Acasă Blog Pagina 3547

Succesul brandurilor va fi definit în 2018 de autenticitate

0
Nomade Communication autenticitate

Cercetări recente din domeniul marketing-ului despre construirea campaniilor cu impact susțin importanța autenticității în comunicare. Astfel, brandurile care se implică activ și susținut în comunitate și care se concentrează pe crearea unor experiențe memorabile în relația cu consumatorii, se vor bucura de loialitatea acestora și își vor asigura rolul de trendsetter.
În egală măsură, tehnologia este un pilon esențial în dezvoltarea strategiilor creative prin intermediul cărora brandurile se pot conecta cu un public țintă specific, într-o manieră personalizată și inovatoare. Mai mult decât atât, 2018 aduce în discuție mai mult ca oricând comunicarea cu micro-comunitățile și orientarea către consumatorul echipat cu un smartphone, extrem de selectiv și obișnuit să elimine conținutul online intruziv sau banal. În acest an, atenția, loialitate și încrederea clienților au devenit dificil de câștigat, în special datorită diversității produselor, respectiv serviciilor, dar și curentului dinamic care forțează brandurile să dezvolte constant cele mai atrăgătoare modalități de conectare cu aceștia.
„Brandurile pot utiliza tehnologia în mod creativ, ca vector de exprimare și ca mediu sigur de comunicare cu audiența. Consumatorii se așteaptă să primească informații utile pe dispozitivele pe care le folosesc în fiecare zi deoarece își doresc să fie conectați la tot ce se întâmplă, sindromul FOMO fiind din ce în ce mai puternic.”, explică Adriana Cocîrță, Owner & CEO, Nomade Communication and PR.
Alte două elemente de bază în campaniile din 2018 sunt storytelling-ul și conținutul video, menite să atragă atenția și să mențină interesul consumatorului care are la dispoziție din ce în ce mai puțin timp liber. Astfel, brandurile sunt provocate să construiască mesaje autentice care să le spună povestea simplu și interactiv pentru a-și menține relevanța pe piață. Conectarea emoțională completează lista de cerințe a consumatorilor, alături de elementul civic și de relevanța mesajului a cărui rol este de a ajuta un brand să creeze relații la nivel micro cu publicul țintă. Noile generații sunt recunoscute pentru atenția acordată transparenței și luptei împotriva problemelor globale, fiind de asemenea, preocupate de consumul responsabil.
„Acest trend se dezvoltă puternic la nivel internațional, dar și la nivel național, motiv pentru care brandurile au nevoie să își facă simțită prezența articulând, în mod coerent, mesajul. Astfel, își vor consolida imaginea într-un mod autentic și transparent, întâlnind așteptările consumatorilor de toate vârstele.”, completează Adriana Cocîrță, Owner & CEO, Nomade Communication and PR.
Nomade Communication este o agenție de comunicare și PR specializată în construirea strategiilor de comunicare integrate și adaptate, care vin în sprijinul strategiilor generale de business. Scopul principal al agenției este ca, prin schimbarea perspectivei, să genereze plus valoare nu doar pentru segmentele de public țintă, ci pentru toate categoriile de stakeholders pe care îi are o companie.

Banner SapunulCheia.ro

Instantaneele la înălțime sunt premiate de Hotelul Carmen din Predeal

0
Hotelul Carmen

Stațiunile montane din România vor fi promovare într-o nouă campanie dedicată pasionaților de drumeții și de fotografie. Campania este inițiată de hotelul Carmen și are ca titlu ”Fotografi la înălțime”.
Această acțiune își propune să promoveze frumusețea munților din România văzută subiectiv de fiecare dintre participanții la concurs. Acești se pot înscrie în campanie, în perioada 24 aprilie – 5 mai 2018, având posibilitatea de a câștiga următoarele premii: un city break la munte (locul 1), un aparat de fotografie polaroid (locul 2) și o reducere de 20% pentru cazare la hotelul Carmen (locul 3).
Câștigătorii vor fi selectați de un juriu format din cele mai importante portaluri și bloguri de turism românești: DescoperimRomânia.ro, România Turistică și Explovers. Regulamentul complet este aici.
Turiștii care au surprins frumusețea munților din România se pot înscrie în concurs, postând pe pagina personală de Facebook o fotografie publică cu cel mai frumos peisaj montan, alături de o descriere a locului în care a fost făcută și de hastagurile #fotografilainaltime, #instantaneemontane și #HotelCarmenPredeal.
”Munții noștri ne oferă peisaje incredibile, cu atât mai mult când ești la locul potrivit în momentul potrivit. Știm că mulți turiști, români și străini, parcurg traseele montane de peste tot din România și surprind peisaje de care am vrea cu toții să ne bucurăm. Ne dorim ca cei care ajung la munte să fie inspirați de aceste fotografii și să descopere zone cu peisaje inedite”, spune Nicoleta Bogdan, reprezentantul hotelui Carmen.
Cele mai reprezentative poze vor face parte dintr-o broșură online care va promova stațiunile turistice din România și care va fi susținută de hotelul Carmen. Broșura urmează a fi lansată în luna mai, cu sprijinul partenerilor media: DescoperimRomânia.ro, România Turistică și Explovers.

Banner SapunulCheia.ro

MediHelp International investeste intr-o campanie de informare publica la nivel national

0
MediHelp International

MediHelp International deruleaza, in perioada aprilie – iunie 2018, o campanie de informare publica despre asigurarile private de sanatate si importanta lor in mentinerea unei vieti sanatoase. Aceste informatii vor fi disponibile in salile de asteptare din 300 de clinici, policlinici si spitale din intreaga tara prin intermediul platformei de comunicare video Info-Sanatate.
O asigurare privata de sanatate prin intermediul MediHelp International inglobeaza serviciile medicale accesibile atat prin Casa de Asigurari de Sanatate, cat si prin abonamente medicale, fiind mult mai mult decat o simpla asigurare de calatorie sau un card european de sanatate.
Plata primei de asigurare ofera accesul la servicii medicale la cele mai inalte standarde in clinici si spitale private din Romania si din strainatate, inclusiv: consultatii, investigatii, imagistica, internari, operatii si nasteri.
„MediHelp International asigura decontare directa pentru o serie de servicii medicale intr-o retea formata din peste 425.000 de clinici si spitale private din intreaga lume. O asigurare de sanatate standard costa 440 lei pe luna pentru un adult cu varsta cuprinsa intre 40-44 de ani sau 310 lei pe luna pentru copii si adolescenti pana la 17 ani. Pentru acest plan de asigurare, valoarea serviciilor medicale acoperite este de 1.200.000 euro pe an.”, a declarat Elena Petrof, Director Marketing, MediHelp International.
Numeroasele beneficii ale unei asigurari de sanatate prin intermediul MediHelp International includ accesul la clinici de prestigiu din tara sau din strainatate precum: Great Ormond Street (Marea Britanie); AKH, Döbling, Goldenes Kreuz, Graz Ragnitz (Austria); Pitié – Salpêtrière, Pasteur Clinic (Franta); Acibadem, Anadolu, Liv Hospital (Turcia); Centrul de chirurgie Novara (Italia); Charite, Bogenhausen Hospital (Germania); Hadassah Hospital (Israel).
De asemenea, aceasta asigurare ofera acces la servicii medicale, cum ar fi: consultatiile multidisciplinare, analizele de laborator si alte teste de diagnosticare (ex. EKG), imagistica (RMN, CT, scanare PET), fizioterapie si tratarea afectiunilor cronice. In egala masura, sunt acoperite spitalizarea si interventiile chirurgicale, inclusiv complicatiile si tratamentele pentru bolile agresive precum: cancerul, transplantul de organe, de tesuturi sau de celule, in limita planului ales.
In ceea ce priveste nasterea si ingrijirea copiilor, asigurarea medicala este accesibila din prima zi de viata si acopera inclusiv conditiile congenitale si ereditare.
„Avand in vedere situatia deficitara a sistemului medical de stat din Romania, asigurarile de sanatate cu acoperire nationala si internationala ofera fiecarei familii siguranta financiara si accesul la servicii medicale de calitate, atunci cand este nevoie. Credem ca pacientii romani au nevoie de informatii corecte despre asigurarile private de sanatate si suntem bucurosi sa sustinem aceasta campanie de informare publica.” a declarat Ovidiu Brazdau, Managing Partner Info-Sanatate.
Beneficiile unei asigurari private de sanatate oferite de MediHelp International se concretizeaza in posibilitatea oferita asiguratului de a se trata in clinici si spitale renumite, in care se foloseste tehnologie medicala de ultima generatie, chiar daca tratamentele si interventiile chirurgicale pot genera costuri semnificative.
Daca in Romania, pentru un transplant de ficat, costul poate ajunge la 40.000 €, in Germania este de 120.000 €. Serviciile acoperite de asigurarea privata includ: 15 nopti de spitalizare, inclusiv pentru donator si interventiile pentru donare, dar si toate costurile asociate (cazare, costurile salii de operatie, anestezie, terapie intensiva, pansamente, echipamente, medicamente).
Costul unei operatii de hernie de disc intr-o clinica privata din Romania poate fi 1.300 €, in Austria acesta este de 10.000 €. Serviciile acoperite sunt: 1-2 nopti de spitalizare, toate costurile asociate (cazare, costurile salii de operatie, anestezie, terapie intensiva, pansamente, echipamente, medicamente, medici specialisti) si reabilitare.
Pretul unei nasteri normale intr-o clinica privata din Romania poate fi 1.300 €, iar in Austria chiar si 5.000 €. Prin intermediul unei polite de asigurare sunt acoperite: taxele de spitalizare pentru 2-3 nopti, taxele obstetricianului si ale moasei, ingrijirea pre si post-natala pana la 7 zile pentru copil.
In cazul tratamentului pentru cancer in Romania, costurile pot ajunge pana la 10.000 €, iar in Turcia pana la 70.000 €. In aceasta situatie, asigurarea privata acopera: consultatii, investigatii, second medical opinion, tratamente asociate, radioterapie, chimioterapie si medicamente.
MediHelp International este cel mai important furnizor de asigurari private de sanatate cu acoperire internationala din Europa Centrala si de Est, fiind prezent pe piata de peste 15 ani. Cu reprezentante in Romania, Ungaria, Polonia si Bulgaria, MediHelp imbina cu succes asigurarea internationala de sanatate cu asistenta medicala, in beneficiului clientilor sai.
Info-Sanatate este o platforma nationala de informare video, destinata educatiei pentru sanatate si promovarii unui stil de viata constient si armonios. Platforma educationala este formata din peste 300 de ecrane LCD amplasate in salile de asteptare ale clinicilor medicale si spitalelor din 90 orase din Romania.

Banner SapunulCheia.ro

Colectii Stiintifice ale Muzeului Antipa

0
Colectii Stiintifice

Muzeul National de Istorie Naturala „Grigore Antipa” in parteneriat cu Radio Romaania Cultural va invita luni, 23 aprilie 2018 la o noua emisiune-dezbatere despre importanta colectiilor stiintifice ale Muzeului.

In cadrul emisiunii „Stiinta in cuvinte potrivite”, transmisa pe toate frecventele Radio Romaania Cultural si video online pe www.radioromaniacultural.ro cu incepere de la ora 13:20, realizatoarea emisiunii, Corina Negrea ii va avea invitati pe cercetatorii Muzeului – Dr. Costica Adam, Dr. Angela Petrescu, Dr. Ionut Iorgu si Dr. Elena Iorgu, care vor discuta despre insemnatatea colectiilor muzeului, ce inseamna si din ce este compusa o colectie precum si despre ce anume face ca o colectie sa devina importanta din punct de vedere stiintific si patrimonial.

Patrimoniul stiintific al Muzeului National de Istorie Naturala „Grigore Antipa” este format din cca. 2 milioane exemplare de nevertebrate si vertebrate (actuale si fosile) provenind din Romaania si din diverse zone geografice ale lumii, de la ecuator pana la regiunile polare, sau colectate din mediul acvatic de la suprafata apei si paana la mai mult de 6.000 de metri adaancime.

In prezent, cea mai mare colectie din patrimoniul stiintific al Muzeului este cea de insecte, cu peste 1.000.000 de exemplare, unele dintre ele fiind colectate in urma cu 100 de ani. Ii urmeaza colectia stiintifica de moluse cu aprox. 250.000 de exemplare si colectia de crustacee cu aprox. 100.000 exemplare. Colectiile de vertebrate numara cca. 46.500 exemplare, dintre care aprox. 11.500 de exemplare de pasari, ceea ce face ca muzeul sa posede cea mai importanta si completa colectie de pasari din fauna Romaaniei, cu aprox. 300 specii si peste 5.500 de exemplare, din care numeroase raritati sau chiar unicate nationale.

In cadrul colectiilor, locul cel mai important din punct de vedere stiintific si documentar, adevarata comoara a patrimoniului stiintific al muzeului, il ocupa exemplarele pe baza carora au fost descrise specii noi, asa numitele exemplare-tip. Acestea provin mai ales din fauna straina si apartin colectiilor de nevertebrate, de vertebrate si de paleontologie.

Invitatii emisiunii „Stiinta in cuvinte potrivite” vor vorbi despre patrimoniul valoros detinut de Muzeu si despre importanta acestuia ca „arhiva” a vietii pe planeta.

Banner SapunulCheia.ro

Trei Companii romanesti au participat ca expozanti cu stand propriu la targurile internationale de Tehnologii Agricole, Biomasa, Lemn, Silvicultura si Vanatoare organizate de BVV Trade Fairs Brno din Republica Ceha (8 – 12 aprilie 2018)

0
BVV Trade Fairs Brno

In perioada 8-12 Aprilie 2018 s-au desfasurat la Brno – Republica Ceha, targurile internationale de Tehnologii Agricole, Biomasa, Lemn, Silvicultura si Vanatoare. Centrul expozitional international BVV Trade Faris din Brno este unul din cele mai mari din Europe Centrala si de Est si este reprezentant in Romania de catre Bursa Romana de Afaceri.

La editia 2018 a celor trei targuri mai sus mentionate, au participat cu stand individual trei companii romanesti: Miaghi Impex http://www.iuriaghi.ro/  (Techagro 2018), IRUM SA http://irum.ro/ si Stefitrans (Silva Regina 2018).

Feed-back-ul companiilor romanesti expozante la cele trei targuri a fost unul foarte pozitiv, firmele confirmand renumele si traditia targurilor de la Brno prin faptul ca organizarea a fost una foarte buna si profesionsta, vizitatorii targului precum si intalnirile de business au fost de calitate cu potential mare a fi transformate in contracte.

“A fost un targ foarte interesant, eficent si foarte bun raport calitate-pret, organizarea a fost de asemenea una foarte buna. Am avut multe intalniri de afaceri de calitate in care am intrat in contact cu numeroase companii din domeniul nostru de activitate, unele dintre acestea se pot transforma cu siguranta in contracte. Multumim Bursei Romane de Afaceri pentru faptul ca ne-au informat si prezentat oportunitatea de a ne inscrie ca expozanti la Techagro 2018, si pentru eficienta de care au dat dovada – a declarat reprezentantul uneia din firmele romanesti participante.”

Cu o traditie de peste 20 de ani, targurile internationale TECHAGRO, SILVA REGINA si BIOMASS organizate de BVV trade Fairs la Brno – Cehia, s-au transformat in evenimente de prestigiu fiind considerate astazi unele din cele mai importante evenimente de afaceri de acest gen in Europa oferind expozantilor oportunitatea de a isi promova produsele si serviciile si a intalni parteneri de afaceri internationali.

TECHAGRO se afla in primele 3 cele mai importante targuri din domeniul tehnologiilor agricole din Europa, fiind prezentate pe langa tehnologiile, utilajele si echipamentele traditionale si noile tendinte precum tehnologiile digitale, agricultura de precizie sau utilizarea sistemelor de navigatie prin satelit.

Targul Techagro a ajuns la o participare anuala de peste 700 de companii expozante din 40 de tari, pe o suprafata expozitionala de aproximativ 87.000 metri patrati si cu un trafic de peste 100,000 de vizitatori internationali.

SILVA REGINA s-a clasează încă o dată printre cele mai mari târguri forestiere și de vânătoare din Europa Centrală. Motto-ul anului 2018 a fost “Forest Protection by Economic Use”.

Targul BIOMASS prezintă tehnologiile și aplicațiile practice ale acestora in domeniul biomasei, informează si pune la dispozitia consumatorilor si a specialistilor noile tendințe și cadrul legislativ aferent.

Bursa Romana de Afaceri sprijina companiile din Romania care participa la targurile si expozitiile internationale de la Brno oferind asistenta gratuita pentru organizarea participarii la aceste targuri, punand la dispozitie oferte personalizate in limba romana (cu costurile de participare) si asigurnad indrumare pentru rezervarea de spatii / standuri cu vizibilitate buna in cadrul targurilor.

Aici puteti gasi toate targurile si expozitiile internationale la care Bursa Romana de Afaceri va poate facilita participarea

Banner SapunulCheia.ro

PRoud 12: Brand Factory

0
PRoud 12: Brand Factory

Business Organization for Students vă aşteaptă pe 24 şi 25 aprilie la cea de-a 12-a ediţie a proiectului Proud: Brand Factory, ce va avea loc la sediul Publicis (Str. Nicolae Iorga, nr. 13, Bucureşti), începând cu ora 18:00.

PRoud reprezintă inovaţia şi originalitatea în ceea ce priveşte organizarea de evenimente dedicate publicului tânăr, a promovării educaţiei non-formale şi a ultimelor tendinţe în domenii precum PR, Marketing şi Advertising.

Ediţia cu numărul 12 vă invită într-o aventură inedită în care să descoperiţi ce reprezintă noţiunea de  brand şi strategiile care stau la baza construirii acestuia în online din două perspective: a companiilor şi a influencerilor.

Structurată pe două zile tematice, această ediţie aduce ideile, deciziile dar şi riscurile unor oameni creativi care au reuşit prin dăruire şi pasiune să-şi croiască un drum în domeniu.

În prima zi, vom avea alături nume cunoscute cu un background vast în domeniu precum,  Bianca Mănescu, Senior Strategic Planner la Publicis România, care o să ne povestească despre tendinţele şi evoluţia brandului.

Aflăm cum să ne dezvoltăm armonios brandul şi ce strategii să folosim de la Corina Bratu, Strategic Planner şi Maria Zvinca, Content Executive & Youtuber la Leo Burnett.

De la vedete la influenceri, descoperim cu ce să ne asociem brandul pentru a atrage atenţia şi a ne crea o amprentă în mediul online alături de Alecsandra Apostolescu, Strategic Planner la Publicis România.

Atenţie! Motor! Acţiune! Ştefana Olaru vine în cea de-a doua zi să ne dea sfaturi de beauty şi să ne povestească de la ce a pornit The Pretty Blossoms.

Secretele unui conţinut bun,  dar şi curiozităţi despre „Loc de dat cu părerea” vor fi împărtăşite de Marian Ionescu (Mariciu).

Oana Tache vine la eveniment cu  insighturi din social media şi ne învaţă cum să ne construim brandul personal şi ce platforme să folosim.

Cum participi?

Completând formularului de înscriere până la data de 22 aprilie, ora 23:59.

Banner SapunulCheia.ro

Ziua ADN la Muzeul Antipa

0
Ziua ADN

Muzeul Naţional de Istorie Naturală „Grigore Antipa” marchează pe 25 aprilie Ziua Internațională a ADN printr-o serie de activități destinate atât publicului larg cât și unui segment specific de public, liceenii, conform următorului program:
1. Începând cu orele 10.00, 12.00, 14.00 şi 16.00, elevii de liceu vor putea participa gratuit la vizitele organizate în cadrul Laboratorului de Biologie Moleculară al Muzeului.
2. Începând cu ora 17.00, pasionaţii de ştiinţă de orice vârstă sunt invitaţi în Sala Atelier pentru o scurtă incursiune în istoria geneticii.

Anul acesta marchează două aniversări legate de studiul acidului dezoxiribonucleic (ADN): 65 de ani de la publicarea în prestigioasa revistă NATURE a articolelor care explicau structura ADN și 15 ani de la anunțarea finalizării cercetărilor din cadrul Proiectului Genomul Uman. Molecula ADN reprezintă moştenirea noastră genetică, acea „spirală” care ne aseamănă cu părinţii și, în același timp, legătura noastră cu restul lumii vii. Descoperirea acestei structuri elegante și extrem de importante nu s-a realizat peste noapte. O serie de cercetări cumulate a oferit indiciile necesare pentru a găsi cheia finală a structurii ADN.

Studiul geneticii este important atât pentru cunoașterea detaliată a lumii vii cât și pentru aplicarea rezultatelor acestor studii în multe aspecte ale vieții cotidiene, de la medicină la ecologie și protecția mediului. De exemplu, cercetările desfăşurate în Laboratorul de Biologie Moleculară al Muzeului aduc un plus de cunoaştere în probleme de interes global, cum ar fi conservarea biodiversităţii la nivel genetic. Majoritatea oamenilor ştie că este nevoie să conservăm speciile aflate în pericol, dar ştiaţi că pentru a face acest lucru trebuie să protejăm în special acele populaţii ale speciei care posedă cea mai mare diversitate genetică? Identificarea acestor populații cu valoare deosebită pentru conservare se realizează prin studii de genetică a populaţiilor desfășurate în astfel de laboratoare.

Porţile Laboratorului vor fi deschise liceenilor în această zi de la orele 10.00, 12.00, 14.00 şi 16.00 pentru o serie de vizite ghidate. Specialiştii Muzeului le vor vorbi tinerilor despre cum sunt utilizate tehnicile de biologie moleculară pentru a putea rezolva probleme legate de statutul taxonomic al unor specii relicte, despre conservarea unor specii periclitate, genetica unor specii invazive și identificarea prin DNA-barcoding (coduri de bare ADN) a unor specii străine din fauna României.

Începând cu ora 17.00, publicul este invitat în Sala Atelier pentru o scurtă incursiune în istoria geneticii. Cercetători şi voluntari ai Laboratorului de Biologie Moleculară al Muzeului ne vor vorbi despre personalităţi și momente cruciale din evoluţia acestei științe.

 Dr. Ana-Maria Krapal va prezenta povestea lui Thomas Hunt Morgan şi celebrele lui musculiţe de oţet;
 Ana Alexandra Stratan, voluntar al Laboratorului, ne va prezenta câteva etape importante în descoperirea structurii ADN;
 Masterand Andreea Maria Brezeanu, asistent de cercetare, ne va povesti despre Frederick Sanger şi metoda de secvenţiere ADN dezvoltată de el;
 Dr. Andrei Ştefan va explica metoda PCR (reacţia de polimerizare în lanţ a acizilor nucleici), descoperirea epocală a lui Cary Mullis, tehnică de bază în biologia moleculară de astăzi.

Participarea la cele 4 vizite ghidate se poate face doar prin înscrierea claselor pe adresa de e-mail info@antipa.ro, în limita a 20 locuri/grupă. Participarea la conferinţa de la ora 17.00 este gratuită şi se poate face prin înscrierea la e-mail info@antipa.ro în limita locurilor disponibile.

Va aşteptăm cu drag!

Parteneri media: Radio Romania Cultural, UnitedMedia, Calendar Evenimente, comunicatedepresa.ro, Centruldepresa.ro, Grădinite.com, Prokid.ro, GoKID.ro, mamica.ro, melc-codobelc.ro, agendacopiilor.wordpress.com, HotNews, SmartWoman, Mămica de azi, Mami, stiripentrucopii.com, kidsnews.ro, labucatarie.ro.

Banner SapunulCheia.ro

Unul din Top 10 distribuitori IT&C foloseste sistemul WMS de la Senior Software

0
Senior Software

Unul dintre cei mai mari distribuitori IT&C din Romania si-a automatizat depozitul cu un sistem software modern, inregistrand schimbari semnificative inca din primele doua saptamani de utilizare. Este vorba despre Royal Computers care a decis sa utilizeze solutia WMS pentru managementul depozitului, dezvoltata de Mantis si implementata de Senior Software.

Royal Computers este unul din Top 10 cei mai cunoscuti distribuitori de produse hardware din Romania, cu o cifra de afaceri de peste 14 milioane de euro, un depozit de 2260 metri patrati si un portofoliu cu peste 2500 de articole.
Pentru a automatiza operatiunile din spatiul de depozitare, managementul companiei a decis sa implementeze un sistem flexibil si scalabil, care sa raspunda nevoilor de business. Astfel, echipa Royal Computers a ales solutia WMS de la Senior Software, completata de echipamente hardware precum cititor cod bare sau imprimanta etichete autocolante furnizate tot de catre Senior Software.

“Provocarile care ne-au determinat sa cautam o solutie dedicata pentru depozit au fost controlul dificil asupra stocurilor, timpii si traseele foarte lungi de picking, identificarea produselor, prioritizarea comenzilor si coordonarea oamenilor in depozit. Solutia WMS a fost selectata in urma unui studiu de piata, iar in final, flexibilitatea sistemului si experienta echipei sunt aspectele care au facut diferenta” a declarat Liviu Brezae, Managing Partner Royal Computers.

Dupa doar doua saptamani de la implementare, echipa Royal Computers a observat primele schimbari din depozit:
• Acuratetea livrarilor a crescut la peste 98%
• Productivitatea angajatilor s-a marit cu 35%
• Au fost eliminate erorile umane
• Traseele de picking sunt mai scurte si mai rapide
• S-au optimizat spatiul de depozitare si modul de asezare a marfurilor
• S-a imbunatatit vizibilitatea asupra operatiunilor si a stocurilor
• Costurile logistice si operationale au scazut
• Timpul de training al noilor angajati a scazut

“Sunt bucuros sa pot spune ca am castigat pe toate planurile. Cel mai palpabil beneficiu se poate vedea la numarul de linii de comanda executate intr-o zi. Cu WMS-ul am inregistrat intr-o perioada de varf si 12.000 de linii operate, fata de 7.500 inainte de implementare.
Diferentele sunt majore, mai ales pe ceea ce inseamna controlul stocului si vizibilitate asupra activitatilor din depozit. Personalul nu mai intampina dificultati in identificarea marfii si toate comenzile ajung la timp. Acum stie stanga ce face dreapta. Mai mult, pot spune ca, in urmatorii cinci ani, aplicatia de la Mantis si echipa Senior Software pot face fata la orice dezvoltare a spatiului de depozitare pe care ne-o propunem”, a concluzionat George Samoila, Director Logistica – Royal Computers.

Despre solutia WMS

Sistemul WMS de la Senior Software este un sistem de tip Warehouse Management System (WMS) destinat gestiunii marfurilor din depozite si are rolul de a crea si controla fluxurile de marfuri din cadrul acestora. Solutia integreaza tehnologii de ultima generatie din domeniu precum: articole inteligente, cititoare coduri de bare, frecvente radio (RFID), Voice Picking, Pick-by-Light, Put-to-Light, sisteme de conveioare si sortatoare de manipulare automatizata, pentru performanta si acuratete ridicata in operatiunile logistice.
Solutia este dezvoltata pe platforma Mantis ce incorporeaza bune practici testate si validate de peste 600 de companii din intreaga lume. Procesul de analiza si implementare este realizat de consultanti specializati care au peste 10 ani de experienta in managementul logisticii si implementarea de solutii SCM.

Despre Senior Software

Senior Software este unul dintre cei mai dinamici furnizori locali de solutii software integrate pentru managementul afacerilor. Fondata in 2003, compania a realizat peste 400 de implementari de succes, utilizand cele mai noi tehnologii de la Microsoft alaturi de platforme testate la nivel international precum Tableau Software sau Logistics Vision Suite de la Mantis Informatics. Senior Software isi desfasoara in prezent activitatea in patru locatii din Romania (Bucuresti, Constanta, Cluj, Iasi) cu o echipa formata din peste 150 de angajati, fiind unul dintre principalii funrnizori de sisteme software integrate din Romania.

• 400+ implementari de succes
• 14 ani de experienta
• 150 angajati
• 42% crestere CA

Banner SapunulCheia.ro

Despre Pămânțel

0

De Ziua Pământului, pe 22 aprilie 2018, Muzeul Naţional de Istorie Naturală „Grigore Antipa” și Terra Magazin vă invită să participați la atelierul „Despre Pămânțel”, susținut de Cristina Posner – specialist al muzeului.
„Pămânțel” este un personaj fictiv care își propune să îi ajute pe copii să învețe noțiuni despre structura internă a Pământului, cum ar fi: nucleul, mantaua, crusta și discontinuitățile dintre acestea, prin utilizarea unor machete din plastilină modelate chiar de ei.
Participanții ghidați de Pămânțel vor deveni astfel „mânuțele lui” și vor investiga interiorul și exteriorul scoarței terestre.
Dacă vrei să-ți construiești propriul Pămânțel… ești curios să afli despre cât de deosebită e planeta ta… sau dorești să faci o călătorie spre interiorul fierbinte al Pământului… te așteptăm duminică, 22 aprilie de la ora 13.00 în Sala Atelier de la etajul Muzeului!
Înscrierile se pot face pe e-mail info@antipa.ro, în limita a 20 de locuri. Atelierele se adresează copiilor cu vârste cuprinse între 6 și 11 ani, iar participarea este gratuită.

Parteneri media: Radio Romania Cultural, UnitedMedia, Calendar Evenimente, comunicatedepresa.ro, Centruldepresa.ro, Grădinite.com, Prokid.ro,GoKID.ro, mamica.ro, melc-codobelc.ro, agendacopiilor.wordpress.com,HotNews, SmartWoman, Mămica de azi, Mami, stiripentrucopii.com,kidsnews.ro, labucatarie.ro.
Detalii: www.antipa.ro și pe pagina de Facebook a Muzeului Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa”: www.facebook.com/muzeulantipa.

Banner SapunulCheia.ro

Häfele furnizează feronerie și soluții inteligente pentru prima casă mobilă în miniatură

0
feronerie

Häfele, lider în domeniul producției și comercializării de accesorii și feronerie pentru mobilier, precum și sisteme electronice de control al accesului, devine sponsorul prinicipal pentru prima casă în miniatură, construită în Italia. Tiny House, prototipul dezvoltat de aVOID, cu o dimensiune de numai nouă metri pătrați, susține principiile de locuit minimalist și pornește într-o călătorie de 60 de zile prin Germania, Elveția și Italia, cu opriri în șapte orașe.

Filiala Häfele Italia a furnizat mecanismele de ridicare Free Flap și sistemul de iluminare Loox LED pentru prototipul Tiny House, proiectat în detaliu de arhitectul italian de 27 de ani, Leonardo Di Chiara. Soluțiile inteligente se integrează perfect în unitatea de locuit de mici dimensiuni, asigurând confortul unui număr tot mai mare de nomazi urbani care aleg să trăiască în astfel de case în viitor.

Tiny House este montată pe o remorcă și este dotată cu tot confortul posibil în cei nouă metri pătrați. Cu doi pereți laterali nemobilați, Tiny House este proiectată în stilul clasic al unei case normale. Tot mobilierul este modelat cu o precizie elvețiană și se încadrează perfect în spațiul de mici dimensiui, datorită principalei sale caracteristici prin care se remarcă – economisirea spațiului. Multifuncțional și creativ, acesta apare ca prin magie pentru a-și îndeplini funcțiile, atunci când este nevoie, unindu-se perfect în spațiul de mici dimensiuni pentru a crea o bucătărie, un loc de luat masa sau chiar un dormitor.

aVOID este rezultatul unui proiect de cercetare condus de Leonardo Di Chiara în colaborare cu Universitatea Tinyhouse și reprezintă un stil de viață real care se dedică în totalitate sustenabilității prin angajamentul său față de principiile minimaliste în care „mai puțin înseamnă mai mult”. În prezent, acesta este susținut de numeroși parteneri tehnologici la nivel internațional. Programul evenimentului și alte informații despre turul Tiny House pot fi găsite pe www.leonardodichiara.it

Häfele este recunoscută pentru susținerea locuitului inteligent și multifuncțional în spații de dimensiuni reduse. Cel mai recent concept arhitectural inovator prezentat la BAU 2017, intitulat „MicroApart 20/30”, are la bază ideea de „Mai multă viață pe m2” și vine în întâmpinarea nevoilor din prezent cu soluții care transformă spațiile de locuit în unele mai funcționale și confortabile în același timp.

De asemenea, Häfele a atras atenția experților și prin crearea Functionality Cube, câștigător al competiției Youth Lab, un cub de locuit de numai 39 metri pătrați cu o funcționalitate impresionantă, ce a reprezentat o inspirație pentru producătorii de mobilier, decoratorii de interioare și utilizatorii finali.

Despre Häfele
Häfele este o companie internațională, condusă de membrii celei de-a treia generaţii a familiilor Häfele şi Thierer, cu sediul în Nagold, Germania. A fost fondată în 1923, iar în prezent serveşte industriei accesoriilor pentru mobilă, feroneriei arhitecturale şi a sistemelor electronice de control a accesului. Printre clienţii săi se numără cei din industria mobilei, producătorii de mobilier, distribuitorii de feronerie, arhitecţi şi designeri din peste 150 de țări din întreaga lume. Häfele dezvoltă și produce accesorii de feronerie și sisteme electronice de control al accesului în 6 fabrici în Germania și Ungaria. În exercițiul financiar 2015, Grupul Häfele a realizat venituri de 1,3 miliarde de euro, având peste 7.100 de angajați în 37 de filiale, și numeroase reprezentanţe în întreaga lume.
Häfele România este una din cele 37 de subsidiare ale Häfele GmbH & Co KG Germania. Înființată în octombrie 2009, cu sediul în Timișoara și un punct de lucru în București, vine în întâmpinarea producătorilor de mobilă, revânzătorilor de feronerie și accesorii pentru mobilă, designerilor și arhitecţilor prin soluțiile și produsele inovatoare.

Vă invităm să ne vizitați pe http://hafeleromaniablog.ro și pe pagina de Facebook.

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE