este atat de simplu sa beneficiezi de protectie. Uita de stresul mainilor murdare, oriunde ai fi!

Banner SapunulCheia.ro

Le Petit Olivier – Cum a inceput totul

0
Le Petit Olivier

Cand spunem Franta, ne gandim imediat la renumitele branduri cu o lunga istorie, o traditie bogata și un cult al excelentei. Tara care a inventat cuvantul „chic” este recunoscuta pentru parfumurile luxuriante și casele de moda, dar nu numai. De peste 20 de ani, brandul Le Petit Olivier creeaza produse de ingrijirea pielii in Salon de Provence, un loc divin din sudul Frantei, inconjurat de priveliști magnifice unde maslinul este rege. In cazul in care nu stiai, Salon este unul dintre cele mai vechi sate din Provence unde clarvazatorul Nostradamus a trait si a infiintat un laborator de cosmetice.
Eric Renard si Xavier Padovani, fondatorii Le Petit Olivier, au spus de multe ori ca, atunci cand au devenit colaboratori, viziunea lor comuna a fost „rezultatul unui adevarat spirit de aventura”.
„Ne-am intrebat: de ce sa nu folosim ceea ce are natura mai bun de oferit?” Pentru cei doi, a fi independenti a insemnat mai mult decat decizii strategice, bazate pe cresterea profitului cu orice pret. „Ceea ce ne-am dorit a fost sa prezentam viziunea noastra despre frumusete in acord cu devotamentul si valorile noastre puternice.” Brandul respecta femeile, ingredientele naturale si oamenii.
Le Petit Olivier se asigura ca femeile se pot simti cu adevarat frumoase atunci cand folosesc produse cu origini naturale. Respectarea femeilor este ceea ce conteaza cel mai mult pentru Le Petit Olivier: brandul nu ofera doar produse cosmetice, ci produse care au grija de piele si ofera o stare de bine. Din acest motiv, toate gamele au la baza ingrediente naturale, renumite pentru proprietatile si calitatile lor exceptionale: ulei de masline, unt de shea, ulei de argan, argila si extracte naturale.
In Romania brandul a fost lansat recent si prezinta gamele cu extracte naturale din fructe si flori: geluri de dus crema cu spuma matasoasa si sapunuri solide si lichide cu miresme deosebite, fara parabeni. Folosind aceasta gama, poti simti prospetimea naturii: grapefruit, zmeura, lamaie, flori de cires, coacaze rosii, trandafir, vanilie si iasomie sunt parfumurile care te vor invalui dupa dus.
Ofera-i pielii tale un plus de hidratare cu laptele pentru corp cu ulei de masline care include, de asemenea, unele dintre cele mai bune uleiuri mediteraneene, selectate cu atentie.
Ulei de argan, lavanda, trandafir, lamaie, flori de portocal si masline sunt extractele naturale care iti vor rasfata mainile dupa ce le vei spala cu sapun lichid sau solid. Mai mult decat atat, iti poti hrani pielea cu crema pentru maini cu ulei de masline.
Sa nu uitam de parul tau! Le Petit Olivier a creat o gama dedicata parului uscat si deteriorat. Acesta va straluci dupa ce va fi spalat cu samponul care contine minunatul complex de masline, shea si argan, apoi va fi hranit cu acelasi amestesc de ingrediente prezent in masca. Iar, in cele din urma, poti folosi balsamul din aceeasi gama pentru a repara parul si a-l face sa straluceasca. Si, daca parul tau neastamparat iti da batai de cap, foloseste ulei pentru descurcat parul si toate firele te vor asculta.
Uleiul de argan folosit de Le Petit Olivier provine din regiunea Muntilor Atlas din Maroc, mai precis dintr-o padure de arbori de argan care se intinde pe cateva mii de hectare. Acest elixir pretios este renumit datorita continutului de Omega 6 si Omega 9, recomandat pentru lupta impotriva semnelor imbatranirii.
Simplu: gama de produse Le Petit Olivier iti promite ingrijirea pielii si a parului cu ingrediente naturale! Sa respectam frumusetea!

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE