Acasă Blog Pagina 3552

DIGITALIZAREA – Trend sau tsunami in marketing si vanzari?

0
marketing-vanzari-doingbusiness-prbox

In Romania 41% dintre consumatori sunt deja consumatori digitali. Acesti consumatori se informeaza online, au acces la reviews, pot verifica din mai multe surse veridicitatea mesajelor de marketing, aleg cum doresc canalul de cumparare.

In acest context, 62% dintre consumatori se informeaza exclusiv online pentru a cauta produsul sau serviciul dorit, decizia de cumparare este 56-67% bazata pe sfaturile date de prieteni si cunostinte, iar numai 21% sunt influentati de loialitatea fata de brand.

Si cum digitalizarea devine din ce in ce mai prezenta in mediul de afaceri, nu doar transformarile in comportamentul consumatorilor, ci si adoptia noilor tehnologii, instrumente si aplicatii este puternic disruptiva, cu impact imediat in activitatea tuturor companiilor.

Iata de ce, Doingbusiness.ro organizeaza in data de 8 noiembrie 2016 conferinta DIGITALIZAREA – Trend sau tsunami in marketing si vanzari?, care isi propune sa provoace o dezbatere si sa aduca raspunsuri  privind impactul procesului de digitalizare pentru doua dintre cele mai importante activitati ale companiilor, foarte strans legate intre ele – VANZARI si MARKETING. Mai multe detalii despre eveniment, puteti gasi aici.

‘Digitalizarea este efectul revolutiei internetului si a transformarilor tehnologice. Pentru fiecare industrie poate insemna ceva diferit, dar beneficiul este pentru intreg ecosistemul de business sau social. Conectivitatea a condus la cresterea exponentiala a volumului de date iar utilizarea relevanta a acestora pentru marketing si vanzari este cea mai mare provocare. Conversia marketing-ului digital in vanzari si cresterea veniturilor pentru companie este una din marile intrebari la care oamenii de marketing si vanzari din era digitala incearca sa raspunda’, sustine  Diana Dumitrascu, Director Executiv, Kompass Romania si Doingbusiness.ro

In cadrul conferintei, la care sunt asteptati 150 de participanti de la importante companii multinationale si antreprenoriale romanesti, vor vorbi: Demis Ghindeanu, Consultant de Marketing Asociat, Marks; Laurentiu Dumitrescu, Managing Partner, Digital Star; Elena Iordache, International Sales Executive, Teads; Elena Badea, Partener & Senior Consultant, Sfera Business; Iulia Lazea, Managing Consultant, Horváth & Partners Management Consulting; Alexandru Ursu, Regional Sales Manager, Salesforce; Dumitru Ion, CEO, Kompass Romania.

In cadrul celor doua parti ale conferintei, acestia vor discuta despre fuziunea dintre online si offline, despre aplicatiile care ajuta la cresterea vanzarilor si care vor sublinia tendintele si strategiile inovatoare din Marketingul Digital. Conferinta se va incheia cu un workshop cu tema: Scriere persuasiva cu tehnici de NLP.

‘Utilizarea tehnologiei digitale faciliteaza imbunatatirea performantei afacerii. Digitalizarea are impact asupra experientei consumatorului, simplifica procesele de vanzare reformateaza modelele existente de business sau formuleaza altele noi. Pentru Romania digitalizarea este oportunitatea de a creste competitivitatea companiilor romanesti. Numai daca intelegem ce inseamna, cum ajuta si cum se face vom putea valorifica oportunitatea digitalizarii’, spune dl. Dumitru Ion, CEO, Kompass Romania si Doingbusiness.ro.

 

Parteneri: Telekom, Sfera Business, Horvath & Partners Management Consulting, Brinel, SalesForce, Kompass, Marks si RoCoach.

Parteneri media: AGERPRES, Calendar Evenimente, Revista CARIERE, Evenimente Biz, Jurnalul de Afaceri, MANPRES, PrBox.ro, RBE Connect, Spatiulconstruit.ro, Manager Express, Transilvania Business, Investclub, Inspire, Buzzjob, Forbes si Editura Amaltea.

 

Despre Doingbusiness.ro

Doingbusiness.ro este un portal de afaceri care ofera utilizatorilor informatii depre oportunitatile din economia nationala precum si prezentarea principalelor companii active in fiecare domeniu. Proiectele noastre includ: publicatiile Romanian Business Digest si Major Companies in Romania in variante print si online.

Serviciile noastre includ: servicii de agentie de evenimente, servicii de comunicare si direct marketing – call center, direct mailing, direct e-mailing, cercetare de piata. Doingbusiness.ro este organizator al seriilor de evenimente proprii: CEO Conference, BUSINESS to more BUSINESS, IMM ReStart, Emerging Europe Energy Summit si Emerging Europe Investment Summit.

Mai multe detalii despre evenimentele organizate in 2015 de Doingbusiness.ro sunt disponibile aici. Mai multe detalii despre evenimentele organizate in 2016 de catre Doingbusiness.ro sunt disponibile aici.

 

Banner SapunulCheia.ro

Rowenta iti ofera trei ani garantie extinsa pentru gama de aspiratoare ultraperformante

0
Garantie extinsa de la Rowenta - mic

Garantie extinsa de la Rowenta - mic

Bucuresti, 31 octombrie 2016. Odata cu sosirea toamnei, timpul parca se contracta si tot mai multe probleme raman nerezolvate. Esti intr-o goana continua si cauti mereu solutii. Insa dupa ce ai infruntat vremea mohorata de afara, ce poate fi mai placut decat sa te cufunzi in fotoliul preferat, cu o cana de ceai aromat si sa lecturezi pagini intregi din cel mai incitant roman. Si da, chiar ai de gand sa faci asta, dar ceva nu iti da pace… Sa fie mocheta plina de scame? Sau poate gresia din bucatarie, nici ea nu e tocmai curata. Dar cand sa gasesti timp si energie sa le faci pe toate?!

De acum totul devine mai simplu cu garantia extinsa de la Rowenta

Rowenta iti vine in ajutor cu o gama de aspiratoare ultraperformante, ce transforma curatenia din cea mai neplacuta sarcina intr-o activitate usoara si rapida. Solutiile inovatoare dezvoltate de specialistii Rowenta te ajuta sa obtii rezultate fara precedent. In plus, optand pentru garantia extinsa in perioada 1 octombrie – 31 decembrie 2016, pentru orice aspirator Rowenta Silence Force, Air Force, Ergo Force Cyclonic sau X-Trem Power achizitionat poti primi, pe langa cei doi ani de garantie a produsului inca trei ani service extins. Tot ce trebuie sa faci este sa inregistrezi produsul pe www.garantieextinsa.rowenta.ro. De restul se ocupa Rowenta.

Alege unul dintre modelele de aspiratoare cu tehnologii inovatoare create de Rowenta si gaseste astfel timp si pentru micile tale placeri cotidiene. Daca vrei sa asculti muzica preferata in timp ce faci curatenie, opteaza pentru Silence Force Multi-Cyclonic! Este singurul aspirator fara sac care combina performanta absoluta cu cel mai inalt nivel de silentiozitate. In plus, demonstreaza o putere eficienta si constanta de aspirare a prafului de 750W si un consum de energie redus cu pana la 50%.

Iti aduci aminte cat de neplacut era sa schimbi sacul aspiratorului? Acele momente sunt acum departe! Aspiratorul fara sac X-trem Power Cyclonic combina sistemul avansat de filtrare cu recipientul de capacitate XL, oferind confort maxim in utilizare si performante deosebite.

Nu esti o fire prea indemanatica, dar vrei ca in locuinta ta sa fie curatenie-luna? Aspiratorul vertical Air Force Extreme Vision pune la dispozitie performanta de aspirare mereu la indemana ta. Cu tehnologia inovatoare fara cablu si fara sac, poti uita de amanuntele care te incurca de fiecare data: pozitionarea prizelor din casa si lungimea cablului. Este un instrument ultra-modern, cu cap de aspirare Delta, ce are integrata o perie rotativa de mare viteza (pana la 6200 rpm) si tehnologie ciclonica de aspirate, ultra-eficienta. Lumina de ghidare cu LED ofera vizibilitate sporita in zone greu accesibile.
Datorita garantiei extinse pe care Rowenta o pune la dispozitia clientilor sai, de acum te vei putea bucura mai mult timp de tehnologiile de la Rowenta si de produsele tale preferate.
Bun venit intr-o viata mai confortabila si mai usoara, cu Rowenta!

* Garantia extinsa de 3 ani se aplica numai pe teritoriul Romaniei, exclusiv pentru modelele RO64xxEA, RO63xxEA, RO68xxEA, RO54xxEA, RO83xxEA/OA, RO69xxEA, RO67xxEA, RO62xxEA, RH8xxxWO/WH, cu respectarea conditiei folosirii accesoriilor originale dedicate Rowenta. Garantia extinsa se va acorda pe baza facturii de achizitie si a certificatului de garantie international. Mai multe detalii si regulamentul campaniei sunt disponibile pe http://www.garantieextinsa.rowenta.ro/.
***
Despre Rowenta
Rowenta a luat nastere in 1909, in Germania. Brandul satisface nevoile consumatorilor aflati in cautarea produselor de inalta performanta, usor de folosit si cu design functional pentru uzul cotidian. Rowenta dispune de o gama larga de produse, de la dispozitive pentru hairstyling si epilatoare, la aspiratoare si produse pentru ingrijirea tesaturilor, create din respect pentru consumator si mediul inconjurator.

Banner SapunulCheia.ro

Morning Coffee @ RBE Connect – pentru Avocati, Consultanti de Afaceri, Contabili, Auditori si Evaluatori de Afaceri

0
bursa romana de afaceri

Bursa Romana de Afaceri organizeaza in data de 11 Noiembrie 2016 incepand cu ora 10:00, la sediul sau din Bucuresti Bd IC Bratianu nr. 10, a doua editie a Morning Coffee @ RBE Connect. Aceasta a doua editie, va fi dedicata furnizorilor de servicii profesionale pentru afaceri. Participarea este gratuita.

rbe connect - morning coffeeUn numar de 5 furnizori de servicii profesionale pentru afaceri – avocati, auditori, evaluatori, contabili, consultanti de afaceri – vor fi selectati dintre aplicanti, si vor putea astfel afla cum isi pot ajuta clientii sa isi gaseasca noi parteneri si oportunitati de afaceri si sa isi promoveze afacerile din orice domeniu prin platforma internationala RBE Connect dezvoltata de Bursa Romana de Afaceri. Colaborarea cu Bursa Romana de Afaceri maximizeaza sansele de reusita in gasirea solutiilor la diversele nevoi ale clientilor Dvs, inclusiv de vanzare a afacerii, obtinere de finantari, gasire de noi piete de desfacere etc.

