Cel mai important eveniment dedicat colectionarilor si iubitorilor de arta din Romania se va desfasura si in acest an in cadrul Romexpo Bucuresti de-a lungul a trei editii.
Intre 8 si 11 martie Antique Market ofera atat vizitatorilor cat si expozantilor posibilitatea de a evalua si de a expune piese de mobilier si decoratiuni, arta plastica, obiecte personale si de colectie, argintarie si portelanuri fine, bijuterii vechi, fotografii de epoca, jucarii, vehicule de epoca si multe altele. Tentatia de a colectiona nu numai obiecte rare, ci si obiecte care au in spate o istorie care asteapta sa fie decoperita, obiecte pline de sarmul unor epoci trecute, fac din acasta manifestare un eveniment de amploare in care diferitele domenii din tematica se completeaza reciproc, aducandu-si fiecare propriul segment de public.
La Antique Market vizitatorii se pot intalni cu personalitati ale vietii culturale, isi pot completa cunostintele despre tendintele in amenajarea si combinarea stilurilor – integrarea obiectelor vintage in in design-ul interior, isi pot incepe sau dezvolta colectii personale, pot trai momente unice ascultand povestile expertilor despre obiecte mai mult sau mai putin cunoscute sau pot cumpara obiecte pentru a putea face cadouri inedite. Toate acestea si multe altele se doresc a fi descoperite si in acest an in cadrul celor 3 evenimente Antique Market 2018 ce vor avea loc in 8-11 martie, 12-16 septembrie si 7-9 decembrie.
Pentru mai multe detalii despre programului de desfasurare va invitam sa vizitati site-ul dedicat evenimentului: www.antiquemarket.ro
2018 Grandz Comunicare
Antique Market – descopera obiecte care ascund povesti frumoase
Romanian Executive Summit 2018 – Povestea Leadershipului 2.0
Orice experiență de antreprenoriat reflectă o poveste unică, animată de personaje înzestrate și temerare, conștiente că succesul se obține în echipă, la capătul unei călătorii marcate de probe și deveniri. Întocmai ca-n Harap-Alb! Și în basm, și în business, într-o primă instanță a leadershipului strategic, transformarea își află protagonistul chiar în lider – vioara întâi a orchestrei organizaționale. Totodată, modul în care managerul ghidează activitatea membrilor și se raportează la îndeplinirea obiectivelor îi va defini calitatea de primă verigă în alcătuirea companiei. Acestea fiind spuse, cum facem corect business pe o piață competitivă?
De patru ani, leadershipul de calitate nu mai este secretul bine ascuns al celor puțini. Pentru dezbaterea și conștientizarea celor mai importante dinamici din mediul de afaceri, Romanian Executive Summit (RExS), ajuns la cea de-a patra ediție, organizează în data de 13 aprilie 2018, la Cluj, Hotel Golden Tulip, evenimentul tematic „Povestea Leadershipului 2.0”, dedicat managerilor de top din România, aflați în funcții C-level: CEO, COO, CFO, Managing Partner, General Manager, Director Marketing, Directori HR, Business Partner ș.a m.d. Cu prilejul întâlnirilor anterioare, RExS s-a remarcat drept un concept de coaching sui-generis pe piața autohtonă, un excelent spațiu de întâlnire pentru profesioniștii care urmăresc o schimbare de paradigmă în strategia de management.
Evenimentul „Povestea Leadershipului 2.0” împrumută idei și concepte din basmul Harap-Alb, articulându-se în trei workshopuri interactive susținute de tot atâția traineri consacrați. Este vorba despre ateliere lucrative centrate pe cele trei unghiuri de abordare majore:
- „EU” – „Transformarea începe cu mine. Sau despre călătoria de transformare a lui Harap-Alb” | Susținut de Rodica Obancea;
- „ECHIPA” – „Angajamentul se naşte în ECHIPA ta! Sau cum Harap-Alb îşi face o echipă puternică şi reuşeşte prin aceasta | Susținut de Madi Rădulescu;
- „ORGANIZAȚIA” – „Rolul leaderului în ORGANIZAŢIE! Sau cum se produc rezultatele prin acţiunile asumate şi implementate de echipă | Susținut de Ovidiu Toader.
Aşadar, workshopurile de executive coaching vor însemna o incursiune în principalele dimensiuni implicate în actul de management – liderul, echipa, organizaţia – aflate într-o relaţie de interdependenţă.
COACHES:
Rodica OBANCEA, Executive Team & Coach, PCC (ICF)
Coach profesionist, are competențe de coaching executiv și de echipă, certificate de International Coach Federation, și crede în valorile leadershipului de top. Este antrenată să lucreze cu lideri și echipe, ca să aducă în organizații deschiderea către desăvârșirea personală și către colaborare, ajutând la punerea în practică a potențialului maxim, tradus prin rezultate excepționale.
Madi RĂDULESCU, MBA, Executive Coach, PCC, Managing Partner MMM Consulting Intl
După 15 ani de educație, consultanță, training și facilitare de procese de transformare organizațională, a adăugat pe listă și coachingul executiv. Madi îi ghidează pe lideri spre cea mai înaltă misiune a lor: conducerea organizațiilor spre performanță.
Ovidiu TOADER, Business Advisor
Ovidiu Toader este business coach, consilier în afaceri și antreprenor, partener în peste 10 companii în ultimele două decenii, cu cifre de afaceri cumulate de peste 60 de milioane de euro. Din 2014 lucrează cu antreprenori și manageri pentru: stabilirea cu claritate a viziunii, a obiectivelor și pentru crearea planului de acțiuni. Îi însoțește pe partenerii lui în implementarea planului de acțiuni și în obținerea rezultatelor pentru a menține focusul pe profit și eficiență!
Detalii suplimentare despre înscrieri aflați AICI, accesând site-ul oficial.
Persoană de contact:
Alexandra MURTAZA / Junior Key Account
E-mail: alexandra@distrikt.ro
Telefon: 0723 220 922
10 pași pentru a îmbunătăți marketing-ul fermei
Marketingul fermei sau al produselor agricole poate fi perceput de mulți fermieri ca un hobby costisitor. Cu toate acestea, cei mai mulți dintre aceștia spun ca și-ar dori să aibă clienți mai serioși, buni platnici și care să le respecte munca pe care o fac. Această diferență în atitudine poate fi reconciliată cu ușurință cu o strategie de marketing ca îi va ajuta pe fermieri să își găsească bucuria și valorile cu care au plecat la drum în această afacere aducând, în același timp, clienții pe care și i-au dorit. O strategie de marketing a fermei poate să înceapă de la cele mai simple activități, cum ar fi invitarea clienților să viziteze ferma și poate fi dezvoltată într-o serie de activități mai complicate cum ar fi crearea unui brand unic și promovarea sa. Toate aceste informații vor fi prezentate într-un modul de marketing al fermei din cadrul celui mai recent curs de agricultură lansat de agenția Creative Business Management: Manager de fermă. Prima ediţie a cursului începe pe 2 martie, în Bucureşti.
Printre recomandările de promovare prezentate de trainerul Bianca Preda, specialist în comunicare și redactor șef al revistei online Eco Ferma, se numără 10 pași prin care fermierii vor putea să seteze o strategie.
1. Primul pas constă în identificarea clienților cărora te adresezi. Cine vrei să devină clientul tău? Odată ce ai aflat cine este, unde stă și care sunt preocupările clientului îți este mai simplu să știi ce ai putea să îi oferi. Dacă ferma are deja clienți, gândește-te la cei mai buni. Pe ei vrei să îi păstrezi și apoi să te recomande altora. Lor le vei spune cele mai importante lucruri despre ferma și produsele ei.
2. Găsește-ți unicitatea. Este important să găsești acel unic lucru care te va diferenția de concurenţa ta. Fie că este vorba despre calitatea produselor, unicitatea lor sau o rețetă cu totul specială, găsește o frază pe care o vei folosi de aici înainte pentru a te prezenta.
3. Creează un logo care să integreze acest mesaj unic. Imaginea va trebui să se regăsească în toate materialele de prezentare și să devină emblema activității tale. Logo-ul și sloganul tău te vor prezenta oamenilor cu care nu comunici în mod direct. Ele vor ajunge înaintea ta la clienți, vor vorbi despre tine pe raftul magazinelor și vor comunica de pe un site cu viitorii tăi clienți. Prin urmare, ce vrei să spună despre tine?
4. Prezintă o ofertă cu produsele pe care lei ai. O poți printa sau expune într-un site. În oricare din cazuri, oferta trebuie să comunice nu numai prețul produselor, dar și calitatea lor. Cu cât folosești mai multe argumente pentru client cu atât el va fi mai decis că produsul tău este suficient de bun.
5. Stabilește ce servicii conexe oferi. Pune pe hârtie toate argumentele pe care le poți oferi atunci când este vorba despre serviciile conexe. Un produs poate avea rezultate excepționale, dar în lipsa posibilității de a fi transportat într-un mediu corespunzător el nu va fi cumpărat de clienți. Serviciile determină mai mult de un sfert din decizia de cumpărare a unui produs. Ușurința cu care clientul îți găsește oferta, ce detalii comunici și care sunt serviciile post-vânzare sunt argumente care pot influența decisiv cumpărătorii. Atunci când creezi o ofertă, alătură informațiilor despre produs și pe cele care vorbesc despre serviciile conexe (depozitare, transport, asistență).
6. Enunță certificările și premiile. Într-o piață competitivă nu este mereu suficient să ai produse bune. Oamenii trebuie să creadă în tine. Acest lucru poate fi realizat dacă anumite entități cu credibilitate îți recomandă produsul. O emblemă generală folosită ca recomandarea onestității folosește mereu în a dobândi credibilitate. Dacă ne gândim la siglele de “produs certificat” sau “produs premiat” ele sunt puse într-un loc vizibil, uneori chiar pe etichetă.
7. Participă la evenimente. Contractele se semnează între firme, dar relațiile se fac între oameni. Prezența la diverse evenimente îţi poate asigura un statut de om informat și un cerc de cunoștinţe utile pentru promovarea produselor tale. Câteodată este recomandat să fii chiar tu cel care generează aceste evenimente. O excursie în fermă poate fi un prilej de a comunica cu potențialii clienți. În felul acesta ei cunosc produsele și vor fi încântați să petreacă o zi în aer liber.
8. Comunică rezultatele bune. Nu toți anii sunt buni în agricultură, dar atunci când ai încheiat unul cu succes anunță clienții și presa. Este important pentru oameni să știe că faci performanță în domeniul tău. Acest artificiu de comunicare îți va asigura fidelizarea clienților actuali. Comunicarea nu trebuie să fie într-o formă foarte complicată. Un text corect scris poate pleca pe email către toți clienții tăi. Folosește câteva poze reprezentative și date importante cum ar fi “Anul acesta am început să cultivăm două produse noi. Ele se vor adăuga portofoliului actual”.
9. Planifică momentele în care vei face o acțiune de marketing. Nu îți va cere nimeni să te ocupi mereu de marketing. Managerul de fermă are și alte îndatoriri. Cu toate acestea, gândește-te care sunt cele mai importante momente în care vrei să comunici și fă-ți un calendar cu ele. Datele târgurilor și evenimentelor pentru fermieri sunt cunoscute cu mult timp înainte și ai timpul necesar să pregăteşti o broșură cu cele mai noi produse.
10. Evaluează strategia într-o anumită perioadă de timp. Este momentul în care vedem ce acțiuni au funcționat și le putem continua pe termen lung.
Mai multe detalii despre modul în care fermierii pot aborda strategia de marketing vor fi prezentate în cea de-a patra zi a cursului de Managementul fermei. În primele zile, trainerii vor aborda subiecte precum planificarea activităților în câmp, dar și despre întocmirea bugetelor și a planului de afaceri al fermei. Prima ediţiei a cursului are loc în perioada 2-5 martie, iar înscrierile au început. Cei interesaţi pot cere detalii la telefon: 0743.183.353 sau prin e-mail la: cursuri@cbmanagement.ro. Locurile acestei sesiuni sunt limitate la 8 persoane.
Project Management Professional | PMP® Preparation | MARTIE 2018
CODECS organizeaza la Bucuresti programul educational Project Management Professional (PMP®) Preparation adaptat la PMBOK® Guide SIXTH Edition.
Administrat de către Project Management Institute (PMI®), PMP® este programul de certificare profesională în Project Management cu cea mai largă acoperire internațională.
Cursul Project Management Professional (PMP®) Preparation se adreseaza atat practicienilor in Project Management care doresc sa sustina examenul de certificare PMP®, dar si celor care au o bogata experienta in domeniul Managementului de Proiect, si isi doresc imbunatatirea deprinderilor actuale, dar si recunoasterea formala a cunostintelor si abilitatilor personale.
Programul totalizeaza 35 de ore de instruire, fiind structurat in sectiuni care impreuna asigura necesarul de training pentru promovarea cu success a examenului PMP® in noul sistem de examinare, in vigoare din martie 2018.
Durata: 4 zile | 17-18 & 24-25 martie 2018
Locatia: sediul CODECS (strada Agricultori, nr. 37-39, sector 2, Bucuresti)
Pret: 500 Euro/participant +TVA (in aceasta suma sunt incluse materialele de curs, mesele de pranz si coffee-break-urile)
° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° °
Pentru mai multe informatii despre programele CODECS puteti accesa www.codecs.ro, iar pentru calendarul cursurilor open http://www.codecs.ro/calendar-cursuri. De asemenea, un consultant CODECS va sta la dispozitie la numerele de telefon 021.252.51.82/3/4 si la adresa de e-mail sales@codecs.ro.
Va asteptam si pe www.facebook.com/CODECSNetwork sau pe LinkedIn, CODECS.
Construieste-ti cariera internationala in project management alaturi de CODECS!
Te asteptam!
Ulei de cocos extravirgin pret corect pentru un produs aparte!
Uleiul de cocos extravirgin se extrage din pulpa nucii de cocos care in prealabil a fost uscata la soare, afumata sau uscata in cuptoare speciale. Spre deosebire de cel rafinat, este prelucrat la rece prin presare, fara alte actiuni termice si chimice, toate elementele nutritive ale nucii de cocos regasindu-se in uleiul de cocos extravirgin.
Punctul de ardere este de 177 de grade Celsius (nefiind recomandat in prajeli), ceea ce il mai util in inlocuirea untului si margarinei, fiind tartinabil, pentru ca la temperaturi mai mici de 25 de grade Celsius devine solid. Se poate adauga in dressinguri si sosuri pentru salate, excelent in folosirea la prajituri, torturi, placinte, etc.
Pretul este unul echilibrat pentru ca uleiul de cocos extravirgin este cel mai sanatos ulei care exista in lume, depasindu-l in valori nutritive, beneficii medicale sau cosmetice, uleiul de masline extravirgin. De asemenea trebuie retinut ca este importat din tari exotice precum Filipine, India, Sri Lanka sau cele din Caraibe.
Raportul dintre acest miraculos ulei de cocos extravirgin pret / beneficii este unul in favoarea consumatorului.
Uleiul de cocos extravirgin – continut si beneficii
Uleiul de cocos extravirgin este bogat in fitonutrienti, in speciali in acizi grasi cu lant mediu si scurt de tipul acidului lauric, acidul capric, acidul caprilic, vitamine A, C, E si K, minerale cum este fierul si calciul.
Datorita acestui continut special o cura (interna si externa) cu ulei de cocos extravirgin pret de cateva saptamani sau chiar luni, ajuta in urmatoarele afectiuni:
-Boli degenerative precum Alzheimerul datorita acizilor grasi de tip Omega 6
-Osteoproza datorita cantitatii mari calciu continut de ulei
-In dieta copiilor si a batranilor pentru fier
-In diabet are rol de reglare a glicemiei
-Ajuta in curele de slabire, eliminind colesterolul rau (LDL) si crescand nivelul de colesterol bun (HDL)
-Detoxifiaza organismul
-Eficient in raceli si in durerile de gat
-Remediu natural impotriva ulcerului gastric, reparand peretii afectati ai stomacului
-Combate bacetriile daunatoare si virozele
-Restabileste echilibrul hormonal
-Excelent in combaterea stresului
-Cicatrizeaza raniile si arsurile mai repede decat alte remedii
-Trateaza sebumul si elimina matreata capului
-Intareste unghiile
-Se poate folosi ca o veritabila crema de ras sau aftershave pentru a inlatura iritatiile pielii
-Aplicat pe o piele intepata de insecte micsoreaza umflatura si reduce durerea sau mancarimea
-Hidrateaza si regenereaza pielea
-Excelent demachiant
-In mastile pentru par, repara varfurile despicate si intareste radacina acestuia
Ulei de cocos extravirgin – pretuind mai mult decat orice sanatatea
Toate aceste avantaje aduse in lupta omului modern cu problemele lumii actuale fac din sortimentele aflate pe piata de ulei de cocos extravirgin pret ce este necesar de platit pentru a fi mai sanatosi, mai energici, mai optimisti, mai indragostiti de viata si de natura atat de generoasa. Atata fizic cat si psihic, valoare uleiului de cocos extravirgin este imensa.
Cel mai mare avantaj al unui sistem de alarma modern
Majoritatea celor care detin un smartphone il folosesc pentru retelele de socializare, pentru a primi sau a efectua apeluri telefonice, pentru a asculta muzica sau pentru jocuri. Totusi, exista utilizari mult mai practice ale unui smartphone, iar printre acestea se numara si controlarea unui sistem de alarma.
Avansul tehnologic extrem de rapid a facut ca, in zilele noastre, un sistem de alarma sa fie dotat cu functii inteligente si sa poata comunica la distanta cu proprietarul locuintei sau al cladirii de birouri unde este instalat, dar si cu autoritatile.
In plus, noile sisteme de alarma sunt si mult mai usor de instalat si mai intuitiv de utilizat, asadar apelarea la un electrician sau specialist in acest domeniu nu mai este necesara. Chiar daca este pentru prima data cand achizitionezi un sistem de alarma, il poti monta singur, iar acesta va functiona imediat la cele mai inalte standarde de calitate.
Insa, de departe cel mai important avantaj al unui sistem de alarma modern este faptul ca poate fi controlat cu usurinta de la distanta, prin intermediul smartphone-ului. Poti accesa setarile alarmei, o poti arma sau dezarma daca este nevoie si vei fi imediat notificat in cazul unei probleme de functionare. In plus, in cazul in care un raufacator incearca sa intre prin efractie in apartamentul, casa sau biroul tau, sistemul de alarma te va apela si, in acelasi timp, va chema si firma de paza sau politia.
Aceste lucruri sunt posibile datorita unei tehnologii mai vechi, care abia in zilele noastre a putut fi implementata corect, pentru o functionare desavarsita. Este vorba despre dotarea sistemelor de alarma cu o cartela GSM. Pana nu sunt pusi in fata faptului de a-si cumpara un sistem de alarma, oamenii nu isi pun niciodata intrebarea cum afla ca un incident s-a produs in locuinta lor. Raspunsul este simplu: prin intermediul smartphone-ului. Acesta se conecteaza la centrala sistemului de alarma, care va trimite notificari ori de cate ori senzorii au fost declansati.
Monitorizarea unui sistem de alarma prin intermediul smartphone-ului este foarte utila in situatia in care, in cazul unei vacante mult asteptate, locuinta ramane goala.
In plus, unele sisteme de alarma dispun de microfon si difuzor si permit comunicarea dintre proprietar, prin intermediul smartphone-ului, si cei aflati in respectivul perimetru.
Aceste mari avantaje fac din sistemele de alarma una dintre cele mai utile si eficiente tehnologii pentru siguranta si protectia personala, alaturi de camerele de supraveghere. De altfel, folosirea sistemelor de alarma si a camerelor de supraveghere in paralel este indicata, pentru o eficienta sporita.
Magazinul online Seku.ro iti pune la dispozitie sisteme de alarma, camere de supraveghere, interfoane, dispozitive de control acces si pontaj, detectie incendiu, automatizari, sisteme de apel, Home Use si IT&C, de la producatori renumiti, dar si multiple avantaje privind transportul, livrarea, garantia si returul produselor.
Alukönigstahl România estimează afaceri în creștere, de peste 20 de milioane de euro
Alukönigstahl România, sucursala concernului austriac cu același nume, cu o istorie de peste 150 de ani și lider european pe piața sistemelor din aluminiu, PVC și oțel, anunță afaceri în creștere pentru anul 2017, de 18,1 milioane de euro, iar pentru acest an estimează să depășească 20 de milioane de euro. În prezent, compania livrează soluții de sistem către segmentul de office – 75% din totalul afacerilor, 19% către zona rezidențială, restul către alte tipuri de construcții, spitale, retail și edificii culturale.
”Ne bucurăm de rezultatele anului trecut mai ales că ele vin în contextul unui an plin de investiții: inaugurarea unui nou depozit care a însemnat peste 2 milioane de euro în construcție și stocuri, dar și extinderea echipei, 30% dintre angajați fiind noi. Ne așteptăm ca și anul acesta activitățile companiei să fie în creștere, mai ales pe zona clădirilor de birouri, prin prisma proiectelor aflate deja în lucru sau care urmează să demareze în scurt timp precum: Renault Offices, Day Tower, Isho Office Timișoara, Euronest Sibiu, birourile Bosch Cluj, UBC 3 Timișoara, Coresi Business Park Brașov, The Bridge 2 București. Astfel, ne planificăm creșterea capacității de livrare din noul nostru depozit și dezvoltarea echipei, a declarat Attila Beer, Administrator Alukönigstahl România.
Cea mai mare parte a cifrei de afaceri, aproximativ 15,9 milioane euro, se realizează din livrarea soluțiilor și sistemelor de profile din aluminiu pentru pereți cortină, uși, ferestre, uși glisante urmate de vânzările de sisteme din PVC aflate în creștere în 2017, de peste 1,1 milioane de euro, iar restul din sistemele din oțel, în special construcții rezistente la foc.
Noul depozit al companiei, situat în Sudul Capitalei, are o suprafață totală de 3.650 mp, mai mare cu 35% față de cel anterior, peste 1.000 de articole de stoc, fiind dotat cu trei poduri rulante și sisteme de depozitare moderne. O echipă logistică formată din 12 manipulanți și 5 referenți stă la dispoziția clienților, astfel încât livrarea comenzilor să fie una promptă și eficientă.
Dl. Attila Beer gestionează, începând cu anul 2016, și afacerile Alukönigstahl din Republica Moldova, reprezentanță care a înregistrat în 2017 vânzări de 500.000 euro, iar pentru anul acesta estimează o creștere de 50% a business-ului. Planurile de dezvoltare pentru anul în curs se vor concentra pe inaugurarea unui showroom și a unui birou la Chișinău, dar și recrutarea de noi angajați, ceea ce va atrage o investiție de aproximativ 60.000 de euro.
Alukönigstahl Romania reușește, ca prin partenerii săi strategici: Schüco International KG – lider mondial pe piața sistemelor din aluminiu pentru ferestre, uși și pereți cortină, și Jansen AG – lider mondial în sisteme din oțel pentru ferestre, uși și pereți cortină, să gândească și să realizeze soluții arhitecturale personalizate pentru toate fazele unui proiect de construcții.
Printre cele mai importante proiecte din 2017 unde compania a oferit consultanță și soluții se numără: Orhideea Tower, Globalworth Campus 2, Timpuri Noi Square din București, Openville și Vox Timișoara, The Office Cluj, Coresi Business Park Brașov, Bucharest Business Garden, Starnet Office Chișinău, Lidl Offices, Riviera Office Cluj, Hotel Hilton Garden Inn, Hotel IBIS Arad, One Herăstrău Park, Nathex Work & Living Cluj Napoca.
Despre Alukönigstahl Romania
Înființată în 1864, Alukönigstahl GmbH este o companie de familie dezvoltată de-a lungul a cinci generații, iar în prezent acoperă 17 țări sud-est europene, cu o cifră de afaceri de peste 300 milioane de euro (în 2014).
Din 1995, s-a înființat filiala din România, cu sediul și depozitul central în București și un birou tehnico-comercial în Cluj. Alukönigstahl asigură partenerilor săi locali o gamă largă de produse și servicii: sisteme de profile Schüco din PVC și aluminiu pentru ferestre și uși, pereți cortină și luminatoare; sisteme de profile din oțel Jansen pentru ferestre și uși, pereți cortină și luminatoare; documentație tehnică completă pentru producerea tâmplăriei; consultanță pentru alegerea soluției optime din punct de vedere tehnic și financiar pentru un proiect.
Având peste 3.000 de parteneri din domeniul investițiilor imobiliare, arhitecturii și construcțiilor metalice, în ultimii 23 de ani au fost realizate peste 5.000 de proiecte, și construcții reprezentative.
Pentru mai multe informatii, vizitați site-ul companiei: www.alukoenigstahl.ro
Cursul Brokeraj de Afaceri, singurul curs din Romania unde înveti să intermediezi afaceri intr-un mod profesionist
București, 20 februarie 2018 – Bursa Romana de Afaceri organizeaza in perioada 29 – 31 Martie prima sesiune de Cursuri de Intermediere / Brokeraj de Afaceri din anul 2018.
Organizate in parteneriat cu Asociatia Nationala a Brokerilor de Afaceri din Romania – ANBAR, cursurile de brokeraj de afaceri sunt o continuare a actiunilor de profesionalizare a activitatii de intermediere de afaceri desfasurate de ANBAR, si de ridicare la standarde internationale a practicilor locale din domeniu.
Programul de training combină partea de cursuri tinute de experți din mediul de business cu sesiuni de mentorat si practica in intermediere de afaceri care continua dupa finalizarea cursului, ambele menite să le ofere celor interesati sa isi extinda competentele in zona de intermediere de afaceri, atat sprijinul teoretic dar si practic pentru a-și insusi si exersa in conditii reale bunele practici din domeniu.
Cursurile de Brokeraj de Afaceri au demarat in anul 2013.
Incepand cu acest an au fost adaugate si sesiunile de mentoring si practica after-course pentru ca cei care participa la cursuri sa aiba sansa de a incepe mai usor sa practice intermedierea de afaceri.
Cursurile se adreseaza in principal consultantilor de afaceri, avocatilor si auditorilor, mediatorilor, evaluatorilor, brokerilor imobiliari si de credite precum si altor profesionisti care prin prisma activitatilor pe care le desfasoara interactioneaza cu alti oameni de afaceri si pot intermedia o relatie de afaceri in schimbul unui fee. Cei interesati de noi oportunitati de cariera sunt deasemenea bine veniti.
Intrucat cei care participa la cursurile de brokeraj de afaceri sunt in general persoane ocupate, aceasta sesiune de curs va concentra ambele module pe parcursul a trei zile 29, 30 si 31 Martie 2018 (Joi dupa amiaza, Vineri toata ziua si Sambata dimineata).
Taxa de participare la Cursul de Brokeraj de Afaceri este de 240 Euro + TVA
Cei interesati pot obtine mai multe informatii pe pagina dedicata Brokerilor de Afaceri din platforma de business matchmaking RBE Connect, inscrierile putand fi facute si prin telefon 021-266.56.77 sau prin email la office@rbe.ro
La finalul cursurilor, participantilor li se elibereaza Diploma de Participare din partea Bursei Romane de Afaceri si a Asociatiei Nationale a Brokerilor de Afaceri din Romania, acestia putand astfel sa aplice ulterior pentru a deveni membri ai ANBAR.
Brokerul de Afaceri este profesionistul care poate facilita / organiza si eficientiza procesul de intermediere a unei afaceri si isi face din aceasta activitate un business in sine sau complementar cu alte activitati pe care le desfasoara in mod curent. Pentru clarificare, dam cateva exemple de tranzactii aflate in sfera de activitate a unui broker de afaceri: vanzarea – cumparare integrala sau partiala a unei afaceri, realizarea de parteneriate de afaceri si asocieri, vanzarea de tehnologie sau know-how, tranzactionarea de francize, realizarea de contacte de afaceri care sunt urmate de incheierea de tranzactii intre doi sau mai multi parteneri de afaceri etc.
—
BURSA ROMANĂ DE AFACERI este prima si cea mai complexa platforma de intermediere si consultanta in afaceri din Romania cu acces la piata internationala, parteneri de afaceri, investitori straini, oportunitati de afaceri, care faciliteaza internationalizarea companiilor romanesti, investitiile private de capital, realizarea de parteneriate de afaceri, joint-ventures in tara si in strainatate, dezvoltarea si/sau restructurarea afacerilor, cumpararea si vanzarea de afaceri la cheie. Noi conectam oamenii de afaceri si companiile la noi piete de desfacere, parteneri si oportunitati de afaceri.
Managementul Informatiilor financiare si de marketing | Modulul 2 – Diploma Profesionala in Management CODECS
Managementul este complex si prezinta fatete diferite, printre care aspectele legate de marketing si cele financiare ocupa un loc important.
CODECS va propune un program Business School Professional structurat in doua parti principale – marketing si finante – pe care le veti parcurge atat secvential, cat si integrandu-le, asa cum se petrec lucrurile in viata reala de business. Conceptele de marketing va vor ajuta sa va serviti mai bine clientii, consumatorii, cumparatorii si celelalte grupuri interesate. Astfel, veti contribui la cresterea performantelor organizatiei in care lucrati, indiferent din ce sector este aceasta si indiferent ce pozitie ocupati in cadrul ei. Apoi, desigur, intelegerea aspectelor financiare ale organizatiei este la fel de importanta pentru managerii tuturor tipurilor de organizatii, pentru a fi in stare sa ia deciziile cele mai judicioase. O buna intelegere a modului in care trebuie gestionati banii organizatiei este importanta pentru toti managerii.
Cui ii este destinat?
Managerilor de orice nivel fara suficienta pregatire formala in domeniul marketingului si managementului financiar si care doresc sa-si consolideze competentele in aceste domenii
Specialistilor din alte domenii care doresc sa-si largeasca orizontul de cunostinte si sa-si imbunatateasca perspectivele de cariera
Structura si durata programului
Modulul 2 al Diplomei Profesionale in Management se bazeaza pe metodologia open learning, imbinand activitatea tip classroom tutorial la sediul CODECS cu activitatile online si studille de caz cu realizarea proiectelor individuale.
Desfasurat pe o perioada de 3 luni programul de training include:
Ilustrarea principalelor concepte de management financiar clarificand instrumentarul si procedurile financiare de evaluare si control a costurilor, stocurilor si profitabilitatii intr-un exercitiu financiar aferent unei organizatii
Managementul marketing-ului este prezentat succint reliefand mixul de marketing si metodele de planificare a activitatii de marketing, managementul echipelor de vanzari si activitatile referitoare la managementul de cercetare, proiectare si dezvoltare al unui produs/ grupe de produse.
Cursul este acreditat de catre Autoritatea Nationala pentru Calificari si dezvoltat pe baza competentelor din standardul Ocupational Manager, astfel incat fiecare particpant care finalizeaza cu succes acest toate modulele programului Diploma profesionala in Management sa poata sa isi desfasoare activitatea intr-o pozitie de management.
Pentru mai multe informatii despre programele CODECS puteti accesa www.codecs.ro, iar pentru calendarul cursurilor open 2018 http://www.codecs.ro/calendar-cursuri. De asemenea, un consultant CODECS va sta la dispozitie la numerele de telefon 021.2525182 si la adresa de e-mail sales@codecs.ro. Va asteptam si pe www.facebook.com/CODECSNetwork sau pe pagina noastra LinkedIn.
Construieste-ti cariera alaturi de CODECS!
Te asteptam!
Fii unul din echipa LEGO Ninjago
Ninja strălucitoare, curajoasă și veselă din colecția LEGO a devenit faimoasă nu cu mult timp în urmă, dar jocuri uimitoare pe computer există deja aici cu un nou site de divertisment.
Venind în lume în 2011, războinicii curajoși din plastic au atras atenția nu numai fanilor faimosului set de constructori – mii de băieți și fete cu entuziasm fără precedent sunt purtați cu istoria și aventurile lor. Popularitatea Spinjitzu a ieșit din setul obișnuit de constructori și acum își trăiește propria viață pe paginile de cărți și reviste, pe ecrane de cinematografe și în jocuri populare pe calculator.
Este ușor să intri într-o lume realistă, plauzibilă și distractivă a ninjagoilor – eroi curajoși și profesorul lor înțelept să se întâlnească fericit cu invitații pe site-ul www.JocuriNinjago.com. Curajosul Cole, Kai, Jay, Zane și Nya disperat vor aduce cu plăcere toată lumea în aventuri interesante și periculoase online.
Jucătorii, care nu se tem de oameni moarte, schelete, dragoni și șerpi, pot participa la bătălii cu echipele de bogei și pot ajuta ninja curajos în bătaia atacurilor dușmanilor. Apoi, puteți merge direct la inamicul și încercați să găsiți o super-armă prețuită, care va fi foarte utilă eroilor.
Jucătorii, care nu-i plac împușcăturile și luptele, se pot bucura de jocuri cu arcadă, deoarece căutarea comorilor în labirinturi încurcate este crucială și pentru înfrângerea dușmanilor. Jocurile de pregătire pentru viteză, atenție și agilitate pot fi trecute singure și în compania prietenilor invitați prin intermediul rețelelor sociale. Teaserele logice, colorarea și puzzle-urile vor face apel la fanii calm și contemplativi ai ninjelor care arata ca Zane.
Sub îndrumarea înțeleptului și pacientului Sensei Wu, toată lumea poate să treacă formarea online și să devină un adevărat maestru al puterii marțiale antice a lui Spinjitzu. Poate că aveți nevoie de mai mult de o încercare, dar răbdarea și industria vor da roade, mai ales că sunt necesare pentru ninja viitoare.
Secțiunile relevante ale site-ului vor introduce jucătorii eroilor principali, caracterul lor, armele, obiceiurile. Ninja Kai este stăpânul elementelor de foc și liderul echipei, se îmbracă în costume roșii și folosește o sabie de foc în luptă. Eroul este temperat și impulsiv, mereu sfâșiat în luptă, dar dispus să asculte liniștit instrucțiunile lungi ale Maestrului Wu. Gânditorul Zane se referă la elementul complet opus de gheață, hainele sale sunt ușoare, iar eroul folosește gheață împotriva inamicilor. Cal și modest Cole este un partener excelent, oferindu-și toată puterea în lupta împotriva adversarilor. Elementul său – Pământ, deci culorile hainei sunt întunecate. În lupta împotriva adversarilor, el preferă să nu folosească arme, ci să lupte doar pe mâini. Caracterul Jay-ului rapid și vorbit corespunde elementului său de fulger. Hainele personajului în tonuri albastre și în luptele Jay pot folosi aproape orice armă – de la nunchak la aerocleks.
În timp, puteți asculta melodii și melodii familiare, mergând pe pagina de muzică. Și imagini colorate și dinamice sau portrete ale eroilor Ninjago sunt disponibile nu numai pentru vizualizare – le puteți descărca pe computer sau pe dispozitive mobile.
Accesul la lumea Ninjago pe www.JocuriNinjago.com este permis în orice moment fără înregistrarea și descărcarea de jocuri pe PC. Vino, juca, împărtăși impresii și recomanda cele mai bune jocuri, acordându-le o rată bună și o creștere a ratingului. Aici puteți întâlni noi cunoștințe, aflați toate secretele abilităților eroilor și deveniți unul dintre participanții echipei legendare. Jocurile moderne cu grafică colorată vor transfera jucătorul într-o lume magică cu numeroase misiuni, orientate logic, inteligent, viteză și precizie. Jocurile de pe site se vor potrivi perfect atât jucătorilor adulți, cât și tinerilor participanți la confruntare. Navigare simplă, o descriere detaliată a regulilor și controalelor, o selecție largă de jocuri de calitate – este doar o mică parte din ceea ce a fost pregătit pentru vizitatorii site-ului nostru nou.