Acasă Blog Pagina 3554

Eveniment asociat WLC2016 | Conferinta Internationala Ethical & Social Dimensions on Public Administration & Law | 14 aprilie 2016

0

LUMEN 1511 |
Departamentul de Administratie Publica si Drept, Facultatea de Stiinte Economice si Administratie Publica, Universitatea Stefan cel Mare din Suceava si Asociatia LUMEN va invita la Conferinta Internationala Ethical & Social Dimensions on Public Administration & Law | 14 aprilie 2016| Suceava, Romania – eveniment asociat World LUMEN Congress 2016.
Conferinta Internationala Ethical & Social Dimensions on Public Administration & Law | Suceava, Romania este un eveniment asociat World LUMEN Congress 2016 si este desfasurat sub egida aniversarii a 15 ani de activitate LUMEN.
Scopul Conferintei Internationale Ethical & Social Dimensions on Public Administration & Law vizeaza reunirea in dezbatere a comunitatii academice nationale si internationale, dar si a tinerilor cercetatori interesati de problematica eticii serviciilor din administratia publica si dimensiunile sociale ale administratiei publice si a dreptului.
Evenimentul stiintific asociat WLC 2016 este desavarsit de participarea ca vorbitori in sesiuni plenare a unor personalitati de renumite in comunitatea academica nationala si internationala.
Reprezentanti ai mediului universitar si de cercetare din Franta, Turcia, Romania si Ucraina vor fi alaturi de LUMEN in cea de-a 15 –a editie aniversara.
In cadrul aceluiasi eveniment stiintific va avea loc lansarea volumului “Publicitatea si administratia publica sub presiunea eticii”, autor Prof. PhD Sandu FRUNZA, publicat la Editura LUMEN, in 2015.
Lucrarile prezentate in cadrul World LUMEN Congress vor fi publicate in reviste indexate in Thomson Reuters (ISI) sau in volum propus spe indexare Thomson Reuters (ISI)
Pentru inscriere consultati: http://conferinta.info/associated-events-wlc2016/international-conference-esdpal-2016/

Editura Lumen, Asociatia Lumen
Email: prlumen@gmail.com; edituralumen@gmail.com
Site: www.edituralumen.ro; www.conferinta.info; www.centruldetraining.ro
Editura Lumen- in elita editurilor stiintifice romanesti!

Banner SapunulCheia.ro

Workshop asociat WLC 2016 | Cercetarea si Inovarea Responsabila in practica educationala

0

LUMEN 1510 |
Departamentul pentru Pregatirea Personalului Didactic din cadrul Universitatii Valahia din Targoviste impreuna cu Asociatia LUMEN, va invita la evenimentul asociat congresului World LUMEN Congress 2016: Cercetarea si Inovarea Responsabila in practica educationala – provocari si perspective | 16 aprilie 2016 | Iasi, Romania.
Workshopul se desfasoara sub organizarea Departamentului pentru Pregatirea Personalului Didactic din cadrul Universitatii Valahia din Targoviste, ca eveniment LUMEN 15 ani de activitate si continua traditia unei extraordinare colaborari dintre DPPD Universitatea Valahia din Targoviste – LUMEN.
Scopul workshopului este identificarea unui model fezabil, care permite introducerea si exploatarea noii paradigme a Cercetarii si Inovarii Responsabile (RRI) in practica educationala.
Grup tinta | cadre didactice care au implementat / diseminat la clasa continuturi didactice bazate pe exploatarea dimensiunilor RRI, didacticieni, cercetatori, actori educationali interesati.
Coordonatori Workshop | Prof.univ.dr. Gabriel GORGHIU, Lect.univ.dr. Gabriela Alina ANGHEL, Lect.univ.dr. Ana-Maria Aurelia PETRESCU
Lucrarile prezentate in cadrul World LUMEN Congress vor fi publicate in reviste indexate in Thomson Reuters (ISI) sau in volum propus spe indexare Thomson Reuters (ISI)
Pentru inscriere consultati: http://conferinta.info/associated-events-wlc2016/workshop-responsible-research-and-innovation/

Editura Lumen, Asociatia Lumen
Email: prlumen@gmail.com; edituralumen@gmail.com
Site: www.edituralumen.ro; www.conferinta.info; www.centruldetraining.ro
Editura Lumen- in elita editurilor stiintifice romanesti!

Banner SapunulCheia.ro

Vino sa joci primele Challenge Rooms din Romania!

0

SSBESTEST

The Codex este creatorul primelor Challenge Rooms din lume. In parte Escape Room, in parte Board Game strategic. Jumatate puzzle-uri si enigme, jumatate noroc si competitie acerba. Singurul joc real in care concurezi impotriva timpului, a „casei” si a unei alte echipe, la fel de motivata ca a ta.
Doua camere absolut identice. Doua echipe, 90 de minute si o misiune indrazneata. Plus 500 $ pe care trebuie sa ii folosesti cu cap.
Pune-ti la incercare ambitia si determinarea! Alege sa joci fairplay sau saboteaza-ti adversarii!
Daca esti pasionat de mistere, daca vrei sa te transpui in pielea lui Sherlock Holmes, daca vrei sa fii eroul propriei povesti, ia-ti prietenii/ colegii si incearca cel mai electrizant si provocator concept de joc din Romania!

*Minim 4, maxim 14 persoane.

Rezerva-ti locul pe www.thecodex.ro sau la 0770863122 / 0744355921

Banner SapunulCheia.ro

Mapegrout T 60 – Mortar pe baza de ciment, flexibil, bicomponent

0

Bine v-am regasit!
Astazi , S.C. Izotech Services S.R.L. vine cu un alt produs de excelenta al celor de la Mapei.
Este vorba despre Mapegrout T60, mortar fibroranforsat tixotropic, monocomponent , rezistent la sulfati, pentru repararea betonului. Acesta este un mortar preamestecat, sub forma de pulbere, compus din lianti hidraulici, rezistenti la sulfati, agregate selectate, fibre sintetice din poliacrilonitril, inhibitori de coroziune organici, aditivi speciali pentru retentia apei.
Mapegrout T60 poate fi aplicat ca: imbracaminte de beton la canalizari, constructii hidrotehnice, galerii, lucrari unde se cere rezistenta betonului la agresiunea sulfatilor; la refacerea stratului acoperitor a fierului de armatura la structurile de beton armat, deteriorate din cauza oxidarii fierului din armatura; la umplerea rosturilor rigide(intre fundatie si stalpi, intre fundatie si zidarie, inchiderea fisurilor la pardoseli, etc.); la repararea elementelor prefabricate.
Alte informatii legate de Mapegrout T60: rezistenta sa mecanica, cu adaos de 30% agregate in greutate(consumul sau este de 18.5 kg/m2 sau de 14.5 kg/ m2- daca se amesteca cu 30% agregate de sort 3, la 6 -8mm), ramane aceeasi cu rezistenta mecanica a mortarului fara adaos de agregate; se poate aplica de la +2o la + 35oCelsius, iar lucrabilitatea amestecului la +23oC si 50% U.R. este de 60 de minute.
Suntem convinsi insa ca, punerea in opera va va demosntra de la sine si alte caracteristici ale acestui produs de top.
Pana data viitoare, sa ne auzim cu bine

Banner SapunulCheia.ro

Curățenia de primăvară a început! Ledled.ro anunță lichidări de stoc în perioada 3-17 martie

0

O primăvară frumoasă începe cu flori, mărțișoare și … mai multă lumină. Pentru cei mai mulți dintre noi aceasta înseamnă și costuri mai mari. Pentru a da startul unui sezon în care cel puțin consumul la energie electrică să nu vă preocupe, timp de două săptămâni, în perioada 3-17 martie, Ledled.ro va organiza o lichidare de stoc la produse care te vor ajuta să faci trecerea de la atmosfera mohorâtă a iernii la lumina prietenoasă și caldă a primăverii.

Astfel ai reducere de până la 40% la produse precum: becuri LED tip piramidă (3W) și tip flacără (3W) cu lumină caldă, proiectoare LED de exterior cu lumină rece și caldă (50W), benzi LED cu silicon (7.2W), becuri LED porumb cu lumină rece (30W), aplice LED rotunde cu lumină caldă și rece (18-24W), spot LED (3x1W) cu lumină rece, proiectoare pe șină cu lumină rece (20W).

Înainte de a achiziționa însă surse și corpuri de iluminat cu LED, este necesar să știm câteva lucruri despre această tehnologie:
Becurile LED sunt ecologice. Multe din becurile fluorescente de pe piață conțin substanțe toxice precum mercurul. LED-urile însă nu numai că reduc amprenta de carbon, dar sunt și lipsite de substanțe dăunătoare și se pot arunca mai ușor după folosire.
Becurile LED sunt mai rezistente. Nu-i așa că ne-am săturat cu toții să pocnească becul când aprindem lumina și să căutăm pe întuneric un înlocuitor? Unele becuri cu LED pot avea o durată de viață de până la 25.000 de ore sau chiar mai mult – ceea ce înseamnă că pot funcționa de 25 de ori mai mult decât un bec clasic. Prin urmare, durata lor de viață este de 3 ani dacă funcționează 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână.
Sursele de iluminat cu LED sunt foarte variate. Cu atât de multe culori și forme disponibile, este greu de imaginat că nu ne putem găsi sursa de iluminat cu LED potrivită pentru proiectul nostru. Iluminatul cu LED este nu numai ieftin, ci și extrem de versatil, fiind utilizat în toate mediile – de la luminile stradale, lanterne, la iluminatul de acvarii sau cel destinat automobilelor.
Becurile LED pot fi cu până la 80% mai eficiente decât becurile clasice! Becul clasic obișnuit funcționează la puteri de 400W. Becurile LED care furnizează aceeași cantitate de lumină au nevoie doar de 80-250W.
Sursele de iluminat cu LED reduc efectul de poluare luminoasă. Studiile arată că 30% din lumina produsă de iluminatul stradal clasic este reflectată în spațiu, creând o “ceață electrică” ce ne împiedică să vedem cerul înstelat, mai ales dacă ne aflăm în zonele metropolitane. O dată cu introducerea LED-urilor, această problemă începe să dispară, deoarece lumina furnizată de ele este curată la nivelul solului și garantează aceeași siguranță fără a genera poluare luminoasă.

Ledled.ro – magazin online de surse și corpuri de iluminat cu LED – vă așteaptă la cumpărături.

Banner SapunulCheia.ro

Doingbusiness.ro lansează conferința națională Business to more Business, la Brașov, în data de 10 martie 2016

0

Cel mai important eveniment de afaceri al anului din Brașov – Business to more Business are loc joi, 10 martie 2016. Conferința marchează debutul unei serii de 10 evenimente desfășurate in cele mai importante centre de afaceri din țară.

Evenimentul Business to more Business este un concept unic, parte a unui proiect național care marchează în 2016 al 6-lea an consecutiv în care aduce consultanță fiscală, financiară și legislativă mai aproape de mediul de afaceri local, precum și soluții pentru dezvoltarea afacerii în pas cu provocările transformării digitale. Seria de conferințe oferă managerilor și antreprenorilor din România instrumente utile pentru promovarea și susținerea afacerii, chiar și în condiții economice volatile.

Conferința de la Brașov, organizată la Hotel Kronwell începând cu ora 9.00, reprezintă cea mai bună oportunitate pentru companiile din Brașov și județele învecinate de a descoperi noi perspective de afaceri, dar și instrumente de dezvoltare personală adresate managerilor de companii.

Pe lângă modificările importante în domeniul impozitării directe aduse de noul Cod Fiscal, în sesiunea de consultanță fiscală, participanții la evenimentul de la Brașov vor afla cele mai noi răspunsuri în ceea ce privește absorbția fondurilor europene. Mai mult, Business to more Business aduce modalități facile și eficiente din punct de vedere al costului, respectiv instrumente inovative derivate din tehnologie și e-business, la îndemâna managerilor și antreprenorilor.

In cea de-a doua parte, evenimentul oferă sesiuni exclusive dedicate analizei inteligente a datelor, provocărilor mediului online, precum și celor mai noi tendințe in marketing și comunicare.

Business to more Business se încheie cu un workshop special de dezvoltare personală și executive coaching, în urma căruia participanții vor putea sa stabilească obiectivele de business în corelație cu echilibrul dintre viața profesională și cea personală.

Programul complet al conferinței este disponibil aici: http://evenimente-2016.doingbusiness.ro/ro/evenimente-viitoare/b2mb-2016-brasov/.

PSB_0059

,,Este al 6-lea an consecutiv în care organizăm, la nivel național, această serie de evenimente’’, a declarat Dumitru Ion, CEO Doingbusiness.ro. ,,Experiența anterioară, întregită de contribuția participanților la evenimentele din anii trecuți, ne face încrezători că Business to more Business – ediția 2016 – va fi cea mai completă serie de evenimente de până acum. Nu întâmplător debutăm la Brașov unde anul trecut, aproape 200 de participanți s-au bucurat și au interacționat excelent cu prezentările speakerilor noștri iar noi am putut răspunde nevoilor de informații și soluții ale mediului de afaceri local. Rezultatul a fost un succes deplin al conferinței’’, a mai spus Dumitru Ion.

Participarea la evenimentul de la Brașov este gratuită în limita a doi reprezentanți pentru fiecare companie care se înregistrează la eveniment. Pentru înregistrare și pentru participarea mai multor reprezentanți, condițiile sunt disponibile aici: http://evenimente-2016.doingbusiness.ro/ro/evenimente-viitoare/b2mb-2016-brasov/#vorbitori-link.

Printre speakerii de la Brașov care vor susține prezentări și vor răspunde întrebărilor participanților, inclusiv în întâlniri private și gratuite, se numără: Mihail Ionescu – Tax Senior Consultant EY Romania, Roxana Mircea – Managing Partner REI Finanace Advisors, Dr. Vasile Voicu – Telekom Romania, Elena Badea – Marketing Director EY Romania,  Mihai Stănescu – Executive Coach RoCoach, Dumitru Ion – CEO Kompass Romania. Conferința va fi moderată de jurnalistul economic Radu Soviani.

Partenerii evenimentului Business to more Business organizat la Brașov în data de 10 martie 2016 sunt: Telekom Romania (Partener Principal), EY Romania, Microsoft, RoCoach, Safety Broker, REI Finance Advisors, Kompass Romania, iar Sponsorul evenimentului este Travis.

Conferința este susținută prin parteneriate media de: AGERPRES, Radio România Târgu Mureș, Transilvania Business, Kiss FM Brașov, Jurnalul de Afaceri, Evenimente Biz, Manager Express, MANPRES, PRBOX.ro, SpatiulConstruit.ro, Calendar Evenimente, Investclub,  RBE Connect, Cariere, Bună Ziua Făgăras, Radio Star FM si Radio Super FM.

Conferința națională Business to more Business include în 2016 mediul de afaceri din Brașov (10 martie 2016), Iași (23 martie 2016), Arad (7 aprilie 2016), Ploiești (14 aprilie 2016), București (18 mai 2016), Sibiu (26 mai 2016), Constanța (16 iunie 2016), Cluj-Napoca (13 octombrie 2016), Galați (10 noiembrie 2016),  Oradea (24 noiembrie 2016). Totodată, în octombrie 2016, la București, Doingbusiness.ro organizează evenimentul CEO Conference.

Banner SapunulCheia.ro

Bilete mai ieftine la concertul Roberto Fonseca in „Saptamana femeii” la Ticketnet.ro

0

In perioada 1- 9 martie 2016, www.ticketnet.ro ii intampina pe iubitorii de jazz cu un martisor muzical de neuitat, prezentat cunoscatorilor sub numele de „Exploring Jazz”. Organizatorii evenimentului recomanda iubitorilor de jazz sa isi rezerve cel mai bun loc la concertul muzicianului cubanez ROBERTO FONSECA, programat pe 25 aprilie, la Sala Palatului pentru a beneficia pe loc de 20% reducere din pretul biletului achizitionat!
Prima editie a evenimentului Exploring Jazz il aduce in prim plan pe celebrul muzician cubanez Roberto Fonseca. Aflat in turneul de promovare al celui mai recent material discografic „At Home”, Roberto Fonseca alaturi de colegii sai de scena vor concerta atat pe scena Salii Palatului din Bucuresti, cat si la Filarmonica de Stat din Cluj.

Pianist de referinta al scenei internationale de jazz, Roberto Fonseca este apreciat si cunoscut pentrul stilul sau inedit care imbina influentele clasice cu cele afro-cubaneze.
Iubitorii acestui gen muzical, vor avea prilejul de a savura rezultatul fuziunii muzicale intre radacinile sale traditionale cu abordarea avangardista ce a atins cele mai inalte cote ale standardelor actuale din jazz si world music.
Experienta colaborarilor de succes cu artisti de notorietate, precum Omara Portuondo,
Fatoumata Diawara, Ibrahim Ferrer sau cu marele pianist Rubén Gonzalez au demonstrat ca orizonturile sale muzicale nu sunt limitate de subtilitatile jazz-ului, ci atrage printr-o paleta muzicala plina de contraste.
Invitatii speciali ai serii – Adrian Naidin Quartet si Vali Boghean Band, artisti cu un talent deosebit, cautati si apreciati de publicul avid de concerte de calitate, vor incalzi atmosfera cu povesti jazz, menite sa impresioneze prin complexitatea si acuratetea sunetelor instrumentelor cu corzi si a celor de suflat.
Biletele pentru evenimentul „EXPLORING JAZZ” sunt disponibile la Sala Palatului, in reteaua agentiilor Eurolines si TUI TRAVELCENTER, in oficiile Postei Romane, in Magazinele Inmedio semnalizate “Bilete.ro”, in Magazinele Germanos, Libraria Mihai Eminescu, Magazinul Muzica, Unirea Shopping Center (etj.2), Diverta, Flanco, reteaua de magazine SAY Shops, UMAN, Senia, IQ BOX, agentiile Perfect Tour, la Hard Rock Café, stand-ul de bilete de la Metrou Unirii 1, langa casa de bilete Metrorex si Beraria H precum si online pe www.ticketnet.ro , www.myticket.ro , www.bilet.ro , www.iabilet.ro, www.vreaubilet.ro, www.biletoo.ro si www.bilete.ro .

Fonseca_poster

Banner SapunulCheia.ro

Curs de programare și configurare a automatelor programabile UNITRONICS destinat inginerilor de software.

0

În perioada 23-25 februarie 2016 SYSCOM WATER TECHNOLOGY în parteneriat cu UNI AUTOMATION, au organizat Cursul de programare și configurare a automatelor programabile UNITRONICS destinat inginerilor de software.

Invitați speciali, în calitate de traineri, au fost domnii Liran Naftali și Ofir Levi din partea UNITRONICS Israel.

Cursul a avut loc la sediul companiei SYSCOM WATER TECHNOLOGY din Bd. Basarabia nr.177, Sector 3, București, și a reunit pe lângă inginerii de software ai companiei SYSCOM WATER TECHNOLOGY și reprezentanți ai beneficiarilor de proiecte la care s-au utilizat automate programabile UNITRONICS.

Cursul a vizat creșterea capacității de înțelegere a mediului de programare Ladder Diagram, Visilogic și Unilogic, aplicabile automatelor programabile din seria Vision și Unistream.

Pe parcursul celor două zile și jumătate, participanții au aflat și  informații despre ulitmile actualizări legate de programarea și configurarea automatelor programabile UNITRONICS.

Având la dispoziție automate programabile Unitronics, totodată, participanții au avut ocazia de a concepe și a testa diverse aplicații a le PLC-urilor.

Trainerii au fost foarte receptivi și au răspuns la toate întrebările puse de către cursanți, aceștia din urmă fiind foarte foarte multumiți de experiența acumulată în cadrul cursului.

La final invitații  au primit diplome de participare.

 

Testimoniale

”Pentru distribuitorii și clienții noștrii este foarte important să organizăm astfel traininguri pentru a oferi informații cât mai exacte despre produsele noastre și de a arăta cât de ușor este să programezi astfel de  controlere.

În cadrul cursului am subliniat cât de ușor este să programezi controlerele precum  și facilitatea oferită de Unitronics de a încorpora în același echipament atât procesorul cât și partea de vizualizare (HMI), Unitronics fiind prima companie de pe piață care a venit cu această inovatie. Marea majoritate a participantilor au fost începători, dar au avut aptitudini și au putut programa PLC-urie, ceea ce i-a făcut să înțeleagă cât de ușor sunt de utilizat aceste PLC-uri.    ”

Ofir Levi – Trainer

Tech. Support Manager

Product Division, Unitronics, Israel

   ”Acest curs a oferit participanților posibilitatea de a se familiariza cu  noutățile legate de PLC-uri și de a programa diverse aplicații. Echipa organizatoare a fost la înălțime prin receptivitate și disponibilitate maximă.”

Liran Naftali – Trainer

Suport Team

Unitronics Israel

  ”A fost un curs minunat. Sunt foarte puțini care realizează cursuri la acest nivel.  A fost un curs foarte bine pregatit, foarte bine exemplificat, o exeperință foarte bună”.

 Sorin Polizu – participant

 ”A fost un curs foarte interesant. Am venit cu drag să învăț cât mai multe despre PLC-uri. Plec de la acest curs cu o amintire frumoasă și cu niște instrucțiuni destul de bune în domeniul programării. Am reușit să îmi formez o imagine mai bună decât o aveam înainte asupra funcționării PLC-urilor.”

 Filip Cristian, Compania Județeană Apa Serv Piatra Neamț – participant

Banner SapunulCheia.ro

Conferința Managementul Relațiilor cu Clienții în România 2016

0

Conferința Managementul Relațiilor cu Clienții în România 2016 reprezintă o oportunitate unică de a descoperi cele mai bune practici în domeniul relațiilor cu clienții, de a interacționa cu experți în domeniu și de a pune bazele unui serviciu de relații clienți excelent.

Aflat deja la cea de-a doua ediție evenimentul revine cu o structură actualizată și îmbunătățită în funcție de nevoile și așteptările mediului de business din România anului 2016.

Am ținut cont de feedback-ul dumneavoastră, iar în ediția a II-a ne vom concentra în special pe studii de caz relevante și exemple de bune practici.

Partea teoretică va fi și ea dezvoltată prin introducerea unei sesiuni de Masterclass ce va defini conceptele și teoriile principale dezbătute în cadrul evenimentului.

În plus, pentru a putea aprofunda subiectele și pentru a spori networking-ul și schimbul de experiențe, am decis să include două workshopuri și noi sesiuni de Q&A la sfărșitul fiecărei prezentări.

Din experiența cui veți învăța în cadrul evenimentului?

Anul acesta ne vor împărtăși din experiența în relațiile cu clienții profesioniști din partea unor companii precum:

  • Intrarom –Andrei Călin – Senior Consultant
  • Enel Energie –Daniela Croitoru – Customer Care Manager
  • Endava –Oana Man – Group Customer Care Manager
  • Ikea –Ionel Mirea – Deputy Customer Relations Manager
  • Mol România –Lucian Grozavu – Customer Service Manager
  • DHL Express –Oana Mandicescu – Customer Service Director
  • Fashion Days – Dan Mândroc – Head of Customer Service

Ce teme vor fi dezbătute în cadrul conferinței?

  • Orientarea către client;
  • Măsurarea satisfacției clienților;
  • Gestionarea canalelor de interacțiune cu clienții;
  • Colectarea, prelucrarea și implementarea feedback-ului clienților;
  • Instrumente, software și factori tehnologici ce susțin performanța serviciului de relații clienți;
  • Dezvoltarea instrumentelor necesare pentru susținerea unei culturi a excelenței în relațiile cu clienții.

Cine va participa la eveniment?

Conferința anuală „Managementul Relațiilor cu Clienții în România” își propune să reunească atât profesioniști în domeniu, cât și antreprenori interesați de dezvoltarea unui serviciu de relații clienți performant, care să le asigure un avantaj competitiv.

  • CEOs
  • Directori
  • Manageri Generali
  • Manageri Customer Service
  • Manageri Customer Care
  • Manageri Customer Experience
  • Specialiști în Relațiile cu Clienții

Accesează website-ul conferinței pentru a afla mai multe despre evenimentul din 2016.

Banner SapunulCheia.ro

Concert Crowd Control la Gallery

0

Sambata, 27 februarie, incepand cu ora 20:00, are loc concertul trio-ului de electro-fusion, Crowd Control, pentru promovarea noului lor album, Loud Blood Youth. Concertul se va desfasura in spatiul cultural Gallery, pe strada Leonida nr. 9-11.

Trio-ul promoveaza mixtape-ul LOUD BLOOD YOUTH, un album pe care se vor auzi productiile celor mai proaspeti compozitori de muzica electro din Romania: Cristian Fierbinteanu, Secuem, Platonic Scale, Ilarian, MAD, Elektromekanik, Happy Gutenberg, Alin Zabrauteanu, Costas Ivanov, The Ghost of 3.13, Alien Pimp, IOZE, Droict & The Dream Diggers. Colaborarile surpriza de pe acest album sunt cu doi dintre pionierii muzicii electronice romanesti: Rodion G.A. si Adrian Enescu.

Cel mai nou EP Crowd Control, LOADING PLEASE, a fost numarul unu in topul iTunes Alternative Releases, o premiera pentru o trupa romaneasca.

Pana in prezent, Crowd Control a concertat alaturi de diferite trupe eclectice ale scenei locale: Rodion G.A, Electric Brother, Temple Invisible, Rodion GA, Samanul Mut, Travka, Nightlosers, SHESDEAD, Baba Dochia, Fine It’s Pink, Iordache, Harlequin_Jack, Violent Monkey, Poetrip, Brother Tzuc, Indie Jules, Moebius, Eddie Neuman, Inward String, Calin si Orchestra Extraterestra.

Pentru mai multe detalii despre eveniment si despre Crowd Control, acceseaza link-urile de mai jos:

https://www.facebook.com/events/885697884881474/

www.facebook.com/CrowdControlRO

https://crowdcontrolro.bandcamp.com/music

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE