Agenția de training Creative Business Management lansează, în data de 2 martie, un nou program de curs susținut de specialiști care oferă informații esențiale, necesare pentru activități performante în agricultură. Timp de 4 zile, în cadrul cursului ”Managementul fermei” participanții vor învăța despre modul în care pot face un plan de afaceri, despre organizarea activităților fermei și marketingul produselor agricole.
“Cursul”Managementul fermei” este lansat după o experiență de 4 ani în organizarea de cursuri în agricultură. În acești ani am învățat de la cei peste 600 de cursanți care sunt problemele cele mai dificile în agricultură și care sunt nevoile lor de formare. Ne dorim ca acest curs să răspundă, în mare parte, întrebărilor despre organizarea activităților în fermă și să îi ajute pe cei aflați la început de drum să găsească oportunități viabile de finanțare și vânzare a produselor”, a declarat Beatrice Pandea, coordonator training în cadrul Creative Business Management.
Acest program este dedicat atât fermierilor cu exploatații de dimensiuni mari care doresc să eficientizeze activitatea, cât și proprietarilor de ferme mici care își doresc să crească printr-un plan de afaceri finanțat din fonduri europene.
”Fermierii care conduc ferme profitabile știu că succesul activității agricole ține, de cele mai multe ori, de planificare și finanțare. Ei știu mai bine ca oricine că, spre deosebire de alte meserii, a fi șef de fermă nu este o activitate cu program definit. Șeful de fermă este înainte de toate o vocație, pe care mulți fermieri o transmit către generațiile următoare”, a adăugat Beatrice Pandea.
Programul este structurat în patru zile de curs, în care participanții vor învăța cum să își extindă business-ul și să își maximizeze profitul. Programa cursului cuprinde: planul de afaceri al fermei, activitatea de producție vegetală a fermei, activitate de producere animală în ferma zootehnică și marketingul și vânzarea produselor agricole.
Prima parte a acestui program este susținută de lectorul Violeta Rusu, cu o experiență de peste 10 ani în project management pentru obținerea finanțărilor din fonduri europene în domeniul agriculturii. Lectorul va împărtăși participanților la curs noțiunile cele mai importante în vederea stabilirii unui plan de afaceri pe termen lung cu rezultate eficiente.
Cea de a doua zi de curs din programul ”Managementul fermei” este susținută de lectorul Maria Toader, profesor în cadrul Universității de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București – Facultatea de Agricultură. Cu o expertiză vastă în domeniu ea le va oferi cursanților noțiunile teoretice și cele mai bune practici verificate din activitatea de producție vegetală a fermei.
Programul cuprinde și un curs de o zi despre activitatea de producție animală în ferma zootehnică. Cursanții vor dobândi noțiuni teoretice despre organizarea, comercializarea și valorificarea produselor, predate de lectorul Viorica Boboc.
Ultima zi de curs este dedicată marketingului și tehnicilor de vânzare a produselor agricole, în care participanții vor afla care sunt etapele esențiale în valorificarea produselor agricole și ce instrumente pot folosi pentru a crea o strategie puternică de promovare și vânzare. Cursul este susținut de Bianca Preda, redactor șef al revistei Eco-Ferma – singura revista de agricultură ecologică, fost jurnalist cu o bogată experienţă în activitatea de PR și consultant de imagine în proiecte de dezvoltare în agricultură. De peste 12 ani coordonează şi implementează strategii de promovare pentru companii din domeniul agricol. Experiența sa în promovarea agriculturii este dobândită prin participarea la evenimente interne și internaționale de profil.
Cursul este organizat în București, iar doritorii își pot rezerva locul prin apel telefonic numărul 0743.183.353, pe email la cursuri@cbmanagement.ro sau pe pagina cursului.
Un nou program de training pentru fermieri este lansat de Creative Business Management
Schimbările și avantajele oferite de utilizarea Poliței de Asigurare de Garanție Vamală comparativ cu o Scrisoare de Garanție Bancară sau numerar
CertAsig Insurance and Reinsurance și Deloitte Romania, alături de BusinessMark Event Management anunță organizarea evenimentului „Polița de Asigurare Vamală – o alternativă eficientă la Scrisoarea de Garanție Bancară”, ce va avea loc pe 27 februarie 2018, la Hotel InterContinental din București. Întâlnirea reprezintă o invitație la un mic dejun de afaceri alături de unii dintre cei mai buni specialiști de pe piața asigurărilor de Garanții Contractuale și Vamale din România.
Scopul acestui eveniment este de a afla care sunt cele mai importante schimbări legislative și de a cunoaște principalele beneficii ale utilizării unei Polițe de Asigurare de Garanție Vamală comparativ cu o Scrisoare de Garanție Bancară sau numerar.
În prezent, legislația vamală permite operatorilor economici să apeleze la o nouă formă de garantare vamală și anume o poliță emisă de societățile de asigurare stabilite pe teritoriul Uniunii Europene. Spre deosebire de metodele tradiționale de garantare în vamă – numerar sau Scrisoare de Garanție Bancară, Polița de Asigurare de Garanție Vamală eliberează, în primul rând, cash-ul colateral, lăsând resursele financiare la dispoziția afacerii. De asemenea, aceasta permite ridicarea limitei de garantare, comparativ cu metodele tradiționale, asigurând un număr suplimentar de operațiuni vamale, un număr mai mare de parteneri comerciali.
Participanții au oportunitatea de a se întâlni cu următorii speakeri:
- JAMES GRINDLEY, CEO, CertAsig
- MIHAI PETRE, Senior Manager, Customs & Global Trade, Deloitte România
- SÎNZIANA MUSCALU, Chief of Bond Underwriting, CertAsig
- COSMIN DINCĂ, Senior Consultant, Customs & Global Trade, Deloitte România
„Asigurările de Garanții Contractuale și Vamale reprezintă un produs relativ nou pentru Europa Centrală și România. Deși subscrierile de obligațiuni au început să apară în România în urmă cu aproximativ 7-8 ani, există încă o slabă cunoaștere a modului în care acestea funcționează și cum pot fi folosite de către companii. Cel mai des întâlnite asigurări în regiune sunt cele de ofertă, performață și întreținere, care sunt și cele mai cunoscute. Există multe alte utilizări ale asigurărilor care pot fi observate și în alte țări. În fapt, Italia are unul dintre cele mai extinse portofolii din Europa și, probabil, din lume. În acest sens, considerăm că putem învăța multe de la această piață vastă. CertAsig este un asigurător ce oferă produse specializate și aproximativ 30% din portofoliul nostru îl reprezintă asigurările de garanții. Compania noastră caută permanent oportunități de a lansa noi produse și de a răspunde cerințelor clienților. Pentru că Polița de Asigurare de Garanție Vamală este subiectul central al conferinței, în mod cert, și potențialul pentru acest produs este semnificativ. Portul Constanța este al doilea cel mai mare din Europa, după cel din Hamburg. Și România are garanții esențiale cu cinci țări, atât din Uniunea Europeană, cât și din afara UE. Dat fiind faptul că importurile cresc în România, se observă și nevoia unor garanții personalizate. În cadrul CertAsig, vedem acest aspect ca pe o oportunitate interesantă. Suntem norocoși că acest eveniment reunește specialiștii și liderii pe piața asigurărilor de Garanții Contractuale și Vamale din România, care vor împărtăși din cunoștințele și experiența personală. Sunt sigur că întâlnirea va fi una utilă și sperăm să stimuleze cunoașterea și utilizarea asigurărilor de garanții în România.”, declară James GRINDLEY, CEO, CertAsig.
„Polițele de asigurare de garanții vamale sunt utilizate în mod frecvent în țările membre ale Uniunii Europene, ca urmare a cadrului legislativ permisiv. Scopul nostru îl reprezintă promovarea acestora și în mediul de afaceri din România. În situația în care participantul la comerțul internațional este interesat de dezvoltarea activelor companiei, de noi investiții, sau pur și simplu nu dispune de toate resursele neceare, accesarea unui astfel de instrument de garantare, oferă în mod cert oportunitatea de utilizare eficientă a resurselor financiare ale unei companii, eliberând sumele de bani blocate în scrisorile de garanție bancară. Cu siguranță, concluziile evenimentului vor fi pe măsura așteptărilor tuturor acelora ce doresc să își eficientizeze timpul acordat în obținerea unei Garanții Vamale precum și costurile pentru utilizarea acesteia, în raport cu câștigul oferit”, declară Sînziana MUSCALU, Chief of Bond Underwriting, CertAsig.
„Introducerea unei noi metode de garantare în relația cu autoritatea vamală arată încă o dată preocuparea constantă a legiuitorului European pentru susținerea mediului de afaceri, a participanților la comerțul internațional mai precis. În contextul actual, resursele financiare disponibile în interiorul fiecărei societăți deschid constant noi oportunități de afaceri, noi orizonturi, fiind deosebit de valoroase. De aceea, polița de garantare vamală este un produs deosebit de valoros pentru societățile care nu doresc să-și blocheze resursele financiare într-o scrisoare de garanție bancară. Mai mult, apariția unor noi jucători în domeniul garanțiilor vamale, alături de cei tradiționali (societățile bancare), va duce la împărțirea riscurilor inerente între mai mulți participanți, ceea ce le va face mai ușor de controlat și absorbit la un cost din ce în ce mai mic pentru mediul de afaceri.”, declară Mihai PETRE, Senior Manager, Customs & Global Trade, Deloitte România.
Conferința se adresează companiilor care realizează activități de import-export, transportatorilor, comisionarilor vamali și brokerilor de asigurări, directorilor generali și financiari.
Evenimentul este organizat de CertAsig Insurance and Reinsurance, Deloitte, cu sprijinul BusinessMark Event Management și al partenerilor media: Financiarul.ro, Jurnalul de Afaceri, Ziare.com, www.transport-business.ro, 100% Construct, SpatiulConstruit.ro, Gazetadestiri, Business24, Calendar Evenimente, Debizz, Revista Valoarea, Transilvania Business, Roportal, Bucureșteni.ro, Administratie.ro, Manager Express, Global Manager, Chalbert, Vox Capital, PRBox, Rbeconnect, Rabbit Media.
Înregistrarea la eveniment se va face prin completarea formularului online, disponibil pe site-ul BusinessMark și trimiterea acestuia la office@business-mark.ro.
Despre CertAsig
CertAsig este o companie de asigurări românească, cu sediul în București și operațiuni în România,Turcia, Bulgaria și Cehia. Este o companie de asigurări dedicată segmentului Corporate și este lider pe piața asigurărilor din regiunea Mării Negre. CertAsig are sucursale în Constanța și Cluj, reprezentanțe regionale în Suceava și Râmnicu Vâlcea, un birou de legătură în Istanbul (Turcia) și o sucursală în Sofia (Bulgaria).
CertAsig oferă soluții inovatoare în piețele din România, Bulgaria și Turcia, experiență și standarde internaționale în asigurări pentru companii, adaptate la specificul piețelor locale, servicii corecte și prompte de instrumentare a daunelor, programe de reasigurare puternice, menite să confere siguranța financiară.
Despre Deloitte
Deloitte este una dintre cele mai mari firme de servicii profesionale care oferă clienților o gamă completă de servicii integrate de consultanță. A dezvoltat o strategie solidă, la bază căreia se află o gamă diversificată de servicii profesionale furnizate clienților și un număr considerabil de industrii deservite în întreaga țară.
Pune la dispoziția clienților resurse internaționale și priceperea locală pentru a-i ajuta să exceleze indiferent de locul în care aceștia își desfășoară activitatea.
Diversitatea este parte integrantă a identității companiei.
Despre BusinessMark Event Management
BusinessMark Event Management este divizia BusinessMark de organizare evenimente personalizate pentru clienți și de asigurare a suportului logistic. BusinessMark oferă posibilitatea construirii de evenimente B2B pentru companii, evenimente gândite și planificate împreună cu fiecare client astfel încât să respecte linia de comunicare și strategia de business ale companiei. Oferim consultanță și suport în implementare în ceea ce privește obiectivele strategice și de business stabilite pentru eveniment și asigurăm managementul evenimentului, acoperind aspectele ce privesc logistica, producția, dar și optimizarea bugetului.
Experții MOREANU Law și specialiștii în domenii conexe analizează principalele modificări aduse de noile Contracte FIDIC
MOREANU Law alături de BusinessMark Event Management anunță organizarea conferinței „Noile contracte FIDIC”, eveniment ce va avea loc pe 2 martie 2018 la Hotel InterContinental, București. Scopul întâlnirii este de a discuta principalele modificări aduse de noile Contracte FIDIC, dar și de a analiza cele 2 contracte model propuse de Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice.
O piață eficientă are nevoie de instrumente juridice moderne și flexibile, iar în acest context contractele de construire / antrepriză de construcții au o importanță semnificativă.
Contractele-standard internaționale FIDIC s-au impus în ultimii 10-12 ani drept contractul preferat, recunoscut și acceptat. Contractele-standard trebuie însă să fie adaptate atât la specificul pieței românești, cât și la sistemul de drept și legislația specială aplicabilă în materie, iar acest demers implică o cunoaștere detaliată și de substanță a acestor contracte-standard.
În acest context, conferința „Noile contracte FIDIC” vine în întâmpinarea participanților și abordează următoarele subiecte:
- Analiza generală asupra pieței de real estate, cu privire specială asupra pieței construcțiilor;
- Prezentare generală privind Contractele FIDIC, cu accent asupra FIDIC „galben” și „roșu”?
- Punerea în discuție preliminară a Noilor Contracte FIDIC emise în luna decembrie 2017;
- Situația Beneficiarului și relația acestuia cu Inginerul;
- Principalele drepturi și obligații;
- Intervenția Echipei de project management în proiect;
- Împărțirea riscurilor și responsabilităților părților contractante;
- Principalele modificări aduse în cadrul FIDIC „roșu”, „galben” și „argintiu”, ediția decembrie 2017;
- Analiza celor 2 modele de contracte propuse de către MDRAPFE pentru lucrări de infrastructură și adoptate prin Hotărâre de Guvern în luna decembrie 2017.
„După un efort de rescriere demarat în urmă cu 8 ani, trei dintre cele mai importante modele de Contracte FIDIC, şi anume FIDIC „galben”, FIDIC „roşu” şi FIDIC „argintiu”, au fost re-emise sub forma ediţiei a 2-a la începutul lunii decembrie 2017. Modificările Contractelor standard FIDIC sunt spectaculoase, atât în ceea ce priveşte aspectele de fond, cât şi de formă. Emiterea noului set de 3 contracte-standard constituie un moment definitoriu pentru piața construcțiilor la nivel global.
Având în vedere importanţa deosebită a Contractelor FIDIC în România, acest model de contract a devenit standardul preferat deopotrivă al antreprenorilor şi beneficiarilor, dezvoltatori sau proprietari, inclusiv pentru proiectele de infrastructură finanțate de stat.
Versiunea standard a Contractelor FIDIC (în fapt Condiţii Generale) se amendează în funcţie de specificul proiectului prin intermediul Condiţiilor Speciale/Particulare, zonă în care intervine pregătirea şi experienţa avocatului ce asistă beneficiarul sau antreprenorul în cadrul procedurii de pregătire a draftului preliminar, negociere şi semnare a contractului.” declară Dr. DANIEL MOREANU, Avocat, MOREANU Law.
Participanții au oportunitatea de a se întâlni cu următorii speakeri:
- DANIEL MOREANU, Avocat, MOREANU Law
- STEPHEN BURKE, Construction Director, Forte Partners
- ADRIAN TUDOR, Director Tehnic, Bog’Art
- FLORIN POPA, Managing Partner, Vitalis
- ȘERBAN JUVERDEANU, Head of Construction, P3 România
- SILVIU MUNTEANU, Avocat
Conferința se adresează companiilor de construcții și producție, dezvoltatorilor imobiliari, avocaților, consultanților, retailerilor.
Evenimentul este organizat de MOREANU Law cu sprijinul BusinessMark Event Management și al partenerilor media: Financiarul.ro, Jurnalul de Afaceri, Ziare.com, Gazetadestiri, Business24, Calendar Evenimente, Debizz, Revista Valoarea, Transilvania Business, Roportal, Bucureșteni.ro, Administratie.ro, Manager Express, Global Manager, Chalbert, Vox Capital, PRBox, Rbeconnect, Rabbit Media.
Înregistrarea la eveniment se va face prin completarea formularului online, disponibil pe site-ul BusinessMark și trimiterea acestuia la office@business-mark.ro.
Despre MOREANU Law
MOREANU Law este o firmă de avocatură care tinde să depășească așteptările în ceea ce privește rezultatele furnizate clienților. Deviza noastră “Legal Thinking for the Future”© surprinde esența activității și a serviciilor furnizate.
Fiind implicați în proiecte și tranzacții atât pentru clienți internaționali cât și români, în ultimii ani am furnizat asistență juridică în cadrul unor proiecte complexe și sofisticate, în domenii ale dreptului precum: Protecția Datelor cu Caracter Personal, Asistență Corporativă Generală, Contracte, Drept Comercial, Litigii, Drept Bancar, Fuziuni și Achiziții, Dreptul Muncii, Construcții și Drept Urbanistic și Drept Imobiliar. Lucrând indeaproape cu companii internaționale de top și instituții europene, am dobândit cunoștințe esențiale în ceea ce privește protejarea intereselor juridice la cel mai înalt nivel.
Despre BusinessMark Event Management
BusinessMark Event Management este divizia BusinessMark de organizare evenimente personalizate pentru clienți și de asigurare a suportului logistic. BusinessMark oferă posibilitatea construirii de evenimente B2B pentru companii, evenimente gândite și planificate împreună cu fiecare client astfel încât să respecte linia de comunicare și strategia de business ale companiei. Oferim consultanță și suport în implementare în ceea ce privește obiectivele strategice și de business stabilite pentru eveniment și asigurăm managementul evenimentului, acoperind aspectele ce privesc logistica, producția, dar și optimizarea bugetului.
Lean Six Sigma Yellow Belt | 17-18 februarie 2018
Notiuni fundamentale de Lean si Introducere in Six Sigma
Acest curs isi propune descoperirea si intelegerea principiilor, obiectivelor si a principalelor instrumente ale metodologiei Lean Six Sigma cu aplicabilitate in procesele de orice tip, demonstrarea eficientei lucrului in grup pentru identificarea cauzelor deorigine ale unei probleme, pentru gasirea si implementarea unor solutii comune, viabile si care sa reziste in timp, pregatirea in vederea obtinerii unei certificari internationale.
Cursul este destinat managerilor sau proprietarilor de procese din conducerea executiva, sefilor de departamente – care au sarcina de a mentine performantele proceselor in care sunt implicati si de a veghea la ameliorarea lor continua, colaboratorilor in situatia de aconduce un proiect pe termen scurt, pentru a aprecia daca Lean Six Sigma este recomandabila, expertilor sau specialistilor din procese invitati sa participe in cadrul sesiunilor de rezolvare a problemelor si de ameliorare a performantelor proceselor din cadrul departamentelor lor.
Continutul cursului:
Identificarea principiilor abordarii DMAIC si ale metodologiei Lean Six Sigma precum si a principalelor instrumente de baza ale acesteia, in concordanta cu Standardele ISO 13053-1/2011 si ISO 13053-2/2011 si respectand continutul curiculei recomandate de catre International Association for Six Sigma Certification(IASSC)
Definirea notiunilor de baza: Defect, Oportunitate, Valoare adaugata, Risipa
Exemplificare si calcul al performantelor procesului: Eficienta, Durata procesului, Intermediare, Randament, Defect la Million de Oportunitati, Sigma
Lucrul in echipa
Elaborarea hartii procesului permitand o intelegere comuna a procesului si a disfunctionalitatilor acestuia
Principiile Lean
1. Imbunatarirea continua
2. Cele 5 principii de baza
3. Activitati cu valoare adaugata / Activitati fara valoare adaugata
4. Pull versus Push
5. Risipe
6. Lean versus Six Sigma
Implementarea ameliorarilor propuse de catre echipa pentru fluidizarea procesului, eliminarea activitatilor care nu aduc valoare si minimizarea variatiei calitatii
Evidentierea ameliorarilor reale ale performantelor initiale ale procesului ca urmare a «quick wins» si a imbunatatirilor mai profunde
Calcularea performantei financiare si evidentierea impactului financiar al cresterii nivelului sigma al procesului in urma aplicarii metodologiei
Durata cursului: cursul se desfasoara in sala pe durata a doua zile, cu un total de 14 ore (16 ore inclusiv pauze). Participantii au acces la o platforma web cu resurse dedicate lean six sigma si beneficiaza de consultanta online din partea tutorilor acreditati.
Certificare: participantilor li se acorda certificate eliberate de o institutie acreditata de International Association for Six Sigma Certification SUA (CODECS – IASSC Accredited Training Organization).
° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° °° ° ° ° ° ° ° ° °
o Durata: 2 zile | 17-18 februarie 2018
o Locatia: Sediul CODECS din Strada Agricultori 37-39, sector 2, Bucuresti
o Pret: 225 Euro + TVA / participant (in aceasta suma sunt incluse materialele de curs, mesele de pranz si coffee-break-urile)
Din luna septembrie 2014 CODECS a devenit Accredited Training Organization a International Association for Six Sigma Certification cu sediul in SUA, Phoenix, Arizona, pentru programele Yellow, Green si Black Belt. Aceasta acreditare atesta faptul ca programele de training Lean Six Sigma oferite de CODECS respecta standardele IASSC.
Ce veti obtine parcurgand aceste cursuri:
o Accesul la cursuri oferite de o institutie acreditata de International Association for Six Sigma Certification SUA: CODECS – Accredited Training Organization;
o Certificatul de participare oferit de o institutie acreditata de International Association for Six Sigma Certification SUA;
Pentru mai multe informatii despre programele CODECS puteti accesa www.codecs.ro, iar pentru calendarul cursurilor open 2018 http://www.codecs.ro/calendar-cursuri.
De asemenea, un consultant CODECS va sta la dispozitie la numerele de telefon 021.252.51.82/3/4 si la adresa de e-mail sales@codecs.ro.
Construieste-ti cariera alaturi de CODECS!
Te asteptam!
Ai rezerve in alegerea lenjeriei de Valentine’s Day? Iata cateva lucruri pe care nu le stiai despre lenjeria intima
Atunci cand vrei sa achizitionezi o lenjerie intima, gandeste-te in primul rand la tine, deoarece tu esti cea care o va purta si, odata ce ai ales sa o imbraci, trebuie sa te simti confortabil. Multe femei considera ca formele corpului lor nu arata atragator purtand doar lenjerie intima, dar acest lucru este total fals. Din moment ce te simti bine in pielea ta atunci cand porti o rochie neagra, imbracand o lenjerie de Valentine’s Day ar trebui sa fie acelasi lucru. Fii increzatoare si vei avea de castigat! Partenerul tau nici nu va observa anumite imperfectiuni ale trupului tau, atat timp cat tu esti sigura pe tine.
Incearca sa nu te concentrezi numai asupra unor culori cat mai stralucitoare. Alege o lenjerie de Valentine’s Day indrazneata si sexy in acelasi timp si nu uita ca cele mai apreciate culori cand vine vorba despre o lenjerie intima sunt negru, auriu sau rosu aprins. Alege lenjeria de Valentine’s Day cu dantela si accesorizeaza tinuta senzuala cu o pereche de pantofi cu tocuri si o coafura cu bucle lejere. Evita culorile luminoase si incearca sa alegi nuante care se potrivesc cu tenul tau.
Armonizeaza corespunzator lenjeria de Valentine’s Day! Suntem convinsi ca unele femei poarta sutien si chiloti in diferite culori, iar acest lucru il stiu foarte bine. Daca de regula nu iti place sa asortezi piesele de lenjerie intima, de Valentine’s Day incearca sa le combini cat mai adecvat. Daca o piesa este rosie, atunci sa fie toata lenjeria culoarea rosie (sau orice alta culoare te-ai decis sa alegi). Surprinde-ti partenerul cu o lenjerie de Valentine’s Day absolut formidabila!
Nu este necesar neaparat sa porti sutien. Nu intelege gresit ideea: pentru a duce vibratia lenjeriei de Valentine’s Day la un alt nivel, poti alege sa porti un corset care sa-ti accentueze talia si sa-ti evidentieze bustul. Tine cont de forma trupului tau iar, daca ai anumite retineri in ceea ce priveste abdomenul sau alte imperfectiuni pe care le ai in acea zona, corsetul este varianta pe care trebuie sa o alegi.
Lasa timiditatea deoparte si dezvaluie un pic mai mult din trupul tau. Poti lasa cativa nasturi desfacuti, poti purta un colier usor alungit in decolteu, iar zona aceea va fi punctul de atractie pentru privirea partenerului tau in momentul in care va intalniti.
Atunci cand porti lenjeria de Valentine’s Day, foloseste un machiaj cat mai simplu, cu nuante usor intunecate. Evita culorile stralucitoare sau prea aprinse care ti-ar putea soca partenerul si i-ar “ucide” incet dar sigur dorinta.
Lenjeria de Valentine’s Day te poate ajuta extrem de mult in conexiunea cu partenerul tau, poate aduce un suflu nou si iti poate condimenta relatia. Nu ezita sa-ti alinti partenerul cu imagini pe care nu le va putea uita usor si tine cont de faptul ca tu esti cea care confera sexualitate lenjeriei intime. Site-ul Just4Girls iti vine in ajutor cu cele mai sexy lenjerii pentru Valentine’s Day. Indrazneste!
Cele 8 reguli imuabile ale tigarii electronice
Tigara electronica este un dispozitiv care, in ultimii 15 ani, a reusit sa ajute milioane de fumatori sa renunte la tigarile clasice. Cu toate acestea, inca circula multe zvonuri cu privire la siguranta sa pentru organism, mai ales din partea celor care nu au incercat-o niciodata. Insa milioanele de vaperi care au reusit sa renunte la fumat si nenumarate studii stiintifice stau drept marturie pentru urmatoarea concluzie: tigara electronica este cu 95% mai putin daunatoare decat tigarile clasice, iar cine vapeaza o simte si o traieste pe propria piele!
Daca vrei ca vapatul sa fie o experienta cat mai placuta si mai eficienta, este recomandat sa respecti cateva reguli de baza privind utilizarea ei. Iata care sunt cele 8 reguli imuabile ale tigarii electronice:
1) Nu folosi niciodata o baterie defecta sau de proasta calitate
Desi prin mass-media au circulat in ultimii ani stiri legate de riscul exploziei bateriei de tigara electronica, trebuie sa stii ca aceasta nu poate exploda “pur si simplu”. Ca orice dispozitiv electronic care functioneaza pe baza de baterie, tigara electronica are un anumit risc de explozie in cazul in care este defecta, utilizata necorespunzator, sau achizitionata de la producatori neautorizati.
Asadar, pentru a vapa linistit si a te bucura de experienta, cumpara intotdeauna baterii de tigara electronica de la magazine autorizate si utilizeaz-o corespunzator, conform manualului care o insoteste!
2) Tine-ti tigara electronica departe de umezeala
Daca nu vrei sa iti “condamni la moarte” tigara electronica, evita contactul acesteia cu apa. Daca ai scapat-o accidental in apa, e buna de aruncat la gunoi si cel mai recomandat este sa iti cumperi una noua.
3) Nu lasa niciodata bateria la incarcat peste noapte
Desi multi dintre noi comitem aceasta greseala cu telefoanele mobile si tabletele, cei care sunt vaperi ar face bine sa o evite si sa nu isi lase tigarile electronice la incarcat peste noapte, pentru ca acestea sa aiba o durata de viata cat mai mare. Asadar, scoate bateria din incarcator atunci cand aceasta este incarcata complet.
4) Blocheaza bateria atunci cand nu folosesti tigara electronica
Dezvolta-ti reflexul de a bloca bateria atunci cand nu vapezi pentru a evita declansarea accidentala si consumarea inutila a acesteia. Ai grija de baterie pentru a-i prelungi durata de viata cat mai mult!
5) Fereste-ti tigara electronica de temperaturi extreme
Temperaturile prea scazute sau prea mari pot deteriora ireversibil bateria tigarii electronice. Atunci cand nu o utilizezi, pastreaza tigara electronica intr-un loc uscat si ferit de soare, la temperatura camerei.
7) Asigura o igiena corespunzatoare componentelor
Pentru ca tigara ta electronica sa functioneze optim, este recomandat sa cureti periodic cu un servetel uscat capatul bateriei in care se infileteaza clearomizorul. De asemenea, este indicat sa dezinfectezi si mustiucul pentru a indeparta microbii care se dezvolta in timp.
8) Foloseste numai e-lichide de calitate
Valabil, de asemenea, pentru orice componenta a tigarii electronice, un e-lichid ieftin iti va oferi o experienta a vapatului mediocra. Un lichid pentru tigara electronica de calitate are o aroma superioara si o productie de vapori pe care e-lichidele de slaba calitate nu ti-o pot oferi niciodata.
Floristica – de la pasiune, la afacere profitabilă
Aranjamentele florale au devenit unele dintre cele mai creative moduri de a transmite un mesaj privat sau de business, iar investițiile în aceste creații consumă bugete importante pentru persoanele și companiile care vor să facă un cadou. Cele mai scumpe buchete de flori comandate online pot ajunge și până la 5000 de euro, chiar dacă acesta este mai degrabă un exemplu inedit decât o regulă.
“Cel mai scump buchet comandat pe Floridelux.ro a fost, de fapt, un aranjament: o inima tridimensională de trandafiri, în valoare de aproximativ 8000 de euro. O altă comandă importantă și aproape de neuitat a fost una formată din 10 ursuleți de flori mari (1.2 m înălțime), valorând aproximativ 5000 de euro, oferiți de o companie tuturor partenerilor doamne cu ocazia zilei de 8 martie”, spune Ioana Dosinescu, managing partner al cele mai mari florării online din România, Floridelux.ro. Potrivit reprezentantului florăriei, pentru realizarea unor aranjamente complexe este nevoie de mai multe aptitudini pe care doar cei mai experimentați decoratori florali le stăpânesc. “Floristica este un subiect foarte amplu și vast, însă foarte mulți au senzația că află, cunosc și deja știu tot din 2-3 buchete realizate pe grabă. Recomandăm multă răbdare pentru a asimila corect informația și pentru a învăța să o aplici corect. Ascultă și învață de la cei care au experiență în domeniu, pentru a ști cum să vii apoi cu idei noi”, spune Ioana Dosinescu.
Diferența între un începător și un profesionist constă în creativitate și timpul de realizare a unor buchete complexe. De exemplu, timpul de realizare diferă foarte mult în funcție de dexteritatea și experiența floristului care îl realizează. Acelaşi aranjament floral, unui florist începător poate să îi ia până la 2 ore, în timp ce unui florist expert 15 minute.
Cum încep o afacere cu flori?
Pentru cei care își doresc să experimenteze acest tip de business, agenția de training Creative Business Management împreună cu Floridelux.ro lansează cel mai complex program educativ în acest domeniu. Florăria va pune la dispoziție cei mai experimentați decoratori ai săi, într-un program ce va începe din 17 martie 2018. Potrivit reprezentanților Floridelux.ro, acest program este necesar pentru a seta principiile de calitate ale unei industrii cu destul de puțină experiență pe piața românească.
Cursul este structurat pe patru module, în funcție de nivelul de pregătire al cursanților și se întinde pe o perioadă de un an. Cea mai mare investiție pe care trebuie să o facă o persoană care dorește să deschidă propria afacere cu flori este timpul.
“Mai mult decât despre bani este vorba despre o investiție de timp. Este nevoie de mult studiu și practică intensă pentru a ajunge să cunoști diverse tehnici, să ai rapiditate, dexteritate și viteză de lucru la volume, alături de cunoașterea florilor, îngrijirea lor, sezonalitate, ofertare și preţuri”, spune reprezentantul Floridelux.ro. Potrivit acesteia, cel mai mare obstacol al unei astfel de afaceri este caracterul său sezonier, care determină vârfuri de vânzări puternice în anumite perioade și scăderi drastice în altele. “Trebuie foarte multă experiență și cunoștințe extinse pentru a transforma o florărie într-una profitabilă tot timpul anului”, a mai precizat Ioana Dosinescu.
În acest scop, ultimul modul de training, Florist Expert, este dedicat managementului de florărie, completând cunoștințele practice ale cursanților cu noțiuni economice care îi vor ajuta să facă profit.
Zilele Evolutiei la Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa”
Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” vă invită să participați în perioada 10 – 12 februarie 2018 la o serie de acțiuni menite să sărbătorească ziua marelui naturalist Charles Darwin. Evenimentele se vor desfășura în cadrul proiectului „Zilele Evoluției”, aflat la a 4-a ediție și organizat de ASUR (Asociația Secular-Umanistă din România) în parteneriat cu Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa”, Grupul Humanitas și Radio România Cultural.
Sâmbătă (10 februarie) și duminică (11 februarie), de la ora 10:15, copiii cu vârste cuprinse între 6 și 10 ani sunt așteptați la Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” pentru o serie de ateliere interactive realizate în parteneriat cu editura Humanitas Junior. Micuții vor avea prilejul să descopere, în paginile atlaselor Animalium și Dinosaurium, animale fascinante și misterioasa lume a dinozaurilor.
Seara de sâmbătă va fi rezervată curioșilor de toate vârstele și celor pasionați de științele vieții. Începând cu ora 17:00, la Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” vom pătrunde în fascinanta lume a geneticii însoțiți de cercetătorii Dr. Oana Paula Popa, Dr. Elena Iulia Iorgu și Dr. Ana Maria Krapal, care ne vor dezvălui secretele muncii lor.
Duminică seara, de la ora 17.00, la Librăria Humanitas de la Cișmigiu, vom încerca să deslușim evoluția empatiei umane, utilizând rezultatele cercetărilor efectuate pe primate, de-a lungul a zeci de ani. Invitații serii vor fi etologii Dr. Carmen Strungaru (Profesor Universitatea din București – invitat în librărie) și Frans de Waal (autorul cărții „Bonobo si Ateul. În căutarea umanismului printre primate” – via skype).
Luni, 12 februarie, începând cu ora 13:20, ne auzim în cadrul emisiunii „Știința în cuvinte potrivite”, transmisă pe Radio România Cultural, din Librăria Humanitas de la Cișmigiu. Vom dezbate importanța științei în educație și rolul școlilor, muzeelor și al societății civile în popularizarea științei. Realizatorii emisiunii, Corina Negrea și Dan Manolache, îi vor avea invitați pe Dr. Luis Ovidiu Popa, Directorul Muzeului Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa”, Prof. Dr. Mihai Popa, Universitatea din București precum și pe Anca Bontaș, profesor de biologie – Vicepreședinte ASUR.
Participarea la toate evenimentele din cadrul proiectului „Zilele Evoluției” este gratuită și se face prin înscriere prealabilă pe email info@antipa.ro.
Detalii: www.antipa.ro și pe pagina de Facebook a Muzeului Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa”: www.facebook.com/muzeulantipa.
Parteneri media: Radio Romania Cultural, UnitedMedia, Calendar Evenimente, comunicatedepresa.ro, Centruldepresa.ro, Grădinite.com, Prokid.ro, GoKID.ro, mamica.ro, melc-codobelc.ro, agendacopiilor.wordpress.com, HotNews, SmartWoman, Mămica de azi, Mami, stiripentrucopii.com, kidsnews.ro, labucatarie.ro.
„Venin – frumuseți de neatins”
Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” vă invită în perioada 6 februarie – 1 mai 2018 să studiați comportamentul unora dintre cele mai temute specii veninoase din lumea animală, unele dintre acestea regăsindu-se în clasamentul celor mai veninoase animale din lume. Expoziția temporară „Venin – frumuseți de neatins” vă provoacă să lăsați prejudecățile și teama față de animalele veninoase la poarta Muzeului și să descoperiți frumusețea unică a exponatelor noastre vii.
Nu sunt specii pe care ai dori să le întâlnești în mediul natural, dar le poți admira în siguranța expoziției noastre, deoarece aceste vietăți extrem de interesante provin din locuri exotice și greu accesibile nouă. Vă invităm să profitați de această oportunitate și să aflați de ce aceste frumuseți nu pot fi atinse, ci doar privite în expoziția noastră.
Cu ajutorul terariilor din sticlă, care permit o expunere în condiții de siguranță, „Venin – frumuseți de neatins” oferă o fascinantă incursiune în lumea acestor misterioase viețuitoare, punând la dispoziția vizitatorilor informații despre obiceiurile și principalele lor caracteristici, cum se adaptează ele la mediul înconjurător, rolul pe care-l joacă în ecosistem, precum și modul în care specialiștii le studiază.
Alături de animale vii, precum arahnide, insecte, amfibieni și șerpi, veți putea admira adevărate comori din colecțiile Muzeului Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa”. În expoziția noastră veți sta față în față cu unele dintre cele mai veninoase specii și veți afla de ce veninul reprezintă doar un instrument de supraviețuire.
Expoziția poate fi vizitată de marți până vineri între orele 10 – 18 (ultimul vizitator intră la ora 17) iar sâmbăta și duminica între 10 – 19 (ultimul vizitator intră la ora 18).
Prețurile biletelor sunt de 10 lei/copil/student/pensionar și 15 lei/adult. Copiii cu vârste mai mici de 3 ani au gratuitate.
Muzeul pune la dispoziția școlilor un pachet promoțional de vizitare, care include în prețul de 10 lei vizitarea expunerii permanente a Muzeului precum și a expoziției temporare „Venin – frumuseți de neatins”.
Parteneri media: UnitedMedia, Calendar Evenimente, comunicatedepresa.ro, Centruldepresa.ro, Oraşul Meu, Grădinite.com, Prokid.ro, GoKID.ro, mamica.ro, melc-codobelc.ro, agendacopiilor.wordpress.com, HotNews, SmartWoman, Mămica de azi, Mami, stiripentrucopii.com, kidsnews.ro, labucatarie.ro.
Detalii: www.antipa.ro și pe pagina de Facebook a Muzeului Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa”: www.facebook.com/muzeulantipa.