Deasemenea, reprezentantii Bursei Romane de Afaceri vor prezenta in cadrul intalnirii si cateva din intentiile unor firme straine de a intra pe piata din Romania si a dezvolta afaceri prin investitii directe sau prin parteneriate cu firme romanesti, reuniunea din data de 11 noiembrie avand ca obiectiv si identificarea unor oportunitati de afaceri si investitii din Romania, acestea urmand a fi promovate pe plan international.

Daca esti consultant de afaceri, avocat, auditor, contabil, evaluator sau orice alt furnizor de servicii pentru afaceri, si esti interesat sa faci parte din echipa de 5, solicita una din cele cinci invitatii gratuite pentru intalnirea de pe 11 Noiembrie 2016, telefonic la numarul 021-266.56.77, trimitandu-ne un mesaj la adresa de e-mail office@rbe.ro sau direct prin platforma noastra.

Cei cinci furnizori de servicii pentru afaceri care vor fi selectati pentru participarea la intalnirea Morning Coffee @ RBE Connect din data de 11 Noiembrie, vor primi si cate un voucher gratuit care le va da acces pentru un an de zile la serviciile Networking ale platformei Bursei Romane de Afaceri.

Chiar daca participa sau nu la intalnirile Morning Coffee @ RBE Connect, orice furnizor de servicii pentru afaceri – indiferent de domeniul caruia i se adreseaza, isi poate creea cont gratuit in platforma de afaceri RBE Connect. Pe rbe.ro pot fi gasite noi idei de afaceri si solicitari de parteneriate din partea membrilor RBE Connect si pot fi totodata promovate propuneri de afaceri proprii sau in numele clientilor si partenerilor de afaceri.

Morning Coffee @ RBE Connect este un eveniment privat organizat de Bursa Romana de Afaceri, in cadrul caruia participantii isi prezinta unul altuia oportunitatile si ideile de afaceri pe care le intalnesc in activitatea lor, in vederea realizarii unor colaborari multidisciplinare si de echipa, pe dealuri concrete.

Cei interesati sa ia cafeaua de vineri dimineata (11 noiembrie ora 10:00) la Bursa Romana de Afaceri, si sa discute dealuri, pot sa solicite invitatie aici prin platforma RBE Connect.

Banner SapunulCheia.ro

Omron DuoBaby, nebulizator cu aspirator nazal – solutia 2 in 1 pentru respiratia corecta si sanatoasa a bebelusilor

0
nebulizator

Omron DuoBaby 1

Sa fii mamica este cea mai frumoasa experienta pe care viata ti-o poate oferi! Dar ce faci cand bebelusul tau are nasucul infundat, iar zilele placute de toamna se transforma intr-un adevarat calvar?
Iti vine in ajutor nebulizatorul Omron DuoBaby, un aparat revolutionar 2 in 1, recomandat in preventia si tratamentul bolilor respiratorii, in special bebelusilor si copiilor cu varsta de pana la doi ani. Dispozitivul medical este dezvoltat de Omron, liderul mondial in domeniul proiectarii si executiei senzorilor si a tehnologiei sistemelor ultrasonice.
Omron DuoBaby – nebulizator si aspirator nazal
Omron DuoBaby ajuta bebelusii sa respire corect si sanatos si trateaza intr-un mod rapid si eficient atat afectiunile cailor respiratorii superioare, cat si ale celor inferioare.
Datorita „Efectului Venturi” curatarea perfecta a cavitatii nazale se poate efectua inainte de inceperea tratamentului, iar kit-ul de nebulizare este ideal pentru administrarea rapida a terapiei cu aerosoli.
Nebulizatorul cu aspirator nazal Omron DuoBaby dispune de un design compact, volum rezidual de doar 0,7 mL si de un compartiment practic destinat accesoriilor, fiind creat in conformitate cu exigentele unei igiene nazale riguroase.
Ce trebuie sa mai stii
Aparatul indeparteaza mucozitatile in cateva secunde, este lavabil in totalitate, igienic si usor de utilizat. Este delicat si silentios, fiind o solutie confortabila atat pentru copil, cat si pentru mama.
Alte avantaje de care se va bucura orice mamica sunt: timpul redus de nebulizare si structura simpla a kit-ului, cu doua capace in culori diferite – verde si albastru – destinate tratarii separate a cailor nazale superioare sau inferioare: rinite, sinuzite, laringite, respectiv astm, bronsite, bronsiolite sau bronhopneumonie.
Informatii utile:
– Recomandat copiilor de pana la doi ani
– Volum rezidual de 0,7 mL

– Timp redus de nebulizare
– Silentios, capacitate de zgomot de 63 dB
– Aspiratorul nazal este lavabil in totalitate si nu necesita filtru antibacterian
– Usor de utilizat
Nebulizatorul Omron DuoBaby este disponibil in farmacii, in magazinele de tehnica medicala, dar si in cele online, la preturi avantajoase.

***
Despre MED.CO
MED.CO a fost infiintata in 1994 cu scopul de a oferi servicii comerciale, tehnice si stiintifice privind aparatura medicala profesionala de monitorizare si tratament.
Compania comercializeaza produsele medicale OMRON in Romania.
MED.CO este reprezentantul pe piata romaneasca si a altor furnizori externi, precum:
TaiDoc Technology, producator taiwanez de dispozitive medicale, termometre cu scanare infrarosu, glucometre, pulsoximetre, multiparametru si electrocardiografe.
MKV Lasersystem Germania, unul dintre principalii producatori de dispozitive laser utilizate in procesul de biostimulare. MED.CO distribuie in Romania modelul PowerTwin 21.

Banner SapunulCheia.ro

Este conservarea biodiversității o problemă reală a sec. XXI? Gorila din Bazinul Congo – studiu de caz

0
antipa - conservarea biodiversitatii

Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa”, Ambasada Franței în România și Institutul Francez din București vă invită la conferința „Este conservarea biodiversității o problemă reală a sec. XXI? Gorila din Bazinul Congo – studiu de caz ”, susținută de către Dr. Roseline C. Beudels-Jamar de Bolsée, de la Royal Belgian Institute of Natural Sciences. Conferința va avea loc sâmbătă, 29 octombrie 2016, începând cu ora 18.00, în Sala Multimedia a Muzeului Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa”.

Lumea trece prin schimbări rapide deoarece, într-un timp foarte scurt, omenirea a reușit să se adapteze și să prospere în cea mai mare parte a planetei. Consecințele acestei dezvoltări accelerate sunt defrișările masive, mutarea unor specii din locul lor endemic pe teritorii noi, eliberarea unor mari cantități de dioxid de carbon în atmosferă și în oceane și însăși modificarea climatului planetei. Toate aceste aspecte au făcut ca multe dintre speciile de pe Pământ să ajungă la un pas de dispariție. Pentru a sublinia consecințele acțiunilor noastre distructive asupra planetei, Dr. Roseline C. Beudels-Jamar de Bolsée, de la Muzeul și Institutul Regal Belgian de Științe Naturale, va aduce în discuție cazul unei specii fascinante, gorila care trăiește în zona Bazinului Congo și a importanței acestei specii în dinamica ecosistemului forestier.

Participarea la eveniment este gratuită! Conferința va fi susținută în limba engleză.

Rezervarea, în limita a 100 de locuri, se face pe adresa de email: info@antipa.ro sau la telefon 021.305.60.31.

Detalii: www.antipa.ro și pe pagina de Facebook a Muzeului Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa”: www.facebook.com/muzeulantipa.

Banner SapunulCheia.ro

Rowenta continua traditia frumusetii: ELITE MODEL LOOK ROMANIA 2016 si-a ales castigatorii!

0
rowenta elite

Andreea Ibacka, Alexandra si Stefan_Elite Model Look Romania 2016 mic
Miercuri, 19 octombrie, intr-o atmosfera ce a stat sub semnul frumusetii si elegantei, s-a desfasurat finala Elite Model Look Romania 2016, competitie sustinuta de ROWENTA. Selectia celor 12 finalisti a avut drept scop desemnarea celor doi castigatori care vor reprezenta Romania la Finala Mondiala Elite Model Look 2016, din noiembrie, de la Lisabona, Portugalia.

Alexandra si Stefan au castigat aprecierea unanima a juriului, dar si admiratia si aplauzele publicului, dand dovada de carisma, eleganta si spontaneitate, atribute sine qua non pentru o cariera internationala in domeniul modelling-ului.

Cu emotii inerente oricarui concurs si cu multe sperante, finalistii au defilat pe catwalk, sub privirile intransigente ale unui juriu alcatuit din personalitati din lumea modelling-ului si frumusetii, printre care s-au numarat Andreea Ibacka, blogger si ambasador Rowenta in Romania si Gabriela Velicu – Trade Marketing Manager Rowenta – Groupe SEB. Tinerii au prezentat ultimele trenduri in moda si au demonstrat, pentru doua ore, ca eleganta si rafinamentul predomina intotdeauna la Elite Model Look.

“Este deja un fapt cunoscut ca Rowenta, ca un adevarat ambasador al frumusetii, sustine, an de an, concursul Elite Model Look la nivel international. Continuand aceasta traditie, Rowenta s-a alaturat pentru a treia oara consecutiv competitiei din Romania in calitate de Partener Oficial. Din dorinta de a oferi frumusetii sustinerea de care are nevoie, brandul a dezvoltat o linie de produse dedicate – ROWENTA for Elite Model Look.”, declara Gabriela Velicu – Trade Marketing Manager Groupe Seb.

Toti cei prezenti la acest eveniment au avut ocazia sa traiasca momente de neuitat in fascinantul univers al modelling-ului, iar la finalul unei seri magice au facut cunostinta cu cei doi castigatori ai prestigioasei competitii, Alexandra si Stefan, care vor duce numele Romaniei mai departe, in finala mondiala din Portugalia.

Despre concursul Elite Model Look

Elite Model Look Romania 2016 sustinut de ROWENTA a decis, in urma prestatiilor de miercuri seara, ca Alexandra si Stefan sunt cei mai potriviti sa reprezinte Romania la finala mondiala din noiembrie 2016, de la Lisabona.

Ajuns la editia cu numarul 33, Elite Model Look 2016 sustinut de Rowenta este cel mai cunoscut concurs de modelling la nivel mondial, oferind aspirantilor la o cariera in acest domeniu, deopotriva fete si baieti, sansa de a calca pe urmele unor modele celebre, precum Cindy Crawford, Stephanie Seymour, Gisele Bundchen ori Constance Jablonski.

Gama de produse ROWENTA for Elite Look Model dedicate competitiei de modelling combina stilurile si tendintele din cadrul prezentarilor de moda si caracterul practic si inteligent, propunand produse must have pentru orice femeie, de la placi de indreptat parul la ondulatoare, uscatoare de par, perii rotative si epilatoare.

Despre Rowenta
Rowenta a luat nastere in 1909, in Germania. Brandul satisface nevoile consumatorilor aflati in cautarea produselor de inalta performanta, usor de folosit si cu design functional pentru uzul cotidian. Rowenta dispune de o gama larga de produse, de la dispozitive pentru hairstyling si epilatoare, la aspiratoare si produse pentru ingrijirea tesaturilor, create din respect pentru consumator si mediul inconjurator.

Banner SapunulCheia.ro

SPOT – platforma de supply chain management dezvoltată de cargo-partner a depășit pragul de 20.000 de utilizatori

0
platforma spot

SPOT-logo

SPOT este o platformă dedicată vizibilității fluxului logistic, ale cărei funcționalități susțin structura din ce în ce mai complexă a lanțurilor de aprovizionare moderne. SPOT reprezintă alegerea a peste 20.000 de utilizatori, clienți ai cargo-partner Group la nivel mondial, pentru organizarea activității logistice și a transporturilor. În continuare, prezentăm avantajele și caracteristicile principalele la care se așteaptă utilizatorii platformelor de supply chain management.

Domeniul logistic a devenit un factor-cheie în derularea activității generale a companiilor, datorită globalizării și creșterii complexității lanțului de aprovizionare. Cerințele clienților devin din ce în ce mai exigente în privința calității proceselor, a siguranței, a vitezei și transparenței în toate aspectele ce țin de fluxul logistic. Astfel, a devenit vital pentru companiile implicate în comerțul internațional să-și optimizeze procesele, să fluidizeze comunicarea și să minimizeze, pe cât posibil, eforturile de ordin administrativ, cu privire la activitatea logistică. Soluțiile software inteligente și structurile noi, integrate în sistemul IT, devin extrem de valoroase, oferind avantaje competiționale.

Platforma colaborativă și de vizibilitate SPOT, dezvoltată de cargo-partner, constituie rezultatul îmbinării expertizei logistice cu tehnologia informației, acumulate pe parcursul a peste trei decenii. În prezent, platforma are peste 20.000 de utilizatori înregistrați, ce provin din industrii dintre cele mai diverse, de la producție și retail până la transportul de marfă. Prin urmare, funcționalitățile pe care trebuie să le întrețină acest tip de platformă sunt la fel de diverse, în acord cu profilul utilizatorilor săi.

Vizibilitate
Funcția de urmărire și localizare a expediției (Track & Trace) este una dintre cele mai importante pentru o platformă dedicată fluxului logistic. Toate părțile implicate în transportul de bunuri – furnizorii, comercianții engros, retailerii, consumatorii finali, dar și agenții vamali și casele de expediții – au nevoie de acces permanent la detaliile referitoare la transport.

De exemplu, responsabilul cu formalitățile vamale pentru producătorul de ștampile Trodat Marking Devices (Xiamen) Co., Ltd., afirmă:

„Opțiunile de Track & Trace pe care SPOT ni le pune la dispoziție contribuie la optimizarea modului în care procesăm comenzile de achiziție, ne oferă un grad maxim de control al volumelor transportate și facilitează analiza de cost.”

Colaborare
Lipsa transparenței asupra mesajelor transmise poate avea ca efect pierderea câtorva ore de lucru, în care personalul va direcționa resurse pentru identificarea parcursului și statusului mărfii. O platformă inteligentă de supply chain management va asigura livrarea la timp a informațiilor către părțile implicate, astfel încât acestea să poată reacționa cu rapiditate în fața situațiilor neprevăzute.

SPOT Communicator are capabilități mai extinse decât simpla transmitere a informației dinspre o parte către cealaltă, întrucât permite utilizatorilor să definească, în mod clar, cine va primi informările și tipul acestora. Managerul responsabil de Supply Chain în cadrul Orbus Neich, producător mondial de dispozitive medicale, exemplifică:

„În trecut, gestionam toate comunicările referitoare la transporturi prin intermediul telefonului sau al e-mailului. SPOT a venit ca o noutate totală pentru noi, transformând plasarea comenzilor de transport și comunicarea aferentă, în procese mult mai ușor de derulat!”

Simplitatea și ușurința în utilizare constituie elemente esențiale pentru reducerea volumului de muncă la nivel administrativ, în special în contextul lanțurilor de aprovizionare moderne:

„SPOT simplifică modul în care PepsiCo desfășoară activitatea de comunicare cu partenerii săi internaționali, astfel încât ne putem baza pe un flux de informații continuu, de-a lungul întregului lanț de aprovizionare!”, declară un coordonator senior al departamentului de Global Procurement al Marbo Product d.o.o., companie membra PepsiCo, Inc.

Purchase Order Management
Alinierea modului de gestionare a comenzilor cu procesele de producție, depozitare și livrare a produselor aduce, în special în cazul companiilor cu operațiuni internaționale, reduceri semnificative de costuri, respectiv diminuarea efortului administrativ. O platformă inteligentă de supply management se comportă pro-activ si preia sarcina trimiterii de notificări, generând mesaje automate ce contribuie la siguranța efectuării transporturilor la timp; astfel, se limitează, pe cât posibil, situațiile în care transporturile trebuie efectuate în regim de urgență, așadar costurile sunt ținute sub control. În plus, scade nevoia stocurilor de rezervă, deci costurile aferente inventarului scad și ele.
Reprezentantul Meiko Electronics Co. Ltd., responsabil cu supervizarea proceselor de achiziții, confirmă:

”Clienții noștri se bazează pe informații cât mai exacte cu privire la transporturile de mărfuri, pentru a-și putea planifica producția proprie. Prin intermediul actualizărilor trimise de platforma SPOT, pot acționa în sensul alocării de resurse și au certitudinea unui flux de producție constant.”

Platforma de comunicare info-logistică SPOT este disponibilă și în România, exclusiv prin intermediul cargo-partner Group.

SPOT, pe scurt

SPOT este o platformă colaborativă, de vizibilitate asupra fluxului logistic, dezvoltată de cargo-partner în vederea fluidizării proceselor de comunicare, gestionării informațiilor, documentelor și bunurilor, de-a lungul întregului lanț de aprovizionare. SPOT asigură cadrul de derulare a activităților de producție, transport, depozitare și distribuție, interconectate printr-o comunicare eficientă și procese optimizate.

Despre cargo-partner

cargo-partner este o companie privată, de mărime medie, ce oferă o gamă completă de servicii de transport și logistică integrată, cu expertiză în transportul aerian, maritim și tehnologia informației. În calitate de partener ce oferă soluții complete, cargo-partner creează beneficii competitive pentru clienții săi, grație unui sistem de transport sprijinit de un sistem IT performant și unui management optimizat al vânzărilor și achizițiilor. Compania a fost fondată în urmă cu peste 30 de ani, iar în 2015 a înregistrat o cifră de afaceri de 540 de milioane de euro, prin aportul celor 2.365 de angajați.

Informații suplimentare
Doina Cristina Cherry, Marketing Manager
cargo-partner Expediții S.R.L.
Sos. București-Ploiești, nr. 42-44, Cladirea B, Aripa B2, Etaj 1, RO-013696, București, România
Tel. + 40 21408 2468, E-mail: doina.cherry@cargo-partner.com, www.cargo-partner.com

Banner SapunulCheia.ro

A început Școala de Business pentru elevii de liceu

0
business

25 de elevi din 5 licee ieșene sunt pregătiți pentru a-și deschide propria afacere, în cadrul proiectului ”Tinerii de azi, liderii de mâine”, proiect organizat de Asociația Creștin-Umanitară ”Slujirea Vieții” și finanțat de Primăria Municipiului Iași

Vineri și sâmbătă, 21 – 22 octombrie 2016, s-au desfășurat primele sesiuni de formare antreprenorială, dedicate elevilor din cinci licee ieșene, partenere în cadrul proiectului ”Tinerii de azi, liderii de mâine”. Activitățile, desfășurate sub titulatura ”Școala de Business”, au creat diferite situații de învățare teoretică și practică, ajutându-i pe elevi să își dezvolte spiritul și deprinderile antreprenoriale.
Temele abordate în cadrul celor două sesiuni au fost: Pasi în demararea unei afaceri; Structura unui plan de afaceri; Aspecte esențiale la începutul unei afaceri: resursele financiare și sursele de finanțare. Printr-o serie de metode de educație non-formală și ateliere, elevii au învățat practic cum să întocmească un plan de afaceri și să își seteze obiective realiste pentru dezvoltarea unei afaceri proprii.
Participanți la sesiunile Școlii de Business au fost grupuri de câte 5 elevi, însoțiți de un profesor coordonator, de la Liceul Tehnologic ”Petru Poni” Iași, Colegiul Tehnic de Transporturi și Construcții Iași, Colegiul Tehnic ”Dimitrie Leonida” Iași, Colegiul Tehnic ”Mihail Sturdza” Iași și Colegiul Tehnic ”Ioan C. Ștefănescu” Iași, licee partenere în cadrul proiectului ”Tinerii de azi, liderii de mâine”.
Școala de Business va continua cu alte patru ateliere practice și sesiuni de informare și pregătire a elevilor, pe 28 – 29 octombrie și 4 – 5 noiembrie. Aceștia vor schița un plan de afaceri pentru 3 oportunități de afacere: Afaceri dulci: patisserie, cofetărie / Artizanat/ Handmade. Elevii vor beneficia și de vizite de documentare și întâlniri cu antreprenori locali și reprezentanți ai autorităților locale.

Despre proiectul ”Tinerii de azi, liderii de mâine”
Proiectul ”Tinerii de azi, Liderii de mâine” și-a propus să creeze diferite situații de învățare într-un cadru protejat, dar și în cadru real prin organizarea unor activități care să-i provoace pe tineri și să-i motiveze în vederea dobândirii deprinderilor antreprenoriale. Proiectul se va desfășura pe o perioadă de 3 ani, în 3 etape distincte, începând cu data de 8 august 2016. În fiecare etapă vor exista 5 parteneri – 5 instituții de învățământ preuniversitar din Iași.

Despre Asociația Creștin-Umanitară ”Slujirea Vieții”
Asociația Creștin-Umanitară ”Slujirea Vieții” este o organizație non-guvernamentală, cu scopul de a crea si iniția programe, acțiuni și servicii pentru a promova dreptul la viață al persoanelor, grupurilor și comunităților aflate temporar în criză, care întâmpină dificultăți în funcționarea și integrarea socială. Printre principalele activități se numără dezvoltarea de programe pentru educație și integrare socială a persoanelor defavorizate.

Proiect co-finanțat din bugetul Primăriei Municipiului Iași prin mecanismul de finanțări nerambursabile, comform prevederilor Legii nr. 350/2005 privind regimul finanțărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activități non-profit de interes general.

tinerii de azi_liderii de maine

Banner SapunulCheia.ro

Presodrenaj cu infrarosu – Slabire, sanatate, eliminarea stresului

0
Presodrenaj salon-slabire-sector-3-high-class-beauty-presoterapie

ABONAMENT PRESODRENAJ CU INFRAROSU 5 SEDINTE – 145 LEI

Presoterapia este o metoda terapeutica utilizata atat in fizioterapie cat si in estetica si care, pe langa masaj limfatic, stimuleaza circulatia sangelui prin presarea unor zone diferite ale corpului. Tratamentul cu presoterapie reprezinta una dintre cele mai eficiente metode de reducere a celulitei, remodelare a corpului, eliminare a toxinelor si slabire. Pe langa acestea, presoterapia are efecte deosebite in cazul picioarelor umflate si grele, ajutand la reducerea cantitatii de apa din organism.

Presodrenajul cu infrarosu este recomandat, atat persoanelor care au un stil de viata sedentar cat si celor care doresc un mai mare control asupra proprii greutati. Datorita caldurii profunde si intense generate de razele infrarosii este activat procesul de lipoliza, respectiv de ardere a grasimilor.

Tratamentul presoterapie (drenaj limfatic) cu infrarosu solicita din partea organismului o puternica transpiratie, deoarece razele infrarosii actioneaza direct la nivelul tesuturilor si nu extern lor.

Raze infrarosii genereaza caldura direct pe corp, astfel transpiratia provocata este formata din 30% grasimi si toxine, spre deosebire de doar 15% in cazul unei saune obisnuite.

Tratamentul corporal de drenaj limfatic cu raze infrarosii este o metoda de slabit extrem de indragita, deoarece este singura procedura prin care se pierde atat in greutate cat si in centimetri. Tratamentele cu raze infrarosii nu sunt agresive pentru organism, producand rezultate exceptionale atat in materie de slabit cat si pentru sanatatea organismului.

Pe langa pierderea in greutate, printre beneficiile presodrenajului cu raze infrarosii, enumeram: eliminarea si prevenirea celulitei prin diminuarea stratului adipos, reintinerirea organismului prin accelerarea microcirculatiei si a metabolismului, purificarea sangelui, imbunatatirea aspectului pielii, stimularea procesului de vindecare naturala al organismului prin cresterea numarului de celule albe din sange, cresterea rezistentei la boli, reducerea stresului si combaterea insomniei. Mai mult, presoterapia mai este utilizata in ameliorarea flebitei, in fizioterapie, in actiuni de vindecare sau de cicatrizare a tesuturilor si pentru relaxarea organismului.
Pentru programari, va rugam sa ne contactati la 0733 822 020 sau prin e-mail: contact@originalbeauty.ro
Adresa: Bucuresti, sector 3, strada Dristorului nr. 5, intersectia cu bd. Decebal.
Alte detalii si oferte veti vizualiza accesand www.originalbeauty.ro.

salon-slabire-sector-3-high-class-beauty-presoterapie

Banner SapunulCheia.ro

Declarația de la Oradea: 5 lucruri de care mediul de afaceri local are nevoie pentru dezvoltarea sustenabilă a companiilor

0
business-2-more-business-oradea-2016

Conferința Regională Business to more Business, cel mai mare eveniment de afaceri din acest an pentru antreprenorii și managerii din Bihor și județele învecinate, s-a desfășurat la Oradea, în data de 20 octombrie 2016.

Evenimentul a fost organizat de Doingbusiness.ro și a permis participanților să ia la cunoștință informații relevante pentru mediul de afaceri, atât în ceea ce privește consultanța fiscală, financiară și managementul performant, cât și în privința instrumentelor pentru accelerarea afacerilor.

,,Evenimentul de la Oradea ne-a confirmat că suntem cea mai importantă conferință de afaceri anuală din România care acordă atenție sporită mediului de afaceri regional. Am venit la Oradea pentru a treia oară și ne bucurăm că mai mult de 130 de antreprenori, oameni de afaceri locali și persoane cheie din companii, ne-au confirmat că Business to more Business este evenimentul care nu trebuie ratat de antreprenorii români. În premieră la Oradea ne-am propus și am reușit nu doar să aducem instrumentele utile dezvoltării afacerilor către companii, ci și să devenim o portavoce a ceea ce oamenii de afaceri au nevoie. Așa am conceput, împreună cu anterprenorii prezenți, ceea ce numim Declarația de la Oradea’’, a declarat Dumitru Ion, CEO Doingbusiness.ro.

Declarația mediului de afaceri din Oradea include 5 puncte care au fost identificate și susținute de participanți ca fiind strict necesare mediului de afaceri. Ele sunt:

  1. Necesitatea stabilității legislației financiare și îmbunătățirea legislației actuale astfel încât companiile să aibă posibilitatea promovării prin activități de lobby a intereselor lor legitime;
  2. Sunt necesare măsuri care să limiteze deficitul de forță de muncă acut și mai ales deficitul major de forță de muncă minim calificată;
  3. Diminuarea presiunilor salariale induse în mediul privat de majorarea salariilor în sectorul administrativ prin lărgirea bazinului forței de muncă disponibilă pentru sectorul privat;
  4. Necesitatea îmbunătățirii calității serviciilor financiare și importanța tratării de către instituțiile financiare bancare a clienților în funcție de particularitățile lor;
  5. Eliminarea super-birocratizării ne necesare dar existente la nivelul instituțiilor guvernamentale și diminuarea birocratizării excesive.

 

Asociația Firmelor Bihorene a fost co-organizator al Conferinței Business to more Business de la Oradea iar partenerii evenimentului au fost: Telekom Romania, Coface, Microsoft Romania, SAS, InfoCredit, Net Brinel și Kompass Romania. Ramada Oradea a fost partenerul logistic al conferinței. Partenerii evenimentului au adus în fața antreprenorilor prezenți instrumente utile pentru dezvoltarea afacerilor, de la optimizarea costurilor companiilor prin soluții individualizate/adaptate afacerilor, cunoașterea bonității clienților, folosirea inteligentă a instrumentelor digitale de care deseori anterprenorii dispun deja (dar nu cunosc faptul că dispun de ele și că le pot utiliza fără costuri suplimentare), până la instrumente inovatoare pentru extragerea informațiilor cele mai relevante din ,,oceanul de date’’ disponibil companiilor prin analizarea inteligentă a portofoliului de clienți.

Evenimentul a fost susținut prin parteneriate media de: AGERPRES, Calendar Evenimente, Revista CARIERE, Evenimente Biz, Jurnalul de Afaceri, MANPRES, PrBox.ro, RBE Connect, Spatiulconstruit.ro, Manager Express, Transilvania Business, Investclub, ghidlocal.com, Inspire, Buzzjob, Crisana, Forbes. Participarea a fost gratuită pentru primele două persoane înregistrate din cadrul fiecărei companii reprezentate la eveniment.

Conferința face parte din Proiectul Național Business to more Business care a debutat la Brașov, în 10 martie 2016 și a mai cuprins până acum mediul de afaceri din Iași, Prahova, București, Sibiu, Ploiești, Constanța și Cluj Napoca și va continua după Oradea cu evenimentul organizat la Timișoara în 8 decembrie 2016. Totodată, în luna noiembrie 2016, la București, Doingbusiness.ro organizează evenimentul de referință CEO Conference, cea mai completă conferință de afaceri dedicată top managerilor din toată țara în care Doingbusiness.ro invită cei mai importanți lideri și experți pentru a prezenta experiențele și strategiile lor pentru sectoare cheie ale economiei românești (detalii aici: http://new.doingbusiness.ro/eveniment/CEO_Conference/Ceo_Conference_-_Shaping_the_Future/31)

 

 

Despre Doingbusiness.ro

 

Despre Doingbusiness.ro

Doingbusiness.ro este un portal de afaceri care ofera utilizatorilor informatii depre oportunitatile din economia nationala precum si prezentarea principalelor companii active in fiecare domeniu. Proiectele noastre includ: publicatiile Romanian Business Digest si Major Companies in Romania in variante print si online.

Serviciile noastre includ: servicii de agentie de evenimente, servicii de comunicare si direct marketing – call center, direct mailing, direct e-mailing, cercetare de piata. Doingbusiness.ro este organizator al seriilor de evenimente proprii: CEO Conference, BUSINESS to more BUSINESS, IMM ReStart, Emerging Europe Energy Summit si Emerging Europe Investment Summit.

Mai multe detalii despre evenimentele organizate in 2015 de Doingbusiness.ro sunt disponibile aici. Mai multe detalii despre evenimentele organizate in 2016 de catre Doingbusiness.ro sunt disponibile aici.

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE