Acasă Blog Pagina 3560

SISTEME DE POMPARE INDUSTRIALE ȘI PENTRU IRIGAȚII

0
SISTEME DE POMPARE INDUSTRIALE

Dacă ai un teren agricol sau o grădină de care vrei să ai cea mai bună grijă la Soluții Pompare Fluide veți găsi soluțiile pentru irigații și echipamentele de pompare specifice vehiculării fluidelor conform celor mai flexibile și calitative standarde.

Soluții Pompare Fluide oferă partenerilor săi echipamente de pompare pentru apicații specifice industriale, irigare și servicii specializate ce cuprind mentenanță periodică, echipamente și consultanță tehnică de calitate înaltă, susținută de experiența din domeniu.

– Grupul de Aplicații industriale: submersibile, electropompe verticale, de drenaj, mixere, centrifuge și cu rotor semi deschis de la Grundfos cu configurații specifice.

– Grupul de irigații: electropompe pentru puț, orizontale, verticale de presiune, pomple dublu flux, motopompe și piese pentru echipamente Grundfos, Saer, Lowara care asigură buna irigare și o acoperire completă suprafețelor.

Master Engineering asigură calitatea materialelor din care sunt construite sistemele și angrenajele distribuite.

Pachetul de servicii oferit de Soluții Pompare Fluide vă va asigura tot suportul tehnic de care veți avea nevoie cu echipamentele achiziționate.
Oferim de asemenea montarea și punerea în funcțiune a echipamentelor achiziționate, informații și explicații suplimentare referitoare la buna mentenanță a echipamentelor, toate încadrate într-un cost optim.

Pentru orice fel de întrebări, informații sau cereri de ofertă, contactați-ne telefonic la 0742 828 049 sau completați formularul de contact la https://www.solutiipomparefluide.eu/contactati-ne/ și vă vom raspunde în cel mai scurt timp.

Banner SapunulCheia.ro

Gazduire Web In afara Romaniei la Host Mgs

0
Gazduire Web

Lansare Europa Data Center SRL
Data Centerul este situat in Centrul Italiei ( Roma), si este administrat de o echipa dinamica de Romani.
Este primul Center de Hosting Romanesc care este in Roma,si deja sunt printre primele Centere de calitate de Hosting.
Principalele avantaje pe care Host Mgs le asigura sunt: asisten?a tehnica 24/7, uptime garantat, spatiu optim si viteza maxima, backup zilnic, dar si control panel specializat.
Host Mgs gazduieste orice platforma online, lista de servicii este generoasa,
iar preturile sunt accesibile. Orice client îsi poate primi banii înapoi în maximum 10 de zile daca nu este multumit de pachetul de gazduire achizitionat.
Daca sunteti interesati de o oferta de Hosting sau echipamente IT putem sa va ajutam in ambele cazuri si suntem deschisi pentru orice tip de colaborare.
Pentru toate comenzile noi de dedicat server hosting standard si VDS-SSD Hosting acorda reduceri pentru primele 6 luni din contractul de hosting.
interesati va rugam sa ne contactati.
Pentru a beneficia de reducere cand efectuati comanda, va rugam sa scrieti in rubrica ” Note/Informatii suplimentare ” :
Societatea Europa Data Center SRL isi desfasoara activitatea in principal in domeniul comercializarii echipamentelor IT ,second hand si hosting la cel mai bun raport pret calitate.
– echipamente si solutii in domeniul IT (Rackuri, servere,storage,switch-uri,UPS-uri si componente) de calitate si la preturi accesibile.
– solutii hosting ,VPS,Dedicat,Colocare, echipamentele si serverele noastre sunt colocate in propriul Data Center ‘Europa Data Center SRL’
Reteaua full impreuna cu protectia DDOS si hardware Firewall asigura protectia infrastructurii si implicit a serverelor si serviciilor impotriva atacurilor informatice. –
www.hostmgs.com

Banner SapunulCheia.ro

BusinessMark a organizat, pe 22 martie, cea de-a patra ediție a conferinței „Real Estate & Construction Forum”, la Hotel Radisson Blu, din București.

0
business mark

Evenimentul a reunit cei mai importanți jucători din domeniu, care au dezbătut subiecte legate de situația actuală și proiectele anunțate pe diferite segmente ale pieței precum: rezidențial, comercial, birouri și spații logistice, gestionarea eficientă a riscurilor de țară și de proiect, sursele de finanțare, avantajele dezvoltării sustenabile, provocările cu care se confruntă dezvoltatorii, analiza sectorului construcțiilor, modificări fiscale și legislative și efectele acesteia asupra pieței, dar și alte teme de interes specifice industriei.

Speakerii prezenți în cadrul conferinței au fost: INGO NISSEN, General Manager, Sierra Developments România, FLORIN FURDUI, Country Manager, Portland Trust,  TATIAN DIACONU, CEO, Immochan România, ALEXANDROS IGNATIADIS, Co-fondator, Octagon Contracting & Engineering, ROXANA DUDĂU, Associated Partner, Head of Real Estate Department, Noerr, SORIN IOAN BLAGA, General Manager, Liebrecht & Wood România, DANIEL MOREANU, Managing Partner, Moreanu Law, ANA DUMITRACHE, Co-Country Manager, CTP România, ȘTEFAN CREMENE, Director Comercial, Willbrook România. Discuția a fost moderată de către ILINCA PĂUN, Managing Partner, Colliers România.

INGO NISSEN, General Manager, Sierra Developments România, a subliniat nevoia de schimbare în România: „Consider că perioada de timp în care s-au putut construi mall-uri s-a terminat. Nimeni nu mai este interesat să finanțeze sau să investească în astfel de proiecte, dar acesta este un lucru bun, pentru că avem nevoie de schimbare. Sierra Developments România nu mai vrea să construiască centre comerciale, ci zone de divertisment precum terenuri de tenis sau locuri de joacă.”

FLORIN FURDUI, Country Manager, Portland Trust, a oferit detalii despre cererea industriei imobiliare: „Brexitul și creșterea economică a României au făcut ca organizații mari din zona de PPO și IT să se îndrepte spre țara noastră și astfel a crescut cererea.” De asemenea, domnul Florin Furdui a adăugat că din punct de vedere al finanțării situația este una optimistă: „Băncile au devenit competitive. Vorbim despre un interes crescut pentru real estate. Există finanțare în România pentru proiecte bune cu piloni buni de business.”

TATIAN DIACONU, CEO, Immochan România, a povestit despre zona de retail: „Este o zonă care a suferit multe transformari în ultimii ani pentru că tot ce înseamnă digital-online a provocat o mulțime de întrebări precum: «Vom continua în același fel? Va avea de suferit comerțul fizic? Cum se vor așeza lucrurile?». Eu nu consider că online-ul va duce la dispariția comerțul fizic, pur și simplu ele vor lucra împreună și se vor găsi într-o zonă de echilibru.”

ALEXANDROS IGNATIADIS, Co-fondator, Octagon Contracting & Engineering, a vorbit despre prețuri: „Există o presiune a prețurilor care pornește din manoperă din cauza creșterii cererii în Europa și a migrației temporare a forței de muncă. Această lipsă presează salariile, ceea ce contribuie la creșterea costurilor.”

ROXANA DUDĂU, Associated Partner, Head of Real Estate Department, Noerr, a atras atenția asupra modificării legii urbanismului: „Aceste modificări impun o atenție mai mare la documentarea de urbanism ceea ce va duce la o întârziere a proiectelor, dar și la costuri mai mari. De asemenea, dezvoltatorii nu vor mai putea promova planuri parcelate decât dacă zona reglementată este cuprinsă în delimitatea de trei străzi sau de alte elemente ale cadrului natural.”

SORIN IOAN BLAGA, General Manager & Wood România, a oferit detalii referitoare la problemele legate de autorizări: „În zona de retail, dar mai ales în zona de rezidențial întâmpinăm numeroase probleme pe teren cu privire la cadastre, drumuri de acces existente sau trasee ale drumurilor de acces pentru potențiala infrastructură. Totodată, ne confruntăm cu greutatea prin care autoritățile locale sau județene se implică în a susține proiecte de infrastructură locală.”

DANIEL MOREANU, Managing Partner, Moreanu Law, a vorbit despre latura juridică a autorizației de construcție: „Spre finalul anului trecut, au avut loc niște modificări legislative importante în ceea ce privește emiterea autorizațiilor de construcție, ceea ce ar trebui, în teorie, să determine o reducere a timpului de așteptare până la momentul emiterii autorizației de construcție. Este vorba despre un termen de 10 zile din momentul depunerii, timp în care autoritatea publică trebuie să notifice solicitantului dacă dosarul emiterii autorizației de construire este complet sau nu.”

ANA DUMITRACHE, Co-Country Manager, CTP România, a vorbit despre zona de online: „Cererea vine organic de la ocupanții noștri existenți care se extind nu doar în zona de warehousing, ci și în zona de e-commerce care aduce idei din shopping mall în warehouse. 20% din cererea existentă vine din zona de online, dar este o creștere progresivă, lucrurile nu se vor schimba peste noapte.”

ȘTEFAN CREMENE, Director Comercial, Willbrook România, și-a exprimat punctul de vedere cu privire la piața rezidențială: „Pe piața rezidențială middle și high lucrurile sunt mai așezate. A fost o efervescență foarte mare anul trecut și inclusiv anul acesta. Sunt foarte multe cereri din partea multinaționalelor, dar mai ales din partea ambasadelor și a altor organizații neguvernamentale. Așadar, pe această piață trendul este în creștere.”

In cea de-a doua sesiune, au fost prezenți următorii speakeri: MAURICIO MESA GOMEZ, Director General, Cordia România (Futureal Group), DRAGOȘ VÎLCEANU, Președinte, Asociația Brokerilor Imobiliari, ALEXANDRA SMEDOIU, Director Consultanță Fiscală, PwC România, ANDREEA COMȘA, Managing Director, Premier Estate Management, GABRIEL VOICU, Director Divizie New Homes, Coldwell Banker Affiliates of România, DANIEL MANAȚE, Președinte, ANEVAR. Discuția a fost moderată de către CĂTĂLIN ȘTEFANCU, Consultant Comunicare Real Estate.

MAURICIO MESA GOMEZ a afirmat că piața imobiliară din România a evoluat: „Comportamentul clienților din punct de vedere al vânzării apartamentelor s-a schimbat. Clienții sunt mult mai pregătiți, știu să analizeze un plan, se gândesc cum pot să amenajeze apartamentul, sunt atenți dacă este conform nevoilor lor. Piața este mult mai consolidată, mai matură și cred că vom avea o creștere constantă în următorii ani, din punct de vedere al prețului. Cu toate acestea, vorbim despre o creștere lentă, nu una agresivă precum cea din anul 2007.”

DRAGOȘ VÎLCEANU, Președinte, Asociația Brokerilor Imobiliari, a oferit câteva cifre oficiale referitoare la piața rezidențială: „România este pe ultimul loc în Uniunea Europeană din punct de vedere al gradului de îndatorare față de PIB. Media în Uniunea Europeană a creditelor ipotecare este de 52% din PIB, iar țara noastră are numai 6,6% din PIB. De asemenea, ne aflăm pe ultimul loc în Uniunea Europeană și din punct de vedere al soldului de credite ipotecare, România având credite ipotecare în valoare de 500 de euro, media europeană fiind de 16.000 de euro.”

ALEXANDRA SMEDOIU, Director Consultanță Fiscală, PwC România, a vorbit despre reducerea cotei  de TVA la 0%: „Măsura de TVA 0% la imobiliare este bună pentru că se vor vinde și se vor cumpăra mai multe apartamente, însă există și câteva probleme cu privire la această măsură legislativă. În primul rând, o astfel de măsură este interzisă de către Comisia Europeană și de către Directiva Uniunii Europene cu privire la taxa pe valoare adăugată. Totodată, dacă această prevedere va intra în vigoare, se va anula dreptul de deducere pentru tot ceea ce înseamnă costuri de construcție, iar dezvoltatorul poate fi în situația în care va trebui să înapoieze tot TVA-ul pe care l-a dedus la construcție și să nu-l mai poată recupera.”

GABRIEL VOICU, Director Divizie New Homes, Coldwell Banker Affiliates of România, a oferit informații despre cum va arăta piața rezidențială în anul 2017: „Din punctul meu de vedere, 2016 a fost cel mai bun an în ceea ce privește numărul de tranzacții și de unități finalizate. Anul 2017 a demarat foarte bine, întrucât am scăpat de frământările legii dării în plată. De asemenea, viitorul arată bine din punct de vedere al ofertei, întrucât multe apartamente se vor finaliza și se vor pune în vânzare în cursul acestui an în București și în împrejurimi. ”

ANDREEA COMȘA, Managing Director, Primer Estate Management, a confirmat dinamica pieței imobiliare: „Există cerere întrucât clienții în loc să își depună banii la bancă preferă să investească în apartamente. Cu toate acestea, nu ne aflăm în perioada 2005-2006, când totul se întâmpla speculativ. De asemenea, prețurile au crescut cu 4%, dar nu cred că vor mai crește în cazul în care actuala cotă de TVA de 5% va rămâne la 100.000 de euro.”

DANIEL MANAȚE, Președinte, ANEVAR, a abordat evoluția pieței imobiliare din Cluj-Napoca: „Vârful pieței este la Cluj-Napoca, pentru că acolo sunt creșterile cele mai puternice. Predicția este că orașul Cluj-Napoca va depăși sectoarele 1 și 3 din București în ceea ce privește prețurile la apartamente. Clujul a devenit cel mai puternic hub-IT din România. Prin urmare, salariile de acolo sunt foarte mari, iar lumea își permite să ofere mai mult pe apartamente și chirii.”

În urma acestei conferințe, am aflat că domeniul real estate este în curs de dezvoltare în România întrucât există ofertă, băncile acceptă să finanțeze proiecte pe acest sector, iar din ce în ce mai mulți oameni aleg să investească în locuințe noi.

Evenimentul a fost organizat de BusinessMark alături de Noerr, IQOS, Moreanu Law, Biroul de Traduceri Champollion , cu sprijinul partenerilor media: Portal Electric, Agenda Constructiilor, Spațiul Construit, Ghid Construcții, Constructiv, Imobiliare.net, Mașini și Utilaje, Arena Construcțiilor, 100% Construct, Titirez.ro, Energynomics.ro, BursaConstructiilor, NewMoney, Jurnalul de Afaceri, Femei în afaceri, Ziare.com, Business24, SaptamanaFinanciara, Startups.ro, BusinessWoman, PRBox, Rbeconnect, Antreprenorinromania, Bucureșteni.ro, Promo Afaceri, Legal Marketing, Finzoom, Calendar Evenimente, Plan de afacere, Roportal, Transilvania Business, Debizz, MLM News, Economia Online, Global Manager, Avocatura, Manager Express, Chalbert, MediaRabbit, Revista Valoarea, Vox Capital, Administratie.ro.

Despre BusinessMark

BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate de B2B și pune la dispoziția clienților săi modele de dezvoltare complexe cu scopul de a-i conecta în mod direct cu mediul de afaceri și de a crea oportunități de parteneriat strategic. Atât prin organizarea de evenimente business, cât și prin serviciile de B2B Public Relations, BusinessMark își propune să vină în întâmpinarea partenerilor săi cu strategii de comunicare și promovare centrate pe business matchmaking și crearea de oportunități de dezvoltare.

Banner SapunulCheia.ro

DAAS International Group adaugă soluția Simfony Connected Cabinets în portofoliul său de produse

0
Simfony

DAAS International Group, lider de piață în frigul comercial și industrial, devine partener național exclusiv pentru soluția Connected Cabinets de la Simfony în relația cu lanțurile de retail din România.
Anticipând orientarea principalilor jucători din comerț către o gestionare tot mai eficientă a resurselor, DAAS adaugă la portofoliul său de parteneri o companie românească inovativă – Simfony Mobile. Obiectivul declarat al celor două companii este de a fi în avangarda furnizorilor de servicii complexe pentru industria de retail și horeca utilizând cele mai moderne tehnologii.
Colaborarea a început anul trecut printr-un proiect-pilot în care Simfony Mobile a implementat o soluție de Connected Cabinets în mai multe hipermarketuri. „Simfony Mobile a dovedit că este o echipă de profesioniști extrem de bine documentați și pasionați, cu o gândire flexibilă și orientați către rezultate. Timp de 6 luni, au fost deschiși să testăm soluția în magazinele selectate din toată țara, astfel încât să ajungem la varianta optimă. Întregul proiect a fost executat la costuri foarte convenabile, investiția fiind rapid recuperată. Idee celor de la Simfony – de a oferi Internet of Things într-o formă personalizabilă și accesibilă tuturor – ne-a convins că va schimba regulile de funcționare a industriei în care activăm”, a declarat Daniel Mocanu, Director General DAAS International Group. „Având în vedere că oricum eram hotărâți să-i recomandăm tuturor clienților noștri, am considerat că semnarea unui parteneriat de exclusivitate pentru lanțurile mari din România este cea mai bună formă de colaborare pe care o putem avea.”
Legătura puternică între cele două companii vine atât din experiența comună foarte reușită, cât și din sinergia structurală a organizațiilor. Cu puternice rădăcini românești, bazându-se pe gândirea inovativă a unor ingineri de top, orientați spre rezultate, DAAS și Simfony sunt două exemple de performanță de top Made in Romania. Complexitatea redusă la simplitate, motoul celor de la DAAS, este și la baza activității Simfony, care prin soluțiile pe care le oferă conectează într-un mod simplu oamenii, dispozitivele și Internetul. În timp ce DAAS este un jucător de top în domeniul Engineering, Procurement, Maintenance & Project Management, Simfony Mobile oferă servicii de IoT (Internet of Things) și M2M (Machine-2-Machine) pentru numeroase industrii, cu soluții ready-made în retail/horeca, managementul flotelor, agricultură, apicultură, mediul înconjurător, jocuri de noroc și plată fără numerar.
„La baza tuturor produselor noastre este platforma de management în cloud, care permite un număr infinit de personalizări. Suntem onorați de faptul că un jucător atât de important din retailul regional precum DAAS International Group ne-a acordat încrederea. Vom continua să dezvoltăm soluții inovative, de top pentru toate industriile în care dispozitivele pot fi conectate pentru a le crește eficiența. Îi invităm pe toți cei interesați de performanță și inovație să testeze platforma de management Simfony creând un cont sau înscriindu-se gratuit la un workshop cu specialiștii noștri,” ne-a declarat Laurențiu Stan, Director Dezvoltare Simfony Mobile.

Banner SapunulCheia.ro

Variatiile fluxului pacientilor la stomatolog

0
stomatolog

In Romania sunt deschise peste 12.500 de cabinete stomatologice private si doar 1.500 de cabinete publice. Studiile confirma faptul ca romanii viziteaza cel mai rar medicul stomatolog, 58% dintre ei ajung la cabinetul stomatologic cel mult o data pe an, iar 30% dintre acestia isi fac o programare doar atunci cand au o problema care le provoaca durere. Doar 26% dintre romani viziteaza dentistul cel putin o data pe an.
„Exista insa si romani care nu merg la dentist nici macar o data pe an sau care nu au fost niciodata in viata lor la un stomatolog. Din acest grup, peste 70% sunt persoane din mediul rural si fara studii. Am observat ca persoanele tinere, cu varsta intre 18 si 34 de ani, au tendinta de a merge mai des la dentist, insa nu suficient incat sa previna aparitia afectiunilor orale”, spune dr. Remus Stratulat, medic estetica dentara co-fondator in cadrul Clinicii Dental One.
Cat sunt dispusi romanii sa plateasca pentru serviciile stomatologice?
Din pacate, cea mai mare parte a romanilor nu sunt dispusi sa plateasca pentru serviciile dentare de care au nevoie. Pentru ca educatia medicala lipseste si nu a fost implementata din copilarie, foarte multi romani nu pun pret pe dantura, apeleaza la medicul dentist doar daca a aparut o durere sau daca sunt nemultumiti din punct de vedere estetic.
„Asigurarile sociale nu acopera tratamente dentare si foarte multi romani sunt frustrati de acest lucru si merg la medic doar pentru urgente. In cazul in care o persoana nu a mers de peste 10 ani la un control, cu siguranta apar probleme mari in aceasta perioada, care vor costa mult mai mult decat daca ar fi mers anual. Media tratamentelor este de 2000 lei”, afirma dr. Remus Stratulat.
Ce servicii stomatologice acceseaza cel mai des romanii?
In Clinica Dental One sunt accesate predominant serviciile de profilaxie, estetica dentara si implantologie. S-a constatat ca romanii au ramas fara 2-3 dinti de la varste fragede si apeleaza la implantul dentar pentru reabilitare.
„Foarte multi pacienti isi doresc variante cat mai ieftine, insa dupa ce inteleg ce tratamente sunt necesare in cazul lor, li se explica avantajele si dezavantajele, tind sa aleaga implanturi medii sau premium. Le oferim posibilitatea de plata in rate si efortul finaciar nu mai este asa mare pentru un tratament de calitate si implanturi la care putem oferi garantie”, completeaza dr. Remus Stratulat.
Profilul pacientilor straini care vin la stomatologi romani
„Lucrurile sunt diferite in cazul pacientilor straini. Ei vin pentru cateva zile si isi doresc rezolvarea tuturor problemelor dentare. De obicei vin pentru tratamente complexe, reabilitare completa. Pentru aceste tratamente platesc in medie 3000 euro”, spune dr. Remus Stratulat.
Obiectivele clinicii Dental One
Obiectivele noastre raman aceleasi ca in momentul in care am infiintat clinica Dental One: sa oferim servicii dentare premium, pacientii care vin la noi sa aiba un management al cazului cu un consilier dedicat si sa nu mai aiba nicio grija in ceea ce priveste sanatatea si estetica dentara.
„Scopul Dental One este sa ofere servicii personalizate si alocarea timpului optim fiecarui pacient. In medie avem aproximativ 30 de programari pe zi, iar 6 medici sunt permanenti in echipa Dental One si gata sa asigure pacientilor cele mai bune tratamente”, afirma dr. Remus Stratulat.
Clinica Dental One promoveaza un concept revolutionar bazat pe tehnici de stomatologie moderna, echipament inovator, cat si experienta de lucru vasta a medicilor, obtinuta atat in tara, cat si in strainatate. Mai multe informatii pot fi gasite pe www.dentalonecenter.ro.

Banner SapunulCheia.ro

ZBOR – Expoziție de pictură hiperrealistă – Muzeul Național de Istorie Naturală Grigore Antipa

0
antipa

Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” vă invită să participați la vernisajul expoziției de pictură hiperrealistă „ZBOR”, care va avea loc în data de 31 martie de la ora 18.00 la sediul său din Șos. Kiseleff nr. 1.
Expoziția reunește 30 de lucrări din portofoliul artistului Marius Bogdan, care cristalizează două pasiuni ale acestuia – ornitologia și pictura. Autorul ne surprinde cu o serie de picturi miniaturale realizate în stil realist, reprezentând diverse specii de păsări și care reliefează pregnant dragostea artistului pentru natură, iar lucrările sunt realizate în culori acrilice şi în acuarelă, cu accentul pus pe acurateţea detaliilor. Stilul de pictură folosit şi anume stilul de pictură miniatural realist, utilizat chiar şi la tablourile mari, îi permite artistului să reliefeze cromatica deosebit de bogată a penajului păsărilor.

Cu prilejul vernisajului expoziției de pictură hiperrealistă „ZBOR” dorim să vă amintim că pe 1 aprilie este Ziua Internațională a Păsărilor, eveniment care are ca scop conştientizarea de către public a nevoii de a proteja păsările prin ocrotirea habitatelor lor.

Pe lângă faptul că sunt componente esenţiale ale ecosistemelor din care fac parte, păsările reprezintă o nesfârșită sursă de inspirație pentru noi, iar acest lucru a fost cel mai frumos subliniat de Brâncuși, atunci când afirma: „Spre imensitatea văzduhului – aceasta este Pasărea mea. Copil fiind, am visat totdeauna că aş fi vroit să zbor printre arbori, spre ceruri. De 45 de ani port nostalgia visului acestuia şi continuu să creez Păsări măiestre. Eu nu doresc să reprezint o pasăre, ci să exprim însuşirea în sine, spiritul ei: zborul, elanul…”.

Vă invităm așadar vineri, pe 31 martie de la ora 18 la vernisajul unei inedite expoziții hiperrealiste: „ZBOR”!

La vernisaj intrarea este liberă, urmând ca apoi expoziția sa facă parte din circuitul de vizitare al Muzeului până pe data de 14 mai anul curent.
Detalii: www.antipa.ro şi pe pagina de Facebook a Muzeului „Antipa”: www.facebook.com/muzeulantipa.

Banner SapunulCheia.ro

Cum sa alegi un magazin de tigari electronice?

0
magazin de tigari electronice

Cu legi din ce in ce mai severe impotriva fumatului si statistici infricosatoare legate de efectele nocive ale tigarilor asupra sanatatii, tigarile electronice, care sunt mai accesibile si mai usor de personalizat, incep sa castige teren in fata tigarilor clasice.

In ultimii ani, pe internet au inceput sa apara tot mai multe magazine de tigari electronice, ce ofera o gama uimitor de vasta de modele, de diverse culori si cu diverse functionalitati, precum si piese de schimb pentru mentenanta acestora. Avand in vedere toate acestea, este de inteles de ce este atat de greu sa te hotarasti. Un lucru este cert: un magazin de tigari electronice va garanta pentru calitatea brand-urilor pe care le comercializeaza. Produsele vandute trebuie sa fie obligatoriu originale, sa aiba certificate de garantie si un sistem de retur avantajos de ambele parti, in cazul in care cumparatorul nu este satisfacut de produs.

Datorita tehnologiei din ce in ce mai avansate, utilizatorii de tigara electronica se pot bucura acum de mai mult control asupra functionalitatii acestora, personalizand experienta vapatului dupa nevoile lor. Mai mult, desi considerate un simplu “trend” acum ceva vreme, tigarile electronice sunt intalnite astazi la tot pasul, la persoane din toate categoriile sociale si de varsta.

Fiecare utilizator de tigara electronice are gusturile sale. Pentru a satisface cerintele a cat mai multor clienti, gama de produse a magazinelor de tigari electronice s-a diversificat extraordinar de mult, acestea oferind modele de dimensiuni variate, pentru incepatori sauavansati si, nu in ultimul rand, preturi avantajoase.

Un magazin de tigari electronice serios trebuie sa fie capabil sa iti ofere o experienta completa a vapatului, mai exact, sa iti puna la dispozitie kit-uri complete si accesoriile aferente: baterii, rezerve de e-lichid, atomizoare/clearomizoare, incarcatoare, piese de schimb (in special rezistente), precum si servicii de asistenta si consiliere pentru ca tu sa poti alege tigara electronica potrivita.

Avantajul cel mai evident al tigarilor electronice in comparatie cu tigarile clasice este cel financiar: tigara electronica este mult mai ieftina pe termen lung fata de omologul sau traditional, singura investitie mai serioasa fiind la inceput, atunci cand cumperi tigara in sine. Pe parcurs, costurile se amortizeaza considerabil, tot ce mai trebuie cumparat fiind consumabilele (e-lichid si rezistente de schimb), acestea avand un cost lunar mai mic cu 70% fata de tigarile clasice.

Daca te-ai decis sa iti cumperi o tigara electronica, cel mai recomandat este sa o faci dintr-un magazin de specialitate. Evita supermarket-urile si comerciantii neautorizati, deoarece produsele acestora sunt de slaba calitate si nu are rost sa cheltui bani pe copii ieftine care se defecteaza in scurt timp. Cu siguranta merita sa platesti un pic mai mult pentru un brand de renume care sa iti ofere satisfactia aferenta sumei de bani platite. Dupa ce ai ales un magazin de specialitate, asigura-te ca acesta are toate autorizatiile necesare, citeste cu atentie termenii si conditiile si verifica atent originea produselor, pentru a-ti da seama daca sunt distribuite direct de la producator.

Vipercig este un magazin de tigari electronice specializat, ce ofera produse si consumabile de cea mai buna calitate. De-a lungul a peste 10 ani de experienta pe piata de tigari electronice, mai mult de 20.000 de romani au reusit sa renunte la viciul fumatului cu una dintre tigarile electronice Vipercig.

 

Banner SapunulCheia.ro

Cum au învățat antreprenorii din Iași și din județele învecinate să fie pregătiți pentru situațiile în care foarte improbabilul devine realitate în anul economic 2017

0
Business (r)Evolution

Marți, 21 martie 2017, proiectul național Business (r)Evolution a debutat la Iași. Evenimentul, organizat de Doingbusiness.ro, include 8 conferințe regionale și este dedicat dezvoltării, digitalizării și managementului performant.

Debutul de la Iași a adus în fața celor peste 120 de participanți contextul economic actual și soluțiile prin care antreprenorii și companiile își pot optimiza costurile și amplifica valoarea afacerilor. Totodată participanții au aflat raționamente alternative la prognozele oficiale de evoluție a economiei.

Radu Soviani, moderatorul conferinței a invitat audiența să privească aceste scenarii alternative, și să își răspundă la o singură întrebare: ,,Prognoza oficială de creștere economică este 5,2% iar deficitul bugetar este programat la 3%. Dar dacă va fi invers? Dacă deficitul va fi 5% și creșterea economică de 3%?’’ și a expus audienței consecințele unui astfel de scenariu pe baza celor mai recenti indicatori macroeconomici și mai ales pe baza evoluției din criza precedenta (2009-2012) si a indicatorilor care pot anticipa turbulente economice majore.

,,Sunt de acord că 2017 poate fi un an crâncen pentru mediul de afaceri, dar în Iași am avut mereu ani crânceni’’, a declarat Paul Butnariu, Președintele Camerei de Comerț și Industrie Iași. “Știm să creștem și în ani dificili, în condițiile în care acum suntem pe poziția a 7-a ca pondere a PIB-ului produs în Iași în clasamentul național, venind de pe poziția a 15-a în urmă cu două decenii’’, a mai adăugat Butnariu.

,,Pentru ca antreprenorii să fie pregătiți pentru situația în care foarte improbabilul devine realitate, am adus în fața oamenilor de afaceri din Iași soluții pentru a se pregăti înainte de confirmarea noilor realități. Speakerii noștri au arătat în cadrul Conferinței că optimizarea costurilor continuă prin soluții adaptate fiecărei afaceri care scad costurile nu doar cu câteva procente, ci cu zeci de procente (Victor Voicu – Telekom). Participanții au putut afla de la Dan Schipor (BDO Romania) și soluții practice de management în contextul regional din Nord-Estul României. Știați spre exemplu că există manageri de închiriat? Soluțiile prezentate și apreciate de participanți au avut în vedere nu doar reducerea presiunilor vizibile asupra costului finanțării și a acelor asupra forței de muncă’’, a declarat Dumitru Ion, CEO Doingbusiness.ro

Subsumate temei generale a conferinței – dezvoltare prin digitalizare și management performant – au fost explicate participanților instrumentele pentru marketing eficient, marketing țintit și minimizarea costurilor pentru vânzări (Dumitru Ion), tendințele anului 2017 în Digital Marketing (Elena Badea și Alexandra Cernian), modalități de creștere a eficienței și productivității angajaților (Dana Tudor Tănase).

Conferința s-a încheiat prin atelierul interactiv – Brandul personal cu tehnici de programare neurolingvistică (Elena Badea – Valoria Business Solutions).

,,Consider că a meritat să particip la Business (r)Evolution. Așteptările au fost înalte, dar am aflat chiar mai mult decât mă așteptam în special în vederea mersului viitor al economiei și soluții de digitalizare, noi implementând deja digitalizarea în companie’’ a declarat Sorin Popa, manager EMS-Electra.

Evenimentul a fost organizat cu sprijinul Camerei de Comerț și Industrie Iași și a fost susținut de Telekom, OMV Petrom Gas, Alpha Bank, Creative&Bright, Valoria. Partenerii media ai evenimentului au fost Agerpres, Ziarul de Iași, IasiFun, Radio Romania Iasi, Transilvania Business, Jurnalul de Afaceri, ManagerExpress, Cariere, RBE Connect, spatiulconstruit.ro, Prbox.ro, CalendarEvenimente.

Proiectul național Business (r)Evolution continua la Brașov (11 aprilie), Craiova (26 aprilie), București (10 mai), Arad (14 iunie). În toamnă proiectul național continuă cu evenimentele de la Târgu Mureș, Piatra-Neamț și Oradea.

 

Despre Doingbusiness.ro

Doingbusiness.ro este portalul de afaceri care oferă utilizatorilor informații despre oportunitățile din economia națională, precum și despre principalele companii active în fiecare domeniu. Proiectele doingbusiness.ro includ publicațiile Romanian Business Digest și Major Companies in Romania, în variante print și online.

Serviciile doingbusiness.ro includ dar nu se limitează la servicii de agenție de evenimente, servicii de comunicare și direct marketing – call center, direct mailing, direct e-mailing, cercetare de piață. Doingbusiness.ro este organizatorul seriilor de evenimente proprii: CEO Conference, Business to more Business, IMM ReStart, Emerging Europe Energy Summit și Emerging Europe Investment Summit. CEO Conference este evenimentul fanion al economiei românești care, prin componența unică a persoanelor influente pe care o reunește, oferă mediului de afaceri românesc o platformă exclusivă pentru discuții la nivel înalt.

Banner SapunulCheia.ro

Cele mai bune aparate de fitness pentru picioare

0
aparate de fitness

Efectuarea exercitiilor cardio regulat nu doar ca imbunatateste functiile sistemului cardiovascular, dar iti poate tonifia picioarele intr-un timp foarte scurt daca folosesti anumite aparate de fitness. Pentru a obtine rezultate uimitoare in timp record, pe langa o dieta echilibrata, ar trebui sa faci exercitii fizice la o intensitate medie sau mare, timp de minim o jumatate de ora zilnic.

Din multitudinea de aparate de fitness pentru picioare, cele mai eficiente sunt: stepperul, banda de alergat si bicicleta de fitness. Pe langa acestea, desi nu se incadreaza in categoria de aparate de fitness, trebuie mentionata si coarda de sarit, gratie beneficiilor pe care le aduce celor care isi doresc picioare tonifiate.

1. Stepperul

Exercitiile realizate la acest aparat sunt excelente pentru tonifierea si cresterea masei musculare, deoarece pun in miscare  numeroase grupe de muschi din partea de jos a corpului, inclusiv cvadricepsii, ischiogambierii, muschii gluteali, flexorii si gambele, conform unui studiu realizat de  Universitatea de Stat din Georgia. Stepper-ul este disponibil in cateva variante diferite, iar el trebuie ales in functie de nevoile fiecaruia.

Pentru a te asigura ca efectuezi antrenamente eficiente si ca vei avea parte de rezultate foarte bune, evita sa trisezi, executa toate repetarile si nu te sprijini de bare sau de perete.

2. Banda de alergat

Banda de alergat face parte din categoria de aparate de fitness pentru picioare care te ajuta sa arzi multe calorii. Atunci cand alergi pe banda, lucrezi toti muschii picioarelor si arzi intre 500 si 900 de calorii pe ora, in functie de intensitatea antrenamentului pe care il efectuezi. Vei obtine un aspect tonifiat al picioarelor si iti vei creste si gradul de rezistenta la efort.

Alergarea (sau chiar si mersul mai rapid) pe banda inclinata, pune la treaba coapsele si gambele, precum si muschii gluteali. Mersul pe jos in lateral sau cu spatele lucreaza partea interioara a coapselor si soldurile.

De asemenea, cu cat inclinatia benzii de alergat este mai mare, cu atat numarul de calorii arse pe durata unui antrenament creste.

Ca si in cazul altor aparate de fitness pentru picioare, ai grija si respecta instructiunile de utilizare, pentru a nu te accidenta atunci cand vrei sa schimbi inclinatia si viteza benzii de alergat.

3. Bicicleta de fitness

Bicicleta de fitness este si ea un aliat puternic in lupta pentru tonifierea picioarelor, pe langa faptul ca te ajuta sa arzi calorii. Atunci cand pedalezi stand in picioare, lucrezi gambele, muschii fesieri si coapsele. Pentru ca pedalatul sa dea roade si sa simti ca te apropii din ce in ce mai mult de obiectivul propus, durata antrenamentelor trebuie sa fie de minim 20 de minute, iar intensitatea moderata sau mare.

Este indicat sa folosesti aparate de fitness pentru picioare chiar daca nu iti doresti sa scazi in greutate, ci doar sa te mentii in forma. Daca obiectivul tau nu este sa scazi procentul de grasime si sa cresti procentul de masa musculara sau de rezistenta la efort, ci doar sa faci miscare din cand in cand, atunci iti sugeram ca intensitatea antrenamentelor sa fie una mai mica, iar durata sa fie cam de jumatate de ora pe zi.

Pe langa faptul ca te ajuta sa slabesti sau sa te mentii in forma, folosind bicicleta de fitnessiti cresti si rezistenta la efort si sa iti imbunatatesti functiile sistemului cardiovascular si respirator.

4. Coarda de sarit

Chiar daca nu face parte din categoria clasica a aparatelor de fitness pentru picioare, fiind mai degraba un articol sportiv, coarda de sarit te ajuta sa efectuezi atat antrenamente cardio, cat si exercitii eficiente pentru musculatura picioarelor. Astfel, vei arde calorii rapid in timp ce te distrezi.

 

Banner SapunulCheia.ro

TRENDURI FINANCIARE CARE SCHIMBĂ VIITORUL – Cum acționează Transformarea Digitală asupra Sectorului Financiar în 2017

0
TRENDURI FINANCIARE

București, 23 Martie 2017 – Intelli Solutions Group, una dintre cele mai importante companii din Europa care oferă servicii de consultanță în domeniul IT, organizează un eveniment dedicat specialiștilor din sectorul financiar. Evenimentul va avea loc Joi, 23 martie 2017, începând cu ora 14:00, la Hotel Epoque, sub tema: “Trenduri financiare care schimbă viitorul – Cum acționează Transformarea Digitală asupra sectorului financiar în 2017”.

Inteligența artificială, tehnologia blockchain și end-to-end digital banking sunt câteva dintre trendurile cheie în tehnologie ale anului 2017, potrivit Forrester Research, una dintre cele mai mari companii de cercetare de piață în domeniul tehnologiei. Transformarea digitală schimbă industria financiar-bancară la fiecare nivel. Companiile trebuie să fie acum conștiente de existența și evoluția soluțiilor noi și inovatoare, care au potențialul să genereze creștere și să atragă și să mențină clienții.

Dacă ne raportăm la anul precedent, studiile arată că 66% dintre directorii instituțiilor financiare au avut ca obiectiv principal obținerea unor noi clienți, în timp ce 56% dintre aceștia au declarat că retenția clienților a fost un obiectiv prioritar pentru compania lor. Totodată, clienții companiilor financiare sunt de 3 ori mai predispuși să renunțe la serviciile acesteia în primele 90 de zile.

Evenimentul ”Trenduri financiare care schimbă viitorul” va include prezentări susținute de analiști cu experiență din top management și consultanți în programe de Transformare Digitală ai companiilor Intelli Group, Forrester Research și ClientIQ, care își vor împărtăși experiența legată de modul în care diverse soluții digitale pot dezvolta relațiile cu clienții. Mai mult, printre speakeri se numără și Nikos Sampanis, Country Manager, SE Europe, Forrester, care va contribui la eveniment prin relatarea experienței sale de supervizare a unui program intensiv de transformare digitală din industria financiară.

”Soluțiile digitale din sectorul financiar-bancar au fost recunoscute ca fiind printre cele mai puternice instrumente care satisfac și atrag noi clienți. Transformarea digitală a devenit baza strategiei moderne de afaceri, iar în cazul în care nu îi recunoașteți impactul și nu acționați corespunzător, consecințele se pot reflecta asupra afacerii dumneavoastră. Obiectivul acestei conferințe este de a defini mai bine modul în care instituțiile financiare pot profita de inițiativele care apar odată cu transformarea digitală”, a declarat Panos Gialelis, Managing Director, Intelli Group. ”Conferința explorează modul în care soluții tehnologice digitale noi și inovatoare creează o nouă eră în sectorul financiar-bancar și analizează provocările și oportunitățile pe piața din România”, a adăugat acesta.

Acesta este primul eveniment B2B din România organizat de Intelli Group, dedicat specialiștilor cu poziții C`Level din industria financiar – bancară, având ca obiectiv principal reunirea celor care împărtășesc un interes comun și anume preocuparea pentru oportunitățile și provocările întâlnite pe piața financiară românească.

Pentru înregistrarea la eveniment, accesați pagina Financial Sector Trends Shaping the Future, sau trimiteți un email la adresa pr@intelli-corp.com .

***

Despre Intelli Group
Intelli Group este un integrator specializat de soluții software, care deservește în primul rând sectoarele Financiar și Telecom, cu o prezență activă în Europa, Orientul Mijlociu și Africa. Bazat pe vasta experiență a angajaților și un puternic know-how de business, Intelli livrează soluții software de top și servicii de consultanță personalizate pentru a acoperi nevoile specifice ale clienților. Aria de expertiză a companiei și succesul demonstrat în livrarea unor proiecte complexe din industria software financiară, alături de importanța acordată atingerii celor mai înalte niveluri de satisfacție a consumatorilor, recomandă compania Intelli, ca fiind un consilier de încredere, care oferă clienților beneficii cuantificabile. www.intelli-corp.com.

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE